PDA

View Full Version : MotoGP 2013, Round 2 Circuit of the Americas



Σελίδες : 1 2 [3]

sapila racing
24/04/2013, 08:27
Για τα υπόλοιπα, που γράφω «Δεύτερον, είσαστε σίγουροι πως έχετε ιδέα του τι βλέπετε όταν κοιτάτε Moto GP;
Πήρατε χαμπάρι ή όχι πως το μηχανάκι του Marquez είχε σε όλο τον αγώνα σταθερά μικρότερη κλίση από αυτό του Pedrosa για την ίδια ταχύτητα;» υπάρχει κάποιο σχόλιο ή μήπως τούμπες απλά τρώει αυτός που πηγαίνει πιο γρήγορα;

Εγώ δεν είδα κατι τέτοιο. Ο Pedrosa είναι ο μάστορας στο 'στρίβω τέρμα κατω και σηκώνω όρθιο το μηχανάκι οσο πιο γρήγορα γίνεται' ωστε να ανοίξει το γκάζι νωρίτερα.
Ο Marquez σερνεται ολος κατω και αυτό σίγουρα βοηθάει στο να έχει την μικρότερη δυνατή κλίση, αλλά δεν είδα καμμια διαφορά κλίσης της μοτο.
Ισως σε μπέρδεψαν τα πλάνα που έδειχναν τα Ηonda απο πίσω σε μια αριστερή στροφή σε slow motion.
Εκεί φαινόταν καθαρά το πόσο νωρίς σήκωνε το μηχανάκι ο Pedrosa, o οποίος σε αυτον τον αγώνα έδειχνε να βγαίνει απο την σέλλα περισσότερο απο παλιότερα.
Και το βάρος μαλλον παίζεi καποιο ρόλο, ο Pedrosa ειναι αρκετά ελαφρύτερος του Marquez.

Shiatman
24/04/2013, 09:07
... ο αλεις ο εσπαργκαρο ντε αξιζει κανονικο τζι πι μηχανακι....

Ο 'Αλεξ πρέπει να πάρει κανονικόό!!!

TROOPER
24/04/2013, 09:35
.........
το λαθος του γιατρου που ηταν; απλα δεν μπορουσε να παει πιο γρηγορα ρε εσυ

το λαθος του γιατρου κατ' εμε ειναι οτι προσπαθει να πεισει οτι ειναι ακομα ανταγωνιστικος. πιεζει σαν νεοπας απο την αρχη.και το εκανε και στους 2 αγωνες.αποτελεσμα εν λαθος στον πρωτο (το οποιο επειδη του ταιριαζε η πιστα,οι ρυθμισεις, η μερα) το μαζεψε, μισο λαθος στον δευτερο το οποιο επειδη ΔΕΝ του ταιριαζε η πιστα εμεινε πισω και ολα αυτα στους πρωτους 3-5 γυρους. εγω διακρινω λιγο αγχος για να αποδειξει πραγμτα (τα οποια ΠΡΕΠΕΙ να τα αποδειξει αλλα χωρις αγχος).

fkol k4
24/04/2013, 10:54
Εγώ δεν είδα κατι τέτοιο. Ο Pedrosa είναι ο μάστορας στο 'στρίβω τέρμα κατω και σηκώνω όρθιο το μηχανάκι οσο πιο γρήγορα γίνεται' ωστε να ανοίξει το γκάζι νωρίτερα.
Ο Marquez σερνεται ολος κατω και αυτό σίγουρα βοηθάει στο να έχει την μικρότερη δυνατή κλίση, αλλά δεν είδα καμμια διαφορά κλίσης της μοτο.
Ισως σε μπέρδεψαν τα πλάνα που έδειχναν τα Ηonda απο πίσω σε μια αριστερή στροφή σε slow motion.
Εκεί φαινόταν καθαρά το πόσο νωρίς σήκωνε το μηχανάκι ο Pedrosa, o οποίος σε αυτον τον αγώνα έδειχνε να βγαίνει απο την σέλλα περισσότερο απο παλιότερα.
Και το βάρος μαλλον παίζεi καποιο ρόλο, ο Pedrosa ειναι αρκετά ελαφρύτερος του Marquez.

Λέω αυτό ακριβώς που λες κι εσύ.
Για το οδηγικό στυλ του Pedrosa έχω άλλη άποψη, πιστεύω πως δεν είναι ο καλύτερος στο «σηκώνω όρθιο το μηχανάκι οσο πιο γρήγορα γίνεται και τσαρουχώνω», σε αυτό βασιλιάς είναι ο Stoner (και μάλλον από τώρα και στο εξής ο Marquez).
Ο Pedrosa θεωρώ πως είναι πιο «δυομισάρης» αναβάτης, από αυτούς που διατηρούν μεγάλη ταχύτητα στην κορυφή της στροφής (άρα και μεγάλη κλίση) και έχει όντως καλές εξόδους. Υστερεί ελαφρά στο βούτηγμα στα φρένα σε σχέση με τους υπόλοιπους κορυφαίους γι αυτό και αποφεύγει τις πολλές μάχες, μιας και αυτό είναι το σημαντικότερο προσόν για να μπορείς να μάχεσαι (σε αυτό δάσκαλος ήταν και παραμένει ο Rossi, ο οποίος είναι ο μόνος αναβάτης που μπορεί να προσπεράσει κάποιον πιο γρήγορο από αυτόν).

Για την κλίση, δεν νομίζω πως το στιγμιότυπο που αναφέρεις μπερδεύει, αντίθετα πιστεύω πως προσφέρεται για καλά συμπεράσματα (και δεν ήταν το μόνο στο οποίο φαινόταν η διαφορά αυτή). Αν το κοιτάξεις, βλέπεις πως ο Pedrosa είναι στην έξοδο με ανοιχτό το γκάζι και στρίβει χρησιμοποιώντας την κορώνα του μπροστινού, ενώ ο Marquez πίσω του έχει μικρότερη κλίση και στρίβει χρησιμοποιώντας υπερστροφή του πίσω τροχού.

Εξάλλου, δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς, ειδικά αφού όπως πρόσεξες κι εσύ
Κρεμιέται ολόκληρος έξω από το μηχανάκι, αν είχε την ίδια γωνία κλίσης θα έπρεπε να είναι κάτω από την άσφαλτο αφού ο Pedrosa με ίδιο μηχανάκι βρίσκει κάτω. Είναι πιο βαρύς, άρα μεταφέρει ακόμη περισσότερο βάρος στο εσωτερικό της στροφής βγαίνοντας.

Αυτό, τον ευνοεί στο να δίνει το γκάζι νωρίτερα στην έξοδο, αφού το μηχανάκι του είναι έτσι κι αλλιώς πιο όρθιο. Επίσης, είναι σχετικά πιο «αναίσθητος» στα προβλήματα τύπου chattering, όπως ήταν και ο Stoner που επίσης είχε παρόμοιο στυλ.
Το μειονέκτημα είναι πως αυτό καταπονεί αρκετά περισσότερο τον αναβάτη, ο οποίος λόγω ακόμη λιγότερων σημείων στήριξης (ο αγκώνας στην άσφαλτο δεν πιάνεται πιστεύω :D ), είναι πιθανό να κουραστεί γρηγορότερα και να χάσει ρυθμό προς το τέλος του αγώνα (έχει συμβεί και με τον Stoner).

