PDA

View Full Version : Wave 110i vs crypton T110 vs kriss 125



dmf
08/03/2013, 15:29
Καλησπέραα,
ό,τι λέει ο τίτλος. Αν ήταν να αγοράζατε παπί, ποιό από τα τρία θα παίρνατε?
Και τα τρία καινούργια παίζουν στα 1700.

Στα συν του Honda ο ψεκασμός και η πολυ χαμηλή κατανάλωση και πρέπει να είναι ελαφρώς πιο δυνατό απ'τα αλλα (απο αξιοπιστία τί λέει?)
Στο κρύπτον και το Modenas η αποδεδειγμένη αξιοπιστία.

Πείτε την γνώμη σας, τσάμπα ειναι :D
Επίσης θα εκτιμούσα αν κάτοχοι των ανωτέρω παρέθεταν εμπειρίες.

gregogti
08/03/2013, 15:38
το νεο kazer.... δεν παιζετε

dmf
08/03/2013, 15:49
καρμπυρατέρ βλέπω, ταμπούρο πίσω, ίδια δύναμη, + 5 κιλά απ'το χοντα, γιατί αξίζει τα 200€ παραπάνω;

bocaros
08/03/2013, 15:54
καρμπυρατέρ βλέπω, ταμπούρο πίσω, ίδια δύναμη, + 5 κιλά απ'το χοντα, γιατί αξίζει τα 200€ παραπάνω;

KAZE 115
Το best seller παπί της Kawasaki είναι ξανά εδώ και διατίθεται σε δύο εκδόσεις, S (αλουμινένιοι τροχοί) και R (ακτινωτοί τροχοί). Σε συνδυασμό με τους όμορφους χρωματισμούς και τα επιθετικά γραφικά το νέο παπί της Kawasaki αποτελεί την πιο ελκυστική επιλογή για τις αστικές σας μετακινήσεις. Το νέο ΚΑΖΕ 115 είναι νεανικό και σπορ σε κάθε του λεπτομέρεια, διαθέτει ισχυρό κινητήρα, γρήγορη επιτάχυνση και νέες σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις (KSAI* – KACR**).

* Kawasaki Secondary Air Injection System (KSAI)
** Kawasaki Automatic Compression Release (KACR)

ATHLETE 125
H Kawasaki καινοτομεί συστήνοντας μια εντελώς νέα κατηγορία στην Ελληνική αγορά μοτοσικλέτας. Η κατηγορία MotoCub συνδυάζει την αξιοπιστία και την ευχρηστία ενός παπιού με τη μηχανική και λειτουργική υπεροχή μιας μοτοσικλέτας. Το πρώτο Moto-Cub της Kawasaki συνδυάζει όλες τις αρετές μιας μοτοσικλέτας με το ήδη επιτυχημένο και αξιόπιστο μηχανικό σύνολο ενός Kawasaki παπιού 125 κ.εκ.
Το ATHLETE 125 έχει να επιδείξει χαρακτηριστικά μεγάλης μοτοσικλέτας όπως τιμόνι τύπου clip-on, τηλεσκοπικό πιρούνι, οριζόντιο unitrack σύστημα πίσω ανάρτησης και εμπρός και πίσω δισκόφρενα. Επίσης, το ντεπόζιτο καυσίμου είναι πιο εύκολα προσβάσιμο καθώς βρίσκεται στο μπροστινό κεντρικό τμήμα της μοτοσικλέτας καλλυμένο από ένα καπακι με κλειδαριά. Η μετακίνηση του ντεπόζιτού στο μπροστινό τμήμα απελευθερώνει ένα αξιόλογο διαθέσιμο χώρο αποθήκευσης κάτω από την σέλα. Επιπλέον, μια ξεχωριστή καινοτομία που παρουσιάζεται στο νέο μοντέλο Kawasaki είναι το DFLS (Double Filter Lubrication System) το οποίο εγγυάται το ιδανικό φιλτράρισμα του λαδιού και συνεπαγωγικά την υψηλή απόδοση και μακροζωία του κινητήρα.

Οι τιμές των νέων μοντέλων είναι οι ακόλουθες:

KAZE 115 R Πράσινο 1.880 ευρώ.
KAZE 115 S Πράσινο(lime), Μαύρο, Κόκκινο 1.980 ευρώ.

