View Full Version : ER5, κάτι σε Ηonda ή κάτι άλλο;
Πέραν του οτι δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο, θεωρω οτι ειναι αξιοπρεπες.
Δε γνωριζω τπτ παραπανω εκτος του ότι φοράει μια ντι-τιουντ εκδοση του μοτερ του gpz500s (δηλαδης εχει τις ρίζες του στο τελος '80)
Σιδερενιο πλαίσιο, ταμπουράκι πίσω και ωχ αμαν αμαν :lol:
Δεν ξέρω αν είχαν συγκεκριμένο είχε τπτ ασθένειες ή τρωτά σημεια να ρίξω ενα βλέφαρο προσεχτικότερα
Ανταλλακτικά παιζουν?Φθηνά?
Οποιος γνωρίζει αν βοηθήσει πλιζ, γιατι η ανοιξη ηρθε τα λουλουδια ανθησαν και τα σπουργίτια θα ερθουν οπου να΄ναι :ninja:
288710
LOUKILOUK
28/04/2013, 19:59
Πολύ δημοφιλές μηχανάκι για entry level k commuting εδώ στη Βρετανία...έπαιξε στους πιθανούς στόχους μου πριν βρω το φέιζερ που πήρα. Από όσο έψαξα δεν βρήκα κάτι αρνητικό πέρα από το οφθαλομοφανές του ανεμικού κινητήρα και φτωχού περιφεριακού κόσμου...φτηνή και τίμια επιλογή φαίνετε και με τιμή συχνά κάτω από τις 1000 λίρες εδώ, φάνταζε ανταγωνιστικότατο...
Νομίζω ίδιο κινητήρα με το ΚΛΕ, γενικά απροβλημάτιστο.
Δεν το έψαξα βαθύτερα μιας και δεν με ενθουσίαζε ποτέ, το θεωρούσα όμως αξιοπρεπή λύση στην αμηχανία μου...
Πολύ δημοφιλές μηχανάκι για entry level k commuting εδώ στη Βρετανία...έπαιξε στους πιθανούς στόχους μου πριν βρω το φέιζερ που πήρα. Από όσο έψαξα δεν βρήκα κάτι αρνητικό πέρα από το οφθαλομοφανές του ανεμικού κινητήρα και φτωχού περιφεριακού κόσμου...φτηνή και τίμια επιλογή φαίνετε και με τιμή συχνά κάτω από τις 1000 λίρες εδώ, φάνταζε ανταγωνιστικότατο...
Νομίζω ίδιο κινητήρα με το ΚΛΕ, γενικά απροβλημάτιστο.
Δεν το έψαξα βαθύτερα μιας και δεν με ενθουσίαζε ποτέ, το θεωρούσα όμως αξιοπρεπή λύση στην αμηχανία μου...
Ετσι πιστευω και εγω, καθοτι ομως χοντικός, το σκέφτομαι 2 φορές :lol:
Βέβαια παίζει και το cbf αλλα σε 250 και οχι 500 (μπατζετ) αλλα θεωρω οτι οσο ανεμικός να ειναι ο κινητήρας στα 130-150 θα πηγαίνει εύκολα και όχι στα κόκκινα, αν χρειαστεί για καμια εξορμηση εδω κοντα
LOUKILOUK
28/04/2013, 20:43
Το cb400 superfour δεν μπαίνει στο μπάτζετ; (άλλο ένα μηχανάκι που γλυκοκοίταζα...) Εδώ με ένα 8κατοστάρικα -1χιλιάρικο έπαιρνες αξιοπρπέστατο... CBF500 αλλάζεις μπάτζετ και λόγο ηλικίας μοντέλου...Ποιο είναι το μαξιμουμ ποσό που διαθέτεις; (αν επιτρέπετε)
Όπως και να το κάνουμε πάντως τα 250 είναι λίγα...ειδικά αν κάτσει και δικάβαλο...
Καλό ψάξιμο:wave2:
Το cb400 superfour δεν μπαίνει στο μπάτζετ; (άλλο ένα μηχανάκι που γλυκοκοίταζα...) Εδώ με ένα 8κατοστάρικα -1χιλιάρικο έπαιρνες αξιοπρπέστατο... CBF500 αλλάζεις μπάτζετ και λόγο ηλικίας μοντέλου...Ποιο είναι το μαξιμουμ ποσό που διαθέτεις; (αν επιτρέπετε)
Όπως και να το κάνουμε πάντως τα 250 είναι λίγα...ειδικά αν κάτσει και δικάβαλο...
Καλό ψάξιμο:wave2:
1000-1200 ευρω λεω
Το cbf500 φευγει κατα πολυ, το cb400 ειναι εντος.
Βεβαια τα cb400 τα προτιμουσαν πολλες σχολες οδηγων, και λογω περιοχης που ειμαι οι επιλογες ειναι περιορισμένες
To είχα επί μια 5ετία (όπως είχα και για 2 χρόνια το GPZ 500S το 1990 πριν μου το κλέψουν) πολύ τίμιο μηχανάκι, μεγάλο παπί εν ολίγοις ο κινητήρας του είναι από το KLE500 και όχι από το GPZ, η διαφορά τους είναι στον εκκεντροφόρο (πιο "άγριος στο GPZ και 60 έναντι 50 ίππους ) αν τελικά το πάρεις πάρε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ μεταγενέστερο του 2000 όπου έχει διορθωθεί το πρόβλημα με τα μαγνητάκια του βολάν (έσπαγαν για πλάκα και και κάνανε μ00νί τον κινητήρα και η επισκευή είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ (παθών με το GPZ :cry:) επίσης στο GPZ ήθελε ΠΟΛΥ προσοχή στον χρονισμό του κινητήρα και ευλαβική συντήρηση καδένας-τεντωτήρα εκκεντροφόρου διότι λόγω μεγαλύτερης διάρκειας βυθίσματος συχνά ερχόντουσαν εις σάρκαν μιαν τα πιστόνια με τις βαλβίδες με τις γνωστές ολέθριες συνέπειες (δεν υφίσταται βέβαια στο ER)
Aν τελικά το πάρεις (σίγουρα καρμπυρατεράτο) τσέκαρε αν ο προηγούμενος έχει βάλει φίλτρο βενζίνης στο σωληνάκι, αν δεν, ετοίμασε μια 80ρου για καθάρισμα τους.
Από φρένα δεν λέει και πολλά χωρίς ωστόσο να δημιουργούν και πρόβλημα.
Συντήρηση σχετικά φτηνή, εύκολη, βασική.
