View Full Version : Αλλαγη γραναζιων
Σκεφτομαι να αλλαξω το πισω γραναζι με μικροτερο ωστε να γινει λιγο πιο "μακρυα" η σχεση μεταδοσης. Το εχει κανει κανενας ? εαν ναι ποσα δοντια ?
απο οτι θυμαμαι η αναλογια ειναι 1 μπροστα 3 πισω,
δλδ αμα θες να το κοντινεις 1 δοντι, βαζεις ή 1 μικροτερο μπροστα ή 3 περισσοτερα πισω, οποτε για να το μακρινεις νομιζω το αντιθετο ισχυει...
Απλως εχε υπο'ψιν οτι αναλογα τι θα επιλεξεις (μπρος η πισω γραναζι) θα εχεις και διαφορετικη μεταβολη στο μηκος του μεταξονιου.
Απλως εχε υπο'ψιν οτι αναλογα τι θα επιλεξεις (μπρος η πισω γραναζι) θα εχεις και διαφορετικη μεταβολη στο μηκος του μεταξονιου.
αυτο δεν μπορει να το ριθμισει απο το μηκος της αλυσιδας??
αυτο δεν μπορει να το ριθμισει απο το μηκος της αλυσιδας??
Ξανασκέψου το λίγο αυτό που είπες...
Ξανασκέψου το λίγο αυτό που είπες...
Για βοηθησε λιγο γιατι και εγω μπλοκαρισα. :confused:
Ξανασκέψου το λίγο αυτό που είπες...
πχ. λεμε πως βαζεις μεγαλυτερο γραναζι πισω, δεν θα μειωθει το μηκος του μεταξονιου? αν βαλεις μεγαλυτερη αλυσιδα, δεν θα επανελει στα του προιγουμενου?? εστω και με μικρη αποκληση... λεω γω τωρα...
Για βοηθησε λιγο γιατι και εγω μπλοκαρισα. :confused:
Εστω οτι το μαμα γραναζωμα ειναι 15/45 (μπρος/πισω).
Εστω οτι θες να το μακρυνεις κατα περιπου 7.5%
Αυτο το επιτυγχανεις ειτε με 16/45 ειτε με 15/42.
Με δεδομενο οτι και στις δυο περιπτωσεις χρησιμοποιεις αλυσιδα με μαματο αριθμο κρικων, η πρωτη περιπτωση θα σου κοντυνει το μεταξονιο (πιο γρηγορη γεωμετρια) ενω στην δευτερη θα το μακρυνει (πιο αργη γεωμετρια). Τα 2 περιπου εκατοστα διαφορας μεταξονιου μεταξυ των δυο περιπτωσεων, κανουν πολυ μεγαλη διαφορα στην αισθηση. Αν για παραδειγμα στη δικη μου μηχανη απο 17/45 μαμα, για να μακρυνω παω σε 17/42, νοιωθω οτι σερνω πισω τραιηλερ.
Οποτε θα ελεγα πρωτα να σκεφτεις αν θες την γεωμετρια σου πιο αργη η πιο γρηγορη και μετα να επιλεξεις πιο γραναζι θα αλλαξεις.
Προφανως αν αλλαξεις αριθμο κρικων στην αλυσιδα, ενδεχομενως να μπορεις να κρατησεις το μεταξονιο στα ιδια επιπεδα.
Κανε μια βολτα απο δω:
www,gearingcommander.com λιγο πιο κατω στην σελιδα θα δεις την μεταβολη της αποστασης των δυο γραναζιων αναλογως του συνδυασμου των δοντιων.
Εστω οτι το μαμα γραναζωμα ειναι 15/45 (μπρος/πισω).
Εστω οτι θες να το μακρυνεις κατα περιπου 7.5%
Αυτο το επιτυγχανεις ειτε με 16/45 ειτε με 15/42.
