PDA

View Full Version : Νέα μοτοσυκλέτα, ίσως;



lookingboobies
26/03/2013, 19:57
Nα αρχίσω κάπως έτσι . Είμαι άσχετος οδηγώ την τελευταία δεκαετία ένα Honda town mate παλικάρι , αλλά δυστυχώς το παλικάρι αρχίζει και γίνεται ένας σεβαστός γεράκος.
Οπότε πιστεύω ότι είναι η ώρα να σκεφτώ κάτι άλλο . Δεν έχω ιδέα από μοτοσυκλέτα πέραν από τον σεβαστό γεράκο και όμως αν βρω κάτι οικονομικό θα ήθελα να μπω στο χώρο της μοτοσυκλέτας . Ψάχνω κάτι κοντά σε καινούργιο 2 με 3.000 euro και σε μεταχειρισμένο από 1 έως 2.000 euro.
Σε 2 μαγαζιά που πήγα μου πρότειναν το cbf και το cbr se 125 cc ( για να πω την αλήθεια φοβάμαι σε μεγαλύτερο κυβισμό γιατί το ξαναλέω είμαι άσχετος από μοτοσυκλέτες ).
Σε μια συζήτηση που είχα μου είπαν ότι σε αυτόν τον κυβισμό για νησί θα είναι απογοήτευση γιατί είναι χαμηλά και θα βρίσκουν εύκολα ειδικά με 2 άτομα πάνω καλύτερα να κοιτάξω για enduro .
Οπότε εδώ έρχομαι σε σας και ρωτώ αξίζει να πάω σε μοτοσυκλέτα και ποιον να ακούσω καλύτερα ; Eπίσεις είμαι 27 χρονών και επειδή μπορεί το μυαλό να θέλει άλλα η τσέπη η το σώμα να αδυνατεί θέλω να το σκεφτώ καλά πριν κάνω κάτι.

MikeG
26/03/2013, 20:02
Καλώστον, αρχικά να μεταφέρουμε το thread στα "Γενικά περί Μοτοσυκλέτας".

Από εκεί και πέρα, θα πρότεινα να κοιτάξεις για μεταχειρισμένο 250 enduroηδές. π.χ KLX250R, XR250R, Yamaha 250TTR και πάει λέγοντας. Σε νησί θα το ευχαριστηθείς καλύτερα μιας και σίγουρα έχει και τους χωματόδρομους του & τις παραλίες του.

Άσε τα 125 και μη φοβάσαι τα 250.

:wave2:

Drake Ramore
26/03/2013, 20:10
Και Honda και Town Mate ειναι λίγο δύσκολο. Ή Yamaha θα 'ναι ή δεν θα 'ναι town mate. Οπως και να εχει ειναι ενδεικτικό του οτι το έχεις σαν εργαλείο και μάλλον πάλι για ένα εργαλείο ψάχνεις, λίγο πιο μεγάλο και δυνατό.

Εγω λέω ξέχνα τα 125. Θα 'ναι σαν να πήρες καινούριο παπάκι.
Πήγαινε κατευθείαν σε 250 κυβικά CBF 250 ή SYM Wolf και είσαι μια χαρά.

lookingboobies
27/03/2013, 08:00
Καλώστον, αρχικά να μεταφέρουμε το thread στα "Γενικά περί Μοτοσυκλέτας".