View Full Version : kalhspera
faithless
06/03/2013, 21:48
Καλησπερα στο φορουμ.Ειμαι ιδιοκτητης ενος crf 250L Μοντελο του 2013. Το μηχανακι ειναι πενα αλλα θελει μια εξατμιση.Ψαχτηκα και βρηκα κατι fmf που μαζι με λαιμο και τελικο πηγαινει το μαλλι πανω απο 600 ευρω :P
Αν εχετε κατι καλυτερο να μου προτεινετε θα ημουν ευχαριστημενος (σε καλυτερη τιμη φυσικα).Επισης θα ηθελα να ξερω αν το μηχανακι θα ηθελε καποιο προγραμμα μιας και ειναι injection μετα την τοποθετηση εξατμισης.
Καλησπερα στο φορουμ.Ειμαι ιδιοκτητης ενος crf 250L Μοντελο του 2013. Το μηχανακι ειναι πενα αλλα θελει μια εξατμιση.Ψαχτηκα και βρηκα κατι fmf που μαζι με λαιμο και τελικο πηγαινει το μαλλι πανω απο 600 ευρω :P
Αν εχετε κατι καλυτερο να μου προτεινετε θα ημουν ευχαριστημενος (σε καλυτερη τιμη φυσικα).Επισης θα ηθελα να ξερω αν το μηχανακι θα ηθελε καποιο προγραμμα μιας και ειναι injection μετα την τοποθετηση εξατμισης.
απο που απο κατάστημα εδώ ή απο νετ??? Εγώ την δικιά μου την είχα πάρει απο αμερική ολόσωμη fmf σε τιμή -60% απο την καλύτερη που είχα βρεί εδω.
faithless
07/03/2013, 14:12
Μάλλον ψάχνουμε το ποιος έφαγε τι..
xaxaa ρε παιδια η μαμισια εξατμιση μια χαρα ειναι απλα εμενα δν μ αρεσει εκτος του οτι κοβει καποια αλογα λογο φιμωσης για εκπομπη λιγοτερων καυσαεριων :D
http://i.imgur.com/BayZHut.jpg
ιδου το μηχανακι!
xaxaa ρε παιδια η μαμισια εξατμιση μια χαρα ειναι απλα εμενα δν μ αρεσει εκτος του οτι κοβει καποια αλογα λογο φιμωσης για εκπομπη λιγοτερων καυσαεριων :D
http://i.imgur.com/BayZHut.jpg
ιδου το μηχανακι!
Α... και τι ελπίζεις να κερδίσεις με την fmf?
faithless
07/03/2013, 14:16
απο που απο κατάστημα εδώ ή απο νετ??? Εγώ την δικιά μου την είχα πάρει απο αμερική ολόσωμη fmf σε τιμή -60% απο την καλύτερη που είχα βρεί εδω.
εγω οι μονες που βρηκα ειναι αυτες http://www.fmfracing.com/Products/BikeAsList/2013_HONDA_CRF250L ολοσωμη γυρω στα 600 ευρω...
faithless
07/03/2013, 14:18
Α... και τι ελπίζεις να κερδίσεις με την fmf?
γυρω στα 4-5 αλογα
γυρω στα 4-5 αλογα
4-5 άλογα μόνο με αλλαγή εξάτμισης; :bawl: σε 250αρι; :bawl:
Αν είναι έτσι τότε :moutza: σε μένα που δεν έβαλα κι εγώ καμιά ακράπα στο δικό μου να πάρω καμιά 10αρια....
faithless
07/03/2013, 14:30
ΟΚ.
κοιταξε πιθανως να εχεις πολυ περισσοτερα πραγματα να κανεις απο το να ειρωνευεσαι.Αν δε σαρεσει το thread μν το κοιτας.Αν εισαι διαχειριστης διεγραψε το.Αν παλι δεν εχεις τι να κανεις τραβα πιες κανα καφε να ξελαμπικαρεις.
faithless
07/03/2013, 14:32
4-5 άλογα μόνο με αλλαγή εξάτμισης; :bawl: σε 250αρι; :bawl:
Αν είναι έτσι τότε :moutza: σε μένα που δεν έβαλα κι εγώ καμιά ακράπα στο δικό μου να πάρω καμιά 10αρια....