Με δεδομενο οτι και στις δυο περιπτωσεις χρησιμοποιεις αλυσιδα με μαματο αριθμο κρικων, η πρωτη περιπτωση θα σου κοντυνει το μεταξονιο (πιο γρηγορη γεωμετρια) ενω στην δευτερη θα το μακρυνει (πιο αργη γεωμετρια). Τα 2 περιπου εκατοστα διαφορας μεταξονιου μεταξυ των δυο περιπτωσεων, κανουν πολυ μεγαλη διαφορα στην αισθηση. Αν για παραδειγμα στη δικη μου μηχανη απο 17/45 μαμα, για να μακρυνω παω σε 17/42, νοιωθω οτι σερνω πισω τραιηλερ.
Οποτε θα ελεγα πρωτα να σκεφτεις αν θες την γεωμετρια σου πιο αργη η πιο γρηγορη και μετα να επιλεξεις πιο γραναζι θα αλλαξεις.
Προφανως αν αλλαξεις αριθμο κρικων στην αλυσιδα, ενδεχομενως να μπορεις να κρατησεις το μεταξονιο στα ιδια επιπεδα.
Κανε μια βολτα απο δω:
www,gearingcommander.com λιγο πιο κατω στην σελιδα θα δεις την μεταβολη της αποστασης των δυο γραναζιων αναλογως του συνδυασμου των δοντιων.
Οπότε τίθεται η ερώτηση... Αν θες να το μακρύνεις γιατί μετά να το μαζέψεις;
Οπότε τίθεται η ερώτηση... Αν θες να το μακρύνεις γιατί μετά να το μαζέψεις;
Α?
Αλλο το μακραινω την μεταδοση, αλλα το μακραινω το μεταξονιο....(αν καταλαβα καλα τι εννοεις)
Α?
Αλλο το μακραινω την μεταδοση, αλλα το μακραινω το μεταξονιο....(αν καταλαβα καλα τι εννοεις)
Σωστότατος!
Α?
Αλλο το μακραινω την μεταδοση, αλλα το μακραινω το μεταξονιο....(αν καταλαβα καλα τι εννοεις)
Κι έτσι ξεκίνησε ο καυγάς....
Όταν αλλάζεις γρανάζια, συνήθως αλλάζεις κι αλυσίδα για να μην αλλάζει το μεταξόνιο, κι άρα η γεωμετρία σου...
Εγώ που είχα μεγάλο πισω γρανάζι, είχα άλλη αλυσίδα από τώρα που εχω μαμά (διαστάσεις) γρανάζια κι αλυσίδα...
Σωστότατος!
Εσένα περιμέναμε με το διαφορικό... :bawl:
Εγώ που είχα μεγάλο πισω γρανάζι, είχα άλλη αλυσίδα από τώρα που εχω μαμά (διαστάσεις) γρανάζια κι αλυσίδα...
ου γαρ ερχεται μονον.....
Εσένα περιμέναμε με το διαφορικό... :bawl:
Έχω και με γρανάζια ρε τι νόμιζες, γιάπης είμαι???
:D
ου γαρ ερχεται μονον.....
Θες να με βοηθήσεις λίγο;
Το μεταξόνιο ορίζεται στο πόσο μετακινείται ο πίσω τροχός... αυτός όμως μπορεί να μετακινηθεί όσο του επιτρέπεται απο τους οδηγους στο ψαλίδι (οι οποίοι και δεν αλλάζουν)... άρα;
Θες να με βοηθήσεις λίγο;
Το μεταξόνιο ορίζεται στο πόσο μετακινείται ο πίσω τροχός... αυτός όμως μπορεί να μετακινηθεί όσο του επιτρέπεται απο τους οδηγους στο ψαλίδι (οι οποίοι και δεν αλλάζουν)... άρα;
αναφερομανε στο οτι πηγες σε μαμα γραναζωμα, διοτι λογω γηρατος δεν δυνασαι να ελεγξεις το ζωον, αλλα μου το γ@μησες το αστειο :bawl:
αναφερομανε στο οτι πηγες σε μαμα γραναζωμα, διοτι λογω γηρατος δεν δυνασαι να ελεγξεις το ζωον, αλλα μου το γ@μησες το αστειο :bawl:
Το κοστος του καυσίμου, η μετατροπή του σε commuter (μέχρι νεωτέρας), το κόστος των ελαστικών, το ελάχιστα συντηρούμενο οδόστρωμα κι άλλες τέτοιες αστειες διακιολογίες...! :bawl: :tooth:
H αλήθεια είναι ότι ήθελα να δω τελικές και να σταματήσω να παιζω με τις ταχύτητες συνέχεια :tooth:
ΟΚ μεχρι εδω.