Αυτά από μένα
To είχα επί μια 5ετία (όπως είχα και για 2 χρόνια το GPZ 500S το 1990 πριν μου το κλέψουν) πολύ τίμιο μηχανάκι, μεγάλο παπί εν ολίγοις ο κινητήρας του είναι από το KLE500 και όχι από το GPZ, η διαφορά τους είναι στον εκκεντροφόρο (πιο "άγριος στο GPZ και 60 έναντι 50 ίππους ) αν τελικά το πάρεις πάρε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ μεταγενέστερο του 2000 όπου έχει διορθωθεί το πρόβλημα με τα μαγνητάκια του βολάν (έσπαγαν για πλάκα και και κάνανε μ00νί τον κινητήρα και η επισκευή είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ (παθών με το GPZ :cry:) επίσης στο GPZ ήθελε ΠΟΛΥ προσοχή στον χρονισμό του κινητήρα και ευλαβική συντήρηση καδένας-τεντωτήρα εκκεντροφόρου διότι λόγω μεγαλύτερης διάρκειας βυθίσματος συχνά ερχόντουσαν εις σάρκαν μιαν τα πιστόνια με τις βαλβίδες με τις γνωστές ολέθριες συνέπειες (δεν υφίσταται βέβαια στο ER)
Aν τελικά το πάρεις (σίγουρα καρμπυρατεράτο) τσέκαρε αν ο προηγούμενος έχει βάλει φίλτρο βενζίνης στο σωληνάκι, αν δεν, ετοίμασε μια 80ρου για καθάρισμα τους.
Από φρένα δεν λέει και πολλά χωρίς ωστόσο να δημιουργούν και πρόβλημα.
Συντήρηση σχετικά φτηνή, εύκολη, βασική.
Αυτά από μένα
Σε ευχαριστω για τη κατατοπιστικη περιγραφή
Δυστυχως κατι που κοιτουσα ηταν πριν το 2000, και ευτυχως για μένα οτι ποσταρες :D
... καθοτι ομως χοντικός...
Σε καταλαβαίνω κομματάκι γι'αυτό θα πήγαινα με κλειστά τα μάτια σε..
1. Transalp 600, μοντέλα 1994-1997
2. CB 500, χρονιάς..χμ.. ότι έβρισκα στα λεφτά αυτά αλλά σίγουρα να μην έχει προϋπηρεσία σε σχολή οδηγών
3. SLR/Dominator, όσο πιο πρόσφατο
Παίζουν στα λεφτά σου αυτά τα μηχανάκια..
Ειδικά αν πας στην 3η επιλογή έχεις και μια καλή βάση για customising και όταν σου τη βαρέσει το φτιανς :)
Drake Ramore
29/04/2013, 02:19
Τίμιο μηχανακι, περασε απο τα χέρια μου εκει γυρω στο 1999-2000 για πολύ λίγο καιρό. Άρχισα να μην την παλευω με τα γυμνα και το έπρωξα άρον άρον.
Αυτα που θυμάμαι πάντως είναι όλα θετικά. Καλή κατανάλωση, φθηνη συντήρηση, αξιοπιστία. Ανταλλακτικά επειδη ειχε εισαχθει επίσημα δεν ειχε πρόβλημα, αλλά δεν χρειάστηκα τον λίγο καιρό που το είχα. Ευκολο μηχανάκι, αλλά σήμερα δεν θα το ξαναέπαιρνα. Για ταξίδι είναι ανεμικό σε επιδόσεις, προστασία δεν έχει, να το φορτώσεις πολύ δεν γίνεται, στην πόλη είναι ευκολο, αλλά όχι όσο εύκολο ένα ον οφ.
Στην θέση σου θα πήγαινα σε feringατο CB 500 γυρω στο 2000-2002 μοντέλο με 1500 ευρώ. Εκείνα και αν βγήκαν σκυλιά! Και κάνουν και ταξίδι λόγο φέρινγκ.
Αλλιώς μια λύση σε ον οφ σε αυτά τα λεφτά. Εχει Τρανσαλπ 600, KLE 500, dominator. Πολλά και καλά μηχανάκια γύρω στα 1000-1500 ευρώ.
Υ.Γ Σε μηχανή τέτοιας ηλικίας υπολόγισε και αρκετά λεφτά για σέρβις και σενιάρισμα.
3. SLR/Dominator, όσο πιο πρόσφατο
Ουτε που το ξερα αυτο (ουτε το slr ουτε το vigor!!)
:a013:
Πέραν του οτι δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο, θεωρω οτι ειναι αξιοπρεπες.
Δε γνωριζω τπτ παραπανω εκτος του ότι φοράει μια ντι-τιουντ εκδοση του μοτερ του gpz500s (δηλαδης εχει τις ρίζες του στο τελος '80)
Σιδερενιο πλαίσιο, ταμπουράκι πίσω και ωχ αμαν αμαν :lol:
Δεν ξέρω αν είχαν συγκεκριμένο είχε τπτ ασθένειες ή τρωτά σημεια να ρίξω ενα βλέφαρο προσεχτικότερα
Ανταλλακτικά παιζουν?Φθηνά?
Οποιος γνωρίζει αν βοηθήσει πλιζ, γιατι η ανοιξη ηρθε τα λουλουδια ανθησαν και τα σπουργίτια θα ερθουν οπου να΄ναι :ninja:
288710
κοιτα και κανα bros 650 ,ουτε σιδερενιο πλαισιο ουτε ταμπουρακι πισω :P
Αφου παιζεις σε αυτη την κατηγορια βαλε στο παιχνιδι και το suzuki gs500. Πολυ τιμιο μηχανακι. Τα τελευταια μοντελα (ισπανικα) ειχαν ενα θεμα με θορυβο στον εκκεντροφορο αλλα λυθηκε με ανακληση. Εγω ειχα το παλιο και το πουλησα με 90.000 χλμ χωρις καμια βλαβη. το βλεπω ακομη, εχει πανω απο 150.000 χλμ και ειναι μια χαρα.
Τιποτα σπουδαιο, τα κανει ολα μετρια και με μια ζελατινα μπροστα παει και ταξιδακια.
:wave2:
Ο ένας πάει και παίρνει καβασακι παπί... ο άλλος σκέφτεται ER5... εγώ γράφω ότι μου αρέσει το design του Ζ....
Ίωση θα είναι..
harris_x
29/04/2013, 11:28
Ο ένας πάει και παίρνει καβασακι παπί... ο άλλος σκέφτεται ER5... εγώ γράφω ότι μου αρέσει το design του Ζ....
Ίωση θα είναι..
