PDA

View Full Version : Κόμπλερ μίζας Pegaso



kokkiklhs
09/03/2013, 13:35
Λοιπόν, να ξεκινήσω δηλώνοντας ότι είμαι τελείως άσχετος με Aprilia, και γράφω ζητώντας βοήθεια για λογαριασμό ενός φίλου με Pegaso (πρώτη άδεια 1997, δεν είμαι σίγουρος για το ακριβές μοντέλο, αλλά είναι το μπλε-ασημί), που είναι τελείως άσχετος με τα ιντερνετικά!! :D

Το πρόβλημα είναι ότι το μηχανάκι τον άφησε από μίζα εδώ και καιρό, χωρίς να έχει κάποιο άλλο εμφανές πρόβλημα! Ο μάστορας στον οποίο το πήγαινε χρόνια του είπε ότι έχει θέμα με το κόμπλερ και χρειάζεται κάνα 500άρικο για επισκευή! :eek:
Έψαξα τριγύρω στο διαδίκτυο και είδα ότι πράγματι αυτό το μοντέλο πάσχει στο συγκεκριμένο σημείο! Βρήκα επίσης διάσπαρτες και ανεξακρίβωτες πληροφορίες ότι ταιριάζουν ανταλλακτικά από BMW F650 Funduro και από KTM LC4, μια κι ο κινητήρας είναι Rotax, τα οποία βρίσκονται σε πολύ πιο χαμηλή τιμή!
Ξέρει κανείς κάτι ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ, από δική του εμπειρία ή από "πρώτο χέρι" σε σχέση με κάποιον άλλο για το πρόβλημα με το κόμπλερ;
Τα διάφορα λινκ σε σχετικά φόρουμ, ελληνικά και του εξωτερικού τα έχω τσεκάρει ήδη, αλλά δεν έβγαλα άκρη!
Κάθε βοήθεια με τσεκαρισμένες συμβουλές θα ήταν πολύτιμη, το μηχανάκι είναι κατά τ'άλλα σε πολύ καλή κατάσταση και κάθεται πάνω από ένα χρόνο λόγω αυτού του προβλήματος, κρίμα...
Υ.Γ. Βρισκόμαστε στη Μυτιλήνη, οπότε προτάσεις για μαστόρια στην Αθήνα δε θα μας βοηθούσαν, εκτός αν πρόκειται για καμιά πηγή ανταλλακτικών σε λογικές τιμές, που θα μπορούσε να μας στείλει υλικό ταχυδρομικώς...

nickald
09/03/2013, 14:18
Αν παρεις ανταλλακτικο απο την απριλια για να επισκευασεις το κομπλερ τοσο παει πανω κατω.

Ειναι γνωστο το προβλημα και οι εναλλακτικες λυσεις παντως. Κανε μια βολτα απο το apriliabikers εχει ολοκληρο θεμα αφιερωμενο στο συγκεκριμενο προβλημα και τα workarounds για να μη σου βγει ο κουκος αηδονι.

kokkiklhs
09/03/2013, 14:31