PDA

View Full Version : πρώτη μεγάλη μηχανή BMW F650gs ή κάτι άλλο



archi
15/05/2013, 20:07
Ψάχνομαι για αγορά πρώτης μηχανής, οδηγώ 6-7 χρόνια αρχικά 50cc και πλέων τον τελευταίο χρόνο μια vespa cosa.
Ψάχνω για μεταχειρησμένο μηχανάκι, για καθημερινό όχημα, κυρίως για Αθήνα και για όταν δίνετε η ευκαιρία κοντινά ταξίδια (ή και μακρινά σιγά σιγά). και με πολλά δικάβαλα.
Είμαι 29 χρονών, 1,80 και 100kg!
Το μπάτζετ έχει φτάσει με πολλές δυσκολίες στα 2500 - 3000€, και κάποια επιπλέον χρήματα για εξοπλισμό.
Με όσα έχω διαβάσει μέχρι τώρα έχω καταλήξει στο BMW για τους παρακάτω λόγους, σύμφωνα με τους οποίους θα ήθελα να μου προτείνετε εναλλακτικές λύσεις στα ίδια χρήματα.
- ευκολία χειρισμού
- ABS
- εύκολο σε πόλη, αλλά κάνει και ταξιδάκια
- κατανάλωση

Επίσης θα ήθελα να μάθω και σχετικά με την οικονομία των σέρβις και των ανταλλακτικών για τα οποία δεν γνωρίζω πολλά.
Από τη μια ψάχνω κάτι με αντίστοιχα χαμηλή κατανάλωση, από την άλλη δεν θέλω κάτι που σε 2 χρόνια θα θέλω να το αλλάξω για κάτι μεγαλύτερο. :confused:

Περιμένω τη βοήθεια σας για να προχωρήσω σιγά σιγά παρακάτω.

siraxanz
15/05/2013, 21:24
Μια χαρά είναι το μηχανάκι αλλα αυτό που λες για αλλαγή σε μεγαλύτερο, είναι πολύ υποκειμενικό...

και αν σου βγεί, αυτό το "θέλω" ?

nikvolos
15/05/2013, 22:18
To Honda cbf 600s ABS, τα κάνει όλα και συμφέρει. Επειδή είχα ΒMW (και το gs και το dakar και πριν από τα δύο το Funduro) και έχω το Honda, γι΄αυτό σου το λέω έτσι απλά... :)

AUFGEBRACHT
15/05/2013, 22:25
Εάν δεν βαριέσαι το διάβασμα...
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=132989&highlight=review

archi
16/05/2013, 09:38
To Honda cbf 600s ABS, τα κάνει όλα και συμφέρει. Επειδή είχα ΒMW (και το gs και το dakar και πριν από τα δύο το Funduro) και έχω το Honda, γι΄αυτό σου το λέω έτσι απλά... :)
το έχω σκεφτεί και εγώ το Honda, από κατανάλωση είναι πιο τσιμπημένο φαντάζομαι αλλά πόσο? και τα σέρβις του δεν είναι πιο ακριβά?
σίγουρα η παραπάνω δύναμη είναι ένα +, ίσως κοιτάξω κάποια από κοντά.
πάντως με ABS οι τιμές παίζουν πιο πάνω

archi
16/05/2013, 09:43
Εάν δεν βαριέσαι το διάβασμα...
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=132989&highlight=review

πολύ ωραίο review το έχω διαβάσει, μάλλον πρέπει να σταματήσω το διάβασμα και να πάω για ψώνια.
αυτό που αναφέρεις για τα νερά διορθώνετε με τους επιπλέον λασποτήρες μπρος - πίσω?

GFawkes
16/05/2013, 10:29
Μια χαρα ειναι το GS τα κανει ολα και συμφέρει....και δεν καίει και τιποτε...

στις μερες μας αυτο μετραει πολυ.
Τα λεφτα που θα γλυτώνεις στις βενζινες καθημερινά θα τα κανεις βόλτα το ΣΚ.

Χτυπα το.
:)

MikeG
16/05/2013, 11:32
Go for it!

bogart
16/05/2013, 13:33
Φαντάζομαι αναφέρεσαι στο μονοκύλινδρο γιατί το δικύκινδρο είναι πάνω από τον προϋπολογισμό σου.

archi
16/05/2013, 13:39
Φαντάζομαι αναφέρεσαι στο μονοκύλινδρο γιατί το δικύκινδρο είναι πάνω από τον προϋπολογισμό σου.
ασφαλώς το μονοκύλινδρο,
και συγκεκριμένα το 2μπουζο και αν τα καταφέρουμε να βρούμε καλή τιμή το dakar καθώς και αυτά τσιμπάνε πάνω από τα 3000€ και δεν ξέρω πόσο μπορώ να το παζαρέψω.
Αν υπολογίσουμε μέσα ασφάλεια και τέλη μεταβίβασης μας βλέπω να ξεφεύγουμε :mad:. Μάλλον θα πρέπει να ρίξω τις απαιτήσεις και να ξεχάσω το dakar

bogart
16/05/2013, 13:52
Εγώ βλέπω ότι παίζουν Dakarάκια και στο budget σου

http://www.car.gr/classifieds/bikes/?offer_type=sale&category=&make=298&variant=dakar&price-from=&price-to=&so=dm&or=d&registration-from=&registration-to=&rg=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&hi=&modified=

MikeG
16/05/2013, 13:56
Μη κολλάς στο δίμπουζο. & το μονόμπουζο μια χαρά είναι και πιο όμορφο θα έλεγα.

archi
16/05/2013, 14:23
2 μπουζο dakar δεν παίζει κάτω από 3000€
μια αγγελία στα 2500 πριν 2 βδομάδες πουλήθηκε σε 1 μέρα!!!
ίσως πάρω το μονό
Απλά, αν και δεν ξέρω πολλά πράγματα, ψάχνω μόνο από ιδιώτη. Όσο πιο καινούριο. Και κάτω από 50 - 65.000 km. Παίζουν κάποια με 90.000 που φαίνονται πολυταξιδεμένα αλλά σε καλή κατάσταση. Αλλά δεν θέλω να πάρω πρώτη μηχανή με τόσα πολλά χιλιόμετρα πάνω της.
Ελπίζω σύντομα να βρω αυτό που ψάχνω

MG-KTiNoS
16/05/2013, 14:48
κάτι άλλο...:)

Ούτε Γερμανικό κωλόχαρτο !

catmaster
16/05/2013, 14:52
κάτι άλλο...:)

Ούτε Γερμανικό κωλόχαρτο !

:confused:

alex14
17/05/2013, 11:48
κάτι άλλο...:)

Ούτε Γερμανικό κωλόχαρτο !

:a10:

kokkiklhs
17/05/2013, 11:56
Καλό είναι το BMW, αλλά θα σου αλλάξει τα φώτα κάθε φορά που θα είσαι για σέρβις και ανταλλακτικά! Με το budget σου προτείνω να κοιτάξεις και KLE 500, θα τσιμπήσεις και εξοπλισμό, θα σου περισσέψουν ίσως και λίγα φράγκα και θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο! Μιλάμε για ΤΕΡΑΣ αξιοπιστίας και καμιά σχέση με τα μονοκύλινδρα της κατηγορίας...