Αν εχεις μηχανακι το οποιο ειναι φιμωμενο ναι τοτε περνεις αλογα απο την εξατμιση.Οι τορινες μαμα εξατμισεις ουσιαστικα δεν αφηνουν το μηχανακι να αναπνευσει.
κοιταξε πιθανως να εχεις πολυ περισσοτερα πραγματα να κανεις απο το να ειρωνευεσαι.Αν δε σαρεσει το thread μν το κοιτας.Αν εισαι διαχειριστης διεγραψε το.Αν παλι δεν εχεις τι να κανεις τραβα πιες κανα καφε να ξελαμπικαρεις.
Δεν σε καταλαβαίνω... θα μπορούσα εγω να στην πω ότι μας δουλευεις που θες 4-5 άλογα με μια εξάτμιση αλλά δεν είπα λέξη.
Είπες τι θες, είπα ΟΚ. Που την ειδες την ειρωνία;
Α... και τι ελπίζεις να κερδίσεις με την fmf?
ποοοοοοοο αρτηριοσκλήρωση λέμε
να κάνει ποιο πολύ θόρυβο και να μαζεύονται οι γκόμενες ρε.
Αν εχεις μηχανακι το οποιο ειναι φιμωμενο ναι τοτε περνεις αλογα απο την εξατμιση.Οι τορινες μαμα εξατμισεις ουσιαστικα δεν αφηνουν το μηχανακι να αναπνευσει.
δλδ τα φιμωμένα 1000 μπορεί και να πάρουν 15-20 άλογα, έτσι;
ποοοοοοοο αρτηριοσκλήρωση λέμε
να κάνει ποιο πολύ θόρυβο και να μαζεύονται οι γκόμενες ρε.
Αυτό είναι μια σοβαρή και τεκμηριωμένη απάντηση. :a012:
faithless
07/03/2013, 14:36
θα μπορουσατε καλλιστα να μην εχετε αποψη για το θεμα εφοσον δεν εχετε ιδεα απο καινουργιες εξατμισεις euro 1-2-3 αλλα τεσπα.Ας κλεισει καποιος το thread.Ευχαριστω για την ευχαριστη φιλοξενια σας αλλα δεν θα παρω.φιλια
εγω οι μονες που βρηκα ειναι αυτες http://www.fmfracing.com/Products/BikeAsList/2013_HONDA_CRF250L ολοσωμη γυρω στα 600 ευρω...
ψάχτο λίγο και σε άλλα site εκτός του official FMF, θα βρείς σίγουρα καλύτερη τιμή
εγώ την δικιά μου την είχα πάρει απο το ktm-parts.com (για ΚΤΜ αλλά ισώς με τον κωδικό να βρείς και αυτήν που θέλεις απο εκεί)
να ξέρεις οτι μετά θα θέλεις και ρύθμισμα carb και ίσως ένα ποιο ανοιχτό φίλτρο αέρα για να αποδώσει σωστά η μοτοσικλέτα... εάν δεν τα κάνεις ίσως να είσαι χειρότερα απο τώρα.
:wave2:
faithless
07/03/2013, 14:45
ψάχτο λίγο και σε άλλα site εκτός του official FMF, θα βρείς σίγουρα καλύτερη τιμή
εγώ την δικιά μου την είχα πάρει απο το ktm-parts.com (για ΚΤΜ αλλά ισώς με τον κωδικό να βρείς και αυτήν που θέλεις απο εκεί)
να ξέρεις οτι μετά θα θέλεις και ρύθμισμα carb και ίσως ένα ποιο ανοιχτό φίλτρο αέρα για να αποδώσει σωστά η μοτοσικλέτα... εάν δεν τα κάνεις ίσως να είσαι χειρότερα απο τώρα.