:bawl:
Ε ψαχνω κάτι για πίστα ρε μαν, δε θελω παπι :lol:
motomaniac
29/04/2013, 12:34
το ειχα φιλε για 2-3 χρονια. πανω στα καλυτερα μου 20 χρονων και το πηγαινα ταπα. απο το τοτε εχω κανει ατσαλινο σβερκο και θεωρω γκρινιαρηδες τους υπολοιπους. με σαγονι στο τεποζιτο πηγαινε μεχρι 200 (ημουν 60-65 κιλα) γενικα 180 τελικη, πραγμα που σημεινει οτι μια χαρα ταξιδευει με 130 140. αν δεν με γελαει η μνημη μου στα 200 εχει 10500 με κοφτη στις 11500. κι αν επισης θυμαμαι καλα με 140 πρεπει να δουλευε στις 7500σαλ. ο μεθεπομενος που ηταν και φιλος μου το γραναζωσε μακρυτερο κι ηταν ακομα πιο ανετο αλλα οχι τοσο νευρικο πλεον. (δεν ηταν που δεν ηταν...)
την προστασια απο τον αερα ποτε δνε την χρειαστηκα. απο αναρτησεις και φρενβα ειναι οτι βλεπεις. οταν το πηρε ο φιλος σφιξαμε τερμα την προφορτιση πισω μιας κι ηταν καμια 85αρα κιλα και κατεβασαμε τις πλακες μπροστα τερμα. βελτιωθηκε κατα πολυ. το γκαζι του ειναι οσο πρεπει για τις αναρτησεις του. εχει 45 αλογα τροχο αν θυμαμαι καλα αλλα το βαρος του αφησε πισω απο το srx μου.
το μονο αρνητικο που βρηκα σε αυτο το μηχανακι ειναι η θερμοκρασια που ανεβαζε, οπως κανουν και τα κλε βεβαια. στην αρχη τρομαξα μετα συνηθισα. προβαλεται ως ασπαστος αυτος ο κινητηρας αλλα εγω τον καταφερα. βεβαια ποτε δεν δουλεψε κατω απο 8000. ειχα κανει ελεγχο στα λαδια στις 6000χλμ με σιγουρο των πωλητη οτι αντεχουν 10.000χλμ. φυσικα οταν ξανακοιταξα το ματακι ειχαν ηδη καει αλλα αφησαν μαυριλα στο ματακι και φαινοταν σαν ειναι γεματο απλα μαυρισμενο το λαδι. αμ δε.. στην περιφεριακη οδο των Σερρων εσβησε. το περιεργο ειναι οτι δεν εκανε κανεναν θορυβο πιο πριν. τοσο που με κανει να πιστευω οτι μια βολτα νωριτερα ισως και να το εσωζα. απλα το μοτερακι του αντεξε να δουλεψει μεχρι και χωρις λαδι αλλα εκει οχι για τοσο και τα επσασε ολα αποτομα. συνολο επισκευης 800ε. πιστονι κομπλε, ελατηρια για το αλλο, μπιελα, κουζινετα ΟΛΑ, φλατζες ρεκτιφιε δεν θυμαμαι.. αλλα ακομα περπαταει οπως την πρωτη μερα. ηταν μοντελο 1999 και δεν ειχε θεμα με καδενες κλπ. το αγορασα με 35000χλμ αλλα δνε το πιστευω κιολας. το πουλησα γιατι θα αρχιζα να το κανιβαλιζω και δεν συνεφερε. λιγο καγκουρικα στα λεω αλλα ετσι ηταν. εκανα ταξιδακια κοζανη κερκυρα κοζανη σερρες και γενικα γυρνοβολουσα. εξυνα μαρσπιε πανω απο την λιμνη των Ιωαννινων (παρθενια τοτε). εγνατια δεν ειχαμε. πηγαινοερχομουνα κοζανη βεροια απο καστανια (ντριφτ ασταματητο.) και γενικα το χαρηκα παρα πολυ σνα μηχανακι. ανετα θα το επαιρνα παλι για παπι. μες την πολη μου φανηκε τρελα ανετο χαμηλο κλπ.. δυσκολευομαι πολυ να πιστεψω πως ενα βαρυ και ψηλοτερο ον οφ θα ειανι καλυτερο..
το ειχα φιλε για 2-3 χρονια. πανω στα καλυτερα μου 20 χρονων και το πηγαινα ταπα. απο το τοτε εχω κανει ατσαλινο σβερκο και θεωρω γκρινιαρηδες τους υπολοιπους. με σαγονι στο τεποζιτο πηγαινε μεχρι 200 (ημουν 60-65 κιλα) γενικα 180 τελικη, πραγμα που σημεινει οτι μια χαρα ταξιδευει με 130 140. αν δεν με γελαει η μνημη μου στα 200 εχει 10500 με κοφτη στις 11500. κι αν επισης θυμαμαι καλα με 140 πρεπει να δουλευε στις 7500σαλ. ο μεθεπομενος που ηταν και φιλος μου το γραναζωσε μακρυτερο κι ηταν ακομα πιο ανετο αλλα οχι τοσο νευρικο πλεον. (δεν ηταν που δεν ηταν...)
την προστασια απο τον αερα ποτε δνε την χρειαστηκα. απο αναρτησεις και φρενβα ειναι οτι βλεπεις. οταν το πηρε ο φιλος σφιξαμε τερμα την προφορτιση πισω μιας κι ηταν καμια 85αρα κιλα και κατεβασαμε τις πλακες μπροστα τερμα. βελτιωθηκε κατα πολυ. το γκαζι του ειναι οσο πρεπει για τις αναρτησεις του. εχει 45 αλογα τροχο αν θυμαμαι καλα αλλα το βαρος του αφησε πισω απο το srx μου.
