View Full Version : το κτ του Dr bean μου καιει ασφαλειες! Βοηθατε Χριστιανοί!
Αυτό. Ο τιτλος ειναι πληρης.
Ολα ειναι τσεκαρισμενα (λεει ο μηχανικος μου που ειναι γαμω τα παιδια και κανουμε και εντουραδες μαζι) αλλα η ασφαλεια τσουφ, καιγεται στο λεπτο!
Βοηθατε Χριστιανοι εχω κανονισει να φυγω ΣΚ, αν αναγκαστω να παω με αυτοκινητο θα ΦΡΙΚΑΡΩ!!:cry:
Αν είναι όλα τσεκαρισμένα και είναι Ο.Κ., τότε κάνε πως δεν συμβαίνει τίποτε...
Μήπως να ψαχτείς με την ασφάλεια της τρόμπας & μήπως να ξαναδείς τις συνδέσεις της, μήπως παίζει κανένα βραχυκύκλωμα;
Αν είναι όλα τσεκαρισμένα και είναι Ο.Κ., τότε κάνε πως δεν συμβαίνει τίποτε...
Αυτη ειναι η μεταφυσικη προσεγγιση!:)
Αλλα οσο κι αν κανω οτι δε συμβαινει τιποτα, η ασφάλεια συνεχιζει να καιγεται!
Lioulios
10/04/2013, 14:16
Περαστικά εύχομαι και να το βρείτε σύντομα ...Και για να κάνεις και τη βόλτα σου ,αλλά και για να δούμε και εμείς τί παίζει να έχουμε το νου μας αν το βάλουμε .
Μαζί του (Bean) επικοινώνισες ?
Ή στραβός είναι ο γιαλός, ή στραβά αρμενίζουμε...
επικοινώνησε μαζί του, ή αν σκαμπάζεις από ηλεκτρολογικά τσεκάρισε τη δουλειά του φίλου σου γαμώ τα παιδιά να δείς αν είναι και γαμώ τους ηλεκτρολόγους ή τα έκανε γάμησέ τα.
Γειά χαρά.
Bladerunner
10/04/2013, 15:31
Τα διάβασες αυτά; (http://www.advrider.com/forums/showthread.php?p=19490051)
αν σκαμπάζεις από ηλεκτρολογικά τσεκάρισε τη δουλειά του φίλου σου γαμώ τα παιδιά να δείς αν είναι και γαμώ τους ηλεκτρολόγους ή τα έκανε γάμησέ τα.
Γειά χαρά.
Απο ηλεκτρολογικα δε σκαμπάζω ειναι η αληθεια. Ομως τι να τσεκαρω; Ειναι τοοοοσο πολυπλοκο? Απο τις οδηγιες του dr Bean δυο καλωδιακια ειναι και μια γειωση. Τι μπορει να γινει λαθος σε αυτο; Θελω να πω, ποιο ειναι το πιθανο λαθος για να τσεκαρω;
Μπλεξιμο γαμωτο...
Εχω ανταλλαξει καμποσα μηνυματα με τον dr bean. Μια χαρα παιδί ειναι.
δυο καλωδιακια ειναι και μια γειωση. Τι μπορει να γινει λαθος σε αυτο;
Αν υποθέσουμε ότι η γείωση μπήκε σωστά παίζει να έβαλες ανάποδα τα καλώδια...
(δεν ξέρω για τι φασολόπραμα μιλάτε αλλά αν η τρομπα είναι συνεχούς φοράς πάιζει ρόλο η τοποθέτηση..)
stefanos
10/04/2013, 17:14
Το κιτ αν δεν κάνω λάθος αντικαθιστά τις ψύκτρες στην αντλία βενζίνης.
Ένας εύκολος τρόπος διάγνωσης είναι να ξαναβάλεις τις ψύκτρες και να δείς εάν δουλεύει.
Από την άλλη πώς είμαστε σίγουροι ότι είναι το κιτ και όχι το μοτέρ που βραχυκυκλώνει?
Εβαλες ανάποδα τα καλώδια . Εχει πολικοτιτα και έκαψες την διοδο.
