PDA

View Full Version : Δικύλινδρο cafe racer



giannis113
03/03/2013, 21:24
Καλησπερα. Πουλησα το δευτερο αυτοκινητο και πλεον ηρθε ο καιρος να φτιαξω μια μοτοσυκλετα. Οπωσδηποτε δικυλινδρη, κατι εχω στο μυαλο μου αλλα δε ξερω κατα ποσο ειναι εφικτο
Πουλαει ενας γνωστος μου ενα τρανσαλπ 650 με το ιμομπιλαιζερ και διπλο φρενο μπροστα.

Δε βρηκα καμια φωτο απο ονοφ καφε. Γιατι; μηπως δε γινεται; δηλαδη δε μπορει το τρανσαλπ να χαμηλωσει να μπουν ζαντες 17" και να γινει αρχικα ισιο οπως ολα τα καφε.
Μηπαω πολυ απλα τα πρωτα δυο βηματα.. γιατι μου αρεσει το μοτερ του. Ειμαι και πρωην κατοχος sv 650

KostasV2
03/03/2013, 21:36
Όλα γίνονται, αλλά το ΤΑ θα χρειαστεί αρκετή δουλειά για να γίνει (σωστό) cafe. Αν έχεις τα 3 Χ (χρόνο, χρήμα, χώρο) και γνώσεις, γιατί όχι...

giannis113
03/03/2013, 21:43
http://www.pipeburn.com/home/2011/3/26/honda-cb750-cafe-racer.html#comments κατι τετοιο εχω στο μυαλο μου αλλα δικυλινδρο,

Τα 3Χ υπαρχουν. Αποφασιζω αγοραζω φτιαχνω.

astroman76
03/03/2013, 21:45
τι ειναι αυτα τα καφε μηχανακια που λετε τον τελευταιο καιρο....?

giannis113
03/03/2013, 21:49
Astroman τα βαφουμε ολα καφε γιαυτο :)

KostasV2
03/03/2013, 21:52
Έχε υπ' όψιν ότι το περιμετρικό πλαίσιο του ΤΑ μπορεί να σε δυσκολέψει οπτικά, αλλά και σε επιλογή τεπόζιτου...

giannis113
03/03/2013, 21:56
Αυτο με το τεποζιτο ειναι μεγαλο θεμα και ισως καθοριστικο. Δε μπορω να βρω και φωτο χωρις τεποζιτο

Bowleno
03/03/2013, 22:09
τι ειναι αυτα τα καφε μηχανακια που λετε τον τελευταιο καιρο....?

ΡεΪσόνι της καφετέριας....

astroman76
03/03/2013, 22:16
GSXR/R1/ZX δηλαδη...?

MG-KTiNoS
03/03/2013, 22:17
To TDM ξέχασες...

Πολυμήχανος
03/03/2013, 22:21
Τα παρακάτω είναι προσωπική μου άποψη, αφορούν την γενική περίπτωση που παρατηρείται στις μέρες μας, και ΟΧΙ τον φίλο εδώ, για τον οποίο εύχομαι καλή επιτυχία στο πρότζεκτ του, να βρει και να κάνει ότι θέλει και του αρέσει.


τι ειναι αυτα τα καφε μηχανακια που λετε τον τελευταιο καιρο....?

Είναι ένα πράγμα που κάνανε πολύ παλιά οι γρήγοροι... ξηλώνανε τα μη εντελώς απαραίτητα από το μοτό τους, το κάνανε όσο πιο απλά γινόταν, για να πηγαίνει γρήγορα, και να κερδίζουν τις κόντρες, από και προς την καφετέρια.

Μετά από 30 χρόνια, έγινε μόδα, να παίρνουμε ένα μοτό, να το κάνουμε πρακτικά μη-οδηγήσιμο (για γρήγορο ούτε συζήτηση) και να το βάζουμε στο σαλόνι και να το λέμε καφέρέισερ.

Ο κλασσικός εκφυλισμός των εννοιών που συνηθίζει να κάνει το ανθρώπινο είδος, όταν χάνει ΤΕΛΕΙΩΣ το αρχικό νόημα, και μένει στην επιφάνεια στα ονόματα και στους τύπους...

Και φυσικά άστρο, το ξέρω ότι τα ξέρεις αυτά ίσαμε καμιά 20ριά φορές πιο πολύ ακόμα, απλά απαντάω λεκτικά σε εσένα, γιατί εσύ μου έδωσες το χαλί...

