PDA

View Full Version : ΝΙΤΡΟ ΣΕ ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟ (660)



0restis
01/02/2013, 01:25
καλησπερα/μερα :)
λοιπόν εχω ενα ΜΤ 03 και σκέφτομαι σοβαρά να πάω στην λύση(αν ειναι εφικτό) του νιτρου!
παρακαλω πολυ μην αρχίσετε το κραξιμο, ναι βαζω και καμια κοντριτσα που και που και ναι είμαι εν μέρη ενας απο τους καγκουρες των πσμ :blush: !
στα τεχνικα τωρα!
εχω κανει αρκετες επεμβασεις στο φιλτροκουτι εκτος το κλασσικο φιλτρο και εχω βαλει και τελικα!εχει παρει πολυ το μηχανακι αλλα αυτο για κάποιες περιπτώσεις δεν ειναι αρκετό!
ξερω καποιες "συνταγες" για να βγαλει δυναμη αρκετη αλλα δεν θελω να επεμβω στον κινητηρα γτ το μηχανακι πρεπει να μπορει να παει οπουδήποτε και να δουλευει εργοστασιακα(σχεδον)!
θελω λοιπον μια μικρη αυξηση δυναμης οταν την χρειαζομε ας πουμε 10hp? θελω να μαθω αν μπορω να βαλω ενα μικρο συστημα νιτρου πχ σαν αφτα που βαζουν στα παπακια χωρις να αλλαξω κατι στο μοτερ!στο αμαξι πχ εβαλα αλλα το παρακανα σε καποια φαση :lol: !
τι συστημα πρεπει να βαλω υγρου η ξηρου τυπου?θα δουλεψει η θα κανω πασχα πιο νωρις φετος :priest: ?
θα προτιμουσα συστημα χωρις παροχη βενζινης(ξηρου?) αλλα δεν ξερω τι διαφορα εχει στην τοποθετηση?
παρακαλω ρίξτε τα φωτα σας! :rolleyes:

thanos_s
01/02/2013, 07:05
:bawl: :lol: καποιες περιπτωσεις; θελεις να περνας 690 πχ;:lol:

endopandou
01/02/2013, 10:50
Ορέστη έλα πες, τρως τσάι συνεχώς ε; :tooth:

Stergios69
01/02/2013, 11:17
Prepare for incoming...

Stergios69
01/02/2013, 11:20
Αντε, να απαντήσω και σοβαρά, πριν το δει το θέμα Εκείνος...
Το μηχανάκι, πριν και μετά τις επεμβάσεις το δυναμομέτρησες;
Τα λεφτά που έχεις ρίξει και τα λεφτά που σκέφτεσαι να ρίξεις πόσα είναι;
Αν πουλήσεις το μηχανάκι και βάλεις αυτά τα λεφτά και τα λεφτα της πώλησης από πάνω τι μοτο αγοράζεις;
Σε έβαλα σε σκέψεις;

Aνεμος
01/02/2013, 13:39
Ορέστη δεν ήσουν εσύ στην Κηφισίας στο φανάρι πριν απο το δαχτυλίδι Τετάρτη απόγευμα κατα τις εφτά,ε ?

(εγω KTM 640 Prestige δίμπουκο)


edit:Ακυρο,μόλις είδα οτι είσαι απο Γρεβενά

cosgili
01/02/2013, 15:31
Ορέστη δεν ήσουν εσύ στην Κηφισίας στο φανάρι πριν απο το δαχτυλίδι Τετάρτη απόγευμα κατα τις εφτά,ε ?

(εγω KTM 640 Prestige δίμπουκο)


edit:Ακυρο,μόλις είδα οτι είσαι απο Γρεβενάτο τσαγιάσαμε το μτ????:bawl:

0restis
01/02/2013, 17:40
βλεπω γεμισαμε τεχνικες απαντησεις.. :lol: Για να σας φυγει η απορια και να χαλαρωσετε!αν ρωτησετε καποιον που παει πανελληνιες για ενα ολοασπρο χτχ ειναι το δικο μ και ειχα πληγωσει παρα πολλα ktm 640 παλια καινουργια prestige με fcr και ολοσομες :beer: ΚΤΜ κιλλερ να με λετε καλυτερα!το μτ ειναι σχετικα νεο αποκτημα και δεν εχει δειξει τα δοντια του!απο λεφτα εβαλα 350ε για τα καινουργια τελικα απο ιταλια και δουλιτσα +ενα φιλτρο που ειχα απο το χτ!τα νιτρα τα θελω για ενδοεταιρικες κοντρες μιας και δεν θελω να το κανω 65 πραγματικα αλογα(οχι σαν του 690 :bawl: ) γτ θελω να κανω χιλιομετρα απροβλιματιστος!
εν το μεταξυ δεν θελω να παρω αλλο μηχανακι πιο δυνατο (ειχα) και φυσικα οχι 690 που ειναι γαματο μεν μηχανακι αλλα δεν αντεχει ουτε μια βδομαδα στα χερια μ!εχεις κανεις εμπειρια απο νιτρα?

0restis
01/02/2013, 17:42
Ορέστη δεν ήσουν εσύ στην Κηφισίας στο φανάρι πριν απο το δαχτυλίδι Τετάρτη απόγευμα κατα τις εφτά,ε ?

(εγω KTM 640 Prestige δίμπουκο)


edit:Ακυρο,μόλις είδα οτι είσαι απο Γρεβενά

φιλε ανεμε δεν ημουν εγω αλλα αν ημουν θα ειχες προβλημα μαλλον :ninja:

Aνεμος
01/02/2013, 18:22
το τσαγιάσαμε το μτ????:bawl:

Εεε...να, εγω απο την δουλειά γύρναγα,ήσυχα ήσυχα,με πιάνει το φανάρι,είναι ενα ΜΤ εκεί ήδη,με το που με βλέπει αρχίζει κατι μπράου μπράου.....ε τι να έκανα και εγώ.....:a05:
Απο το άναμα του πράσινου και μετά δεν ειδωθήκαμε άλλο....


φιλε ανεμε δεν ημουν εγω αλλα αν ημουν θα ειχες προβλημα μαλλον :ninja:

:rotflmao::rotflmao: Μπορεί ρε μαν, αλλα ούτε το LC4άκι είναι πολύ νορμάλ...

Σοβαρά τώρα,το νίτρο σε μονοκύλινδρο θέλει πολύύύ δουλειά για να δουλέψει και το προσδόκιμο ζωής του κινητήρα μειώνεται τρομερά...Δεν το λές και ιδανική λύση για πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα

0restis
01/02/2013, 18:31
αν δεν εχεις εκκεντρα κτλ με περιφεριακα δλδ θα ειχαμε ωραια μαχη.. ;) ε προφανως δεν θελω να το δουλευω στα ταξιδια..μην ξεχνας τα 660 εχουν σφυριλατα πιστονια και νικασιλ...με ενα μικρο κιτ τι θεμα να εχει?

Stergios69
01/02/2013, 18:53
Το μόνο σίγουρο είναι ότι Εκείνος λείπει... :D:wave2:

0restis
01/02/2013, 19:00
Το μόνο σίγουρο είναι ότι Εκείνος λείπει... :D:wave2:


ποιος ειναι αφτος?ορκισμενος κτμακιας? :D

Aνεμος
01/02/2013, 19:14
αν δεν εχεις εκκεντρα κτλ με περιφεριακα δλδ θα ειχαμε ωραια μαχη.. ;) ε προφανως δεν θελω να το δουλευω στα ταξιδια..μην ξεχνας τα 660 εχουν σφυριλατα πιστονια και νικασιλ...με ενα μικρο κιτ τι θεμα να εχει?

Και απ'αυτά 'εχω.....;)

Δεν θυμάμαι τους ακριβείς λόγους (ωστε να σου απαντήσω με τεχνικούς όρους) που η τοποθέτηση νίτρου σε μονοκύλινδρο είναι κακή ιδέα, αλλα όσον αφορά την μακροβιότητα του κινητήρα, σκέψου ότι όταν ένα ψέκασμα σου δίνει στιγμιαία 5,10,50 άλογα δέν καταπονείται μόνο το πιστόνι αλλα και η μπιέλα και ο στρόφαλος κτλ κτλ.

Για τα τεχνικά, κάποιος με περισσότερη γνώση απο εμένα πάνω στα συστήματα νίτρου θα σε διαφωτίσει καλύτερα.

Μια χαρά μηχανάκι δεν είναι το ΜΤ για αυτό που είναι ρε μαν ?
Δεν είναι κοντράδικο και δεν θέλει να γίνει....Μήπως να έβλεπες κάτι άλλο για τέτοια χρήση ?

