Σύνδεση

View Full Version : Με τι κόστος αλλάζω λάδια & φίλτρο λαδιού;;;



SAC
01/04/2013, 12:51
Ρώτησα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού στο fourάκι μου και μου είπαν €50!!!:rolleyes:
Τι παίζει ρε παιδιά, υπάρχει πιθανότητα να βρώ κάπου αλλού (μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο) καλύτερη τιμή, μιας που το θεωρώ εργασία ρουτίνας και το κόστος το βρίσκω μάλλον "τσιμπημένο" ;;;

sapila racing
01/04/2013, 13:00
Ρώτησα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού στο fourάκι μου και μου είπαν €50!!!:rolleyes:
Τι παίζει ρε παιδιά, υπάρχει πιθανότητα να βρώ κάπου αλλού (μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο) καλύτερη τιμή, μιας που το θεωρώ εργασία ρουτίνας και το κόστος το βρίσκω μάλλον "τσιμπημένο" ;;;

Οπως καταλαβαίνεις το κόστος εκτός απο τα εργατικά που χρεώνει κάθε συνεργείο, εξαρτάται και απο το τι λάδια/φίλτρο θα σου βάλουν.
Με αλλαγή φίλτρου θέλει 2,9 λίτρα λάδι, οπότε βαζοντας ενα καλό ημισυνθετικό που έχει 10 το λίτρο, και ενα φίλτρο original Honda που εχει καπου στα 7-8 Ευρω, θέλεις 38 Ευρω χωρίς εργασία.
Αν μπορείς να το κάνεις μονος σου χώρίς να κανεις ζημιά καντο.

sniper
01/04/2013, 13:00
Ρώτησα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού στο fourάκι μου και μου είπαν €50!!!:rolleyes:
Τι παίζει ρε παιδιά, υπάρχει πιθανότητα να βρώ κάπου αλλού (μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο) καλύτερη τιμή, μιας που το θεωρώ εργασία ρουτίνας και το κόστος το βρίσκω μάλλον "τσιμπημένο" ;;;

3lt λαδι (αν θυμαμαι καλά) περίπου 30€
Φίλτρο λαδιου - 8€

sniper
01/04/2013, 13:00
Οπως καταλαβαίνεις το κόστος εκτός απο τα εργατικά που χρεώνει κάθε συνεργείο, εξαρτάται και απο το τι λάδια/φίλτρο θα σου βάλουν.
Με αλλαγή φίλτρου θέλει 2,9 λίτρα λάδι, οπότε βαζοντας ενα καλό ημισυνθετικό που έχει 10 το λίτρο, και ενα φίλτρο original Honda που εχει καπου στα 7-8 Ευρω, θέλεις 38 Ευρω χωρίς εργασία.
Αν μπορείς να το κάνεις μονος σου χώρίς να κανεις ζημιά καντο.

Καλά θυμάμαι... :beer:

mikepap
01/04/2013, 14:30
αν αλαξεις τα λαδια κ το φιλτρο μονοσ σου,προσεχε που θα τα πεταξεις.μολυνουν το περιβαλλον.

harris_x
01/04/2013, 15:16
αν αλαξεις τα λαδια κ το φιλτρο μονοσ σου,προσεχε που θα τα πεταξεις.μολυνουν το περιβαλλον.+675


[...]
μια καλή λύση είναι να τα ρίξεις στα μπουκάλια από τα νέα και στη συνέχεια να τα αφήσεις σε κάποιο βενζινάδικο ή συνεργείο.

AristidisZ
01/04/2013, 15:18
εναλλακτικά τα δίνεις στο σουβλατζή της γειτονιάς σου
αυτός ξέρει

dmf
01/04/2013, 18:35
Αν το καλοσκεφτείς είναι κοροϊδία τα 12€.
Αν είναι σχολαστικός ο μάστορας θα του πάρει μαξ 10 λεπτά. 70€ την ώρα κοστολογεί το χρόνο του; Μάλιστα.
Υποτίθεται στα αλλάζουν δωρεάν αν αγοράσεις λάδια απ'αυτους, αλλά σίγουρα θα έχουν κανα καπέλο +3€/L
οπότε πάλι τα ίδια.