:wave2:
μονο εσυ καταλαβες την αληθινη μου ερωτηση.δεν εχω καρμπυρατερ αλλα injection.Τι ρυθμισμα θα θελει αυτο? Αλλο προγραμμα ? Το φιλτρο το κανονιζω και μονος μου.
μονο εσυ καταλαβες την αληθινη μου ερωτηση.δεν εχω καρμπυρατερ αλλα injection.Τι ρυθμισμα θα θελει αυτο? Αλλο προγραμμα ? Το φιλτρο το κανονιζω και μονος μου.
Ώπ δεν το πρόσεξα..... δεν ξέρω αλλά φαντάζομαι κάτι ανάλογο σε ρύθμισμα (το οποίο πρέπει να κάνει συνεργείο).
Η FMF στο σίτε της δέν δίνει στοιχεία?? Εφόσον βγάζει μοντέλο για την μηχανή σου λογικά θα έχει και στοιχεία λειτουργίας και ρυθμίσεις.
Θυμάμαι για το δικό μου έλεγε “προτεινόμενες” ρυθμίσεις για το carb
Bladerunner
07/03/2013, 15:17
Για το μηχανάκι το συγκεκριμένο δεν έχω ιδέα, αλλά από βελτιώσεις κάτι σκαμπάζω.
Αλλάζοντας την εργοστασιακή εξάτμιση θα κερδίσεις σίγουρα σε βάρος το οποίο μάλιστα δεν είναι αμελητέο. Από 'κει και πέρα, για να πάρεις το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα από την εξάτμιση, θα πρέπει να δώσεις στο μηχανάκι περισσότερο καύσιμο και οξυγόνο. Αυτό θα πετύχεις με κάποιον παράλληλο εγκέφαλο και την κατάλληλη χαρτογράφηση. Πολύ πιθανόν να χρειαστείς άλλο φίλτρο αέρα και ίσως κάποιες μετατροπές στο φιλτροκούτι.
faithless
07/03/2013, 15:25
http://bestdualsportbikes.com/dual-sport-bikes/2013-honda-crf250l
Αυτη ειναι η πιο αξιοπιστη πηγη που εχω βρει για το μηχανακι.προσφερει διαφορα κιτακια.Ακουω γνωμες
Σοβαρες ερωτοαπαντησεις.Αναρωτιεμαι αν ειμαι ο μονος ποθ διεκρινα αυτη την ειρωνεια του στυλ "τα ξερω ολα" και "λες μαλακειες".Θα μπορουσες να αιτιολογησεις το γιατι δεν παιρνεις 4-5 αλογα.Επισης δεν αναρωτηθηκα για το αν θελω εξατμιση ουτε ηθελα τη γνωμη κανενος για το τι επιδιωκω.Αντιθετως εσυ μπηκες στο κοπο να με ρωτησεις και παραλληλα να με ειρωνευτεις.Εγω εξαλλου ενας random user ειμαι.Εσυ με αυτη τη θεση θα επρεπε να προσεχεις τι λες.
το ΟΚ ειναι απαντηση 12 χρονου παιδιου.ΝΟ OFFENCE φιλος peace. το θεμα εληξε νομιζω.
Αφού το πάμε έτσι... 4-5 άλογα δεν παίρνει ΚΑΝΕΝΑ 250αρι φίλε μου ΜΟΝΟ με εξάτμιση όσο και αν είναι φιμωμένη λόγω euro 1/2/3 όπως λες σε παραπάνω ποστ, θέλει αρκετή δουλειά, πρόγραμμα (το οποίο όμως θα δουλεύει ΣΩΣΤΑ και είναι μια ιστορία αυτό μόνο του...) φίλτρο (ΠΟΙΟ όμως;) γιαυτό και η πλάκα. Εάν ήταν τόσο απλά τα πράγματα όλοι θα ανεβάζαμε τα αλογάκια μας, σωστά;
Αν όπως είπε ο σκοπευτής, ρωτούσες τι μπορείς να κάνεις για να δυναμώσεις το μηχανάκι Χ άλογα θα σου έδιναν κάποιες κατευθύνσεις τα παιδιά εδώ.