KostasV2
03/03/2013, 22:38
Τα παρακάτω είναι προσωπική μου άποψη, αφορούν την γενική περίπτωση που παρατηρείται στις μέρες μας, και ΟΧΙ τον φίλο εδώ, για τον οποίο εύχομαι καλή επιτυχία στο πρότζεκτ του, να βρει και να κάνει ότι θέλει και του αρέσει.



Είναι ένα πράγμα που κάνανε πολύ παλιά οι γρήγοροι... ξηλώνανε τα μη εντελώς απαραίτητα από το μοτό τους, το κάνανε όσο πιο απλά γινόταν, για να πηγαίνει γρήγορα, και να κερδίζουν τις κόντρες, από και προς την καφετέρια.

Μετά από 30 χρόνια, έγινε μόδα, να παίρνουμε ένα μοτό, να το κάνουμε πρακτικά μη-οδηγήσιμο (για γρήγορο ούτε συζήτηση) και να το βάζουμε στο σαλόνι και να το λέμε καφέρέισερ.

Ο κλασσικός εκφυλισμός των εννοιών που συνηθίζει να κάνει το ανθρώπινο είδος, όταν χάνει ΤΕΛΕΙΩΣ το αρχικό νόημα, και μένει στην επιφάνεια στα ονόματα και στους τύπους...

Και φυσικά άστρο, το ξέρω ότι τα ξέρεις αυτά ίσαμε καμιά 20ριά φορές πιο πολύ ακόμα, απλά απαντάω λεκτικά σε εσένα, γιατί εσύ μου έδωσες το χαλί...

Νομίζω ότι είναι ανάλογα με την περίπτωση. Υπάρχουν (πολλές) υλοποιήσεις της κατηγορίας που λες, αλλά και μηχανάκια που μεταμορφώνονται με σωστές αναρτήσεις κλπ. κλπ.


Α, και τα αυθεντικά cafe racers ήταν τη δεκαετία του '60... ;-)

astroman76
03/03/2013, 22:47
Τα παρακάτω είναι προσωπική μου άποψη, αφορούν την γενική περίπτωση που παρατηρείται στις μέρες μας, και ΟΧΙ τον φίλο εδώ, για τον οποίο εύχομαι καλή επιτυχία στο πρότζεκτ του, να βρει και να κάνει ότι θέλει και του αρέσει.



Είναι ένα πράγμα που κάνανε πολύ παλιά οι γρήγοροι... ξηλώνανε τα μη εντελώς απαραίτητα από το μοτό τους, το κάνανε όσο πιο απλά γινόταν, για να πηγαίνει γρήγορα, και να κερδίζουν τις κόντρες, από και προς την καφετέρια.

Μετά από 30 χρόνια, έγινε μόδα, να παίρνουμε ένα μοτό, να το κάνουμε πρακτικά μη-οδηγήσιμο (για γρήγορο ούτε συζήτηση) και να το βάζουμε στο σαλόνι και να το λέμε καφέρέισερ.

Ο κλασσικός εκφυλισμός των εννοιών που συνηθίζει να κάνει το ανθρώπινο είδος, όταν χάνει ΤΕΛΕΙΩΣ το αρχικό νόημα, και μένει στην επιφάνεια στα ονόματα και στους τύπους...

Και φυσικά άστρο, το ξέρω ότι τα ξέρεις αυτά ίσαμε καμιά 20ριά φορές πιο πολύ ακόμα, απλά απαντάω λεκτικά σε εσένα, γιατί εσύ μου έδωσες το χαλί...

Ναι θεωρητικη ειτανε η ερωτηση... τα εχω φαει στην μαπα τα τελευταια 2-3 χρονια δεν εχουν αφησει CB400/550/750/900 στην ησυχια του!!!!

δεν εχω δει παντος κανεναν να φτιαχνει Tarzan Style που εχουν και καποια ιστορικη σημασια για την Ελλαδα!

Acacius
03/03/2013, 23:52
Επειδή έχω εδώ και 1-2 χρόνια μισολυμένο ένα transalp 600 με σκοπό να του αλλάξω κάποτε τον αδόξαστο, θα σου πρότεινα να κοιτάξεις για κανένα άλλο μοντέλο, κατά προτίμηση αερόψυκτο και με μονή ραχοκοκκαλιά. Όπως έγραψε ο Κώστας πιο πάνω, το διπλό πλαίσιο είναι μεγάλος μπελάς αφού δε μπορείς να βρεις εύκολα ντεπόζιτο, ειδικά κάτι που να ταιριάζει στο "καφέ-λουκ" (ούτε σκράμπλερ). Γενικά όσο έχω ψάξει λίγα πράγματα έχω βρει για μετατροπές transalp, οπότε μάλλον δεν πολυβολεύει για βάση.