Drake Ramore
08/03/2013, 15:56
Από αυτά τα 3 όποιο σου αρέσει εμφανισιακά πιο πολύ, αυτό πάρε. Είναι ισάξια.

Εγώ θα επέλεγα Κρύπτον.

manosamos
08/03/2013, 17:32
το νεο kazer.... δεν παιζετε

Ακριβως.............η καλυτερη προταση αυτη την στιγμη.:beer:
Το Χοντα το ζαχαρωνα αλλα οταν το ειδα απο κοντα με απογοητευσε η κακη ποιοτητα βαψιματος σκελετου-ψαλιδιου κλπ.

Anritsu
08/03/2013, 21:11
Κάτοχος κρις τα τελευταία 3 χρόνια μόνο καλά μπορώ να πω σε γενικές γραμμές πλην κάποιον δευτερευόντων κακών (φώτα , ταμπούρο) . Τα 110 και γουειβ μου μοιάζουν σαν φτηνιάρικες βερσιόν των αδελφών 130 και ιννόβα , ειδικά το 110 . Μπορεί να είναι και καλά . Αν αγόραζα σήμερα κατευθείαν το καζέ θα έπαιρνα , δυστυχώς όταν ψώνισα η κάβα είχε το joy ....

TROOPER
09/03/2013, 14:56
κρυπτον η μοντενας.

dmf
17/03/2013, 19:42
Πήγα είδα 2-3 κρύπτον T110 μοντέλα του 11 όλα και ήταν όλα γεμάτα σκουριές!! Τί στο καλό έχει κάνει η yamaha;
Έχουν αλλάξει τα πράγματα. Οι japan πάπιες προ 07 πωλούνται πιο ακριβα από τις σχετικά καινούργιες που είναι made in china.

christof40
17/03/2013, 22:20
κρυπτον η μοντενας.

+1:beer:

Bradipous
17/03/2013, 23:04
Παροτι εχω μια ιδιαιτερη συμπαθεια προς την γιαμαχα, το καινουριο crypton (110) για μενα ειναι τουλαχιστον απαραδεκτο...
Σαν κινεζικη απομιμηση ειναι με πολυ φθηνα υλικα κατασκευης... Καλυτερα ενα μεταχειρισμενο Τ135 παρα το καινουριο 110 (στα ιδια λεφτα ειναι)

Αντιθετως η καβασακι βγαζει τωρα ορισμενα νεα και αρκετα αξιολογα παπια οπως προαναφερθηκε κ ολας παραπανω..

Το wave δεν το εχω δει απο κοντα αλλα με μια γρηγορη ματια στο σαιτ της χοντα φαινεται ομορφο και καλο... Μου φανηκε λιγο περιεργο το 1,6lt / 100km αλλα το προσπερνω...

Το κριςς οπως εχει αποδειχθει ειναι σκυλι...

ΖΟΝ
14/05/2013, 18:13
το wave σε σχεση με τη τιμη του ειναι η καλυτερη επιλογη.εγω το πηρα 1650 μετρητοις.

ΖΟΝ
14/05/2013, 18:22
δοκιμασε να βαλεις 10w30 λαδι στο crypton η στο modenas και θα δεις αν ειναι αξιοπιστα..

TROOPER
15/05/2013, 06:36
δοκιμασε να βαλεις 10w30 λαδι στο crypton η στο modenas και θα δεις αν ειναι αξιοπιστα..

προβλεπεται το 10-30?

Anritsu
15/05/2013, 10:31
Αφού η Modenas λέει για λάδι 20αρι τι νόημα έχει το 10αρι ? Στο δικό μου , χειμώνα που βάζω το 5100 Motul 15W50 , άντε να κάψει το πολύ 100ml στα 1500 - 2000 που τα αλλάζω .

ΖΟΝ
16/05/2013, 02:17
αυτον το τυπο λαδιου προτεινει η honda για το wave.και στο εξουσιοδωτημενο αυτο βαζουν

TROOPER
16/05/2013, 07:13
αυτον το τυπο λαδιου προτεινει η honda για το wave.και στο εξουσιοδωτημενο αυτο βαζουν

ναι αλλα ουτε για το μοντενας ουτε για το κρυπτον προτεινεται.