Lioulios
01/04/2013, 18:36
50 euro σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για αλλαγή λαδιών και φίλτρο λαδιού είναι καλά .

...και πεταει και τα λάδια τα καμένα αυτός !

vaska
01/04/2013, 19:07
Αν το καλοσκεφτείς είναι κοροϊδία τα 12€.
Αν είναι σχολαστικός ο μάστορας θα του πάρει μαξ 10 λεπτά. 70€ την ώρα κοστολογεί το χρόνο του; Μάλιστα.
Υποτίθεται στα αλλάζουν δωρεάν αν αγοράσεις λάδια απ'αυτους, αλλά σίγουρα θα έχουν κανα καπέλο +3€/L
οπότε πάλι τα ίδια.

10 λεπτά κάνουν μόνο να στραγγίξουν τα λάδια από το κάρτερ. Προσωπικά εγώ ποτέ δεν έκανα συνολικά 10 λεπτά ν' αλλάξω λάδια ακόμα και στο παπί που είναι ρουτίνα όπως λες. Αν υπολογίσεις και το ανέβα κατέβα από το ανυψωτικό θες 1/2 ώρας οπότε τα 25-30 € που χρεώνει την εργατώρα του ο μάστορας είναι μια χαρά.

nihristo
01/04/2013, 19:15
50 ευρώ για 3 lt λάδι+φίλτρο+ εργασία είναι μια χαρά. Αν θες να γλιτώσεις το 10άρικο, κάντο μόνος σου παίρνοντας τα ρίσκα σου. Για μένα, δεν αξίζει.

SAC
01/04/2013, 20:04
εναλλακτικά τα δίνεις στο σουβλατζή της γειτονιάς σου
αυτός ξέρει

:lol::lol::lol:

Billymuse
01/04/2013, 22:14
και φυσικά μη ξεχνάς να αλλάζεις μια παρα μια το φίλτρο λαδιού σε σχέση με τα λάδια:beer:

sniper
02/04/2013, 09:46
10 λεπτά κάνουν μόνο να στραγγίξουν τα λάδια από το κάρτερ. Προσωπικά εγώ ποτέ δεν έκανα συνολικά 10 λεπτά ν' αλλάξω λάδια ακόμα και στο παπί που είναι ρουτίνα όπως λες. Αν υπολογίσεις και το ανέβα κατέβα από το ανυψωτικό θες 1/2 ώρας οπότε τα 25-30 € που χρεώνει την εργατώρα του ο μάστορας είναι μια χαρά.

Συν ότι - αν δεν ξέρεις - γλυτώνεις το άγχος να κόψεις το σπείρωμα στο κάρτερ και να σου πάνε λιγο παραπάνω τα λάδια...

Πολυμήχανος
02/04/2013, 09:51
Δεν υπάρχουν εργατικά για αλλαγή λαδιών-φίλτρου. Οι τιμές των προιόντων αυτών στο συνεργείο, περιέχουν κέρδος και για την τοποθέτηση.

Άμα σε συνεργείο σας ζητάνε εργατικά για λάδια-φίλτρο, αλλάξτε συνεργείο.

byron
02/04/2013, 09:57
100.000 δίσκοι

devil's animal
02/04/2013, 10:30
Δεν υπάρχουν εργατικά για αλλαγή λαδιών-φίλτρου. Οι τιμές των προιόντων αυτών στο συνεργείο, περιέχουν κέρδος και για την τοποθέτηση.

Άμα σε συνεργείο σας ζητάνε εργατικά για λάδια-φίλτρο, αλλάξτε συνεργείο.

+1000

το εχουμε ξαναπει...
κανονικα θα επρεπε ο μηχανικος που πηγαινεις την μηχανη για πιο "χοντροδουλειες"..βαλβιδες, ρυθμιση/καθαρισμα καρμπ/injection, αλλαγη υγρων φρενων, παραφλου κλπ...να μην σου χρεωνει την αλλαγη λαδιων...

