View Full Version : BOHΘEIA με το καπακι φιλτρου λαδιου
ΒΟΗΘΕΙΑ μαστορια αλλαξα λαδια και φιλτρο στο tdm900 οταν εβγαλα την εξω αριστερα βιδα του καπακιου του φιλτρου λαδιου ειδα ενα κοματακι μεταλο σαν μιση σπηρα.δεν εδοσα σημασια αλαξα φιλτρο ορινγκ και τα σχετικα.δενω ολεσ τις αλλες μια χαρα και μολις παω να βαλω αυτην που ηταν η τελευταια δεν πηγενε ομαλα ζοριζοτανε και ενο πηγα να σφιξω κλοτσισε δηλαδι εκει που πηγενε να πιασει ξαναλασκαρε.τι να κανω,να περασω κολαουζο ιδιο νουμερο η μεγαλητερο,η να το παω στον μηχανικο.σορρυ παιρνει κολαουζο η ειναι πιο σωβαρη ζημια,η τρυπα ειναι τυφλη αν μπει κολαουζο δεν θα εχει προβλημα με τα ρινισματα απο το ανοιγμα.τα φοτα σας παρακαλω ειμαι με τα ποδια δεν μπορω να κανω την δουλεια μου.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ:cry::cry::cry::(
μια φωτο θα διευκοληνε.αν θυμαμαι καλα το καπακι του φιλτρου λαδιου εχει βιδακια 6 επι 100 αλλα ολα διαφορετικο μηκος.νομιζω οτι παρεμβαλεται ενα πλακακι 10mm μεταξυ καπακιου κ μπλοκ κινητηρα.οι βολτες ειναι βαθια στο μπλοκ.κανονικα θελει χελικοιλ για να βαλεις ξανα την ιδια διαμετρο βιδακι.επειδη ειναι αλουμινιο κατα την γνωμη μην περασεις κολαουζο απλο,στην καλητερη θα πας στα 7mm επι 100 k στα 8mm επι 125.αν μπει χελικοιλ γινεται αθανατο.θελει φυσικα καταληλο εργαλειο κ να εχεις λιγο πειρα σε αυτα.υπαρχει κ καποιος μαστορας που τρεχει απο συνεργειο σε συνεργειο με την βαλιτσα του κ κανει τις επισκευες επι τοπου.δεν εχω τηλ τωρα,αλλα μπορω να το ψαξω δευτερα.
φιλε και φοτο να βαλω δεν φαινετε τιποτα.το καταλαβες ακριβος ωμος οι μονες βιδες που ειναι ιδιες ειναι οι δυο πιο μακριες που το σπειρομα ξεκιναει λιγο πιο κατο απο το κεφαλι δηλαδη μονο τα 3/4 της βιδας εχουν σπιρομα.οντος εχει ενα πλακακι αναμεσα στα καρτερ και στο καπακι του φιλτρου,τι προβλημα θα υπαρξει αν γινει το σπειρομα 8 επι 100 και αν γινει 8 πρεπει να μακρινει δεν μπορει να μινει ιδιο στα 100.ιδαλος που μπορω να παρω ενα σετακι χελικοιλ.ευχαριστω πολυ αδερφε.:beer:
ακου γκαζοφιλαρακι,τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα.απλα ειναι εαν εισαι της δουλειας κ εχεις τα εργαλεια.το αλουμινιο ειναι ποιο μαλακο υλικο κευκολα τραβαει την βολτα ειδικα οταν ειναι σφηγμενες οι βιδες κ το μοτερ ζεστο,οπως κ οι ταπες λαδιου θελουν προσοχη.τα πασα ειναι συγκεκριμενα δηλ 5 διαμετρο επι 80-6επι 100-7επι 125 κ 100αλλα πολυ δυσκολα βρισκης αυτο.8 ,125κ 150δυσκολο-10,125-150-175δυσκολο,κλπ.τα 6 mm με κολαουζο θα το κανεις η 7 η 8,το 8 θα ειναι πολυ μεγαλη η τρυπα κ αν στο μελλον γινει κατι αναλογο την εβαψες γιατι στο συγκεκριμενο ειναι καρτερ κ μπλοκ κινητηρα μαζι.....μπορει να γινει οπως λες αλλα νομιζω οτι ειναι προχειρο κ ρισκο για το μελλον.τωρα το χελικοιλ ειναι κ αυτο κολαουζο μαλλον η μαρκα του .φιλ ραπ λεγεται κανονικα το οποιο εχει απαγορευτικη τιμη για μια χρηση στο τοσο δηλ θελεις κολαουζο για πασο 6,100[δεν κανει για τιποτα αλλο], οπως κ ατσαλινα σπειροματα 6,100 κ μια συριγγα με μυτη 6,100.στην προκειμενη δεν θα χρησιμοποιησεις την συργγα γιατι το πασο ειναι πολυ βαθεια,αλλα η μυτη ειναι απαραιτητη.αστα.θελει καποιον ιδικο να το κανει αυτο,το δυσκολο ειναι οτι ειναι βαθια στο εσωτερικο τα πασα.πρεπει οταν γινει αυτο,να βγαλεις το καπακι ξανα για να μαζεψεις τα γρεζια που θα βγουν απο πανω μεσα στο καρτερ αν η τρυπα δεν ειναι τυφλη,αν η τρυπα εχει τερμα δεν πεφτουν τα γρεζια μεσα,αλλα δεν θελει ζορι το κολαουζο η το φιλ ραπ γιατι θα κανεις αλλη ζημια.δεν ξερω αν τα καταλαβες.ρωτα οτι αλλο θες σε πμ.