KostasV2
04/03/2013, 16:41
Επειδή έχω εδώ και 1-2 χρόνια μισολυμένο ένα transalp 600 με σκοπό να του αλλάξω κάποτε τον αδόξαστο, θα σου πρότεινα να κοιτάξεις για κανένα άλλο μοντέλο, κατά προτίμηση αερόψυκτο και με μονή ραχοκοκκαλιά. Όπως έγραψε ο Κώστας πιο πάνω, το διπλό πλαίσιο είναι μεγάλος μπελάς αφού δε μπορείς να βρεις εύκολα ντεπόζιτο, ειδικά κάτι που να ταιριάζει στο "καφέ-λουκ" (ούτε σκράμπλερ). Γενικά όσο έχω ψάξει λίγα πράγματα έχω βρει για μετατροπές transalp, οπότε μάλλον δεν πολυβολεύει για βάση.

Εσένα σκεφτόμουν όταν το έγραφα...

Αν βέβαια το έχεις με τη λαμαρινοδουλειά Γιάννη, θα μπορούσες να προσαρμόσεις κάποιο. Απλά το plug and play μάλλον το ξεχνάς...

giannis113
05/03/2013, 11:44
μαλιστα. δηλαδη τι μοτοσυκλετα θα προτεινατε; απο 650 και πανω δικιλινδρη

Sapadak
05/03/2013, 11:52
μαλιστα. δηλαδη τι μοτοσυκλετα θα προτεινατε; απο 650 και πανω δικιλινδρη

Bros
Srx

Ποιο ευκολα στην υπολοιηση, δυσκολοτερο να τα βρεις...σωστα

hidefnick
05/03/2013, 11:59
AYTO (http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/1949850/)

Θα ακούσεις ότι καίει λάδια κλπ. Του φοράς μοτέρ απο TDM 900 και ξεμπλέκεις, και κάνεις και ότι modes θες στην εμφ'ανιση....

283790

Julius
05/03/2013, 12:49
Yamaha Virago ........ http://www.motographite.com/2011/09/yamaha-virago-xv920-82-by-classified.html

αλλά θέλει πολύ φράγκο

motomaniac
05/03/2013, 14:49
bros
sv650 1st gen
trx
er-5
gs500
cb500
rd350
αυτα μου ρχονται για την ωρα, τα τελευταια εχουν και διπλα αμορτισερ πισω που πρεπει να εχει ενα καφε. ασε που μονο να βελτιωθουν γινεται..

sniper
05/03/2013, 14:51
Yamaha Virago ........ http://www.motographite.com/2011/09/yamaha-virago-xv920-82-by-classified.html

αλλά θέλει πολύ φράγκο

ΟMG!!! Tι σου έκαναν;

MG-KTiNoS
05/03/2013, 16:04
Πάρε όποιο Ducati ss θες. Έχει πολλά το car με λίγα χρήματα.
Μετά το κάνεις κάπως έτσι ΕΥΚΟΛΑ

http://3.bp.blogspot.com/-l2VTFo6SJKk/UE4VBhntWyI/AAAAAAAAgNw/Zx-d_SViEmI/s640/Ducati-900ss-Cafe-Racer-2.jpg

Bowleno
05/03/2013, 23:29
ΟMG!!! Tι σου έκαναν;

γιατί ρε συ; κουκλί έγινε! :eek:

giannis113
06/03/2013, 10:28
Σας ευχαριστω πολυ για τις προτασεις να και κατι που δεν ειχα σκεφτει er 5 κατι βρηκα θα επιστρεψω με νεοτερα

motomaniac
06/03/2013, 11:56
Σας ευχαριστω πολυ για τις προτασεις να και κατι που δεν ειχα σκεφτει er 5 κατι βρηκα θα επιστρεψω με νεοτερα

το ειχα κι ειναι ωραιο μηχανακι. ετσι σκεφτομουν να το κανω εγω αλλα τελικως ενεδωσα στον μεγαλο μου ερωτα CBR και το πουλησα. απλα να ξερεις οτι τα 45,8 αλογα του ειναι αυτα. κι επειδη μετα εφτιαξα κι srx τα ετρεξα και μεταξυ τους. ηταν αρκετα πιο γρηγορο το srx με οποιονδηποτε οδηγο. αρα μην το υποτιμας που ειναι μονοκυλινδρο..

