Σύνδεση

View Full Version : BMW F 800 GS Adventure



Sapadak
04/05/2013, 07:04
Δαιφορές απο το 'απλο' 800GS


Based on the same versatile overall concept as the F 800 GS, with powerful twin-cylinder engine and agile suspension, but with enhanced off-road and globetrotting abilities.
Robust and masculine GS Adventure bodywork styling.
Balanced proportions, despite large rear tank.
Larger, 24-liter (6.3 gallons) fuel tank (+ 8 liters/ + 21. gallons).
Extended range (by approx.100 miles).
ABS as standard, ASC as a factory-fitted optional extra or as a special accessory.
Enduro mode as a new optional extra, in combination with ASC.
Electronic Suspension Adjustment (ESA) as a factory-fitted optional extra.
Reinforced rear subframe.
More comfortable bench seat.
Large windscreen.
Wide enduro footrests.
Adjustable, reinforced foot brake lever.
Engine protection bar.
Pannier rack also serves as a tank protection bar.
Wide range of dealer installed special accessories and factory options.

Kostas2B
04/05/2013, 09:54
Και πολύ άργησε...

Θα είναι καταπληκτικό πιστεύω,αν και λόγω της κατάστασης που επικρατεί δύσκολα θα πουλήσει!

mixalhsCr
04/05/2013, 09:58
Ωραίο μηχανάκι αλλα BMW !

stavrouliasp
04/05/2013, 15:09
Οι τύποι κατάφεραν να κάνουν το νέο adv λιγότερο adventure από το απλο. Μπράβο!

Αύξησαν το βάρος, την κατανάλωση και τα ηλεκτρονικά (περα από την τιμη βεβαίως βεβαίως). Αυτα δηλαδή που δεν θες σε ενα adventure ταξίδι.

MikeG
04/05/2013, 15:36
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=OU4rZCn0XyA



Key technical differences at a glance:


BMW F 800 GS Adventure BMW F 800 GS
Tank volume 24 litres 16 litres
Standard seat height 890 mm 880 mm
low seat height 860 mm 850 mm
Lower option no yes, 820 mm
DIN unladen weight 229 kg 214 kg
Max load 225 kg 230 kg
Dimensions L / W / H 2,305 / 925 / 1,450 mm 2,300 / 920 / 1,345 mm
Fuel consumption
90 / 120 km/h 4.3 / 5.7 l 3.8 / 5.2 l
55 / 75 mph 65.7 / 49.5 mpg imp 74.3 / 54.3 mpg imp





http://www.onewheeldrive.net/2013/05/03/bmw-f800gs-adventure-massive-gallery/

bogart
05/05/2013, 00:54
Ωραίο μηχανάκι αλλα BMW !

Δεν είναι όλα τα BMW το ίδιο φίλε.
Για τα 1200 θα συμφωνήσω μαζί σου, βγάζουν αρκετά προβλήματα.

Τα 800άρια όμως δεν κάνουν κιχ.
Μιλάω ως κάτοχος που έχει ήδη 50,000 τελείως απροβλημάτιστα χιλιόμετρα σε άσφαλτο και χώμα.

Λάδια, φίλτρα και βενζίνη μόνο.

Στα της μηχανής τώρα.

Το υπάρχον 800άρι είναι μια μηχανή που έχει αυτονομία 300 - 400 χμ ανάλογα με το πόσο σε τρώει η παλάμη σου.

Φίλος σε ταξίδι στο εξωτερικό έβγαλε 2 φορές 420 χιλιόμετρα με τα 16 λίτρα.

Οπότε η ανάγκη για να ανεβάσουν την χωρητικότητα του ντεπόζιτου θεωρώ ότι είναι περιττή, εκτός κι αν μιλάμε για τον Μητσάκη που διέσχισε την Αφρική και είχε σε αρκετές περιπτώσεις προβλήματα ανεφοδιασμού, εκεί πάσο.

Το ντεπόζιτο του 800 είναι κάτω από την σέλα, για να είναι κοντά στο κέντρο μάζας της μηχανής και να έχει το τέλειο ζύγισμα.

Έχει γίνει ολόκληρος σχεδιασμός λοιπόν για αυτό, και μετά από 5 χρόνια ανατρέπουν οι ίδιοι το πρωτότυπο.

