View Full Version : Ποιο "νέος" δεν γίνεται...απορίες, γνώμες κ.λ.π...
evilnanouk
24/03/2013, 11:26
Χαιρετώ την ομορφη παρεα σας. Ειμαι 32 και αποφασισα να παω για διπλωμα μηχανης ( εως τωρα ειχα ενα αυτοκινητο ) κυριως για το κομματι της οικονομιας που θα εκανα με την βενζινη αλλα και για τον κρυφο ποθο που παντα ειχα να καβαλησω μηχανη αν και παντα ειχα ενα φοβο μιας που καποτε ειχα πεσει απο μια enduro ( σαν συνεπιβατης ομως ).
Ακομα δεν εχω παρει το διπλωμα και για την ακριβεια σκεφτομαι να ξεκινησω μαθηματα την ερχομενη τριτη. Οπως αντιλαμβανεστε εχω αρκετες αποριες καθως και μερικους ενδοιασμους. Πρωτα πρωτα ΟΛΟΙ προσπαθουν να με αποτρεψουν.....ξεκιναω απο γονεις και μετα παμε σε φιλους...βαρεθηκα να ακουω..
"...εσυ δεν κανεις για μηχανη.." " καλο σκοτωμα " .. κ.λ.π...
και ερχομαι να ρωτησω... αργα το αποφασησα ? η δεν υπαρχει ηλικια για μια τετοια αλλαγη ?
απο την αλλη αναρρωτιεμαι αν και εφοσον τα ξεπερασω ολα αυτα.. τι μηχανη να παρω. Σκεφτομουν για μια street σε λιγα κυβικα ( μεχρι 250 πχ ) και εννοειται μεταχειρισμενη και φυσικα να εχει χαμηλη καταναλωση. Ουτε καν το κοστος δεν γνωριζω αλλα εχω ακουσει και γιαμεταχειρισμενες κοντα στο 1000ρικο.
Αλλοι μου προτεινουν scouter και αλλοι υποστηριζουν πως μια "κανονικη" μηχανη προσφερει μεγαλυτερη ασφαλεια κ.λ.π στο οποιο ενστικτωδως και μονο θα συμφωνησω.
Δε ξερωτι αλλο να πω... απλα εχω πελαγωσει και θα ηθελα τις πολυτιμες συμβουλες σας.
Ευχαριστω
Welcome.
Αρχικά ψάξε για παρόμοια θέματα εδώ μέσα, παίζουν πάρα πολλά. Όσον αφορά τα ερωτήματα σου τώρα.
Όχι δεν είναι αργά. Ίσα ίσα που θα είσαι πιο μυαλωμένος τώρα με το γκάζι, αν και ίσως βέβαια είναι κάπως δυσκολότερο να ξεπεράσεις πιθανούς φόβους. Τώρα όσον αφορά το τι μηχανή να πάρεις, είναι πολύ σχετικό. Ανάλογα το σωματότυπο σου, τη χρήση που θέλεις (πχ και ταξιδάκια, να πατάς χώμα, κ.α). Προσωπικά θα σε απέτρεπα από το οποιοδήποτε scooter. Τα scooter δεν είναι μοτοσυκλέτες & προσωπικά δε τα θεωρώ και ασφαλή. Μη μπεις καν στη διαδικασία να κοιτάς scooter μιας και μια πιθανή πτώση κοστίζει αρκετά (πλαστικά), τα service τους είναι ακριβά & όπως ήδη έγραψα, δεν είναι και τόσο ασφαλή ιδιαίτερα αν δεν έχεις εξοικείωση με μοτοσυκλέτες.
Θα μπορούσες να κοιτάξεις μοντέλα όπως το Honda CBF250, Kawasaki KLR250R, Kawasaki Ninza 300R, αλλά και μεγαλύτερα όπως BMW F650GS (μονοκίλυνδρο), Honda Transalp 600, Kawasaki KLE 500. Υπάρχουν τόσα πολλά.
Κάνε τα μαθήματα σου, πάρε το δίπλωμα και σιγά σιγά ψάχνε το. Υπάρχει πολύ πληροφορία εδώ μέσα να διαβάσεις. Επίσης στη λίστα σου θα πρέπει να μπει, μπουφάν, κράνος, γάντια, μποτάκια.
Καλωσήρθες και πάλι και να χαρείς τη νέα ζωή που ανοίγετε μπροστά σου!
:beer: :beer: :beer:
evilnanouk
24/03/2013, 13:46
Αρχικα ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση :) Πιο πολυ εμφανισιακα μου αρεσει κατι στο styl του kawasaki ninja ...απλα το συγκεκριμενο ειναι πολυ για την τσεπη μου. Σκεφτομουν σε κατι μεταχειρισμενο κοντα στο 1000ρικο....δεν ξερω αν υπαρχει κατι. Εννοειται πως δεν προτρεχω και πρωτα θα παρω το διπλωμα απλα κανω μια ερευνα για να δω και τι συμβαινει στον χωρο καθοτι ασχετος....η μαλλον εντελως ασχετος :)
Runner Ducati
24/03/2013, 14:23
Οχι, "ποτε" δεν ειναι αργα για διτροχο...
εγω καβαλησα πρωτη φορα μοτοσυκλετα 36 χρονων...
βεβαια οδηγουσα κατα αραια διαστηματα scooters και 34 ειχα για 1,5 χρονο πριν ενα scooter Gilera Runner 172cc φτιαγμενο αγωνιστικο...
σε μολις λιγα χλμ πανω σε μοτοσυκλετα και με την 2 επισκεψη στην πιστα αισθανθηκα γρηγορα ανετα ξυνοντας μαλιστα γονατα :lol: ...
βεβαια οπως ειπα πιο πανω οδηγουσα μικρα σπορ σκουτερς κατω απο 200cc και επαιξε ρολο αυτο...
προσωπικη μου αποψη βεβαια ειναι να ξεκινησεις και να οδηγησεις κανα χρονο κατι μικρο σε κυβικα ειτε μοτοσυκλετα ειτε σκουτερ, δηλαδη κατω απο 500,(125-350), που να ειναι φιλικο και να συγχωρει μικρα λαθη...
