View Full Version : Πόση κλίση μπορούν να πάρουν οι μηχανές μας;
Αυτός πόσες μοίρες κλίση έχει?
290343
blackbusa
16/05/2013, 23:01
Δηλαδη ο σουπερ νουπερ οδηγαρας θα στριψει 60 μοιρες με..... virago?
To be honest...gia Virago den exw akousei kati...alla me XR kai vespa poly pragma...
blackbusa
16/05/2013, 23:03
Αυτός πόσες μοίρες κλίση έχει?
290343
Aytos filaraki oute me moiroloi den...
fosbabis
16/05/2013, 23:26
Αυτος μαλον θα ξεκινισει να πουλαει μοιρογνωμονια αν δεν κερδισει καναν αγωνα για να κλεισει στοματα...!!!
Οσο για το θεμα νομιζω πιο πανω το ειπε καποιος η κλιση ειναι σχετικη.
Θεωρητικα μπορεις να παρεις απειρη εαν δεν ξυσει κατι κατω. Αυτο ομως που θα σε αφησει να την παρεις αυτη την απειρη κλιση ειναι ο φοβος...
Που θα παιξει ο φοβος που θα σου πει ωπα εδω δεν παει αλλο κατω.. ή μηπως παει κιαλλο?
AKIS BUSA
17/05/2013, 00:02
Οι κλισεις της μοτο.θα ελεγα σε καθε στροφη, πρεπει να ειναι τοση οση χρειαζεται για την καθε στροφη....
Καθε παραπανω κλιση απο αυτην που πραγματι χρειαζεται στην καθε στροφη...ειναι απλα special effect...
Και οπως λενε οι γνωστες (οχι εγω) << Μικροτερες κλισεις μεγαλυτερες ταχυτητες....>>
Και ετσι για την ιστορια απολαυστε το παρακατω video....Ηow Low........
http://www.youtube.com/watch?v=1EfqG6YOM1g
Που θα παιξει ο φοβος που θα σου πει ωπα εδω δεν παει αλλο κατω.. ή μηπως παει κιαλλο?
Πάει, πάει :tooth: :tooth:
290344
blackbusa
17/05/2013, 06:42
Πάει, πάει :tooth: :tooth:
290344
Xaxaxaxaxa...
fosbabis
17/05/2013, 23:56
Πάει, πάει :tooth: :tooth:
290344
Βεντουζα τι εγινε εδω?
Του την επεσε ο Rambo απο τα αριστερα και προσπαθει να αποφυγει τις σφαιρες το παλικαρι?
Matrix και ετσι? :eek:
SHOOTER045
18/05/2013, 00:38
μου θυμισε μοια μπλουζα-δωρο απο ενα παλιο 0-300 με το σλογκαν
<amateur GP rider>με το μηχανακι καθετο και τον καβαλαρη κρεμασμενο εντελως εξω :bawl:
http://www.youtube.com/watch?v=jU9exc_n9Mo
http://www.youtube.com/watch?v=jU9exc_n9Mo
OKKK.....Καταρχας αυτο που κανει ειναι φοβερο...αλλα....εχει αλαξει clip-on γιατι σε cbr το τιμονι ετσι δεν κοβει trust me και σιγουρααα γραναζακι μεγαλυτερο πισω.......παρολα αυτα...:uplate::uplate:
DrIoannis
25/06/2013, 20:37
Για αξιόπιστη μέτρηση κλίσης
http://shop.durbahn.de/shop/en/products/Sensoren_%26_Zubeh%C3%B6r/Sensor_Lean_Angle
OKKK.....Καταρχας αυτο που κανει ειναι φοβερο...αλλα....εχει αλαξει clip-on γιατι σε cbr το τιμονι ετσι δεν κοβει trust me και σιγουρααα γραναζακι μεγαλυτερο πισω.......παρολα αυτα...:uplate::uplate:
Εχει βαλει τιμονι.και σιγουρα μεγαλυτερο γραναζι για να ειναι πιο κοντο
παρολα αυτα οντως απιστευτο
SHOOTER045
26/06/2013, 10:49
μηπως δινουν εξετασεις για διπλωμα???????????:eyepop:
ενταξει εχει ενα πισω ενα γραναζι ΝΑ με το συμπαθειο και κατι χειρολαβες-σιδερα-αντι για μανιταρια,αυτα δεν το μειωνουν καθολου
BELZEBOYLIS
26/06/2013, 13:12
η δικιά μου είχε πάρει και γωνία κλίσης 90 μοιρών... βέβαια μετά πήρε και το πλαίσιο και το μπροστινό !!!!