Aνεμος
01/02/2013, 19:15
Το μόνο σίγουρο είναι ότι Εκείνος λείπει... :D:wave2:

Το μόνο σίγουρο.....:D

Aνεμος
01/02/2013, 19:18
ποιος ειναι αφτος?ορκισμενος κτμακιας? :D

Μπορείς να προετοιμαστείς διαβάζοντας το thread με τίτλο Κουβέντες μεγάλων ανδρών

0restis
01/02/2013, 19:23
αυτο θελω και εγω καποιον με εμπειρια αλλα δεν βλεπω να απανταει κανεις :(
κανεις λαθος για το ΜΤ...ειχει τρομερο στησιμο για εκκινήσεις απλα θελει καλο λαστιχο και αλλο γραναζομα γτ το μαμα ειναι πολυ κοντο..αν μπορεις να φτιαξεις καλα ενα χτχ μπορεις να φτιαξεις καλυτερα ενα μτ!!

0restis
01/02/2013, 19:24
χαχαχαχα μαλιστα!θα το ελενξω!που να πω τι εκανα 0/400 με duke 690 θα με μπαναρουν απο το μοτο!! :lol:

Stergios69
01/02/2013, 19:29
χαχαχαχα μαλιστα!θα το ελενξω!που να πω τι εκανα 0/400 με duke 690 θα με μπαναρουν απο το μοτο!! :lol:
Που 'σαι... Στη Σίνδο έχεις σκάσει μύτη ποτέ;

0restis
01/02/2013, 19:36
Που 'σαι... Στη Σίνδο έχεις σκάσει μύτη ποτέ;

κανα δυο φορες με το αμαξι μονο...!απο θεσσ εισαι?εχεις τπτ?εχω κοληταρι εκει με χτχ 1st ετοιμο για ολα..!ακομα και σημερα!

Stergios69
01/02/2013, 19:48
Πριν αρκετά χρόνια... Μ' ένα άφρικα τούμπανο όμως... :beer:

AUFGEBRACHT
01/02/2013, 20:25
Ορέστη δεν ήσουν εσύ στην Κηφισίας στο φανάρι πριν απο το δαχτυλίδι Τετάρτη απόγευμα κατα τις εφτά,ε ?

(εγω KTM 640 Prestige δίμπουκο)


edit:Ακυρο,μόλις είδα οτι είσαι απο Γρεβενά

Μάλλον μπήκε το nitro οπότε παίζει να ήταν Γρεβενά και μετά από λίγο Κηφισίας...

mouse112
01/02/2013, 21:01
ετρεξεσ μεσολογγι-drag ??

_V_
01/02/2013, 21:43
αυτο το μηχανακι μου αρεσε παρα πολυ,λυπηθηκα που το πουλησα.ειχακανει πολλες αλαγες εμφανισιακα και ελαχιστες μηχανικα.ελπιζω να γινει πυραυλος.:wave2:

0restis
01/02/2013, 21:50
αυτο το μηχανακι μου αρεσε παρα πολυ,λυπηθηκα που το πουλησα.ειχακανει πολλες αλαγες εμφανισιακα και ελαχιστες μηχανικα.ελπιζω να γινει πυραυλος.:wave2:

φιλε mouse οχι δεν ετρεξα!
280933 πως με κοβεις V?

_V_
02/02/2013, 13:26
:eek:εχουμε τα ιδια γουστα:wave2:280948

0restis
02/02/2013, 21:15
:bawl: ελα ρε V ... κουκλα ηταν η δικια σου!! :beer:

_V_
02/02/2013, 21:49
thnks φιλε και το δικο σου ιδιο ειναι.:beer:
αυτο το μηχανακι το ειδα στην εκθεση μοτο του ελληνικου και κολησα (ηταν το πετρολ προτοτυπο).ειπα του διευθυντη της YAMAHA το παιρνω και φευγω εκεινος νομιζε οτι εχω ξεφυγει.:cry:πουλησα τη παπια που ειχα για τις δουλειες,εσπασα κουμπαραδες,δανια κτλ...
ακομα πιστευω οτι αυτο το μηχανακι ειναι σαν τα 550.(οτι τα βελτιομενα δλδ θα υπαρχουν πολα χρονια μετα)απλο μοτερ πασπαρτου,καλες αναρτησεις δυνατα φρενα για τα κυβικα του και στιβαρος σκελετος)τωρα που τα πουλανε τσαμπα οσοι ψανχουν για κατι τετοιο δεν θα το μετανοιοσουν κατα τη γνωμη μου πολυ καλυτερο απο το XT:wave2:

0restis
02/02/2013, 22:57
thnks φιλε και το δικο σου ιδιο ειναι.:beer:
αυτο το μηχανακι το ειδα στην εκθεση μοτο του ελληνικου και κολησα (ηταν το πετρολ προτοτυπο).ειπα του διευθυντη της YAMAHA το παιρνω και φευγω εκεινος νομιζε οτι εχω ξεφυγει.:cry:πουλησα τη παπια που ειχα για τις δουλειες,εσπασα κουμπαραδες,δανια κτλ...
ακομα πιστευω οτι αυτο το μηχανακι ειναι σαν τα 550.(οτι τα βελτιομενα δλδ θα υπαρχουν πολα χρονια μετα)απλο μοτερ πασπαρτου,καλες αναρτησεις δυνατα φρενα για τα κυβικα του και στιβαρος σκελετος)τωρα που τα πουλανε τσαμπα οσοι ψανχουν για κατι τετοιο δεν θα το μετανοιοσουν κατα τη γνωμη μου πολυ καλυτερο απο το XT:wave2:

:D αυτο ειναι που λεμε ερωτας..!συμφωνω σε ολα φιλε και επειδη ειχα και χτ μπορω να διακρινω τα καλα του MT περισσοτερο απο ολους!παντος τουλαχιστον εδω που ειμαι ειναι κατι διαφορετικο αν σκεφτεις οτι ειναι το μονο στην πολη! :D

nauagios
03/02/2013, 01:20
φιλε ορεστη χωρις να θελω να δυναμιτισω το κλιμα σε βρισκω λιγακι υπερβολικο για το τσαι που ισχυριζεσαι οτι ριχνεις στα 690.
σου παραθετω τα παρακατω λινκ να διαπιστωσεις και απο μονος σου.
http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/yamaha/2012-yamaha-mt-03-ar130583.html
http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/ktm/2012-ktm-690-duke-ar124000.html
http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/ktm/2008-ktm-690-duke-ar50562.html
http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-reviews/ktm/2009-ktm-690-duke-ar73110.html


αυτο που βλεπω ειναι οτι εχεις:
1. 25 κιλα περισσοτερα (192 με 167 γεματα και τα δυο)
2. 20 αλογα διαφορα
3. 11 ροπη λιγοτερη στις ιδιες στροφες
4. 16cc παραπανω (στο βαζω γιατι εχει μια μικρη διαφορα στα μονοκυλινδρα)


5!!! δηλαδη ποσα κιλα πηραν απο το δουκα και τα φορτωσαν στο mt? ποσα αλογα εκλεψαν απο το mt και τα εριξαν στο δουκα? και στη ροπη κλεψιμο???
αυτο που θελω να σου πω ειναι πως ενταξει δεχομαι πως ολα ειναι φουσκωμενα προς το καλυτερο αλλα αντε ο δουκας δεν ειναι 67 αλογα και ειναι 63. χεστηκαμε και βαρκα εγειρε. αλλα το 46 ποσο ειναι? 56? 66? τοσο πολυ του εκλεψαν και γιατι σε αυτο να εκλεψαν προς τα κατω και οχι προς τα πανω? και μαλαμε παντα μαμα τα μηχανακια. γιατι και ο δουκας γινεται με το κιτακι +10 τροχο χωρια τι αλλο πειραγμα τραβαει η ορεξη σου να του κανεις. μπορει εγω που ειμαι κουλος να με περασεις 100 φορες με το mt ή ακομα και με παπια αλλα αν τα τρξει το ιδιο ατομο και τα 2 πλεον θα λεμε οτι ο δουκας ειναι πιο γρηγορος. απλα τωρα ο ορεστης ειναι πιο χερας απο την κουλομαρια τον λευτερη. και εφοσον μιλαμε για κοντριτσες δεν μπαινει καθολου στο παιχνιδι ο παραγοντας αξιοπιστια. φιλικα παντα

