View Full Version : Αλλαγή μπουζί
PortisHead
05/03/2013, 12:56
1.Καταρχας τι νούμερο μπουζόκλειδο ?
2.Θελει τπτ. εξωγήινες προεκτασεις για να φτασουμε στα μπουζί ?
3.Καποιος που το εχει κανει ήδη ?
4.Το manual δεν αναφερει λυσιμο του θερμοστατη , αλλα φαινοτναι πολυ στενα τα πραγματα εκει.
Για πειτε...
1.Καταρχας τι νούμερο μπουζόκλειδο ?
2.Θελει τπτ. εξωγήινες προεκτασεις για να φτασουμε στα μπουζί ?
3.Καποιος που το εχει κανει ήδη ?
4.Το manual δεν αναφερει λυσιμο του θερμοστατη , αλλα φαινοτναι πολυ στενα τα πραγματα εκει.
Για πειτε...
1. To έχεις στην εργαλειοθήκη σου αν υπάρχει ακόμα κάτω από τη σέλα ;). Νούμερο καθώς πάει πολύς καιρός και δε θυμάμαι νομίζω 19mm
2. Δυστυχώς αυτά που είναι κάτω από το θερμοστάτη θέλουν ματζαφλάρι δες αμα σου κάνει αυτό που ήδη έχεις αν το έχεις:(
4. Δε χρειάζεται κάτι τέτοιο!
http://www.globaldenso.com/en/products/aftermarket/plug/basic_knowledge/installation/index.html
Δες και εδώ για ροπές στο περίπου αν το πας με το χέρι.
olaeinai_dromos
05/03/2013, 17:35
ενα κοληματακι στο νο2 και νο3 κυλινδρο το εφαγα.......ειναι πολυ στριμωγμενα...
εγω ελυσα τον θερμοστατη.....δεν ειναι σπουδαιο....σου δινει καλυτερο χερι.....
τα σπαστα μπουζοκλειδα της μαμας ειναι τελεια......και χρειαζονται και τα τα δυο, και το μακρυ και το κοντο.
θα το καταλαβεις στην πορεια.......το μακρυ βρισκει σε 1 και 4 στο πλαισιο.
PortisHead
10/03/2013, 10:06
Καταρχας ευχαριστω για την ανταποκριση.
Στο δια ταυτα.
1.Χωρις να λυσω τον θερμοστατη....μονο ιαπωνικό χερι θα εφτανε στο στο 2 μπουζι , κιαυτο νάνου.Γιατι αντε πες και εβγαλες την φισσα...που να βγει η 20ποντη πίπα απο κει μεσα...οποτε τον έλυσα (με μειονέκτημα οτι πρεπει να στραγγίξεις καποια ποσοτητα ψυκτικου υγρου πρωτα).
2.Τα μπουζόκλειδα της εργαλειοθήκης....ΣΩΤΗΡΙΑ !!!
Στον προβληματισμό μου τώρα.
Εγω παρήγγειλα τα μπουζί βάση manual απο κατάστημα με ανταλλακτικα suzuki.
Ο κωδικός τους ειναι : U22ESR-N
Βγαζω το πρώτο μπουζι (υποψιν οτι η προηγουμενη αλλαγη έγινε σε επίσημο συνεργειο του Σφακιανάκη) και βλέπω κωδικό : U24ESR-N
:uplate::uplate::uplate:
Με μια αναζήτηση που έκανα βρήκα οτι αυτα ειναι μπουζί για Scooter (Aprilia Atlantic , Peugeot κλπ) και απο Suzuki μονο για το Burgman to 650 !!!
Δεν ξερω αν αυτο ηταν καλό ή κακο...παντως μου εκανε εντυπωση το γεγονος.
Απο την πλευρα μου το μονο που παρατήρησα ήταν οτι με τα "λαθος" μπουζι το μηχανάκι επαιρνε μπροστά με μισή μιζιά...ενω τώρα , ακους μέχρι και 2 γυρίσματα της μίζας.
Ετσι ειναι το σωστο ? Προσπαθησαν για κατι καλυτερο την τελευταια φορα στο συνεργειο ? Εγινε κατα λάθος ?
Τι να πω ?
thanos_s
10/03/2013, 10:19
Καταρχας ευχαριστω για την ανταποκριση.
Στο δια ταυτα.
1.Χωρις να λυσω τον θερμοστατη....μονο ιαπωνικό χερι θα εφτανε στο στο 2 μπουζι , κιαυτο νάνου.Γιατι αντε πες και εβγαλες την φισσα...που να βγει η 20ποντη πίπα απο κει μεσα...οποτε τον έλυσα (με μειονέκτημα οτι πρεπει να στραγγίξεις καποια ποσοτητα ψυκτικου υγρου πρωτα).
