PDA

View Full Version : Adv '03 ή από '04 και μετά;



paramedic
18/04/2013, 12:01
Δηλαδή ρε παίδες εμείς που θέλουμε να πάρουμε ενα 950 να κοιτάξουμε σε μοντέλα του 03 που είναι και φτηνότερα 1000-1300 ευρά απο τα άλλα και να τα βάψουμε κάποια στιγμή σε οτι γουστάρουμε(η απλά να του περάσουμε αυτα τα αυτοκόλλητα με 200€) η παίζουν και άλλα πολλά θέματα με αυτα τα μοντέλα, όπως αντλίες(καλά αυτη ίσως σκάει έτσι κι αλλιώς σε όλα), ψαλίδι(διάβασα οτι είναι διαφορετικό) και δεν ξέρω εγώ τι άλλο.

MikeG
18/04/2013, 12:10
Δηλαδή ρε παίδες εμείς που θέλουμε να πάρουμε ενα 950 να κοιτάξουμε σε μοντέλα του 03 που είναι και φτηνότερα 1000-1300 ευρά απο τα άλλα και να τα βάψουμε κάποια στιγμή σε οτι γουστάρουμε(η απλά να του περάσουμε αυτα τα αυτοκόλλητα με 200€) η παίζουν και άλλα πολλά θέματα με αυτα τα μοντέλα, όπως αντλίες(καλά αυτη ίσως σκάει έτσι κι αλλιώς σε όλα), ψαλίδι(διάβασα οτι είναι διαφορετικό) και δεν ξέρω εγώ τι άλλο.


Από το 2004 και μετά να κοιτάς. Όχι 2003.

Lioulios
18/04/2013, 13:23
Από το 2004 και μετά να κοιτάς. Όχι 2003.

Τ΄ακούω να λέγεται συχνά πυκνά και παίρνω και αφορμή και πειράζω τους 03 κατόχους ..... Αλλά οι λεγόμενες παιδικές ασθένειες με τρόμπες κτλ δεν έχουν διορθωθεί ακόμα και σε 10 άρια 990 μοντέλα (γνωστός έμεινε από κάτω συμπλέκτη στα 17οοοχλμ με 10άρι)

...Τί ακριβώς δηλαδή κάνανε η ΚΤΜ απο το 04 και μετά που να είναι άξιο αναφοράς και να πρέπει κάποιος να προτημήσει ένα μτχ από 04 και μετά ;

Όσα 03άρια ξέρω ...Πάνε τον Κ@λ@ τους και δεν παρουσιάζουν το παραμικρό . Γιατί δηλ να μην τα προτημήσει κάποιος σε σχέση με 04-05 , που ψάχνει μτχ ;

paramedic
18/04/2013, 15:00
Τ΄ακούω να λέγεται συχνά πυκνά και παίρνω και αφορμή και πειράζω τους 03 κατόχους ..... Αλλά οι λεγόμενες παιδικές ασθένειες με τρόμπες κτλ δεν έχουν διορθωθεί ακόμα και σε 10 άρια 990 μοντέλα (γνωστός έμεινε από κάτω συμπλέκτη στα 17οοοχλμ με 10άρι)

...Τί ακριβώς δηλαδή κάνανε η ΚΤΜ απο το 04 και μετά που να είναι άξιο αναφοράς και να πρέπει κάποιος να προτημήσει ένα μτχ από 04 και μετά ;