Το πιο «οικονομικό» στυλ οδήγησης όσον αφορά την καταπόνηση του αναβάτη, το έχει σαφώς ο Lorenzo, ο οποίος πλέον πηγαίνει απόλυτα στρωτά, με απαλές κινήσεις και του ίδιου αλλά και της μοτοσυκλέτας, γι αυτό και μπορεί να είναι αρκετά πιο σταθερός μέσα στη σεζόν αλλά και μέσα στον αγώνα.

farflung
24/04/2013, 13:07
Οκ. τότε αν τσακιστεί και γίνει Lego, μπες στο forum και γράψε «σας τα 'λεγα εγώ». :eleison:


Αυτο καταλαβες βρε συ φιλε,οτι ευχομαι να φαει τα μουτρα του το παιδακι για να κανω εγω τον εξυπνο,
η λογικη το λεει ολοι οι καινουριοι τις ειχαν κανει τις στραβες τους,τωρα αν αυτος ειναι εξαιρεση μεγεια του με χαρα του εγω θα το φχαριστιθω αν το παρει μιας και ειμαι οπαδος του καλυτερου και θεαματικοτερου παντα

vassilis88
25/04/2013, 14:29
σορρυ ρε φκολ ειναι δυνατον να πιστευεις οτι μπορεις να πιασεις τι κλισεις παιρνει ο καθενας? με το ματι? τη μια μοιρα διαφορα? οκ
2ον, ο ντανι ισα ισα στα φρενα το μαζευε το μαρκεζ....... ο οποιος επισης ειναι στο ιδιο καλουπι με το ντανι, δν τον κοβω ιδιαιτερα βαρυτερο
κ οποιος λεει οτι θα φαει τα μουτρα του ο μαρκεζ δν παει να πει οτι το ευχεται ελεος
λογικο ειναι να μαζεψει καμια ψιλη οπως κ εκανε στα φπ, αυτο που δν ειναι λογικο ειναι να νομιζετε ολοι οτι θα τερματισει μπροστα απ το ντανι στο πρωταθλημα βλεποντας 2 αγωνες, ενω ο ντανι πηρε περισσοτερες νικες απ το λορε μολις περσι.....
κ το 08 ο ρουκης λορεντσο τα γ@αμησε ολα με το καλημερα κ ο ντανι πηρε νικες κ ολοι οι τοπ αναβατες τελος παντων ...... ο μαρκεζ εννοειται οτι ειναι εξαιρετικος κ δε θα χαριστει σε κανενα αλλα κ οι αλλοι δν ειναι ουτε γατακια ουτε λουζερ ελεος δηλαδη
α κ μας τελειωσε κ ο ροσσι -παλι- επειδη ειχε ενα κακο αγωνα
στο καταρ τους εραψε αλλα παλι κουλαθηκε σε 2 σ/κ κ θα ξεκουλαθει σε αλλα 2 σ/κ

MG-KTiNoS
25/04/2013, 14:52
το λαθος του γιατρου κατ' εμε ειναι οτι προσπαθει να πεισει οτι ειναι ακομα ανταγωνιστικος. πιεζει σαν νεοπας απο την αρχη.και το εκανε και στους 2 αγωνες.αποτελεσμα εν λαθος στον πρωτο (το οποιο επειδη του ταιριαζε η πιστα,οι ρυθμισεις, η μερα) το μαζεψε, μισο λαθος στον δευτερο το οποιο επειδη ΔΕΝ του ταιριαζε η πιστα εμεινε πισω και ολα αυτα στους πρωτους 3-5 γυρους. εγω διακρινω λιγο αγχος για να αποδειξει πραγμτα (τα οποια ΠΡΕΠΕΙ να τα αποδειξει αλλα χωρις αγχος).

Ο γιατρός δεν έκανε κανένα λάθος.
Απλά δεν μπόρεσε να στήσει το μηχανάκι.
Πάει να πει ότι ο ΛορέτΖο και το τιμ μου δουλεύει καλλίτερα.
Άμα το σκεφτείς είναι και λογικό αφού και πιο πολύ πείρα έχουν και η Γιαμάχα δίνει πιο πολύ βάση σ αυτούς –άσχετα τι λένε-

Ο μόνος τρόπος να αρχίσει να κερδίζει ο γιατρός είναι -γείωση- να πάθει κάτι ο Χόρχες και να χάσει πολλούς βαθμούς. (όπως ο Στόνερ και ο κοντός πέρσι)

Αυτά !

Ο Γιατρός μια χαρά τα πάει ως τώρα και έκοψε και βαθμούς από τα Χόντα στο πρώτο ματσάκι πράγμα που δεν έκανε κανένας Β στη Γιαμάχα ως τώρα.
:)

fkol k4
25/04/2013, 16:18
σορρυ ρε φκολ ειναι δυνατον να πιστευεις οτι μπορεις να πιασεις τι κλισεις παιρνει ο καθενας? με το ματι? τη μια μοιρα διαφορα? οκ
Δεν χρειάζεται να μετρήσω τι κλίσεις παίρνει ο καθένας. Φυσική 1ης-2ας Λυκείου είναι.
Αφού δύο ίδια κλειστά συστήματα (μηχανάκι+αναβάτης) πάνε στην ίδια στροφή το ίδιο γρήγορα, ασκούνται πάνω τους ίδιες δυνάμεις...κτλ κτλ κτλ.
Δεν χρειάζεται ούτε να είσαι ο Μπέρτζες ούτε τηλεμετρία, απλή λογική.
Αν θυμάστε τον Hopkins στη Suzuki (http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2011/07/John-Hopkins-Jerez-Rizla-Suzuki.jpg) που ο άνθρωπος έβγαινε σχετικά λιγότερο από τη σέλα σε σχέση με τους άλλους, είχε με διαφορά τις μεγαλύτερες κλίσεις, αλλά και πάλι δεν ήταν ο ταχύτερος.

2ον, ο ντανι ισα ισα στα φρενα το μαζευε το μαρκεζ
Άλλο «τον μάζευε», κι άλλο «βούτηξε και τον πέρασε».
Ας τον πέρναγε και ας τον έχανε ξανά στην έξοδο.
O Dani δεν τα κάνει αυτά. Περνάει μόνο όταν είναι φανερά πιο γρήγορος.

farflung
25/04/2013, 16:38
Ο μόνος τρόπος να αρχίσει να κερδίζει ο γιατρός είναι -γείωση- να πάθει κάτι ο Χόρχες και να χάσει πολλούς βαθμούς. (όπως ο Στόνερ και ο κοντός πέρσι)



πολυ χλωμο το κοβω ειναι πολυ μυαλομενος ο λορενθος,ασε που εχει μαθημα και το τελευταιο το περσυνο που επειδη ηθελε ντε και καλα να βγει πρωτος στον τελευταιο αγωνα μολις τον πιεσε ο κοντος σαβουρντιστηκε επειδη παραπιεσε,ειναι ο μονος οδηγος που ξερει να πηγαινει το μηχανακι του στο οριο με ασφαλεια και να μην το ξεπερνα,τωρα αν η μηχανη τοσο παει δεν φταιει αυτος,ας του δωσουν καινουργια.
Απο την αλλη ο ντοτορε εχει χασει την σπιρταδα του ισως να φταιει και η φυσικη κατασταση λογω ηλικιας αλλα δεν φαινεται να μπορει να παει στα ισια τον λορενθο,παει μονο με την τεραστια εμπειρια του και τα φρενα που ειναι πρωτος,
πιστευω μονο αναλαμπες θα κανει σε καποιες πιστες που τις εχει απο παλια.
Ελπιζω να βγω λαθος γιατι τον παω περισσοτερο απο τον Ισπανο.

vassilis88
25/04/2013, 16:49
Δεν χρειάζεται να μετρήσω τι κλίσεις παίρνει ο καθένας. Φυσική 1ης-2ας Λυκείου είναι.
Αφού δύο ίδια κλειστά συστήματα (μηχανάκι+αναβάτης) πάνε στην ίδια στροφή το ίδιο γρήγορα, ασκούνται πάνω τους ίδιες δυνάμεις...κτλ κτλ κτλ.
Δεν χρειάζεται ούτε να είσαι ο Μπέρτζες ούτε τηλεμετρία, απλή λογική.
Αν θυμάστε τον Hopkins στη Suzuki (http://www.asphaltandrubber.com/wp-content/uploads/2011/07/John-Hopkins-Jerez-Rizla-Suzuki.jpg) που ο άνθρωπος έβγαινε σχετικά λιγότερο από τη σέλα σε σχέση με τους άλλους, είχε με διαφορά τις μεγαλύτερες κλίσεις, αλλά και πάλι δεν ήταν ο ταχύτερος.