το μονο αρνητικο που βρηκα σε αυτο το μηχανακι ειναι η θερμοκρασια που ανεβαζε, οπως κανουν και τα κλε βεβαια. στην αρχη τρομαξα μετα συνηθισα. προβαλεται ως ασπαστος αυτος ο κινητηρας αλλα εγω τον καταφερα. βεβαια ποτε δεν δουλεψε κατω απο 8000. ειχα κανει ελεγχο στα λαδια στις 6000χλμ με σιγουρο των πωλητη οτι αντεχουν 10.000χλμ. φυσικα οταν ξανακοιταξα το ματακι ειχαν ηδη καει αλλα αφησαν μαυριλα στο ματακι και φαινοταν σαν ειναι γεματο απλα μαυρισμενο το λαδι. αμ δε.. στην περιφεριακη οδο των Σερρων εσβησε. το περιεργο ειναι οτι δεν εκανε κανεναν θορυβο πιο πριν. τοσο που με κανει να πιστευω οτι μια βολτα νωριτερα ισως και να το εσωζα. απλα το μοτερακι του αντεξε να δουλεψει μεχρι και χωρις λαδι αλλα εκει οχι για τοσο και τα επσασε ολα αποτομα. συνολο επισκευης 800ε. πιστονι κομπλε, ελατηρια για το αλλο, μπιελα, κουζινετα ΟΛΑ, φλατζες ρεκτιφιε δεν θυμαμαι.. αλλα ακομα περπαταει οπως την πρωτη μερα. ηταν μοντελο 1999 και δεν ειχε θεμα με καδενες κλπ. το αγορασα με 35000χλμ αλλα δνε το πιστευω κιολας. το πουλησα γιατι θα αρχιζα να το κανιβαλιζω και δεν συνεφερε. λιγο καγκουρικα στα λεω αλλα ετσι ηταν. εκανα ταξιδακια κοζανη κερκυρα κοζανη σερρες και γενικα γυρνοβολουσα. εξυνα μαρσπιε πανω απο την λιμνη των Ιωαννινων (παρθενια τοτε). εγνατια δεν ειχαμε. πηγαινοερχομουνα κοζανη βεροια απο καστανια (ντριφτ ασταματητο.) και γενικα το χαρηκα παρα πολυ σνα μηχανακι. ανετα θα το επαιρνα παλι για παπι. μες την πολη μου φανηκε τρελα ανετο χαμηλο κλπ.. δυσκολευομαι πολυ να πιστεψω πως ενα βαρυ και ψηλοτερο ον οφ θα ειανι καλυτερο..
Τα είπες ΟΛΑ φίλε μου :beer: ίδια φάση περίπου κι εγώ αλλά με το GPZ (βλέπε πιο πάνω ποστ) μέχρι που πήρα κι εγώ το μοτέρ στο χέρι με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που αναφέρεις αλλά όχι από λάδια, παρέδωσε ξαφνικά το πνεύμα η καδένα στην εθνική οδό με πάνω από 150 :cry:
Μετά απο αυτά που διάβασα ψιλοαναθεώρησα για το καφασακι και έβαλα στο παιχνιδι (μετά τη προταση του est) και το SLR/Vigor
288801
Μοτερ ιδιο με Domie/Xr650?
Εχει εισαχθεί επίσημα στην Ελλαδα?
Shaolin Monk
29/04/2013, 19:33
Μετά απο αυτά που διάβασα ψιλοαναθεώρησα για το καφασακι και έβαλα στο παιχνιδι (μετά τη προταση του est) και το SLR/Vigor
288801
Μοτερ ιδιο με Domie/Xr650?
Εχει εισαχθεί επίσημα στην Ελλαδα?
Ωραιο μηχανακι... Εχει ενα φιλαρακι SLR και καπου καπου το περνω για ενα βολταρακι... Κλασσικο μονοκυλινδρι, τραβηγμα απο το μηδεν και αρκετα ευχαριστο οδηγικα, ενα Dominator χωρις πλαστικα... τελειο για μηχανακι-δουλος θα σε παει παντου... (καλη βαση για cafe racer)
manosamos
29/04/2013, 19:58
Αν μελλοντικα εχεις 10 υποψηφιους αγοραστες για το ER με το Χοντα θα περιοριστεις στους 2.................ουτε η μανα του δεν το γνωριζει το SLR........:D
Αν μελλοντικα εχεις 10 υποψηφιους αγοραστες για το ER με το Χοντα θα περιοριστεις στους 2.................ουτε η μανα του δεν το γνωριζει το SLR........:D
:bawl::lol:
pipe_smoker
29/04/2013, 20:19
μπλα μπλα μπλα
Τί μηχανάκι είχες πριν?
Για τί χρήση προορίζεται η μηχανή που θες να πάρεις?
Τα 1000 ευρώ που υπολογίζεις είναι μόνο για εξοπλισμό. Άμα δεν πάρεις κράνος, μπουφάν, γάντια, μπότες και να ποστάρεις φωτογραφίες τους έχεις φάει μπαν.
Καλώς ήρθες:wave2:
:lol::lol::lol:
Επειδή έχω μπερδευτεί, κάτι σε οικονομικό commuter ψάχνεις?
By the way ούτε εγώ το είχα ματαδεί αυτό το slr.
Drake Ramore
29/04/2013, 20:37
Slr στα 1000 ευρω;:rolleyes:
Δύσκολα πράγματα...που θα το βρει;
Είναι ψιλοσπάνια αυτά ...
Slr στα 1000 ευρω;:rolleyes:
Δύσκολα πράγματα...που θα το βρει;
Είναι ψιλοσπάνια αυτά ...
Για το Χοντα μπορεί και να ανεβω 200-300 ευρω, μιας και τα εμπιστευομαι περισσοτερο :lol:
Δε ξερω ρε συ, ψαχνω να σΕ πω την αληθεια, αν κάτσει κάτι καλως, βεβαια απο την άλλη υπαρχουν και τα domie.
Ασε που δε ψαχνω απαραιτητα για 'πολλα΄ κυβικα, αλλα τα 250αρια αυτοι που τα έχουν νομιζουν οτι πιασαν το παπα απο τα @@ και ζηταν οσο θελουν.
Η αγορά με οδηγησε στα πολλά κυβικα :lol: (Καλη δικαιολογια για τα γυναικοπαιδα :lol:)
Τί μηχανάκι είχες πριν?
Για τί χρήση προορίζεται η μηχανή που θες να πάρεις?
Τα 1000 ευρώ που υπολογίζεις είναι μόνο για εξοπλισμό. Άμα δεν πάρεις κράνος, μπουφάν, γάντια, μπότες και να ποστάρεις φωτογραφίες τους έχεις φάει μπαν.
Καλώς ήρθες:wave2:
:lol::lol::lol:
Επειδή έχω μπερδευτεί, κάτι σε οικονομικό commuter ψάχνεις?
By the way ούτε εγώ το είχα ματαδεί αυτό το slr.
:lol: :lol:
Εδω ειναι που σκαναρω τα διαπιστευτηρια μου :bawl:
Ναι για καθημερινο σκυλι/δουλο ψαχνω, που και σουπερ να πηγαίνω, και στα τριγύρω καμια βόλτα, και καμια δικάβαλη παραλία, και να μη το τρεχω καθημερινά στα συνεργεια (γιαυτο και γερνω στα χοντα).
