PDA

View Full Version : Aνάρτηση τρίζει ...



Fastmike78
29/04/2013, 22:06
Παιδιά καλησπέρα :)

Έχω ένα xt600E και η πίσω ανάρτηση τρίζει σαν σουμιές κρεβατιού .... Είμαι αρχάριος με το θέμα σερβις
Σκέφτομαι μπας και γλιτώσω τα λυσίματα και τους μαστόρους να πάρω γράσσο και πιστόλι και να την γρασσάρω .
Να σημειωθεί οτι δεν καταλαβαίνω απο που ακριβώς ξεκινάει ο θόρυβος πχ αμορτισερ ,μοχλικο η ψαλίδι
Απορίες :
1 . Μπορεί κανεις να μου στείλει pics με τα προσβάσιμα γρασσαδοράκια στο xt ? Πόσα είναι ? Έψαξα απο κάτω με φακό και είδα μόνο δυο , πάνω στο μοχλικό
2 . Άντε και τα βρήκα .... πως γίνεται το γρασσάρισμα ? Θα ήθελα μια περιγραφή της εργασίας
3 . Μου είπε κάποιος για ένα σπρει teflon .... Το ξέρετε ? Κάνει δουλειά ?

Να περνάτε καλα...

vaska
30/04/2013, 06:21
Γρασάρισμα στο μοχλικό. Βρίσκεις πόσα γρασαδοράκια υπάρχουν (από το μάνιουαλ) παίρνεις γράσο (εγώ βάζω θαλάσσης που είναι και αδιάβροχο) γεμίζεις τον γρασαδόρο, κουμπώνεις το ακροφύσιο πάνω στο γρασαδοράκι και τρομπάρεις μέχρι από την άλλη μεριά να βγει καθαρό φρέσκο γρασάκι.
Αν το κάνεις μια φορά το χρόνο δεν θα έχεις ποτέ πρόβλημα.

sapila racing
30/04/2013, 08:31
Γρασάρισμα στο μοχλικό. Βρίσκεις πόσα γρασαδοράκια υπάρχουν (από το μάνιουαλ) παίρνεις γράσο (εγώ βάζω θαλάσσης που είναι και αδιάβροχο) γεμίζεις τον γρασαδόρο, κουμπώνεις το ακροφύσιο πάνω στο γρασαδοράκι και τρομπάρεις μέχρι από την άλλη μεριά να βγει καθαρό φρέσκο γρασάκι.
Αν το κάνεις μια φορά το χρόνο δεν θα έχεις ποτέ πρόβλημα.

Οπως σου τα είπε ο vaskas, με την διαφορά οτι αν δεν εχουν ξαναχρησιμοποιηθεί ποτέ τα γρασσαδοράκια δυσκολεύει το πράγμα γιατί πετρώνει το παλιό γράσσο.
Μια που δεν έχεις γρασαδόρο θα πας σε ενα συνεργείο και θα τους ζητήσεις να στο γρασσάρουν αυτοί.

OldMan
30/04/2013, 13:07
Και ΛΙΓΟ λαδάκι στο πάνω και κάτω μέρος του ελατηρίου (στην τελευταία σπείρα της πατούρας) δεν θα κάνει κακό...

vaska
30/04/2013, 13:28