PDA

View Full Version : Chopper ή Supersport



Nemoukos
06/04/2013, 00:50
Καταρχήν να χαιρετήσω την παρέα μιας και είμαι καινούργιος :D
Με λένε Γιώργο είμαι 21 και είμαι φοιτητής.Οδηγό από τα 16 νόμιμα :evil: και έχω εμπειρία εκτός από παπάκια σε ένα YZF-R125 ( πιστιάρικο 125) και σε ένα Honda NX 250 (οn-off touring).
Διαθέτω 2 χιλιάρικα για να αγοράσω μηχανή και θέλω να μην έχει πολλά έξοδα γιατί όπως σας είπα είμαι φοιτητής.

Είμαι σε ένα τεράστιο δίλημμα ανάμεσα σε 2 είδη μηχανών όπως βλέπεται και στον τίτλο. Τρελαίνομαι και για τα 2 είδη πάρα πολύ με αποτέλεσμα να μην μπορώ να αποφασήσω....θα ήθελα την βοήθεια από κανένα παλιό εδώ μέσα για να μου πεί τα υπέρ και τα κατά.
Πάνω κάτω τα γνωρίζω απλά θα ήθελα την εμπειρία κάποιου :evil:

pipe_smoker
06/04/2013, 00:59
Αυτα ειναι :rockon::rockon::rockon::rockon::rockon:

:lol::lol::lol:

Καλως ηρθες φιλε. Ευχομαι να μη φυγεις πικραμενος ακομα δεν ηρθες.

SoulGR
06/04/2013, 01:17
κανα γυμνο 2κιλυνδρο 650

fotis3
06/04/2013, 01:29
you rock :evil:
pare chopper:wave2:

dimzan
06/04/2013, 01:39
Θα γίνω γραφικός αλλά το cb 400 πως σου φαίνεται ?

billyP
06/04/2013, 08:47
To SS εάν πας ασφάλτινες βολτίτσες εκτός πόλης, το κομοδίνο εάν είσαι για κοντινές βόλτες για καφέ και με έφεση στο πουλ-μουρ.......... Μέασα στη πόλη, το 2ο δεν στρίβει και κοπανάει στις λακούβες, το 1ο σπάει τα πλαστικά του στις λακκούβες.....δες πώς ξοδεύεις το χρόνο σου με τη μοτό και αποφάσισε....

MG-KTiNoS
06/04/2013, 08:51
ΠΑΡΤΑ ΚΑΙ ΤΑ 2...

Πρώτα το ένα και μετά το άλλο. Αρχίζεις με το ςς και συνεχίζεις με το άλλο!

-ας τους να λένε, εσύ να γουστάρεις-
:beer:

Drake Ramore
06/04/2013, 13:30
Πάρε τσόπερ, έχει έλλειψη η Ελλάδα απο τσοπεράδες!
Γεμίσαμε παλιο-on off και ss και street!

Chopper FTW!


Υ.Γ Απαραιτήτως με κρόσια στα γκρίπ!:rockon:

Nemoukos
06/04/2013, 14:02