2.Τα μπουζόκλειδα της εργαλειοθήκης....ΣΩΤΗΡΙΑ !!!
Στον προβληματισμό μου τώρα.
Εγω παρήγγειλα τα μπουζί βάση manual απο κατάστημα με ανταλλακτικα suzuki.
Ο κωδικός τους ειναι : U22ESR-N
Βγαζω το πρώτο μπουζι (υποψιν οτι η προηγουμενη αλλαγη έγινε σε επίσημο συνεργειο του Σφακιανάκη) και βλέπω κωδικό : U24ESR-N
:uplate::uplate::uplate:
Με μια αναζήτηση που έκανα βρήκα οτι αυτα ειναι μπουζί για Scooter (Aprilia Atlantic , Peugeot κλπ) και απο Suzuki μονο για το Burgman to 650 !!!
Δεν ξερω αν αυτο ηταν καλό ή κακο...παντως μου εκανε εντυπωση το γεγονος.
Απο την πλευρα μου το μονο που παρατήρησα ήταν οτι με τα "λαθος" μπουζι το μηχανάκι επαιρνε μπροστά με μισή μιζιά...ενω τώρα , ακους μέχρι και 2 γυρίσματα της μίζας.
Ετσι ειναι το σωστο ? Προσπαθησαν για κατι καλυτερο την τελευταια φορα στο συνεργειο ? Εγινε κατα λάθος ?
Τι να πω ?
Καμια διαφορα, απλα φοραγε εναν βαθμο ψυχροτερο μπουζι..
πριν είχες ποιο "low heat range" μπουζί τώρα έβαλες το στανταρτ. Επίσης το 24αρι το έχουν και τα 650 ως στανταρτ από Κ8 και μετά! Είχα αναρωτηθεί κι εγώ παλιότερα, βάζω το στανταρτ και δεν έχω κανένα πρόβλημα, bandit είναι τι να πάθει; :)
650Κ7
standard............................................. NGK CR9E or Denso U27ESR-N
cold climate (below 5C)......................... NGK CR8E or Denso U24ESR-N
hot climate or high speed riding............... NGK CR10E or Denso U31ESR-N
650K8
standard.................................... NGK CR8E or Denso U24ESR-N
cold climate (below 5C)................ NGK CR7E or Denso U22ESR-N
hot climate or high speedriding....... NGK CR9E or Denso U27ESR-N
1250
standard............................................. NGK CR7E or Denso U22ESR-N
cold climate (below 5C)..........................NGK CR6E or Denso U20ESR-N
hot climate or high speedriding................ NGK CR8E or Denso U24ESR-N
thanos_s
10/03/2013, 10:30
πριν είχες ποιο "low heat range" μπουζί τώρα έβαλες το στανταρτ. Επίσης το 24αρι το έχουν και τα 650 ως στανταρτ από Κ8 και μετά! Είχα αναρωτηθεί κι εγώ παλιότερα, βάζω το στανταρτ και δεν έχω κανένα πρόβλημα, bandit είναι τι να πάθει; :)
650Κ7
standard......... NGK CR9E or Denso U27ESR-N
cold............... NGK CR8E or Denso U24ESR-N
hot................ NGK CR10E or Denso U31ESR-N
650K8
standard......... NGK CR8E or Denso U24ESR-N
cold............... NGK CR7E or Denso U22ESR-N
hot................ NGK CR9E or Denso U27ESR-N
1250
standard......... NGK CR7E or Denso U22ESR-N
cold............... NGK CR6E or Denso U20ESR-N
hot................ NGK CR8E or Denso U24ESR-N
Επειδη μπορει να γινει μπερδεμα με την παραπανω λιστα, να αναφερεις οτι τα "hot" και "cold" μαλλον αναφερονται σε θερμοκρασιακες συνθηκες περιβαλλοντος, αφου με βαση τα νουμερα θερμοκρασιας ο πινακας ειναι αναποδος..
Επειδη μπορει να γινει μπερδεμα με την παραπανω λιστα, να αναφερεις οτι τα "hot" και "cold" μαλλον αναφερονται σε θερμοκρασιακες συνθηκες περιβαλλοντος, αφου με βαση τα νουμερα θερμοκρασιας ο πινακας ειναι αναποδος..
yeap ;)
PortisHead
12/03/2013, 08:41
ΟΚ , ευχαριστώ για την ενημέρωση...οποτε αυτο με την περισσοτερη προσπάθεια της μιζας στην εκκίνηση
μαλλον ιδεα μου θα ηταν.:look:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.