MikeG
17/05/2013, 11:58
Καλό είναι το BMW, αλλά θα σου αλλάξει τα φώτα κάθε φορά που θα είσαι για σέρβις και ανταλλακτικά!

Αυτό που γράφεις που το στηρίζεις; Είχες ποτέ αυτή τη μοτοσυκλέτα; Την είχα 5 χρόνια και την έδωσα με 75000 χλμ. Από αυτά που γράφεις τίποτα δεν ισχύει.
Στα @@ η μου κάθε εταιρεία, αλλά οι ανακρίβειες με πειράζουν.

kokkiklhs
17/05/2013, 12:04
Αυτό που γράφεις που το στηρίζεις; Είχες ποτέ αυτή τη μοτοσυκλέτα; Την είχα 5 χρόνια και την έδωσα με 75000 χλμ. Από αυτά που γράφεις τίποτα δεν ισχύει.
Στα @@ η μου κάθε εταιρεία, αλλά οι ανακρίβειες με πειράζουν.

Eίχς φίλος ένα κόκκινο funduro πριν καμιά 10ετία και είχα ακούσει πολλές γκρίνιες σχετικά με το κόστος συντήρησης! Κατά τα άλλα, το είχα οδηγήσει κι όλα το μηχανάκι και πήγαινε μια χαρά! Δεν είπα ότι "έβγαζε προβλήματα" κλπ, απλώς σχετικά με την τακτική συντήρηση, ο γερμανός έχωνε το χέρι βαθύτερα στην τσέπη του φίλου απ'όσο το χώνει συνήθως ο γιαπωνέζος (εκτός αν ο γιαπωνέζος ονομάζεται χ@@@α) :D

MikeG
17/05/2013, 12:09
Eίχς φίλος ένα κόκκινο funduro πριν καμιά 10ετία και είχα ακούσει πολλές γκρίνιες σχετικά με το κόστος συντήρησης! Κατά τα άλλα, το είχα οδηγήσει κι όλα το μηχανάκι και πήγαινε μια χαρά! Δεν είπα ότι "έβγαζε προβλήματα" κλπ, απλώς σχετικά με την τακτική συντήρηση, ο γερμανός έχωνε το χέρι βαθύτερα στην τσέπη του φίλου απ'όσο το χώνει συνήθως ο γιαπωνέζος (εκτός αν ο γιαπωνέζος ονομάζεται χ@@@α) :D


Αυτό που γράφεις δεν ισχύει. Όσο κοστίζει να κάνεις service σε ένα KLE, τόσο κοστίζει και στο GS (μονοκίλυνδρο). Μάλλον το φιλαράκι σου πήγαινε σε πολύ ακριβό μηχανικό. 3 λίτρα λάδι χρειάζεται, ένα φίλτρο. Βαλβίδες σε 75000 χλμ έκανα μια φορά.

kokkiklhs
17/05/2013, 12:14
Αυτό που γράφεις δεν ισχύει. Όσο κοστίζει να κάνεις service σε ένα KLE, τόσο κοστίζει και στο GS (μονοκίλυνδρο). Μάλλον το φιλαράκι σου πήγαινε σε πολύ ακριβό μηχανικό. 3 λίτρα λάδι χρειάζεται, ένα φίλτρο. Βαλβίδες σε 75000 χλμ έκανα μια φορά.

Εντάξει, ομολογώ!! Τα έχω πάρει από την Kαβασάκι για να διαφημίζω τα KLE εις βάρος των ευρωπαϊκών!!! :D
:beer:

archi
17/05/2013, 12:53
ευχαριστώ πολύ για τις διαφημίσεις σας (πλάκα κάνουμε), παλιότερα σκεφτόμουν και το kle, αλλά το bmw μου αρέσει περισσότερο.
στο θέμα μας,
βρήκα ένα dakar το οποίο όμως είναι ακινητοποιημένο για 1 χρόνο. Να το αποφύγω? Θα πρέπει να δώσω προσοχή κάπου όταν το δω (θα το δει σε δεύτερη φάση και μηχανικός).
τα λάστιχα δεν έχουν χιλιόμετρα, θα χρειαστούν αλλαγή?
το μηχανάκι είναι σε κλειστό χώρο
Τι άλλο θα χρειαστεί άμεσα αλλαγή λόγο ακινησίας (λάδια ...)?
ευχαριστώ

MikeG
17/05/2013, 12:56
ευχαριστώ πολύ για τις διαφημίσεις σας (πλάκα κάνουμε), παλιότερα σκεφτόμουν και το kle, αλλά το bmw μου αρέσει περισσότερο.
στο θέμα μας,
βρήκα ένα dakar το οποίο όμως είναι ακινητοποιημένο για 1 χρόνο. Να το αποφύγω? Θα πρέπει να δώσω προσοχή κάπου όταν το δω (θα το δει σε δεύτερη φάση και μηχανικός).
τα λάστιχα δεν έχουν χιλιόμετρα, θα χρειαστούν αλλαγή?
το μηχανάκι είναι σε κλειστό χώρο
Τι άλλο θα χρειαστεί άμεσα αλλαγή λόγο ακινησίας (λάδια ...)?
ευχαριστώ


Θα πρέπει να κοιτάξεις τη μπαταρία του αν είναι οκ, λάδια ναι αλλαγή, και τα λάστιχα αν ήταν σε κλειστό χώρο και δε το έβλεπε ήλιος ίσως την έχουν γλυτώσει. Αν δεις να είναι σκασμένα ή πολύ ξερά, σίγουρα θα θέλουν αλλαγή.

Γενικά, όχι μη το αποφύγεις. Απλά να τσεκάρεις σίγουρα ότι σου έγραψα.

archi
17/05/2013, 13:10
Θα πρέπει να κοιτάξεις τη μπαταρία του αν είναι οκ, λάδια ναι αλλαγή, και τα λάστιχα αν ήταν σε κλειστό χώρο και δε το έβλεπε ήλιος ίσως την έχουν γλυτώσει. Αν δεις να είναι σκασμένα ή πολύ ξερά, σίγουρα θα θέλουν αλλαγή.

Γενικά, όχι μη το αποφύγεις. Απλά να τσεκάρεις σίγουρα ότι σου έγραψα.
να υπολογίζω κανένα 80άρι φαντάζομαι?

MikeG
17/05/2013, 13:12
να υπολογίζω κανένα 80άρι φαντάζομαι?