οσον αφορα τα scooters, δεν ειναι κακη επιλογη εφοσον εχει τροχους πανω απο 13" ιντσες, δηλαδη 14-15-16...
πλεον τα συγχρονα σκουτερς ειναι μια χαρα οδηγικα, και μερικα εχουν και σπορ γονιδια και μαθαινεις βασικα πραγματα και απο σπορ οδηγηση για τα επιπεδα ενος αρχαριου...
δεν θα μαθεις ομως συμπλεκτη και ταχυτητες... αν και επειδη εισαι απο αυτοκινητο, αυτο δεν ειναι προβλημα...
το θεμα ειναι να παρεις αυτο που θα σου αρεσει και θα σε κανεις να αισθανεσαι ανετα μαζι του για αρχη ειτε μοτο ειτε σκουτερ...
μετα απο κανα χρονο εμπειριας και προσωπικη σου αποψης, τα αλλα θα τα βρισκεις μονος σου...
πηγαινε και καβαλησε σε τυχον test riders, η οπου μπορεις να βρεις, αυτα που περιπου σου αρεσουν και ειναι μεσα στις δυνατοτητες που εχεις αυτη την στιγμη...
και τα αλλα θα ερθουν μονα τους...
προσωπικη αποψη τα παραπανω.
καλως ηρθες.
πηγαινε για μαθηματα και αφοτου δεις λιγο τα πραγματα εκει και καβαλησεις το μηχανακι της σχολης ξαναμιλαμε.
:wave2:
Billymuse
25/03/2013, 12:26
καλώστον :D, που λες φίλε ποτέ δεν ειναι αργά για να μπεις στο μαγικό κόσμο των 2 τροχών. Αυτο που λεει ο bruce dickinson απανου μου ^^ θα σου πρότινα και εγώ,δες λίγο της σχολής τα δίκυκλα που συνήθως είναι honda cb400,cbf125,cbf250 και θα δεις το βάρος τους και άλλα χαρακτηριστικά που έχουν οι μηχανές ανάλογα τον κυβισμό τους. Επίσης θα συμφωνήσω και με τα μηχανλακια που προτίνει ο Mikeg αλλά φιλικά πάντα θα διαφωνήσω με το ninja300 επειδή είναι καινουργιο μοντέλο στη πίατσα οπότε θα έχει υψηλή τιμή και δε θα βρείς μεταχειρησμένο σε σχέση με το αντίστοιχο 250r :beer:
evilnanouk
25/03/2013, 17:30
ευχαριστω...μια ερωτηση:
τα cbf125,cbf250 σε τι τιμες παιζουν ??
taisteal
25/03/2013, 17:39
ευχαριστω...μια ερωτηση:
τα cbf125,cbf250 σε τι τιμες παιζουν ??
car.gr???
evilnanouk
25/03/2013, 17:49
ναι μπηκα και ειδα απλαεπειδη ο καθενας πουλαεο οσο θελει και εγω ειμαι ασχετος...ειπα να σας ρωτησω πχ ποσα αξιζει να δωσω maximum για το 125 πχ..μην με πιασουν και κωτσο
evilnanouk
29/03/2013, 18:27
επιστρεφω και παλι για να σας εκθεσω τους προβληματισμους μου αφου σας ευχαριστησω για πολλοστη φορα. Την αλλη βδομαδα - καλα να ειμαστε - ξεκιναω μαθηματα και πιθανολογω οτι αμεσα θα αποκτησω και εγω ( εστω και στα 32 ) την χαρα να καβαλησω το πρωτο μου 2κυκλο οχημα.
Στο δια ταυτα ομως..
Ειμαι αναμεσα σε scouter και μοτοσυκλετα και αμεσως θα σας παραθεσω τα "πρεπει" που θα ηθελα να εχω.
1) χαμηλη καταναλωση ( κατω απο 4 λιτρα ανα 100 klm )...
2) ανεση στο δικαβαλο ------------ οπωσδηποτε...μην βαλω δλ καποιον επανω και δε τραβαει μια
3) ασφαλεια, καλη συμπεριφορα στο δρομο
4) χρηση κυριως μεσα στην πολη και θεωρω οτι θα κανω πολλαααααααααααααα χιλιομετρα
αυτα εν ολιγης...
Ψαχνωντας και διαβαζοντας και τους προλαλισαντες κατεληξα σε διαφορες επιλογες...οπως cbf 250,ybr 250, cbr 250 ( αληθεια τι διαφορα εχουν ολα αυτα τα πανομοιοτυπα μοντελα ?? )
wolf 250. honda sh 150i, gilera nexus 300 κ.λ.π
Θα ηθελα τη γνωμη σας..
Ευχαριστω και παλι
Billymuse
30/03/2013, 22:51
για μεσα στη πόλη το μυαλό σου είναι εύκολο να πάει σε scooter,αλλά εγώ θα προτιμούσα τη μηχανή για περισσότερη ενεργητική ασφάλεια...τα μοντέλα που λες έχουν διαφορές..
cbf 250 θα στο πρότινα για πρώτη επιλογή γιατί είναι σούπερ αξιόπιστο,βρίσκεις εύκολα ανταλακτικά και στη τελική το πουλάς εύκολα γιατί έχει πάντα ζήτηση
ybr 250 είναι στην ίδια φάση με της Honda,βασικός ανταγωνιστής του cbf250 αλλά θα προτιμούσα της honda λόγο κινητήρα
cbr εδώ έχουμε διαφορετική προσέγγιση,είναι στα προτυπα των supersport μονοκύλινδρο,με πολύ καλα φρένα και άνετη σέλα συνεπιβάτη για κατανάλωση πρέπει να καίει κάτι παραπάνω απο τα άλλα..αλλά και φυσικά αρκετά πιο ακριβό απο τα πάνω δίοτι είναι και πρόσφατη έκδοση καινούγιας μηχανής σε αυτα τα κυβικά..
wolf 250γενικά η sym τώρα ταιλευταία έχει πάρει τα πάνω της στην Ελλάδα και η αλήθεια είναι οτι δεν μου εμπνέει σιγουριά,είχα πάρει ενως γνωστού το wolf 250 και μου φάνηκε πολύ ψεύτικο σε σχέση με τα αλλα,όμως έχει καλύτερη κατανάλωση απο τα πάνω..