Drake Ramore
29/04/2013, 21:04
Αν δίνεις παραπάνω για Honda, τότε παίρνεις ένα τρανσαλπάκι 600αρι στα 1200-1400 ευρώ και ξενοιάζεις απο όλα.
Στα συν:
-Αξιοπιστία
-Αντοχή
-Φιλικότητα
-Εργονομία
-Άνεση
-Φθηνή συντήρηση
-Πάει παντού (όμως παντού!)
Στα πλην:
-Κατανάλωση (6-6,5 λιτρα/100χλμ)
-Πάει παντού, αλλά πάει μέτρια. Δεν ξεχωρίζει πουθενά οδηγικά
Εγώ έψαχνα το ίδιο ακριβώς πράγμα με εσένα πριν απο 8 μήνες αφου έδωσα το 1000αρι μου και έψαχνα μια λύση ακριβώς για να κάνω τα πάντα. Να έχω ένα μηχανακι σκυλί, αξιόπιστο, που να το έχω παπί στην πόλη και να μπορώ να το φορτώσω να πάω και ταξίδι αμα λάχει, κι αν στο ταξίδι βρω και χωματόδρομο να τον περάσω χωρίς δεύτερη σκέψη, αλλά να μπορώ να κάνω και τα σερβισάκια μόνος (δηλαδή να είναι απλό στην κατασκευή). Κατέληξα στο Τρανσαλπ μετά απο ψάξιμο, αλλά ήταν και θέμα τύχης. Επειδή δεν ειπα "πάω να πάρω τρανσαλπ 600 ντε και καλά". Ξεχώρισα κάποια μοντέλα (Τρανσαλπ, Dominator, F650 Gs, Tenere 660/750 (τα παλιά), Africa Twin) και είπα οτι όποιο βρω στην καλύτερη κατάσταση στα λεφτά που διαθέτω αυτό θα πάρω. Κατα την γνώμη μου ειναι και η καλύτερη προσέγγιση αυτή. Οταν πας να πάρεις μηχανή 15ετίας γυρω στα 1000-1500 ευρω το πρώτο που πρέπει να κοιτάζεις είναι η κατάσταση της και μετά αν το Τρανσαλπ ειναι καλύτερο απο το dominator στο ταξίδι ή το Αφρικα καλύτερο απο το Τενερε στο χώμα. Κάνε μια λίστα 3-4 μοντέλων και ξεκίνα να ψάχνεις αυτό που θα είναι στην καλύτερη κατάσταση, επειδή ακόμη και τέλειο να είναι, θα θέλει 200-300 ευρώ μαζέματα το λιγότερο, από την πολυκαιρία και μόνο.
pipe_smoker
29/04/2013, 21:13
:lol: :lol:
Εδω ειναι που σκαναρω τα διαπιστευτηρια μου :bawl:
Ναι για καθημερινο σκυλι/δουλο ψαχνω, που και σουπερ να πηγαίνω, και στα τριγύρω καμια βόλτα, και καμια δικάβαλη παραλία, και να μη το τρεχω καθημερινά στα συνεργεια (γιαυτο και γερνω στα χοντα).
Μωρέ καλά κάνεις και γέρνεις προς χόντα μεριά. Αλλά και πάλι.... Παλιό μηχανάκι είναι παλιό μηχανάκι. Χιλιοτραγουδισμένα πράγματα μην τα ξαναπιάσουμε.
Κάποιος το ανέφερε νομίζω νωρίτερα. Ρίξε ένα βλέφαρο για κανά CB500. Απ'όσο γνωρίζω μια χαρά αξιόπιστο είχε βγει και είναι πολύ πιο καινούριο από το super four.
Από εκεί και πέρα, μιας και λες και για φορτώματα και καμιά ψιλοανωμαλία (σούπερ μάρκετ, παραλίες κλπ) γιατί δεν κοιτάς για κανά transalp ή και κανά xt? Πιο εύκολα θα πάρουν βαλίτσες και σαμάρια, αξιόπιστα είναι (?), και παίζουν κάμποσα μέχρι τα 1.500€
καλο το τρανσαλπ, αλλα δε με ενδιαφέρει σε αυτη τη φάση καθολου το ταξιδακι/φορτωμα/κτλ.
Σε μερικά χρονια απο τώρα ισως, γιαυτο και δε θελω/κοιταω για ον-οφφ.
να πω την αληθεια κατι γυμνο θα με καλυπτε, αλλα η διαφορετικοτητα του slr μΕ χτυπησε στο ματι.
Ειδα και μερικα cb πεντακοσιαρα, αλλα φευγουν λιγακι, συν του οτι δε βρησκω τπτ κοντα μου να ριξω ενα φλεφαρο.
Αν δεν ειχε περασει απο τα χερια μου ενα μπαντιτ 400, θα με εψηνε, αλλα επειδη περασε....ΜΠΑΑΑΑ :lol: :lol:
motomaniac
29/04/2013, 23:04
τα τρανσαλπ δεν μου κολανε με τιποτε. μια φορα οδηγησα ενα δικαβαλος και μου φανηκε τοσο μαπα απο συμπεριφορα που απερριψα τα ον οφφ για παντα. φανταζομαι τα καινουρια θα ειναι κλασεις ανωτερα αλλα με αυτα τα λεφτα παλι κατι αλλο θα επαιρνα. ειναι βαρυ, μμε αναρτησεις σουμιεδες και 5αρι.. σκατα δηλαδη. αλλα εγω ειμαι μικρος.. ;)
pipe_smoker
29/04/2013, 23:32
καλο το τρανσαλπ, αλλα δε με ενδιαφέρει σε αυτη τη φάση καθολου το ταξιδακι/φορτωμα/κτλ.
Σε μερικά χρονια απο τώρα ισως, γιαυτο και δε θελω/κοιταω για ον-οφφ.
να πω την αληθεια κατι γυμνο θα με καλυπτε, αλλα η διαφορετικοτητα του slr μΕ χτυπησε στο ματι.
Ειδα και μερικα cb πεντακοσιαρα, αλλα φευγουν λιγακι, συν του οτι δε βρησκω τπτ κοντα μου να ριξω ενα φλεφαρο.
Αν δεν ειχε περασει απο τα χερια μου ενα μπαντιτ 400, θα με εψηνε, αλλα επειδη περασε....ΜΠΑΑΑΑ :lol: :lol:
Τώρα τρώγεσαι να ακούσεις:
"CB400 :wave2: " :lol:
Αυτό το slr δεν ξέρω πού μπορείς να το βρεις ούτε αν με κάποιο τόσο σπάνιο μηχανάκι θα είσαι οκ με ανταλλακτικά κλπ.