Αν πιάνουν τα χέρια σου, το φίλτρο έχει 10 euros και το ένα λίτρο λάδι 10 euros * 3, άρα με 40 euros καθάρισες.

alex14
17/05/2013, 13:16
ευχαριστώ πολύ για τις διαφημίσεις σας (πλάκα κάνουμε), παλιότερα σκεφτόμουν και το kle, αλλά το bmw μου αρέσει περισσότερο.
στο θέμα μας,
βρήκα ένα dakar το οποίο όμως είναι ακινητοποιημένο για 1 χρόνο. Να το αποφύγω? Θα πρέπει να δώσω προσοχή κάπου όταν το δω (θα το δει σε δεύτερη φάση και μηχανικός).
τα λάστιχα δεν έχουν χιλιόμετρα, θα χρειαστούν αλλαγή?
το μηχανάκι είναι σε κλειστό χώρο
Τι άλλο θα χρειαστεί άμεσα αλλαγή λόγο ακινησίας (λάδια ...)?
ευχαριστώ

Μην το αποφυγης αλλα κοιταξε μην εχει σκουριασει το ντεποζιτο εαν δεν ηταν εντελως αδειο ή γεματο. Εκτος και εαν εχει πλαστικο ντεποζιτο :D
Επισης δεν ξερω κατα ποσο μεσα σε ενα χρονο idle μπορει να εχουν ξεραθει τα τσιμουχακια των βαλβιδων και να τσιμπαει λαδακι.

MikeG
17/05/2013, 13:17
Το τεπόζιτο είναι πλαστικό.

AUFGEBRACHT
17/05/2013, 17:19
Eίχς φίλος ένα κόκκινο funduro πριν καμιά 10ετία και είχα ακούσει πολλές γκρίνιες σχετικά με το κόστος συντήρησης! Κατά τα άλλα, το είχα οδηγήσει κι όλα το μηχανάκι και πήγαινε μια χαρά! Δεν είπα ότι "έβγαζε προβλήματα" κλπ, απλώς σχετικά με την τακτική συντήρηση, ο γερμανός έχωνε το χέρι βαθύτερα στην τσέπη του φίλου απ'όσο το χώνει συνήθως ο γιαπωνέζος (εκτός αν ο γιαπωνέζος ονομάζεται χ@@@α) :D

Mε όλο το σεβασμό, εάν κατάλαβα καλά μακρυά από το BMW γιατί ΕΝΑΣ πριν 10 χρόνια παραπονιόταν ότι πλήρωνε πολλά...στοιχειώδες Γουώτσον...

kokkiklhs
17/05/2013, 20:39
Mε όλο το σεβασμό, εάν κατάλαβα καλά μακρυά από το BMW γιατί ΕΝΑΣ πριν 10 χρόνια παραπονιόταν ότι πλήρωνε πολλά...στοιχειώδες Γουώτσον...

Για τη συντήρηση του KLE δεν άκουσα ποτέ ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ να παραπονιέται!!!
:a22:

AUFGEBRACHT
17/05/2013, 21:40
Για τη συντήρηση του KLE δεν άκουσα ποτέ ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ να παραπονιέται!!!
:a22:

ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ όμως παραπονιούνται για άλλα π.χ. απαράδεκτη σέλα και κραδασμοί. Τώρα που το σκέφτομαι δεν έχω ακούσει ΠΟΤΕ παράπονο από ΚΑΝΕΝΑ για Brough Superior και μη μου πεις ότι σου είχε παραπονεθεί ένας Λώρενς...

kokkiklhs
18/05/2013, 09:29
ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ όμως παραπονιούνται για άλλα π.χ. απαράδεκτη σέλα και κραδασμοί. Τώρα που το σκέφτομαι δεν έχω ακούσει ΠΟΤΕ παράπονο από ΚΑΝΕΝΑ για Brough Superior και μη μου πεις ότι σου είχε παραπονεθεί ένας Λώρενς...
E όχι και κραδασμοί στο KLE ρε κουμπάρε... :eek:
Τέλος πάντων, αρκετά π@π@ρι@σ@με το πόστ του φίλου, εξ άλλου φαίνεται πως την έχει πάρει ήδη την απόφαση!!
:beer:

archi
18/05/2013, 11:20
την απόφαση τη πείρα ήδη, αλλά συνεχίζω να χρειάζομαι βοήθεια.
Βρήκα μια dakar σε ακινησία όμως όπως ήδη έχω πει. Πήγα σήμερα και την είδα.
Εξωτερικά φαίνεται σε αρκετά καλή κατάσταση. Δεν έχει μπαταρία όμως και αν και έχει πληρωμένα τέλη έχει παραδώσει πινακίδες.
Τι κάνω σε αυτή τη περίπτωση? Στο μηχανικό που είχα σκοπό να τη πάω για να την ελέγξει, ρώτησα αν μπορούμε με δανεική μπαταρία να πάμε να το ελέγξει αλλά πήρα αρνητική απάντηση. Το λογικό είναι ο ιδιοκτήτης να ασχολιόταν αλλά λόγο υγείας δεν το καβαλάει καθόλου.
Τι μου προτείνετε?

bogart
18/05/2013, 11:24
την απόφαση τη πείρα ήδη, αλλά συνεχίζω να χρειάζομαι βοήθεια.
Βρήκα μια dakar σε ακινησία όμως όπως ήδη έχω πει. Πήγα σήμερα και την είδα.
Εξωτερικά φαίνεται σε αρκετά καλή κατάσταση. Δεν έχει μπαταρία όμως και αν και έχει πληρωμένα τέλη έχει παραδώσει πινακίδες.
Τι κάνω σε αυτή τη περίπτωση? Στο μηχανικό που είχα σκοπό να τη πάω για να την ελέγξει, ρώτησα αν μπορούμε με δανεική μπαταρία να πάμε να το ελέγξει αλλά πήρα αρνητική απάντηση. Το λογικό είναι ο ιδιοκτήτης να ασχολιόταν αλλά λόγο υγείας δεν το καβαλάει καθόλου.
Τι μου προτείνετε?

Εγώ μηχανή μεταχείρω χωρίς έλεγχο στον μηχανικό μου δεν θα έπαιρνα φίλο...
Εσύ έχεις το κασέρι, εσύ κινείς τα λουριά...

archi
18/05/2013, 11:32
Εγώ μηχανή μεταχείρω χωρίς έλεγχο στον μηχανικό μου δεν θα έπαιρνα φίλο...
Εσύ έχεις το κασέρι, εσύ κινείς τα λουριά...
αυτό είναι κανόνας φυσικά, απλά ρωτάω αν έχει κανείς ιδέα για το πως γίνετε να γίνει ο έλεγχος αυτός. ή να το ξεχάσω το μηχανάκι...

bogart
18/05/2013, 11:33
αυτό είναι κανόνας φυσικά, απλά ρωτάω αν έχει κανείς ιδέα για το πως γίνετε να γίνει ο έλεγχος αυτός. ή να το ξεχάσω το μηχανάκι...

Αν ο τύπος δεν καταλαβαίνει πως για να πάρεις την μηχανή πρέπει να την ελέγξεις ξέχασε τον και βρες άλλον.