Όσα 03άρια ξέρω ...Πάνε τον Κ@λ@ τους και δεν παρουσιάζουν το παραμικρό . Γιατί δηλ να μην τα προτημήσει κάποιος σε σχέση με 04-05 , που ψάχνει μτχ ;
Και εμένα όλοι το ίδιο μου λένε αλλα πέρα απο το χρώμα και ίσως το ψαλίδι(στο ADVrider ενας έλεγε οτι το ψαλίδι ενισχύθηκε στα μετεγενεστερα μοντέλα και μάλιστα ο ίδιος ενίσχυσε το δικό του και το έδειχνε με φωτο κλπ) και δεν ξέρω τον λόγο. Αλλαξε κατι σε άλλα περιφειακά? Στον κινητήρα? Στις αναρτήσεις? Τα 03 γκρι πάιζουν 3700-4000, τα πορτοκαλί S στα 4.300-5.000 και τα 04-05 στα 5.000 και βάλε και κάποιοι θέλουν και 5.5-7 χιλιάρικα(αν τα πάρουν ποτέ άλλο θέμα απο την στιγμή που ακομα και κάποια 990 παίζουν εκεί). Αξίζει μονο για το χρώμα απο την στιγμή που το αλλάζεις με 300€ περίπου?

MiltiadisK.D
18/04/2013, 15:44
Χτυπα του 2003 μοντελο αφοβα και μην ακους μ@@@λ@@@κ!ες(κοιτα την τσεπη σου),απλα πηγαινε το σε καποιο μαστορα με @ρχ!δ!@ και γνωσεις πανω στα ΚΤΜ να δει εαν χρειαζεται κατι και ποσο θα σου στοιχησει για να δεις αν σε συμφερει να το παρεις η να ψαξεις καποιο αλλο 950.Ολα βαρανε τρομπα συμπλεκτη ακομα και του 2011 μοντελα ξερω,αντλια βενζινης περιπου στα 45000χλμ για ολα τα 950 και τιποτα αλλο.Οι διαφορες που εχουν τα 03 με τα 04 και 05 ειναι ασημαντες και αν δεν τα βαλεις διπλα διπλα τα μηχανακια δεν τις καταλαβαινεις.Εχω 03 και ξερω αρκετους με 03 μοντελα και δεν εχουν μασησει οπως γνωριζω και 990 με ενα σκασμο προβληματα,σημαντικο παραγοντα παιζει ποιος το φτιαχνει το μηχανακι και οταν πρωτοβγηκαν τα 950 ΚΑΝΕΙΣ δεν ηξερε να τα φτιαχνει,περασαν κανα δυο χρονια και εμαθαν τις παιδικες ασθενειες και ολοι νομιζουν οτι εγιναν καποιες αλλαγες:lol:;)

paramedic
18/04/2013, 15:53
Κοίτα μου αρέσει το πορτοκαλί περισσότερο και μετά το μάυρο και τέλος το γκρι. Απο κοντά βέβαια δεν έχω δει το γκρι αλλά τα άλλα 2. Αλλα αν είναι για ενα χρώμα να δώσω ενα χιλιάρικο παραπάνω δεν το κάνω. Σε μάστορα θα πάω όποιο και να δω αλλά ακόμα σκέφτομαι σε ποιον. Λέω για τον Χελιώτη μιας και εχω ακούσει τα καλύτερα. Κάθε πρόταση δεκτή βέβαια.

MiltiadisK.D
18/04/2013, 16:02
Προσωπικα μου αρεσουν ολα τα χρωματα των 950,στο car.gr υπαρχουν αξιολογα 950 σε καλες τιμες και συζυτησιμες οποτε αρκει να ψαχτεις.Προσωπικα θα κοιτουσα για οσο το δυνατον πιο λιγα χλμ,book service,ποιος μηχανικος το εφτιαχνε,τι εξτρα φοραει(γιατι θα χρειαστεις καποια σιγουρα).Αναλογα τα χλμ να υπολογιζεις τρομπα συμπλεκτη και αντλια βενζινης.+++στον ΜαστροΜητσο χωρις να του κανω διαφημιση(χαρης αυτον αποκτησα το δικο μου:a015:) αν και υπαρχουν και αλλοι αξιολογοι!:beer:

Mariner
18/04/2013, 18:29
Ρίξε μια ματιά εδώ, αναφέρει τα "γνωστά" θέματα που βγάλανε και με τη χρονιά :)

http://www.ktm950.info/how/ktm_950_issues.html

paramedic
18/04/2013, 19:47
Ρίξε μια ματιά εδώ, αναφέρει τα "γνωστά" θέματα που βγάλανε και με τη χρονιά :)

http://www.ktm950.info/how/ktm_950_issues.html
Το λινκ είναι στα bookmarks μου εδώ και καιρό και ρίχνω διάβασμα αλλά σε ευχαριστώ πολύ έτσι κι αλλιώς. Παρεπιπτόντως αυτοί οι φούστηδες οι Αμερικάνοι πόσα στο διάολο δολάρια έχουν περισευούμενα για να έχουν όλοι ένα φουλ εξοπλισμένο συνεργείο στο σπίτι τους ρε σεις? Συνεργεία δεν έχουν εκεί όλα στα σπίτια τους τα φτιάχνουν?

Aνεμος
18/04/2013, 20:12
Το λινκ είναι στα bookmarks μου εδώ και καιρό και ρίχνω διάβασμα αλλά σε ευχαριστώ πολύ έτσι κι αλλιώς. Παρεπιπτόντως αυτοί οι φούστηδες οι Αμερικάνοι πόσα στο διάολο δολάρια έχουν περισευούμενα για να έχουν όλοι ένα φουλ εξοπλισμένο συνεργείο στο σπίτι τους ρε σεις? Συνεργεία δεν έχουν εκεί όλα στα σπίτια τους τα φτιάχνουν?

Εχουνε πολλά οι φούστηδες...Πέρα απο το συνεργείο που έχουν για γκαράζ,αφού συχνάζεις στο AdvRider θα έχεις παρατηρήσει τα πόσα μηχανάκια έχουν οι περισσότεροι στην υπογραφή τους/ιδιοκτησία τους...ταυτόχρονα.....:smokin:

Lioulios
18/04/2013, 20:44
και γω αν ημουν στο Αμερικα .... 5-6 μηχανακια θα χα !

Aνεμος
18/04/2013, 21:00
Παρεμπιπτόντως επειδή αυτή την περίοδο κάνω την ίδια σκέψη για μετάβαση σε ενα 950 και έχω πάνω κάτω τους ίδιους προβληματισμούς με εσένα,νομίζω πως όντως τα 03 μοντέλα είχαν τις παιδικές τους ασθένεις που λύθηκαν στα μεταγενέστερα όπως πχ http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=147440&highlight=pyndon&page=2

Το μηχανάκι του Pyndon είναι 04,αλλα παίρνεις μια ιδεα του τι ανακλήσεις είχαν παίξει στα πρώτα.Αν δεν κάνω λάθος ο gefr είχε ένα σπασμένο πλαίσιο ...

Σε γενικές γραμμές τα πρώτα πήγαιναν τον κώλο τους απο γκάζια αλλα ήταν και λίγο τζόκερ να σου κάτσει καλό κομμάτι...

paramedic
18/04/2013, 22:41
Αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα είναι οτι αν ενα μηχανάκι βγάλει προβλήματα στην πρώτη γενιά πάει μετά το βγάζουμε σκάρτο και δεν αλλάζουμε γνώμη με τίποτα. Με το Caponord που είχα λέγανε οτι βγάζει τα μύρια όσα ενω είχε 2-3 προβλήματα με μικρό κόστος (και ριζικό) τρόπο αντιμετώπισης. Κακά μηχανάκια λίγα είναι. Κακή συντήρηση τους κάνουμε εμείς και τα βγάζουμε σκάρτα. Οσο για τους Αμερικάνους τα μαμάνε στην έρημο και στα δάση(και καλά τους κάνουν) και όλα βγαζουν αντλιά νερού δευτερέουσα αντλία συμπλέκτη αν δεν κάνω λάθος.

