Σύνδεση

View Full Version : Επιλογή supermotard



Σελίδες : 1 [2]

Julius
27/03/2013, 08:34
Ευχαριστω πολυ φιλε μου...!Απλα κατι τελυταιο το DRZ-E με το DRZ-S εχουν διαφορα στο Manual τους...?ή ειναι πιο παθιαρικο το E επειδη ειναι με περισσοτερα αλογα...?
Για να πρωτιμησω το S αν εχει τετοιο θεμα...!

το DRZ-Ε έχει λίγο ποιο ζωντανό κινητήρα αλλά δεν είναι street legal και ακόμα και εάν του έχει βγάλει με κάποιο τρόπο πινακίδα ο προηγούμενος, κουβαλάει τα κουσούρια του (θόρυβο, φώτα, υποπλαίσιο, κλειδαριά, όργανα, κλπ κλπ)


Από κινητήρα είναι και τα δύο (τρία μαζί με το CCM) άθραυστα, αλλά για μεταχειρισμένο έτσι και αλλιώς θέλει καλό έλεγχο.

Το νεότερο DRZ-SM που λεει από επάνω ο astro είναι ιδανική περίπτωση, από την άλλη εγώ θα κοίταγα και το 400 το CCM που έχει κινητήρα "Ε" χωρίς τα υπόλοιπο του DRZ-E που σου έγραψα παραπάνω. Άσε που λόγο μάρκας θα το βγεις και φθηνότερα (και θα το δώσεις και φθηνότερα όταν έρθει η ώρα του βέβαια)


ότι και να επιλέξεις εννοείτε ότι θέλει πολύ καλό έλεγχο από συνεργείο

:wave2:

Vourkoufales
27/03/2013, 10:44
Καταφερά να διαβάσω μέχρι την σελίδα πέντε!

Γιατι δεν κάνεις υπομονή να μαζέψεις 1,500 χιλιάρικο ακόμα να παζαρέψεις κανα Hypermotard 1100 που και λίγο ποιο καλά απ το ΧΤΧ πάει σε τελικές και το ρεζερβουάρ του ειναι για μίνι τριπ... μπορει να σε βγάλει μέχρι και 98χλμ και δε χαλάει όπως το SXV και θα σε βγάλει και τουλάχιστον 30.000 απροβλημάτιστα χλμτρα!? :sun:

DrBig
27/03/2013, 12:49
Γιατι δεν κάνεις υπομονή να μαζέψεις 1,500 χιλιάρικο ακόμα να παζαρέψεις κανα Hypermotard 1100 που και λίγο ποιο καλά απ το ΧΤΧ πάει σε τελικές και το ρεζερβουάρ του ειναι για μίνι τριπ...

Πας καλα φιλαρακι? Το 1100 καλλιτερο απο το XTX??? :plaf:

Julius
27/03/2013, 13:04
Πας καλα φιλαρακι? Το 1100 καλλιτερο απο το XTX??? :plaf:

+660 agh ta resta moy file :bawl:

Stabak
27/03/2013, 13:33
εγω θα λεγα 610SM >06 καρμπυρατεβρ, αιντα ιντζέξιο

Ειναι φτηνο, ομορφο, παιχνιδιαρικο, κανει δικαβαλο και εχει μετρια σχετικα συντηρηση για κομιουτερ.

partakias_sxs
27/03/2013, 15:16
το DRZ-Ε έχει λίγο ποιο ζωντανό κινητήρα αλλά δεν είναι street legal και ακόμα και εάν του έχει βγάλει με κάποιο τρόπο πινακίδα ο προηγούμενος, κουβαλάει τα κουσούρια του (θόρυβο, φώτα, υποπλαίσιο, κλειδαριά, όργανα, κλπ κλπ)


Από κινητήρα είναι και τα δύο (τρία μαζί με το CCM) άθραυστα, αλλά για μεταχειρισμένο έτσι και αλλιώς θέλει καλό έλεγχο.