AUFGEBRACHT
18/05/2013, 12:40
Εσύ έχεις τρόπο με κανα φορτηγάκι να την πας εσύ στο μάστορα αφού αυτός βαριέται/δεν θέλει; Ο ιδιοκτήτης συμφωνεί να την πας για έλεγχο αν χρειαστεί ή όχι;

archi
18/05/2013, 12:50
Εσύ έχεις τρόπο με κανα φορτηγάκι να την πας εσύ στο μάστορα αφού αυτός βαριέται/δεν θέλει; Ο ιδιοκτήτης συμφωνεί να την πας για έλεγχο αν χρειαστεί ή όχι;
Ο ιδιοκτήτης συμφωνεί για το μάστορα, πρότεινε όμως να βρούμε δανεική μπαταρία και να έρθει ο μάστορας να το δει στο γκαράζ που είναι. Δεν ξέρω αν γίνετε να δει ο μάστορας το μηχανάκι εκτός συνεργείου.
Ο μόνος τρόπος που μπορώ να σκεφτώ είναι οδική με κόστος 50-60€ από όσο γνωρίζω. Με βλέπω να το εγκαταλείπω.
Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω πια θεωρείτε ότι είναι ένα όριο σε χιλιόμετρα, (με σωστή συντήρηση) που πρέπει να κοιτάζω. Προσωπικά χωρίς να γνωρίζω προσπαθώ να αποφύγω αυτά που είναι πάνω από 60.000km.

MikeG
18/05/2013, 12:58
Ο ιδιοκτήτης συμφωνεί για το μάστορα, πρότεινε όμως να βρούμε δανεική μπαταρία και να έρθει ο μάστορας να το δει στο γκαράζ που είναι. Δεν ξέρω αν γίνετε να δει ο μάστορας το μηχανάκι εκτός συνεργείου.
Ο μόνος τρόπος που μπορώ να σκεφτώ είναι οδική με κόστος 50-60€ από όσο γνωρίζω. Με βλέπω να το εγκαταλείπω.
Επίσης θα ήθελα να ρωτήσω πια θεωρείτε ότι είναι ένα όριο σε χιλιόμετρα, (με σωστή συντήρηση) που πρέπει να κοιτάζω. Προσωπικά χωρίς να γνωρίζω προσπαθώ να αποφύγω αυτά που είναι πάνω από 60.000km.


Βρες κανά φιλαράκι σου που σκαμπάζει ή αν προθυμοποιηθεί κάποιος από εδώ μέσα που είναι κοντά σου. Πόσα χιλιόμετρα έχει το dakar και πόσο στο δίνει;

AUFGEBRACHT
18/05/2013, 13:04
Εάν ο μάστορας έχει διάθεση να πάει να το δει δε νομίζω πως είναι πρόβλημα το εάν το μηχανάκι είναι εντός ή εκτός συνεργείου. Σίγουρα κάποια πράγματα μπορεί να τα καταλάβει φαντάζομαι για την κατάσταση της μοτοσυκλέτας. Να δώσεις τώρα €60 για να το πας στο μάστορα είναι σεβαστό ποσό. Μπαταρία θα μπορούσα να σου δώσω τη δικιά μου μπας και κάνεις τη δουλειά σου γιατί είμαι σε φάση αλλαγής, αλλά φαντάζομαι μένεις Αθήνα. Εάν δεν είναι διατεθειμένος ο μάστορας να πάτε να ρίξει μια ματιά, εναλλακτικά:
α) Βρες άλλο μάστορα
β) Ρίξε μια ερώτηση μπας και κανένας εδώ μέσα έχει φορτηγάκι να τη φορτώσετε να σε εξυπηρετήσει με λιγότερα από ότι θα σου έπαιρνε η οδική που λες

akis_trevor
18/05/2013, 13:14
εναι τοσο μεγαλη ευκαιρια που επιμενεις σε αυτο;

GsDakar
18/05/2013, 13:18
και να βαλεις μπαταρια θα παρει μπροστα; αυτο ειναι το θεμα,τωρα για τα χλμ,εγω εχω 82000 και δουλευει ρολοι....το πρωτο ομως πραμα που θα κοιταξεις εξονυχιστικα ειναι για διαρροες στο αμορτισερ και στις μπουκαλες,για ρωτα τον ποτε εκανε τελευταια φορα σερβις την μοτο,πριν την εγκατάλειψη,αν εχει να κανει 2 χρονια μην την βαλεις μπρος,η βενζινη δεν εχει θεμα γιατι ειναι πλαστικο το τεποζιτο,οταν με το καλο βαλεις την μπαταρια και ΔΕΝ την βαλεις μπρος αν δεν ανοιξεις την ταπα να δεις αν εχει λαδια μεσα διοτι το τζαμακι ειναι ψηλα γυρνα τον διακοπτη και ακου την τρομπα βενζινης(κατω απο την σελα), αν δουλευει, αν δεν δουλευει κοιτας ασφαλειες,(κατω απο σελα ,και κατω απο μπαταρια) αν ολα οκ με ασφαλειες πας για τρομπα 100+€ δηλ.προσωπικα μπορω να σε ενημερωσω και να σε βοηθησω για την συγκεκριμενη μηχανη,ρελεδες φλασερ κτλ,ειναι ολα κατω απο την βαση τις μπαταριας στο ψευτοτεποζιτο.

archi
18/05/2013, 13:31
εναι τοσο μεγαλη ευκαιρια που επιμενεις σε αυτο;
στα χρήματα δεν το λες μεγάλη ευκαιρία αλλά είναι το μόνο 2μπουζο dakar που βρήκα.
Θα κάνω μια προσπάθεια με το φορτηγάκι φίλου από εβδομάδα αλλιώς το αφήνω.

archi
18/05/2013, 13:33
και να βαλεις μπαταρια θα παρει μπροστα; αυτο ειναι το θεμα,τωρα για τα χλμ,εγω εχω 82000 και δουλευει ρολοι....το πρωτο ομως πραμα που θα κοιταξεις εξονυχιστικα ειναι για διαρροες στο αμορτισερ και στις μπουκαλες,για ρωτα τον ποτε εκανε τελευταια φορα σερβις την μοτο,πριν την εγκατάλειψη,αν εχει να κανει 2 χρονια μην την βαλεις μπρος,η βενζινη δεν εχει θεμα γιατι ειναι πλαστικο το τεποζιτο,οταν με το καλο βαλεις την μπαταρια και ΔΕΝ την βαλεις μπρος αν δεν ανοιξεις την ταπα να δεις αν εχει λαδια μεσα διοτι το τζαμακι ειναι ψηλα γυρνα τον διακοπτη και ακου την τρομπα βενζινης(κατω απο την σελα), αν δουλευει, αν δεν δουλευει κοιτας ασφαλειες,(κατω απο σελα ,και κατω απο μπαταρια) αν ολα οκ με ασφαλειες πας για τρομπα 100+€ δηλ.προσωπικα μπορω να σε ενημερωσω και να σε βοηθησω για την συγκεκριμενη μηχανη,ρελεδες φλασερ κτλ,ειναι ολα κατω απο την βαση τις μπαταριας στο ψευτοτεποζιτο.
σε ευχαριστώ πολύ για τις γνώσεις, με ενημέρωσες και με άγχωσες. Μάλλον το μηχανάκι θα χρειαστεί περισσότερα πράγματα από ότι φανταζόμουν αρχικά...

