View Full Version : Bimota DBX
Bασισμενη στο hypermotard εκανε προσφατως τα πρωτα της σπινιαρισματα και αναμενεται να εμφανιστει και στο Erzberg Rodeo.
Οτι γ@μει ειναι σιγουρο, να δουμε αν θα δερνει κιολας....:D
http://www.latestautoupdate.com/motorcycle-news-2013-first-road-test-for-bimota-dbx/
285968
sapila racing
28/03/2013, 14:13
Χωματερό bimota λοιπόν. Για να δούμε τι θα κάνει, δεν περιμένω και πολλά πάντως.
Το ωραίο θα ήταν να εφτιαχναν και πάλι μηχανάκι super sport με Japan μοτερ. ;)
Χωματερό bimota λοιπόν. Για να δούμε τι θα κάνει, δεν περιμένω και πολλά πάντως.
Και γιατι οχι? Το μοτερ ειναι ιδανικο, το πλαισιο μια χαρα, καλες (μαλλον ολινς) αναρτησεις θα εχει...δεν βρισκω το λογο να μην ειναι εφαμιλο του super enduro (και πιθανοτατα πολυ καλλιτερο απο το HP2)...
Το ωραίο θα ήταν να εφτιαχναν και πάλι μηχανάκι super sport με Japan μοτερ. ;)
+1000
Bασισμενη στο hypermotard εκανε προσφατως τα πρωτα της σπινιαρισματα και αναμενεται να εμφανιστει και στο Erzberg Rodeo.
Οτι γ@μει ειναι σιγουρο, να δουμε αν θα δερνει κιολας....:D
http://www.latestautoupdate.com/motorcycle-news-2013-first-road-test-for-bimota-dbx/
285968
Κούκλα είναι και πολύ θα θελα ενα. Το μόνο που με χαλάει είναι ότι λόγω σχεδίασης σκελετού τα κάρτερ είναι εντελώς απροστάτευτα. Οτι ποδιά και να μπει, αμα σκάσει σε βράχο ή φαει καμμιά γερή πέτρα σε πιο εξτριμ χρήση, θα υπάρχει θέμα. Αλλά θα μου πεις ντουκάτι είναι, ετσι και αλλιώς θα χει καποια στιγμή διαρροή λαδιού :D.
Θέλει και μεγαλύτερο φτερό μπροστά, να βγει το χαμηλό και άλλες επικαλαμίδες πιο κλειστές.
Κούκλα είναι και πολύ θα θελα ενα. Το μόνο που με χαλάει είναι ότι λόγω σχεδίασης σκελετού τα κάρτερ είναι εντελώς απροστάτευτα. Οτι ποδιά και να μπει, αμα σκάσει σε βράχο ή φαει καμμιά γερή πέτρα σε πιο εξτριμ χρήση, θα υπάρχει θέμα.
Ειναι ενα θεμα, αλλα αν κυκλοφορησει τελικα, ολο και καποιες λυσεις θα βρεθουν...
Ειναι ενα θεμα, αλλα αν κυκλοφορησει τελικα, ολο και καποιες λυσεις θα βρεθουν...
Tώρα, δεν ειμαι κι ο ειδικότερος επι του χωματος αλλά εγώ βλέπω ένα street μηχανάκι, wannabee χωμάτινο, με τα πάντα εκτεθιμένα και πολλά € η κάθε πτώση...
Tώρα, δεν ειμαι κι ο ειδικότερος επι του χωματος αλλά εγώ βλέπω ένα street μηχανάκι, wannabee χωμάτινο, με τα πάντα εκτεθιμένα και πολλά € η κάθε πτώση...
Χαουεβερ, ο σκελετος προσφερεται να τοποθετηθουν καποιου ειδους 'καγκελα'.
Μπρεεε ΝΤεν είναι - και ούτε θέλει να γίνει - "χωμάτινο" το μηχανάκι ...
Πάνε να το "αγριολουκάρουν" μπας και πουλήσει για motard...
Ο γέροντας ξέρει καλύτερα,αλλά κατι Rxv με παρομοιας σχεδίασης ψαλίδι ηταν οτι επρεπε για να αντιλαλουν οι ραχουλες οταν έσκαγε στα βράχια.
Ο γέροντας ξέρει καλύτερα,αλλά κατι Rxv με παρομοιας σχεδίασης ψαλίδι ηταν οτι επρεπε για να αντιλαλουν οι ραχουλες οταν έσκαγε στα βράχια.
Το ψαλιδι του RXV ειναι αλουμινενιο, αυτουνουνου ειναι ατσαλινο χωροδικτυωμα (ο,τι πιο γερο) με ενθετα αλουμινιου στο ακρο.
Δεν νομιζω να υπαρχει καποιο προβλημα, εκτος του οτι το ψαλιδι ειναι πανω στο μπλοκ του κινητηρα (αν δεν κανω λαθος).
Οπως και να χει, μια μηχανη που αντεχει δομικα να τερματισουν οι αναρτησεις της στο δρομο, αντεχει και εκτος μιας και οι διαδρομες των τελευταιων ειναι πολυ μεγαλυτερες στη δευτερη περιπτωση και γενικα λιγοτερο σκληρες, (μιλωντας παντα για ον-οφφ).
Το μηχανακι δεν ειναι χαρντκοραδικο σιγουρα, οπως δεν ειναι και οι περισσοτεροι που θα το παρουν. Αυτοι που πηδανε κτιρια θα παρουν κατι αλλο. Παντως, αφου τα ζουπερ εντουρο και ΧαΠε2 δεν βγαινουν πλεον, δεν εχει και ανταγωνισμο (και καλο θα ηταν να υπαρχει).