για scooter δε φέρω άποψη γιατί δε τα πάω μια τα άτιμα :p
αλλά φίλε αν είναι να ρίξεις λίγο χρήμα παραπάνω κοίτα και για μια μηχανή οπως το cbr 250 που στα συν έχει και το abs ;)
evilnanouk
31/03/2013, 15:51
για μεσα στη πόλη το μυαλό σου είναι εύκολο να πάει σε scooter,αλλά εγώ θα προτιμούσα τη μηχανή για περισσότερη ενεργητική ασφάλεια...τα μοντέλα που λες έχουν διαφορές..
cbf 250 θα στο πρότινα για πρώτη επιλογή γιατί είναι σούπερ αξιόπιστο,βρίσκεις εύκολα ανταλακτικά και στη τελική το πουλάς εύκολα γιατί έχει πάντα ζήτηση
ybr 250 είναι στην ίδια φάση με της Honda,βασικός ανταγωνιστής του cbf250 αλλά θα προτιμούσα της honda λόγο κινητήρα
cbr εδώ έχουμε διαφορετική προσέγγιση,είναι στα προτυπα των supersport μονοκύλινδρο,με πολύ καλα φρένα και άνετη σέλα συνεπιβάτη για κατανάλωση πρέπει να καίει κάτι παραπάνω απο τα άλλα..αλλά και φυσικά αρκετά πιο ακριβό απο τα πάνω δίοτι είναι και πρόσφατη έκδοση καινούγιας μηχανής σε αυτα τα κυβικά..
wolf 250γενικά η sym τώρα ταιλευταία έχει πάρει τα πάνω της στην Ελλάδα και η αλήθεια είναι οτι δεν μου εμπνέει σιγουριά,είχα πάρει ενως γνωστού το wolf 250 και μου φάνηκε πολύ ψεύτικο σε σχέση με τα αλλα,όμως έχει καλύτερη κατανάλωση απο τα πάνω..
για scooter δε φέρω άποψη γιατί δε τα πάω μια τα άτιμα :p
αλλά φίλε αν είναι να ρίξεις λίγο χρήμα παραπάνω κοίτα και για μια μηχανή οπως το cbr 250 που στα συν έχει και το abs ;)
χμ... καπως ετσι το σκεφτομαι και εγω η αληθεια ειναι. Καταληγωντας παντως την επιλογη σκουτερ την εχω απορριψει.
Εν τελη θεωρω οτι θα μου κανει κατι απο 250 - 400 cc με χαμηλη καταναλωση και συμπεριφορα ημι-street καλη ωρα οπως ειναι το cbr 250. ninja 250 , wolf 250 ( απο οσο το εχω δει απο ενα φιλο δεν εχει εντελως spor θεση καθως εν μερη ειναι ορθιος κ οχι ξαπλωτος ) ..
...πανω απο τα 250 cc ( και μεχρι 400 πχ ) τωρα σε αυτο το στυλ παντα... τι μπορω να κοιταξω ?? ( to cb 400 και αλλα παρομοιου στυλ τα εχω απορριψει καθως δεν μου αρεσουν καθολου )
Eλπιζω να μην σας εχω κουρασει :/
Eυχαριστω
Billymuse
31/03/2013, 16:43
χμ... καπως ετσι το σκεφτομαι και εγω η αληθεια ειναι. Καταληγωντας παντως την επιλογη σκουτερ την εχω απορριψει.
Εν τελη θεωρω οτι θα μου κανει κατι απο 250 - 400 cc με χαμηλη καταναλωση και συμπεριφορα ημι-street καλη ωρα οπως ειναι το cbr 250. ninja 250 , wolf 250 ( απο οσο το εχω δει απο ενα φιλο δεν εχει εντελως spor θεση καθως εν μερη ειναι ορθιος κ οχι ξαπλωτος ) ..
...πανω απο τα 250 cc ( και μεχρι 400 πχ ) τωρα σε αυτο το στυλ παντα... τι μπορω να κοιταξω ?? ( to cb 400 και αλλα παρομοιου στυλ τα εχω απορριψει καθως δεν μου αρεσουν καθολου )
Eλπιζω να μην σας εχω κουρασει :/
Eυχαριστω
στα 400cc η κλασσική επιλογή ειναι το cb αλλα λες οτι δε σαρέσει,εκει υπάρχουν λίγες επιλογές και πας για μηχανή 12ετιας και βάλε όπως π.χ gsf bandit 400,yamaha diversion400...
τα enduro παιζουν για αυτα τα κυβικά αλλά είναι εντελώς εκτος κατήγοριας σε σχέση με αυτο που ψάχνεις..απο τα καινούργια είναι ακριβό..ειναι το ninja 300..
Lioulios
31/03/2013, 16:43
Aν και όπως σου είπαν , υπάρχει παρόμοιο υλικό στο φόρουμ τούτο , κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή ...
Οπότε έχουμε και λέμε ...Και επειδή έχω όρεξη σήμερα ,άκου προσεκτικά .
Για αρχή ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ . Θα μήνεις αμήχανος .
Τράβα κάνε τα μαθήματα και πάρε για αρχή το δίπλωμα . Προσπάθησε να οδηγήσεις διάφορα μηχανάκια στην αρχή αν αυτό είναι δυνατόν (μικρά -μεγάλα-δεν έχει σημασία. -διαφορετικά να είναι).
Αφού πάρεις το δίπλωμα και πάρεις μια γεύση του τί είναι η μηχανή , γύρνα τον κόσμο ανάποδα και βρες άτομα που να έχουν μηχανή ...Κάντους τα τσουρέκια ,να πάτε σε κάποιο χώρο να σου τα δώσουν να τα καβαλήσεις και να τα δοκιμάσεις όσο αυτό είναι δυνατό (με ρέγουλα ε ; Δεν λέω να τα ανοίξεις ,λέω να δεις πως κάθεσαι απάνω ,πως απομονώνουν συμπλέκτη , τί γίνεται αν πατήσεις απότομα το μπροστινό φρένο-μην το κάνεις με πολλά κτλ).