Κατά την γνώμη μου, εκεί που πάσχει το 800 είναι στα στεφάνια των τροχών και στις αναρτήσεις.
Ας βγάζανε ένα 800 με μπρος - πίσω επώνυμες ποιοτικές αναρτήσεις και στεφάνια excel, τότε μάλιστα.

Υπόψιν οι μαμά αναρτήσεις είναι μια χαρά, αλλά οι επώνυμες είναι ένα must για να αναβαθμίσεις την μηχανή.
Οι δικές μου στα 50,000 έχουν πλέον κάτσει κι από Φθινόπωρο πάμε για αλλαγή.

Αυτά.

McTalas
05/05/2013, 00:57
γκου-χου γκου-χου , σε καποιον εκαψε πινια...

bogart
05/05/2013, 01:01
γκου-χου γκου-χου , σε καποιον εκαψε πινια...

Ισχύει αλλά δεν είναι συχνό.
Αυτό το έχω ακούσει σε 3 περιπτώσεις μέχρι τώρα.

McTalas
05/05/2013, 11:00
Ισχύει αλλά δεν είναι συχνό.
Αυτό το έχω ακούσει σε 3 περιπτώσεις μέχρι τώρα.

ναι αλλα εκει που του τα εκαψε δεν ηταν και το καλυτερο σημειο... οταν ενα μηχανακι λανσαρεται ως αντετσουρ δεν μπορει να σε αφηνει στη μεση του πουθενα...

Cpt. Haddock
05/05/2013, 11:03
[...]Το υπάρχον 800άρι είναι μια μηχανή που έχει αυτονομία 300 - 400 χμ ανάλογα με το πόσο σε τρώει η παλάμη σου. [...]

Ναι, καλα :tooth:


Ισχύει αλλά δεν είναι συχνό.
Αυτό το έχω ακούσει σε 3 περιπτώσεις μέχρι τώρα.

Συγγνώμη, εσυ μονο το εχεις ακουσει σε 3 περιπτωσεις και δεν το θεωρεις συχνο? :confused:

Μιλαμε για το μηχανακι που εκανε ανακληση για αλυσιδογραναζα? :tooth:

dmf
06/05/2013, 00:05
Και κόλλαγε και ο κινητήρας σε μοντέλα του 09 (νομίζω)

bogart
06/05/2013, 02:08
Ναι, καλα :tooth:



Συγγνώμη, εσυ μονο το εχεις ακουσει σε 3 περιπτωσεις και δεν το θεωρεις συχνο? :confused:

Μιλαμε για το μηχανακι που εκανε ανακληση για αλυσιδογραναζα? :tooth:

Όχι δεν το θεωρώ συχνό ρε φίλο, τι δεν καταλαβαίνεις ? :rolleyes:
Ψάξε να δεις πόσες μηχανές κυκλοφορούν στο δρόμο και πόσες έχουν πρόβλημα.

Όσο για τα γρανάζια ισχύει κάπτεν.
Έκανα 50,000 χμ μέχρι να πρωτοπληρώσω αλυσιδογράναζα.

Ας είναι καλά η μάμά :beer:


Και κόλλαγε και ο κινητήρας σε μοντέλα του 09 (νομίζω)

Αυτό δεν ισχύει.

Cpt. Haddock
06/05/2013, 06:29
Όχι δεν το θεωρώ συχνό ρε φίλο, τι δεν καταλαβαίνεις ? :rolleyes:
Ψάξε να δεις πόσες μηχανές κυκλοφορούν στο δρόμο και πόσες έχουν πρόβλημα.
[...]

Καταλαβαινω οτι εχεις μια περίεργη σχέση με τη στατιστική :tooth:

MG-KTiNoS
06/05/2013, 09:01
Ωραίο μηχανάκι αλλα BMW !

Εγώ είμαι γύφτος και δεν μπορώ να βάζω το χοντρό μου κ΄΄΄΄ σε τόσο αριστοκρατικά μηχανάκια.
Ας το κρατήσουν λοιπόν για να μη χαλάμε και πολλά λεφτά εμείς οι κλέφτες


289128

bogart
06/05/2013, 10:29
Καταλαβαινω οτι εχεις μια περίεργη σχέση με τη στατιστική :tooth:

Εγώ καταλαβαίνω ότι αν πρόκειται για τόσο σάπιες μηχανές και η δικιά μου δεν έχει πάθει τίποτα πρέπει να είμαι πολύ τυχερός.