Από τα λεγόμενά σου πάντως καταλαβαίνω ότι εκτός από σκυλί/δούλο, θες και να "δαγκώνει" λίγο (αλλιώς και με το τρανσάλπ, μη σου πω και με κανά σκούτερ θα τα έκανες αυτά που θες). Αν κάνω λάθος διόρθωσέ με.
Αν καταλήξεις πάντως σε γυμνό, επειδή σε αυτά τα λεφτά μάλλον μονόδρομος είναι τα προπολεμικά 400άρια, κατ'εμέ προτίμησε sf. Ή τουλάχιστον κάτι σε χόντα (θα μαζέψεις ό,τι θέλει μάζεμα μόλις το πάρεις και με τη βοήθεια του πνεύματος του Soichiro θα μακροημερεύσει χωρίς να σε ταλαιπωρήσει).
LOUKILOUK
29/04/2013, 23:50
Αν δίνεις παραπάνω για Honda, τότε παίρνεις ένα τρανσαλπάκι 600αρι στα 1200-1400 ευρώ και ξενοιάζεις απο όλα.
Στα συν:
-Αξιοπιστία
-Αντοχή
-Φιλικότητα
-Εργονομία
-Άνεση
-Φθηνή συντήρηση
-Πάει παντού (όμως παντού!)
Στα πλην:
-Κατανάλωση (6-6,5 λιτρα/100χλμ)
-Πάει παντού, αλλά πάει μέτρια. Δεν ξεχωρίζει πουθενά οδηγικά
Εγώ έψαχνα το ίδιο ακριβώς πράγμα με εσένα πριν απο 8 μήνες αφου έδωσα το 1000αρι μου και έψαχνα μια λύση ακριβώς για να κάνω τα πάντα. Να έχω ένα μηχανακι σκυλί, αξιόπιστο, που να το έχω παπί στην πόλη και να μπορώ να το φορτώσω να πάω και ταξίδι αμα λάχει, κι αν στο ταξίδι βρω και χωματόδρομο να τον περάσω χωρίς δεύτερη σκέψη, αλλά να μπορώ να κάνω και τα σερβισάκια μόνος (δηλαδή να είναι απλό στην κατασκευή). Κατέληξα στο Τρανσαλπ μετά απο ψάξιμο, αλλά ήταν και θέμα τύχης. Επειδή δεν ειπα "πάω να πάρω τρανσαλπ 600 ντε και καλά". Ξεχώρισα κάποια μοντέλα (Τρανσαλπ, Dominator, F650 Gs, Tenere 660/750 (τα παλιά), Africa Twin) και είπα οτι όποιο βρω στην καλύτερη κατάσταση στα λεφτά που διαθέτω αυτό θα πάρω. Κατα την γνώμη μου ειναι και η καλύτερη προσέγγιση αυτή. Οταν πας να πάρεις μηχανή 15ετίας γυρω στα 1000-1500 ευρω το πρώτο που πρέπει να κοιτάζεις είναι η κατάσταση της και μετά αν το Τρανσαλπ ειναι καλύτερο απο το dominator στο ταξίδι ή το Αφρικα καλύτερο απο το Τενερε στο χώμα. Κάνε μια λίστα 3-4 μοντέλων και ξεκίνα να ψάχνεις αυτό που θα είναι στην καλύτερη κατάσταση, επειδή ακόμη και τέλειο να είναι, θα θέλει 200-300 ευρώ μαζέματα το λιγότερο, από την πολυκαιρία και μόνο.
Νομίζω ότι έιπες την σωστότερη κουβέντα...ψάξιμο, υπομονή, ανοιχτά μάτια και μυαλά και μετρητά έτοιμα για προσφορά...
Δεν ξέρω ακριβώς τι παίζει σε τιμές κάτω αλλά και ένα Φέιζερ600 του 99-00 ίσως να βρεις στα φράγκα που ψάχνεις... εγώ που το πήρα προς το παρόν μια χαρά μου φαίνετε για 13 χρονών μηχανάκι...αξιοπρεπέστατο...
Στα μικρά μπάτζετ για αγορά, θέματα όπως λάστιχα, αλυσιδογράναζα, φρένα, αξεσουάρ, σέρβις και ψιλόμαζέματα μπορεί να φέρουν τα πάνω κάτω στο τέλος...και μηχανάκια που φάντάζουν ευκαιρίες να αποδειχθούν πολύ ακριβότερα από άλλα ακριβούτσικα...
υ.γ. Τσέκαρε και μπάντιτ 600...(καμία σχέση με το 400...) επίσης SV650, bros400-650,srx400-600, diversion 600 k cagiva raptor 650(suzuki κινητήρα). Αν κάποιος έχει και άλλες προτάσεις ας συμπληρώσει την λίστα...
Drake Ramore
30/04/2013, 00:17
υ.γ. Τσέκαρε και μπάντιτ 600...(καμία σχέση με το 400...) επίσης SV650, bros400-650,srx400-600, diversion 600 k cagiva raptor 650(suzuki κινητήρα). Αν κάποιος έχει και άλλες προτάσεις ας συμπληρώσει την λίστα...
ε δεν έμειναν και αλλά!
Μεταξύ όλων των ποστ που προηγήθηκαν του έχουμε προτείνει οτι αξιόλογο κυκλοφορούσε πριν από 15 χρόνια και μπορεί να βρει σε λεφτά που διαθέτει. Αυτά που αφήσαμε απέξω είναι αυτά που είναι είτε κάτω του μετρίου (στο σύνολο των ζητουμένων του), είτε ακριβότερα.
Ειναι και δύσκολο budget το 1000-1300 ευρώ. Θέλει ψάξιμο για να μην φας φόλα.
Drake Ramore
30/04/2013, 00:27
τα τρανσαλπ δεν μου κολανε με τιποτε. μια φορα οδηγησα ενα δικαβαλος και μου φανηκε τοσο μαπα απο συμπεριφορα που απερριψα τα ον οφφ για παντα. φανταζομαι τα καινουρια θα ειναι κλασεις ανωτερα αλλα με αυτα τα λεφτα παλι κατι αλλο θα επαιρνα. ειναι βαρυ, μμε αναρτησεις σουμιεδες και 5αρι.. σκατα δηλαδη. αλλα εγω ειμαι μικρος.. ;)
Όλα τα ον οφ με 21 ιντσών τροχό μπροστά (εκτός του ΚΤΜ 950/990) αυτήν την συμπεριφορά έχουν. Είναι η κλασική συμπεριφορά μεγαλόροδου ον οφ.