Aνεμος
19/04/2013, 00:01
Αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα είναι οτι αν ενα μηχανάκι βγάλει προβλήματα στην πρώτη γενιά πάει μετά το βγάζουμε σκάρτο και δεν αλλάζουμε γνώμη με τίποτα. Με το Caponord που είχα λέγανε οτι βγάζει τα μύρια όσα ενω είχε 2-3 προβλήματα με μικρό κόστος (και ριζικό) τρόπο αντιμετώπισης. Κακά μηχανάκια λίγα είναι. Κακή συντήρηση τους κάνουμε εμείς και τα βγάζουμε σκάρτα. Οσο για τους Αμερικάνους τα μαμάνε στην έρημο και στα δάση(και καλά τους κάνουν) και όλα βγαζουν αντλιά νερού δευτερέουσα αντλία συμπλέκτη αν δεν κάνω λάθος.


Συμφωνώ απόλυτα .Εχω ενα ΚΤΜ 640-το πιό ευπαθές ΚΤΜ:rolleyes:- και συνεχίζω να πιστεύω μετά απο 8 χρόνια και εξηντα πέντε χιλιάδες χιλιόμετρα :D:vroum: οτι το μηχανάκι αν το συντηρείς σωστά και το οδηγάς όπως του πρέπει είναι σκύλος,αλλα στην Ελλάδα το έσπαγαν απο έλλειψη συντήρησης :a31:και έφταιγε αυτό...

Όταν αγοράζεις ενα μηχανάκι, πρέπει να γνωρίζεις ακριβώς όλο το πακέτο που έρχεται μαζί και να είσαι και διατεθειμένος να το αποδεχτείς.Τότε είσαι ευτυχισμένος με αυτό που πήρες ,για τους λόγους που το πήρες και το υπόλοιπο πακέτο το δέχεσαι και το τηρείς απο άποψη χρονοδιαγράμματος,είτε αυτό είναι λάδια φίλτρα κάθε 2 που θέλει το 640 είτε έίναι λάστιχα κάθε 2 που θέλει ενα ss .Aν δεν γνωρίζεις τι πήρες και τί θέλει αυτό που πήρες, σπας το μηχανάκι κι μετά γκρινιάζεις.

Ετσι και το 950 , θέλει αντλίες βενζίνης,νερου και δευτερεύουσα συμπλέκτη και τέλος φορέβα.Τα θεωρώ πολύ λίγα μπροστά σε αυτά που σου δίνει.
Παρόλα αυτά , τα 03 -που και εγώ τα γλυκοκοιτάω - θέλουν το ψάξιμό τους.;)

paramedic
19/04/2013, 13:44
Συμφωνώ απόλυτα .Εχω ενα ΚΤΜ 640-το πιό ευπαθές ΚΤΜ:rolleyes:- και συνεχίζω να πιστεύω μετά απο 8 χρόνια και εξηντα πέντε χιλιάδες χιλιόμετρα :D:vroum: οτι το μηχανάκι αν το συντηρείς σωστά και το οδηγάς όπως του πρέπει είναι σκύλος,αλλα στην Ελλάδα το έσπαγαν απο έλλειψη συντήρησης :a31:και έφταιγε αυτό...

Όταν αγοράζεις ενα μηχανάκι, πρέπει να γνωρίζεις ακριβώς όλο το πακέτο που έρχεται μαζί και να είσαι και διατεθειμένος να το αποδεχτείς.Τότε είσαι ευτυχισμένος με αυτό που πήρες ,για τους λόγους που το πήρες και το υπόλοιπο πακέτο το δέχεσαι και το τηρείς απο άποψη χρονοδιαγράμματος,είτε αυτό είναι λάδια φίλτρα κάθε 2 που θέλει το 640 είτε έίναι λάστιχα κάθε 2 που θέλει ενα ss .Aν δεν γνωρίζεις τι πήρες και τί θέλει αυτό που πήρες, σπας το μηχανάκι κι μετά γκρινιάζεις.