Άλλο «τον μάζευε», κι άλλο «βούτηξε και τον πέρασε».
Ας τον πέρναγε και ας τον έχανε ξανά στην έξοδο.
O Dani δεν τα κάνει αυτά. Περνάει μόνο όταν είναι φανερά πιο γρήγορος.
σορρυ μαν αλλα η απλη λογικη λεει οτι δν εχει κ τοση σημασια αν ο χοπκινς βγαινει μισο ποντο λιγοτερο απτη σελα, οτι ολοι πανω κατω τις ιδιες κλισεις εχουνε, κανεις δν μπορει να εχει με διαφορα μεγαλυτερες γιατι ολοι πανε τερμα κατω κ οτι αυτη ειναι κουβεντα καφετεριας που κανουμε αυτη τη στιγμη, μοτοτζιπιολογια 1ης-2ας λυκειου
οσο για το ντανι, μπρνο 12

KostasV2
25/04/2013, 16:54
σορρυ ρε φκολ ειναι δυνατον να πιστευεις οτι μπορεις να πιασεις τι κλισεις παιρνει ο καθενας? με το ματι? τη μια μοιρα διαφορα? οκ
2ον, ο ντανι ισα ισα στα φρενα το μαζευε το μαρκεζ....... ο οποιος επισης ειναι στο ιδιο καλουπι με το ντανι, δν τον κοβω ιδιαιτερα βαρυτερο
κ οποιος λεει οτι θα φαει τα μουτρα του ο μαρκεζ δν παει να πει οτι το ευχεται ελεος
λογικο ειναι να μαζεψει καμια ψιλη οπως κ εκανε στα φπ, αυτο που δν ειναι λογικο ειναι να νομιζετε ολοι οτι θα τερματισει μπροστα απ το ντανι στο πρωταθλημα βλεποντας 2 αγωνες, ενω ο ντανι πηρε περισσοτερες νικες απ το λορε μολις περσι.....
κ το 08 ο ρουκης λορεντσο τα γ@αμησε ολα με το καλημερα κ ο ντανι πηρε νικες κ ολοι οι τοπ αναβατες τελος παντων ...... ο μαρκεζ εννοειται οτι ειναι εξαιρετικος κ δε θα χαριστει σε κανενα αλλα κ οι αλλοι δν ειναι ουτε γατακια ουτε λουζερ ελεος δηλαδη
α κ μας τελειωσε κ ο ροσσι -παλι- επειδη ειχε ενα κακο αγωνα
στο καταρ τους εραψε αλλα παλι κουλαθηκε σε 2 σ/κ κ θα ξεκουλαθει σε αλλα 2 σ/κ

Συμφωνώ πάνω-κάτω σε όλα...
Α, και φυσικά η κουβέντα εδώ είναι σε επίπεδο καφενείου... Τι περίμενες; :D

chr1s_86
25/04/2013, 18:06
Το μειονέκτημα είναι πως αυτό καταπονεί αρκετά περισσότερο τον αναβάτη, ο οποίος λόγω ακόμη λιγότερων σημείων στήριξης (ο αγκώνας στην άσφαλτο δεν πιάνεται πιστεύω :D )



Κι όμως είπε ότι τον βοηθάει ! :rockon:

tasosm
25/04/2013, 21:47
Ωραια και χορταστικη συνεντευξη του Σβαντς.

http://www.asphaltandrubber.com/racing/kevin-schwantz-interview/

TROOPER
26/04/2013, 13:36
Ο γιατρός δεν έκανε κανένα λάθος....

το ανεφερα το λαθος που εχω δει σε 2 αγωνες να κανει και ειναι λαθος τακτικης κατα τη διαρκεια του αγωνα.:wave2:

sapila racing
26/04/2013, 14:13
το ανεφερα το λαθος που εχω δει σε 2 αγωνες να κανει και ειναι λαθος τακτικης κατα τη διαρκεια του αγωνα.:wave2:

Tι λάθος είδες να κάνει στο Texas? :confused:
Εκτός του οτι δεν έστησαν σωστά το μηχανάκι εγώ δεν είδα λάθος στον αγώνα.
Απλά δεν μπορούσε να παει καλά και προσπάθησε να διατηρήσει μια αξιοπρεπή θέση.

farflung
26/04/2013, 14:30
Tι λάθος είδες να κάνει στο Texas? :confused:
Εκτός του οτι δεν έστησαν σωστά το μηχανάκι εγώ δεν είδα λάθος στον αγώνα.
Απλά δεν μπορούσε να παει καλά και προσπάθησε να διατηρήσει μια αξιοπρεπή θέση.

πιστευεις οτι δεν το στησαν καλα το μηχανακι,φημιζεται ο γιατρος οτι ειναι ο καλυτερος στο στησιμο,ο λορενθος πως τοστησε καλυτερα απλα εγω πιστευω οτι δεν ηξερε την πιστα καλα και εχουν περασει και τα ατιμα τα χρονια αυτο φερνει και φοβο στο ανοιγμα του γκαζιου,οι πιτσιρικαδες πασχουν απο αφοβια.
Βεβαια παραμενει κορυφαιος και ανα πασα στιγμη να κανει κηδειες σε πιστες που παραδοσιακα κερδιζε,και οι πολεμιοι του να κανουν κολοτουμπες.

sapila racing
26/04/2013, 14:46
πιστευεις οτι δεν το στησαν καλα το μηχανακι,φημιζεται ο γιατρος οτι ειναι ο καλυτερος στο στησιμο,ο λορενθος πως τοστησε καλυτερα απλα εγω πιστευω οτι δεν ηξερε την πιστα καλα και εχουν περασει και τα ατιμα τα χρονια αυτο φερνει και φοβο στο ανοιγμα του γκαζιου,οι πιτσιρικαδες πασχουν απο αφοβια.
Βεβαια παραμενει κορυφαιος και ανα πασα στιγμη να κανει κηδειες σε πιστες που παραδοσιακα κερδιζε,και οι πολεμιοι του να κανουν κολοτουμπες.

O Lorenzo το μηχανάκι το ξέρει απ έξω πλέον, ο Rossi ειναι στην διαδικασία του ψαξίματος ακόμα κατα την γνώμη μου.
Δεν ειναι θέμα φόβου, αυτα ειναι γι αμας τους κοινούς θνητούς, απλά κανανε ενα λάθος.
Οπως ειπώθηκε απο τους ίδιους ρίσκαρισαν και άλλαξαν ακόμα περισσότερο μια ρύθμιση που ειχαν κανει στο warmup αλλά τελικά το χειροτέρεψαν.

farflung
26/04/2013, 14:54
O Lorenzo το μηχανάκι το ξέρει απ έξω πλέον, ο Rossi ειναι στην διαδικασία του ψαξίματος ακόμα κατα την γνώμη μου.
Δεν ειναι θέμα φόβου, αυτα ειναι γι αμας τους κοινούς θνητούς, απλά κανανε ενα λάθος.
Οπως ειπώθηκε απο τους ίδιους ρίσκαρισαν και άλλαξαν ακόμα περισσότερο μια ρύθμιση που ειχαν κανει στο warmup αλλά τελικά το χειροτέρεψαν.
ok αυτο το τελευταιο δεν τοξερα με καλυψες
παντως πληροφοριακα για τους οψιμους οπαδους του Marquez θα πω οτι αυτος κερδισε το δευτερο gp της καριερας του,
Αυτος πουχε κερδισει το πρωτο ομως με το καλημερα στην μεγαλη κατηγορια ειναι o Biaggi και ειδατε μετα εξελιξη καριερας,τουκατσε ενας Rossi και πηγε sbk για να παρει πρωταθλημα στα μεγαλα,γιαυτο μην βιαζομαστε να κρινουμε.