Αυτό θα σου δώσει να καταλάβεις (ειδικά αν πάρεις μηχανάκια από διάφορες κατηγορίες) τί γίνεται με τις μοτοισυκλέτες και πως αυτές λειτουργούν .
Μια μηχανή μπορεί να έχει ας πούμε 40 άλογα ρόδα και να είναι μοτάρτ και να στα δίνει χαμηλά και μιά άλλη στα ίδια κυβικά να έχει περισσότερα άλογα ,αλλά χαμηλά να είναι τάφος και να δίνει ροπή από τη μέση έως και ψηλά (μιλάω για το φάσμα των στροφών του κινητήρα)
Έτσι θα καταλήξεις στο περίπου αν θες μηχανάκι με 1ή 2 ή 3 ή 4 κύλινδρους και τί κατηγορία θες .
Αναφέρθηκες για οικονομία και στη συνέχεια για καβασάκια νίντζες . Αυτά τα δύο δεν πάνε μαζί !
Στο χώρο μας υπάρχουν άνθρωποι που έχουν μοτοσυκλέτες οικονομικές ,φιλικές προς τον αναβάτη και είναι ότι πρέπει να τις καβαλήσεις και να πας (ακόμα και με 2ο άτομο ή ακόμα και με αποσκευές σε κάποιες περιπτώσεις ) μια ωραία διαδρομή και να το ευχαριστηθείς ή και να πηγαίνεις και στην δουλειά σου αν αυτό θες .
...Υπάρχουν και οι άλλοι που διαθέτουν πιστόλια ετοιμοπόλεμα οποιαδήποτε στιγμή για την υπέρτατη καγκουριά , κάτι που δίνει στον αναβάτη μια άλλη αίσθηση των πραγμάτων...κάτι σαν ναρκωτικό ας πούμε και που σε καμία ,ΜΑ ΚΑΜΙΑ των περιπτώσεων δεν συνδέονται με τη λέξη οικονομία .
Σε κάποιες περιπτώσεις υπάρχουν άτομα που διαθέτουν μηχανάκια και από τις δυο προαναφερόμενες κατηγορίες όπως πάνω κάτω σου τις χώρισα , γιατί οι ανάγκες του καθενός είναι διαφορετικές βεβαίως βεβαίως .
Εσύ στην προκυμένη περίπτωση δεν θα πάρεις μοτοσυκλέτα της 2ης κατηγορίας (εκει μέσα είναι και οι νίτζες-μην ξεχνιόμαστε) ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ !!
Αφού πάρεις πολύ στα σοβαρά όλα τα παραπάνω , θα βρεις μπροστά σου και σύμφωνα με τις ανάγκες σου (που θα κάτσεις να σκεφτείς ποιές είναι) την ιδανικότερη μοτο για εσένα ...Να είσαι σίγουρος .
Αν σου αρέσουν οι μηχανές μετά από κάποιο καιρό συμβίωσης μαζί της και δεις έμπρακτα πως οι ανάγκες σου άλλαξαν ,τότε θα πας να πάρεις κάτι άλλο (ακόμα και από την 2η κατηγορία)και μόνο τότε . Βέβαια εκεί πας μόνο αν το έχεις πάρει ζεστά και η ανάγκη σου για αλλαγή συνδέεται και με την ανάγκη του κάτω κεφαλιού σου .Με λίγα λόγια αν δεν είσαι αγωνιζόμενος ή δεν μαίνεις σε πίστες ή δεν πας σε κάποιες διαδρομές πολύ γρήγορα ΔΕΝ υπάρχει λόγος να διαθετεις τέτοιο εργαλείο (νιντζα).
Το μηχανάκι που θα αγοράσεις θα είναι από 400 μην πω 600 κυβικά και πάνω . Υπάρχουν σε αυτά τα κυβικά ωραιότατα μηχανάκια και πολύ φιλικά στον αναβάτη . Μην τα ακούς και φοβάσαι .
Οτιδήποτε μικρότερο θα ήταν μέγα λάθος ,αφού ένα 125ράκι που ανέφερες θα το χαρείς τις πρωτες 5 μέρες και μετά θα θες να το δώσεις ....
Οι εποχές που παίρναμε μια μηχανή και δεν μας πολυάρεσε ή την βαριόμασταν και την δίναμε για κάτι καλύτερο ...Έχουν περάσει ανεπιστρεπτί . Ακόμα και τα cbrκια τα 125ρια κάνουν καιρό να πουληθούν και ΑΝ . Δεν παίζουν φράγκα λέμεεεεεε !!!!!
Η εμπορικότερη κατηγορία αυτη τη στιγμη είναι τα σκουτεροπαπια και τα παπια όχι και τόσο (έχουν ταχύτητες)
'Εχει αυξηθεί δραματικά (είναι όντως δράμα) το ποσοστό αυτών που για λόγους οικονομίας πήραν σκούτερ(όχι παπί - είπαμε έχει ταχύτητες και ποιός θα κάθεται τώρα να αλλάζει ταχύτητες ---Γκάζι -φρένο και Αγιος ο Θεός) και ξεχύθηκαν στους Ελληνικούς δρόμους σαν Χάροι.
Με το 400-600άρι και πάνω κυβικά έχεις λιγότερες πιθανότητες να βαρεθείς το καινούριο σου μηχανάκι και θα το χαρείς όσο δεν πάει . Με λίγο σύνεση (την έχεις νομίζω-32 είπαμε) και καλή διάθεση ,θα νιώσεις όμορφα πράγματα ...Αρκεί να το έχεις μέσα σου .
Αν δεν το έχεις , ότι και να πάρεις , δεν θα καταλάβεις τίποτα . Αν δεν νιώθεις το μηχανάκι σου την ώρα που δουλεύει ο κινητήρας ΔΕΝ κάνεις τίποτα ... Μετά από λίγο καιρό θα μπορείς να καταλαβαίνεις και αν στην διαδρομή που κάνεις θα χρειαστεί να βγάλεις λιγάκι αέρα από τα λάστιχα γιατί είναι πολύς και σου ψιλογλυστράει και άλλα τέτοια που μας απασχολούν εμάς καθημερηνά .