Καταλαβαίνω πως το λες, επειδή μια ζωή καβαλούσα στρητ και την τελευταια 6 ετία μόνο το γύρισα σε ον οφ. Την πρώτη φορά που οδήγησα ον οφ νόμιζα ότι αν πλαγιάσω θα πέσω! :lol: Καμία σχέση με τα στρητάκια...
...αλλά φτάνει μια εποχή που βαριέσαι να πηγαίνεις σκυφτός. Οπότε αλλάζεις κατηγορία και διαπιστώνεις ότι έχει κι άλλες χαρές η φάση με την μηχανη. Να χωθείς σε χωματόδρομους, να μπεις σε δασικούς, να το φορτώσεις σαν γαϊδούρι χωρίς να σε νοιάζει η αεροδυναμική... γούστα είναι αυτά.
Εγώ τις αγαπάω όλες!:beer:
Υ.Γ Τα καινούρια δεν ειναι κλάσεις ανώτερα. Μεχρι το 2007 πχ το τρανσαλπ είναι το ίδιο μηχανάκι με το μοντέλο του 1987, με άλλα πλαστικά και 50 κυβικά παραπάνω. Στις τρεις γενιές που μεσολάβησαν απλά άλλαξε το πίσω ταμπούρο με δισκόφρενο, μπήκε δεύτερο δισκόφρενο μπροστά και immobilizer στα μοντέλα 2000 και μετά. Αυτά όλο κι όλο. Ψιλοπράγματα από τεχνικής απόψεως. Στα ον οφ οι αλλαγές έρχονται με πολύ πιο αργούς ρυθμούς από ότι στα στρητ.
Αν καταλήξεις πάντως σε γυμνό, επειδή σε αυτά τα λεφτά μάλλον μονόδρομος είναι τα προπολεμικά 400άρια, κατ'εμέ προτίμησε sf. Ή τουλάχιστον κάτι σε χόντα (θα μαζέψεις ό,τι θέλει μάζεμα μόλις το πάρεις και με τη βοήθεια του πνεύματος του Soichiro θα μακροημερεύσει χωρίς να σε ταλαιπωρήσει).
Επειδη και εγω κατεληξα με αυτη τη σκεψη γιαυτο και πηγα στο ΕR5, γιατι φαινοταν αξιοπρεπες.
Καλο χρυσο το sf, εχει ενα καλο και στη "γειτονια μου", αλλα με χαλαει το Ι4, το αυτό για το μπαντιτ.
Επίσης δε θυμαμε αν το αναφερα νωριτερα, αλλα δε θελω ΄πλαστικά", τοσα χρονια τα βαρεθηκα :lol:
βρες ενα cb 500 και καθαρισες λευτερη.
βρες ενα cb 500 και καθαρισες λευτερη.
Να σε αγκαρεψω μιας και τα περισσοτερα ειναι 'κατω'΄:lol:
vassilis88
30/04/2013, 08:19
αντε με γειες καβα :D
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3453510/
Παντως αν το πας για HONDA CB 500 , καλυτερα κανε λιγο υπομονη και μαζεψε κανα 500-αρικο παραπανω και παρε το CBF 500. Τα ξεκινανε απο 2500 € και καποια εχουν και ABS. Πιστευω οτι ειναι πιο ανετο στην οδηγηση απο το CB 500.
Συν οτι ειναι και κομματακι πιο καινουργιο.....και γενικα τα 500€ παραπανω που ζητανε πιστευω τα αξιζει σε σχεση με το CB 500.
500-500 φτάσαμε στα 2,5 χιλιαρικα :lol:
Δε με παιρνει δυστυχως παίδες να 'τεντωθω' παραπάνω.
Επίσης δε πολυβίαζομαι να πάρω 'αυριο' μοτοσακο..ευτυχως έχω κάτι να κινουμε :lol:
Κοιτάω/ακούω/διαβάζω και προβληματίζομαι :lol: :lol:
Να σε αγκαρεψω μιας και τα περισσοτερα ειναι 'κατω'΄:lol:
νο προμπλεμ.οτι θες σφυρα.
Τώρα τρώγεσαι να ακούσεις:
"CB400 :wave2: " :lol:
Αυτό το slr δεν ξέρω πού μπορείς να το βρεις ούτε αν με κάποιο τόσο σπάνιο μηχανάκι θα είσαι οκ με ανταλλακτικά κλπ.
Από τα λεγόμενά σου πάντως καταλαβαίνω ότι εκτός από σκυλί/δούλο, θες και να "δαγκώνει" λίγο (αλλιώς και με το τρανσάλπ, μη σου πω και με κανά σκούτερ θα τα έκανες αυτά που θες). Αν κάνω λάθος διόρθωσέ με.
Αν καταλήξεις πάντως σε γυμνό, επειδή σε αυτά τα λεφτά μάλλον μονόδρομος είναι τα προπολεμικά 400άρια, κατ'εμέ προτίμησε sf. Ή τουλάχιστον κάτι σε χόντα (θα μαζέψεις ό,τι θέλει μάζεμα μόλις το πάρεις και με τη βοήθεια του πνεύματος του Soichiro θα μακροημερεύσει χωρίς να σε ταλαιπωρήσει).
Ανταλλακτικά θα βρίσκει παντού.. ο κινητήτρας είναι ο γνωστός (αν και κάποιοι θέλουν να τον ξεχάσουν) 650 της Η με το RFVC...
Ακόμα και το FMX αυτόν έχει...
pipe_smoker
30/04/2013, 10:09
Ανταλλακτικά θα βρίσκει παντού.. ο κινητήτρας είναι ο γνωστός (αν και κάποιοι θέλουν να τον ξεχάσουν) 650 της Η με το RFVC...
Ακόμα και το FMX αυτόν έχει...
Πάσο. Δεν το ήξερα.
Αν και τα ανταλλακτικά δεν έχουν να κάνουν μόνο με τον κινητήρα, κι αν θέλει να βρει κάτι που να σχετίζεται καθαρά με το συγκεκριμένο μηχανάκι χέσ'τα και κατούρα τα.
Anyway. Για να το λες κάτι ξέρεις καλύτερα.
Πάσο. Δεν το ήξερα.
Αν και τα ανταλλακτικά δεν έχουν να κάνουν μόνο με τον κινητήρα, κι αν θέλει να βρει κάτι που να σχετίζεται καθαρά με το συγκεκριμένο μηχανάκι χέσ'τα και κατούρα τα.