TROOPER
26/04/2013, 15:22
Tι λάθος είδες να κάνει στο Texas? :confused:
Εκτός του οτι δεν έστησαν σωστά το μηχανάκι εγώ δεν είδα λάθος στον αγώνα.
Απλά δεν μπορούσε να παει καλά και προσπάθησε να διατηρήσει μια αξιοπρεπή θέση.

ορμαει στην αρχη (δεν θυμαμαι γυρο) και κανει ενα λαθακι.

tasosm
26/04/2013, 15:30
Afte the flag episode 2

http://www.youtube.com/watch?v=OB96z7IqR3w&feature=em-uploademail

MG-KTiNoS
26/04/2013, 15:55
Από τη στιγμή που τα 2 χόντα ήταν μπροστά από τον Χόρχε ο Ρόσσι δεν έχει να κάνει τίποτα άλλο από το να μείνει και αυτός πίσω από το Χόρχε.
(ή να περιμένει να τον ντουμπλάρουν και να πάρει έναν από τους 2 χονταίους μαζί του στην αμμοπαγίδα :Dσενάριο μάλλον απίθανο)
Λέτε η Γιαμάχα να θέλει εσωτερικό ανταγωνισμό?
(ή να τον επιτρέπει?)

sapila racing
26/04/2013, 15:57
Από τη στιγμή που τα 2 χόντα ήταν μπροστά από τον Χόρχε ο Ρόσσι δεν έχει να κάνει τίποτα άλλο από το να μείνει και αυτός πίσω από το Χόρχε.
(ή να περιμένει να τον ντουμπλάρουν και να πάρει έναν από τους 2 χονταίους μαζί του στην αμμοπαγίδα :Dσενάριο μάλλον απίθανο)
Λέτε η Γιαμάχα να θέλει εσωτερικό ανταγωνισμό?
(ή να τον επιτρέπει?)

Εγώ λέω οτι τον επιτρέπει. Αλλο αν δεν τον θέλει.
Αν μπορεί να κερδίσει αγώνα ο Rossi λες να κατσει απο πίσω? Α Π Ο Κ Λ Ε Ι Ε Τ Α Ι !

Corvo
26/04/2013, 18:14
Εγώ λέω οτι τον επιτρέπει. Αλλο αν δεν τον θέλει.
Αν μπορεί να κερδίσει αγώνα ο Rossi λες να κατσει απο πίσω? Α Π Ο Κ Λ Ε Ι Ε Τ Α Ι !

+ ενα bimota, ενα indian, και ενα henderson

MG-KTiNoS
26/04/2013, 18:30
Θα κάτσει και θα πει κι ένα τραγούδι.
:)

Εκτώς αν ο άλλος είναι οφ. Μόνο τότε θα τη πέσει.

RaGe_Raptor
26/04/2013, 19:34
Θα κάτσει και θα πει κι ένα τραγούδι.
:)

Εκτώς αν ο άλλος είναι οφ. Μόνο τότε θα τη πέσει.

κτήνος , νομίζω πως πλανάσαι πλάνην οικτρά...και θα φανεί στους επόμενους αγώνες που ο νέοπας δώκτορας θα μαθαίνει το μηχανάκι όλο και καλύτερα...:smokin:

KostasV2
26/04/2013, 20:07
κτήνος , νομίζω πως πλανάσαι πλάνην οικτρά...και θα φανεί στους επόμενους αγώνες που ο νέοπας δώκτορας θα μαθαίνει το μηχανάκι όλο και καλύτερα...:smokin:

Αυτό μάλλον πρέπει να πάει στα ανέκδοτα...

pipe_smoker
26/04/2013, 20:23
Θα κάτσει και θα πει κι ένα τραγούδι.
:)


Γιατί ρε συ κτήνε να κάτσει πίσω? Μην του καταστρέψει την καριέρα η Γιαμάχα ή μη τον επισκεφτεί το βράδυ ο αγαπούλας και του πει "κατέβα κάτω να σε ειπώ..."?

Η Yamaha λογικό θα είναι να θέλει να προστατέψει τον πρωταθλητή της. Άμα ξετσουτσουνίσει ο Ρόσσι όμως (μην αρχίσουν κάποιοι, άμα είπα, ΑΜΑ) κι αρχίσει να παίρνει τα πάνω του και να κάνει νίκες, θα έχει κάνει το come back του αιώνα. Το οποίον.... φράγκα για τη Yamaha, και ο Χόρχε λοιπός συγγενής.

Το να κάτσει πίσω μη φάει σαμποτάζ από την ίδια την εταιρεία το βρίσκω σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Πρώτον δε βλέπουμε F1 να κλείνει o B' άλλους οδηγούς για να πάρει βαθμούς ο Α' και δεύτερον, ο Β' της Yamaha δεν είναι κανα νεούδι πιτσιρίκι να περιμένει τη σειρά του. Δικαίως ή αδίκως την κερκίδα την έχει σε μεγάλο βαθμό. Η Yamaha δεν ξέρω αν θα πάρει το κατασκευαστών φέτος αλλά ό,τι και να παιχτεί μεταξύ Χόρχε και Ρόσσι, στην κυριολεξία πιστεύω ότι είναι win-win situation γι'αυτήν.

devil's animal
26/04/2013, 20:31
...αλλά ό,τι και να παιχτεί μεταξύ Χόρχε και Ρόσσι, στην κυριολεξία πιστεύω ότι είναι win-win situation γι'αυτήν.

εκτος αν μαλλιοτραβηχτουν τοσο πολυ και βγουν σε καμια αμμοπαγιδα παρεϊτσα...ή κανουν καμια εξοδο και περασει ο μαρκες ντριφταροντας...:p

pipe_smoker
26/04/2013, 20:37
ο μαρκες ντριφταροντας.

Αυτό είναι το μόνο σίγουρο όπως και να'χει :rockon:

RaGe_Raptor
26/04/2013, 20:42
Αυτό μάλλον πρέπει να πάει στα ανέκδοτα...

haters hate...!!!:a16::lol:

radd
26/04/2013, 20:46
Δεν πιστεύω πως η yamaha μπορεί να πει στον Ρόσσι να κάτσει πίσω, η μόνη περίπτωση να γίνει αυτό είναι να το αποφασίσει ο ίδιος ο Ρόσσι (δύσκολο και ακραίο αλλά όχι απίθανο σενάριο).
Από την άλλη, για να μπορέσει ο Ρόσσι να απειλήσει τον Γιώργο, θα πρέπει ο δεύτερος να αντιμετωπίζει κάποιου είδους πρόβλημα γιατί σε νορμάλ φάση δεν παίζει το σενάριο...

MG-KTiNoS
26/04/2013, 23:26
Γιατί ρε συ κτήνε να κάτσει πίσω? Μην του καταστρέψει την καριέρα η Γιαμάχα ή μη τον επισκεφτεί το βράδυ ο αγαπούλας και του πει "κατέβα κάτω να σε ειπώ..."?

Η Yamaha λογικό θα είναι να θέλει να προστατέψει τον πρωταθλητή της. Άμα ξετσουτσουνίσει ο Ρόσσι όμως (μην αρχίσουν κάποιοι, άμα είπα, ΑΜΑ) κι αρχίσει να παίρνει τα πάνω του και να κάνει νίκες, θα έχει κάνει το come back του αιώνα. Το οποίον.... φράγκα για τη Yamaha, και ο Χόρχε λοιπός συγγενής.

Το να κάτσει πίσω μη φάει σαμποτάζ από την ίδια την εταιρεία το βρίσκω σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Πρώτον δε βλέπουμε F1 να κλείνει o B' άλλους οδηγούς για να πάρει βαθμούς ο Α' και δεύτερον, ο Β' της Yamaha δεν είναι κανα νεούδι πιτσιρίκι να περιμένει τη σειρά του. Δικαίως ή αδίκως την κερκίδα την έχει σε μεγάλο βαθμό. Η Yamaha δεν ξέρω αν θα πάρει το κατασκευαστών φέτος αλλά ό,τι και να παιχτεί μεταξύ Χόρχε και Ρόσσι, στην κυριολεξία πιστεύω ότι είναι win-win situation γι'αυτήν.