Μπορείς βέβαια και να τα γράψεις όλα στα @@δια σου και να κάνεις ότι γουστάρεις ...Ξέρεις πόσοι τέτοιοι υπάρχουν ;; Πςςςςςςςς !!!! Δεν κακό ,αλλά μπήκες και ρώτησες και επειδή είχα όρεξη όπως σου είπα ,έκατσα και στα πα !
* Μηχανάκι με ένα 1000άρικο ξέχνα το ! Από 2.5 και πάνω ,αλλά ανάλογα την κατηγορία μπορεί να βρεις και ;απο 2 και να είναι και σούπερ .
:)
Lioulios
31/03/2013, 17:07
Bικιπαιδεια ...Διάβασε τα χαρακτηριστικά του (κατανάλωση έχει κάτι λιγότερο από 5λτ/100χλμ http://el.wikipedia.org/wiki/Suzuki_XF650_Freewind
Aυτά πωλούνται σήμερα στο car http://www.car.gr/classifieds/bikes/?make=242&offer_type=sale&or=a&so=pr&variant=freewind
Δώσε τα λιγότερα χρήματα στην καλύτερη δυνατή κατάσταση .
Προσωπικά αν ήμουν στη θέση σου με αυτά που γνωρίζω σήμερα ,αυτό θα έπαιρνα .
Εγώ μετά από 6ετή εμειρία από σκουτεροπαπιά και χαμηλού κυβισμού μηχανάκια (max 250 cc) είχα μια απουσία 7 ετών από τις μοτό και από το 2007 που επέστρεψα ξενίνησα με vstrom 650 ...Απο τότε έχω αλλάξει 3 μηχανές και 2 σκούτερ
1.77 ύψος και 75 κιλά και το Vstrom τότε δεν με προβλημάτισε καθόλου αφού πέρασε μια βδομάδα να το συνηθίσω .
Πιστεύω πως το Freewind είναι ακόμα πιο εύκολο και all time -all weather for you μηχανάκι .
Κοιτα το
286325
ΩΡΑΙΑ τα ειπες,καλλητερα δεν γινεται.ποτε θα ξανα εχεις ορεξη;:beer:
Lioulios
31/03/2013, 17:26
Κυριακή σήμερα και ο καιρός τα σπάει ...Και δεν πήγα με τη μηχανή πουθενά !!! 'Επρεπε να στοκάρω και να βάψω μερεμέτια στο σπίτι ...Κάπου έπρεπε να διοχετέψω την ενέργειά μου . Όπως ο σκύλος μου ένα πράμα !!
:wave2:
Lioulios
31/03/2013, 18:01
kle 500
Και αυτό...Με πιάνεις !! Κάπου εκεί δηλ να πάει . Μην πάει και μαζέψει κανα ψόφιο 250άρι να βλαστημάει στο μήνα πάνω . Δεν είναι κανα πιτσιρίκι που παίρνει ότι λέει το δίπλωμα βάση ηλικίας/ίππων .
evilnanouk
31/03/2013, 22:31
αρχικα ευχαριστω και παλι. Καθοτι ασχετος ακουστε πως το εχω φανταστει. Θελω κατι μικρο, βολικο οχι πολυ ογκωδες που να εχει νευρο και χαμηλα, ( να μπορω να κανω μια προσπεραση να διαπερασω σβελτα αναμεσα απο τα αμαξια κ.λ.π ) τωρα για την καταναλωση οκ. Κυριως στην πολη και στην κινηση θα το χρησιμοποιω και οχι τοσο για ταξιδια.
Το ninja που λεω και ξαναλεω το πηρε ο κολλητος ( πρωτη του μηχανη ) στα 28 του και τον βολεψε τρελα ειτε ια ταξιδια μεχρι τα γιαννενα με ανεση ειτε για κινηση μεσα στην πολη. Την καταναλωση του την ξερω οκ... εχει κοντα στα 5 / 100....αλλα ειναι αυτο που ειναι.
Απο οτι διαβασα στα σε αυτα τα λιγα κυβικα η και στα περισσοτερα τα μονοκυλινδρα ειναι πιο νευρικα και εχουν μπαμ *** οταν χρειαζεται. Τωρα η αληθεια ειναι οτι το cbr 250 k το ninja 250 και με εμενα μου καθονται σαν μηχανες για αλλες ηλικιες. Αλλα μηπως δεν ειναι ετσι ? Και οκ..δεχομαι το γεγονος να παρω για πρωτη μηχανη ( ετσι και αλλιως εχω σκοπο να δοκιμασω διαφορες πριν αορασω αλλα μια ενημερωση δεν βλαπτει :) μια αρκετα κυβικα, αλλα ποια μηχανη σε αυτα τα κυβικα εχει τα παραπανω χαρακτιριστικα ??
Runner Ducati
31/03/2013, 23:10
evilnanouk, βγαλε πρωτα το διπλωμα, και μετα κανε βολτα οπου μπορεις, εστω και ως προφαση test riders ακομα και μοτοσυκλετες η σκουτερς που δεν εχεις σκοπο να αγορασει, για να δεις ποιο η ποια κατηγορια θα σε κανει να αισθανεσαι καλυτερα με αυτο...
ΟΤΙ και να αγορασεις απο αυτα που θα σου προτεινουμε εμεις, ακομα και μεγαλυτερα κυβικα, η μικροτερα, ΕΣΥ και κανενας αλλος δεν ξερει τι χρειαζεσαι, στην πορεια μαζευοντας εμπειρια και γραφοντας χιλιομετρα θα δεις τι πραγματικα θελεις και μεχρι που... αλλα ΑΚΟΜΑ και ΕΑΝ τελικα θα θελεις να παραμεινεις διτροχος...
αλλωστε θα χρειαστεις καιρο μεχρι να πεις οτι πραγματικα γνωριζεις να οδηγας με ασφαλεια σε ολες τις συνθηκες, δηλαδη καθημερινοτητα, βολτες εκτος πολης, σπορ οδηγηση, και αλλα κλπ διτροχο...
