View Full Version : Battery tender???
ztakisg16
11/02/2013, 18:32
Καλησπέρα σε όλους!Γνωριζει κανείς τι ακριβώς ειναι αυτό το battery tender και τι ακριβώς κάνει?το είδα ακόμη και σε site της ktm να το δίνουν και απο ότι φαντάζομαι ειναι κάτι που δεν αφήνει την μπαταρία να ξεφορτισει τελείως όταν αφήνουμε την μηχανή για μεγάλο διάστημα?Το έχει τοποθετήσει κανείς για να μας πει γνώμη αλλά και που μπορούμε να το βρούμε εδώ Ελλάδα?
Κοινός φορτιστής μπαταρίας.
ztakisg16
11/02/2013, 18:39
Οπότε δεν το λες και κοινό φορτιστής μπαταρίας!καποιος που το έχει τοποθετήσει?
ztakisg16
11/02/2013, 18:40
Και απο ότι κατάλαβα μένει μόνιμα πάνω στην μηχανή!απλα πως φορτίσεις?η μάρκα που δίνει η ktm λέγεται junior!
Τι να τοποθετήσεις ρε φίλε; Κοινός φορτιστής μπαταρίας είναι.
Ορίστε : http://www.motorcycle-superstore.com/53/MANFALL/Complete-List-Of-Battery-Tender.aspx
συνθετο συστημα φορτισης,φορτιζει πληρως την μπαταρια κ διατηρει σωστη ταση αποθηκευσης.
κοιτα κ εδω...http://batterytender.com/
ztakisg16
11/02/2013, 18:49
Επειδή η μπαταρία στο adventure ειναι τοποθετημένη σε σημείο δύσκολο να βγει και να μπορέσεις να την βάλεις μπροστά με καλώδια σε περίπτωση που μείνεις έχεις κάποια καλώδια τοποθετημένα σε αυτή μόνιμα που πρόεξεχουν και χωρίς να λύσεις τίποτα συνδέσεις το εργαλείο αυτό στα καλώδια και παίρνει?σωστα?αλλα γιατί γράφει ότι βοηθάει την μπαταρία να ειναι μόνιμα φορτισμένη?
έχεις κάποια καλώδια τοποθετημένα σε αυτή μόνιμα που πρόεξεχουν και χωρίς να λύσεις τίποτα συνδέσεις το εργαλείο αυτό στα καλώδια και παίρνει?σωστα?
Λάθος και μάλιστα μέγα.
Δεν είναι εκκινητής, battery tender είναι...
αλλα γιατί γράφει ότι βοηθάει την μπαταρία να ειναι μόνιμα φορτισμένη?
Γιατί είναι battery tender λέμεεεεεεεεεεεεεεεε :lol:...
Δεν είναι εκκινητής, battery tender είναι...
+1
Λοιπόν battery tender δίνει ρεύμα στη μπαταρία ώστε να τη φορτίζει σιγά σιγά. Τώρα άμα είναι σχεδόν γεμάτη μπορεί σε μία ώρα να μπορεί να ξεκινήσει τη μηχανή. Το ρεύμα που δίνει δεν είναι τόσο πολύ για να κινήσει τη μίζα. Για να καταλάβεις για τί ρεύματα μιλάμε: Η μίζα τραβάει κοντά στα 30Αmp-στο ΚΤΜ οι ασφάλειες στο μπουτόν της μίζας τόσο είναι-ενώ οι φορτιστές για μοτοσυκλέτα δίνουν ώς 8Αmp (οι CTEK) και αυτό μόνο σε λειτουργία αποθείωσης (desulfation), δηλαδή για να συνεφέρουν μία πολύ χάλια μπαταρία. Οι φορτιστές για μπαταρίες αυτοκινήτου (πάλι για τους CTEK) φτάνουν τα 15Amp για την ίδια λειτουργία. Στα αυτοκίνητα αντίστοιχα οι μίζες τραβάνε κοντά στα 100Amp.
PalLoukiLuke
12/02/2013, 12:40
εχεις adv? αν εχεις λοιpon διαβασε λιγο το μανουαλ της μηχανης
δεξια κατω στη ποδια εχει (προεξεχει) ο πολος (+) της μπαταριας (εχει κοκκινο καπακι)
ΔΕΝ χρειαζεται να κατεβασεις ποδια και να βγαλεις τη μπαταρια...
δεξια κατω στη ποδια εχει (προεξεχει) ο πολος (+) της μπαταριας (εχει κοκκινο καπακι)..
Τα ποτάμια το ξέρουν αυτό ..?? :eek:
Και όμως είναι εκπληκτικό!
281856
281854
281855
Εδώ βουτάει ολόκληρη η μπαταρία μέσα, στον πόλο θα είχαμε θέμα? :D
Εδώ βουτάει ολόκληρη η μπαταρία μέσα, στον πόλο θα είχαμε θέμα? :D
Το "ολόκληρη" δεν ενοχλεί από την πλευρά του (-) γιατί, ούτως ή άλλως, οποιοδήποτε άβαφο μεταλλικό μέρος της μηχανής είναι συνδεδεμένο με τον αρνητικό πόλο..
Το θέμα είναι με το (+) τι γίνεται..??
papa4jim
13/02/2013, 11:22
μπορεις επισης να αγορασεις κ εναν ανταπτορα για το πριζάκι κ δεν χειαζεται καν να ασχολεισαι με την μπαταρια. 10ευρω κοστίζει.
Το νερό, αν δεν είναι αλατισμένο, δεν είναι "ιδιαίτερα αγώγιμο. Απόδειξη οι φωτογραφίες.
Το νερό, αν δεν είναι αλατισμένο, δεν είναι "ιδιαίτερα αγώγιμο.
Και μονωτή πάλι δεν το λες (εκτός αν τα ποτάμια περιέχουν απιονισμένο νερό) αλλα ας μην μπλέξουμε με ειδικές αγωγιμότητες κ.λ.π. κ.λ.π.
Ο λόγος που την "γλυτώνουν" οι μπαταρίες όταν ο θετικός τους πόλος έρθει σε επαφή με κοινό νερό (το σασσί ενοείται ότι είναι ήδη μέσα στο νερό) είναι καθαρά θέμα χρονικής κωλοφαρδίας και καλής μόνωσης...
(όσο μικρότερη είναι η ποσότητα του νερού που κλείνει κύκλωμα μεταξύ των πόλων τόσο μεγαλύτερη είναι η αντίσταση του κυκλώματος και σε συνδυασμό με την μικρή χρονική διάρκεια επαφής, δεν προλαβαίνει το νερό να γίνει καλός αγωγός γιατί χρειάζεται κάποιο χρονικό διάστημα υπό ταση ώστε να έχουμε διάσπαση ικανής ποσότητας ανιόντων/κατιόντων..)
Προτιμώ τις "ειδικές αγωγιμότητες" από την "χρονική κωλοφαρδία" απο εννοιολογική άποψη. Για καλή μόνωση δεν νομίζω οτι μπορούμε να μιλήσουμε γιατί στη συγκεκριμένη φωτογραφία, το 950 που απεικονίζεται έχει και τις πλεξούδες στο πορτάκι της μπαταρίας που είναι τελείως γυμνά καλώδια μήκους 20εκ... το γεγονός πάντως παραμένει οτι η μηχανή δεν σβήνει. Η χρονική κωλοφαρδία διαρκεί αρκετά ώστε να βγεί από τον πλημμυρισμένο δρόμο.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.