Τέσπα, για να μην μακρυγορώ, ρίξτο κι εσυ λίγο στην πλάκα, κανέναν δεν σκοτώνει.
Και καλώς ήρθες (αν αποφασίσεις τελικά να μείνεις θα δεις ότι δεν είμαστε και τόσο κακά παιδιά :D ) :beer:
http://bestdualsportbikes.com/dual-sport-bikes/2013-honda-crf250l
Αυτη ειναι η πιο αξιοπιστη πηγη που εχω βρει για το μηχανακι.προσφερει διαφορα κιτακια.Ακουω γνωμες
Το κόστος σε όλες αυτές τις μετατροπές/βελτιώσεις ειδικά σε μικρά μηχανάκια είναι χωρίς νόημα, (άλλο είναι βελτιώνω ένα 1000αρι και εντελώς άλλο ένα 250αρι) είναι προτιμότερο να τα μαζέψεις και πουλώντας κάποια στιγμή αυτό που έχεις να πάρεις κάτι μεγαλύτερο το οποίο και πιο ασφαλές θα είναι (καλύτερο πλαίσιο, φρένα, ικανά να διαχειριστούν περισσότερα άλογα) και με μεγαλύτερη αντοχή σε βάθος χρόνου
Bladerunner
07/03/2013, 15:34
Ακουω γνωμες
Εξαρτάται από το πόσα μπορείς να ξοδέψεις και από το πόσο κοστολογείς την ευχαρίστηση που θα κερδίσεις από τα 4-5 άλογα. Πιο απλά, το κάθε άλογο θα σου στοιχίσει περίπου 180-200 ευρώ. Αν μπορείς να τα διαθέσεις και κοστολογείς παραπάνω την ευχαρίστησή σου από την συγκεκριμένη μετατροπή, προχώρα!
notakos600
07/03/2013, 15:34
Τα άλογα δεν είναι στραγάλια και τα λεφτά δεν είναι χαρτοπετσέτες, με 600 τόσα ευρώ αγοράζεις και ένα παπάκι να γουστάρεις, σόρυ για τον τόνο αλλά 4-5-6 άλογα σε 250αρι δεν βλέπεις ούτε σε 500 χρόνια, να κονομήσουνε θέλουν οι έμποροι...
faithless
07/03/2013, 15:36
Το κόστος σε όλες αυτές τις μετατροπές/βελτιώσεις ειδικά σε μικρά μηχανάκια είναι χωρίς νόημα, (άλλο είναι βελτιώνω ένα 1000αρι και εντελώς άλλο ένα 250αρι) είναι προτιμότερο να τα μαζέψεις και πουλώντας κάποια στιγμή αυτό που έχεις να πάρεις κάτι μεγαλύτερο το οποίο και πιο ασφαλές θα είναι (καλύτερο πλαίσιο, φρένα, ικανά να διαχειριστούν περισσότερα άλογα) και με μεγαλύτερη αντοχή σε βάθος χρόνου
οχι το 250αρι κανει μια χαρα τη δουλεια του.Ειναι στα 24 αλογα και πιθανως στα 30 αλογα να μπορουσα να το παω βουνο και να "σκαβω".τωρα το 1000αρι ειναι για μενα σαν ενα αμαξι.Πολυεξοδο αγαθο απο ολες τισ πλευρες.Βενζινη-ασφαλεια-τελη-service.
Με αυτο το κιτακι σου προσφερεται ενα μηχανακι δυνατο στις χαμηλες στροφες.Εκει εστιαζω γιατι απο τελικη εχω δει 160 στο κοντερ :P
http://bestdualsportbikes.com/dual-sport-bikes/2013-honda-crf250l
Αυτη ειναι η πιο αξιοπιστη πηγη που εχω βρει για το μηχανακι.προσφερει διαφορα κιτακια.Ακουω γνωμες
2 άλογα παραπάνω δίνει το διάγραμμα μετά απ'ολες τις μετατροπές που έχουν γίνει σε αυτό το μηχανάκι. Με πολύ καλύτερη καμπύλη απόδοσης ομολογούμενος.