μπορει να παρεις πχ στρηταδικο, και μετα να ανακαλυψεις οτι θα ηθελες ενα oν/oφ να παταει και λιγο χωμα για ταξιδια, η μονο και μονο για τους Ελληνικους δρομους...
μπορει να παρεις ον/οφ και μετα 1-2 χρονια να ανακαλυψεις οτι τελικα σαρεσει η σουπερσπορτ οδηγηση...
μπορει να παρεις μοτοσυκλετα, και μετα να δεις οτι δεν σε ενδιαφερουν και πολυ τα αλογα, αλλα ενα μεσαιο σκουτερ με χωρους για να κανεις την δουλεια σου και κανα μικροταξιδακι...
μπορει να παρεις μοτοσυκλετα και μετα 1 η 2 χρονια να πεις, πωπω ειναι επικινδυνη η συμβιωση με την μοτοσυκλετα, καλυτερα περισσοτερη βενζινη και 4τροχο...
πολλα μπορουν να αλλαξουν μετα απο 1-2 χρονια ΔΙΚΗ ΣΟΥ προσωπικης εμπειριας εφοσον ξεκινας απο το μηδεν...
κανενας μας δεν μπορει να στα πει αυτα εαν δεν τα γνωριζεις εσυ για σενα...
και αυτα θα τα γνωριζεις για σενα μετα απο μια περιοδο που θα μαζεψεις την δικη σου εμπειρια...
και η εμπειρια δεν ειναι τελειως τσαμπα... εχει το οικονομικο αντιτιμο της...
εφοσον αισθανεσαι οτι θελεις κατι μικρο, ελαφρυ, να μην ειναι ογκωδης κλπ, για να αισθανεσαι καλυτερα με αυτο... τοτε κατι τετοιο να ψαξεις που σε κανει να νιωθεις καλα....
μην αποριψεις τιποτε, ουτε μοτοσυκλετα, ουτε σκουτερ, μολις βγαλεις το διπλωμα, βρες φιλους, αντιπροσωπειες κλπ, και καβαλα, κανε μικρη τοπικη βολτα, test riders...
και μικρα σε κυβικα, και μεγαλυτερα, οτι νομιζεις εσυ...
σιγουρα η κατηγορια 250 μεχρι 400cc ειναι μια χαρα για να κανεις τα παντα σαν νεος οδηγος, αλλα και σαν παλιος, τα κυβικα, κυριως απο 125 κυβικα και πανω, δεν εχουν ουτε ηλικια, ουτε περιορισμους...
μονο γουστα... σιγουρα οχι ολα, ΑΛΛΑ τα περισσοτερα ΣΥΓΧΡΟΝΑ διτροχα της τελευταιας 5ετιας, οποιασδηποτε κατηγοριας, ειναι αρκετα καλα και ασφαλη, με πολυ καλη ενεργητικη ασφαλεια...
η ενεργητικη ασφαλεια σε συγχρονο διτροχο ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ κατηγοριας, ειναι ο ιδιος ο οδηγος, και η εμπειρια του...
οποτε απο αυτο μην φοβασαι, αλλα το τι γουστα θαχεις οταν μαζεψεις εμπειρια αυτο ειναι που θα μετραει για σενα... και αυτο θα το μαθεις στην πορεια μονο σου...
evilnanouk
01/04/2013, 13:03
Σας ευχαριστω ολους, απο καρδιας :)
evilnanouk
14/04/2013, 16:40
Επιστρεφω ανανεωμενος :)
...την αλλη εβδομαδα πρωτα ο θεος θα δωσω για να παρω το διπλωμα μου εν τελη και μεχρι τωρα δοκιμασα 2 παπια ( ενα ημιαυτοματο και ενα με συμπλεκτη ), ενα cb 400 και αλλο ενα 400 cc αλλα 2κινλυνδρο που κλωτσαγε συνεχεια και δεν την παλεψα μαζι του..
..σημερα δε εκανα μια βολτα με το ninja 250 ενος φιλου.....αλλη αισθηση.....πραγματικα...σαν να πηγαινε μονο του...και καπως ετσι το ερωτευτηκα
Το ζητουμενο μου τωρα εναι το εξης...μεταχειρισμενο η οχι ? Τι να προσεξω ? Ποσο μεγαλη διαφορα εχει ενα μοντελο του 08 ( σαν αυτο που δοκιμασα σημερα ) απο ενα μοντελο του 10 πχ ?
Θα ηταν προτμοτερο να μαζεψω αρκετα χρηματα και να παω για το ninja 300 ?
Αν πηγαινα για ενα ninja μεγαλυτερου κυβισμου ( με την λογικη να μην το αλλαξω σε 2 χρονια πχ ) σαν νεος οδηγος παντα για ποιο να πηγαινα ? Ποσο μεγαλη διαφορα θα ειχε με το 250 που δοκιμασα ?
Σας ευχαριστω και παλι :)
δες για μεταχειρισμενο.
συντομα θα το αλλαξεις ετσι κι αλλοιως οποτε δωσε οσα λιγοτερα μπορεις.
πηγαινε το σε μαστορα να το τσεκαρει
αντε με το καλο :wave2:
Lioulios
15/04/2013, 00:09
metaxeiro σε καλή κατάσταση είναι η καλύτερη λύση
:wave2:
SHOOTER045
15/04/2013, 00:28
metaxeiro σε καλή κατάσταση είναι η καλύτερη λύση
:wave2:
ετσι... ετσι...:evil:
Επιστρεφω ανανεωμενος :)
...την αλλη εβδομαδα πρωτα ο θεος θα δωσω για να παρω το διπλωμα μου εν τελη και μεχρι τωρα δοκιμασα 2 παπια ( ενα ημιαυτοματο και ενα με συμπλεκτη ), ενα cb 400 και αλλο ενα 400 cc αλλα 2κινλυνδρο που κλωτσαγε συνεχεια και δεν την παλεψα μαζι του..