0restis
03/02/2013, 01:55
Ναυαγε καπου μπερδευτηκες φιλε!! :D δεν ειπα οτι μοιραζω τσαϊ στα 690..αυτα που εχω μοιρασει ατελειωτο τσαι ειναι τα 640 ολα τα μοντελα και με δουκες αλλα με το xtx μου που ειχε σωστα termignoni τελικα και φιλτρα.. και πιστεψε με σε αυτο δεν χοραει καμια αμφιβολια!
με το 690 με φιλο που ειναι καλος οδηγος μιας και παιρνει και πρωτιες σε εντουρο κτλ πατησαμε αρκετες φορες σταση 400 αυστηρα!να πω βεβαια οτι εγω ειμαι 70 κιλα και αυτος γυρω στα 90..μεχρι και τις 3ες τα μηχανακια πανε μαζι με φυσικα οριακη οδηγηση απο μενα κατι που δυσκολα θα βρεις αλλου..στα 400 αν του εκανα ενα τακ απο εκκινιση ισως και να μν με περνουσε αλλα στα 420πχ με περναγε ανετα και φυσικα μετα εξαφανιζετε...απλα σε απολυτη κοντρα 0/400 και με τελειως στοκ 690 δεν ειχαμε διαφορα... σε εκεινο το σημειο ηταν που αρχιναγε να φευγει πολυ δυνατα!τωρα ενα χτχ με 65 αλογα δεν φανταζεσαι τι μπορει να κανει... το δικο μ το υπολογιζα γυρω στα 50 τροχο 55 μοτερ!εχω πετυχει κουλο που λες με απριλια sxv 550 και με περασε στα 150χλμ ενταξη το ξερω οτι δεν ισχυει αλλα με το 690 αυτα ειναι τα αποτελεσματα!!

0restis
03/02/2013, 02:00
και να συμπληρωσω και κατι..!τα 660 θελουν σοβαρο οδηγο που να αλλαζει απειροελαχιστα πριν τον κοφτι και γενικα εχουν ενα θεμα με τα φιλτρα και θελουν καποιες επεμβασεις!το ΜΤ μην το κοιτας καθολου σαν μαμα γτ εχει και κοντο γραναζωμα και δεν παει βημα!τα χτχ εχουν φοβερες σχεσεις και 5αρι που απλωνει καλα ενω ο δουκας αδικιτε στο 400αρι λογο 6αριου με κοντες σχεσεις! αυτα!

nauagios
03/02/2013, 02:06
οκ φιλε κανενα προβλημα εχεις δικιο δεν το καταλαβα καλα απο την αρχη. σορρυ που σου χαλασα το ποστ. λογικα ομως το χτχ πρεπει να ειναι τερμα τουμπανιασμενο για να εχει τα 65. ο δουκας με τα απαραιτητα και μονο ισως να ειναι παλι μπροστα. εγω του εχω βαλει το κιτακι ολοκληρο που δινει και τα μαμα τα 690 τα περναει αερα. χανει λιγο χαμηλα αλλα απο τις 5500 και μετα σκυλιαζει κατι που πριν δεν το εκανε εντονα.

nauagios
03/02/2013, 02:08
μην πας για υπνο βαριεμαι κατσε να τα πουμε

0restis
03/02/2013, 02:35
χαχαχα ενα χτχ με 65 ειναι τρομερο...και παντα μιλαω για 400αρι ετσι..!αυτα που εχω δει και εχω τρομαξει ειναι τα χτ 600 !ηταν ενα περσυ στην πανελληνια που φενοταν νορμαλ απλα με fcr και παταγε με 990 adventure... καλα δεν υπηρχε απλα!!!

_V_
03/02/2013, 08:23
Μετα απο ολα αυτα,θα ηθελα να συνδεσω ενα πραγμα,τα μονοκυλινδρα ειναι πολυ φιλικα σου κανουν σχεδον ολα τα γουστα και πας μεχρι και ταξιδι με τους δικου σου ρυθμους.Το νεο Duke αν και μου αρεσει πολυ ειναι πολυυυ ακριβο και τα υπολοιπα θελουν πολλα ευρα γιανα γινουν ανταγωνιστικα.Δεν ειμαι κατα τις βελτιωσης ,το αντιθετο.πρεπει να υπαρχει καποιο οριο γιανα μην γινει κουμπαρας.Οταν το μηχανακι μου εφτασε στην κατασταση που εδειξα,ειχα χαλασει σχεδον 3χιλ. και ηταν ακομα μαμα.Σκεφτομουν να βρω ενα μοτερ Raptor 700 γιανα μην κανω το αδιαφορο αλλα και να με φτιαχνει,με μικρους υπολογισμους ο κουκος θα κοστιζε CBR.Ετσι πηγα αλλου για <κερασια>.τωρα επειδη εχουν περασει αρκετα μεγαλα μονοκυλινδρα απο εμενα και τον Bro μου ακομα τα γλυκοκοιταμε μπας και παιξει καποια στιγμη ενα για ανακατασκευη και φυλαγμα,αλλα οι καιροι αλαξαν.:D

imitrelos
03/02/2013, 10:53
απο τα μονοκύλινδρα μπορείς να βγάλεις άλογα και εγώ μια φορά με τόν πήγασο αποπάνω πέρασα το χαγιαμπούσα σε ένα στροφιλίκι ...................άμα συνεχίσετε αυτά του πάτήματος 990 και τα λοιπά στήν επόμενη στροφή θα περάσω στα φρένα ροσσι,λορενζο και σπιες με τήν 1 :lol:

p@nos
03/02/2013, 12:52
pare ena til ton pit stop stin patra 8a sou pei ti boris na kaneis

nauagios
03/02/2013, 13:07
ενταξει ρε παιδια δηλαδη επειδη ειδατε καποιον να περναει εναν αλλον σημαινει οτι ειναι και κανονας??? τοτε να μπουν στην κουβεντα και τα 50αρια motocross που πατανε μπουσες στα 25 μετρα. το καθενα στο ποστο που ανηκει λοιπον. δεν θα βαζουμε το ενα σουπερ τουμπανα και με νιτρα σε μια αποσταση που τα δινει ολα και μετα τιποτα και κατι αλλο που κυριαρχει σε ολο το φασμα εκτος απο τα πρωτα μετρα. φυσικα και να τα βαζουν ολα σε κοντρες ομως δεν σημαινει οτι εχασε καποιος αποτελει και κανονα. μου θυμιζει την bugatti veyron με το eurofighter typhoon.

AUFGEBRACHT
03/02/2013, 15:05
μου θυμιζει την bugatti veyron με το eurofighter typhoon.

(Spam on) Aναφέρεσαι στο επεισόδιο του Top Gear; Που στην παρουσίαση ανέφεραν το Typhoon ως το πιο σύγχρονο και hi tech μαχητικό κρούσης :cry::bawl: στον πλανήτη...Aχ αυτοί οι Εγγλέζοι...Για κόντρες με αυτοκίνητα καλό είναι γιατί κατά τα άλλα...

0restis
03/02/2013, 16:03
ενταξη μερικοι το ξεφτιλισατε..!δεν ειπε κανεις οτι φτιαχνοντας ενα μηχανακι γινετε πιο καλο απο το αλλο..εγω εχω το μικροβιο τις βελτιωσης και μ αρεσει..!δεν θελω να το κανω duke αν ηταν θα επαιρνα ενα τετοιο! και φυσικα δεν ειμαι απο αυτους που θα πεταξει ετσι τα λεφτα του!εγω προς το παρων ειμαι στα 350Ε για την βελτιωση και δεν θα δωσω και πολλα!!η κοντρα ειναι κοντρα και οταν βαζεις δεν εχει σημασια αν εχεις καλυτερο και πιο δυνατο μηχανακι..την νικη την παιρνει ενας και ειναι και αυτο που μετραει!
φιλε Πανο θα παρω ενα ηλ να δω τι θα μου πει γτ εδω προς το παρον δεν εχει καποιος γνωσεις ουσιαστικες!

_V_
03/02/2013, 17:38
εχεις ΠΜ:a09:

devil's animal
03/02/2013, 21:33
:a014::a014:

nauagios
03/02/2013, 21:52
το θεμα ξεφτιλιζεται απο μονο του οταν προσπαθουμε να κανουμε την εξαιρεση υπο συγκεκριμενες συνθηκες να ειναι ο κανονας και να το γενικευουμε με τον τροπο μας. μεγαλωνουμε το εγω μας μικραινοντας και χλευαζοντας τον αλλον με υπερβολικες εκτιμησεις και ανακριβειες. και εφοσον μιλατε για κοντρες το θεμα αξιοπιστια/γιαπωνεζικο/ευρωπαικο/τογκολεζικο/χρηματα ειναι τουλαχιστον εκτος θεματος.