Ετσι και το 950 , θέλει αντλίες βενζίνης,νερου και δευτερεύουσα συμπλέκτη και τέλος φορέβα.Τα θεωρώ πολύ λίγα μπροστά σε αυτά που σου δίνει.
Παρόλα αυτά , τα 03 -που και εγώ τα γλυκοκοιτάω - θέλουν το ψάξιμό τους.;)
Καταρχήν να κοιτάξουμε να συννενοηθούμε για να μην ανεβάσουμε τον ανταγωνισμό μεταξύ μας όταν θα κοιτάμε για να αγοράσουμε :D:lol::D:lol: γιατί τα ίδια θα δούμε προφανώς!!
Και εγω σε αυτα έχω καταλήξει οτι χρειάζεται για να γίνει ενα αξιόπιστο μηχανάκι αν φυσικά δεν έχει γίνει απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη(στο Capo που είχα πάρει όλα είχαν ήδη γίνει απο τους προηγούμενους) μιας και κουβαλάνε και 10 χρόνια πια τα μηχανάκια. Πράγματι αν ξέρεις για ποιο λόγ πήρες την μηχανή και είσαι διατεθιμένος να δεχτείς οτι πχ το 950 θα καίει λίγο ρε αδερφέ(αν και εκεί το δεξί χέρι πάιζει μεγάαααααλο ρόλο. Αντε βέβαια με τέτοιο εργαλέιο να είσαι συνετός) είσαι ευτυχισμένος για την αγορά σου. Και εδώ που τα λέμε δεν βγάζει και τόσο σημαντικά και ακριβά προβλήματα. Τι να πούνε και οι κάτοχοι 1200 Adventure(αν και αυτοί όλα καλά τα βλέπουν) που έχουν δώσει 3 κουβάδες λεφτά και το μηχανάκι βγάζει άλλον ένα κουβά λεφτά προβλήματα?

notakos600
19/04/2013, 14:30
Κερδίζουν πρωταθλήματα και δεν αξιώθηκαν δέκα χρόνια τώρα να βάλουν μια κωλοτρόμπα της προκοπής; Ας βάλουν ιαπωνικές, δεν είναι ντροπή...

DrBig
19/04/2013, 14:48
Κερδίζουν πρωταθλήματα και δεν αξιώθηκαν δέκα χρόνια τώρα να βάλουν μια κωλοτρόμπα της προκοπής; Ας βάλουν ιαπωνικές, δεν είναι ντροπή...

Mitsubishi εχουν τα 950...

MG-KTiNoS
19/04/2013, 14:56
Mitsubishi εχουν τα 950...

As βάλουν μπρέμπο ρε αδερφέ...
Δεν είναι ντροπή !
:a9:

Lioulios
19/04/2013, 14:57
Και μια συνεργασία με την OBERONE δεν θα ταν κακή ιδέα για τους συμπλέκτες .

notakos600
19/04/2013, 14:57
Ας βάλουνε κορεάτικες, το hyundai του πατέρα μου έχει 170.000 km και δεν έχει κάνει κιχ.

paramedic
19/04/2013, 19:29
Α και κάτι άλλο. Με το ύψος τι γίνεται? Θέλω να πω εχουν διαφορές τα μοντέλα μεταξύ τους? Οχι τα S που ξέρω οτι είναι πιο ψηλά αλλά τα απλά. Εγω είμαι 1.80 χωρίς μπότες και το capo πχ το είχα άνετα. Το S το έχω?

harris_x
19/04/2013, 19:37
μάγκες το θέμα διαχωρίστηκε γιατί φάνηκε πως θέλατε να μιλήσετε για το θέμα του τίτλου.
Αν δεν σας καλύπτει/ενδιαφέρει πλέον το θέμα, μπορώ εύκολα να το κλειδώσω :winka:

Συνεχίστε παρακαλώ εντός θέματος.

Lioulios
19/04/2013, 19:49
Καλό είναι να είσαι 1.80 + για το S , αλλά ξέρω άτομα που με 1.75 (δεν πατας) τα πάνε περήφημα !

