View Full Version : Αγορά μηχανής για χώμα και βουνό
honda c50
25/03/2013, 12:31
Γεια σας παιδιά. Θέλω να αγοράσω ενα μηχανάκι για χρήση σε χώμα και βουνό. Θα προτιμουσα κατι που να μην με περιορίζει σε ερασιτεχνική χρήση μόνο αλλά εάν όλα πάνε καλά να μπορώ να το πάρω πιο σοβαρά το θέμα
έχω κατά νου κανα crf,yz,gas gas,ktm exc κ.λπ. αλλά θέλω την γνώμη σας
Δεν υπάρχει κάποια ιδιαίτερη εμπειρία αλλά υπάρχουν παιδιά στο χόρο που θα με βοηθήσουν
taisteal
25/03/2013, 12:38
χτυπα ενα κατεμι διχρονο 200 η 250 και εισαι αστακος.
honda c50
25/03/2013, 13:21
Ευχαριστώ με το ktm θα μπορω να ασχοληθώ και πιο αγωνιστηκά;
SHOOTER045
25/03/2013, 13:36
Ευχαριστώ με το ktm θα μπορω να ασχοληθώ και πιο αγωνιστηκά;τα ΚΤΜ και γενικα ολα τα ευρωπαικα,ειναι ποιο ετοιμα ποιο στημενα ποιο εντουραδικα κλπ,ελαφρως απο την αλλη ποιο ζημιαρικα,με ποιο ακριβα αντ/κα,γνωμη μου ξεκινα με ενα 125(διχρονο) μαθε και το φρενο και μετα ανεβα
honda c50
25/03/2013, 13:54
λεφτα να αγοράσω κάτι καλό απο την αρχή υπάρχουν και με τα ανταλλακτικα δεν θα εχω προβλημα το θέμα είναι οτι θέλω να πάρω κάτι να το κρατήσω ωστέ να μην μπλέκω με ιστορίες πούλα-αγόραζε
taisteal
25/03/2013, 13:56
KTM 300 διχρονο τοτε
honda c50
25/03/2013, 14:07
Το crf ή το yz δεν ειναι ok? Sorry που σου τα πρίζω
christof40
25/03/2013, 15:14
το crf-yz ειναι mx δεν βγαζουν και πινακιδα.
πες μας πρωτα τι θελεις motocross η εντουρο?
τα ΚΤΜ και γενικα ολα τα ευρωπαικα,ειναι ποιο ετοιμα ποιο στημενα ποιο εντουραδικα κλπ,ελαφρως απο την αλλη ποιο ζημιαρικα,με ποιο ακριβα αντ/κα,γνωμη μου ξεκινα με ενα 125(διχρονο) μαθε και το φρενο και μετα ανεβα
Εγώ θα ελεγα οτι τα σύγχρονα ευρωπαϊκά είναι σκυλιά ειδικά τα ΚΤΜ, 5 χρόνια εντούρο πολύ συχνά και δεν εχω χάσει ποτέ βόλτα, ούτε με εχει αφήσει ποτέ.
Στα ανταλλακτικά πάλι η Yamaha είναι πανακριβη, η Honda αστα να πάνε.
honda c50
25/03/2013, 17:19
motocross
christof40
25/03/2013, 17:34
motocross
τοτε καλο ειναι και το crf και yz-yzf,αλλα τα τελευταια χρονια τα βουνα και οι πιστες εχουν γινει πορτοκαλι και οχι αδικα νομιζω:wave2:
honda c50
25/03/2013, 17:53
αρα κανά ktm exc 125cc
αρα κανά ktm exc 125cc
Αυτό είναι εντούρο. Παραπάνω λες ότι θες να ασχοληθείς με motocross. Πρώτα ξεκαθάρισε τι θες να κάνεις, μετά αν θες δίχρονο ή τετράχρονο.
Τα 4τ motocross είναι ολα πολύ καλά, ευρωπαϊκά-γιαπωνέζικα αλλά όλα θέλουν πολύ συχνή συντήρηση, ειδικά τα 250.
Τα διχρονάκια καίνε τον αμπακα, αλλά αλλάζεις πιστονάκι ελατήρια κτλ κάθε 200 ώρες δηλαδή περίπου κάθε 1,5-2 χρόνια.