υγ. ναι ειναι το επεισοδιο στο topgear και το θεμα μας δεν ειναι αν ειναι καλο ή οχι το E/F αλλα οτι ειναι αλλο πραγμα. αγγουρια με ντοματες.

_V_
03/02/2013, 22:19
το θεμα ξεφτιλιζεται απο μονο του οταν προσπαθουμε να κανουμε την εξαιρεση υπο συγκεκριμενες συνθηκες να ειναι ο κανονας και να το γενικευουμε με τον τροπο μας. μεγαλωνουμε το εγω μας μικραινοντας και χλευαζοντας τον αλλον με υπερβολικες εκτιμησεις και ανακριβειες. και εφοσον μιλατε για κοντρες το θεμα αξιοπιστια/γιαπωνεζικο/ευρωπαικο/τογκολεζικο/χρηματα ειναι τουλαχιστον εκτος θεματος.

υγ. ναι ειναι το επεισοδιο στο topgear και το θεμα μας δεν ειναι αν ειναι καλο ή οχι το E/F αλλα οτι ειναι αλλο πραγμα. αγγουρια με ντοματες.καλα το πας:wave2: το θεμα απο την αρχη ειναι οτι ΝΙΤΡΟ και αξιοπιστια δεν πολυ πανε μαζι.ο ΟΡΕΣΤΗΣ το θελει για βολτα και καμια <ψιλη> αλλά δεν ψιλοπαιζει:plaf:.αμα βαλεις νιτρα ειναι σαν τα ναρκωτικα η μια φορα φερνει την αλλη και οταν μαθευτει ολοι σε ψαχνουν.τωρα ποιος περασε ποιον ,με τι ,πως ,κτλ ειναι ο μυθος που κρατα τις κοντρες ζωντανες:a014:

0restis
03/02/2013, 23:36
εχουμε ξεφυγει ολοι εδω!! το θεμα ειναι αν καποιος εχει εμπειρια κια γνωσεις απο νιτρα να μας την πει!
εγω τα θελω για δικους μ λογους και δεν ειναι του παροντος αυτο!
V δεν εθιζομαι ευκολα...αν δεις τι κανω με αυτο μηχανακι θα καταλαβεις οτι το θεμα κοντρες ειναι ενα μικρο μερος..!δεν θελω να το κανω πυραυλο(ξερω τον τροπο) ενα μικρο σμπροξιμο θελω να του δωσω :D

MavrosPan
04/02/2013, 10:58
Οτι μετα απο ενα χτχ αγριμι που κερναγε για "πλακα" τα 690, τα prestige και ο,τι αλλο εκανε το λαθος να βρεθει στο διαβα του, και οχι βεβαια 690 που δεν κραταει μια βδομαδα στα χερια του, περασε στο κοντραδικο-βολταδικο mt-03, το αφηνω ασχολιαστο. Αφου ξερεις λοιπον απο κοντρες, τουμπανιασματα και λοιπα γαργαλισματα, πρωτον πιστευω πως θα επρεπε να ηξερες οτι το mt δεν ειναι ουτε καν για τετοιες δουλειες αφενως και αφετερου με ενα φιλτροκουτι και ενα τελικο, δεν εκανες και τιποτα στο μηχανακι απολυτως.. Για νιτρα στο εργαλειο χωρις ενισχυμενα, σφυριλατα πιστονια μπιελες, ροικες και λοιπα σωθικα, μια δυο που θα το βαρεσεις και μια που θα παρεις και το μοτερ στα χερια. Η ταπεινη μου αποψη.

edit : Ενα μικρο ζμπρωξιμο δεν του το δινεις με φιλτροκουτι, τελικο και.. νιτρο. Εισαι και γνωστης απο οτι λες ρε μαν..

0restis
04/02/2013, 18:08
η εγω δεν γραφω Ελληνικα η μερικοι ειστε αλλοδαποι και δεν καταλαβαίνετε!!Μαυρε το χτχ μ ηταν επισης φιλτρο τελικα και ναι εφευγα σχεδον ολα τα 640..δεν ειπα πουθενα οτι περνουσα τα 690 ποσο μαλλον και χαλαρα..!ειπα οτι στο 400αρι με ταδε οδηγο και μαμα τελειως το 690 ειχαμε ελαχιστες διαφορες και μετα ανοιγε τρελα!αυτα!θες να σου βαλω ενα βιντεο να δεις και να μ πεις απο μονος σου αν θα αντεχε σε τετοια χρηση καποιο αλλο μηχανακι και ποιο θα ηταν αφτο???
εσείς που ξερετε τι μπορει να κανει το μτ??εχετε οδηγήσει κανενα???ξερετε ποια η διαφορα με ενα ΧΤΧ?? η μονο απο την εμφανιση λετε οτι σας κατέβει?το δικο μ παντως χτχ με φτιαξιμο στο φιλτρο και ΣΩΣΤΑ τελικα(και φυσικα με εμενα οδηγο) πηγαινε καλυτερα απο οτι χτχ υπηρχε σε δυο πανελληνιες ακομα και απο αυτα που ειχαν κομαντερ!το οτι ρωταω για τα νιτρα δεν σημαινει οτι ειμαι ασχετος!ειχα σε δυο αυτοκινητα (ραλλυε-ignis sport) και ξερω οτι μπορει να δουλεψει αφοβα αν δεν το παρακανεις!αν ειναι κανεις απο θεσσαλονικη και θελει να δει πως παει ενα χτχ με σωστο οδηγο και σωστα περιφεριακα ας στειλει ενα πμ!(για χαβαλε παντα)

MavrosPan
04/02/2013, 20:15
Μολις διαβασα οτι ειδες στην πανελληνια ενα χτ600 μονο με fcr να παταει ενα 990. Οι φοβοι μου βεβαιωθηκαν. Σορυ Ορεστη, δεν επρεπε να ειχα σχολιασει καν στο thread.
Και οχι δεν ειμαι αλλοδαπος.

0restis
04/02/2013, 20:24
χαχαχαχαχ ρε ανθρωπε... :lol::lol: λες να εννοουσα οτι ειχε μονο ενα fcr??? :D
και καλα λεω φαινόταν μονο το fcr και η εξατμιση σαν διαφορα απο το μαμα...δλδ κυλινδρος κεφαλη ηταν μαμα(απεξω) αλλα πηγαινε πολυ πολυ δυνατα!ελεος :bawl:
α και εχασε απο το 990 κανα δυο μηχανακια!

devil's animal
04/02/2013, 20:40
εχω κανει αρκετες επεμβασεις στο φιλτροκουτι εκτος το κλασσικο φιλτρο και εχω βαλει και τελικα!εχει παρει πολυ το μηχανακι αλλα αυτο για κάποιες περιπτώσεις δεν ειναι αρκετό!



το δικο μ παντως χτχ με φτιαξιμο στο φιλτρο και ΣΩΣΤΑ τελικα(και φυσικα με εμενα οδηγο) πηγαινε καλυτερα απο οτι χτχ υπηρχε σε δυο πανελληνιες ακομα και απο αυτα που ειχαν κομαντερ!

και μονο που ασπαζεσαι σαν σοβαρη βελτιωση τα τελικα, εισαι ακυρος...

οσο για το νιτρο, μπορεις να βαλεις, αλλα εχε καπου κοντα και ενα φτυαρι για να μαζεψεις το κονφετι ανταλλακτικων που θα δημιουργηθει στον δρομο..
:wave2:

AUFGEBRACHT
04/02/2013, 20:43
Είδατε κι ο Κωστόπουλος που μπλέχτηκε με τα Nitro που κατέληξε... :D

calmen
04/02/2013, 20:47
Είδατε κι ο Κωστόπουλος που μπλέχτηκε με τα Nitro που κατέληξε... :D

χαχαχαχαχαχα!!!!!!!:lol::lol::lol:

0restis
04/02/2013, 20:52
και μονο που ασπαζεσαι σαν σοβαρη βελτιωση τα τελικα, εισαι ακυρος...

οσο για το νιτρο, μπορεις να βαλεις, αλλα εχε καπου κοντα και ενα φτυαρι για να μαζεψεις το κονφετι ανταλλακτικων που θα δημιουργηθει στον δρομο..
:wave2:

helloooo δεν ειπα οτι ειναι σοβαρη βελτιωση.!!απλα οτι με αυτα και μονο έφερα αυτα τα αποτελεσματα!!!ακυρος μαλλον εισαι εσυ..και δεν καταλαβαινω γτ προσπαθειτε ολοι να μν την πειτε..τουλαχιστον πεστε κατι που να ισχυει ρε γατακια!

AUFGEBRACHT
04/02/2013, 20:56
γατακια!