οπως ειπωθηκε υπαρχει ηδη καπελο στα λαδια που αγοραζεις απο αυτον...αρα κερδιζει το κατιτις του...
εμενα ο δικος μου μηχανικος, επειδη δεν δουλευει τα red line που βαζω στο μηχανακι μου, του τα παω κανει την αλλαγη και δεν μου παιρνει φραγκο για εργασια...και αυτο ειναι προς τιμην του φυσικα...

byron
02/04/2013, 11:13
+1000

το εχουμε ξαναπει...
κανονικα θα επρεπε ο μηχανικος που πηγαινεις την μηχανη για πιο "χοντροδουλειες"..βαλβιδες, ρυθμιση/καθαρισμα καρμπ/injection, αλλαγη υγρων φρενων, παραφλου κλπ...να μην σου χρεωνει την αλλαγη λαδιων...

οπως ειπωθηκε υπαρχει ηδη καπελο στα λαδια που αγοραζεις απο αυτον...αρα κερδιζει το κατιτις του...
εμενα ο δικος μου μηχανικος, επειδη δεν δουλευει τα red line που βαζω στο μηχανακι μου, του τα παω κανει την αλλαγη και δεν μου παιρνει φραγκο για εργασια...και αυτο ειναι προς τιμην του φυσικα...

Και γιατί να σου χρεώνει την αλλαγή υγρών φρένων - παραφλού, αφού κι αυτά τα παίρνει με έκπτωση?

sniper
02/04/2013, 11:15
Και γιατί να σου χρεώνει την αλλαγή υγρών φρένων - παραφλού, αφού κι αυτά τα παίρνει με έκπτωση?

Δεν του τα χρεώνει ρε μλκ, πας καλά; Γιατί νομίζεις, πληρώνουν τον καφέ και τα ντόνατς στα Εβερεστ;

Bladerunner
02/04/2013, 11:17
Υπάρχει και άλλη πλευρά:

Πελάτης μου συνεργείο αυτοκινήτων χρεώνει σε αλλαγή λαδιών την εργασία ξεχωριστά. Επειδή γνωρίζω ακριβώς πόσο αγοράζει και πόσο πουλάει τα λιπαντικά, καθώς και πόσο χρεώνει την παροχή υπηρεσίας, μπορώ να πω ότι είναι πιο φθηνός από κάποιους που ΔΕΝ χρεώνουν εργασία. Πάντα μιλάμε για ακριβώς τον ίδιο τύπο και μάρκα λιπαντικού.

Το αν κάποιος χρεώνει ή όχι εργασία δεν μου λέει από μόνο του τίποτα. Αν θέλουμε να κάνουμε σύγκριση (οικονομική) μεταξύ συνεργείων, πρέπει να δούμε το συνολικό κόστος που θα πληρώσουμε για ίδια φυσικά λάδια και φίλτρο.

devil's animal
02/04/2013, 11:19
Και γιατί να σου χρεώνει την αλλαγή υγρών φρένων - παραφλού, αφού κι αυτά τα παίρνει με έκπτωση?

γιατι χρειαζεται εξαερωση και ειναι, ομολογουμενως, πιο χρονοβορες εργασιες...
επισης αυτα δεν γινονται τοσο συχνα οσο η αλλαγη λαδιων...

byron
02/04/2013, 11:23
Υπάρχει και άλλη πλευρά:

Πελάτης μου συνεργείο αυτοκινήτων χρεώνει σε αλλαγή λαδιών την εργασία ξεχωριστά. Επειδή γνωρίζω ακριβώς πόσο αγοράζει και πόσο πουλάει τα λιπαντικά, καθώς και πόσο χρεώνει την παροχή υπηρεσίας, μπορώ να πω ότι είναι πιο φθηνός από κάποιους που ΔΕΝ χρεώνουν εργασία. Πάντα μιλάμε για ακριβώς τον ίδιο τύπο και μάρκα λιπαντικού.

Το αν κάποιος χρεώνει ή όχι εργασία δεν μου λέει από μόνο του τίποτα. Αν θέλουμε να κάνουμε σύγκριση (οικονομική) μεταξύ συνεργείων, πρέπει να δούμε το συνολικό κόστος που θα πληρώσουμε για ίδια φυσικά λάδια και φίλτρο.

Η πλευρά είναι μία. Αν οι ελεύθεροι επαγγελματίες έχουν δικαίωμα να ορίζουν την αμοιβή μόνοι τους ή αν θα το ορίζει ο πελάτης για αυτούς.

devil's animal
02/04/2013, 11:25
Δεν του τα χρεώνει ρε μλκ, πας καλά; Γιατί νομίζεις, πληρώνουν τον καφέ και τα ντόνατς στα Εβερεστ;

μπερδευεσαι...