I see occasional fps fail for other reasons the the contact breakers:
- diode fail: I think the diode sometimes fails BECAUSE of the bad contact-breakers: It gets to do more when the points go bad! Good reason to replace the points before they really go bad! (if you do so, you also have a nice spare/bakc-up if you don't trust electronics 100% (like myself :-) , but I am sure you will leave them home unless you go on a world-trip)
- diode fail due to reverse connection: IF you are stupid enough to reverse connect the fp to the battery, you will immediately blow the diode.
diode-fail 99% gives a short-circuit in pump and usually blows the FP-fuse in the bike-fuse-box.
- fp-rod stuck: This happend to people who drive a lot in wet-salt conditions (like here in holland or germany: Wet-snow and lots of winter-salt on the road). Not that many motorbike drivers out there in these conditions, so not so often seen.
- fp- internal coil burned: When the contact-breakers get stuck the pump is 100% ON. This will overheat the pump and blow the fuse on the bike normally. It also will not happen, because the bike doesn't run without the pump-running and the ECU kills the fuelpump power. But if you OVERsize the fuse and trick the bike (for example by bypassing the pumps fuel-hoses, as an emergency but WITHOUT de-connecting the FP connector....).
often this gives a shot-circuit between any of the electrical connection and the outside metal of the pump.
- Salt/corrosion inside the pump-coil: Also short-circuits to outside metal.
I did see OLD pumps... they do 70 liter/h where a new one does 90l/h , both 3x more then you even need.
btw: IF the pump-rod moves (about 2-3 mm) then you can be quite sure the pump internals are ok.
regards
Μπορείς να βάλεις εξωτερική δίοδο... αφού αποσυνδέσεις την μαμά δίοδο... αν είναι η δίοδος που κάηκε.
Μπορείς να βάλεις εξωτερική δίοδο... αφού αποσυνδέσεις την μαμά δίοδο...
Όχι απαραίτητα... Εξαρτάται αν η δίοδος κάηκε από "πολύ" ρεύμα (οπότε είναι ανοιχτό κύκλωμα) ή από υπερβολική ανάστροφη τάση (οπότε τότε είναι βραχυκύκλωμα)
Ελέγχεται ευκολα με πολύμετρο..
Όσο για το παρακάτω, προφανώς ισχύει μόνο στις περιπτώσεις που θα συνδεθεί με ανάποδη πολικότητα...
diode-fail 99% gives a short-circuit in pump and usually blows the FP-fuse in the bike-fuse-box.
Αν και συνήθως η αντοχή σε reverse bias voltage των διόδων είναι ΠΟΛΥ μεγαλύτερη από την forward..
δυο καλωδιακια ειναι και μια γειωση.
Έχουν και γείωση τα ΚΤΜ...:confused:
Χριστιανοι ειστε πολυ καλοι που βοηθατε αλλα εγω δεν σκαμπαζω απο μαστοριλικια. Βασικα δεν εχω χρονο να ασχοληθω και να πειραματιστω για να αποκλεισω τις πιθανοτητες ωσπου να βρω την αιτια του κακου.
Δηλαδη ειμαι επισημως σε αδιεξοδο.
Πήγαινε σε ένα ηλεκτρολόγο καλό.
Πήγαινε σε ένα ηλεκτρολόγο καλό.
Βabis ilektrologos, ίσως..??;)
Βabis ilektrologos, ίσως..??;)
babis? ποιος babis?
babis? ποιος babis?
Mη, MH ρωτάς.....
Αν θες να γελάσεις πάντως, δες εδώ (http://youtu.be/wIL8T9fjihw)
Ktm.Prestige
16/05/2013, 17:32
Πάρε της οδηγίες που σου δίνει ο Bean , τράβα σε ενα καλό ηλεκτρολόγο να σου δώσει λύση.
Μην πειραματίζεσαι και χάνεις το χρόνο σου όπως και το ΣΚ σου.
Lioulios
17/05/2013, 01:43
Το μάνιουαλ , για όποιον το θέλει είναι αυτό http://www.lc8.nl/download/fuelpump%20manual.PDF
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.