Bλέπω την Έρρικα να καταφθάνει με δρασκελιές...

nauagios
04/02/2013, 20:58
ορεστη σορρυ που σου χαλασα το θεμα μια επισημανση ηθελα να κανω και το ενα εφερε το αλλο. δεν εχω ιδεα απο νιτρο οποτε δεν σχολιαζω αλλο.

0restis
04/02/2013, 21:17
ορεστη σορρυ που σου χαλασα το θεμα μια επισημανση ηθελα να κανω και το ενα εφερε το αλλο. δεν εχω ιδεα απο νιτρο οποτε δεν σχολιαζω αλλο.

no problem!ετσι και αλλιως ολοι ξεφυγαμε και πρωτος πρωτος εγω!

MavrosPan
04/02/2013, 22:17
χαχαχαχαχ ρε ανθρωπε... :lol::lol: λες να εννοουσα οτι ειχε μονο ενα fcr??? :D
και καλα λεω φαινόταν μονο το fcr και η εξατμιση σαν διαφορα απο το μαμα...δλδ κυλινδρος κεφαλη ηταν μαμα(απεξω) αλλα πηγαινε πολυ πολυ δυνατα!ελεος :bawl:
α και εχασε απο το 990 κανα δυο μηχανακια!

Για να ειδες τα fcr σημαινει οτι το μηχανακι προφανως το ειδες σε αποσταση κατω των 10 μετρων. Δεκτον. Το να ειδες μονο αυτο και να μην ειδες τουλαχιστον πουχου λαιμους και τελικα, που δεν υπαρχει περιπτωση να μην ειχε πανω, εχοντας δωσει 6-7 κατοσταρικα για καρμπς, να το αφησω και αυτο ασχολιαστο? Τεσπα επειδη ψυρριζουμε τη μαιμου τωρα αστο να παει στο καλο. Καλα νιτρα φιλαρακι.

Απλα μερικοι εδω εχουμε χτακια, και εχουμε ριξει οχι 3,5 κατοσταρικα αλλα 3,5 χιλιαρικα και επειδη ακομα δεν εχουμε τσαγιωσει 690 και 990, γιαυτο μας φαινεται καπως. Τεσπα, εσυ θα εισαι και το πρωτο τιμονι μαλλον και ολοι οι αλλοι κουλοι.

Το πιθανοτερο βασικα αυτο ειναι γιατι η δευτερη εκδοχη ειναι να εισαι φαντασιοπληκτος,
πραγμα που
δεν
το
πιστευω.

Καλη μας συνεχεια. .

Νιαου. (το γεια, εις την γατισια)

0restis
04/02/2013, 22:31
Για να ειδες τα fcr σημαινει οτι το μηχανακι προφανως το ειδες σε αποσταση κατω των 10 μετρων. Δεκτον. Το να ειδες μονο αυτο και να μην ειδες τουλαχιστον πουχου λαιμους και τελικα, που δεν υπαρχει περιπτωση να μην ειχε πανω, εχοντας δωσει 6-7 κατοσταρικα για καρμπς, να το αφησω και αυτο ασχολιαστο? Τεσπα επειδη ψυρριζουμε τη μαιμου τωρα αστο να παει στο καλο. Καλα νιτρα φιλαρακι.

Απλα μερικοι εδω εχουμε χτακια, και εχουμε ριξει οχι 3,5 κατοσταρικα αλλα 3,5 χιλιαρικα και επειδη ακομα δεν εχουμε τσαγιωσει 690 και 990, γιαυτο μας φαινεται καπως. Τεσπα, εσυ θα εισαι και το πρωτο τιμονι μαλλον και ολοι οι αλλοι κουλοι.

Το πιθανοτερο βασικα αυτο ειναι γιατι η δευτερη εκδοχη ειναι να εισαι φαντασιοπληκτος,
πραγμα που
δεν
το
πιστευω.

Καλη μας συνεχεια. .

Νιαου. (το γεια, εις την γατισια)

βρε λεβεντη μ το ιδιο πραγμα λεμε.. :wave2: !προφανως και ειχε λαιμους και τελικο racetech αν θυμάμαι καλα..το ανέφερα για να πω πως δεν ειχε κατι εξαλο εξωτερικα αλλα προφανως ηταν τουμπανιασμενο απο μεσα,και απλα δεν σου γεμιζε το ματι!τωρα ενταξη..το οτι ειμαι τιμονι ειναι δεδομενο σε αυτους που με γνωριζουν και φυσικα παιζει ρολο στις κοντρες απο σταση.. και οχι δεν μου αρεσει να τρεχω με κουλους!αν εριξες 3.5κ και δεν μπορεις να περασεις εστο 400αρι μαμα 690 τοτε λυπάμαι αλλα πρεπει να αλλαξεις μαστορα..και δεν στο λεω ειρωνικα! :nono:

MavrosPan
04/02/2013, 22:34
Δεν περιγραφω αλλο ! !

akis_trevor
04/02/2013, 22:38
βασικα με ολα αυτα τα φραγκα που εχεις δωσει και θες ακομα να δωσεις για νιτρα,εξατμισεις,φιλτρα,προγραμματα κλπ,γιατι δεν τα εδινες να παρεις ενα superduke,ενα ss1000 να εχεις τα γκαζια αυτα απο την μανα του;και ολα αυτα γιατι;για να κανεις κοντρες,σε ευθειες και να λες οτι εισαι και τιμονι...καπου δεν το πιανω...

cosgili
04/02/2013, 22:44
Ξέρω ένα παλικάρι με xr...

Νομίζω ότι αυτό θα το έχεις εύκολα:a021::bawl:

0restis
04/02/2013, 23:14
βασικα με ολα αυτα τα φραγκα που εχεις δωσει και θες ακομα να δωσεις για νιτρα,εξατμισεις,φιλτρα,προγραμματα κλπ,γιατι δεν τα εδινες να παρεις ενα superduke,ενα ss1000 να εχεις τα γκαζια αυτα απο την μανα του;και ολα αυτα γιατι;για να κανεις κοντρες,σε ευθειες και να λες οτι εισαι και τιμονι...καπου δεν το πιανω...

δεν εδωσα πολλα ..ψωνίζω εξυπνα!!ειχα gsxr 750 το οποιο πουλησα πριν λιγο καιρο...ο αδερφος μ εχει ZX10 8αρι.. απλα δεν μου αρεσουν τα 4κυλινδρα και γενικα τα πολυ δυνατα μηχανακια..εδω εχουμε αρκετες ορεινες στροφοδιαδρομες και θελω να μπορω να το παω τερμα και οχι να με παει αυτο.. και επειδη ειμαι οδηγος που θα το παει στο οριο καταλαβαινεις οτι ειναι επικίνδυνο να καβαλαω τετοια μηχανακια..!!!
cosgili εχω πατησει και με xr μην αγχώνεσαι!!!αλλα επειδη δεν μου αρεσει η ειρωνεία παρε αυτο το ΔΕΙΓΜΑ σουπερ σπορτ που εχεις και ελα να παμε μια με το 10αρι να δουμε θα σου φτασει το τηλεσκόπιο του Κολομβου για να με δεις? :moutza:

cosgili
04/02/2013, 23:39
δεν εδωσα πολλα ..ψωνίζω εξυπνα!!ειχα gsxr 750 το οποιο πουλησα πριν λιγο καιρο...ο αδερφος μ εχει ZX10 8αρι.. απλα δεν μου αρεσουν τα 4κυλινδρα και γενικα τα πολυ δυνατα μηχανακια..εδω εχουμε αρκετες ορεινες στροφοδιαδρομες και θελω να μπορω να το παω τερμα και οχι να με παει αυτο.. και επειδη ειμαι οδηγος που θα το παει στο οριο καταλαβαινεις οτι ειναι επικίνδυνο να καβαλαω τετοια μηχανακια..!!!
cosgili εχω πατησει και με xr μην αγχώνεσαι!!!αλλα επειδη δεν μου αρεσει η ειρωνεία παρε αυτο το ΔΕΙΓΜΑ σουπερ σπορτ που εχεις και ελα να παμε μια με το 10αρι να δουμε θα σου φτασει το τηλεσκόπιο του Κολομβου για να με δεις? :moutza:

Αδερφέ κοντρούλες δεν έβαλα ποτέ...
και ούτε πρόκειτε να το κάνω.
Ούτε έκρινα ποτέ το τι καβαλάει κάποιος και γιατί. Αντιθέτως εσύ παγκόσμιε νομίζεις ότι είσαι η πιλοτάρα του αιώνα. Και μόνο από τα στησίματα στις πανελλήνιες που ανέφερες φτάνει για να σε κατατάξω σε κατηγορίες ιδιοκτητών δίτροχων, που δεν έχουν καμία σχέση με μοτοσυκλετιστές.
Όταν μάθεις να αναγνωρίζεις το χαβαλέ και σταματήσεις να θεωρείς το μηχανάκι σου προέκταση του πουλιού σου το ξανασυζητάμε.
Ακόμα και αν εσύ μοιράζεις μούτζες εγώ απλά χαιρετάω:wave2:

Dant3
04/02/2013, 23:58
Περα απο το δουλεμα παιδια,5 σελιδες του ανθρωπου μια απαντηση δεν εχετε δωσει περα απο 2-3 ποστ που ειναι στο οριο του σχετικου με το θεμα.
ο ανθρωπος θελει να βαλει στο μτ νιτρο, γουστο του καπελο του.αντι οποιος ξερει να δωσει καμια συμβουλη καθεστε και τρωγεστε και δουλευετε...ενταξει καλος ο χαβαλες αλλα κατανταει λιγακι αηδια και ανουσιος απο ενα σημειο και μετα.