hidefnick
07/03/2013, 16:02
Κάτι ΠΟΛΥ φτηνό, και εύκολο:

http://www.youtube.com/watch?v=_32ZzbRIves

astroman76
07/03/2013, 16:28
και κακασχημο θα ελεγα.... 1000φορες ενα CB400SF η ενα Zephiraki sta 400

hidefnick
07/03/2013, 16:31
και κακασχημο θα ελεγα.... 1000φορες ενα CB400SF η ενα Zephiraki sta 400

Με 5-6 κατοστάρικα που παίρνεις πλήρως λειτουργικό XJ, ούτε κολλημένα δεν τα παίρνεις αυτό που λες....

astroman76
07/03/2013, 16:39
Αν και δεν νομιζω να εβαλε καποιο Budget Χρηματων το μικρο Diversion για εμενα θελει απλα εαν φαναρακι και ειναι οκ χωρις να πηραξεις την ουρα και χαλασεις το Design (θημηζει και RD Ypvs ετσι αλλα θα του παει και ενα βαψιμο απο XJ600/900 η RD/RZ εποχης)

οπως αυτο http://img397.imageshack.us/img397/971/17zollwilbers.jpg

motomaniac
07/03/2013, 16:40
πολλες φορες μου περασε το diversion ποα το μυαλο για μετατροπη αλλα να βγει τοσο καλο δεν του το'χα....

giannis113
13/09/2014, 13:32
Μετα απο πολλες εκδοχες κατεληξα στο εξης:

Trx 850 κινητηρας και ολα τα ηλεκτρικα απο TDM900 και φυσικα περιφεριακα και facelift.

ξερουμε κατα ποσο ταιριαζει γαντι ο κινητηρας ομως;

MG-KTiNoS
13/09/2014, 13:36
Αν έχει βρει trx 850 ας το μαμά.
Παρά είναι καλό και σπάνιο για να του γ... τα κουτάλια.
:D

giannis113
13/09/2014, 14:11
εχεις ενα δικιο αλλα τα θελω μου ειναι ικανα να χαραμησουν ενα TDM900 ενα TRX850 για να βγει το σουπερντουπερ TRM 900 :eek:

notakos600
13/09/2014, 14:59
Dirt track transalp ;)


322860

est
13/09/2014, 16:18
Δεν είναι Τρανσάλπ το συγκεκριμένο. Είναι αγωνιάρικο φλατ τρακ και δεν βρίσκεις τέτοιο πλαίσιο.
Αν κάποιος έχει διαφορετική πληροφόρηση ας ενημερώσει.
Κάποιες προσπάθειες έχουν γίνει (3-4 έχω βρει στο νετ) με το παλιό Τρανσάλπ το 600άρι αλλά μετατροπές σε σκράμπλερ στυλ, όχι καφέ.

motomaniac
13/09/2014, 17:30
βγαλτου τα ματια.. το καλυτερο μηχανακι ειναι αυτο που φτιαχνεις μονος σου. ολα τ'αλλα ειναι συμβιβασμοι.

MG-KTiNoS
13/09/2014, 17:50
:lol:
βγαλτου τα ματια.. το καλυτερο μηχανακι ειναι αυτο που φτιαχνεις μονος σου. ολα τ'αλλα ειναι συμβιβασμοι.

motomaniac
13/09/2014, 17:58
:lol:

προς τι ο γελωτας?

p_sapelas
13/09/2014, 20:00
322868
Translap.. Κατασκευή φίλου... Αν και δεν περίμενα ότι θα μου άρεσε η ιδέα.. τελικά είναι cafe racer.

motomaniac
13/09/2014, 20:25
322868
Translap.. Κατασκευή φίλου... Αν και δεν περίμενα ότι θα μου άρεσε η ιδέα.. τελικά είναι cafe racer.
θελει πολυ χαμηλωμα. το πιρουνι ειναι απο cbr?

theofilos888
14/09/2014, 08:14
εχεις ενα δικιο αλλα τα θελω μου ειναι ικανα να χαραμησουν ενα TDM900 ενα TRX850 για να βγει το σουπερντουπερ TRM 900 :eek:


Ορμα και βγαλτου τα αντερα. Ολα καλα θα πανε. Κι αν δεν πανε θα σου μεινει η ικανοποιηση. Μην ακους τον κτινο περι σπανιων μοτο. Τον στοιχειωνουν ακομα τα γκουτσι. Στην ελλαδα δεν κυκλοφορησε. Στο εξωτερικό βρισκεις.

byron
14/09/2014, 10:05
Μια χαρά κυκλοφόρησε το TRX στην Ελλάδα. Απλά δεν πούλησε καθόλου.