ΖΟΝ
18/05/2013, 01:09
ετσι επιτυγχανεται η χαμηλη καταναλωση καυσιμου στο wave.βαλε στο μοντενας η στο κρυπτον 10w30 και μετα πες μου....

Acacius
18/05/2013, 03:12
ετσι επιτυγχανεται η χαμηλη καταναλωση καυσιμου στο wave.βαλε στο μοντενας η στο κρυπτον 10w30 και μετα πες μου....
Αυτό που διπλωματικά προσπαθεί να υποδείξει ο Trooper είναι ότι επειδή ένας κατασκευαστής προτείνει λεπτό λάδι, το να το βάζεις σε μοτοσυκλέτες άλλων κατασκευαστών όπου δεν συνιστάται κι μετά να αμφισβητείς την αξιοπιστία τους, είναι λάθος. Αυτό που μπορείς να υποστηρίξεις είναι ότι η χρήση λεπτότερου λαδιού είναι ένδειξη μηχανολογικής παπο-ανωτερότητας και οι υπόλοιποι να σχολιάσουν ανάλογα με το τι πιστεύουν.

chr1s_86
18/05/2013, 15:24
Αυτό που διπλωματικά προσπαθεί να υποδείξει ο Trooper είναι ότι επειδή ένας κατασκευαστής προτείνει λεπτό λάδι, το να το βάζεις σε μοτοσυκλέτες άλλων κατασκευαστών όπου δεν συνιστάται κι μετά να αμφισβητείς την αξιοπιστία τους, είναι λάθος. Αυτό που μπορείς να υποστηρίξεις είναι ότι η χρήση λεπτότερου λαδιού είναι ένδειξη μηχανολογικής παπο-ανωτερότητας και οι υπόλοιποι να σχολιάσουν ανάλογα με το τι πιστεύουν.

Πολύ σωστός! :a013:

TROOPER
19/05/2013, 21:04
Αυτό που διπλωματικά προσπαθεί να υποδείξει ο Trooper .........

αυτο το κραταω να το δειχνω σε μερικους....!

:lol::lol:

tai
19/05/2013, 22:29
ο διπλομάτης:p

TROOPER
19/05/2013, 23:01
ο διπλομάτης:p

τι μαλακας εισαι!!! :lol::lol::lol:

Anritsu
19/05/2013, 23:12
Στο δικό μου Kriss 125 παλιότερα έβαζα το Motul 5100 15W . Τώρα που βάζω Torco (Sr-5 νομίζω) 20W50 δεν είδα καμιά αύξηση στην κατανάλωση . Κατανάλωση πάνω κάτω η ίδια , πάω βενζινάδικο και στα 150 περίπου χιλιόμετρα έχει κάψει περίπου 3,7 λτ . Και είμαι 1.90 , 90 κιλά και το πάω κατά κανόνα τέρμα . Το δεκάρι σαν λεπτότερο ενδεχομένως να προσφέρει λιγότερη τριβή αλλά στο δικό μου μηχανάκι δεν νομίζω να κάνει θαύματα , εκτός από το να εξαφανιστεί ως δια μαγείας !!! Από περιέργεια και μόνο θα το δοκιμάσω μόλις ξαναπιάσουν κρύα

mkazo
23/05/2013, 17:35
Να πάρεις κάτι αξιόπιστο με καλό σέρβις. η Honda έχει απαράδεκτο σέρβις και τα ανταλλακτικά που δεν θεωρεί αναλόσιμα δηλ σχεδών όλα, κάνει τουλάχιστων 10 μέρες να τα φέρει.

Όσο για τα λάδια για να μην μας πιάνουν κότσο το πρώτο νουμερο ειναι η οξαλικότιτα του λαδιού και το δεύτερο η εσωτερική τριβή που δημιουργεί στον κινητήρα.
το 99% τον οχημάτων κατασκευαστικά λένε 10/40 10=πάχος 40=δείκτης λ εσωτερικής τριβής εγώ το καλοκαίρι προτιμό να βάζω 15/40 φούλ συνθετικό, τον υπόλοιπο καιρο 10/40 ημισυνθετικό.