Εγώ το προτιμάω ως μοτάγγγγγγγγγγγγγ
286016
MG-KTiNoS
28/03/2013, 21:55
Χωματερό bimota λοιπόν. Για να δούμε τι θα κάνει, δεν περιμένω και πολλά πάντως.
Το ωραίο θα ήταν να εφτιαχναν και πάλι μηχανάκι super sport με Japan μοτερ. ;)
Να θυμίσω ότι η Κατζίβα με το ίδιο μοτέρ κάτι ντακάρ τα καθάρισε.
Αν έχουν φτιάξει και το σαζμάν...
devil's animal
28/03/2013, 23:08
Μπρεεε ΝΤεν είναι - και ούτε θέλει να γίνει - "χωμάτινο" το μηχανάκι ...
Πάνε να το "αγριολουκάρουν" μπας και πουλήσει για motard...
τα ρεστα μου στον παλιογερο...
:beer:
Να θυμίσω ότι η Κατζίβα με το ίδιο μοτέρ κάτι ντακάρ τα καθάρισε.
Αν έχουν φτιάξει και το σαζμάν...
Ατοπο το επιχείρημα μιας και το μοτέρ έχει κινήσει από φρέζες μέχρι 996
notakos600
29/03/2013, 07:03
Τι γυρεύει η αλεπού στο παζάρι; Motard είναι ότι πρέπει, για χώμα με τόσες μετατροπές που θα χρειάζεται είναι σαν να πηγαίνεις Αθήνα-Θήβα μέσω Σπάρτης. Ακόμη και motard υπάρχουν πιο κ@υλιάρικα (σ.σ. NUDA). Ο γέροντας σοφά έγραψε. :beer:
Ποοοοολυ σωστα, δεν ειναι αυτα τα μηχανακια για χωμα....:lol:
http://www.youtube.com/watch?v=gu0HT-zhTA4
notakos600
29/03/2013, 07:12
Ποοοοολυ σωστα, δεν ειναι αυτα τα μηχανακια για χωμα....:lol:
http://www.youtube.com/watch?v=gu0HT-zhTA4
Είδες που έρχεσαι στα λόγια μου. :lol:
Εγώ το προτιμάω ως μοτάγγγγγγγγγγγγγ
286016
Αλυσίδα είναι αυτό που κρέμεται;
Ποοοοολυ σωστα, δεν ειναι αυτα τα μηχανακια για χωμα....:lol:
http://www.youtube.com/watch?v=gu0HT-zhTA4
Να βάλω το βιντεάκι με το R1; ΟΚ, να πάω να παρω ένα να πηγαίνω καμιά βόλτα με τον Τζούλιο στα βουνά...
sapila racing
29/03/2013, 11:25
Να θυμίσω ότι η Κατζίβα με το ίδιο μοτέρ κάτι ντακάρ τα καθάρισε.
Αν έχουν φτιάξει και το σαζμάν...
Δεν εννοώ οτι το μοτέρ εχει πρόβλημα, ίσα ίσα. Ομως η bimota δεν εχει ασχοληθεί ποτε της με ψηλόφτερα στο παρελθόν.
Βεβαια η σημερινή ειναι αλλη bimota απο αυτην που εχω εγω στο μυαλό μου...
Ατοπο το επιχείρημα μιας και το μοτέρ έχει κινήσει από φρέζες μέχρι 996
εεεε το παράκανες! Αλλο τα αερόψυκτα διβάλβιδα κι αλλο τα υδρόψυκτα 4βαλβιδα. :wave2:
Allst@rf
29/03/2013, 11:44
αλλη η διαδρομη για τα εντουρο μηχανακια και αλλη για τα ον-οφ?
γιατι ,ον-οφ να βγαζει το carl's dinner δεν νομιζω να υπαρχει...
MG-KTiNoS
29/03/2013, 15:00
Είναι βασικό το μοτέρ σ αυτα τα μηχανάκια. (όπως και στα ΒΜW) Έχει να κάνει με την κατανομή των μαζών, το κέντρο βαρος τις ροπές και μερικά ακόμα... μεταφυσικά.
:lol:
Δεν κέρδισαν τυχαία τα ντακάρ.
sapila racing
29/03/2013, 15:45
Είναι βασικό το μοτέρ σ αυτα τα μηχανάκια. (όπως και στα ΒΜW) Έχει να κάνει με την κατανομή των μαζών, το κέντρο βαρος τις ροπές και μερικά ακόμα... μεταφυσικά.
:lol:
Δεν κέρδισαν τυχαία τα ντακάρ.
Σιγουρα, αλλά επαιξαν κι αλλοι παράγοντες ρόλο. Κατ αρχήν είχαν μεγαλο budget και top οδηγούς.
Και δεύτερον, δεν τους επιασαν στα πράσσα παρα μονο μια φορά το 1987. :lol:
Μηπως θυμάσαι τι έγινε το 1987?
Ενα δημοσιογραφικό ελικόπτερο έπιασε στα πράσσα de Pietri και Gualdi σταματημένους να εχουν και οι δύο αλλο νούμερο μπροστά κι αλλο στο πλάι. :a05:
Παραλίγο να μην μαθευτεί κιόλας, αφού ό φωτογράφος (Christian Lacombe) ζητησε χρήματα προκειμένου να μην δωσει τις φωτό στην δημοσιότητα, αλλά οι Castiglioni δεν μάσησαν στον εκβιασμό.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.