Τώρα όσο αφορά το κόστος και εάν αξίζει.... το θέμα είναι υποκειμενικό. Εγώ δέν θα το έκανα μάλλον.
απο τελικη εχω δει 160 στο κοντερ :P
Με μανίσια εξάτμιση και γρανάζωμα ..??
faithless
07/03/2013, 17:21
Με μανίσια εξάτμιση και γρανάζωμα ..??
nai ola mama.160 km monos m
faithless
13/01/2019, 15:42
Μετα απο 5 χρονια καταφερα να βαλω fmf ολοσωμη και wjk προγραμμα μαζι με φιλτρο αερα dna.Το αποτελεαμα ηταν παρα πολυ καλο και νομιζω οτι η μηχανη επιτελους πηρε αυτο που του αξιζε.402851
nai ola mama.160 km monos m
160 με το crf... και τι τελική θέλεις να το φτάσεις? Υπάρχει turbo kit για το συγκεκριμένο μηχανάκι?
faithless
13/01/2019, 18:00
160 με το crf... και τι τελική θέλεις να το φτάσεις? Υπάρχει turbo kit για το συγκεκριμένο μηχανάκι?
Δε νομιζω οτι εχει παρει περισσοτερο τελικη μιας και με τοσο αερα που εχει δυσκολα τη πιανεις.πιο ζωηρο εγινε στα χαμηλα μιας και αλλαξα και το γραναζι μπροστα απο 14-13
https://youtu.be/00co5efHsUI
faithless
13/01/2019, 18:04
https://youtu.be/00co5efHsUI
Μπα ουτε καν και μεχρι εκει που εφτασα πολυ ηταν.Δε νομιζω οτι αξιζει να πειραξεις το αξιοπιστο μοτερακι του οσο για το turbo το βρισκω τραγικο
Μετα απο 5 χρονια καταφερα να βαλω fmf ολοσωμη και wjk προγραμμα μαζι με φιλτρο αερα dna.Το αποτελεαμα ηταν παρα πολυ καλο και νομιζω οτι η μηχανη επιτελους πηρε αυτο που του αξιζε.402851
Εννοεις ejk φανταζομαι. Το ειχα βαλει κι εγω στο ΜΤ07 και θυμαμαι οταν εκανα την ερευνα αγορας μου οτι συζητιοταν πολυ στα φορα για το crf. Παντως κι εσυ ρε αδερφακι μου πας και ριχνεις λεφτα σε μηχανη που την πουλας; :p
faithless
13/01/2019, 18:05
Εννοεις ejk φανταζομαι. Το ειχα βαλει κι εγω στο ΜΤ07 και θυμαμαι οταν εκανα την ερευνα αγορας μου οτι συζητιοταν πολυ στα φορα για το crf. Παντως κι εσυ ρε αδερφακι μου πας και ριχνεις λεφτα σε μηχανη που την πουλας; :p
Εριξα πριν ενα χρονο.Το ejk μαλλον θα το κρατησω για το 09 γιατι απο οτι ειδα κανει
Το ejk μαλλον θα το κρατησω για το 09 γιατι απο οτι ειδα κανει
Τι εννοεις κανει; Το ejk του CRF να μπει στο ΜΤ09; Κατι δεν καταλαβες καλα μαλλον.
Παρεμπιπτοντως κι εγω το ΜΤ07 πρωτα το εφτιαξα και μετα απο μισο χρονο το εδωσα οποτε δεν κρινω, τα ιδια εκανα κι εγω. :D
faithless
13/01/2019, 18:12
Τι εννοεις κανει; Το ejk του CRF να μπει στο ΜΤ09; Κατι δεν καταλαβες καλα μαλλον.
https://www.ebay.com/itm/Yamaha-FZ-09-MT-09-FJ-09-14-17-EJK-Fuel-Injection-Controller-fuel-EFI-8130004-/291578699857
faithless
13/01/2019, 18:14
https://m.youtube.com/watch?v=ul00pFlatcI
Χμμμ, ναι. Τωρα καταλαβα πού ειναι το μπερδεμα...