MikeG
18/05/2013, 13:36
Εγώ ρωτάω πάλι το ίδιο, τι τιμή στο αφήνει και πόσα χιλιόμετρα έχει;

Τρόμπα βενζίνης, δεν έχω ακούσει, ούτε έχω δει ποτέ να αλλάζεται σε τέτοιο μηχανάκι, και πιστέψτε με, έχω δει service σε πάνω από 100 διαφορετικά μηχανάκια.

edit: Επίσης σε οποιοδήποτε μηχανάκι που θα αγοράσεις, αν δεν έχουν κάνει service στις αναρτήσεις θα πρέπει να γίνει.

Αν η τιμή πάντως είναι καλή, τότε,βρες ένα φιλαράκι, δέστε το, κάνε λίγο παζάρι και τσίμπα το.

archi
18/05/2013, 13:49
Εγώ ρωτάω πάλι το ίδιο, τι τιμή στο αφήνει και πόσα χιλιόμετρα έχει;

Τρόμπα βενζίνης, δεν έχω ακούσει, ούτε έχω δει ποτέ να αλλάζεται σε τέτοιο μηχανάκι, και πιστέψτε με, έχω δει service σε πάνω από 100 διαφορετικά μηχανάκια.

edit: Επίσης σε οποιοδήποτε μηχανάκι που θα αγοράσεις, αν δεν έχουν κάνει service στις αναρτήσεις θα πρέπει να γίνει.

Αν η τιμή πάντως είναι καλή, τότε,βρες ένα φιλαράκι, δέστε το, κάνε λίγο παζάρι και τσίμπα το.

38,000km
2800€ (αλλά αν δει χοντρά πράγματα ο μάστορας θα πέσει και άλλο) ευκαιρία δεν το λες
αυτό με τις αναρτήσεις το είχα φανταστεί καθώσ βλέπω πολλά gs που έχουν κάτσει τελείως

MikeG
18/05/2013, 13:53
38,000km
2800€ (αλλά αν δει χοντρά πράγματα ο μάστορας θα πέσει και άλλο) ευκαιρία δεν το λες
αυτό με τις αναρτήσεις το είχα φανταστεί καθώς βλέπω πολλά gs που έχουν κάτσει τελείως


Δίνεις max 2500, αν τα λάστιχα είναι οκ. Το μηχανάκι 99%, αν δεν είχε πρόβλημα όταν ακινητοποιήθηκε, δε θα έχει τίποτα. Λαδάκια στο μπροστινό σύστημα για αρχή, και αργότερα αν θέλεις επισκευάζεις το πίσω αμορτισέρ & του βάζεις και ένα ελατήριο. Αν και έχει λίγα χιλιόμετρα.

Προσωπικά, επειδή γνωρίζω σα τη παλάμη του χεριού μου αυτά τα μηχανάκια, θα το έπαιρνα στο 2500.

GsDakar
18/05/2013, 13:55
οντως η τρομπα καθως και οι πολλαπλασιαστες του ειναι αθανατα,αλλα δεν ειναι κακο να το κοιταξει λογω ακινησιας,ρωτα τον αν ξερει ,εχει αλαξει κομπλερ μιζας ποτε; και αν ναι στα ποσα χλμ; οσο για το σερβις ειναι μικρο το ποσο (μπορω να σε ενημερωσω και ποιο αναλυτικα με τιμες) καθως και η αλλαγη ελαστικων,στο δικο μου εκανα πριν λιγες μερες και σερβις - επισκευη αμορτισερ με λιγο κοστος.Τωρα ειδα τα χλμ,λιγο δυσκολο να εχει αλαξει κομπλερ,εκτος αν επαιζε με την μιζα.

archi
18/05/2013, 14:22
οντως η τρομπα καθως και οι πολλαπλασιαστες του ειναι αθανατα,αλλα δεν ειναι κακο να το κοιταξει λογω ακινησιας,ρωτα τον αν ξερει ,εχει αλαξει κομπλερ μιζας ποτε; και αν ναι στα ποσα χλμ; οσο για το σερβις ειναι μικρο το ποσο (μπορω να σε ενημερωσω και ποιο αναλυτικα με τιμες) καθως και η αλλαγη ελαστικων,στο δικο μου εκανα πριν λιγες μερες και σερβις - επισκευη αμορτισερ με λιγο κοστος.Τωρα ειδα τα χλμ,λιγο δυσκολο να εχει αλαξει κομπλερ,εκτος αν επαιζε με την μιζα.
θα ήθελα αν σου είναι εύκολο κάποια στιγμή να μου δώσεις τιμές από σέρβις ώστε να ξέρω τι να περιμένω.
Όπως και τιμές για λάστιχα. Για αμορτισέρ φαντάζομαι ανεβαίνουν τα κόστη?

archi
18/05/2013, 14:26
α) Βρες άλλο μάστορα

έχετε να μου προτείνετε άλλο μάστορα; Μέχρι τώρα είχα μιλήσει με έναν στη Βουλιαγμένης (δεν ξέρω αν επιτρέπετε να το αναφέρω;).

imitrelos
18/05/2013, 14:30
Τρομπα εεε ?? Μικε και όμως είδα bmw οπως και πηγασο να τα παίζει η τρομπα και ήταν για το λόγο καθησιου και χάλια στο ρεζερβουάρ
Μην σε αγχώνει με ένα 40ρι γίνονται καινούρια τα μπεκ , 8 ευρώ οι πλαστικές φυσουνες , τρομπα η κλασική
Mitsubishi που φοράνε όλα τα rotax 654 και 655 ; υπολόγισε μίνιμουμ 70ρι

Παντος τα λεφτά είναι αρκετά παίξε την τιμή
Α επισεις σίγουρα πάς γιά λαδακια μπροστά και ίσως ελατήρια

AUFGEBRACHT
18/05/2013, 14:45
θα ήθελα αν σου είναι εύκολο κάποια στιγμή να μου δώσεις τιμές από σέρβις ώστε να ξέρω τι να περιμένω.
Όπως και τιμές για λάστιχα. Για αμορτισέρ φαντάζομαι ανεβαίνουν τα κόστη?

Από τη δική μου εμπειρία ένα απλό service πάει στα €70 με €80 περίπου... η τελευταία απόδειξη που βρήκα είναι από service τον περασμένο Νοέμβριο, λάδια δικά μου, επειδή η μηχανή έκλεινε τα 7 χρόνια ζήτησα να μου αλλάξει και τα λάδια στο πιρούνι αν και δεν ήταν απαραίτητο, εγώ το ζήτησα, στην πορεία προέκυψε και μια καμμένη λάμπα προβολέα, αλλαγή ψυκτικού, αλυσίδα-τακάκια ήταν ΟΚ και από τον έλεγχο που έκανε δε χρειάστηκαν αλλαγή, έγινε συμπλήρωση του ψυκτικού υγρού, έδωσα € 90.

GsDakar
18/05/2013, 16:33
εγω το παω σε εναν στην λιοσιων ο οποιος εχει εγκεφαλο για BMW βασικο για τις συγκεκριμενες,την πριζωνει και τα ομολογει σχεδον ολα η μηχανη που ποναει,κοστος γενικου σερβις με καπελωτα 100€,λαδια φιλτρα, αερα ,λαδιου μπουζι 40€(εχω το μονομπουζο εγω),φιλτρο βενζινης 120€ με εγκατασταση ,αυτο στον γνωστο στον γερακα αλλα μην τρομαζεις καθε 30000χλμ το αλαζεις ,ελαστικα τα michellin sirac που προτιμω εχουν 160€,επισκευη-σερβις πισω αμορτισερ 100€ εκει παιζει αν θες και αξονακι παει 10- 20 € πανω,επισης να κοιταξεις τις ντιζες του(γκαζι-συμπλεκτη) μην εχει βαλει καμια μαιμου,γιατι εχουν 40€ η μια οι γνησιες.Οτι αλλο θες μου λες.

