PDA

View Full Version : Εκπαιδευτές/Σχολές μοτοσυκλετιστών - Θεσσαλονίκη



Agouri
20/02/2013, 21:56
Καλησπέρα και χεραιτισμούς στο forum.

Είμαι φοιτητής στην Θεσσαλονίκη, 21 ετών με μηδενική ιδέα από δίτροχα. Δεν είχα ποτέ δική μου μηχανή, ποτέ δεν επιχείρησα να οδηγήσω μία.
Πάντα είχα μια έλξη, όμως, προς τον μοτοσυκλετισμό λόγω αρκετά μεγαλυτέρων ξαδέρφων στην οικογένειά μου. Για να μην πολυλογώ "ζήλεψα" φάσεις "γύρος ελλάδας με τις μηχανές" - "Που πας? -Βόλτα με την μηχανή να ξελασκάρω" και λέω φέτος, που μπόρεσα να ξεκλέψω λίγο χρόνο απο σχολή, να ψαξω να δω αν η ενασχόληση με το "άθλημα" θα είναι κάτι που με γεμίζει :)

Αυτά για το backstory, ελπίζω να μην κούρασα.
Πισέυω ότι λόγω του ότι είμαι αρχάριος, ένας καλός εκαιδευτής θα μπορέσει να με βοηθήσει να καταλάβω αν η μηχανή είναι για μένα ή όχι.

Γι'αυτό λοιπόν είμαι εδώ. Έχουν οι πιο έμπειροι από εμένα κάποια ιδέα μιας Σχολής/Εκπαιδευτή με εμπειρία ή "φήμη"? Έχετε προσωπικές προτάσεις για κάποιον συγκεκριμένο? Πάντα στην περιοχή Θεσσαλονίκης, εάν γίνεται.
Γενικά, όποια συμβουλή καλοδεχούμενη.

TROOPER
22/02/2013, 07:17
οι σχολες δινουν απλα τα διπλωματα.για κατι παραπανω δες ας πουμε κατι τετοιο (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=132876)

:wave2:

Agouri
22/02/2013, 18:50
οι σχολες δινουν απλα τα διπλωματα.για κατι παραπανω δες ας πουμε κατι τετοιο (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=132876)

:wave2:

Αυτό ακριβώς ήθελα να αποφύγω.

Εν πάση περιπτώσει, ευχαριστώ.

alexcy
25/02/2013, 17:59
και εγω ιδια φαση σαν τον Agouri ,αν ξερει κανεις καμια σχολη να βγάλουμε πρώτα το διπλωμα και μετα βλεπουμε ...

Carlos.1on2
25/02/2013, 18:22