Για να γ@μησει τα μπρίκια σε TRX πρέπει να βρει πρώτα. Νομίζω πούλαγε κάποιος εδώ μέσα πριν καιρό...

MG-KTiNoS
14/09/2014, 10:32
προς τι ο γελωτας?

Μου άρεσε η προσέγγιση.

SHOOTER045
14/09/2014, 10:40
Μου άρεσε η προσέγγιση.

Άρα το χαμογελακι ήταν πονηρό...
Ο Μήτσος είναι γνωστός εξωβγαλταματακιας.....






Σε επεισόδιο τού cafe racer ένα τζαπονι μεσήλικας προσαρμοσε μοτέρ rz σε πλαίσιο srx αφού έκοψε έραψε, κώλο, μούτρα κλπ
Το έκανε φανταστικό
Γούστα είναι αυτά

Mits-fz6
14/09/2014, 10:50
Είναι ένα πράγμα που κάνανε πολύ παλιά οι γρήγοροι... ξηλώνανε τα μη εντελώς απαραίτητα από το μοτό τους, το κάνανε όσο πιο απλά γινόταν, για να πηγαίνει γρήγορα, και να κερδίζουν τις κόντρες, από και προς την καφετέρια.

Μετά από 30 χρόνια, έγινε μόδα, να παίρνουμε ένα μοτό, να το κάνουμε πρακτικά μη-οδηγήσιμο (για γρήγορο ούτε συζήτηση) και να το βάζουμε στο σαλόνι και να το λέμε καφέρέισερ.

Ο κλασσικός εκφυλισμός των εννοιών που συνηθίζει να κάνει το ανθρώπινο είδος, όταν χάνει ΤΕΛΕΙΩΣ το αρχικό νόημα, και μένει στην επιφάνεια στα ονόματα και στους τύπους...


Θα έλεγα είναι άτοπο να κάνουμε γενικεύσεις. Σίγουρα ισχύει σε πολλά "άτομα' το σχόλιο σου αλλά νομίζω είναι περισσότεροι εκείνοι που λατρεύουν το costumization. Αν κάποιος έχει την τεχνογνωσία, τα μέσα αλλά κυρίως την διάθεση για να πραγματοποιήσει μια ριζική μετατροπή στην μοτοσικλέτα του με βάση την προσωπική του αισθητική, το αποτέλεσμα της δουλειάς του το θεωρώ τέχνη.

Χαρακτηριστικό είναι ένας μουσάτος λακωνικός τύπος στην γειτονιά μου που έχει κάνει το υπόγειο του "μηχανοστάσιο βέσπας". Κόσμος φέρνει κάθε μέρα την βέσπα του για τους τα κάνει costum με την δικιά του αισθητική και πινελιά. Κάθε απόγευμα που βγάζω τον σκύλο μου περνάω έξω από το υπόγειο του για να χαζέψω τα μηχανάκια που έχει έτοιμα προς παράδοση.

Έτσι πιστεύω είναι και με τα καφερέισερ. Οι ιδιοκτήτες τους προσπαθούν να τα μετατρέψουν με όσο μπορούν πιο προσωπικές πινελιές ώστε να κάνουν τα μηχανάκια τους όσο πιο ξεχωριστά μπορούν. Δεν νομίζω να έχασαν το αρχικό νόημα που είχαν δώσει στην μοτοσικλέτα τους. Για αυτό ακριβώς τον λόγο δεν προτίμησαν άλλο μοντέλο. Πολλοί είναι αυτοί που κάνουν costum την δική τους μοτοσικλέτα γιατί δεν θέλουν να αλλάξουν τον κινητήρα, την θέση οδήγησης, τον ήχο που βγάζει, την αξιοπιστία κ.α.