Bladerunner
02/04/2013, 11:27
Η πλευρά είναι μία. Αν οι ελεύθεροι επαγγελματίες έχουν δικαίωμα να ορίζουν την αμοιβή μόνοι τους ή αν θα το ορίζει ο πελάτης για αυτούς.

Σαφέστατα. Απλά ήθελα να τονίσω ότι κάποιες φορές η "προσφορά" μας κοστίζει περισσότερο.

byron
02/04/2013, 11:27
γιατι χρειαζεται εξαερωση και ειναι, ομολογουμενως, πιο χρονοβορες εργασιες...
επισης αυτα δεν γινονται τοσο συχνα οσο η αλλαγη λαδιων...

Ίσα ίσα που επειδή δεν γίνονται συχνά θα έπρεπε να είναι αυτές δωρεάν, και όχι η αλλαγή λαδιών.
Ασε που δεν είναι και τόσο χρονοβόρες, ιδίως η αλλαγή υγρών φρένων.

sapila racing
02/04/2013, 11:29
Ίσα ίσα που επειδή δεν γίνονται συχνά θα έπρεπε να είναι αυτές δωρεάν, και όχι η αλλαγή λαδιών.
Ασε που δεν είναι και τόσο χρονοβόρες, ιδίως η αλλαγή υγρών φρένων.

Για αλλαξε υγρά σε Dual CBS ABS και δεν ξερω γω τι αλλο εχουν βγάλει να δείς τι εύκολο που είναι με 15 σωληνάκια. :lol:

byron
02/04/2013, 11:30
Για αλλαξε υγρά σε Dual CBS ABS και δεν ξερω γω τι αλλο εχουν βγάλει να δείς τι εύκολο που είναι με 15 σωληνάκια. :lol:

Ελα να αλλάξεις λάδια στο Tuono, που θέλει μετά πλύσιμο και 5 βόλτες για να βρεθεί το min-max

sniper
02/04/2013, 11:33
Ρε σεις (οι δύο από πάνω)... Εδώ μιλάμε για νορμαλ μηχανάκια, όχι πολυμηχανήματα και ντενεκέδες με λάδι...

devil's animal
02/04/2013, 11:35
Ίσα ίσα που επειδή δεν γίνονται συχνά θα έπρεπε να είναι αυτές δωρεάν, και όχι η αλλαγή λαδιών.
Ασε που δεν είναι και τόσο χρονοβόρες, ιδίως η αλλαγή υγρών φρένων.

το βλεπεις εντελως αντιθετα...
το ζητημα ειναι κατα ποσο ο ελευθερος επαγγελματιας σε βλεπει σαν πελατη που μακροχρονια θα του αφησεις κερδος στο μαγαζι του κανοντας του μικρες "διευκολυνσεις" ή σαν πελατη που θα σε τσεκουρευει καθε φορα με κινδυνο να μην ξαναπατησεις ποτε...

με την λογικη οτι κατι δεν γινεται τοσο συχνα και πρεπει να χρεωνεται, μπαζει απο παντου γιατι και οι βαλβιδες γινονται σε πολυυυ αραια διαστηματα, αρα να μην τις χρεωνουμε και να χρεωνεται η αλλαγη λαδιων που γινονται ανα 3χιλ χλμ...

με αυτη την λογικη μπορει να χρεωνεται και το τεντωμα της αλυσιδας...
τελος, αν βαλεις οτι η μανετα θελει καμια 50αρια φορες πατημα για να κλεισει το κυκλωμα στην αλλαγη υγρων φρενων, φτανει για την χρεωση...

harris_x
02/04/2013, 15:03
ποιο ήταν το θέμα μας :confused:

Bowleno
02/04/2013, 15:49
ποιο ήταν το θέμα μας :confused:


Στην αρχή ήταν πόσο κοστίζει μια αλλαγή λαδιών και φίλτρου και στην συνέχεια πόσο αρπάχτρες είναι (η δεν) είναι τα συνεργεία και τώρα πάμε για την θεωρία του χάους....:a55:

Lioulios
02/04/2013, 16:04
Σο θέμα μας λοιπόν ...