Φ1 και αμάξια γενικά δεν παρακολουθώ, δεν έχω ιδέα.
Ο Ρόσσι λοιπόν πήγε στη Γιαμάχα για 2 λόγους
1. Γιατί το θέλησε η Ντόρνα που είδε την τηλεθέαση να πέφτει πιο κάτω και από τις ειδήσεις του ΣΚΑΙ, συνυπολογίζοντας ότι ΑΝ πήγαινε (ο Ρόσσι) ΣΒΚ το λουκέτο των μοτοτζιπι ήταν σχεδόν βέβαιο.
2. Εν όψη νέων κανονισμών θα υπάρξουν αλλαγές και ο Ρόσσι είναι μακράν ο πιο έμπειρος οδηγός αυτή τη στιγμή.
Στη Γιαμάχα ο γιατρός όμως πήγε δαρμένος.
Αφού έφαγε πόρτα από τη Χόντα, αφού απέτυχε στη Ντουκάτι και αφού είχε βαρέσει την πόρτα φεύγοντας.
Τώρα εσωτερικός ανταγωνισμός δεν παίζει στις ομάδες. Μη κοιτάς τι λένε. Ο σκοπός της Γιαμάχα είναι ΜΟΝΟ να πουλήσει μηχανάκια, τίποτε άλλο. Δεν παίζει να χάσει το πρωτάθλημα επειδή οι 2 οδηγοί μοιράστηκαν τις νίκες.
Μακάρι να έπαιζε αλλά δεν...
Μετά ποια καριέρα έχει ο γιατρός?
2 χρόνια ακόμα θα κάτσει και τέλος! (ο πρώτος χρόνος φεύγει)
Δεν είναι κακό αυτά τα χρόνια να τα περάσει σε σχετικά ψιλά επίπεδα.
Αλλά 10 δεν το βλέπω να τα κάνει μεταξύ μας.
Δυστυχώς οι αγώνες -όπως και τα περιοδικά μοτοσικλέτας- έχουν αλλάξει.
Υπάρχουν για να προωθούν την κατανάλωση. Εραστές της μοτοσικλέτας θα βρεις μόνο σε κάτι κλασσικούς, ΜΖτάδες και λοιπούς παράξενους. Οι πιο πολλοί μόλις βγει νέο μοντέλο... Σταματούν όλα !
Πόσα κράνη είπαμε αλλάζει ο Ρόσσι το χρόνο???

farflung
27/04/2013, 06:38
Φ1 και αμάξια γενικά δεν παρακολουθώ, δεν έχω ιδέα.
Ο Ρόσσι λοιπόν πήγε στη Γιαμάχα για 2 λόγους
1. Γιατί το θέλησε η Ντόρνα που είδε την τηλεθέαση να πέφτει πιο κάτω και από τις ειδήσεις του ΣΚΑΙ, συνυπολογίζοντας ότι ΑΝ πήγαινε (ο Ρόσσι) ΣΒΚ το λουκέτο των μοτοτζιπι ήταν σχεδόν βέβαιο.
2. Εν όψη νέων κανονισμών θα υπάρξουν αλλαγές και ο Ρόσσι είναι μακράν ο πιο έμπειρος οδηγός αυτή τη στιγμή.
Στη Γιαμάχα ο γιατρός όμως πήγε δαρμένος.
Αφού έφαγε πόρτα από τη Χόντα, αφού απέτυχε στη Ντουκάτι και αφού είχε βαρέσει την πόρτα φεύγοντας.
Τώρα εσωτερικός ανταγωνισμός δεν παίζει στις ομάδες. Μη κοιτάς τι λένε. Ο σκοπός της Γιαμάχα είναι ΜΟΝΟ να πουλήσει μηχανάκια, τίποτε άλλο. Δεν παίζει να χάσει το πρωτάθλημα επειδή οι 2 οδηγοί μοιράστηκαν τις νίκες.
Μακάρι να έπαιζε αλλά δεν...
Μετά ποια καριέρα έχει ο γιατρός?
2 χρόνια ακόμα θα κάτσει και τέλος! (ο πρώτος χρόνος φεύγει)
Δεν είναι κακό αυτά τα χρόνια να τα περάσει σε σχετικά ψιλά επίπεδα.
Αλλά 10 δεν το βλέπω να τα κάνει μεταξύ μας.
Δυστυχώς οι αγώνες -όπως και τα περιοδικά μοτοσικλέτας- έχουν αλλάξει.
Υπάρχουν για να προωθούν την κατανάλωση. Εραστές της μοτοσικλέτας θα βρεις μόνο σε κάτι κλασσικούς, ΜΖτάδες και λοιπούς παράξενους. Οι πιο πολλοί μόλις βγει νέο μοντέλο... Σταματούν όλα !
Πόσα κράνη είπαμε αλλάζει ο Ρόσσι το χρόνο???

σωστός συμφωνώ σε ολα μαζί σου,οτι θα κανει καποιους φοβερούς αγώνες και καποιες νικες σιγουρα αλλα πρωταθλημα δεν το βλεπω εκτος και αν σακατευτουν οι αλλοι.
Απλα θελει να φυγει με το κεφαλι οσο γινετε ψηλα γιατι στην ντουκατι ξεφτυλισε τον μυθο του.

Argonautis46
28/04/2013, 10:30
θα τρελαθω.... ο κρατσλοου γελαδι? γιατι επειδη καθαριζει την πουστρα οπου βρει? αγωνας τακτικης ειναι μια 2η μια 3η αντε μια 4η θεση.. η 6η τσουκ! :nono:

νταξει δεν την καθαριζει κ οπου βρει την πουστρα. γιατι η πουστρα που λες απο 7η χωθηκε σφινα 2η στο Qatar.. κ επιτελους ας τα τιμήσουμε τα γαλονια του. δε τα εχει τυπομένα. τα απέκτησε. επίσης τα μηχανακια τους οι εργοστασιακές ξερουν που να τα δωσουν. δεν ειναι παιδακια.
Αξιος ο Crutchlow και ευχομαι να εχει μελλον. μη τα ισοπεδωνουμαι ολα ομως

devil's animal
28/04/2013, 10:46
νταξει δεν την καθαριζει κ οπου βρει την πουστρα. γιατι η πουστρα που λες απο 7η χωθηκε σφινα 2η στο Qatar.. κ επιτελους ας τα τιμήσουμε τα γαλονια του. δε τα εχει τυπομένα. τα απέκτησε. επίσης τα μηχανακια τους οι εργοστασιακές ξερουν που να τα δωσουν. δεν ειναι παιδακια.
Αξιος ο Crutchlow και ευχομαι να εχει μελλον. μη τα ισοπεδωνουμαι ολα ομως

ο crutchlow ειναι σαφεστατα πιο γρηγορος απο τον γιατρο...
απλα εχει το δοσρυφορικο πραπρα και δεν μπορει να ανταγωνιστει τα εργοστασιακα..
απο τους μεχρι τωρα αγωνες φαινεται ξεκαθαρα.
1. στο καταρ (που ευνοουσε τα yamaha) τον περασε ο αλλος απο την τελικη και απο το κρατημα στην εσωτερικη...εκει προσπαθησε να κρατηθει αλλα μολις ειδε οτι ο αλλος ειχε παρει ηδη γραμμη, εκανε εξοδο...
2. στο τεξας (που δεν ηταν ευνοημενα τα yamaha) τον περασε 2 φορες και φανηκε και απο τα γυρολογια...


επισης οι εταιρειες δινουν τα εργοστασιακα σε αυτους που θα τους κανουν διαφημιση, θα φερουν σπονσορες και κατ'επεκταση χρημα...
καλως ή κακως ο rossi ειναι απαιχτος στο θεμα marketing και φυσικα ξερουν οτι θα οτυς κανει και καποιες καλες εμφανισεις..πιθανοτατα και νικες...