0restis
05/02/2013, 00:01
Αδερφέ κοντρούλες δεν έβαλα ποτέ...
και ούτε πρόκειτε να το κάνω.
Ούτε έκρινα ποτέ το τι καβαλάει κάποιος και γιατί. Αντιθέτως εσύ παγκόσμιε νομίζεις ότι είσαι η πιλοτάρα του αιώνα. Και μόνο από τα στησίματα στις πανελλήνιες που ανέφερες φτάνει για να σε κατατάξω σε κατηγορίες ιδιοκτητών δίτροχων, που δεν έχουν καμία σχέση με μοτοσυκλετιστές.
Όταν μάθεις να αναγνωρίζεις το χαβαλέ και σταματήσεις να θεωρείς το μηχανάκι σου προέκταση του πουλιού σου το ξανασυζητάμε.
Ακόμα και αν εσύ μοιράζεις μούτζες εγώ απλά χαιρετάω:wave2:

δεν θα απαντησω σε ολα απο αφτα που εγραψες γτ προφανως και δεν μπορεις να εχεις μια σωστη αποψη για μενα απο την στιγμη που δεν με ξερεις..το αν ειμαι μοτοσικλετιστής ασε να το ξερω εγω καλύτερα απο σενα..!εγω εδω εγραψα για να γινει μια συζητηση σε τεχνικο θεμα!ουτε μπηκα να το παιξω καποιος και ΠΟΤΕ δεν ειρωνεύθηκα κανεναν..!αλλα αν μου το κανουν αντιδρώ!μπορει να εκανες πλακα λεγοντας το και να το πηρα εγω στραβα γτ ηδη γεμίσαμε ειδήμονες εδω περα..αν ειναι ετσι σου ζητω συγνωμη αν παλι το εγραψες ειρωνικα(οπως μου φανηκε) η μουτζα νομιζω σου αρμοζει!
no hard feelings ;)

devil's animal
05/02/2013, 01:24
Περα απο το δουλεμα παιδια,5 σελιδες του ανθρωπου μια απαντηση δεν εχετε δωσει περα απο 2-3 ποστ που ειναι στο οριο του σχετικου με το θεμα.
ο ανθρωπος θελει να βαλει στο μτ νιτρο, γουστο του καπελο του.αντι οποιος ξερει να δωσει καμια συμβουλη καθεστε και τρωγεστε και δουλευετε...ενταξει καλος ο χαβαλες αλλα κατανταει λιγακι αηδια και ανουσιος απο ενα σημειο και μετα.

δεν τις ξεκινησαμε εμεις τις μ@λακιες...

est
05/02/2013, 07:49
δεν τις ξεκινησαμε εμεις τις μ@λακιες...
Είπε ο Κωστάκης και συνέχισε να παίζει μπάλα με τα άλλα παιδάκια πριν τελειώσει το διάλειμμα.. :evil:
:a014:

devil's animal
05/02/2013, 09:58
Είπε ο Κωστάκης και συνέχισε να παίζει μπάλα με τα άλλα παιδάκια πριν τελειώσει το διάλειμμα.. :evil:
:a014:

οπου μπαλα, βαλε μπασκετ καλυτερα γιατι δεν εχω ιδεα απο ποδοσφαιρο...
:wave2:

imitrelos
05/02/2013, 12:42
Λοιπόν να σου δώσω μια πιό τεχνική απάντηση

Πρώτα πρώτα τι κάνει το νίτρο.........καλήτερη καύση (το καταλαβαίνουμε όλοι πιστεύω ) και για να μήν τα πολυλογώ οι δυνάμης που δέχονται πιστόνι , μπιέλα, στρόφαλος πολλαπλασιάζονταν άν πάρουμε υπόψιν ότι μιλάμε για μονοκύλινδρο που εμ πώς να το πούμε η διάμετρος του πιστονιού είναι μεγάλη , έχε σίγουρο ότι στήν πρώτη βόλτα θα κλάσουν ή τα ρουλεμάν του στροφάλου ή η μπιέλα

ο κινητήρας θα χρειαστεί σίγουρα για νίτρο είναι εγκέφαλος, μπιέλα, blueprint στόν κινητήρα , αρκετό ψάξιμο στούς δίσκους για να μήν πατηνάρει

εγώ θα σου έλεγα μια άλλη λύση που λέγετε turbo αλλα πάλι πολλά απο αυτά θέλουν τουλάχιστον blueprint
πήγαινε στόν μπουρνά άν είσαι αθήνα ή στο power house ξέρω ότι και οι 2 βάζουν και turbo και νίτρο σε μηχανές χρόνια τώρα

OldMan
05/02/2013, 12:50
Λοιπόν να σου δώσω μια πιό τεχνική απάντηση
Πρώτα πρώτα τι κάνει το νίτρο.........καλήτερη καύση (το καταλαβαίνουμε όλοι πιστεύω )
Εγώ δεν το καταλαβαίνω, αλλά μην ενοχλείστε..

sniper
05/02/2013, 13:14
.... αρκετό ψάξιμο στούς δίσκους για να μήν πατηνάρει ... Χάθηκε κάτι;

pipe_smoker
05/02/2013, 13:19
Εγώ δεν το καταλαβαίνω, αλλά μην ενοχλείστε..

Εδώ και πέντε μέρες που έχει ανοιχτεί το thread περιμένουμε να μας "ενοχλήσεις", να pasteάρουμε και τίποτις καινούριο στις κουβέντες μεγάλων ανδρών, και τώρα που μας έκανες τη χάρη μας αφήνεις με τη ληψώ στο χέρι?:mad:

Δεν κάνει... Υπάρχει και Θεός.... (απ'ό,τι μου'πανε).

DrBig
05/02/2013, 13:36
Στο θεμα μας, τα ασχετα θα σβηστουν συντομα...:wave2:

_V_
05/02/2013, 15:20
Στο θεμα μας, τα ασχετα θα σβηστουν συντομα...:wave2:Oresti αφου εχετε βαλει 2 υγρου τυπου στα αυτοκινητα ξερεις πως δουλευει.το ξηρου τύπου τωρα(οχι του σαββα)ειναι πιο απλο.η μπουκαλα,το σωληνακι,η βαλβιδα solenoid και το μπεκ πουμπαινει περιπου 8cm μακρια απο το κλαπετο της πεταλουδας.μαλλον θα πρεπει να ξανα ανοιξεις το φιλτροκουτι.Η solenoid τωρα οδηγει παλμικα το μπεκ εχει ρευμα +,- και δυο διακοπτες ο ενας της (εκτοξευσης) και ο αλλος πρεπει να οπλιζει στη θεση τερμα ανοικτο του γκριπ η της πεταλουδας(νομιζω εσενα δεν σου χρειαζεται)για την αποφυγη λαθους. αντι για solenoid μπορει να εχει ψηφιακο εγκεφαλακι .τωρα ξηρου τυπου χρησιμοποιουνται συνηθως σε μοτερ με υποδομη.οπως λες ομως δεν θα το πατας και συνεχεια οποτε ξερεις εσυ.

imitrelos
05/02/2013, 15:23
Εγώ δεν το καταλαβαίνω, αλλά μην ενοχλείστε..