Αυτό που εγώ θεωρώ μόδα είναι ότι οι βιομηχανίες βλέπουν γύρω τους την διάθεση των μοτοσικλετιστών για καφερέισερ και σπρώχνουν στην αγορά μοντέλα με εμφάνιση καφερέισερ και όντας μόδα τα κοπανάνε σε τιμές δυσανάλογες για αυτά που προσφέρουν οι μηχανές. Αλλά παρόλα αυτά φραγκάτοι τα αγοράζουν για να μπορούν να μοστράρουν στις πολυσύχναστες καφετέριες που γυρίζουν.

Δεν μπορώ να θεωρήσω μόδα όμως την αναγέννηση - μετατροπή μοτοσικλετών γερασμένων που τους έχει πνίξει τα σωθικά η σκόνη και η σκουριά.

KRS
14/09/2014, 13:36
Αν έχει βρει trx 850 ας το μαμά.
Παρά είναι καλό και σπάνιο για να του γ... τα κουτάλια.
:D

Το trx ήταν μια από τις τελευταίες καραμπινάτες αντιγραφές των Ιαπώνων..χωροδικτύωμα και design αλά 900ss τετραγωνοφάναρο.
Γάμ@ του τα μάτια και στείλε φωτογραφία στην Ιwata, να δουν τι παθαίνουν τα μηχανάκια τους όταν είναι κόπιες..:bawl:

Σοβαρά τώρα, είναι καλή βάση, πιστεύω δεν θα σε δυσκολέψει και θα έχεις και γκάζι.

motomaniac
14/09/2014, 14:52
Το trx ήταν μια από τις τελευταίες καραμπινάτες αντιγραφές των Ιαπώνων..χωροδικτύωμα και design αλά 900ss τετραγωνοφάναρο.
Γάμ@ του τα μάτια και στείλε φωτογραφία στην Ιwata, να δουν τι παθαίνουν τα μηχανάκια τους όταν είναι κόπιες..:bawl:

Σοβαρά τώρα, είναι καλή βάση, πιστεύω δεν θα σε δυσκολέψει και θα έχεις και γκάζι.

ναι ρε κι αυτο http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_SDR_200 αντιγραφη μονστερ ηταν μην σκας.. μονο οι ιταλιανοι ειχαν χωροδικτυωμα.. και το vtr 996 ηταν..

KRS
14/09/2014, 15:01
Αφού έτσι είναι ρε φίλε, ψέμματα να πούμε;
Δηλαδή το μονστερ αντέγραψε το sdr (παρεμπιπτόντως φοβερό μηχάνημα);;
Όπως και η 916 το nr..

motomaniac
14/09/2014, 15:29
Αφού έτσι είναι ρε φίλε, ψέμματα να πούμε;
Δηλαδή το μονστερ αντέγραψε το sdr (παρεμπιπτόντως φοβερό μηχάνημα);;
Όπως και η 916 το nr..

ετσι ειναι. παρθενογεννεση μετα το 1920 δεν υπαρχει. το sdr γαμει. αλλα ελλαδα εχει μονο ενα κι αυτο χωρις αδεια...

KRS
14/09/2014, 15:41
Yπάρχουν sdr..είχα δει ένα στα Γιάννενα και άλλο ένα ξέρω ότι είχε/έχει ο Ν.Θ συντάκτης του ΜΟΤΟ. Θα υπάρχουν και άλλα, απλά είναι λίγα, όπως και τα zeal 250.

Τώρα το ότι η 916 είναι αντιγραφή της never ready, είναι παραμύθια των φανατικών χοντικών και γιαπωνέζων που λένε μεταξύ τους..Ο Ταμπουρίνι έχει πει ότι εμπνεύστηκε από την nr..το εμπνέομαι δεν σημαίνει αντιγράφω.
Αν μια αντιγραφή βρισκεται στο μουσείο σύγχρονης τέχνης, σηκώνω τα χέρια ψηλά.

buckley
14/09/2014, 16:23
[QUOTE=KRS;2506769]Yπάρχουν sdr..είχα δει ένα στα Γιάννενα και άλλο ένα ξέρω ότι είχε/έχει ο Ν.Θ συντάκτης του ΜΟΤΟ. Θα υπάρχουν και άλλα, απλά είναι λίγα, όπως και τα zeal 250.

Έτσι... Μπας και ψήνεται κανένας ?

amyroukai
14/09/2014, 18:18
Πολυμηχανε ν'αγιασει το στόμα σου, η το πληκτρολόγιο... :)

Viva la posa...

Μερικά βλεπονται. Μερικά γελάς μέχρι δακρύων. Λίγα είναι όμορφα. Και κανένα καφέ δεν είναι για βόλτα, μονο ως την καφετέρια και πίσω...

byron
14/09/2014, 18:28
Έτσι... Μπας και ψήνεται κανένας ?