Εγώ πουχω ΚΤΜ , δεν θέλω να τα αλλάξω μόνος μου γιατί μπορεί να μου βγει η αλλαγή πολύ παραπάνω όπως πολύ ορθά είπε ο Σνάιπερ.

Πάω λοιπόν και αγοράζω τα λαδάκια μου και το φίλτρο μου(μεταφορικά δεν πληρώνω= 45 λάδια + 5 φίλτρο) και τα πάω και του λέω ...Βλαλτα . Τον ρωτάω πόσο και μου λέει άσε ένα 10άρικο .

Έτσι μια αλλαγή στο 950 μου βγαίνει 60-65max ευρώ με φίλτρο ....Ξέρω κόσμο που δίνει 90άρια για την ίδια δουλειά .

harris_x
02/04/2013, 19:45
Σο θέμα μας λοιπόν ...

Εγώ πουχω ΚΤΜ , δεν θέλω να τα αλλάξω μόνος μου γιατί μπορεί να μου βγει η αλλαγή πολύ παραπάνω όπως πολύ ορθά είπε ο Σνάιπερ.

Πάω λοιπόν και αγοράζω τα λαδάκια μου και το φίλτρο μου(μεταφορικά δεν πληρώνω= 45 λάδια + 5 φίλτρο) και τα πάω και του λέω ...Βλαλτα . Τον ρωτάω πόσο και μου λέει άσε ένα 10άρικο .

Έτσι μια αλλαγή στο 950 μου βγαίνει 60-65max ευρώ με φίλτρο ....Ξέρω κόσμο που δίνει 90άρια για την ίδια δουλειά .είναι κι αυτό μια λύση, αλλά προσωπικά δεν την επιλέγω γιατί νιώθω λες και πάω σε εστιατόριο με το φαγητό μου και του ζητάω να μου το σερβίρει...

... τα αλλάζω μόνος μου :winka:

Sapadak
02/04/2013, 19:52
είναι κι αυτό μια λύση, αλλά προσωπικά δεν την επιλέγω γιατί νιώθω λες και πάω σε εστιατόριο με το φαγητό μου και του ζητάω να μου το σερβίρει...

... τα αλλάζω μόνος μου :winka:

Γιατι ρε συ δεν εχεις παει ποτε να σου ψησουν τα ψάρια?:D

Παντως και εγω με τα λαδια μου παω και δινω, γιατι δε ζητάει, ενα 5λιρακι για το 'παιδι' που αλλαζει τα λαδια

dmf
02/04/2013, 20:21
10 λεπτά κάνουν μόνο να στραγγίξουν τα λάδια από το κάρτερ. Προσωπικά εγώ ποτέ δεν έκανα συνολικά 10 λεπτά ν' αλλάξω λάδια ακόμα και στο παπί που είναι ρουτίνα όπως λες. Αν υπολογίσεις και το ανέβα κατέβα από το ανυψωτικό θες 1/2 ώρας οπότε τα 25-30 € που χρεώνει την εργατώρα του ο μάστορας είναι μια χαρά.

Ναι ό,τι πεις, γιατί ενώ το κάρτερ στραγγίζει ο μάστορας κάθεται από πάνω του να το κοιτάει, δεν πάει να δουλέψει στο δίπλα μηχανάκι/να πιει τον καφέ του/ να ρίξει ένα κατούρημα. Τις προάλλες πήγα μια τηλεόραση για φτιάξιμο. Του πήρε κανά 2ώρο του ηλεκτρονικού να την φτιάξει και μετά την άφησε στην πρίζα ένα 24ώρο να δει αν βραχυκυκλώνει. Καλά που με χρέωσε εργατικά για 2 ώρες και όχι 26...