ο αγγλος απο την αλλη ειναι αγνωστος το ευρυ κοινο...διανυει μολις την 3η του σαιζον στα gp και δεν εχει το background του rossi...

Argonautis46
28/04/2013, 11:21
ο crutchlow ειναι σαφεστατα πιο γρηγορος απο τον γιατρο...
απλα εχει το δοσρυφορικο πραπρα και δεν μπορει να ανταγωνιστει τα εργοστασιακα..
απο τους μεχρι τωρα αγωνες φαινεται ξεκαθαρα.
1. στο καταρ (που ευνοουσε τα yamaha) τον περασε ο αλλος απο την τελικη και απο το κρατημα στην εσωτερικη...εκει προσπαθησε να κρατηθει αλλα μολις ειδε οτι ο αλλος ειχε παρει ηδη γραμμη, εκανε εξοδο...
2. στο τεξας (που δεν ηταν ευνοημενα τα yamaha) τον περασε 2 φορες και φανηκε και απο τα γυρολογια...


επισης οι εταιρειες δινουν τα εργοστασιακα σε αυτους που θα τους κανουν διαφημιση, θα φερουν σπονσορες και κατ'επεκταση χρημα...
καλως ή κακως ο rossi ειναι απαιχτος στο θεμα marketing και φυσικα ξερουν οτι θα οτυς κανει και καποιες καλες εμφανισεις..πιθανοτατα και νικες...

ο αγγλος απο την αλλη ειναι αγνωστος το ευρυ κοινο...διανυει μολις την 3η του σαιζον στα gp και δεν εχει το background του rossi...


κ γω μαζι σου. δε διαφωνω. ξερω πως λειτουργουν οι εταιριες κ πολυ λογικο μου φαινεται ο κρατσακρουτσας να ειναι πιο γρηγορος απο τον ροσσι (ασχετα που δε θελω να το πιστεψω προς το παρον)
Το οτι παιρνει ομως το εργοστασιακό ο ροσσι ειναι κατορθωμα δικο του μεσω τον επιτυχειων του κ οτι ξερει να προβάλλεται. Οποιος το αξιζει το παιρνει το μηχανακι. ο crutchlow περυσι δεν ειχε αποδειξει κατι τετοιο. αν αξιζε καποιος την εργοστασιακη απο τους δοριφορικους αναβατες ηταν ο dovi(αν κ ειχαν διαφορετικα δισκοφρενα ή κατι τετοιο νομίζω).
Παντως Crutchlow k Dovi εχουν δείξει οτι είναι σκυλιά οι κερατάδες. Ειμαι σιγουρος οτι θα ανεβούν

MG-KTiNoS
28/04/2013, 16:59
ο crutchlow ειναι σαφεστατα πιο γρηγορος απο τον γιατρο...
απλα εχει το δοσρυφορικο πραπρα και δεν μπορει να ανταγωνιστει τα εργοστασιακα..
απο τους μεχρι τωρα αγωνες φαινεται ξεκαθαρα.
1. στο καταρ (που ευνοουσε τα yamaha) τον περασε ο αλλος απο την τελικη και απο το κρατημα στην εσωτερικη...εκει προσπαθησε να κρατηθει αλλα μολις ειδε οτι ο αλλος ειχε παρει ηδη γραμμη, εκανε εξοδο...
2. στο τεξας (που δεν ηταν ευνοημενα τα yamaha) τον περασε 2 φορες και φανηκε και απο τα γυρολογια...


επισης οι εταιρειες δινουν τα εργοστασιακα σε αυτους που θα τους κανουν διαφημιση, θα φερουν σπονσορες και κατ'επεκταση χρημα...
καλως ή κακως ο rossi ειναι απαιχτος στο θεμα marketing και φυσικα ξερουν οτι θα οτυς κανει και καποιες καλες εμφανισεις..πιθανοτατα και νικες...

ο αγγλος απο την αλλη ειναι αγνωστος το ευρυ κοινο...διανυει μολις την 3η του σαιζον στα gp και δεν εχει το background του rossi...

Αν ο Κράτσλοου ήταν πιο γρήγορος από το Ρόσσι θα ήταν στην πρώτη ομάδα της Γιαμάχα.
Αλλά δεν είναι.
Αν ο Κράτσλοου ήταν έστω πιο γρήγορος από το Ντόβι θα ήταν στη Ντουκάτι (που παρακάλαγε να πάει)
Αλλά πάλι δεν είναι
Η Αγγλική μετάδοση των Μότο τζι πι, που είναι αυτή που έχει και την πιο ψιλή ακροαματικότητα, σαφώς υποστηρίζει τον Κράτσλοου και θα ήθελε πολύ να είναι στη θέση του Ρόσσι. Δεν κανουν καν προσπάθεια να το κρύψουν
Αρά και υποστήριξη έχει.
Τώρα το γρήγορος -όπως έχουμε ξαναπεί- δεν είναι να κάνεις ένα γύρο με άδεια πίστα και να σπάσεις το χρονόμετρο.
Είναι να παίρνεις τους αγώνες, να είσαι δηλαδή γρήγορος σε όλες τις πίστες και σε όλους τους γύρους.
(βλέπε βαθμολογία)
Εκεί λοιπόν τον ήπιε ο Κράτσλοου πανηγυρικά από το Ντόβι πέρσι και εκεί τον ΞΑΝΑ- ήπιε από το Ρόσσι όταν μετά την προσπέραση έφαγε τα σαμάρια του.
Αυτοί είναι πάνω κάτω οι λόγοι που δεν έχει και εργοστασιακό μηχανάκι και δεν θα πάρει ΟΥΤΕ του χρόνου ακόμα κι αν πάει ο Ρόσσι στα Νας Καρ και μείνει άδεια η θέση.
Αν θέλετε να πάρετε μια ιδέα τι πάει πει οδηγάρα....
Μάρκεζ.
(ή Ρόσσι στα παλιά του)
Αυτός ο Κρατσα Κρούτσας....
Άρης ... ένα πράμα...
:lol:

devil's animal
28/04/2013, 22:00
Αν ο Κράτσλοου ήταν πιο γρήγορος από το Ρόσσι θα ήταν στην πρώτη ομάδα της Γιαμάχα.
Αλλά δεν είναι.
Αν ο Κράτσλοου ήταν έστω πιο γρήγορος από το Ντόβι θα ήταν στη Ντουκάτι (που παρακάλαγε να πάει)
Αλλά πάλι δεν είναι
Η Αγγλική μετάδοση των Μότο τζι πι, που είναι αυτή που έχει και την πιο ψιλή ακροαματικότητα, σαφώς υποστηρίζει τον Κράτσλοου και θα ήθελε πολύ να είναι στη θέση του Ρόσσι. Δεν κανουν καν προσπάθεια να το κρύψουν
Αρά και υποστήριξη έχει.
Τώρα το γρήγορος -όπως έχουμε ξαναπεί- δεν είναι να κάνεις ένα γύρο με άδεια πίστα και να σπάσεις το χρονόμετρο.
Είναι να παίρνεις τους αγώνες, να είσαι δηλαδή γρήγορος σε όλες τις πίστες και σε όλους τους γύρους.
(βλέπε βαθμολογία)
Εκεί λοιπόν τον ήπιε ο Κράτσλοου πανηγυρικά από το Ντόβι πέρσι και εκεί τον ΞΑΝΑ- ήπιε από το Ρόσσι όταν μετά την προσπέραση έφαγε τα σαμάρια του.
Αυτοί είναι πάνω κάτω οι λόγοι που δεν έχει και εργοστασιακό μηχανάκι και δεν θα πάρει ΟΥΤΕ του χρόνου ακόμα κι αν πάει ο Ρόσσι στα Νας Καρ και μείνει άδεια η θέση.
Αν θέλετε να πάρετε μια ιδέα τι πάει πει οδηγάρα....
Μάρκεζ.
(ή Ρόσσι στα παλιά του)
Αυτός ο Κρατσα Κρούτσας....
Άρης ... ένα πράμα...
:lol:

το παραθετω ετσι απλα για να υπαρχει...
εδω θα'μαστε και του χρονου ή ακομα καλυτερα στο τελος της χρονιας...
:wave2:

MG-KTiNoS
28/04/2013, 22:47
το παραθετω ετσι απλα για να υπαρχει...
εδω θα'μαστε και του χρονου ή ακομα καλυτερα στο τελος της χρονιας...
:wave2:

κι εγώ το παραθέτω μπας και το σβήσεις....