Το Bandit 650 RRRR:lol: εχει τα 120 στις 6000 r/min. Εαν το "μακρυνω" ωστε π.χ. τα 120 να πανε στις 5000 r/min λετε να εχω θεμα ? Απο οικονομια βενζινης θα εχω αποτελεσμα ή μπορει να γινει και χειροτερα ?
Η χρηση της μηχανης ειναι :
- 99% μονός
- 80-90% ανοικτος δρομος / εθνικη
- ταχυτητα 110-140 χλμ/ωρα
- τελικη ταχυτητα δεν με ενδιαφερει
ΟΚ μεχρι εδω.
Το Bandit 650 RRRR:lol: εχει τα 120 στις 6000 r/min. Εαν το "μακρυνω" ωστε π.χ. τα 120 να πανε στις 5000 r/min λετε να εχω θεμα ? Απο οικονομια βενζινης θα εχω αποτελεσμα ή μπορει να γινει και χειροτερα ?
Η χρηση της μηχανης ειναι :
- 99% μονός
- 80-90% ανοικτος δρομος / εθνικη
- ταχυτητα 110-140 χλμ/ωρα
- τελικη ταχυτητα δεν με ενδιαφερει
Μάλλον θα το πεθάνεις το μηχανάκι...
EL BANDIT
20/04/2013, 11:35
καπου εχει ξαναπαιξει η ερωτηση,ειχα ενδιαφερθει κι εγω,αλλα σε ενα πινακα θυμαμαι οτι συνδιασμο και να εκανες κατεληγες σε υποβιβασμο των επιδοσεων απο το εργοστασιακο και σαφως μεγαλωνει το σφαλμα στο κοντερ!
Υπηρχαν πολλες στιγμες που αν ηταν μακρυ το γραναζωμα σκεφτηκα εδω θα κρεμαγε η απο την αλλη πολλες μοτο πχ το αντιστοιχο γιαμαχα νταιβερσιον στις 6000 εχει 100 και εμας 120
ΟΚ μεχρι εδω.
Το Bandit 650 RRRR:lol: εχει τα 120 στις 6000 r/min. Εαν το "μακρυνω" ωστε π.χ. τα 120 να πανε στις 5000 r/min λετε να εχω θεμα ? Απο οικονομια βενζινης θα εχω αποτελεσμα ή μπορει να γινει και χειροτερα ?
Η χρηση της μηχανης ειναι :
- 99% μονός
- 80-90% ανοικτος δρομος / εθνικη
- ταχυτητα 110-140 χλμ/ωρα
- τελικη ταχυτητα δεν με ενδιαφερει
ειναι κριμα να το μακρυνεις τοσο πολυ. Για να βγαλεις 120 με 5000 στην εκτη ειανι 20% πιο μακρυ, αρα 20% θα μακρυνουν ολες οι ταχυτητες. Το μηχανακι εχει ροπη για να ξεκιναει και με 2α οποτε δε θα εχεις κανενα προβλημα με την πρωτη (που πλεον θα φτανει τα 100κατι πραγματικα στον κοφτη).
Σιγουρα θα χασεις σε επιδοσεις
Πολυ πιθανο να μην κερδισεις τιποτα σε καταναλωση διοτι το bandit εχει τη μεγιστη ροπη στις 9000 περιπου και οχι κοντα στις 5000-6000 που κινεισαι εσυ
Ok παιδες. Ευχαριστω για τις απαντησεις.
Αρα καλυτερα να μην πειραξω τιποτα.
:wave2:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.