SAC
02/04/2013, 20:27
και φυσικά μη ξεχνάς να αλλάζεις μια παρα μια το φίλτρο λαδιού σε σχέση με τα λάδια:beer:

Αυτό όντως το θυμόμουν...:smokin:
Thanks πάντως για την παρατήρηση!!!
:beer:

SAC
02/04/2013, 20:34
Και μια που το πλατιάσαμε το ζήτημα, θέτω -συμπληρωματικά- και το εξής ερώτημα:
ο πρώην ιδιοκτήτης, μου πρότεινε αλλαγή λαδιών κάθε 5000 χλμ. maximum (και 10000 για φίλτρο λαδιού), ενώ το συνεργείο κάθε 3500 χλμ. maximum (και 7000 για φίλτρο λαδιού)...
Τι να ακολουθήσω;;;:confused:

vaska
02/04/2013, 20:41
Ναι ό,τι πεις, γιατί ενώ το κάρτερ στραγγίζει ο μάστορας κάθεται από πάνω του να το κοιτάει, δεν πάει να δουλέψει στο δίπλα μηχανάκι/να πιει τον καφέ του/ να ρίξει ένα κατούρημα. Τις προάλλες πήγα μια τηλεόραση για φτιάξιμο. Του πήρε κανά 2ώρο του ηλεκτρονικού να την φτιάξει και μετά την άφησε στην πρίζα ένα 24ώρο να δει αν βραχυκυκλώνει. Καλά που με χρέωσε εργατικά για 2 ώρες και όχι 26...

OK Ότι πεις.
:wave2:

harris_x
02/04/2013, 20:47
Γιατι ρε συ δεν εχεις παει ποτε να σου ψησουν τα ψάρια?:D

Άλλο τα ψάρια που έχεις ψαρέψει και τα πας ;)



Και μια που το πλατιάσαμε το ζήτημα, θέτω -συμπληρωματικά- και το εξής ερώτημα:
ο πρώην ιδιοκτήτης, μου πρότεινε αλλαγή λαδιών κάθε 5000 χλμ. maximum (και 10000 για φίλτρο λαδιού), ενώ το συνεργείο κάθε 3500 χλμ. maximum (και 7000 για φίλτρο λαδιού)...
Τι να ακολουθήσω;;;:confused:τα 5000 νομίζω είναι καλά.
Βέβαια αν όταν θα πλησιάζουν τα 5000 νιώσεις το σαζμάν να σκληραίνει/κοπανάει, πήγαινε άλλαξέ τα :winka:

devil's animal
02/04/2013, 21:02
Και μια που το πλατιάσαμε το ζήτημα, θέτω -συμπληρωματικά- και το εξής ερώτημα:
ο πρώην ιδιοκτήτης, μου πρότεινε αλλαγή λαδιών κάθε 5000 χλμ. maximum (και 10000 για φίλτρο λαδιού), ενώ το συνεργείο κάθε 3500 χλμ. maximum (και 7000 για φίλτρο λαδιού)...
Τι να ακολουθήσω;;;:confused:

αν το δουλευεις σε ψηλες στροφες και μεσα στην πολη, καλυτερα θα ειναι να τα αλλαζεις καθε 3000-3500χλμ...και αντιστοιχα στον διπλο χρονο το φιλτρο...
τα 5000 μου ακουγονται υπερβολικα πολλα για υψηλοστροφο μηχανακι...

SAC
02/04/2013, 21:37
Άλλο τα ψάρια που έχεις ψαρέψει και τα πας ;)


τα 5000 νομίζω είναι καλά.
Βέβαια αν όταν θα πλησιάζουν τα 5000 νιώσεις το σαζμάν να σκληραίνει/κοπανάει, πήγαινε άλλαξέ τα :winka:

Thanks...
:a18::a23:

Dant3
02/04/2013, 22:19
Το μανουαλ τι λεει?
αυτο να κανεις.
εγω το ακολουθω κατα γραμμα...και ασε τι λενε.

Billymuse
02/04/2013, 22:48
καλά τσέκαρε και το manual στα Αγγλικά (εαν το έχει στα Ελληνικά) γιατί έχει παρατηρηθεί οτι μερικές αντιπροσωπείες ''μεταφράζουν'' προς ώφελος τους τα χιλίομετρα π.χ απο 6000 σε 5000
και πάει λέγοντας για να έχουν πιο συχνές ''επισκέψεις'' για τη συντήρηση της μηχανής...