Η EJK προφανως και εχει μοντελα για πολλες μηχανες. Για το CRF, για το ΜΤ07, για το ΜΤ09. Αλλα δεν ειναι ολα αυτα το ιδιο. Δεν μπορεις να παρεις το ejk του CRF και να το κοτσαρεις στο ΜΤ09. Σκεψου πολυ απλα πως το δικο σου EJK ρυθμιζει την τροφοδοσια σε εναν κυλινδρο και το ΜΤ09 ειναι τρικυλινδρο.
Εγω οταν πουλησα το ΜΤ07 του εβγαλα εξατμιση και EJK και τα πουλησα χωριστα σε ενα παιδι που ηθελε να βελτιωσει το δικο του ΜΤ07, παιρνοντας ετσι ενα σημαντικο μερος των χρηματων μου πισω. Η μηχανη μετα πουληθηκε μαμα.
faithless
13/01/2019, 18:24
Χμμμ, ναι. Τωρα καταλαβα πού ειναι το μπερδεμα...
Η EJK προφανως και εχει μοντελα για πολλες μηχανες. Για το CRF, για το ΜΤ07, για το ΜΤ09. Αλλα δεν ειναι ολα αυτα το ιδιο. Δεν μπορεις να παρεις το ejk του CRF και να το κοτσαρεις στο ΜΤ09. Σκεψου πολυ απλα πως το δικο σου EJK ρυθμιζει την τροφοδοσια σε εναν κυλινδρο και το ΜΤ09 ειναι τρικυλινδρο.
Εγω οταν πουλησα το ΜΤ07 του εβγαλα εξατμιση και EJK και τα πουλησα χωριστα σε ενα παιδι που ηθελε να βελτιωσει το δικο του ΜΤ07, παιρνοντας ετσι ενα σημαντικο μερος των χρηματων μου πισω. Η μηχανη μετα πουληθηκε μαμα.
Το καταλαβαινω αυτο που λες απλα νομιζω οτι ειναι η ιδια συσκευη με αλλες ρυθμισεις.Απο τα λιγα που ξερω ρυθμιζει τροφοδοσια και τιποτα παραπανω.Οποτε ισως και να εμπαινε στο 09.Τσεκαρε και τιμες ειναι το ιδιο ακριβως πραγμα.
Το καταλαβαινω αυτο που λες απλα νομιζω οτι ειναι η ιδια συσκευη με αλλες ρυθμισεις.Απο τα λιγα που ξερω ρυθμιζει τροφοδοσια και τιποτα παραπανω.Οποτε ισως και να εμπαινε στο 09.Τσεκαρε και τιμες ειναι το ιδιο ακριβως πραγμα.
Δεν ειναι το ιδιο φιλε, μην επιμενεις.
To δικο σου εχει μια φισα που κουμπωνει στην ecu του crf και αλλη μια που κουμπωνει στο ενα injector της μηχανης (μονοκυλινδρο). Το ejk του ΜΤ09 θα εχει μια φισα που κουμπωνει στην ecu και τρεις φισες που κουμπωνουν στους τρεις injectors (τρικυλινδρο). Δες το και μονος σου στο link του ebay που μου παρεθεσες πιο πανω. Το καθε μηχανακι εχει αλλο μοντελο.
faithless
13/01/2019, 18:45
Δεν ειναι το ιδιο φιλε, μην επιμενεις.
To δικο σου εχει μια φισα που κουμπωνει στην ecu του crf και αλλη μια που κουμπωνει στο ενα injector της μηχανης (μονοκυλινδρο). Το ejk του ΜΤ09 θα εχει μια φισα που κουμπωνει στην ecu και τρεις φισες που κουμπωνουν στους τρεις injectors (τρικυλινδρο). Δες το και μονος σου στο link του ebay που μου παρεθεσες πιο πανω. Το καθε μηχανακι εχει αλλο μοντελο.
Χμμ οκ με επεισες μαλλον εχεις δικιο.
Lioulios
13/01/2019, 19:24
μπινια .
faithless
17/01/2019, 22:28
μπινια .
Μπινια?δλδ
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.