Αν και δέν θα αμφισβητήσω τάς γνώσης σας γέροντα :a024:

Όταν θερμαίνετε το πρωτοξείδιο του αζώτου σε περίπου 300 βαθμούς C υπάρχει διάσπαση των στοιχείων σε οξυγόνο και το άζωτο. Έτσι η έγχυση του πρωτοξείδιο του αζώτου σε μια μηχανή σημαίνει ότι περισσότερο οξυγόνο είναι διαθέσιμο κατά τη διάρκεια της καύσης. Έχοντας περισσότερο οξυγόνο και έχοντας επίσης την δυνατότητα να ψεκάσουμε τον κινητήρα με περισσότερο καύσιμο, επιτρέπουμε στην μηχανή να παράγει περισσότερη δύναμη. Το πρωτοξείδιο του αζώτου ή νίτρο είναι ένας από τους απλούστερους τρόπους να παραχθεί μια σημαντική ώθηση ιπποδύναμης σε οποιαδήποτε βενζινομηχανή. Το νίτρο έχει μια άλλη επίδραση που βελτιώνει την απόδοση ακόμη και περισσότερο. Όταν ατμοποιείτε, το πρωτοξείδιο του αζώτου παρέχει μια σημαντική επίδραση ψύξης στον αέρα εισαγωγής. Όταν μειώνεται η θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής, αυξάνεται η πυκνότητα του αέρα, και αυτό παρέχει ακόμη και περισσότερο οξυγόνο μέσα στον κύλινδρο. Το μόνο πρόβλημα με το πρωτοξείδιο του αζώτου είναι ότι είναι αρκετά ογκώδες, και μία μηχανή χρειάζεται μεγάλη ποσότητα μείγματος νίτρο για να δουλεύει συνέχεια. Όπως οποιοδήποτε αέριο, καταλαμβάνει ένα σεβαστό χώρο όταν συμπιέζεται σε υγρή μορφή. Ένας κινητήρας 5λίτρων που δουλεύει στις 4.000 στροφές καταναλώνει περίπου 10.000 λίτρα αέρα ανά λεπτό (που αντιστοιχεί σε περίπου 0.2 λίτρα βενζίνης), έτσι καταλαβαίνουμε ότι θα χρειαζόταν ένα τεράστιο ποσό νίτρο για να τρέξει ένα αυτοκίνητο συνεχώς. Επομένως, ένα αυτοκίνητο μπορεί να δουλέψει με νίτρο μόνο λίγα λεπτά, του οποίου ο οδηγός μπορεί να το χρησιμοποιεί πολύ επιλεκτικά με το πάτημα ενός κουμπιού.

Υπάρχουν αρκετές εταιρείες που παρέχουν συστήματα νίτρο. Οι επιλογές που έχουν οι επίδοξοι αγοραστές ενός τέτοιου συστήματος είναι αρκετές. Αρχικά να αναφέρουμε ότι τα συστήματα νίτρο χωρίζονται σε υγρού και ξηρού τύπου. Αυτό έχει να κάνει με τον τρόπο που τροφοδοτείται ο κινητήρας με νίτρο.

ImageHolley - Nitrous Oxide Systems (NOS) (http://www.holley.com/nosnitrous/index.html)

Doufe
05/02/2013, 15:34
εχεχεχε με τα παραπανω εχει 47 εγκεφαλικα διαβαζοντας τα !!!! αχαχαχαχαχαχα !!!

λοιπον εγω που εχω ενα yamaha chappy κ του κοτσαρα μια RD 500 μηχανη ειδα μεγαλη διαφορα στα 400 μετρα, νικησα κ την πραγματικοτητα !!!

OldMan
05/02/2013, 15:37
Όταν θερμαίνετε το πρωτοξείδιο του αζώτου σε περίπου 300 βαθμούς C υπάρχει διάσπαση των στοιχείων σε οξυγόνο και το άζωτο. Έτσι η έγχυση του πρωτοξείδιο του αζώτου σε μια μηχανή σημαίνει ότι περισσότερο οξυγόνο είναι διαθέσιμο κατά τη διάρκεια της καύσης. Έχοντας περισσότερο οξυγόνο και έχοντας επίσης την δυνατότητα να ψεκάσουμε τον κινητήρα με περισσότερο καύσιμο, επιτρέπουμε στην μηχανή να παράγει περισσότερη δύναμη. Το πρωτοξείδιο του αζώτου ή νίτρο είναι ένας από τους απλούστερους τρόπους να παραχθεί μια σημαντική ώθηση ιπποδύναμης σε οποιαδήποτε βενζινομηχανή. Το νίτρο έχει μια άλλη επίδραση που βελτιώνει την απόδοση ακόμη και περισσότερο. Όταν ατμοποιείτε, το πρωτοξείδιο του αζώτου παρέχει μια σημαντική επίδραση ψύξης στον αέρα εισαγωγής. Όταν μειώνεται η θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής, αυξάνεται η πυκνότητα του αέρα, και αυτό παρέχει ακόμη και περισσότερο οξυγόνο μέσα στον κύλινδρο. Το μόνο πρόβλημα με το πρωτοξείδιο του αζώτου είναι ότι είναι αρκετά ογκώδες, και μία μηχανή χρειάζεται μεγάλη ποσότητα μείγματος νίτρο για να δουλεύει συνέχεια. Όπως οποιοδήποτε αέριο, καταλαμβάνει ένα σεβαστό χώρο όταν συμπιέζεται σε υγρή μορφή. Ένας κινητήρας 5λίτρων που δουλεύει στις 4.000 στροφές καταναλώνει περίπου 10.000 λίτρα αέρα ανά λεπτό (που αντιστοιχεί σε περίπου 0.2 λίτρα βενζίνης), έτσι καταλαβαίνουμε ότι θα χρειαζόταν ένα τεράστιο ποσό νίτρο για να τρέξει ένα αυτοκίνητο συνεχώς. Επομένως, ένα αυτοκίνητο μπορεί να δουλέψει με νίτρο μόνο λίγα λεπτά, του οποίου ο οδηγός μπορεί να το χρησιμοποιεί πολύ επιλεκτικά με το πάτημα ενός κουμπιού.

Υπάρχουν αρκετές εταιρείες που παρέχουν συστήματα νίτρο. Οι επιλογές που έχουν οι επίδοξοι αγοραστές ενός τέτοιου συστήματος είναι αρκετές. Αρχικά να αναφέρουμε ότι τα συστήματα νίτρο χωρίζονται σε υγρού και ξηρού τύπου. Αυτό έχει να κάνει με τον τρόπο που τροφοδοτείται ο κινητήρας με νίτρο.

ImageHolley - Nitrous Oxide Systems (NOS) (http://www.holley.com/nosnitrous/index.html)
Από τα παραπάνω, κάτι έχω υπόψιν..

Αυτό που ρώτησα είναι γιατί ισχυρίζεσαι ότι με το NOs έχουμε ΚΑΛΥΤΕΡΗ καύση ..??
( το "καλύτερη" (ποιοτικό χαρακτηριστικό) καλό θα έιναι να μην μπερδεύεται με το "περισσότερη" (ποσοτικό τοιούτο))

0restis
05/02/2013, 15:39
Λοιπόν να σου δώσω μια πιό τεχνική απάντηση

Πρώτα πρώτα τι κάνει το νίτρο.........καλήτερη καύση (το καταλαβαίνουμε όλοι πιστεύω ) και για να μήν τα πολυλογώ οι δυνάμης που δέχονται πιστόνι , μπιέλα, στρόφαλος πολλαπλασιάζονταν άν πάρουμε υπόψιν ότι μιλάμε για μονοκύλινδρο που εμ πώς να το πούμε η διάμετρος του πιστονιού είναι μεγάλη , έχε σίγουρο ότι στήν πρώτη βόλτα θα κλάσουν ή τα ρουλεμάν του στροφάλου ή η μπιέλα

ο κινητήρας θα χρειαστεί σίγουρα για νίτρο είναι εγκέφαλος, μπιέλα, blueprint στόν κινητήρα , αρκετό ψάξιμο στούς δίσκους για να μήν πατηνάρει

εγώ θα σου έλεγα μια άλλη λύση που λέγετε turbo αλλα πάλι πολλά απο αυτά θέλουν τουλάχιστον blueprint
πήγαινε στόν μπουρνά άν είσαι αθήνα ή στο power house ξέρω ότι και οι 2 βάζουν και turbo και νίτρο σε μηχανές χρόνια τώρα

επιτελους ενα σοβαρο ποστ...!
λοιπον η μπιελα και τα ρουλεμαν καταπονουντε κατα κυριο λογο απο την ροπη και περισσοτερο αν ο κινητηρας εχει ροπη απο χαμηλες στροφες..καθε μοτερ εχει και ενα οριο μεγιστης ροπης που μπορει να αντεξει και φυσικα ειναι αρκετα πανω απο την εργοστασιακη τιμη της ροπης (στα σοβαρα μοτερ)!
το τουρμπο που λες, βγαζει μεγαλες ποσοτητες ροπης(οβερ) και δημιουργει μεγαλες θερμοκρασιες στο θαλαμο καυσης οποτε δεν μπορεις για κανενα λογο να το κανεις με στοκ εσωτερικα γτ πρωτα απο ολα δεν θα αντεξει το πιστονι..!
Το νιτρο απο την αλλη ψυχει το κινητηρα, αν μπορεις να ελενξεις την ποσοτητα ωστε να μην ξεπερασεις τα ορια και φυσικα πρεπει να ψεκαζετε απο καποιες στροφες και πανω δεν δημιουργει κανενα προβλημα γτ δεν καταπονει θερμικα το μοτερ!ειναι πιο επιπονο για τον κινητήρα να ανεβασεις την συμπιεση ειτε με φλαντζα ειτε με αλλο πιστονι γτ θα δουλευει διαρκως με μεγαλα φορτια ακομα και απο το ρελαντι..για αυτο ακριβως δεν θελω να πειραξω το μοτερ γτ οταν κανω ταξιδια πχ 600χλμ σερι ενα μοτερ "φτιαγμενο" θα ειναι ετοιμο για rebuild..!απλα οι περισσοτεροι δεν ξερουν πως λειτουργει το νιτρο και το φοβουντε..με αποτελεσμα να το κατηγορουν!
οποιαδιποτε βελτιωση και να κανεις σε ενα μοτερ αν δεν γινει σωστα θα το χαλασει!απλα το νιτρο ειναι ευκολη δυναμη και οι περισσοτεροι το παρακανουν η δεν γνωριζουν πως να το χρησιμοποιήσουν..

OldMan
05/02/2013, 15:43
Και για να μην ζαλίζουμε τα @@ του κόσμου (και του Μπίγκουλα, που ειναι παλιοχαρακτήρας..) :smokin:

Η χρήση NOs στον κινητήρα βοηθάει στο να κάψουμε ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ μίγμα ανά κύκλο...

OldMan
05/02/2013, 15:45
απλα οι περισσοτεροι δεν ξερουν πως λειτουργει το νιτρο και το φοβουντε..με αποτελεσμα να το κατηγορουν!
Ενώ της ναφθαλίνης, που ξέρουμε πως λειτουργεί, της κανουμε πλάτες...

0restis
05/02/2013, 15:49
Oresti αφου εχετε βαλει 2 υγρου τυπου στα αυτοκινητα ξερεις πως δουλευει.το ξηρου τύπου τωρα(οχι του σαββα)ειναι πιο απλο.η μπουκαλα,το σωληνακι,η βαλβιδα solenoid και το μπεκ πουμπαινει περιπου 8cm μακρια απο το κλαπετο της πεταλουδας.μαλλον θα πρεπει να ξανα ανοιξεις το φιλτροκουτι.Η solenoid τωρα οδηγει παλμικα το μπεκ εχει ρευμα +,- και δυο διακοπτες ο ενας της (εκτοξευσης) και ο αλλος πρεπει να οπλιζει στη θεση τερμα ανοικτο του γκριπ η της πεταλουδας(νομιζω εσενα δεν σου χρειαζεται)για την αποφυγη λαθους. αντι για solenoid μπορει να εχει ψηφιακο εγκεφαλακι .τωρα ξηρου τυπου χρησιμοποιουνται συνηθως σε μοτερ με υποδομη.οπως λες ομως δεν θα το πατας και συνεχεια οποτε ξερεις εσυ.

το πως θα μπει το ξερω μιας και τα δυο τα εβαλα μονος μ..αλλα απο οτι βλεπω το ξηρου τυπου αναγκαστικα ξεκιναει με μεγαλες ποσοτητες κατι που δεν γινετε φυσικα σε ενα στοκ μοτερ!+οτι θα θελει ειδικο προγραματισμο κατ επιλογη για να ψεκαζει και περισσοτερο βενζινη το μπεκ ωστε να καλυψει το οξυγονο!οποτε δεν ειναι εφικτο!
το υγρου τωρα με τα σωστα ζιγλερ βενζινης νιτρου πιστευω πως μπορει να δουλεψει πιο ευκολα μιας και το μονο που χρειαζετε να ρυθμισεις εξτρα ειναι το ποτε και μεχρι ποιες στροφες να ψεκαζει...πριν τον κοφτι δλδ για να μην κανουμε πασχα! :D

OldMan
05/02/2013, 16:00
τοτι θα θελει ειδικο προγραματισμο κατ επιλογη για να ψεκαζει και περισσοτερο βενζινη το μπεκ ωστε να καλυψει το οξυγονο!
αν και ξέρω ότι ενοχλώ...

Το οξυγόνο ΔΕΝ καίγεται..
(καίει τα υπόλοιπα..)

Άρα δεν τίθεται θέμα "κάλυψης" του οξυγόνου αλλά μάλλον της βενζίνης..

0restis
05/02/2013, 16:22
αν και ξέρω ότι ενοχλώ...

Το οξυγόνο ΔΕΝ καίγεται..
(καίει τα υπόλοιπα..)

Άρα δεν τίθεται θέμα "κάλυψης" του οξυγόνου αλλά μάλλον της βενζίνης..

φυσικα και δεν ενοχλεις..!
το μειγμα εχει δυο συστατικα οξυγονο και καυσιμο τα οποια καίγονται μαζι και παραγουν ενεργεια!αν δεν ειναι υπαρχει ισορροπία μεταξυ τους τοτε δε εχουμε σωστη καυση..!αν εχουμε περισσότερο καυσιμο θα χασουμε απόδοση και θα μας το βγαζει εξω(ακαυτες που λενε) αλλα ενταξη δεν θα γινει και τπτ τρομερο...αν εχεις περισσοτερο οξυγόνο τοτε φιλε μ ειναι σκουρα τα πραγματα για το μοτερακι!δουλευει στεγνο με αποτελεσμα να αναπτυσσοντε μεγαλες θερμοκρασίες στον θαλαμο καυσης με συνέπεια μια ωραια τρυπούλα στο πιστονακι... :wave2:
οταν σε ενα κινητηρα βαζεις νιτρο (οπως ειπαν και παραπανω) προσθετεις περισσοτερο οξυγονο στο θαλαμο!οπως και στους τουρμπο κινητηρες οταν σηκωνεις πιεση βαζεις περισσοτερο αερα μεσα οποτε θελεις και την αντίστοιχη ποσοτητα καυσιμου!

_V_
05/02/2013, 16:42
Δεν ειναι χημικο το προβλημα οτι ενα νορμαλ μονοκυλιδρο δεν μπορει να δουλεψει ξηρου τυπου και το πολυ 10% αυξηση ιπποδυναμης με υγρου τύπου.το νιτρο οταν απο υγρη μορφη στη μπουκαλα γινετε αεριο εχει πολυ χαμηλη θερμκρασια (ειναι παγος) γιαυτο την ακουν οι βαλβιδες και το πιστονι και μετα ολα τα αλλα απο την αυξηση της ιπποδυναμης και την υπερστροφια(κατι που ενα μονοκυλιδρο υποφερει).οποιος εχει δει πιστονι βαλβιδες και λιωμενο μπουζι μετην πρωτη φορα,δεν βαζει νιτρο σε μηχανακι βολτας.

0restis
05/02/2013, 17:04
Δεν ειναι χημικο το προβλημα οτι ενα νορμαλ μονοκυλιδρο δεν μπορει να δουλεψει ξηρου τυπου και το πολυ 10% αυξηση ιπποδυναμης με υγρου τύπου.το νιτρο οταν απο υγρη μορφη στη μπουκαλα γινετε αεριο εχει πολυ χαμηλη θερμκρασια (ειναι παγος) γιαυτο την ακουν οι βαλβιδες και το πιστονι και μετα ολα τα αλλα απο την αυξηση της ιπποδυναμης και την υπερστροφια(κατι που ενα μονοκυλιδρο υποφερει).οποιος εχει δει πιστονι βαλβιδες και λιωμενο μπουζι μετην πρωτη φορα,δεν βαζει νιτρο σε μηχανακι βολτας.

χημικο δεν ειναι αλλα στην περιπτωση μου ειναι δυσκολο γτ θελει παραλληλο εγκεφαλο για διαχειριση καυσιμου οταν το νιτρο ειναι ενεργοποιημένο!εχω καψει μια βαλβιδα στο παρελθόν αλλα ηταν απο λαθος ρυθμιση!το υγρου οσο νανε ειναι πιο ήπιο γτ ψεκαζετε σαν μειγμα απο το μπεκ και οχι σαν καθαρο αζωτο(παγο) οπως το ξηρου!