εδώ θα είμαστε κλπ κλπ
:lol:

GIOTIS750
29/04/2013, 09:23
ktinos
+1000:smokin::smokin::smokin:αλλα ο γιατρος δεν αλλαξε ειναι οπως παλια!!!!;)288774
288775

McTalas
29/04/2013, 09:30
o rossi το εχει το επικοινωνιακο, βλεπει πως ο μικρος ειναι τουμπανος και θα τους κερασει "πονο και ξυγκι" όλους, βλεπει πως τα χρονακια του τελιωνουν οποτε αφεινει να εννωειθει πως αναγνωριζει ως διαδοχο του τον μικρο, αφου δεν μπορει να τον κοντραρει παει με το μερος του, εαν με πιανεται τι θελω να πω...

παντως ο μαρκες ειναι πολυ οριμως και οδιγικα και στο ομιλιτικο, τους παιζει στα ισια αλλα δεν βγαζει ειρωνια ουτε φιανεται υπεροπτικος, μπραβο του!

GIOTIS750
29/04/2013, 19:41
Προσωπικα πιστευω στο θεμα αν αντεχει ακομα ο βαλε
Οτι
αντεχει και παρααντεχει και οτι και ανταγωνιστηκος θα ειναι και νικες θα παρει .
αυτα ολα τα πιστευω γιατι
δεν εχω ξαναδει αγωνιζομενο με τοσο υπομονη και επιμονη μελεταει και επιτιθεται:a015: ο ανθρωπος ειναι σχολειο για πολλους τΩρινους γρηγορους και επισης
φετος που εχει μηχανακη που γυρναει γρηγορα θα δουμε τον παλιο καλο ροσσι ιδιο και απαραλαχτο να προσπαθει για το πρωταθλημα:boxing: .
Οπως εκανε παντα ,
αν δεν εχει αυτον τον στοχο θα βγει στην συνταξη μονος του χωρις να του το υποδηξει κανενας μοτοτζηπικος αναλυτης!!!:confused::a16:
.Ποσοι απο σασ που ειναι στην ηλικια του νοιωθουν παπουδες συνταξιουχοι ?? εγω ειμαι 38 και δεν νοιωθω συνταξιουχως παντως.:wave2:

Argonautis46
29/04/2013, 20:56
είναι σχολειο ο κερατας! πολλοί το εχουν πει κ τον παιρνουν απο πίσω:nono: ( τον ακολουθούν!!!)
Το θέμα είναι απλό.. Ο ροσσι αμα δεν είχε ελπιδες ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ για νικες ( οχι μια ), δε θα ηταν ακόμα στα gp.
απο τη στιγμή π εχει ελπίδες, τον θεωρώ διεκδικητή..

devil's animal
29/04/2013, 21:28
Προσωπικα πιστευω στο θεμα αν αντεχει ακομα ο βαλε
Οτι
αντεχει και παρααντεχει και οτι και ανταγωνιστηκος θα ειναι και νικες θα παρει .
αυτα ολα τα πιστευω γιατι
δεν εχω ξαναδει αγωνιζομενο με τοσο υπομονη και επιμονη μελεταει και επιτιθεται:a015: ο ανθρωπος ειναι σχολειο για πολλους τΩρινους γρηγορους και επισης
φετος που εχει μηχανακη που γυρναει γρηγορα θα δουμε τον παλιο καλο ροσσι ιδιο και απαραλαχτο να προσπαθει για το πρωταθλημα:boxing: .
Οπως εκανε παντα ,
αν δεν εχει αυτον τον στοχο θα βγει στην συνταξη μονος του χωρις να του το υποδηξει κανενας μοτοτζηπικος αναλυτης!!!:confused::a16:
.Ποσοι απο σασ που ειναι στην ηλικια του νοιωθουν παπουδες συνταξιουχοι ?? εγω ειμαι 38 και δεν νοιωθω συνταξιουχως παντως.:wave2:

κανεις δεν ξεγραφει τον rossi...
προφανεστατα και ο τυπος για να εχει παρει τοσα παγκοσμια ειναι πανγρηγορος...
δεν φτανει ομως αυτο...
θελει αντοχη και την αντοχη δεν ξερει ουτε ο ιδιος αν την εχει...(το εχει πει σε συνεντευξη του πριν παει στην yamaha)
ουσιαστικα το στοιχημα του ειναι να μπορεσει να ειναι ανταγωνιστικος σε ολο το πρωταθλημα...

προσωπικα θεωρω οτι θα το παλεψει πολυ αλλα οι αλλοι ειναι πιο γρηγοροι απο εκεινον και με περισσια αντοχη...
καποιες πιστες θα τον πανε και θα παει καλα και καποιες αλλες οχι...
μακαρι να γινουν καλες μαχες και για το αθλημα και για το θεαμα...

τελος, δεν εχει καμια σχεση στο αν νοιωθει καποιος κοινος θνητος συνταξιουχος στα 34 ή στα 38...
το να ανταγωνιζεσαι/συναγωνιζεσαι σε τοσο υψηλο επιπεδο δεν εχει καμια σχεση με το απλο "καβαλαω μοτοσακο και κανω και 2-3 td τον χρονο"...

pipe_smoker
29/04/2013, 21:50
το εχει πει σε συνεντευξη του...


Δε διαφωνώ σε κάτι από αυτά που έγραψες κι ούτε έχω καμιά ένσταση.

Μόνο το παραπάνω θέλω να σχολιάσω (όχι σχετικά με το Rossi, γενικά).

Πραγματικά δεν πιστεύω ότι θα υπήρχε αναβάτης (με 2 δράμια μυαλό και πόσο μάλλον μια κάποια εμπειρία) που θα καθόταν να πει το οτιδήποτε σε μία συνέντευξη χωρίς να αποσκοπούσε κάπου. Δεν είναι ηλίθιος για να βγάλει φόρα παρτίδα τις αδυναμίες του ή τα ατού του εκτός κι αν αποσκοπεί κάπου (πχ να πει "είμαι κουλός" για να μην τον λογαριάσουν και να τους τον φορέσει στον π@το). Δεν πιστεύω ότι οι αναβάτες στα gp είναι αντίστοιχοι με τους Έλληνες ποδοσφαιριστές που βγαίνουν μετά από κάθε αγώνα κι ανοίγουν το στόμα τους με αποτέλεσμα να έχουμε 20 αυτοκτονίες αδιόριστων φιλόλογων, και άλλους 200 να σκίζουν τα πτυχία τους και να βαράνε τα κεφάλια τους στον τοίχο.

Πιστεύω ότι ξέρουν πάρα πολύ καλά τί λένε, και τίποτα δε λέγεται ούτε τυχαία ούτε "ουπς... Μου ξέφυγε...".
Εξαιρέσεις υπάρχουν όταν ο άλλος είναι φούρκα από τα νεύρα και θα πει δυο μαλακίες παραπάνω.
Κατα τα άλλα δε νομίζω ότι οι συνεντέυξεις έχουν την παραμικρή επαφή με την πραγματικότητα.

motomaniac
29/04/2013, 22:37
Australia's Michael Doohan yesterday ended his chances of a sixth straight 500cc championship when he crashed at 180km/h at the Jerez circuit during the opening qualifying session for Sunday's 500cc Spanish Motorcycle Grand Prix.
Doohan, 33, suffered a broken leg, wrist, and collarbone, and muscle damage to his back.

Doohan lost control of his Repsol Honda on his fifth lap of the session and he was injured after he slammed into a trackside tyre barrier. The incident occurred between two fast left-hand corners behind the grandstand on the start-finish straight.