Billymuse
26/06/2013, 13:56
http://www.youtube.com/watch?v=jU9exc_n9Mo
φοβερό όντως ,παντως αμα μείνει άνεργος θα μπορεί να βρεί εύκολα δουλειά σε τσίρκο σε αυτες τις σφαιρικές μεγάλες μπάλες που κάνουν κατι τέτοια (οχι δεν είναι κακία ζήλειας όχι :p)
endopandou
26/06/2013, 14:47
http://www.youtube.com/watch?v=jU9exc_n9Mo
Αγώνας είναι, έχουν κατηγορίες και μετράει μόνο ο χρόνος. Στα ss επιτρέπεται και 160άρι πίσω λάστιχο
294298
:D
Η λυση κυριοι μας ηρθε σημερα στο μαγαζι....κληνομετρο για ιστιοπλοικη χρηση μεν αλλα.....φτηνο αξιοπιστο με αυτοκολητο προσαρμοζεται σε ντεποζιτο τιμονι κλπ...θα το δοκιμασω οπωσδηποτε...:cool:
skylaros
27/06/2013, 02:01
λογικά χρειάζεσαι μεγαλύτερο εύρος μοιρών και δε ξέρω αν θα δουλέψει όπως και να έχει, χωρίς να είμαι φυσικός νομίζω πως οι δυνάμεις που ασκούνται κατά τη διάρκεια μιας στροφής επηρεάζουν τη μπίλια. Αν βάλεις διανύσματα λογικά ασκούνται και άλλες δυνάμεις πέραν της βαρύτητας στον κάθετο άξονα. Με κάθε επιφύλαξη η απάντηση μου. :)
Da.Vintage
27/06/2013, 10:37
Πάει, πάει :tooth: :tooth:
290344
κλαίω! :bawl:
Da.Vintage
27/06/2013, 10:39
294298
:D
Η λυση κυριοι μας ηρθε σημερα στο μαγαζι....κληνομετρο για ιστιοπλοικη χρηση μεν αλλα.....φτηνο αξιοπιστο με αυτοκολητο προσαρμοζεται σε ντεποζιτο τιμονι κλπ...θα το δοκιμασω οπωσδηποτε...:cool:
Αυτό τερματίζει για πλάκα!
έχει κανένα για την επόμενη πίστα?
sapila racing
27/06/2013, 10:58
Αυτό τερματίζει για πλάκα!
έχει κανένα για την επόμενη πίστα?
Ελα ντε, αυτό δεν κανει ούτε για το BMW μου. :D
Da.Vintage
27/06/2013, 12:49
Ελα ντε, αυτό δεν κανει ούτε για το BMW μου. :D
επιβεβαιώνω!
λογικά χρειάζεσαι μεγαλύτερο εύρος μοιρών και δε ξέρω αν θα δουλέψει όπως και να έχει, χωρίς να είμαι φυσικός νομίζω πως οι δυνάμεις που ασκούνται κατά τη διάρκεια μιας στροφής επηρεάζουν τη μπίλια. Αν βάλεις διανύσματα λογικά ασκούνται και άλλες δυνάμεις πέραν της βαρύτητας στον κάθετο άξονα. Με κάθε επιφύλαξη η απάντηση μου. :)
Δείχνει λιγότερο από την πραγματικότητα αλλά για VstromoVarandero μια χαρά το κόβω...
Da.Vintage
27/06/2013, 17:30
Δείχνει λιγότερο από την πραγματικότητα αλλά για VstromoVarandero μια χαρά το κόβω...
ανάλογα ποιος είναι καβάλα... να δεις κλίση το στρώμα να μην καταλαβαίνεις αν έχει πεσει ή στριβει ακομα
Kαθε μοτοσυκλέτα έχει κι ένα όριο κλίσης.
Σε κάποιες βέβαια αυτό μπορέι να αλλάζει αν ρυθμίζεται το ύψος πίσω.
Δηλαδη στριβουν καλυτερα αν ψηλωσεις ή αν χαμηλωσεις το πισω μερος?
endopandou
28/06/2013, 07:26
Δηλαδη στριβουν καλυτερα αν ψηλωσεις ή αν χαμηλωσεις το πισω μερος?
Το καλύτερα είναι άλλο. Περισσότερο έγραψε και έτσι είναι.
Ναι εχεις δικιο,περισσοτερο ηθελα να πω.
888hayabusa
21/08/2013, 22:33
Αν δείτε πως στρίβει ο Παναγιωτοπουλος φέτος και πέρσι στα Μέγαρα που δεν έχουν πρόσφυση θα αναθεωρήσετε..
Οι μοτοσυκλέτες παραγωγής μπορούν..εμείς δεν είμαστε ικανοί και μας λείπει η αυτοπεποίθηση να την πλαγιάσουμε όσο παίρνει..
Θυμαμαι παλιότερα σε κάποια track day στα Μέγαρα στο γκρουπ των αγωνιζομένων κάποιοι φίλοι τα είχαν κάνει πάνω τους μην τους πάρω σβάρνα στις φιστικιές γιατί ήταν η μόνη στροφή που έβρισκε τότε η μαμά εξάτμιση του Κ5 πάνω στο κερμπ..με κίνδυνο να κάνει μοχλό και να σηκωθεί στον αέρα το πίσω..,παρόλο που είχα σηκώσει το πίσω μέρος 4 χιλιοστά, αυτός ήταν και ο μόνος λόγος που άλλαξα εξάτμιση για τον αγώνα..