..σημερα δε εκανα μια βολτα με το ninja 250 ενος φιλου.....αλλη αισθηση.....πραγματικα...σαν να πηγαινε μονο του...και καπως ετσι το ερωτευτηκα
Το ζητουμενο μου τωρα εναι το εξης...μεταχειρισμενο η οχι ? Τι να προσεξω ? Ποσο μεγαλη διαφορα εχει ενα μοντελο του 08 ( σαν αυτο που δοκιμασα σημερα ) απο ενα μοντελο του 10 πχ ?
Θα ηταν προτμοτερο να μαζεψω αρκετα χρηματα και να παω για το ninja 300 ?
Αν πηγαινα για ενα ninja μεγαλυτερου κυβισμου ( με την λογικη να μην το αλλαξω σε 2 χρονια πχ ) σαν νεος οδηγος παντα για ποιο να πηγαινα ? Ποσο μεγαλη διαφορα θα ειχε με το 250 που δοκιμασα ?
Σας ευχαριστω και παλι :)
Τελικά φίλε πως πήγες; Τί αποφάσισες να πάρεις; Είχα και εγώ παρόμοια ερωτήματα με σένα... αλλα τελικά με πείσαν απο τις απαντήσεις που πήρα εδώ οτι δεν κάνω για μηχανή και μάλλον δεν θα πάω καν για δίπλωμα.
Runner Ducati
19/04/2013, 05:05
Τελικά φίλε πως πήγες; Τί αποφάσισες να πάρεις; Είχα και εγώ παρόμοια ερωτήματα με σένα... αλλα τελικά με πείσαν απο τις απαντήσεις που πήρα εδώ οτι δεν κάνω για μηχανή και μάλλον δεν θα πάω καν για δίπλωμα.
Σου απαντησα και εγω στο θρεντ σου...
δεν πολυδιαβαζω γενικως, περιστασιακα, οποτε δεν το ειχα δει να σου πω και γω την αποψη μου...
evilnanouk
01/05/2013, 20:56
Επιστρεφω διπλωματουχος !!! :P Εχω μια ερωτηση...παρολα τα οσα συζητησαμ.. και ακριβως γιατι ενω θα ηθελα να αγορασω το ninja 250 μεταχειρισμενο.. και δεν ξερω ποτε θα τα μαζεψω εν τελη...αναρωτιομουν αν θα ηταν μια καλη αρχη η aprilia rs 125 σαν μια πρωτη επαφη με το οχημα..μια που τη βρισκω κοντα στο 1000ρικο.
..η γνωμη σας ;;
Σας ευχαριστω
Επιστρεφω διπλωματουχος !!! :P Εχω μια ερωτηση...παρολα τα οσα συζητησαμ.. και ακριβως γιατι ενω θα ηθελα να αγορασω το ninja 250 μεταχειρισμενο.. και δεν ξερω ποτε θα τα μαζεψω εν τελη...αναρωτιομουν αν θα ηταν μια καλη αρχη η aprilia rs 125 σαν μια πρωτη επαφη με το οχημα..μια που τη βρισκω κοντα στο 1000ρικο.
..η γνωμη σας ;;
Σας ευχαριστω
οχι αστο καλυτερα το rs (το ειχα , ειναι γαματο , σου βγαζει ολα τα γουστα καναμε τις κοντρες μας το βαλαμε και πιστα μας εμεινε στο χερι το εφτιαξα ειναι κουκλι ζωγραφιστο ΑΛΛΑ...) . Ειναι 2χρονο και δυστροπο για καποιον που δεν εχει μια εμπειρια , πρεπει να παιζεις με το συμπλεκτη και να ξερεις πως να το οδηγεις. Προτειμησε ενα 4χρονο και βλεπεις.Στο 1000ρικο οπως σου προειπαν βρισκεις πολλες μοτοσυκλετες που εχουν χαμηλη καταναλωση , κυκλοφορουν ανετα στη κινηση αλλα και στην εθνικη και 2 καβαλο και δε θα σε φοβισουν οπως αυτα που σου εχουν ηδη αναφερει εκτενως. Εντουροηδη και ον οφ ειναι οτι πρεπει απο αποψη γκαζιου , γεωμετριας , βαρους κλπ και οχι ολα .Και να φροντισεις στα οικονιμικα σου να βαλεις μεσα και κρανος μπουφαν γαντια μποτακια.
evilnanouk
07/05/2013, 23:10
καταλαβα........
..................................... cbr 125 ????
evilnanouk
25/05/2013, 18:31
παιδια να ρωτησω.. το Kawasaki ZX 250R 2003
απο τα μεταγενεστερα ninja toy 2008 κ επειτα σε τι διαφερει ??
...να υποθεσω οτι δεν ειναι injection καιει περισσοτερο και εχει καρπυρατερ...
τι αλλο ? ....θα αξιζε μια τετοια αγορα ?
Ευχαριστω
SHOOTER045
25/05/2013, 18:54
σχεδον ομοια ειναι
αν ειναι σε καλη κατασταση και τιμη παρτο
evilnanouk
26/05/2013, 08:34
σχεδον ομοια ειναι
αν ειναι σε καλη κατασταση και τιμη παρτο
σε τι διαφερει ??
σε τι διαφερει ??
Σε τπτ
Απο το 13 και μετά αλλάξαν τα πράγματα
The Kawasaki 2013 Ninja 250R has been updated with a new 249cc Parallel Twin engine, it receives new sleeveless die-cast cylinders as well as updated pistons, crankcases and a new exhaust. The 2013 Kawasaki Ninja 250 makes use of dual throttle valves like its big brothers the ZX-10R and ZX-6R. According to Kawasaki, the second ECU-controlled throttle valve helps to regulate intake airflow for a linear response, more efficient combustion and added power.
Kawasaki also updated the Ninja 250 with a new diamond-style frame that is said to be stiffer than the previous frame. Combined with revised damping and softer spring rates in the suspension system, Kawasaki claims the 250 offers increased comfort for city riding and firmer feeling for sportier riding.
Visibly, the 250 receives styling influences from the larger Ninjas. The new design uses dual headlamps instead of the previous model’s W-shaped single unit. Like the ZX-10R, the Ninja 250 gets a floating windscreen attached using only the mirror mounts. The side fairings feature new finned openings inspired by the ZX-14R to direct airflow.
Other updates include ZX-14R-styled 10-spoke wheels, a larger 140mm rear tire and a new instrument panel with analog tachometer and multi-function LCD screen displaying fuel gauge, dual trip meters, clock and an “economical riding indicator”.
evilnanouk
26/05/2013, 17:09
...απο οτι εμαθα εχει καρμπυρατερ κ οχι ψεκασμο ???
evilnanouk
14/06/2013, 18:33
Να μαι παλι εδω ......εχοντας ψαξει τα απαντα ....ερχομαι να ρωτησω κατι ακομα αφου σας πω εν ολιγοις που κατεληξα...
δεν ειμαι μηχανοβιος και πιθανολογω πως δεν θα γινω και ποτε δλδ... εχω ενα susuki ss που καιει το κ@λο του και το προβλημα μου ειναι τασ 10 ευρω που βαζω μερα παραμερα ... μου φτανουν ισα ισα για 60 Klm περιπου...ειμαι και ανεργος και καταλαβαινετε. Η αρχικη μου σκεψη λοιπον ηταν ακριβως αυτη να γλυτωσω καποια χρηματα κανοντας καποιες μικρες αποστασεις // βριλλησια - χαλανδρι πχ // καθημερινα παιρνοντας ενα μικρο 2τροχο εργαλειο... τωρα τι θα ηταν δεν ξερω..
Τα οικονομικα μου δε δεν ηρθαν οπως τα ηθελα .. και οκ καταφερα να μαζεψω ενα 1000ρικο σε μετρητα και να εχω και την καβατσα να παρω λιγα δανικα απο ενα φιλο για κρανος κ.λ.π
Το μεταφορικο αυτο το ειχα σκεφτει σαν ενα ας πουμε "γρηγορο ποδηλατο" που θα με εξυπηρετει χωρις καγκουριες κ.λ.π να πηγαινω στη δουλεια μου ( επαναλμβανω χαλανδρι, χολαργο, βριλλησια, αγια παρασκευη, γερακα εδω γυρω δλ ) και οκ ΙΣΩΣ να επαιρνα τον αερα του που λενε καθως στην παρουσα φαση δεν σας κρυβω οτι φοβαμαι αρκετα.. ( προσφατα ξαναπηρα το ninja 250 ενος φιλου στη κινηση και εκανα ενα τετραγωνο και ενιωσα εντελως ανασφαλης !! ισως λοφω του οτι εχω συνηθησει με το αμαξι τι να πω.. )
Σκεφτηκα λοιπον.. εναλλακτικα απο το να παρω ενα παπι να παρω κατι σαν το cbr 125 που απο οτι βλεπω ειναι και πολυ οικονομικο ( καταναλωση μεχρι 3.,5 ενω το Ninja που αρχικα ειχα βαλει στο ματι 5+ ) για την πολη.... να το μαθω αρχικα ..να με μαθει και εκεινο...κ.λ.π
Μου ειπατε αρχικα πως θα το βαρεθω....ΠΙΘΑΝΟΝΑΤΑ... και απο εκει και περα.. βλεπω και κανω...
...θα ηθελα ομως και παλι τη συμβουλη σας...
Ποσο τραβαει και βολευει εν τελη για την πολη... η την κινηση ? τη τελικη εχει ? ( οχι πως με νοιαζει και πολυ δλ.. το ss εχει 210 και το παω μεχρι 60... τραγικο ) ....ποσο ασφαλες ειναι για εναν αρχαριο και συναμα 33χρονο για να τον βαλει εστω και σε αυτο το πρωημο σταδιο στο κοσμο των μηχανων και γιατι οχι να τον αφησει και εκει χωρις να υπαρχει λογος αργοτερα για περισσοτερα κυβικα ??
Λογω το οτι ειναι 1μονοκιλυνδρο..."κλωτσάει" ???
Σας ευχαριστω και παλι ολους
AUFGEBRACHT
14/06/2013, 18:36
Τί μοντέλο suzuki έχεις;
evilnanouk
14/06/2013, 19:00
..1600 swift sport
AUFGEBRACHT
14/06/2013, 19:02
Γράφτο έτσι να καταλάβουμε... έγραψες suzuki ss και νόμιζα suzuki super sport, το πέρασα για τρολλιά :lol:
Robert Dan
02/07/2013, 17:05
Καλησπερα σας!
Θα ηθελα την γνωμη σας για μηχανη μεχρι 150cc
Θα προτιμουσα κατι σε street.
Ποια η γνωμη σας για το Aprilia RS125 ??
Θελω ενα μηχανακι δυνατο (οσο να ναι για τα κυβικα του) και με νευρο! Επισης αν γινεται να εχει ευκολα τα 110 παραδειγμα.. να μην ζοριζετε :p
Απο οσα εχω μαθει μεχρι στιγμης η Aprilia ειναι αυτο που ψαχνω, παρ'ολα αυτα ομως θα ηθελα να ακουσω και την δικη σας αποψη!
Επισης να σημειωσουμε το γεγονος οτι αν ειναι να παρω καποιο RS, θα παρω το διχρονο εννοειται..
Φιλικα Ρόμπερτ :)
Thomas Arianos
19/07/2013, 16:58
Θα ηθελα και εγω να ρωτησω κατι.
Ειμαι 16 και θα βγαλω διπλωμα για μηχανακι ( 50cc ) αλλα δεν ξερω τι μηχανακι να αγορασω.
Εγω το θελω για βολτες, να ειναι οικονομικο και να μην θελει πολυ συντηρηση.
Αν εχετε να προτινεται κατι πειτε μου.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ :)
Θα ηθελα και εγω να ρωτησω κατι.
Ειμαι 16 και θα βγαλω διπλωμα για μηχανακι ( 50cc ) αλλα δεν ξερω τι μηχανακι να αγορασω.
Εγω το θελω για βολτες, να ειναι οικονομικο και να μην θελει πολυ συντηρηση.
Αν εχετε να προτινεται κατι πειτε μου.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ :)
Παπι
Αν βρεις γιαπωνεζικο χτυπα το
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.