View Full Version : fazer 600 με ασημί ή μαύρο σκελετό ????
aggelojohn
05/02/2013, 17:23
Καλησπέρα παιδιά θα μου ήταν χρήσιμη η βοήθεια σας εάν μου λέγατε ποιες είναι οι διαφορές στο fazer με ασημί και μαύρο σκελετό εκτός απο το έτος χρονολογίας και μερικά tips που θα πρέπει να προσέξω ώστε να επιλέξω μια καλή μηχανή (δηλαδή : καλό μοτέρ , ατρακάριστο μηχανάκι και φυσικά χωρίς κομμένο σκελετό ) Τα λεφτά που διαθέτω δεν υπερβαίνουν τα 3.500 ευρώ.
Bradipous
05/02/2013, 17:37
ποιες είναι οι διαφορές στο fazer με ασημί και μαύρο σκελετό εκτός απο το έτος χρονολογίας
Εχω την εντυπωση πως με μαυρο σκελετο ειναι το ς2 (καλυτερες αναρτησεις, φρενα, οργανα)
κατα τα αλλα καμια διαφορα...
panagath
05/02/2013, 21:49
Εχω την εντυπωση πως με μαυρο σκελετο ειναι το ς2 (καλυτερες αναρτησεις, φρενα, οργανα)
κατα τα αλλα καμια διαφορα...
Έχω την εντύπωση πως στα fazer 04-07 δεν έχει σημασία το χρώμα του μοτέρ. Πρέπει να ήταν δεμένο με το χρώμα της μηχανής γενικά.
Το S2 το καταλαβαίνεις από τα όργανα. Το παλιό έχει το φοβερό στρογγυλό ψηφιακό. Ενώ το S2 έχει τα όργανα με το αναλογικό στροφόμετρο ( προσοχή εδώ επειδή υπάρχει και το fazer 07+ το οποίο έβγαινε και σε έκδοση με 77 άλογα αντί 95 και δεν υπάρχει εμφανής τρόπος να το ξεχωρίσεις, παρά μόνο με κωδικούς στην αντιπροσωπεία ή κάτι ψευτολεπτομέρειες που μου διαφεύγουν). Αυτά θυμάμαι από τότε που έψαχνα fazer.
aggelojohn
05/02/2013, 21:55
δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό απο την άδεια κυκλοφορίας??? το λέει κάπου??
Νικος χρ.
05/02/2013, 22:23
to fazer s2 ξεκινησε απο 07 και μετα με μαυρο κινητηρα αναλογικο στροφομετρο,ηλεκτρονικο χιλιομετρητη και εχει επανω στο τεποζιτο αναγλυφο το λογοτυπο s2. αυτο με τα 77 αλογα ειναι με ασημι κινητηρα απο οσο ξερω και εβγαινε απο 07 και μετα παραλληλα με το σ2. κοιτα να βρεις ενα καλο συντηρημενο μηχανακι ειτε το σ2 ειτε το παλιο οι διαφορες ειναι μικρες
aggelojohn
07/02/2013, 21:02
ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας. Κατι αλλο που θελω να ρωτησω και εχω μπερδευτεί ... πηγα σημερα και είδα μερικά μηχανακια και αυτο που μου εκανε εντύπωση ειναι οτι εκτός απο αυτα που ειχαν ασημί σκελετο με ασημι μοτέρ και μαύρο σκελετό με μαύρο μοτέρ είδα και με ασημί σκελετό με μαύρο μοτερ....
ξέρετε τι παίζει σε αυτή την περίπτωση ??
Νικος χρ.
07/02/2013, 22:26
ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας. Κατι αλλο που θελω να ρωτησω και εχω μπερδευτεί ... πηγα σημερα και είδα μερικά μηχανακια και αυτο που μου εκανε εντύπωση ειναι οτι εκτός απο αυτα που ειχαν ασημί σκελετο με ασημι μοτέρ και μαύρο σκελετό με μαύρο μοτέρ είδα και με ασημί σκελετό με μαύρο μοτερ....
ξέρετε τι παίζει σε αυτή την περίπτωση ??
αν σεν κανω λαθος ειναι με τα 77 αλογα,ειχε το σημα σ2 επανω? και τι ετος σου ειπαν ειναι?
akis_trevor
07/02/2013, 22:33
μαυρο σκελετο μαυρο μοτερ εχει το s2.ο πιο ευκολος τροπος να τα ξεχωρισεις ειναι απο τα οργανα....
aggelojohn
08/02/2013, 17:54
ρε παιδιά ή είμαι πολύ μαλ...ασ ή τόσο άσχετος.... πήγα σήμερα είδα ένα fazer του 08 μαυρο σκελετό μαύρο μοτέρ αλλά όχι s2... με το παλιό κοντέρ και κτλπ......
παίζει να ισχύει αυτό??
H.A.Balafoutre
08/02/2013, 19:03
ρε παιδιά ή είμαι πολύ μαλ...ασ ή τόσο άσχετος.... πήγα σήμερα είδα ένα fazer του 08 μαυρο σκελετό μαύρο μοτέρ αλλά όχι s2... με το παλιό κοντέρ και κτλπ......
παίζει να ισχύει αυτό??
Ναί φίλε μου.
Λοιπόν, το 2004 έχουμε το "νέο" Fazer, το επονομαζώμενο και FZ6 με 98 ονομαστικά άλογα. Δηλαδή ασημί πλαίσιο R6 2003, νέο φέρινγκ με ψηφιακά όργανα (γυμνά-ντυμένα) νέες ασημί μπουκάλες αλλά με 2πίστονα με γλύστρα φρένα και ίδιο πρεσαριστό ψαλίδι με το παλιό fazer μέχρι το 2003. Οι ζάντες εκείνη τη χρονιά είναι ασημί.
2005-2006 μαυρίσανε τις ζάντες και αλλάξανε τα χρώματα στα πλαστικά.
2007-2008 πάμε σε νέα χρώματα στα πλαστικά με ίδια όλα τα χαρακτηριστικά εκτός του μαύρου χρώματος ίδιου σκελετού και ψαλιδιού ενώ οι μπουκάλες παραμένουνε ίδιες και ασημί με τις ίδιες δαγκάνες. Τις χρονίες αυτές κυκλοφόρησε και μια έκδοση με 78 άλογα όπου έχουνε τα ίδια ακριβώς χαρακτηριστικά με τα 2005-2006 μα ακριβώς όμως αλλά με έναν κόφτη στο γκάζι για 78 άλογα ονομαστικά και διαχωρίζοντε από τα 98άρια κυρίως από τον μαύρο σκελετό και ψαλίδι. Κατά τα άλλα αν κάποιος έκανε την μόντα, έχουνε και τα ίδια άλογα. Πήρανε τα στόκ των ετών 2005-2006 και τα κάνανε μια μόντα για 78άλογα.
Από τα τέλη ή μέσα του 2008 αν δεν κάνω λάθος και δόθε, σίγουρα από 2009 και μέχρι σήμερα, το FZ6 άλλαξε στα σημεία κι έγινε το λεγόμενο S2. Δηλαδή άλλο φέρινγκ, άλλα όργανα αναλογικά-ψηφιακά, άλλο χυτό ψαλίδι μαύρο άλλες πιο ενίσχυμένες μαύρες μπουκάλες με 4πίστονες δαγκάνες (εκτός του φέρινγκ, τα ίδια ισχύουνε για τα γυμνά). Όμως κυκλοφορούσαν και 2 χρωματισμοί ο ένας με πορτοκαλί αποχρώσεις και ο άλλος με οινοπνευματί με ασημί χυτό ψαλίδι, ασημί πλαίσιο και ασημί 4πίστονες δαγκάνες, τα καινούρια φέρινγκ και όργανα, δηλαδή S2 μοντέλο αλλά με ασημί στοιχεία.
Ξεκαθαρίζω πως μιλάω για χρονιές παραγωγής των μοντέλων κι όχι τις χρονιές της πρώτης κυκλοφορίας του μοντέλου διότι είναι σαφές πως αν ένα μοντέλο μείνει 4-5 χρόνια στην βιτρίνα ή το φέρουνε από εξωτερικό και θέλουνε να το πουλήσουνε ως 2011-12 μοντέλο δεν σημαίνει πως είναι... Μετά, το χρώμα του σκελετού και του ψαλιδιού θα πρέπει να είναι ίδιο με το χρώμα του υποπλαισίου ανεξαρτήτως μοντέλου. Δηλαδή, ασημί με ασημί ή μαύρο με μαύρο. Ώστε να ξέρουμε τι θέλουνε να μας πουλήσουνε.
Χοντρικά περίπου έτσι είναι τα μοντέλα. Αν έχω κάπου λάθος...να το διορθώσω.
Fz6 s2 2007 και μετά
Έχει άλλο ψαλίδι αλλά φρένα διαιρούμενοι πατητιρες για πίσω άλλο φερινκ άλλο όργανο αλλη σελα ,πάνω στο τιμόνι εχει ένα μπαράκι και έχει όπως και το υπόλοιπο πλαίσιο μαύρες μπουκάλες
H.A.Balafoutre
08/02/2013, 19:46
Για τις χρονιές...έχω τις επιφυλάξεις μου διότι δεν ήτανε ξεκάθαρες, μπορεί να είναι και του 2007...σωστά όμως το τιμόνι με άλλα καβαλέτα και τα πατάρια του συνεπιβάτη....όπως και η σέλα...:beer:
Dragonfly
10/04/2013, 15:49
Μαυρο με μαυρο μοτερ και 98 ατια! τωρα χρονολογια λιγο να σε νοιαζει γιατι δεν σπαει με τιποτα το μηχανακι
Το παλιο '04 μοντελο (μηχανη που βγαζει απροβληματιστα 200.000 χιλιομετρα! χωρις επεμβαση εσωτερικα) εχει το ιδιο μοτερ με το r6 της τοτε εποχης με μια μετατροπη με λιγοτερη ιποδυναμη 20 περιπου λιγοτερα.
Το '07 δεν νομιζω να φοραει μοτερ απο r6 εχει αλλαξει τοσο πολυ που εχω τις αμφιβολιες μου για το ποσο ιδια ειναι με τα μοντελα του '04.
Αν κανω καπου λαθος διορθωστε!
Εχω του 2005 μαυρο με τα 98 αλογα, ελαφρως (τι ελαφρως,τεσπα) τροποποιημενο!
ρε παιδιά ή είμαι πολύ μαλ...ασ ή τόσο άσχετος.... πήγα σήμερα είδα ένα fazer του 08 μαυρο σκελετό μαύρο μοτέρ αλλά όχι s2... με το παλιό κοντέρ και κτλπ......
παίζει να ισχύει αυτό??
ναι φιλε παιζει αυτο εχω κ εγω μοντελο του 5 γυμνο κ μαυρο σκελετο κ το παλιο κοντερ....98 ιπποι
Μαυρο με μαυρο μοτερ και 98 ατια! τωρα χρονολογια λιγο να σε νοιαζει γιατι δεν σπαει με τιποτα το μηχανακι
Το παλιο '04 μοντελο (μηχανη που βγαζει απροβληματιστα 200.000 χιλιομετρα! χωρις επεμβαση εσωτερικα) εχει το ιδιο μοτερ με το r6 της τοτε εποχης με μια μετατροπη με λιγοτερη ιποδυναμη 20 περιπου λιγοτερα.
Το '07 δεν νομιζω να φοραει μοτερ απο r6 εχει αλλαξει τοσο πολυ που εχω τις αμφιβολιες μου για το ποσο ιδια ειναι με τα μοντελα του '04.
Αν κανω καπου λαθος διορθωστε!
Εχω του 2005 μαυρο με τα 98 αλογα, ελαφρως (τι ελαφρως,τεσπα) τροποποιημενο!
πουθενα δεν κανεις λαθος... το εχω 7 χρονια περιπου κ μονο λαδια εχει ζητησει κ φιλτρα... κ τωρα προληπτικα του κανω σερβις στο μπροστινο( τσιμουχες , λαδια στα καλαμια)
Dragonfly
12/04/2013, 09:36
πουθενα δεν κανεις λαθος... το εχω 7 χρονια περιπου κ μονο λαδια εχει ζητησει κ φιλτρα... κ τωρα προληπτικα του κανω σερβις στο μπροστινο( τσιμουχες , λαδια στα καλαμια)
Και για να προσθεσω... το μηχανακι δεν μου εχει βγαλει κανενα προβλημα.... 8 χρονια η γρια και τωρα γαζωνει πιο πολυ απο πριν! εχω κοντυνει γραναζακι, ελευθερο φιλτο k&n, γομες στους τροχους και πηγαινει τρενο! τι να την κανω την τελικη οταν μπαινει στις στροφες γαζετο;...τι 230 τι 250... (265 ειδα μια φορα κοντερ και μετα την μετατροπη στο γραναζι 245 παλι κοντερ...)
και 200 τελικη να ειχε παλι δεν θα με πειραζε.... σαμπως χρειαζονται πουθενα; 0-200 πεφτει κατω απο 12''....0-100 αστο καλυτερα...ferrari στα ανοιγματα τσακισα μια μερα!:lol:
απλα αναφερω πως η μονη ζημια που ειχα ηταν ενα καμμενο πηνιο, (εχει στη "σβουρα" 7-8 πηνιακια αν θυμαμαι καλα πανε και χρονια και το ενα μου αρπαξε) και ολο αυτο εξαιτιας του συναγερμου που εκανε διαρροη;;λαθος ταση;; με τα ρευματα μεχρι που τον απενεργοποιησα και ησυχασα,(2 μπαταριες αλλαξα για να βρω τι φταιει)...
αλλα στο ιστορικο του το μηχανακι εχει τα περισσοτερα ταξιδεμενα χλμ. και πολυ μα πολυ μα πολυ στ(ρ)ίψιμο... κοφτες εχει δουλεψει νι φορες εις την νιοστη και μετα το τελευταιο serviceακι ειναι ακομα οπως παλια!
το μονο πλην που θα ελεγα οτι υπαρχει για το μηχανακι ειναι οτι ψιλοπασχουνε στο ρουλεμαν τιμονιου (50 ευρω after market 100 μαμα), κι αυτο μιλαμε οτι το βλεπεις μονο αν εισαι καγουροσαυρος σαν κι εμενα που ανεβαινω μια ροδα και το σκαω κατω λες κι εχω κανα Husqvarna 125 στο βουνο!:cry:
Εν κατακλειδι και επειδη κουρασα πολυ και sorry κιολας... το μηχανακι αξιζει τα λεφτα του! και οποιος ξαναπει yamaha τα λεφτα μου να'χα, ειναι τουλαχιστον βλαξ!:bawl:
Το ποστ αφιερωμενο στον φιλο μου Γιαννη τον "κουλομαρία" με το gsxαρι που ανεβηκε Μετσοβο και το ρουλεμαν εκανε σαν καμπανα απο Ducati!:bawl:
Μετσοβο - Αθηνα η γρια (yamaha) εκανε 3 ωρες και 15 λεπτα... χαλαρααααα....:a014:
και του 04 98 άλογα έχει. (αυτο έχω)
Νομίζω ότι μετά το 07 έβγαιναν με 78 άλογα το οποίο βγάζοντας ένα έλασμα από την γκαζιέρα έπαιρνες και τα υπόλοιπα (έτσι έχω ακούσει)
έλεγξε εάν έχει αλλάξει το tps (και να μην ΄΄εχει αλαχτεί δεν θα έχεις πρόβλημα καθώς μπορείς να το αλλάξεις όποτε θες λόγο ανάκλησης χωρίς χρέωση)
το s2 πέραν του χρώματος του σκελετου έχει εντελός άλλο μούτρο (θα το καταλάβεις εύκολα από την ζελατίνα καθώς δεν πιάνει όλο το μούτρο)
αναλογικό στροφόμετρο και ένα μπαράκι με το λογότυπο της yamaha στο τιμόνι.
Και για να προσθεσω...
+1000 σε ολα!:beer:
επίσης επειδή κοιτάς για μεταχειρισμένο πρόσεχε γιατι πολυ γράφουν ότι είναι s2 ενώ δεν είναι όπως η αγγελία που σου βάζω http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/659001/
αυτο με τις ασημι ζαντες ειναι 04 :wave2:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.