Κοίτα να δεις που πλαγιάζουν και τα 6κύλινδρα (ιδίως όταν είναι ξένα ! )
299740
RaGe_Raptor
27/09/2013, 19:41
http://youtu.be/J73XRDGPcpE
http://youtu.be/J73XRDGPcpE
:beer:
Allst@rf
27/09/2013, 21:49
Ξεχασαν να βάλουν και πόση κλιση μπορει να πάρει μια mx μέσα σε λουκι...
Κατά τα άλλα περίμενα ότι το σημείο επαφής του πισω ελαστικου θα ήταν κάτι της πλατυτερο από του μπροστα...
Τεσπα, αλλά λογια να αγαπιόμαστε, ωραίο βιδεο...
endopandou
27/09/2013, 21:59
Ξεχασαν να βάλουν και πόση κλιση μπορει να πάρει μια mx μέσα σε λουκι...
Κατά τα άλλα περίμενα ότι το σημείο επαφής του πισω ελαστικου θα ήταν κάτι της πλατυτερο από του μπροστα...
Τεσπα, αλλά λογια να αγαπιόμαστε, ωραίο βιδεο...
Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα όσον αφορά στην επιφάνεια επαφής. Για την ακρίβεια είναι μόνο όταν η μοτό δεν φορτίζεται απο το βάρος του αναβάτη την ώρα που στρίβει. Με αυτή την παράμετρο η επιφάνεια επαφής των ελαστικών αυξάνεται δραματικά κάτι που φαίνεται καθαρά και στα slow mo βιντεάκια.
Allst@rf
27/09/2013, 22:22
Δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα όσον αφορά στην επιφάνεια επαφής. Για την ακρίβεια είναι μόνο όταν η μοτό δεν φορτίζεται απο το βάρος του αναβάτη την ώρα που στρίβει. Με αυτή την παράμετρο η επιφάνεια επαφής των ελαστικών αυξάνεται δραματικά κάτι που φαίνεται καθαρά και στα slow mo βιντεάκια.
μουμπλε, μουμπλε...
bros400pgm
28/09/2013, 08:46
Ξεχασαν να βάλουν και πόση κλιση μπορει να πάρει μια mx μέσα σε λουκι...
.
Ποση μπορει να παρει?
Ξεχασαν να βάλουν και πόση κλιση μπορει να πάρει μια mx μέσα σε λουκι...
Αν ειναι να μετρησουμε τη κλιση ετσι, τοτε να μετρησουμε και τις 90 μοιρες κλιση που πιανουν αυτοι που γυριζουν στο γυρο του θανατου
:)
Αν ειναι να μετρησουμε τη κλιση ετσι, τοτε να μετρησουμε και τις 90 μοιρες κλιση που πιανουν αυτοι που γυριζουν στο γυρο του θανατου
:)
Δεν περνουν καμια κλιση σε σχεση με τον αξονα που κινουνται.
http://www.youtube.com/watch?v=J73XRDGPcpE&list=PLzz7QLmxh0eK9ggBsXZf1y7bBWN1vmE5X
Δεν περνουν καμια κλιση σε σχεση με τον αξονα που κινουνται.
α μπραβο και κατι παρομοιο γινεται και στα λουκια με τα mx μηχανακια :beer:
Εχοντας διαβασει μονο τον τιτλο του θρεντ να πω οτι τα μηχανακια μπορουν να παρουν οση κλιση εσυ μπορεις να τους δωσεις...
https://www.youtube.com/watch?v=boI71KRxTTY
αναφερομαι στο 0.52.
Εχοντας διαβασει μονο τον τιτλο του θρεντ να πω οτι τα μηχανακια μπορουν να παρουν οση κλιση εσυ μπορεις να τους δωσεις...
https://www.youtube.com/watch?v=boI71KRxTTY
αναφερομαι στο 0.52.
Μην τα μπερδεύετε ρε παιδιά μιλάμε για συγκεκριμένα πράγματα και ούτε την φάση που αναφέρεις στο ντριφτάρισμα με το εσωτερικό πόδι να χρησιμοποιείται σαν μοχλός ούτε τα άλλα που διάβασα για τον γύρο του θανάτου στα παλιά βαρέλια.Τουλάχιστον αυτό νομίζω ότι ήθελε ο συντάκτης του άρθρου, αν πάλι κάνω λάθος πάω πάσο.
Δεν περνουν καμια κλιση σε σχεση με τον αξονα που κινουνται.
α μπραβο και κατι παρομοιο γινεται και στα λουκια με τα mx μηχανακια :beer:
Ακριβως αυτο :a18:
Γι'αυτο και εφερα το παραδειγμα που ειπα
Εχοντας διαβασει μονο τον τιτλο του θρεντ να πω οτι τα μηχανακια μπορουν να παρουν οση κλιση εσυ μπορεις να τους δωσεις...
https://www.youtube.com/watch?v=boI71KRxTTY
αναφερομαι στο 0.52.
Γ Κ Α Β Λ Α
ξερω ασχετο με το θεμα αλλα θαυμαστε κοντρολ :uplate:
δωστε βαση στο 4:31 :bawl:
http://youtu.be/K4qzh6YBW1Q
ξερω ασχετο με το θεμα αλλα θαυμαστε κοντρολ :uplate:
:uplate::uplate::uplate::uplate: .... δεν υπάρχει το άτομο :eek:
RaGe_Raptor
30/09/2013, 23:50
ξερω ασχετο με το θεμα αλλα θαυμαστε κοντρολ :uplate:
δωστε βαση στο 4:31 :bawl:
http://youtu.be/K4qzh6YBW1Q
ότι κάνουν οι άλλοι με ποδήλατα ,αυτός με sx ούτε καν trial...στο 4:31 τα σπάει...:lol:
Allst@rf
01/10/2013, 00:15
Graham Jarvis...
No1 στο παγκοσμιο hard enduro.
Φέτος ειδικά τα σάρωσε όλα... hell's gate, erzberg, romaniacs και συνεχιζει ακαθεκτος...
Αυτά κάνει τo τραιαλ αν ασχοληθεις από πιτσιρικας...
Και που να δείτε σε αγώνα να βγαζει εμποδια σε μόνοπατι εν ριπη οφθαλμού εκεί που οι περισσότεροι θέλουν σπρωξιμο από 2 - 3 άτομα...
Όρεξη να χετε και ο σωληνας είναι γεμάτος...
Respect Jarvis.
Μην τα μπερδεύετε ρε παιδιά μιλάμε για συγκεκριμένα πράγματα και ούτε την φάση που αναφέρεις στο ντριφτάρισμα με το εσωτερικό πόδι να χρησιμοποιείται σαν μοχλός ούτε τα άλλα που διάβασα για τον γύρο του θανάτου στα παλιά βαρέλια.Τουλάχιστον αυτό νομίζω ότι ήθελε ο συντάκτης του άρθρου, αν πάλι κάνω λάθος πάω πάσο.
Ο τίτλος του θρεντ λεει :" Πόση κλίση μπορούν να πάρουν οι μηχανές μας; " Κι αφου αναφέρω οτι δεν ξερω τι εχει ειπωθει πιο πριν, απλά μοιράζομαι ενα γαμάτο βιντεακι σχετικο με το τιτλο του θρεντ..
Ποση κλιση??? Τόση..
PetranGR
01/10/2013, 02:16
294298
:D
Η λυση κυριοι μας ηρθε σημερα στο μαγαζι....κληνομετρο για ιστιοπλοικη χρηση μεν αλλα.....φτηνο αξιοπιστο με αυτοκολητο προσαρμοζεται σε ντεποζιτο τιμονι κλπ...θα το δοκιμασω οπωσδηποτε...:cool:
Μόλις παρήγγειλα και εγώ απο την Γερμανία με έξοδα αποστολής όλα μαζί 12€ το ίδιο.
Θα το βάλω με 3Μ ταινία Adhisive που πήρα σαν Jel , στο ντεπόζιτο και απο πάνω η κάμερα στο να κάνει καταγραφή για τις μοίρες ;) :D
AUFGEBRACHT
01/10/2013, 21:23
Από την περσινή ετήσια μπορώ να πω πως η μηχανή μου μπορεί να πάρει κλίση, εγώ δε μπορώ να της δώσω την κατάλληλη :lol: . Ήταν σε κάποια στιγμή μπροστά μου ο φαλακρός πράκτωρ και αναρωτιόμουνα εάν όντως έχουμε την ίδια μηχανή...
Από την περσινή ετήσια μπορώ να πω πως η μηχανή μου μπορεί να πάρει κλίση, εγώ δε μπορώ να της δώσω την κατάλληλη :lol: . Ήταν σε κάποια στιγμή μπροστά μου ο φαλακρός πράκτωρ και αναρωτιόμουνα εάν όντως έχουμε την ίδια μηχανή...
O ΘΒ είναι παλιός αγωνιζόμενος (στο κοινωνικό αρχιπέλαγος βέβαια), δεν πιάνεται.
AUFGEBRACHT
01/10/2013, 21:41
O ΘΒ είναι παλιός αγωνιζόμενος (στο κοινωνικό αρχιπέλαγος βέβαια), δεν πιάνεται.
Όχι απλά δεν πιανόταν, αλλά το μόνο που μπορώ να σκεφτώ να γέρνει περισσότερο είναι υποβρύχιο type 214 :lol:
thou-vou
01/10/2013, 22:01
Όχι απλά δεν πιανόταν, αλλά το μόνο που μπορώ να σκεφτώ να γέρνει περισσότερο είναι υποβρύχιο type 214 :lol:
μωρε γερνει περισσότερο... αλλα μετα ξαπλώνς... (εμπειρικα πάντα χαχαχα)
Allst@rf
01/10/2013, 22:28
Ναι ναι παιδιά, αγοραστε κλισιομετρα...
Μην απογοητευτειτε μόνο...
:tooth:
Οι μαθητε του CSS μπορούν να βάλουν τα μετρητικα όργανα πανω τους... :p
Ναι ναι παιδιά, αγοραστε κλισιομετρα...
Μην απογοητευτειτε μόνο...
:tooth:
Οι μαθητε του CSS μπορούν να βάλουν τα μετρητικα όργανα πανω τους... :p
Eλα χαζομάρες... εσύ το τερματισες, στις 90 :bawl: :moutza:
Allst@rf
01/10/2013, 22:39
Eλα χαζομάρες... εσύ το τερματισες, στις 90 :bawl: :moutza:
Ήθελα να δω αν δουλευει ρε αθλιε...
:tooth:
Ήθελα να δω αν δουλευει ρε αθλιε...
:tooth:
Δεν ρωταγες εμένα; :bawl:
Allst@rf
01/10/2013, 22:44
Δεν ρωταγες εμένα; :bawl:
Ποιτανα εμπειρία...
:p
harris_x
02/10/2013, 08:25
Εγω πάντως το έχω πάει 180 :smokin:
Μόλις παρήγγειλα και εγώ απο την Γερμανία με έξοδα αποστολής όλα μαζί 12€ το ίδιο.
Θα το βάλω με 3Μ ταινία Adhisive που πήρα σαν Jel , στο ντεπόζιτο και απο πάνω η κάμερα στο να κάνει καταγραφή για τις μοίρες ;) :D
Μάλλον θα στεναχωρηθείς οταν δείς οτι θα δείχνει κλίση μονο στο σταντ. Σε στροφή με χιλιόμετρα θα δείχνει μηδεν.
Αυτος άλλωστε ειναι και λόγος που πλαγιάζουμε τη μηχανή στις στροφές.
Παντως μιας και θα είσαι ο πρώτος περιμένουμε τα αποτελέσματα !!:)
endopandou
03/10/2013, 07:25
Σε στροφή με χιλιόμετρα θα δείχνει μηδεν.
Aπο περιέργεια, γιατί;
RaGe_Raptor
03/10/2013, 08:33
Μήπως επειδή δουλεύει με τη βαρύτητα;;;
Μήπως επειδή δουλεύει με τη βαρύτητα;;;
Αν δούλευε με τη βαρύτητα θα ήταν ΄συνέχεια ξάπλα.
Την απορία την έχω κι εγώ πάντως γιατί δεν θα δουλεύει στις στροφές.
RaGe_Raptor
03/10/2013, 10:52
Αν δούλευε με τη βαρύτητα θα ήταν ΄συνέχεια ξάπλα.
Την απορία την έχω κι εγώ πάντως γιατί δεν θα δουλεύει στις στροφές.
Οχι αν το αντίβαρο είναι από κάτω..
Οχι αν το αντίβαρο είναι από κάτω..
Ορθόν.
Γιατι να μην δουλεύει όμως σε μοτό υπό κλίση δεν το πιάνω.
Ορθόν.
Γιατι να μην δουλεύει όμως σε μοτό υπό κλίση δεν το πιάνω.
Γυροσκόπιο....
RaGe_Raptor
03/10/2013, 11:08
Λόγω φυγόκεντρου...(η οποία παρεμπιπτόντως δεν υπάρχει...!!!)
Θα δείχνει 0 μοίρες...
Joyrider
03/10/2013, 11:11
Μήπως απλά θα υπάρχουν αποκλίσεις λόγω των υπόλοιπων δυνάμεων που αναπτύσσονται στις στροφές εκτός της βαρύτητας; Θα δουλεύει δηλαδή αλλά θα δείχνει λάθος. Γιαυτό ίσως έχουν και τα επιταχυνσιόμετρα για να κάνουν έπειτα τις διορθώσεις.
RaGe_Raptor
03/10/2013, 11:17
Μήπως απλά θα υπάρχουν αποκλίσεις λόγω των υπόλοιπων δυνάμεων που αναπτύσσονται στις στροφές εκτός της βαρύτητας; Θα δουλεύει δηλαδή αλλά θα δείχνει λάθος. Γιαυτό ίσως έχουν και τα επιταχυνσιόμετρα για να κάνουν έπειτα τις διορθώσεις.
Σε μικρές ταχύτητες θα έχει μικρή απόκλιση η οποία θα αυξάνεται με την άνοδο της ταχύτητας ώσπου από κάποια ταχύτητα και πάνω η ένδειξη θα μηδενιστεί.
Joyrider
03/10/2013, 11:29
Σε μικρές ταχύτητες θα έχει μικρή απόκλιση η οποία θα αυξάνεται με την άνοδο της ταχύτητας ώσπου από κάποια ταχύτητα και πάνω η ένδειξη θα μηδενιστεί.
Όπου σε εκείνη την ταχύτητα θα γίνεται τι;
Κάτι τέτοιο είναι μούφα δηλαδή;
http://www.youtube.com/watch?v=e878C4SkYQg
RaGe_Raptor
03/10/2013, 11:33
Όπου σε εκείνη την ταχύτητα θα γίνεται τι;
Κάτι τέτοιο είναι μούφα δηλαδή;
http://www.youtube.com/watch?v=e878C4SkYQg
Δε μπορώ να δω το βίντεο τώρα...
Ποστάκια #167,168
Όπου σε εκείνη την ταχύτητα θα γίνεται τι;
Κάτι τέτοιο είναι μούφα δηλαδή;
http://www.youtube.com/watch?v=e878C4SkYQg
Οχι παιδια, μάλλον έκανα λάθος.
Εγω μιλούσα για το κλισιομετρο για το ιστιοφορο που θα δειχνει πάντα μηδέν, οχι για ηλεκτρονικο που μπορεί να έχει γυροσκόπιο και επιταχυνσομετρο.
Το κλισιομετρο του ιστιοφόρου θα δειχνει πάντα μηδεν (ή σχεδόν μηδέν) γιατί βασίζεται στην βαρύτητα και στην στροφή θα δείχνει τη συνισταμένη βαρύτητας και φυγοκεντρου (ή κεντρομόλου αν το προτιμάτε)
Joyrider
03/10/2013, 14:49
Αυτό έλεγα και γω. Άλλο το απλό tiltometer και άλλο το dynamic inclinometer.
http://www.vigordigital.com/cp/html/?27.html
http://www.youtube.com/watch?v=SuB-V9OmtFM
το θεμα ειναι καποιος με λιγη εμπειρια πως γινεται να μαθει να πλαγιαζει να κανει λιγο προπονηση, και στο δρομο μεχρι ποιο σημειο μπορεις να πλαγιασεις?
το θεμα ειναι καποιος με λιγη εμπειρια πως γινεται να μαθει να πλαγιαζει να κανει λιγο προπονηση, και στο δρομο μεχρι ποιο σημειο μπορεις να πλαγιασεις?
αν βγαλουμε τους παραγοντας του ποσο κουλοι ειμαστε και οτι σε αρκετες περιπτωσεις δεν θα στο επιτρεψει και η κατασταση του οδοστρωματος;
εξαρταται και απο το μηχανακι! αλλες κλισεις επιτρεπει το scooter, αλλες το sm, αλλες sport touring
αν μπει λαστιχο 190 αντι για 180 θα βηθαει καθολου η π@π@ριες?
αυτο θα στο πει καποιος πιο ειδκος απο εμενα για σιγουρια.
εγω πιστευω πως δεν θα βοηθησει
http://www.youtube.com/watch?v=J73XRDGPcpE
αν μπει λαστιχο 190 αντι για 180 θα βηθαει καθολου η π@π@ριες?
Καμμια σχέση. Γόνατο μπορείς να ξύσεις και με παπί.
Αν θες ντε και καλά να ξύσεις, υπάρχουν videakia στο youtube που δείχνουν πως ακουμπάς γόνατο σε μια πλατεία πχ ή σε parking. Δεν θα βοηθήσει ιδιαίτερα τον τρόπο που οδηγάς, εκτός και ο σκοπός είναι να γδάρεις τις ξύστρες. Μπορείς να το κάνεις και μέσα σε ασανσέρ αυτό βέβαια :tooth:
Γόνατο μπορείς να ξύσεις και με παπί.
Clopy paste από γειτονικό forum :D
301157
ναι αν κρεμαστω πανω απο τη μηχανη μπορω να ξυσω αλλα το θεμα ειναι να δω ποια ειναι τα ορια της μοτοσυκλετας μου, πως γινεται να κλεισεις εντελως τα λαστιχα και οταν πλησιαζεις εκεινο το σημειο νιωθεις τη μηχανη να γλυστραει?
καπου αλλου το ξαναποσταρα αλλα αυτη και αν ειναι η σωστη ενοτητα
http://www.youtube.com/watch?v=lqJdSwisYTI
αυτο που εννοω ειναι οτι το βασικο ειναι να παιρνει η μηχανη τις μεγιστες δυνατες κλισεις οχι ο αναβατης πανω στη μηχανη και ν ανοιγει τα ποδια για να φτασουν τα γονατα στην ασφαλτο
pipe_smoker
12/10/2013, 11:56
αυτο που εννοω ειναι οτι το βασικο ειναι να παιρνει η μηχανη τις μεγιστες δυνατες κλισεις οχι ο αναβατης πανω στη μηχανη και ν ανοιγει τα ποδια για να φτασουν τα γονατα στην ασφαλτο
Χμμμμ.... Δε νομίζω πως είναι ακριβώς έτσι.
Ο αναβάτης δεν έχει καμία δουλειά να παριστάνει τον τσέλιγκα επάνω στη μηχανή και να γέρνει κλαρίνο μαζί της για να στρίψει (εκτός κι αν μιλάμε για χαμηλές ταχύτητες που οκ χεστήκαμε όπως βολεύεται ο καθένας).
Η μέγιστη κλίση της μηχανής είναι μέχρι να ακουμπήσει κάτι κάτω (για να κυριολεκτούμε). Ανέβασε το σταντ και ξεκίνα να γέρνεις τη μηχανή με τα χέρια σου μέχρι να ακουμπήσει κάτω το μαρσπιέ, η εξάτμιση ή δεν ξέρω εγώ τί άλλο (πρόσεχε μη σου φύγει από τα χέρια μόνο). Αυτή είναι η "μέγιστη κλίση" της μηχανής.
Αυτό όμως δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα γιατί όταν ασκούνται κι άλλες δυνάμεις (λόγω του βάρους του αναβάτη, της ταχύτητας, της νεκρής φυγόκεντρου/κεντρομόλου κλπ) παίζουν κι άλλα πράγματα ρόλο.
Αν παρατηρήσεις τα διαφορετικά στυλ οδήγησης διάφορων αναβατών (αγώνων) θα δεις ότι άλλος συνηθίζει να γέρνει περισσότερο τη μηχανή και να βγάζει λιγότερο το σώμα έξω, κι άλλος βγαίνει όλος έξω από τη μηχανή ξύνοντας γόνατα, αγκώνες, ώμους κι αυτιά και η μηχανή μοιάζει να είναι σχεδόν όρθια και να έχει πολύ μικρή κλίση.
Και οι δύο σφαίρα την παίρνουν τη στροφή.
Τώρα για το πώς γίνεται να βρεις και να γνωρίζεις από πριν το όριο κλίσης στο οποίο θα αρχίσει να γλιστράει η μηχανή σου.... Άμα το βρεις πες το μας κι εμάς :D
Είναι τόσοι πολλοί οι παράγοντες που μπορούν να το επηρεάσουν αυτό το πράγμα που η λίστα δεν τελειώνει.
Επί του θέματος τώρα.
Όπως φαίνεται και στο βιντεάκι (προς το τέλος) που πόσταρε ο corvo
http://www.youtube.com/watch?v=J73XRDGPcpE
Ενώ ο τύπος στην αρχή μιλάει για κλίσεις μετρώντας μοίρες στη γωνία που σχηματίζει το έδαφος με το "κέντρο" της μηχανής, στο τέλος που δείχνει το animation με τον Lorenzo και μετράει την κλίση, υπολογίζει τις μοίρες της γωνίας έδαφος-Lorenzo που έχει βγάλει σωμα. Έτσι βγάζει το αποτέλεσμα των 60τόσων μοιρών.
Δεν ξέρω τί ακριβώς θέλει να μας πει, αν κάνει ένα πάντρεμα κλίσης της μηχανής και βγάλσιμου σώματος για να υπολογίσει "πραγματική" κλίση, ή αν απλά είναι πατάτα του βίντεου.
Anyway, για όποιον έχει iphone υπάρχει αυτούνο εδώ το απλικέισο (https://itunes.apple.com/gr/app/diablo-super-biker/id451756374?mt=8) (τσαμπέ είναι) που έβγαλε η pirelli και μετράει μεταξύ άλλων και την κλίση. Τώρα κατά πόσο είναι ακριβές δεν ξέρω. Πάντως μερικές φορές που το έχω δουλέψει (καταγράφει και τη διαδρομή αν θυμάμαι καλά, μέγιστη ταχύτητα κλπ) ενδιαφέρον είχε.
Περισσότερες πληροφορίες για το τί κάνει εδώ:
κλικ (http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/news/2011/08/01/pirelli-releases-diablo-super-biker-iphone-app-to-record-your-riding-performance/)
sapila racing
12/10/2013, 12:02
Η μέγιστη κλίση της μηχανής είναι μέχρι να ακουμπήσει κάτι κάτω (για να κυριολεκτούμε). Ανέβασε το σταντ και ξεκίνα να γέρνεις τη μηχανή με τα χέρια σου μέχρι να ακουμπήσει κάτω το μαρσπιέ, η εξάτμιση ή δεν ξέρω εγώ τί άλλο (πρόσεχε μη σου φύγει από τα χέρια μόνο). Αυτή είναι η "μέγιστη κλίση" της μηχανής.
Σωστα το έχεις πιάσει γενικά, αλλά σε αυτό δεν τα λες καλά.
Οταν η μοτοσυκλέτα στρίβει με χιλιόμετρα οι αναρτήσεις συμπιέζονται και το όριο μοιρών κλίσης είναι πολύ μικρότερο απ οτι μπορείς να μετρήσεις στατικά.
@TEO
Μετα απο ένα σημείο είναι υποχρεωτικό να βγάλεις το σώμα σου γι ανα πας πιο γρήγορα, αλλιώς απλά θα πέσεις η δεν θα πας πιο γρήγορα.
Βέβαια υπάρχουν κι αυτοί που ξύνουν ενω τους περνάει ο άλλος απο εξωτερική χωρίς να ξύνει. Εντάξει αυτό είναι λίγο αστείο αλλά συμβαίνει συχνά σε trackdays.
pipe_smoker
12/10/2013, 12:26
Σωστα το έχεις πιάσει γενικά, αλλά σε αυτό δεν τα λες καλά.
Οταν η μοτοσυκλέτα στρίβει με χιλιόμετρα οι αναρτήσεις συμπιέζονται και το όριο μοιρών κλίσης είναι πολύ μικρότερο απ οτι μπορείς να μετρήσεις στατικά.
Σαφέστατα.
Γι'αυτό και είπα "το οριο κλίσης για να κυριολεκτούμε", εννοώντας "ακούμπα τη χάμω και μέτρα":lol:
Στο τέλος της πρότασης έβαλα και εισαγωγικά στο "μέγιστη κλίση".
Και συμπλήρωσα ότι αυτό δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα γιατί εκεί επεμβαίνουν κι άλλες δυνάμεις που επηρεάζουν την κατάσταση (βάρος αναβάτη, ταχύτητα κλπ).
Το ζήτημα αναρτήσεων το συμπεριέλαβα εκεί μέσα, αλλά δεν επεκτάθηκα γιατί δεν το κατέχω σε καμία περίπτωση.
Αλλά αλίμονο αν έλεγα ότι η στατική μέγιστη κλίση έχει καμιά σχέση με τη μέγιστη κλίση μιας μηχανής σε κίνηση.
....Βέβαια υπάρχουν κι αυτοί που ξύνουν ενω τους περνάει ο άλλος απο εξωτερική χωρίς να ξύνει....
Και αν δε με απατάει η μνήμη μου ανήκεις και συ στην κατηγορία "γιατί να το ξύσω? Με τρώει?":D
κατατοπιστικα αυτα που γραψατε, ωραιο αυτο με τη στατικη κλιση και με την κλιση της μηχανης ενω κινηται, μονο που για να γινει αυτο πρεπει να την κραταμε τρεις μαζι, 170kg ζυγιζει και ως γνωστον αν πλαγιασει τοσο δεν ξανασηκωνεται
pipe_smoker
12/10/2013, 13:19
κατατοπιστικα αυτα που γραψατε, ωραιο αυτο με τη στατικη κλιση και με την κλιση της μηχανης ενω κινηται, μονο που για να γινει αυτο πρεπει να την κραταμε τρεις μαζι, 170kg ζυγιζει και ως γνωστον αν πλαγιασει τοσο δεν ξανασηκωνεται
Αυτό που έγραψα για τη μέγιστη στατική κλίση το έγραψα για να τονίσω ότι ένα απόλυτο νούμερο δε σημαίνει τίποτα.
Η μέγιστη κλίση όταν η μηχανή κινείται (που αυτό είναι που έχει κάποια σημασία) μεταβάλεται από το αν την καβαλάω εγώ ή εσύ, από τις αναρτήσεις, από χίλια δυο πράγματα.
Από κει και πέρα, δεν υπάρχει κανένας λόγος να φωνάξεις δυο φίλους σου για να γίνετε τρεις, γιατί δε θα σου προσφέρει κάτι το να μετρήσεις τη μέγιστη στατική κλίση.
Nostradamus
12/10/2013, 13:25
Καμμια σχέση. Γόνατο μπορείς να ξύσεις και με παπί.
Αν θες ντε και καλά να ξύσεις, υπάρχουν videakia στο youtube που δείχνουν πως ακουμπάς γόνατο σε μια πλατεία πχ ή σε parking. Δεν θα βοηθήσει ιδιαίτερα τον τρόπο που οδηγάς, εκτός και ο σκοπός είναι να γδάρεις τις ξύστρες. Μπορείς να το κάνεις και μέσα σε ασανσέρ αυτό βέβαια :tooth:
Για καλό αποτέλεσμα στις ξύστρες μπορείς να τις κάνεις επίσης με ένα νερού 400 και τελείωμα με ψιλο (εχει πολλά θέματα και ο Σπύρος στις ανακατασκευες) ή αν βαρίεσαι και βίαζεσαι γιατί κανονίστηκε, καταδρομική στο φτερό, με ένα ντρέμελ... :D
spyrakos35
12/10/2013, 13:28
Για καλό αποτέλεσμα στις ξύστρες μπορείς να τις κάνεις επίσης με ένα νερού 400 και τελείωμα με ψιλο (εχει πολλά θέματα και ο Σπύρος στις ανακατασκευες) ή αν βαρίεσαι και βίαζεσαι γιατί κανονίστηκε, καταδρομική στο φτερό, με ένα ντρέμελ... :D
πφφφφφφφφφφφφφφφφφ
ερασιτέχνες ρπστμ.....
ασανσερ και ενα-δύο ανέβακατέβα και έγινε η δουλειά..... ;)
εδιτ.... το χε γράψει και ο βύρωνας...... τώρα το είδα
Ναι και τα λάστιχα μπορείς να τα φας ανεβαίνοντας λοξα πεζοδρόμιο !!!:lol:
Πάντως το μπροστινό οταν φτάσει στο οριο της πρόσφυσης αισθάνεσαι οτι ελαφραίνει το τιμόνι, αλλα είναι λίγο πρίν το γλύστρημα.
Ναι και τα λάστιχα μπορείς να τα φας ανεβαίνοντας λοξα πεζοδρόμιο !!!:lol:
Πάντως το μπροστινό οταν φτάσει στο οριο της πρόσφυσης αισθάνεσαι οτι ελαφραίνει το τιμόνι, αλλα είναι λίγο πρίν το γλύστρημα.
xaxaxaxaxaxa!!! ωραιος!!!! :lol:
Εμ..χμμ...Τι κάνει το παληκάρι εδω;
http://www.youtube.com/watch?v=fXWVYtsf43Y
Τιμόνι σε CBR. /puke
κρίνε εκ του αποτελέσματος.Ορίστε και σε vfr version.
http://www.youtube.com/watch?v=jGGgOv44UfE
Εκ του αποτελέσματος κρίνω. Όπως θα έκρινα και ένα 1000RR με τριβάλιτσο ή ένα streetfighter με ψηλή ζελατίνα.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.