Γιαννης κορο
25/03/2013, 19:47
Ρε τι λετε στο παιδι κατι για 300 και 250 διχρονα? Ξερετε καθολου απο χωμα και το λετε ?ειναι σωστο ενας αρχαριος να ξεκινησει με ενα διχρονο τοσο δυνατο! Ασυζητητη θα επαιζες με ενα διχρονο 125 και αντε με ενα 250 τετραχρονο αλλα η καλυτερη επιλογη θα ειναι το 125 αφου ειναι σχολειο το μηχανακι εχει να σου μαθει παρα πολλα! τωρα ειναι αναλογα ποσα λεφτα δινεις! Προσωπικα θα σου προτεινα να κοιταζες μονο γιαπωνεζικα και οχι ευρωπαικα δλδ κτμ gas gas husqvarna κτλπ απο θεμα ανταλλακτικων και ζημιων! Προσωπικα εχω ενα κχ 125 και ειναι απιστευτο μηχανακι με φθηνα ανταλλκτικα και αν θες να το παρεις σοβαρα πρεπει να αποφασισεις τι θα ακολουθησεις motocross ή enduro για να παρεις και ενα αναλογο μηχανακι....
Ρε τι λετε στο παιδι κατι για 300 και 250 διχρονα? Ξερετε καθολου απο χωμα και το λετε ?ειναι σωστο ενας αρχαριος να ξεκινησει με ενα διχρονο τοσο δυνατο! Ασυζητητη θα επαιζες με ενα διχρονο 125 και αντε με ενα 250 τετραχρονο αλλα η καλυτερη επιλογη θα ειναι το 125 αφου ειναι σχολειο το μηχανακι εχει να σου μαθει παρα πολλα! τωρα ειναι αναλογα ποσα λεφτα δινεις! Προσωπικα θα σου προτεινα να κοιταζες μονο γιαπωνεζικα και οχι ευρωπαικα δλδ κτμ gas gas husqvarna κτλπ απο θεμα ανταλλακτικων και ζημιων! Προσωπικα εχω ενα κχ 125 και ειναι απιστευτο μηχανακι με φθηνα ανταλλκτικα και αν θες να το παρεις σοβαρα πρεπει να αποφασισεις τι θα ακολουθησεις motocross ή enduro για να παρεις και ενα αναλογο μηχανακι....
Κάνεις εντούρο με το ΚΧ125;
Πόσο εχει το σετ πιστόνι - ελατήρια;
SHOOTER045
25/03/2013, 21:07
λοιπον,αν θες moto cross και θελεις οποσδηποτε ΚΤΜ πας στη σειρα SX οκ?απο εκει και περα,κατα την ταπεινη μου γνωμη σαν παλιος εντουρας και λιγo μοτοκροσερ θα ελεγα αν δεν εχεις εμπειρια απο χωμα και θελεις να ασχοληθεις σοβαρα,παρε ενα 125 οποιασδηποτε μαρκας(θα προτιμουσα japan για motocross)και σιγουρα 125 διχρονο ωστε να ειναι ελαφρυ ευκολο να προπονεισαι για να το πας,να μαθεις φρενο με το ποδι και πλαγιολισθηση,να μην βασιζεσαι στο φρενο του μοτερ οπως σε ενα 4τ,τα 250 και 300 θα ερθουν μην αγχωνεσαι,και δεν ειναι χαμενος χρονος αγορασε-πουλησε,αλλα πιστευω οτι αν δεν εχεις εμπειρια θα αργησεις περισοτερο να μαθεις πανω σε ενα 250 η ακομα ακομα σε ενα 300 γιατι θα σε πηγαινει και δεν θα το πηγαινεις
SHOOTER045
25/03/2013, 21:09
[QUOTE=kordix;2302893]Κάνεις εντούρο με το ΚΧ125;
με λιγη θεληση και ψαξιμο γιατι οχι,και εγω εκανα εντουρο με CR250 με καποιες τρποποιησεις
[QUOTE=kordix;2302893]Κάνεις εντούρο με το ΚΧ125;
με λιγη θεληση και ψαξιμο γιατι οχι,και εγω εκανα εντουρο με CR250 με καποιες τρποποιησεις
Και γω εκανα με ΥΖ250, και είμαι γιαπωνεζόφιλος αν και εχω ευρωπαϊκό εντούρο τώρα.
Απλά στα 125 το EXC κλέβει εκκλησίες τουλάχιστον από θέμα μοτέρ. Είναι πολύ γεμάτο στις χαμηλομεσαίες για 125. Για να γίνει ετσι ενα ΜΧ125 θέλει κόπο και χρήμα.
Επίσης με όλα κάνεις εντούρο, το θέμα είναι πιο σε βοηθάει πιο πολύ και με πιο το ευχαριστιέσαι περισσότερο.
Γιαννης κορο
25/03/2013, 21:31
Κάνεις εντούρο με το ΚΧ125;
Πόσο εχει το σετ πιστόνι - ελατήρια;
Δεν ειπα οτι κανω εντουρο με το κχ !εγω μοτοκροςς κανω! Εεεε θα σε γελασω ποσο κανει το πιστονι δεν θυμαμαι αλλα επειδη τυχαινει φιλος μου να εχει 125 εκτος οτι για αν το φτιαξουμε μας βγαζει την παναγια γενικα οπως ειναι στημενο το μοτερ με αρκετες ιδιοτροπιες τα περισσοτερα ανταλλκτικα τα εχει κανει να τα παιρνεις σχεδον μονο απο την κτμ και παει ο κουκος αηδονη .....
SHOOTER045
25/03/2013, 21:37
[QUOTE=SHOOTER045;2302899]
Και γω εκανα με ΥΖ250, και είμαι γιαπωνεζόφιλος αν και εχω ευρωπαϊκό εντούρο τώρα.
Απλά στα 125 το EXC κλέβει εκκλησίες τουλάχιστον από θέμα μοτέρ. Είναι πολύ γεμάτο στις χαμηλομεσαίες για 125. Για να γίνει ετσι ενα ΜΧ125 θέλει κόπο και χρήμα.
Επίσης με όλα κάνεις εντούρο, το θέμα είναι πιο σε βοηθάει πιο πολύ και με πιο το ευχαριστιέσαι περισσότερο.
για εντουρο ναι συμφωνω οτι το exc κλεβει εκκλησιες,στο μοτο κρος ομως?απ οτι διαβασα μοτο κρος μηχανακι ψαχνει ο ανθρωπος
Allst@rf
25/03/2013, 21:37
Γιατί για το kx αγοραζεις ανταλλακτικα και από το περίπτερο;
:tooth:
Γιαννης κορο
25/03/2013, 21:43
Γιατί για το kx αγοραζεις ανταλλακτικα και από το περίπτερο;
:tooth:
δεν λεω αυτο παντως εμενα τα γνησια ανταλλακτικα μου ειναι πολυ πιο φθηνα απο της κτμ! στην κτμ μια βιδα κανει κανα 10αρικο ευκολα να πουμε.....
δεν λεω αυτο παντως εμενα τα γνησια ανταλλακτικα μου ειναι πολυ πιο φθηνα απο της κτμ! στην κτμ μια βιδα κανει κανα 10αρικο ευκολα να πουμε.....
Ρε παιδιά με το μαλακό λέμε, μην λετε ότι νάνε γιατί πατήσαμε πρόσφατα και τα 40αντα. :eek:
Γεια σας παιδιά. Θέλω να αγοράσω ενα μηχανάκι για χρήση σε χώμα και βουνό. Θα προτιμουσα κατι που να μην με περιορίζει σε ερασιτεχνική χρήση μόνο αλλά εάν όλα πάνε καλά να μπορώ να το πάρω πιο σοβαρά το θέμα
έχω κατά νου κανα crf,yz,gas gas,ktm exc κ.λπ. αλλά θέλω την γνώμη σας
Δεν υπάρχει κάποια ιδιαίτερη εμπειρία αλλά υπάρχουν παιδιά στο χόρο που θα με βοηθήσουν
@HondaC50 …….
Μηχανάκι για χώμα και βουνό γενικότερα είναι τα enduro. Για πίστα αποκλειστικά είναι τα motocross.
Τώρα και με το ένα κάνεις το άλλο αλλά με περιορισμούς (πολλούς ή λίγους ανάλογα το επίπεδο σου)
Ένα 2Τ, 125 είναι ότι πρέπει για αρχή (ή έστω 200). Έχει φθηνή και εύκολη συντήρηση Αλλά πρέπει εάν δέν έχεις κοντά σου «είσοδο» σε βουνό, να έχεις και τρειλέρ για να το μεταφέρεις (ειδικά εάν είναι MX)
Εάν έχεις λυμένο το θέμα μεταφορά στο βουνό, Θα σου έλεγα για αρχή πάρε ένα μεταχειρισμένο enduro 125 σε καλή κατάσταση μέχρι τουλάχιστον να «κατασταλάξεις» στο τί θέλεις και τι σου κάνει. Το KTM exc125 είναι καλοστημένο και ποιοτικό και με ευκολότερη μεταπώληση. Κόστος συντήρησης έχουν πάνω κάτω τα ίδια όλα τα 2Τ και όπως σου είπα μπορείς να κάνεις αρκετά πράγματα μόνος σου χωρίς να είσαι «μαστοράτζα».
:wave2:
honda c50
26/03/2013, 14:31
ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας. Αρχίζω να μαζεύω χρηματα και η αγορά του θα γίνει το καλοκαίρι
Γιαννης κορο
26/03/2013, 14:40
αντε με το καλο φιλε μου!και εχεις κανα βουνο ή καμια πιστα κοντα σου? η μαζι με το μηχανακι θα αγορασεις και κανα τρειλερ?
honda c50
26/03/2013, 14:44
Μένω Πάρο υπήρχε μια πίστα αλλά υστερα απο μυνήσεις των γειτόνων την εκλεισαν και τωρα κατασκευαζουν σε αυτο το σημειο αεροδρομιο . ευτυχως υπαρχουν καποια ενδιαφερον μονοπατια στα βουνα
SHOOTER045
26/03/2013, 15:13
Μένω Πάρο υπήρχε μια πίστα αλλά υστερα απο μυνήσεις των γειτόνων την εκλεισαν και τωρα κατασκευαζουν σε αυτο το σημειο αεροδρομιο . ευτυχως υπαρχουν καποια ενδιαφερον μονοπατια στα βουνα
εφ οσον λες μονοπατια,και οχι πιστα,αδικα θα το αναβεις και θα πεταει νερα κλπ ενα motocross μηχανακι,χτυπα ενα εντουρακι 125 για αρχη,και που σαι ενα φαναρακι δεν εβλαψε ποτε κανεναν,ρωτα και μας που μας επιασε ποσες φορες σκοταδι και καναμε τις κουκουβαγιες
Βρες ένα ΚΤΜ 200exc και θα είσαι αρχηγός. Δε χρειάζεσαι motocross.
Μένω Πάρο υπήρχε μια πίστα αλλά υστερα απο μυνήσεις των γειτόνων την εκλεισαν και τωρα κατασκευαζουν σε αυτο το σημειο αεροδρομιο . ευτυχως υπαρχουν καποια ενδιαφερον μονοπατια στα βουνα
Ε τοτε πάρε κανα μονοκινητήριο αεροπλανάκι :lol::D
Αεροπορία θα το πηγαίνεις μόλις το μάθεις :)
SHOOTER045
27/03/2013, 01:04
Ε τοτε πάρε κανα μονοκινητήριο αεροπλανάκι :lol::D
Αεροπορία θα το πηγαίνεις μόλις το μάθεις :)
:bawl::bawl:
ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας. Αρχίζω να μαζεύω χρηματα και η αγορά του θα γίνει το καλοκαίρι
Mε το καλό να αποκτήσεις αυτό που σου αρέσει πιο πολύ. Και όταν το πάρεις βάλε καμιά φωτό να το χαζέψουμε λίγο.
Ευχαριστώ με το ktm θα μπορω να ασχοληθώ και πιο αγωνιστηκά;
Για την ακριβεια, θα μπορεις να ασχοληθεις μονο αγωνιστικα, ειδικα με το 250 2T.
Στo τελευταιο μοντελο εχει αντικατασταθει και η γκαζιερα με ενα διακοπτη on-off, διοτι ετσι κι αλλιως δεν ειχε νοημα να υπαρχει γκαζιερα.
Για την ακριβεια, θα μπορεις να ασχοληθεις μονο αγωνιστικα, ειδικα με το 250 2T.
Στo τελευταιο μοντελο εχει αντικατασταθει και η γκαζιερα με ενα διακοπτη on-off, διοτι ετσι κι αλλιως δεν ειχε νοημα να υπαρχει γκαζιερα.
Που να δεις που μέχρι το 2003, ο εν λόγω διακόπτης ήταν μόνιμα στο ΟΝ....
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.