Χάρη μες το θέμα είναι όλα . Απλά πλατιάσαμε λιγάκι .

paramedic
19/04/2013, 20:20
Το θέμα με το ψαλίδι του 03 που αναφέρθηκα πιο πανω...
http://www.ktm950.info/how/Farkels/adventure/swingarm/reinforcement.html

gefr
21/04/2013, 05:55
Νομίζω ένα ανθολόγιο είναι αυτό:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=127439&p=2169890&viewfull=1#post2169890

Stabak
21/04/2013, 08:44
Το θεμα ειναι πως μεχρι και το 05 η ΚΤΜ επισημα ειχε βγαλει ενα ματσο tech bulletins και ανακλησεις οπου θα επρεπε να εχουν αντιμετωπιστει απο τους ιδιοκτητες μεσω των εξουσιοδοτημενων. Αν αυτες εχουν γινει ή θεραπευθει με πατεντα του μαστορα (που μη κρυβομαστε γινοταν στις αρχες) δεν εχεις θεμα αλλα για ποσο. Αν ομως δεν εχουν γινει εχεις θεμα κ δεν εχεις και εγγυηση. Σε καθε περιπτωση ζητας ηλεκτρονικο ιστορικο κ βιβλιαρακι κλπ. Υποτιθεται απο το 05 και μετα αν δεν κανω λαθος ολα τα θεματα ειχαν θεραπευθει απο το εργοστασιο.

Τα θεματα με τρομπες κλπ ειναι αναλωσιμα κ συνοδευσαν το μοντελο μεχρι και σημερα...

Aνεμος
21/04/2013, 11:10
@ paramedic : ναι, πρέπει να συνεννοηθούμε σίγουρα όταν βγούμε για αγορα:winka::tooth:

Σχετικά με το ύψος ανα χρονιά,οι διαδρομές αναρτήσεων είναι οι παρακάτω


2003-04: (230mm) - "S" (265mm)
2005-06: (210mm) - "S" (245mm)
2007-08: (210mm) - "S" (265mm)
2009-10: (210mm) - "R" (265mm)
2011-11: (210mm) - "R" (248mm)

@stabak : +1

LOUKILOUK
21/04/2013, 15:16
Ρωτήστε κανά ενημερωμένο μηχανικό της ΚΤΜ, γιατί έχω την εντύπωση (σχεδόν σίγουρος θα έλεγα) ότι υπάρχουν μικροβελτιώσεις και βαθύτερα στα επόμενα του 03 μοντέλα...δεν θυμάμε ακριβώς τώρα, αλλά το 2008-09 που το έψαχνα το είχα βρει...Νομίζω στο σύστημα λίπανσης αλλά δεν είμαι και σίγουρος...αν το ξαναβρώ θα ενημερώσω...Τελικά πήρα 990 τότε...
Γενικά πάντως όπως λέει και ο σοφός λαός καλύτερα να σου βγει το μάτι...Τώρα μετά από χρόνια αρκετοί έχουν καταλάβει τι παπαριές ακούγονταν και αλλάζουν άποψη...
Το μόνο σοβαρό μεονέκτημα του μεγάλου ΚΤΜ είναι η κατανάλωση...γιατί θα το "πας"... αλλιώς τι το πήρες το ρημάδι;

Καλές αγορές...:wave2:

paramedic
21/04/2013, 21:39
Εγω πάντως σήμερα παίδες έθαψα μάλλον για πολύ καιρό την σκέψη αγοράς της μηχανής γιατι τα πράγματα δεν κύλησαν καλά. Σκέφτηκα να πάω σε κάτι πιο μικρό και φτηνό αλλά στα όνειρα δεν κάνεις συμβιβασμούς. Θα μέινω και άλλο(μαλλον πολυ) καιρό με το σκούτερ που πάει και με φέρνει στην δουλειά απλά.:(:(