εχεις βρει sdr?

buckley
14/09/2014, 19:04
εχεις βρει sdr?

Aye.

byron
14/09/2014, 19:05
Aye.

πμ?

notakos600
14/09/2014, 19:12
Aye.

Θα μου το κλείσεις το σπίτι όπως πας...

buckley
14/09/2014, 19:14
Θα μου το κλείσεις το σπίτι όπως πας...

Κοίτα ρε πόσοι μερακλήδες μαζευτήκανε στο φόρουμ...

notakos600
14/09/2014, 19:16
Κοίτα ρε πόσοι μερακλήδες μαζευτήκανε στο φόρουμ...

Και πάλι λίγοι είμαστε (οι μερακλήδες) Πάνο.

KostasV2
14/09/2014, 23:55
Δεν είναι τόοοσο σπάνιο το SDR. Πουλιόταν ένα εδώ (Ηράκλειο) σε μαγαζί. Δεν ξέρω αν το έχει ακόμα.

motomaniac
15/09/2014, 00:24
εγω θα φτιαξω το μικρο μου tzr 200 και θα σας περναω παλιογεροι.. :moutza::a22::a22::a22:

buckley
15/09/2014, 07:35
Δεν είναι τόοοσο σπάνιο το SDR. Πουλιόταν ένα εδώ (Ηράκλειο) σε μαγαζί. Δεν ξέρω αν το έχει ακόμα.

Το θυμάμαι το μηχανάκι που λες ήταν αστέρι ,το είχε βγάλει στο κλαρί για ένα φεγγάρι και ζητούσε 4+ (και δεν εννοώ κατοστάρικα ).
ΥΓ Το γ@μήσ@με το θρεντ του παιδιού τελικά ...

GFawkes
15/09/2014, 09:17
Και πάλι λίγοι είμαστε (οι μερακλήδες) Πάνο.

Aν μετα τα 50 γινεσαι μερακλης.....







πλησιαζω επικινδυνα.....





οχι ρε σεις....φ@υστης στα γεραματα.....
:bawl:

giannis113
15/09/2014, 15:41
Και επανέρχομαι στην ιδέα μου λίγο πιο αναλυτικά

Αν κάτι θα αλλάξει προς το χειρότερο ειναι που θα γίνει γυμνό στρογγυλοφαναρο

Από κει και πέρα
Κινητήρας: πιο γρήγορος, πιο αξιόπιστος
Αναρτήσεις: βελτίωση (όχι USD..)
Φρένα: βελτίωση

Αυτά ειναι που θα επηρεάσουν θετικά, η γεωμετρία δε θα αλλάξει, ίδιο νούμερο ζάντες όχι χαμήλωσα κλπ.

Και φυσικά ριζική αλλαγή στην εμφάνιση.

Μια γυμνή μοτοσυκλέτα με ωραίο ήχο αξιοπιστία και πάνω από όλα μοναδική.

Όταν έρθει η στιγμή θα δούμε τι θα γίνει με το θέμα τεποζιτο..

Ξανάροτω ξέρουμε αν μπαίνει ο κινητήρας χωρίς κόψε ραψε;

notakos600
15/09/2014, 15:44
Aν μετα τα 50 γινεσαι μερακλης.....πλησιαζω επικινδυνα.....
οχι ρε σεις....φ@υστης στα γεραματα.....
:bawl:

:lol:

giannis113
15/09/2014, 15:45
Οτιδήποτε μεταλλικό επάνω της θα ειναι μαύρο ματ. Όσον αφορά το χρώμα (τεποζιτο, ουρά και φτερό) κάτι σαν το μπλε της red bull (ίσως)

SHOOTER045
15/09/2014, 15:47
ενα ειναι ΤΟ ΜΠΛΕ=SUBARU

giannis113
15/09/2014, 15:48
Παίζει, για μπλε παει παντως

SHOOTER045
15/09/2014, 15:56
ασχετο αλλα τετοιο μπλε εχω το παπι μου
πανω απο μια εικοσαετια

notakos600
15/09/2014, 15:58
ασχετο αλλα τετοιο μπλε εχω το παπι μου
πανω απο μια εικοσαετια

Σου περίσσευε από το αμάξι εσένα, άσε...