MikeG
18/05/2013, 16:41
Φίλτρο βενζίνης παίρνετε αυτό: http://www.louis.de/_20e1bd19d5d33d690cdf87704a8ec04e0f/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10050004
Τι 130 λέτε...


Anyway, το έγραψα και πριν, το μηχανάκι έχει γελοία έξοδα, έχει γελοία κατανάλωση και γενικά δε παθαίνει τίποτα, εκτός τα μέχρι 2001, που σπανίως έβγαζαν κάποιες ζημιές.

GsDakar
18/05/2013, 16:43
α ναι τα εχουμε ξαναπει....εμενα εχει και τον ρυθμιστη πιεσης βενζινης μεσα το διμπουζο μαλλον οχι...

archi
19/05/2013, 21:20
Τελικά είπα να συνετιστώ λίγο και να κάνω λίγο κράτη στις επιθυμίες μου σύμφωνα με τα διαθέσιμα χρήματα και τους καιρούς.
οπότε πέφτει το βατζετ,
Τα διαθέσιμα μηχανάκια είναι αυτό (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3542527/) με πολλά χλμ αλλά πιο φρέσκο και φαίνετε πιο προσεγμένο και
μερικά άλλα αυτά: 1 (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2846932/), 2 (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3566732/), 3 (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3634176/), 4 (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3651513/), 5 (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3255185/)

με μια ματιά, τι προτείνετε μεταξύ του πρώτου και των υπολοίπων?
από εβδομάδα θα προσπαθήσω να δω όσο πιο πολλά μπορέσω :)

GsDakar
19/05/2013, 21:28
εγω το Dakar θα επαιρνα.

AUFGEBRACHT
19/05/2013, 21:28
Aπό μια πρώτη ματιά εντελώς ψυχρή και φευγαλέα και το πρώτο αλλά και τα υπόλοιπα νομίζω πως φαίνονται αρκετά προσεγμένα. Το 4ο ίσως το έχει βάψει ο ιδιοκτήτης του γιατί έχω την εντύπωση πως δεν έβγαινε σε τέτοιο χρωματισμό από το εργοστάσιο, αλλά μπορεί να κάνω και λάθος. Επειδή λες ότι είσαι 1.80 πιθανώς το Dakar να σε βολέψει περισσότερο λόγω ύψους, δεν ξέρω εάν το έχεις καβαλήσει και αυτό και το απλό GS σαν θέση οδήγησης...

GsDakar
19/05/2013, 21:29
AUFGEBRACHT πιασε κοκκινο.....:D

AUFGEBRACHT
19/05/2013, 21:32
AUFGEBRACHT πιασε κοκκινο.....:D

http://www.redfm.gr/ :lol: :beer:

GsDakar
19/05/2013, 21:35
:beer:

archi
20/05/2013, 08:25
το γεγονός ότι έχω την αγωνία μου να πάρω κάτι καλό και εσείς κερνιέστε μπίρες, τα λέει όλα...
καλημέρες :bawl:

archi
24/05/2013, 18:20
Δίνεις max 2500, αν τα λάστιχα είναι οκ. Το μηχανάκι 99%, αν δεν είχε πρόβλημα όταν ακινητοποιήθηκε, δε θα έχει τίποτα. Λαδάκια στο μπροστινό σύστημα για αρχή, και αργότερα αν θέλεις επισκευάζεις το πίσω αμορτισέρ & του βάζεις και ένα ελατήριο. Αν και έχει λίγα χιλιόμετρα.

Προσωπικά, επειδή γνωρίζω σα τη παλάμη του χεριού μου αυτά τα μηχανάκια, θα το έπαιρνα στο 2500.
Πήγα σε ένα ακόμα μάστορα BMW (ο οποίος ήταν πολύ εξυπηρετικός και θα έρθει να δει τη μηχανή στο γκαράζ που είναι), μου είπε ακριβώς το ίδιο πράγμα για 2500€
Το θέμα είναι ότι στο car τα δίμπουζα παίζουν στάνταρ στα 3000€ ++ και κανείς δεν κάνει παζάρια από όσους έχω πάρει. Τι γίνετε;
Πως βγαίνει αυτό το 2.500€?
και εγώ θεωρώ ότι είναι πολλά για μηχανή 9 χρονών, αλλά αν δεν το θεωρούν και οι πωλητές δουλειά δεν γίνετε...

MikeG
24/05/2013, 18:24
Πήγα σε ένα ακόμα μάστορα BMW (ο οποίος ήταν πολύ εξυπηρετικός και θα έρθει να δει τη μηχανή στο γκαράζ που είναι), μου είπε ακριβώς το ίδιο πράγμα για 2500€
Το θέμα είναι ότι στο car τα δίμπουζα παίζουν στάνταρ στα 3000€ ++ και κανείς δεν κάνει παζάρια από όσους έχω πάρει. Τι γίνετε;
Πως βγαίνει αυτό το 2.500€?
και εγώ θεωρώ ότι είναι πολλά για μηχανή 9 χρονών, αλλά αν δεν το θεωρούν και οι πωλητές δουλειά δεν γίνετε...


Βρείτε μια μέση λύση, να ρίξει τη τιμή κανά 150αρι ο τύπος. Αν δε θέλει μαζέματα, τότε είναι μια χαρά τιμή.

AUFGEBRACHT
24/05/2013, 22:13
Ποιός είναι ο λόγος που ψάχνεις αποκλειστικά δίμπουζο;

archi
24/05/2013, 23:02
-πιο νεο μοντελο ( ειναι κατω απο το ψυχολογικο οριο των 10 χρονων)
-ελαχιστα μικροτερη καταναλωση
- και οι δυο μηχανικοι που ρωτησα μου ειπαν να το πρωτιμισω καθως εχουν λυθει καποια προβληματα (κατι το οποιο ομως δεν εχω επιβεβαιωσει απο οσα εχω διαβασει στο νετ)

Αρχικα θελω να αποκλεισω ολα τα διμπουζα που εχω δει και στη συνεχεια θα δω και τα υπολοιπα αν δε βρω κατι.

AUFGEBRACHT
24/05/2013, 23:16
-πιο νεο μοντελο ( ειναι κατω απο το ψυχολογικο οριο των 10 χρονων)
-ελαχιστα μικροτερη καταναλωση
- και οι δυο μηχανικοι που ρωτησα μου ειπαν να το πρωτιμισω καθως εχουν λυθει καποια προβληματα (κατι το οποιο ομως δεν εχω επιβεβαιωσει απο οσα εχω διαβασει στο νετ)

Αρχικα θελω να αποκλεισω ολα τα διμπουζα που εχω δει και στη συνεχεια θα δω και τα υπολοιπα αν δε βρω κατι.