Το νεότερο DRZ-SM που λεει από επάνω ο astro είναι ιδανική περίπτωση, από την άλλη εγώ θα κοίταγα και το 400 το CCM που έχει κινητήρα "Ε" χωρίς τα υπόλοιπο του DRZ-E που σου έγραψα παραπάνω. Άσε που λόγο μάρκας θα το βγεις και φθηνότερα (και θα το δώσεις και φθηνότερα όταν έρθει η ώρα του βέβαια)


ότι και να επιλέξεις εννοείτε ότι θέλει πολύ καλό έλεγχο από συνεργείο

:wave2:

Ευχαριστω πολυ ρε φιλε πραγματικα με βοηθας...!
Εχει κανενας Manual ή ξερει ποσα χιλ ειναι ο κυλινδρος κ το πιστονι απο τα CCM...?
Ακομη το κλμπυλατερ τους εινια ψεκασμου FCR39 απ οτι ειδα αλλα πως θα καταλαβω οτι ειναι ψεκασμου(μην μου δωσουν απλο)...?
Και αμα μπορουσατε να ου πειτε τι αλλο να προσεξω θα σας ημουν ευγνωμον αλλα για CCM πειτε μου αν ξερετε γτ τετοιο θα χτυπισω κολημενο μαλλον(αγορασα κ βερες :P)

partakias_sxs
27/03/2013, 15:19
Και ρε παιδια στην πρωτη πρωτη σελιδα οταν ανοιξα τη συζητηση(threat)εγραφα πως δεν θελω LC4 ή ΧΤΧ660 γιατι τα εχω οδηγηση και ειναι πολυ μπαουλα για εμενα,χοντροκομενα μηχανακια....!
Χωρις να θελω να προσβαλω ή να θειξω κανεναν....Ευχαριστω ολους σας για τις απαντησεις κ τις γνωμες σας παντως...!

nikos force
27/03/2013, 16:20
Ευχαριστω πολυ ρε φιλε πραγματικα με βοηθας...!
Ακομη το κλμπυλατερ τους εινια ψεκασμου FCR39 απ οτι ειδα αλλα πως θα καταλαβω οτι ειναι ψεκασμου(μην μου δωσουν απλο)...?


μην μπερδευσαι ...ψεκασμο στην προκειμενη περιπτωση δεν εννοουμε injection .. γραψε fcr στο γουγλη και αυτο που θα εις ετσι θα πρπει να μποιαζει και πανω στο μηχανακι ...αν και στο πλαι γραφουν keihin

nikos force
27/03/2013, 16:22
http://www.flickr.com/photos/lawmand/2631769536/in/photostream/

Black Mamba
27/03/2013, 17:29
Ευχαριστω πολυ ρε φιλε πραγματικα με βοηθας...!
Εχει κανενας Manual ή ξερει ποσα χιλ ειναι ο κυλινδρος κ το πιστονι απο τα CCM...?
Ακομη το κλμπυλατερ τους εινια ψεκασμου FCR39 απ οτι ειδα αλλα πως θα καταλαβω οτι ειναι ψεκασμου(μην μου δωσουν απλο)...?
Και αμα μπορουσατε να ου πειτε τι αλλο να προσεξω θα σας ημουν ευγνωμον αλλα για CCM πειτε μου αν ξερετε γτ τετοιο θα χτυπισω κολημενο μαλλον(αγορασα κ βερες :P)

Ειχα 2 απο δαυτα ενα κανονικο 400αρι και ενα φτιαγμενο σε 440 κυβικα.
Η καλυτερη βελτιωση που μπορεις να κανεις αν το παρεις κολλημενο.
Ετοιμο κιτ κυλινδροπιστονο της Athena.
Εμενα δεν μου κανανε κιχ και τα δυο. Να προσεξεις μονο το οργανακι (ταχυμετρο) αν γραφει και δουλευει κανονικα γιατι ειχανε μια ευαισθησια.
Στησιμο τελειο ,βλεπε WP και βαρος πουπουλο. Μην δωσεις πανω απο 2χιλιαρο αν ειναι σε τελεια κατασταση. Αντε και καλους απογονους...:lol:

partakias_sxs
27/03/2013, 21:06
Ειχα 2 απο δαυτα ενα κανονικο 400αρι και ενα φτιαγμενο σε 440 κυβικα.
Η καλυτερη βελτιωση που μπορεις να κανεις αν το παρεις κολλημενο.
Ετοιμο κιτ κυλινδροπιστονο της Athena.
Εμενα δεν μου κανανε κιχ και τα δυο. Να προσεξεις μονο το οργανακι (ταχυμετρο) αν γραφει και δουλευει κανονικα γιατι ειχανε μια ευαισθησια.
Στησιμο τελειο ,βλεπε WP και βαρος πουπουλο. Μην δωσεις πανω απο 2χιλιαρο αν ειναι σε τελεια κατασταση. Αντε και καλους απογονους...:lol:

Αυτο με τον υπερκυβισμο στα 434 το ειδα και εγω αλλα μετα δεν θα θελει μεγαλητερα ψηγεια,καλμπιλατερ...κτλ...?
Και δεν θα ειναι λιγο πιο παθιαρικο επειδη δεν θα ειναι μανησιο...?
Δεν ξερω....ωραια μου ακουγετε σαν ιδεα αλλα ειμαι πιο πολυ του μαμισιου...!
Οσοι φιλοι μου "πηραζαν" τα μηχανακια τους ολα κολουσαν...!
Δεν θα εχω τετοιο θεμα-φοβο....?

Το ταχυμετρο ομως εφοσων ειναι κολημενο πως θα το καταλαβω αν δουλευει...?Μπορει να βαλω και trail tech γτ εχω στο DT μου κ μου αρεσει πολυ...
ΧΧΑΟΧΟΑΧΑΟΧ....!Ευχαριστω και στα δικα σου :P

partakias_sxs
27/03/2013, 21:09
http://www.flickr.com/photos/lawmand/2631769536/in/photostream/

Ευχαριστω πολυ...!
Το ξερω οτι δεν ενοοουμε injection απλα μηπως εχουν καμια διαφορα αυτα απο τα κανονικα καρμπ(γιατι τα κανονικα ξερω πως ειναι)...!

Black Mamba
28/03/2013, 08:08
Αυτο με τον υπερκυβισμο στα 434 το ειδα και εγω αλλα μετα δεν θα θελει μεγαλητερα ψηγεια,καλμπιλατερ...κτλ...? Οχι δεν θελει, μια χαρα θα ειναι. Δεν πειραζεις τιποτα αλλο, αλλα ισως θελει ρυθμισμα το FCR. Με αυτο το setup εβγαλε στο δυναμομετρο 44 αλογα τροχο...

Και δεν θα ειναι λιγο πιο παθιαρικο επειδη δεν θα ειναι μανησιο...? Μεχρι 434 ειναι η πιο αξιοπιστη αυξηση κυβικων σ' αυτο το μοτερ.

Δεν ξερω....ωραια μου ακουγετε σαν ιδεα αλλα ειμαι πιο πολυ του μαμισιου...! Και μαμισιο μια χαρα παει!

Οσοι φιλοι μου "πηραζαν" τα μηχανακια τους ολα κολουσαν...! Αν δεν το σεβεσαι το μηχανακι και το σκιζεις μερα-νυχτα, φυσικο ειναι...
Μην ξεχνας οτι ειναι μονοκυλινδρο οποτε ξεχνας το πηγαινω "ταπα" Χαλκιδα για καφε...Αν και το συγκεκριμενο μοτερ ειναι σκυλι.

Δεν θα εχω τετοιο θεμα-φοβο....? Να εισαι συνεπης στα σερβις και να τσεκαρεις που και που τα λαδακια του.

Το ταχυμετρο ομως εφοσων ειναι κολημενο πως θα το καταλαβω αν δουλευει...?Μπορει να βαλω και trail tech γτ εχω στο DT μου κ μου αρεσει πολυ...
Καντο μια βολτα και δεν τις ενδειξεις χιλιομετρων δλδ αν "γραφει" χιλιομετρα". Και εγω ειχα βαλει της Trailtech και ητανε γ@μ@το!
ΧΧΑΟΧΟΑΧΑΟΧ....!Ευχαριστω και στα δικα σου :P Το δικο μου το "κοβει" βολτες μια αμαζονα στο Λεωνιδιο:a13:

Τσακο και κανα 2-3 φωτο απο το δικο μου...:wave2:

Διαθετω και manualακι αν σε ενδιαφερει...

partakias_sxs
29/03/2013, 13:48
Τσακο και κανα 2-3 φωτο απο το δικο μου...:wave2:

Διαθετω και manualακι αν σε ενδιαφερει...

Ευχαριστω παρα πολυ φιλε..
Mουν@Ρος το εργαλειο σου αμα το παρω να τολμησω να σ στειλω πμ για λεπτομεριες...?

Black Mamba
29/03/2013, 13:51
Οτι θελεις:wave2:

giannisgr
29/03/2013, 14:17
παρε HONDA CRF 450R:a016::a016::a016::a016::a016:

:priest:

πλακα κανω..