Anyway. Για να το λες κάτι ξέρεις καλύτερα.
Δεν εχει κάτι άλλο αυτό το μηχανάκι..... ίσως να έχει διαφορετική σέλα απο το NX
motomaniac
30/04/2013, 18:39
Όλα τα ον οφ με 21 ιντσών τροχό μπροστά (εκτός του ΚΤΜ 950/990) αυτήν την συμπεριφορά έχουν. Είναι η κλασική συμπεριφορά μεγαλόροδου ον οφ.
Καταλαβαίνω πως το λες, επειδή μια ζωή καβαλούσα στρητ και την τελευταια 6 ετία μόνο το γύρισα σε ον οφ. Την πρώτη φορά που οδήγησα ον οφ νόμιζα ότι αν πλαγιάσω θα πέσω! :lol: Καμία σχέση με τα στρητάκια...
...αλλά φτάνει μια εποχή που βαριέσαι να πηγαίνεις σκυφτός. Οπότε αλλάζεις κατηγορία και διαπιστώνεις ότι έχει κι άλλες χαρές η φάση με την μηχανη. Να χωθείς σε χωματόδρομους, να μπεις σε δασικούς, να το φορτώσεις σαν γαϊδούρι χωρίς να σε νοιάζει η αεροδυναμική... γούστα είναι αυτά.
Εγώ τις αγαπάω όλες!:beer:
Υ.Γ Τα καινούρια δεν ειναι κλάσεις ανώτερα. Μεχρι το 2007 πχ το τρανσαλπ είναι το ίδιο μηχανάκι με το μοντέλο του 1987, με άλλα πλαστικά και 50 κυβικά παραπάνω. Στις τρεις γενιές που μεσολάβησαν απλά άλλαξε το πίσω ταμπούρο με δισκόφρενο, μπήκε δεύτερο δισκόφρενο μπροστά και immobilizer στα μοντέλα 2000 και μετά. Αυτά όλο κι όλο. Ψιλοπράγματα από τεχνικής απόψεως. Στα ον οφ οι αλλαγές έρχονται με πολύ πιο αργούς ρυθμούς από ότι στα στρητ.
οκ συμφωνουμε. απλα εγω καινουρια ελεγα κατι gs 800 tiger 800 ktm 990 και τετοια.. οχι φυσικα τοτρανσαλπ για το οποιο γνωριζω..
panavour
11/05/2013, 00:33
Πέραν του οτι δε βάζει φωτιά στην άσφαλτο, θεωρω οτι ειναι αξιοπρεπες.
Δε γνωριζω τπτ παραπανω εκτος του ότι φοράει μια ντι-τιουντ εκδοση του μοτερ του gpz500s (δηλαδης εχει τις ρίζες του στο τελος '80)
Σιδερενιο πλαίσιο, ταμπουράκι πίσω και ωχ αμαν αμαν :lol:
Δεν ξέρω αν είχαν συγκεκριμένο είχε τπτ ασθένειες ή τρωτά σημεια να ρίξω ενα βλέφαρο προσεχτικότερα
Ανταλλακτικά παιζουν?Φθηνά?
Οποιος γνωρίζει αν βοηθήσει πλιζ, γιατι η ανοιξη ηρθε τα λουλουδια ανθησαν και τα σπουργίτια θα ερθουν οπου να΄ναι :ninja:
288710
Mια γνωμη και εγω μιας και το εχω 1,5 μηνα τωρα αγορασει ,σχεδον καινουργιο με 2850 χλμ απο καποιον που το ειχε στο γκαραζ απο το 2002 και δεν το κυκλοφορουσε.
Ηθελα ενα μηχανακι ,μεσαιου κυβισμου οχι πανω απο 2000 ευρω ,με πολυ λιγα χλμ γιατι ειχα καει απο διαφορα μεταχειρισμενα 10ετιας και πανω, που ολα τελικα αποδειχτηκαν χρεπια.
Τελικα κατασταλαξα στο er-5 της καβασακι και να οι εντυπωσει μου 1,5 μηνα μετα στα 6000 χλμ με χρηση βολτας και 2 ταξιδια των 500 χλμ εκαστον.
Ελαφρυ σαν ποδηλατο μεσα στην πολη,χωρις φερινγκ και περιττα πλαστικα-ετσι το ηθελα αλλωστε-οικονομικο -απο 3,9 λιτρα /100 χλμ με ησυχη βολτα-εως 5,2 λιτρα /100 με 140-150 σε ταξιδι.Καλο εως πολυ καλο κρατημα στις στροφες με πολυ καλο μπροστινο φρενο με αργο αρχικο δαγκωμα (καλο για αρχαριο) και μετριο πισινο λογω ταμπουρου (δεν μπλοκαρει ευκολα ομως).Καλο νευρο και ροπουλα -ειμαι 1,85 και 150 κιλα-
Με εναν στα μισα μου κιλα θα πεταει.
Τελικη στα κιλα μου και σ αυτα τα χιλιομετρα-ακομη δεν εχει ανοιξει ο κινητηρας-165 χλμ
Μην ξεχναμε βεβαια και την μετωπικη μου επιφανεια λογω υψους και κιλων.:lol::lol::lol::lol:
Γενικα ενα τιμιο μηχανακι αν ξερεις τι ζητας και δεν εχεις τα μυαλα πανω απο το κεφαλι ζητωντας επιδοσεις σουπερ σπορτ απο ενα commuter.
Παρτο αφοβα.
Στην ιδια κατηγορια και το cb 500 της χοντα με 8 αλογα παραπανω και 10 χλμ παραπανω τελικη.Το ειχα και αυτο ,και ειναι μια απ τα ιδια,σχεδoν σε ολα.
Ανταλλακτικα εχει απ ολα και σχετικα σε λογικες τιμες.
Αυτα τα ολιγα οτι αλλο θες ρωτα.:wave2:
παναγιωτη συνεπιβατη παιρνει εχεις βαλει ? ειμαι στα κιλα σου και σκευτομαι κατι με δυο αμορτισερ πισω αλλα να βαζω συν 60-70 κιλα πισω .τα σηκωνει ?
παναγιωτη συνεπιβατη παιρνει εχεις βαλει ? ειμαι στα κιλα σου και σκευτομαι κατι με δυο αμορτισερ πισω αλλα να βαζω συν 60-70 κιλα πισω .τα σηκωνει ?
Επειδή είναι λίγο δύσκολο να σου απαντήσει, :lol: απαντώ εγώ που το είχα:
Μια χαρά θα σε βολέψει αλλά, βέβαια, μην περιμένεις και επιδόσεις.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.