Immediately after Doohan crashed the session was stopped for 20 minutes.

Advertisement
The 33-year-old Gold Coast rider was examined at the circuit by doctors and then transported by ambulance to Seville Hospital. στα 33 κι ηταν ακομα ανικητος. ο μονος που μπορουσε να τον περασει ηταν ο πονος απο τα σπασμενα κοκκαλα. αλλες εποχες? ναι.. αλλα κι αλλοι οδηγοι... και μια χοντα ανικητη βεβαια.. απλα το λεω γιατι θεωρειται η λουγκρα γρια στα 32? δεν θυμαμαι ακριβως..

devil's animal
29/04/2013, 23:58
Δε διαφωνώ σε κάτι από αυτά που έγραψες κι ούτε έχω καμιά ένσταση.

Μόνο το παραπάνω θέλω να σχολιάσω (όχι σχετικά με το Rossi, γενικά).

Πραγματικά δεν πιστεύω ότι θα υπήρχε αναβάτης (με 2 δράμια μυαλό και πόσο μάλλον μια κάποια εμπειρία) που θα καθόταν να πει το οτιδήποτε σε μία συνέντευξη χωρίς να αποσκοπούσε κάπου. Δεν είναι ηλίθιος για να βγάλει φόρα παρτίδα τις αδυναμίες του ή τα ατού του εκτός κι αν αποσκοπεί κάπου (πχ να πει "είμαι κουλός" για να μην τον λογαριάσουν και να τους τον φορέσει στον π@το). Δεν πιστεύω ότι οι αναβάτες στα gp είναι αντίστοιχοι με τους Έλληνες ποδοσφαιριστές που βγαίνουν μετά από κάθε αγώνα κι ανοίγουν το στόμα τους με αποτέλεσμα να έχουμε 20 αυτοκτονίες αδιόριστων φιλόλογων, και άλλους 200 να σκίζουν τα πτυχία τους και να βαράνε τα κεφάλια τους στον τοίχο.

Πιστεύω ότι ξέρουν πάρα πολύ καλά τί λένε, και τίποτα δε λέγεται ούτε τυχαία ούτε "ουπς... Μου ξέφυγε...".
Εξαιρέσεις υπάρχουν όταν ο άλλος είναι φούρκα από τα νεύρα και θα πει δυο μαλακίες παραπάνω.
Κατα τα άλλα δε νομίζω ότι οι συνεντέυξεις έχουν την παραμικρή επαφή με την πραγματικότητα.

κρυβουν πολυ αληθεια αυτα που γραφεις...
το θεμα ειναι οτι ο Rossi δεν ειπε κατι τρελο ή που υποβοσκει κατι αλλο..
απλα ειπε "μαγκες, παω σε ενα σαφως καλυτερο μηχανακι, που πηρε πρωταθλημα με σοβαρη εξελιξη απο τοτε που εφυγα και επειδη 2 χρονια ημουν στον "παγο" οδηγωντας το 'ρδελο, αλλα και επειδη εχουν περασει καπως τα χρονια θα προσπαθησω να κανω keep up με τους αλλους που 2 χρονια τωρα στηνουν, δοκιμαζουν και τρεχουν σε ανταγωνιστικο επιπεδο"..

το οτι δεν ξεχασε να οδηγει το ειπαμε και ειναι δεδομενο...
αλλα τα πραγματα εχουν προχωρησει και αυτος εχει μεινει πισω...
δεν ειναι να πεις οτι πηγαινε το ducati "παναγια βοηθα" και τωρα το yamaha θα του φαινεται παιχνιδι...καλη ωρα οπως εκανε ο stoner 2 χρονια πριν, πηγαινοντας στο honda...
βολτα το εκανε προσπαθοντας να εχει τηλεοπτικο χρονο και να δειχνει τους χορηγους που τους πληρωναν ολους...

μπορει να το ειπε θελοντας να αποβαλλει καπως και το οποιο αγχος ειχε γιατι ολος ο κοσμος περιμενει να ξεσαλωσει πηγαινοντας εκει...
οποτε εμμεσως πλην σαφως ειπε ενα "hold your horses gentlemen" για να δουμε αν οντως θα παρουμε κεφαλια φετος ή θα ειμαστε απλα 5αδα...

MG-KTiNoS
30/04/2013, 00:02
Australia's Michael Doohan yesterday ended his chances of a sixth straight 500cc championship when he crashed at 180km/h at the Jerez circuit during the opening qualifying session for Sunday's 500cc Spanish Motorcycle Grand Prix.
Doohan, 33, suffered a broken leg, wrist, and collarbone, and muscle damage to his back.

Doohan lost control of his Repsol Honda on his fifth lap of the session and he was injured after he slammed into a trackside tyre barrier. The incident occurred between two fast left-hand corners behind the grandstand on the start-finish straight.

Immediately after Doohan crashed the session was stopped for 20 minutes.

Advertisement
The 33-year-old Gold Coast rider was examined at the circuit by doctors and then transported by ambulance to Seville Hospital. στα 33 κι ηταν ακομα ανικητος. ο μονος που μπορουσε να τον περασει ηταν ο πονος απο τα σπασμενα κοκκαλα. αλλες εποχες? ναι.. αλλα κι αλλοι οδηγοι... και μια χοντα ανικητη βεβαια.. απλα το λεω γιατι θεωρειται η λουγκρα γρια στα 32? δεν θυμαμαι ακριβως..

Άλλες εποχές.
Τότε ήθελε τέχνη και κουράγιο, σήμερα φροντίζει το τράξιον.

Τώρα γιατί θεωρείται ο Ρόσσι γέρος?
Γιατί κατ αρχήν το είπε ο Στόνερ:lol: -οπότε κασέτα- κατά δεύτερον γιατί το αθλητικό επίπεδο έχει ανέβει και όλοι κάνουν προπονήσεις κλπ κλπ (αλλά οι αθλητές αντέχουν περισσότερο λόγω λιγότερων τραυματισμών αλλά και καλλίτερης αντιμετωπίσεις των τραυματισμών αυτών) και τρίτον γιατί είχε καταντήσει μονότονο και κάτι έπρεπε να αλλάξει.
Τώρα βέβαια με την επιστροφή του Ρόσσι σε καλή ομάδα πέθανε το ΣΒΚ τηλεοπτικά όποτε ποιός ξέρει τι μπορεί αν γίνει για αυτό...?

pipe_smoker
30/04/2013, 00:07
κρυβουν πολυ αληθεια αυτα που γραφεις...
το θεμα ειναι οτι ο Rossi δεν ειπε κατι τρελο ή που υποβοσκει κατι αλλο..

Ναι, όπως είπα δε διαφώνησα κάπου. Απλά οπως το είδα σα φράση, πήρα την πάσα και το παρέθεσα για να μιλήσω γενικά.
Όντως, ο Rossi στην ουσία το αυτονόητο είπε.



μπορει να το ειπε θελοντας να αποβαλλει καπως και το οποιο αγχος ειχε γιατι ολος ο κοσμος περιμενει να ξεσαλωσει πηγαινοντας εκει...
οποτε εμμεσως πλην σαφως ειπε ενα "hold your horses gentlemen" για να δουμε αν οντως θα παρουμε κεφαλια φετος ή θα ειμαστε απλα 5αδα...

Διόλου απίθανο κι αυτό...

pipe_smoker
30/04/2013, 00:11
Άλλες εποχές.
Τότε ήθελε τέχνη και κουράγιο, σήμερα φροντίζει το τράξιον.

Ε ρε με αυτό το τράξιον έχεις φαγωθεί :lol:



Τώρα γιατί θεωρείται ο Ρόσσι γέρος?
Γιατί κατ αρχήν το είπε ο Στόνερ:lol: -οπότε κασέτα-

:lol::lol::lol::lol:

TROOPER
30/04/2013, 08:26
κλειδωμα και παμε ισπανια

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135196