Ειδικά από την στιγμή που οι 09 κολλάνε κι εγώ έχω 08!!!

Αφήστε τες για εμάς που την πατήσαμε παιδιά!!! :-)

LOUKILOUK
06/05/2013, 10:56
Και κόλλαγε και ο κινητήρας σε μοντέλα του 09 (νομίζω)

Καλά νομίζεις...τουλάχιστον αυτά γράφτηκαν εδώ μέσα... Το παρακάτω κομμάτι είναι κόπυ πέιστ από απάντηση που έχω δώσει σχετικά με την αξιοπιστία BMW k KTM. Στατιστική δεν το λες αλλά, γιατί στατιστική είναι κάτι άλλο, αλλά γεγονός μπορείς να το πεις...
> >Σχετικά με τα ΒΜW...
> >
> >http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=119435
> >
> >http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=117591
> >
> >http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=107006
> >
> >http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=107939
> >
> >επίσης
> >http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&postid=1966456#post1966456
> >Διαβασε "γιαγιά αρκούδα" και αν έχεις ακόμα κέφι ψάξε βρες τι έπαθε και τι τράβηξε...
> >Υπάρχουν και άλλα, αλλά αυτά για αρχή είναι αρκετά...
> >
> >Φυσικά αντίστοιχα παίζουν και για ΚΤΜ...
> >
> >http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=34771
> >
> >Όπως θα καταλάβεις όταν διαβάσεις, η αξιοπιστία τελικά είναι κάτι σχετικό και θέλει πολύ ψάξιμο με ανοιχτά μυαλά για να καταλάβεις τι παίζεται... στην τελική όλα χαλάνε, τουλάχιστον όσο δουλέυουν ας γαζώνουν...

Τώρα για το συγκεκριμένο θέμα έχω να πω ότι το μηχανάκι είναι ωραίο και είναι αυτό που πολλοί επιθυμούσαν...Σίγουρα μπορούσαν και καλύτερα οι φίλοι μας οι Γερμανοί, αλλά στην τελική μόνοι τους παίζουν, ο ανταγωνισμός χαμηλός, γιατί να σκάνε; Οι Γερμανοί έχουν πιάσει τον παλμό του αγοραστικού κοινού και κάνουν σωστές κινήσεις στην παραγωγή νέων μοντέλων. Στην πραγματικότητα έχουν μπει μπροστά και οι υπόλοιποι καταϊδρωμένοι προσπαθούν να τους πάρουν κανα κομματάκι από την πίττα αντιγραφοντάς τους πολλές φορές. Σημαντικότατο ρόλο παίζει η διαφήμιση, το γενικότερο προμόσιον που κάνουν ως status symbol και η φήμη πάνω στην οποία πατάνε... του "άσπαστου", "αιώνιου", "απροβλημάτιστου"... Φυσικά όσοι παίρνουν Bmw δεν διατηρούν πάντα την ίδια γνώμη και λίγο πολύ όλοι προσγειώνονται στην πεζή πραγματικότητα που σημαίνει ότι η τελιότητα που τους έταξαν είναι μόνο στις μπροσούρες και τα βιντεάκια...

Υ.γ.Φαντάσου τώρα να διόρθωναν/βελτίωναν και μερικά θεματάκια, όπως η ανάρτηση στο 800 πχ (χάλια το μπροστινό λέμε...).

AUFGEBRACHT
06/05/2013, 13:00
Πρέπει άμεσα να θεσπιστεί όρος στο forum "Ου λήψει το όνομα BMW επί ματαίω" ή να ποινικοποιηθεί η αναφορά στο όνομα BMW γιατί έχει αρχίσει να κουράζει η αντιπαράθεσις...

taxydromos
06/05/2013, 13:17
AMHN :bawl:

bogart
06/05/2013, 17:14
Φυσικά και όλα χαλάνε, απλά εδώ μέσα χαλάνε μόνο τα BMW :lol:

Έτσι λοιπόν αύριο πάω χώμα Ζήρεια και Αροάνια να δοκιμάσω την τύχη μου!!! :)

MikeG
06/05/2013, 18:54
Έχει καταντήσει τόσο κουραστικό....

foogr01
07/05/2013, 00:22
Εγώ πάντως θα το δώσω το ρημάδι να πάρω ΚΤΜ muahahahaha :evil:

SHOOTER045
07/05/2013, 00:33
Φυσικά και όλα χαλάνε, απλά εδώ μέσα χαλάνε μόνο τα BMW :lol:

Έτσι λοιπόν αύριο πάω χώμα Ζήρεια και Αροάνια να δοκιμάσω την τύχη μου!!! :)
δεν νομιζω να χαλανε<εδω μεσα μονο τα bmw>απλα επικρατει η αποψη οτι δεν χαλανε-στον εξω κοσμο τουλαχιστον-και εδω μεσα ξερουμε οτι χαλανε,προσωπικα μια περιπτωση καινουργιου f800 που κολλησε με 500χλμ!!!!!!
μερικα με φρακαρισμενο ρουλεμαν πισω τροχου,2-3 με αντλια νερου,και παρα πολλα με φλατζα κεφαλης,εκτος το κολλημενο μιλαω για μηχανακια που ειχε και εχει η αστυνομια,με χιλιομετρα που κυμαινονταν απο 12000 μεχρι 20000 και σερβις μονο σε επισημη αντ/πεια,τωρα εκει βεβαιωναν οτι δεν ηταν τα<αστυνομικα>β'διαλογης,αλλα και απο γνωστους η κατοχους φ800 μου ειπαν μερικοι οτι παθαινουν κατι χαζα,δεν ξερω αν τα εξαλειψαν αυτα τα χαζοπροβληματα(οπως εκεινη η τεραστια βιδα που φαινοταν στο μπροστα γραναζι κινησης που θυμιζε dkw-και λοιπες χαζομαρες με διακοπτες για γιγαντες και δεξια αριστερα,παντως δεν συναντησα φ800 σε συνεργειο που ο εγκεφαλος να γραφει w germany,ολα εγραφαν hungary τυχαιο?πραγματικα το μονο που μου λειπει απο εκεινο το μηχανακι ειναι ο ηχος και τα θερμαινομενα γκριπ

AUFGEBRACHT
07/05/2013, 00:45
παντως δεν συναντησα φ800 σε συνεργειο που ο εγκεφαλος να γραφει w germany

Aν με το w germany εννοείς Western Germany είναι λογικό να μη συνάντησες ποτέ οποιοδήποτε BMW μετά τον Οκτώβριο του 1990...

LOUKILOUK
07/05/2013, 00:47
Φυσικά και όλα χαλάνε, απλά εδώ μέσα χαλάνε μόνο τα BMW :lol:

Έτσι λοιπόν αύριο πάω χώμα Ζήρεια και Αροάνια να δοκιμάσω την τύχη μου!!! :)

Αυτό ακριβώς λέω και εγώ, όλα μπορεί να χαλάσουν...Βασικά μετά από 10 χρόνια συμβίωσης με ΚΤΜ δεν μπορείς να φανταστείς τι άκουσα και ακούω...φυσικά από άτομα που δεν είχαν ποτέ ΚΤΜ...:confused:

Αλλά νομίζω ότι το ξεπέρασα το "θεματάκι" και έγραψα και για την ουσία...
Το 800ADV θα μπορούσε να γίνει μπεστ σέλλερ, όχι γιατί θα το πάρουν οι γουαναμπί περιπετιώδεις και θα οργώσουν τον κόσμο αλλά γιατί φαντάζει να έχει μια λογική και ένα μέτρο στην κατηγορία "ταξίδι με ονοφ" μιας και δεν φτάνει στην υπερβολή των 1200(όλων...) και είναι και όμορφο.
Το μόνο μου μεγάλο παράπονο όταν το οδήγησα το απλό ήταν η μπροστινή ανάρτηση...εδώ έπρεπε να τολμήσουν μια αναβάθμιση...
Πόσο θα κοστίζει και πόσα θα πρέπει να δώσει ο κάτοχος ενός απλού για να το κάνει ίδιο γνωρίζουμε;

SHOOTER045
07/05/2013, 01:35
Aν με το w germany εννοείς Western Germany είναι λογικό να μη συνάντησες ποτέ οποιοδήποτε BMW μετά τον Οκτώβριο του 1990...

sorry σε 1200 gs 010 ο εγκεφαλος ειναι germany,και στα 800αρια hungary,εξου και κατι κουλα σβησιμο στα καλα καθουμενα και αρνηση να παρει μπροστα ζεστο κρυο καμια διαφορα,και το διαγνωστκο δεν εδειχνε τπτ