SHOOTER045
15/09/2014, 16:02
οχι
το συγκεκριμενο καρο το γουσταρα απο μικρος
το χρωμα το εβαψα τοτε
οταν μπορεσα να αγορασω καρο
το πηρα σε ασημι,γιατι τα μπλε ειχαν γινει σουπα

KRS
15/09/2014, 16:08
Ξανάροτω ξέρουμε αν μπαίνει ο κινητήρας χωρίς κόψε ραψε;

Γιατί να αλλάξεις κινητήρα;
Γιατί να το κάνεις injection;

Μ' αυτά: http://www.mikuni-topham.de/ENGLISHSITE/ENGLISH/Frame_English.html, γίνεται ΑΛΛΟ μηχανάκι..

giannis113
15/09/2014, 16:19
Για λόγους αξιοπιστίας εμφάνισης καταναλωςης κλπ κλπ. Αλλά κυρίως αξιοπιστίας.

KRS
15/09/2014, 16:24
Δε νομίζω ότι έχει προβλήματα αξιοπιστίας το 850..
Μια χαρά μηχανάκι είναι και έτσι, κατ' εμέ δεν αξίζει.
Ρίξε τα λ7 στις υπόλοιπες βελτιώσεις που λες και στην εμφάνιση.
Και αν σε "παίρνει" να βάλεις τα tdmr40, θα με θυμηθείς.

sapila racing
15/09/2014, 16:39
Και αν σε "παίρνει" να βάλεις τα tdmr40, θα με θυμηθείς.

Mε αυτα τα καρμπ θα καίει περισσότερη βενζίνη απο λάδι, πράγμα δύσκολο γι αυτό το μοτέρ. :D

giannis113
15/09/2014, 16:42
Αυτό ακριβώς. Γιαυτο θέλω να το αλλάξω ;)

buckley
15/09/2014, 16:45
Mε αυτα τα καρμπ θα καίει περισσότερη βενζίνη απο λάδι, πράγμα δύσκολο γι αυτό το μοτέρ. :D

Πςςςςςς μάγκα "στο σπίτι του κρεμασμένου..." 300ml σε 6 γύρους + τους δοκιμαστικούς...................

KRS
15/09/2014, 16:46
Mε αυτα τα καρμπ θα καίει περισσότερη βενζίνη απο λάδι, πράγμα δύσκολο γι αυτό το μοτέρ. :D

Πάντως εγώ με fcr 41 αντί των mikuni 38 (ίδια με του trx και tdm νομίζω) σε ταξίδι με 130-150 είδα 5,7/100 (πριν οι φίλοι μου στοιχημάτιζαν για 9λτ/100χλμ).
Όσο για το λάδι, κανά 2-3 tdm 850 που ξέρω δεν μου έχουν πει τίποτα για λάδι..βέβαια μπορεί να υπάρχει "ομερτά", αλά νεο-μπεμβεδάκηδες..:lol:

sapila racing
15/09/2014, 16:48
Πςςςςςς μάγκα "στο σπίτι του κρεμασμένου..." 300ml σε 6 γύρους + τους δοκιμαστικούς...................

και 2 πανω κατω Αθηα Τατοι με 180 την Εθνική (κι εκει δοκιμες για τις χοάνες).

Και παλι λιγότερο απο TDM850 με 50.000 χλμ καίει. :p
Οσοι εχουν 850 εχουν και μπιτόνι λαδιού και μαζί τους. Α ξέχασα, και σωλήνα για να το βαζουν!

kachius
15/09/2014, 19:12
Οσοι εχουν 850 εχουν και μπιτόνι λαδιού και μαζί τους. Α ξέχασα, και σωλήνα για να το βαζουν!

Η αλήθεια είναι ότι είχα ένα μπουκαλάκι στη μπαγκαζιέρα πάντα :D
και ένα χωνάκι για να το βάζω :lol:
E, και δεν έκαιγε πολύ...στα 5000χλμ συμπλήρωνα λιγότερο και από 2 λίτρα :bawl:

Αν και όλα τα παραπάνω αληθεύουν, λίγο πιο σοβαρά τώρα, το δικό μου ήταν του 1996 (από τα πρώτα "δεύτερα" 850) και είχε 80.000χλμ όταν το πήρα και 130,000 όταν το έδωσα.
Κάποια στιγμή, άρχισα να κάνω τις αλλαγές στις 3500 αντί για τις 5000, και εκεί δεν είχε χάσει σταγόνα!
(άρα έκαιγε 1,5 λίτρο σε 1500 χλμ χαχαχα)