file eyxaristv epidi katalaba anxothika kiolas.pantos na se kala tha do ti tha kano:beer:
Κατ' αρχήν δεν είναι για θάνατο. Το hellicoil θα σου κάνει ένα σπείρωμα λίγο μεγαλύτερο με το ίδιο βήμα και μετά θα περαστεί το σπείρωμα που θα σε φέρει στο αρχικό μέγεθος. Η αλήθεια είναι οτι το hellicoil είναι κομματάκι ακριβό για μία επισκευή, αλλά αυτό θα το κρίνεις εσύ. Η επιδιόρθωση αυτή θα το κάνει πιό γερό από το αρχικό, γιατί στο εξής οι βίδες θα δουλεύουν επάνω σε ατσάλινο σπείρωμα. Τον μηχανικό όμως που σου έκανε την τελευταία φορά το σφίξιμο της βίδας αυτής θα πρέπει να τον σουτάρεις... εμένα ένα τέτοι αστέρι μου έχει κάνει άπειρες τέτοιες μαλακιούλες... και τρέχα μετά να μαζέψεις τα ασυμμάζευτα. Άν πάλι το έκανες εσύ ο ίδιος, καλό θα είναι να προμηθευτείς ένα δυναμόκλειδο. Τα γρέζα θα τα βγάλεις με πεπιεσμένο αέρα και με ένα ψιλό σωληνάκι που θα βάλεις στην τρύπα στο βάθος και θα τα φυσήξεις. Με την ίδια μέθοδο θα μπορούσες να ελέγξεις αν το σπείρωμα της βίδας είναι τυφλό ή όχι.
Καλή δουλειά.
spyrakos35
24/02/2013, 08:31
υπαρχει κ καποιος μαστορας που τρεχει απο συνεργειο σε συνεργειο με την βαλιτσα του κ κανει τις επισκευες επι τοπου.δεν εχω τηλ τωρα,αλλα μπορω να το ψαξω δευτερα.
Τάκης
6977 323 599
δεν ξέρω αν ισχύει ακόμα, πάντως ο τύπος είχε έρθει με τα μπλιμπλίκια του και μου έφτιαξε το σπείρωμα της τάπας λαδιού με χελικόιλ σπιτι μου με κόστος κανα 20άρικο αν θυμάμαι καλά.....
taksidiotis25
24/02/2013, 15:58
Μια ερώτηση ρε παιδιά άσχετη με το πρόβλημα του παιδιού,το tdm 850 που ειναι η ταπα λαδιού που προσθέτουμε λάδι μέσα στον κίνητηρα,γιατι ουτε που θυμάμαι και μου ηρθε απορία τώρα...αριστερά?δεξια?αλεν?κατσαβιδι?
απο δεξια[μανετα φρενου]ψηλα,μια μαυρη μεγαλη βιδωτη ταπα με το χερι.ψηλα αναμεσα στο σασι υπαρχει κ ο δεικτης πληρωσεος [γυαλινος στρογκυλος] με σταθμη hi-low.βαλε φακο ,θα το βρεις το ματι πληροσεως..εχει 2 ταπες καρτερ αν χρειαστει να τα αλαξεις.
taksidiotis25
24/02/2013, 16:23
Οπως ειναι και στου xt?καποια φωτό?
φωτο δεν εχω,απο δευτερα αν θες να βγαλω μια -δυο.ακριβως οπως το χτ600 η χτ 660,μονο λιγο ποιο μεγαλη.ασε που περνει γυρο στα 5 λιτρα.
παιδια ευχαριστω τελικα ηταν η βιδα ευτηχως:beer:
taksidiotis25
24/02/2013, 21:10
φωτο δεν εχω,απο δευτερα αν θες να βγαλω μια -δυο.ακριβως οπως το χτ600 η χτ 660,μονο λιγο ποιο μεγαλη.ασε που περνει γυρο στα 5 λιτρα.
Κατάλαβα,στο πλαίσιο πάνω δηλαδη
οχι δεν ειναι στο πλαισιο,στο δεξιο καπακι απο πισω για κοιτα,ειναι μεγαλη βγαζει ματι.
zannisvel
13/08/2015, 09:52
Δυστυχώς το ξεθάβω....
Κλώτσησε η βίδα του φίλτρου στο ΧΤ όταν άλλαζα τα λάδια μάλλον επειδή ήταν ζεστό το μοτέρ. Την πάτησα σαν αρχάριος.
1)Έχει 75000 χλμ, αφού θα χρειαστεί να βγει το πλαϊνό καπάκι θα ήταν καλή ιδέα να αλλαχτούν και δισκάκια ελατήρια;
2)Αν είναι να μπει helicoil μήπως να έβαζα και στις 2 πάνω βίδες του φίλτρου να είμαι σίγουρος για το μέλλον;
3)Μαζί με την εργοστασιακή φλατζα του καπακιου πρέπει να μπει και φλατζοκολλα;
Τη δουλειά θα τη κάνω μόνος μου απλά θα έρθει μάστορας για το helicoil.
Δυναμoκλειδο έχω.
Any help is appreciated!!
:beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.