harris_x
03/04/2013, 08:16
Το μανουαλ τι λεει?
αυτο να κανεις.
εγω το ακολουθω κατα γραμμα...και ασε τι λενε.
Σωστό κι αυτό, αν όμως το manual λέει οτιδήποτε πάνω από 5000, καλύτερα να τα αλλάζει όπως είπα πιο πάνω ;)

harris_x
03/04/2013, 08:22
αν το δουλευεις σε ψηλες στροφες και μεσα στην πολη, καλυτερα θα ειναι να τα αλλαζεις καθε 3000-3500χλμ...και αντιστοιχα στον διπλο χρονο το φιλτρο...
τα 5000 μου ακουγονται υπερβολικα πολλα για υψηλοστροφο μηχανακι...υπερβολικό σε βρίσκω, δεν μιλάμε για κανα superbike που λιώνει στην πίστα ;)

devil's animal
03/04/2013, 10:15
υπερβολικό σε βρίσκω, δεν μιλάμε για κανα superbike που λιώνει στην πίστα ;)

οσον αφορα το λαδι, ειναι σαφως καλυτερο να λιωνει στην πιστα το μηχανακι, παρα να καθεται για κανα 5λεπτο μποτιλιαρισμενο στο κεντρο της Αθηνας με 40 βαθμους...
οι λογοι ευνοητοι...
και μην ξεχνας οτι προκειται για 20 χρονων μηχανακι, παραεισαγωγης με αγνωστο (θεωρητικα) αριθμο χλμ...;)
ασπαστο, ασπαστο αλλα καλο ειναι να φυλαμε τα ρουχα μας καμια φορα...

my 2 cents...

harris_x
03/04/2013, 12:02
οσον αφορα το λαδι, ειναι σαφως καλυτερο να λιωνει στην πιστα το μηχανακι, παρα να καθεται για κανα 5λεπτο μποτιλιαρισμενο στο κεντρο της Αθηνας με 40 βαθμους...
οι λογοι ευνοητοι...
και μην ξεχνας οτι προκειται για 20 χρονων μηχανακι, παραεισαγωγης με αγνωστο (θεωρητικα) αριθμο χλμ...;)
ασπαστο, ασπαστο αλλα καλο ειναι να φυλαμε τα ρουχα μας καμια φορα...

δηλ, με αλλαγή κάθε 5000 δεν τα φυλάς;
anyway, εγω θεωρώ πως είναι λίγα τα 3500 εκτός κι αν χρησιμοποιείς ελαιόλαδο.


my 2 cents...
here you are















:lol::lol::lol:

286569

vaska
03/04/2013, 12:21
δηλ, με αλλαγή κάθε 5000 δεν τα φυλάς;
anyway, εγω θεωρώ πως είναι λίγα τα 3500 εκτός κι αν χρησιμοποιείς ελαιόλαδο.
here you are

:lol::lol::lol:



Του δολαρίου μάστορα, με δολάρια μιλάνε οι τηλεπερσόνοι και οι τηλεπερσόνες.

harris_x
03/04/2013, 12:22
Του δολαρίου μάστορα, με δολάρια μιλάνε οι τηλεπερσόνοι και οι τηλεπερσόνες.
Σωστός :lol::lol::lol:

Dant3
03/04/2013, 13:23
Οντως αν βαλεις ενα καλο ημισυνθετικο λαδι μου φαινονται και μενα υπερβολη τα 3000.αντε αν το βαζεις καθε λιγο κεντρο εαν λεει 6000 το μανουαλ να το αλλαζεις στις 5000.απο τις 6 στις 3 ειναι μεγαλη διαφορα και κατ εμε αδικαιολογητη.πιστευω οτι απλα θα εχεις την ψευδαισθηση οτι κανεις καλο ενω στη πραξη ελαχιστη διαφορα...
αλλα εδω θελουν να αλλαζεις και φιλτρο λαδιου σε καθε αλλαγη αυτο μας πειραξε :D

toyar
03/04/2013, 14:21
3000χλμ σε υδροψυκτο ειναι υπερβολη........

GIXXERAKIAS
03/04/2013, 14:29
Προσωπικά τα αλλάζω κάθε 6.000km με μικτή χρήση (πίστα-διαδρομές εκτός και εντός Αθήνας),σασμάν και λάδια είναι σε πάρα πολύ αίσθηση-κατάσταση και υφή.Απλά αλλάζω και το φίλτρο λαδιού κάθε φορά εφόσον το κόστος που κερδίζω από το να τα αλλάζω πιό συχνά είναι μηδαμινό.:wave2:

Billymuse
03/04/2013, 15:16
3000χλμ σε υδροψυκτο ειναι υπερβολη........

+100