Ποιά είναι τα προβλήματα που δεν έχεις επιβεβαιώσει ότι έχουν επιλυθεί;

archi
24/05/2013, 23:26
Ποιά είναι τα προβλήματα που δεν έχεις επιβεβαιώσει ότι έχουν επιλυθεί;
Τη Τριτη που εχω ραντεβου με τον μηχανικο για να δει ενα μηχανακι θα τον ρωτισω για λεπτομεριες

archi
27/05/2013, 10:36
Ποιά είναι τα προβλήματα που δεν έχεις επιβεβαιώσει ότι έχουν επιλυθεί;

μίλησα με τον μηχανικό, μου είπε σε σχέση με το μονομπουζο για:
- σβησίματα λόγο προβλήματος του injection
- πρόβλημα στο κομπλερ της μίζας
- πρόβλημα στο κοντέρ???

δεν ξέρω αν και τι ισχύει (δεν έχω διαβάσει κάτι από φόρουμ που ψάχνομαι) , πάντως ο μηχανικός φαίνεται σοβαρός και αρκετά εξυπηρετικός σε σχέση με όσους είδα.

zephyr1
27/05/2013, 12:23
http://www.car.gr/classifieds/bikes/?offer_type=sale&category=&make=&variant=f650&price-from=&price-to=%3C1500&so=dm&or=d&registration-from=&registration-to=&rg=3&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&hi=&modified=

Συγνωμη που πεταγομαι σαν π@υτσα στο θρεαντ του παιδιου,αλλα με βλεπω σ'αυτη την κατηγορια χρηματων ,μαξ 1300€, βλεπεται κατι αξιολογο,εγω νομιζω μ αυτα που διαβασα απο AUFGEBRACHT(ευχαριστω), οτι μια χαρα θα ειναι ενα μεγαλο μερος αυτων.

Δεν νομιζω για την χρηση αυτης της μοτοσυκλετας να χρειαζοντε περισσοτερα χρηματα ή μηπως οχι,μεγαλο παπι θελω.

Sapadak
27/05/2013, 12:28
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/3616020/
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/3720728/

archi
27/05/2013, 13:05
http://www.car.gr/classifieds/bikes/?offer_type=sale&category=&make=&variant=f650&price-from=&price-to=%3C1500&so=dm&or=d®istration-from=®istration-to=&rg=3&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=&engine_size-to=&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&hi=&modified=


Συγνωμη που πεταγομαι σαν π@υτσα στο θρεαντ του παιδιου,αλλα με βλεπω σ'αυτη την κατηγορια χρηματων ,μαξ 1300€, βλεπεται κατι αξιολογο,εγω νομιζω μ αυτα που διαβασα απο AUFGEBRACHT(ευχαριστω), οτι μια χαρα θα ειναι ενα μεγαλο μερος αυτων.

Δεν νομιζω για την χρηση αυτης της μοτοσυκλετας να χρειαζοντε περισσοτερα χρηματα ή μηπως οχι,μεγαλο παπι θελω.
χαίρομαι που είμαι παιδί!!!
επειδή είδα κάποια σε αυτά χρήματα, ήταν σε μαύρα χάλια, σκουριές, κρέμονταν καλώδια, φαγωμένα τακάκια αλυσίδες...
μακάρι να βρεις κάτι σε αυτά τα χρήματα αλλά ίσως θα βρεις σε καλύτερη κατάσταση κανένα πήγασο???
επίσης αν μπορείς να ανέβεις λίγο δες αυτό (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3568854/) αν και μακριά από Αθήνα αλλά φαίνεται προσεγμένο.

zephyr1
27/05/2013, 13:13
χαίρομαι που είμαι παιδί!!!
επειδή είδα κάποια σε αυτά χρήματα, ήταν σε μαύρα χάλια, σκουριές, κρέμονταν καλώδια, φαγωμένα τακάκια αλυσίδες...
μακάρι να βρεις κάτι σε αυτά τα χρήματα αλλά ίσως θα βρεις σε καλύτερη κατάσταση κανένα πήγασο???
επίσης αν μπορείς να ανέβεις λίγο δες αυτό (http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3568854/) αν και μακριά από Αθήνα αλλά φαίνεται προσεγμένο.

ΕΛα ρε παιδι μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυ!! :lol:

Μπα δεν παω τοσο ψηλα,οπου εχω διαβασει για το συγκεκριμενο μηχανακι ισχιουν τα ιδια,οποτε επειδη δεν μ ενδιαφερει η εμφανιση η τα γκαζια αν στα παραπανω που εβαλε ο sapabak και κανα 2 αλλα που δω ειναι οκ ,θα χτυπησω καποιο να τελειωνω.Με 1000c που ειμαι τωρα το ματωμα σε βενζινες ειναι μαματα.

sapila racing
27/05/2013, 13:18
.Με 1000c που ειμαι τωρα το ματωμα σε βενζινες ειναι μαματα.

Eίναι που είσαι και παντιάρης παναθεμά σε. :D

zephyr1
27/05/2013, 13:32
Eίναι που είσαι και παντιάρης παναθεμά σε. :D


ΚουΦαλααααα!!!!!!:vroum:

GsDakar
27/05/2013, 17:38
μίλησα με τον μηχανικό, μου είπε σε σχέση με το μονομπουζο για:
- σβησίματα λόγο προβλήματος του injection
- πρόβλημα στο κομπλερ της μίζας
- πρόβλημα στο κοντέρ???

δεν ξέρω αν και τι ισχύει (δεν έχω διαβάσει κάτι από φόρουμ που ψάχνομαι) , πάντως ο μηχανικός φαίνεται σοβαρός και αρκετά εξυπηρετικός σε σχέση με όσους είδα.

φιλε μου εχω το μονομπουζο Dakar ,και τετοια θεματα δεν εχω παρα τα 82000 χλμ που εχει και τον καφρο τον προηγουμενο ιδιοκτητη που την ειχε του πεταματου,οσο για τα σβησιματα λυνεται πολυ απλα με εναν καθαρισμο πεταλουδας tps και μπεκ.

AUFGEBRACHT
27/05/2013, 19:53
μίλησα με τον μηχανικό, μου είπε σε σχέση με το μονομπουζο για:
- σβησίματα λόγο προβλήματος του injection
- πρόβλημα στο κομπλερ της μίζας
- πρόβλημα στο κοντέρ???

δεν ξέρω αν και τι ισχύει (δεν έχω διαβάσει κάτι από φόρουμ που ψάχνομαι) , πάντως ο μηχανικός φαίνεται σοβαρός και αρκετά εξυπηρετικός σε σχέση με όσους είδα.

Δεν έχεις διαβάσει και μάλλον ούτε πρόκειται :D Πρώτη φορά ακούω αυτά που σου είπε ο μηχανικός... πρόβλημα λέει στο κοντέρ, πφφφφ. Τώρα εάν του είχε τύχει ένα 650 με πρόβλημα στο κοντέρ κι αυτός το αναφέρει σαν γενικό πρόβλημα τί να πω. Από όσον ξέρω το πιο συχνό πρόβλημα στα μονόμπουζα 650 είναι στις καλωδιώσεις του τιμονιού, κάποια καλώδια ήταν τσίμα τσίμα τοποθετημένα και σε απότομα κοψίματα του τιμονιού δεξιά-αριστερά κόβονταν ξαφνικά και ακινητοποιούνταν η μηχανή. Ο μηχανικός μου είχε ένα ολόκληρο συρτάρι με το συγκεκριμένο ανταλλακτικό. Πολλοί πήγαιναν και τα άλλαζαν προληπτικά (δεν είχε κάποιο τρελό κόστος αν θυμάμαι καλά) για να έχουν το κεφάλι τους ήσυχο. Πέραν τούτου δεν έχω ακούσει κάποια άλλη επαναλαμβανόμενη και συχνέστατη βλάβη, πόσω δε μάλλον για χαλασμένα κοντέρ, κομπλέρ και ψεκασμούς.

MikeG
27/05/2013, 20:06
μίλησα με τον μηχανικό, μου είπε σε σχέση με το μονομπουζο για:
- σβησίματα λόγο προβλήματος του injection
- πρόβλημα στο κομπλερ της μίζας
- πρόβλημα στο κοντέρ???

δεν ξέρω αν και τι ισχύει (δεν έχω διαβάσει κάτι από φόρουμ που ψάχνομαι) , πάντως ο μηχανικός φαίνεται σοβαρός και αρκετά εξυπηρετικός σε σχέση με όσους είδα.

Δε παίζει κάτι από αυτά.... & παίζει έχει συμβεί σε ελάχιστα μηχανάκια...

archi
29/05/2013, 22:52
Τελικά είδα σήμερα πάλι το dakar με το μηχανικό.
Δεν καταφέραμε να μπει μπροστά :(. Θέλει τρόμπα βενζίνης η οποία δεν δουλεύει.
Επίσης θέλει τσιμούχες - λάδια στο μπροστινό και ρουλεμάν τιμονιού.
Κατά τα άλλα το μηχανάκι είναι καθαρό από πεσίματα κτλ. (λάστιχα, φρένα, αλυσίδα, γρανάζια οκ..)
Ο μηχανικός για εργασία, ανταλλακτικά, μπαταρίες, λάδια μου είπε ένα 350-400 (με μεταχειρισμένη τρόμπα)
Σκέφτομαι αν μου το αφήσεις στα 2700 να το χτυπήσω. Δεν πέφτει παρακάτω αν και δεν υπάρχει άλλος αγοραστής και γενικά ενδιαφέρον από ότι μου είπε :mad:
Επίσης βρήκα φίλο με φορτηγάκι για να το μεταφέρω, τι να κάνω? Σημειώνω ότι το μόνο δίμπουζο που βρήκα κάτω από τα 3000 ο μηχανικός μου είπε ότι ήταν χτυπημένο...

AUFGEBRACHT
29/05/2013, 23:04
€ 2.700 + € 400 πας στα € 3.100... Αυτός στο είχε πει ότι ήθελε τρόμπα βενζίνης και δεν έπαιρνε μπροστά; Όσο για την τρόμπα, ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ, ανταλλακτικό μεταχειρισμένο :nono: Τεφαρίκι ή κελεπούρι πάντως δεν το λες πιστεύω και ο τύπος δεν το συζητάει στην τιμή απ' ότι λες...

archi
29/05/2013, 23:11
€ 2.700 + € 400 πας στα € 3.100... Αυτός στο είχε πει ότι ήθελε τρόμπα βενζίνης και δεν έπαιρνε μπροστά; Όσο για την τρόμπα, ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ, ανταλλακτικό μεταχειρισμένο :nono: Τεφαρίκι ή κελεπούρι πάντως δεν το λες πιστεύω και ο τύπος δεν το συζητάει στην τιμή απ' ότι λες...
στα υπόλοιπα ανταλλακτικά μου είπε για αυθεντικά, η τρόμπα βενζίνης μου είπε ότι πάει όλη μαζί (με αντλία νομίζω είπε) και είναι ακριβή και δεν αξίζει (όπως είπαν εδώ κάποιοι αλλά μου είπε και ο ίδιος δεν χαλάει εύκολα - και μάλιστα μου είπε ότι μου δίνει για τη τρόμπα εγγύηση 1 χρόνου από τον ίδιο)
Παζάρια δεν κάνει και έχω ξενερώσει τρελά.
για την τρόμπα δεν μου είχε πει τίποτα δεν νομίζω πως το γνώριζε και ο ίδιος

AUFGEBRACHT
29/05/2013, 23:30
Ωραίος ιδιοκτήτης... δεν γνωρίζει την κατάσταση της μοτοσυκλέτας του (ή τη γνωρίζει και κάνει την πάπια...). Άμα βάλεις στην εξίσωση πως σε καιρό κρίσης η τιμή δεν είναι συζητήσιμη - ιδιαίτερα εάν είναι σε ρευστό και έχει παραδεχτεί κι ο ίδιος ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον- για μια μοτοσυκλέτα η οποία δεν είναι στην πένα λαϊκιστί... Μήπως να έψαχνες για κάτι άλλο;

AUFGEBRACHT
29/05/2013, 23:40
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3542527/

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3704276/

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3240617/

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2846932/

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3307118/

foogr01
29/05/2013, 23:44
Ωραίος ιδιοκτήτης... δεν γνωρίζει την κατάσταση της μοτοσυκλέτας του (ή τη γνωρίζει και κάνει την πάπια...). Άμα βάλεις στην εξίσωση πως σε καιρό κρίσης η τιμή δεν είναι συζητήσιμη - ιδιαίτερα εάν είναι σε ρευστό και έχει παραδεχτεί κι ο ίδιος ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον- για μια μοτοσυκλέτα η οποία δεν είναι στην πένα λαϊκιστί... Μήπως να έψαχνες για κάτι άλλο;

+652
δεν βγαίνουν τα νούμερα

Μη σε κάνει η δίψα σου για μηχανή να πιεις πικρό χυλό, περίμενε λίγο κ θα βρεθεί κάτι !

archi
30/05/2013, 08:52
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3542527/
το είδα με τον μηχανικό, :nono:


http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3704276/
θα το δω σύντομα, με προβληματίζουν τα πολύ λίγα χλμ, αν δεν παίσει η τιμή του πάντως...


http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3240617/
παλιότερο μηχανάκι κατά 3 χρόνια στα ίδια χρήματα και 90.000 χλμ ???


http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2846932/
άλλο ένα παρατημένο μηχανάκι, χωρίς πινακίδες, τέλη και χωρίς όρεξη με τον πωλητή να ασχοληθεί


http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3307118/
θα πρέπει να το δω σύντομα, φαίνεται οκ

Γενικά μου κάνει εντύπωση ότι:
1. δεν παίζουν πολλά παζάρια
2. πιστεύουν ότι η κρίση δεν επηρεάζει τις τιμές
3. δεν έχουν καταλάβει ότι πουλάνε μηχανάκια 10ετίας +
4. δεν τους βλέπω και πολύ ορεξάτους να τα πουλήσουν :dizzy: