PDA

View Full Version : KTM 950 μουλάρωμα.



Ktm.Prestige
16/05/2013, 09:20
Να πω και εγω το πόνο μου και που ξέρεις...

Ξεκινάω με γεμάτο τεπόζιτο μαζί με τη γυναίκα με προορισμό τα Χανιά απο Άγιο Νικόλαο (απόσταση γύρω στα 200χλμ)
Στη διαδρομή έχουμε σταματήσει 2 φορές για φωτογραφίες-τσιγάρο , όλα καλά.
Ξεκινάμε για το υπόλοιπο της διαδρομής μας και ενω εχω γράψει 160χλμ , η μηχανή αρχίζει και βήχει....
Η συμπεριφορά της μου έμοιζε οτι σα να έμενε απο βενζίνη , γκού χου γκού χου και σταματώ δεξιά σχεδόν σβηστός!
Την ώρα που εχω σταματήσει , δοκιμάζω μιζιά και πήρε μπροστά αλλα ακουγόταν λες και δούλευε μόνο ο ένας κύλινδρος!!!
Μετά απο εκεί , σιωπή....
Τσεκάρω μπαταρία - ρεύμα ολα κομπλέ , βενζίνη στο τεπόζιτο σχεδόν στη μέση....μα τι στο δι@ολο!
Συνεχίζω να μιζάρω , μηχανή να μην παίρνει μπροστά!!!

Την αφήνω για κανά μισάωρο και κοιτάζω τι ενναλακτικές εχω...
Ενω λοιπόν εχω καλέσει οδική ,η ψυχολογία στο μηδέν η γυναίκα να μη θέλει ξανά ταξίδι με τη μηχανή , τσάφ πηρε μπροστά!!!

Ανεβαίνουμε και παίρνουμε το δρόμο του γυρισμού!
Μας έφερε κανονικότατα πίσω χωρίς να μου κάνει το παραμικρό στο δρόμο!!!!!:uplate:
Χθές και σήμερα την έβαλα μπροστά και παίρνει κανονικότατα!

Υπάρχει εξήγηση για το συγκεκριμένο συμβάν , κατακάθια τεποζίτου?Σκουπιδάκι στα κάρμπς?Έτσι για να μας σπάσει το τσαμπουκά??
Να σημειώσω οτι φοράω facet αντλία η οποία εχει τοποθετηθεί πριν απο 10,000χλμ περίπου.

GFawkes
16/05/2013, 10:27
Η αντλια σου ζεσταθηκε.
Αν δεν ειναι μεσα στο ρεζερβουαρ-δεν ξερω απο ΚΤΜ- αλλαξε της θεση και εισαι οκ.

yes-u
16/05/2013, 11:18
Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα στο ίδιο μηχανάκι ένας γνωστός εδώ και ενάμισι χρόνο. Ακόμη δεν το έχει φτιάξει, χωρίς να γνωρίζω αν το έχει αμελήσει ή αν δεν του έχουν δώσει λύση. Πάντως, αφού φαίνεται ότι είναι κάποιο πρόβλημα που το παρουσιάζει το συγκεκριμένο μοντέλο, θα σου πρότεινα να μιλήσεις με το σέρβις της αντ/πείας που προφανώς (...) και θα το γνωρίζουν

PalLoukiLuke
16/05/2013, 11:41
Απο φιλτρο βενζινης πως εισαι?
...λεω εγω τωρα....

OldMan
16/05/2013, 11:46
Στο μηχανάκι σου έχουν την ταση να λασκάρουν οι μπουζόπιπες ...
(αλλά συνήθως δεν επανέρχονται μόνες τους..)

MikeG
16/05/2013, 14:02
Γεια σου Βαγγέλη.

Δες και αν το σωληνάκι που ενώνει τα δυο ρεζερβουάρ είναι βουλωμένο ή τσακισμένο & σαφώς το φίλτρο βενζίνης.

Ktm.Prestige
16/05/2013, 17:19
Απο όσο γνωρίζω η τρόμπα βρίσκεται εξω απο τα τεπόζιτα , μέσα στο προστατευτικό καπάκι που εχει στο κάτω μέρος η μηχανή.

Για τις μπουζόπιπες , οκ αλλά γιατί μας έφερε πίσω κανονικότατα και συνεχίζει και δουλεύει ακόμα και σήμερα??

Όσο για το σωληνάκι των ρεζερβουάρ δε νομίζω οτι είναι κάπου τσακισμένο ή βουλωμένο μιας και με γύρισε με ρεζέρβα , σχεδόν άδειος!!Οπότε τα δοχεία συνεργάζονται!

Τώρα το φίλτρο βενζίνης να πω την αλήθεια , δεν έχει ελεχθεί!Θα κοιταχτεί άμεσα!

Να συμπληρώσω επίσης οτι απο θερμοκρασίες-νερά στο ψυγείο είμαι πολύ κομπλέ.
Το ερώτημα λοιπόν παραμένει..

foogr01
16/05/2013, 22:09
Σε κόλλησε το ΚΤΜ του Μίλτου, μια ιωσούλα είναι, θα κάνει τον κύκλο της και θα περάσει :rolleyes:

Η γκαντεμιά είναι ότι το' παθες με τη γυναίκα πάνω και τώρα θα τ' ακούς σε κάθε ευκαιρία...


Περαστικά ρε σεις εκεί.... τι να πω, μακάρι να βρεις τι το προκάλεσε ώστε να το φτιάξεις και να ξεγνοιάσεις !!!

Βάγγο, τσίμπα κ μερικές μέχρι να τα πούμε από κοντά :beer: :beer: :beer:

MiltiadisK.D
16/05/2013, 22:18
Γκελλη τα 950 αν δεν κανω λαθος δεν εχουν φιλτρο βενζινης,εκτος αν εχεις βαλει εσυ η ο προηγουμενος ιδιοκτητης οποτε θελει αλλαγη.Αντλια βενζινης αλλαγμενη πριν 10000χλμ δεν θα το ελεγα.Ο μαστορας που ελεγες τι σου λεει?Σε αυτα θα εστιαζα πρωτα εγω.:smokin:

Shaolin Monk
16/05/2013, 22:19
Προσπαθω ρε συ... :lipssealed::lipssealed::lipssealed:.....κρατιεμαι.... :lipssealed::lipssealed::lipssealed:









:priest:

Lioulios
17/05/2013, 01:08
Τίποτα δεν είναι ...Δεν χαλάνε τα 950 .

Απλά σε πουλάνε από μικρομαλακιες και μέχρι να βρεις τι είναι σου βγαίνει το λάδι .

Αυτό με τις μπουζόπιπες που λέει ο γέρος ... αν παίζει , τότε μπορεί να στο ξανακάνει ...Δες και για φίλτρα που λένε και οι άλλοι και dont wory ...Καμια μλκα θα είναι απο αυτες που χαρακυηρίζουν τα μηχανακια μας .

Στοο 525 κάνατε σέρβις ; Θα το δούμε αυριο ;

Ktm.Prestige
17/05/2013, 02:09
Ρε παιδιά εαν είχα πρόβλημα στις μπουζόπιπες θα με έφερνε αλλα 180χλμ και μάλιστα να λειτουργεί ακόμα και σήμερα??
Μη τρελαθούμε τελείως!

Κάτι με το μαμ εχει να κάνει , αντλία-σκουπιδάκι στα καρμπς?

Μίλτο , δεν γνώριζα οτι τα 950 δε εχουν φιλτράκι βενζίνης , χμμμμ...
Foo , άστα να πάνε!Αμάν κάνω να τη πάω βόλτα τη γυναίκα...

Ktm.Prestige
17/05/2013, 02:11
@λιουλιος-->ετοιμοπόλεμο το χωμάτινο! :a016:

Σιγά που κρατήθηκες κιόλας.
:p




Προσπαθω ρε συ... :lipssealed::lipssealed::lipssealed:.....κρατιεμαι.... :lipssealed::lipssealed::lipssealed:






:priest:

MiltiadisK.D
17/05/2013, 02:43
Σκασε μυτη στο yannis με το 950 αυριο και χεσε το 525 αυτο δεν θελει ασφαλτο αλλα οροπεδιο:smokin:

PalLoukiLuke
17/05/2013, 08:10
ΠΟσα χλμ εχει το μηχανακι?
Δες αν εχει φιλτρο , ειδαλως βαλε εσυ εξωτερικο.
Μου εκανε τα ιδια συμπτωματα , βηχαλακι, στα 43000 και ηταν τα φιλτρα βενζινης στην εσωτερικη τρομπα (990 2008) ΤΙΓΚΑ στη βρωμα και τη λασπη...απορω πως περναγε βενζινη..

OldMan
17/05/2013, 10:14
Ρε παιδιά εαν είχα πρόβλημα στις μπουζόπιπες θα με έφερνε αλλα 180χλμ και μάλιστα να λειτουργεί ακόμα και σήμερα??
Μη τρελαθούμε τελείως!
Εμείς γιατί να τρελαθούμε ρε μάστορα..?? :smokin:

Δικές σου είναι οι πίπες (που κάνουν τα δικά τους..);)

Πέρα από πλάκα τώρα, σου έγραψα ότι "δεν επανέρχονται μόνες τους" με την λογική ότι ίσως πασπάτεψες διάφορα ψάχνοντας να βρεις μια άκρη..

gefr
17/05/2013, 13:04
Το 950 δεν έχει φίλτρο από κατασκευής. Αντίθετα επιβάλλεται να μπεί φίλτρο για να προστατεύει την Facet αντλία. Ο λόγος είναι οτι είναι τύπου πιστόνι-έμβολο και μπορεί να φρακάρει από σκουπιδάκι. Άν έχεις την παλιά, σου συστήνω την πλακέτα του DrBean. Κρατάς το μανήσιο setup και δεν χρειάζεσαι φίλτρα. Οπότε στη δική σου περίπτωση, ή έχεις φίλτρο που μπορεί και να μπούκωσε, ή δεν έχεις και πρέπει να βάλεις οπωσδήποτε. Ρίξε και μιά ματιά στο site της Facet όπου συστήνουν φίλτρο να συνοδεύει την αντλία τους.
Το θέμα με τα σωληνάκια έχει την εξής ιδιαιτερότητα: τα σωληνάκια μπορεί να έχουν καμπυλώσει πολύ αλλά να μην φράζουν όταν το μηχανάκι είναι κρύο. Όταν όμως ζεσταθούν, μαλακώνουν και μπορεί να φράξουν, μετά από κάποια ώρα. Οι πίπες των μπουζί μπορεί να μην κουμπώσουν σωστά, αλλά αν μετά πιεστούν και κουμπώσουν, δεν ξέρω να παραμένει το πρόβλημα
Καλή τύχη και κράτα μας ενήμερους.

Ktm.Prestige
17/05/2013, 13:45
Δεν πείραξα καθόλου τις πίπες....
Τις ασφάλειες άλλαξα που εχει στο κουτάκι λιγο πιο κάτω απο το τιμόνι αλλα διαφορά δεν έκανε.




Εμείς γιατί να τρελαθούμε ρε μάστορα..?? :smokin:

Δικές σου είναι οι πίπες (που κάνουν τα δικά τους..);)

Πέρα από πλάκα τώρα, σου έγραψα ότι "δεν επανέρχονται μόνες τους" με την λογική ότι ίσως πασπάτεψες διάφορα ψάχνοντας να βρεις μια άκρη..


@gefr , μπορεί ρε φίλε να είναι και τα σωληνάκια , το θέμα είναι οτι χρόνος δε παίζει τώρα και η μηχανή δεν εχει μπει
συνεργείο για να τα κοιτάξουμε ολα αυτά.

Πάντως thanks.

Hintro
17/05/2013, 16:28
Άλλαξε θέση στην τρόμπα βενζίνης. Μάλλον υπερθερμάνθηκε πολύ και διακόπηκε η τροφοδοσία βενζίνης. 2ον κοίτα τα ηλεκτρικά για τυχόν κομμένα καλώδια ή τσακισμένα. (μπορεί με την πάροδο του χρόνου κάποιο να ξεκούμπωσε σε κάποιο ζόρισμα κτλπ. Δεν είναι απόλυτο να ξέρεις κοίτα το όμως για καλό και κακό. και τρίτων. Άλλαξε πρατήριο βενζίνης..Μπορεί να ήταν και μάπα...

Ktm.Prestige
17/05/2013, 17:12
Άλλαξε πρατήριο βενζίνης..Μπορεί να ήταν και μάπα...

Βάζω βενζίνη απο το συγκεκριμένο πρατήριο εδω και μια πενταετία.Μπορεί ομως να ήταν και μάπα η συγκεκριμένη φουρνιά , όλα παίζουν!

πυξιδας990
17/05/2013, 17:47
τιποτα δεν ειναι.απλως το εργαλειο ξυπνησε ζωχαδιασμενο

Ktm.Prestige
17/05/2013, 18:02
:)Είσαι ωραίος ρε!

τιποτα δεν ειναι.απλως το εργαλειο ξυπνησε ζωχαδιασμενο

KostasV2
17/05/2013, 20:36
Αυτή τη μλκισμένη τρόμπα της Mitsubishi δε φοράει το 950; Έχε την στα υπ' όψιν...

gefr
18/05/2013, 06:03
@gefr , μπορεί ρε φίλε να είναι και τα σωληνάκια , το θέμα είναι οτι χρόνος δε παίζει τώρα και η μηχανή δεν εχει μπει
συνεργείο για να τα κοιτάξουμε ολα αυτά.
Πάντως thanks.

Η επιδιόρθωση και εντοπισμός βλαβών είναι μία διαρκής διαδικασία. Αυτό δεν μπορεί να γίνει από μάστορα. Αυτός θα ξέρει πού να κοιτάξει, ή θα αρχίσει το ψάξιμο... που είναι χρόνος και χρήμα. Εσύ αντίθετα μπορείς να ψάχνεις λίγο λίγο για χρόνια...

electronics
18/05/2013, 11:12
Να πω και εγω το πόνο μου και που ξέρεις...

Ξεκινάω με γεμάτο τεπόζιτο μαζί με τη γυναίκα με προορισμό τα Χανιά απο Άγιο Νικόλαο (απόσταση γύρω στα 200χλμ)
Στη διαδρομή έχουμε σταματήσει 2 φορές για φωτογραφίες-τσιγάρο , όλα καλά.
Ξεκινάμε για το υπόλοιπο της διαδρομής μας και ενω εχω γράψει 160χλμ , η μηχανή αρχίζει και βήχει....
Η συμπεριφορά της μου έμοιζε οτι σα να έμενε απο βενζίνη , γκού χου γκού χου και σταματώ δεξιά σχεδόν σβηστός!
Την ώρα που εχω σταματήσει , δοκιμάζω μιζιά και πήρε μπροστά αλλα ακουγόταν λες και δούλευε μόνο ο ένας κύλινδρος!!!
Μετά απο εκεί , σιωπή....
Τσεκάρω μπαταρία - ρεύμα ολα κομπλέ , βενζίνη στο τεπόζιτο σχεδόν στη μέση....μα τι στο δι@ολο!
Συνεχίζω να μιζάρω , μηχανή να μην παίρνει μπροστά!!!

Την αφήνω για κανά μισάωρο και κοιτάζω τι ενναλακτικές εχω...
Ενω λοιπόν εχω καλέσει οδική ,η ψυχολογία στο μηδέν η γυναίκα να μη θέλει ξανά ταξίδι με τη μηχανή , τσάφ πηρε μπροστά!!!

Ανεβαίνουμε και παίρνουμε το δρόμο του γυρισμού!
Μας έφερε κανονικότατα πίσω χωρίς να μου κάνει το παραμικρό στο δρόμο!!!!!:uplate:
Χθές και σήμερα την έβαλα μπροστά και παίρνει κανονικότατα!

Υπάρχει εξήγηση για το συγκεκριμένο συμβάν , κατακάθια τεποζίτου?Σκουπιδάκι στα κάρμπς?Έτσι για να μας σπάσει το τσαμπουκά??
Να σημειώσω οτι φοράω facet αντλία η οποία εχει τοποθετηθεί πριν απο 10,000χλμ περίπου.

Ενα σωρο πραγματα μπορει να ειναι αναλογα με τα συμπτωματα που αναφερεις.. Οι αντλιες οταν φτανουν κοντα στο τελος της ζωης τους κανουν τετοια συμπτωματα. Μια αντλια μπορει να λειτουργει κανονικα και να εχει ζεσταθει παραπανω απο το κανονικο λογω φθαρμενων κουζινετων αλλα να συνεχιζει να λειτουργει λογω αδρανειας αλλα οταν την στιγμη εκεινη σταματησει επειδη εσυ εσβησες την μοτοσυκλετα αυτη δεν μπορει να ξεκινησει παλι απο το μηδεν γιατι το μοτερ της δεν εχει δυναμη να υπερνικησει τις πρωτες στροφες εκκινησης λογω σφιξιματος απο τα κουζινετα. Αν την αφησεις και κρυωσει μπορει και να ξεκινησει παλι και να λειτουργει μεχρι τον προορισμο σου. Τωρα εσυ πχ επεστρεψες κανονικα μετα απο ενα μισαωρο που μαλλον ειχε κρυωσει η αντλια.. Επισης το ρελε της αντλιας μπορει να σου παρουσιαζει προβλημα και να ζεσταινονται οι επαφες (πλατινες) εχοντας τετοια συμπτωματα. Η καλυτερη λυση για να βρεις το προβλημα ειναι να αφησεις την μοτοσυκλετα να λειτουργει για τουλαχιστον μιση ωρα κρατωντας της το γκαζι στις 2000-3000 στροφες ετσι ωστε να ζεσταθουν καλα ολα τα μερη της και επειτα να την σβηνεις και να την ξαναβαζεις εμπρος μεχρι να παρουσιασει το προβλημα. Ειναι σιγουρο οτι η θερμοκρασια που θα αναπτυξουν τα μερη της (ηλεκτρικα,αντλια,θερμοκρασια καυσιμου) σε στασιμη λειτουργια θα ειναι πολυ μεγαλυτερη απο αυτην που αναπτυσουν στο δρομο.Ετσι θα μπορεσεις να βρεις λυση στο προβλημα σου.

Ktm.Prestige
18/05/2013, 13:15
Η μηχανή μου έσβησε εν κινήσει!!

Για να την εχω στάσιμη κανα μισάωρο στις 3000rpm θα ανάψει το μοτέρ!!!:a03:
Δεν ξερω εαν είναι και το καλύτερο , ούτως η άλλως αυτοί οι κινητήρες ανεβάζουν πολύ γρήγορα θερμοκρασίες!




Ενα σωρο πραγματα μπορει να ειναι αναλογα με τα συμπτωματα που αναφερεις.. Οι αντλιες οταν φτανουν κοντα στο τελος της ζωης τους κανουν τετοια συμπτωματα. Μια αντλια μπορει να λειτουργει κανονικα και να εχει ζεσταθει παραπανω απο το κανονικο λογω φθαρμενων κουζινετων αλλα να συνεχιζει να λειτουργει λογω αδρανειας αλλα οταν την στιγμη εκεινη σταματησει επειδη εσυ εσβησες την μοτοσυκλετα αυτη δεν μπορει να ξεκινησει παλι απο το μηδεν γιατι το μοτερ της δεν εχει δυναμη να υπερνικησει τις πρωτες στροφες εκκινησης λογω σφιξιματος απο τα κουζινετα. Αν την αφησεις και κρυωσει μπορει και να ξεκινησει παλι και να λειτουργει μεχρι τον προορισμο σου. Τωρα εσυ πχ επεστρεψες κανονικα μετα απο ενα μισαωρο που μαλλον ειχε κρυωσει η αντλια.. Επισης το ρελε της αντλιας μπορει να σου παρουσιαζει προβλημα και να ζεσταινονται οι επαφες (πλατινες) εχοντας τετοια συμπτωματα. Η καλυτερη λυση για να βρεις το προβλημα ειναι να αφησεις την μοτοσυκλετα να λειτουργει για τουλαχιστον μιση ωρα κρατωντας της το γκαζι στις 2000-3000 στροφες ετσι ωστε να ζεσταθουν καλα ολα τα μερη της και επειτα να την σβηνεις και να την ξαναβαζεις εμπρος μεχρι να παρουσιασει το προβλημα. Ειναι σιγουρο οτι η θερμοκρασια που θα αναπτυξουν τα μερη της (ηλεκτρικα,αντλια,θερμοκρασια καυσιμου) σε στασιμη λειτουργια θα ειναι πολυ μεγαλυτερη απο αυτην που αναπτυσουν στο δρομο.Ετσι θα μπορεσεις να βρεις λυση στο προβλημα σου.

tntyliss
22/05/2013, 08:17
Εγώ όταν είχα τα ίδια προβλήματα το θέμα μου ήταν η τρόμπα της βενζίνης. Dr. Bean kit και τελειώσαν όλα.

gefr
22/05/2013, 08:56
Οι περιπτώσεις που με άφησε σύξιλο ήταν οι εξής:
Η μία ήταν από πλούσιο μίγμα, μόλις ζεσταινόταν έσβηνε κάθε φορά που έβαζα πρώτη. Χρειάστηκε ρύθμισμα στις IMS (idle mixture screw) και διορθώθηκε.
Η άλλη περίπτωση σε συνθήκες υγρασίας και χαμηλής θερμοκρασίας, κοντά στους 12C παγοποίηση στα καρμυρατέρ και σβήσιμο. Μετά από μικρή αναμονή, επανερχόταν για κανένα 15' και μετά πάλι.
Η τρίτη ήταν η αντλία βενζίνας. Αυτή όμως σταμάτησε μιά και έξω.

gefr
22/05/2013, 09:07
Μια αντλια μπορει να λειτουργει κανονικα και να εχει ζεσταθει παραπανω απο το κανονικο λογω φθαρμενων κουζινετων
Η αντλία του ΚΤΜ 950 δεν έχει κουζινέτα.


Επισης το ρελε της αντλιας μπορει να σου παρουσιαζει προβλημα και να ζεσταινονται οι επαφες (πλατινες) εχοντας τετοια συμπτωματα..
ούτε ρελέ έχει η αντλία. Οι επαφές της φθείρονται και καίγονται και ενίοτε κολλάνε μεταξύ τους. Γι αυτό και ο DrBean έδωσε την λύση καταργώντας τις.

Ktm.Prestige
22/05/2013, 10:42
Επειδή κάποιοι γράφουν για το κιτ του Bean να υπενθυμίσω οτι φοράω FACET αντλία!!
Με τη συκεκριμένη το πολύ να εχω γράψει 15.000χλμ.

Ktm.Prestige
22/05/2013, 10:45
Οι περιπτώσεις που με άφησε σύξιλο ήταν οι εξής:
Η μία ήταν από πλούσιο μίγμα, μόλις ζεσταινόταν έσβηνε κάθε φορά που έβαζα πρώτη. Χρειάστηκε ρύθμισμα στις IMS (idle mixture screw) και διορθώθηκε.
Η άλλη περίπτωση σε συνθήκες υγρασίας και χαμηλής θερμοκρασίας, κοντά στους 12C παγοποίηση στα καρμυρατέρ και σβήσιμο. Μετά από μικρή αναμονή, επανερχόταν για κανένα 15' και μετά πάλι.
Η τρίτη ήταν η αντλία βενζίνας. Αυτή όμως σταμάτησε μιά και έξω.

Gefr καμία απο αυτές τις περιπτώσεις δε συμβαίνει με εμένα...
Πήγαινα κύριος όλα μια χαρά και ξαφνικά μουλάρωσε!!!Μετά απο κανα μισάωρο ξαναπήρε μπροστά.
Εαν τώρα είναι αντλία , για να ξεκαθαρίζουμε μερικά πράματα , πώς το καταλαβαίνεις??Σε αφήνει μια και εξω?Σου κάνει αυτο που εκανε και σε εμένα?
Σου κάνει μπερδέματα αλλα συνεχίζει να πηγαίνει και ξεκολλά?
Και πως γίνεται διάγνωση για το εαν η τρόμπα σου είναι σε καλή κατάσταση?

:ninja:

crfouras
22/05/2013, 15:55
Το 950 δεν έχει φίλτρο από κατασκευής. Αντίθετα επιβάλλεται να μπεί φίλτρο για να προστατεύει την Facet αντλία. Ο λόγος είναι οτι είναι τύπου πιστόνι-έμβολο και μπορεί να φρακάρει από σκουπιδάκι. Άν έχεις την παλιά, σου συστήνω την πλακέτα του DrBean. Κρατάς το μανήσιο setup και δεν χρειάζεσαι φίλτρα. Οπότε στη δική σου περίπτωση, ή έχεις φίλτρο που μπορεί και να μπούκωσε, ή δεν έχεις και πρέπει να βάλεις οπωσδήποτε. Ρίξε και μιά ματιά στο site της Facet όπου συστήνουν φίλτρο να συνοδεύει την αντλία τους.
Το θέμα με τα σωληνάκια έχει την εξής ιδιαιτερότητα: τα σωληνάκια μπορεί να έχουν καμπυλώσει πολύ αλλά να μην φράζουν όταν το μηχανάκι είναι κρύο. Όταν όμως ζεσταθούν, μαλακώνουν και μπορεί να φράξουν, μετά από κάποια ώρα. Οι πίπες των μπουζί μπορεί να μην κουμπώσουν σωστά, αλλά αν μετά πιεστούν και κουμπώσουν, δεν ξέρω να παραμένει το πρόβλημα
Καλή τύχη και κράτα μας ενήμερους.

Gefr, σκοπεύω να τοποθετησω την facet στο 950 adv κ θεωρώ πως όπως κ εσύ σημαντικό να τοποθετηθεί κ ένα φιλτρο. Τι φιλτρο πρεπει όμως να τοποθετησω; Υπάρχει κάποιος προτεινομενος τύπος;; Ευχαριστω εκ των προτέρων

electronics
22/05/2013, 18:21
ούτε ρελέ έχει η αντλία. Οι επαφές της φθείρονται και καίγονται και ενίοτε κολλάνε μεταξύ τους. Γι αυτό και ο DrBean έδωσε την λύση καταργώντας τις.

Μεχρι στιγμης αντλια που να μην εχει ρελε για να την τροφοδοτει δεν εχω δει! θα με τρελανεις? Δεν εχει κουζινετα η αντλια? Δεν γνωριζω αν η συγκεκριμενη ειναι με ρουλεμαν.

electronics
22/05/2013, 18:26
Ωχ παιδια ζητω συγνωμη εχει κολλησει το μυαλο μου με το ψεκαστο! Οτι ανεφερα το ειπα γιατι νομιζα οτι ειναι το 990! συγχωρεστε με!

gefr
22/05/2013, 20:36
Gefr, σκοπεύω να τοποθετησω την facet στο 950 adv κ θεωρώ πως όπως κ εσύ σημαντικό να τοποθετηθεί κ ένα φιλτρο. Τι φιλτρο πρεπει όμως να τοποθετησω; Υπάρχει κάποιος προτεινομενος τύπος;; Ευχαριστω εκ των προτέρων
H Facet προτείνεται από την εταιρεία που την πουλάει να συνοδεύεται με φίλτρο 50μικρών αν θυμαμαι καλά. Εγώ σου προτείνω την μετατροπή DrBean.
Ο Κtm.Prestige δεν μας είπε αν έχει βάλει τέτοιο φίλτρο. Εγώ σε κάποια φάση που είχα συμπτώματα ατροφίας, άλλαξα το φίλτρο και με πήγε καμμιά διετία ακόμα. Μετά εξέπνευσε.
Εμένα καί η μανήσια αντλία καί η Facet (με φίλτρο) με άφησαν μιά και έξω. Άλλοι έχουν αναφέρει οτι μετά από κάποιο χτύπημα στην μανήσια μπόρεσαν να συνεχίσουν, αφού ξεκολλάνε οι επαφές. Για την Facet όπως καταλαβαίνεις δεν υπάρχει και τόσο μεγάλη εμπειρία.

MiltiadisK.D
22/05/2013, 20:41
Ωχ παιδια ζητω συγνωμη εχει κολλησει το μυαλο μου με το ψεκαστο! Οτι ανεφερα το ειπα γιατι νομιζα οτι ειναι το 990! συγχωρεστε με!

Τι 950,τι 990 τα ιδια σκατα ειναι και τα δυο:lol::rotflmao:,πλακα κανω,ετσι,το θεμα ειναι να βρει ο φιλος μας ο Βαγγος την ακρη και συντομα μαλιστα.Εαν δεν εχεις φιλτρο βενζινης με την facet προτεινω να βαλεις,ισως ειχε τιποτα κατακαθια μεσα και στομωσανε.:wave2:

MiltiadisK.D
22/05/2013, 20:44
H Facet προτείνεται από την εταιρεία που την πουλάει να συνοδεύεται με φίλτρο 50μικρών αν θυμαμαι καλά. Εγώ σου προτείνω την μετατροπή DrBean.
Ο Κtm.Prestige δεν μας είπε αν έχει βάλει τέτοιο φίλτρο. Εγώ σε κάποια φάση που είχα συμπτώματα ατροφίας, άλλαξα το φίλτρο και με πήγε καμμιά διετία ακόμα. Μετά εξέπνευσε.
Εμένα καί η μανήσια αντλία καί η Facet (με φίλτρο) με άφησαν μιά και έξω. Άλλοι έχουν αναφέρει οτι μετά από κάποιο χτύπημα στην μανήσια μπόρεσαν να συνεχίσουν, αφού ξεκολλάνε οι επαφές. Για την Facet όπως καταλαβαίνεις δεν υπάρχει και τόσο μεγάλη εμπειρία.
Εγω που θα βαλω το κιτ του mrBean να βαλω και φιλτρο βενζινης?(δεν εχω κοιταξει ναδω αν εχει αλλα δεν νομιζω ο προηγουμενος ιδιοκτητης να ειχε βαλει)η να το αφησω οπως εχει?:wave2:Οσο για τον ktm prestige νομιζω πως δεν εχει φιλτρο.

gefr
23/05/2013, 00:09
Άν το βολέψεις πουθενά δεν είναι κακή ιδέα. Για να αποφύγεις βρώμικα καρμπυρατέρ δηλαδή... δεν είναι πάντως απαραίτητο. Όπως μαμά.

DrBig
23/05/2013, 06:43
Εγω που θα βαλω το κιτ του mrBean να βαλω και φιλτρο βενζινης?(δεν εχω κοιταξει ναδω αν εχει αλλα δεν νομιζω ο προηγουμενος ιδιοκτητης να ειχε βαλει)η να το αφησω οπως εχει?:wave2:Οσο για τον ktm prestige νομιζω πως δεν εχει φιλτρο.


Να βαλεις, οχι τοσο για την αντλια, οσο για τα καρμπυρατερ.

Ktm.Prestige
23/05/2013, 08:45
Όχι , δεν εχω πάνω φίλτρο στη facet!:eek:

MiltiadisK.D
26/05/2013, 23:30
Να βαλεις, οχι τοσο για την αντλια, οσο για τα καρμπυρατερ.

ΟΚ ευχαριστω!!!;):beer:

indianos950
01/06/2013, 19:32
Το 950 που ειχα μου εκανε κατι σκασιματα μια φορα και φρακαρε η αντλια με 25000 και τοτε την αλλαξα με γνησια. Ποιος δινει εγγύηση οτι η αλλη δεν χαλαει αντίστοιχα. Συνήθως οι αντλιες οταν κρυωσουν λειτουργουν ξανα η με ελαφρυ χτυπημα

Pan (dvs)
02/06/2013, 16:03
Βαλε μπροστα τη μηχανη και αρχισε να κουνας τα καλωδια αρχιζοντας απο την ασφαλιοθηκη,τα μπουζοκαλωδια....Αν η τρομπα βενζινης υπερθερμανθει παρουσιαζει αναλογα συμπτωματα (χτυπα την οπως λεει και ο indianos950 με κατι μεταλλικο) ,οπως και το νερο στο καυσιμο.
Αν ομως καταλαβα καλα στο εκανε μονο μια φορα οποτε ισως να ειναι κατι παροδικο και τζαμπα προβληματιζεσαι.

Δες ομως και τα θετικα της υποθεσης (...η γυναίκα να μη θέλει ξανά ταξίδι με τη μηχανή :D).

sas
03/06/2013, 09:03
Τα ίδια συμπτώματα είχα και εγώ και ήταν τρόμπα βενζίνης τελικά :smokin:

Lioulios
04/06/2013, 01:21
Τα ίδια συμπτώματα είχα και εγώ και ήταν τρόμπα βενζίνης τελικά :smokin:
Η οποία σε άφησε ;

DrBig
04/06/2013, 12:12
Οι αντλιες στο 950 αποτελουνται απο δυο συστηματα,
1) πιστονι που ανεβαινει με ηλεκτρομαγνητικη διεγερση και επιστρεφει με ελατηριο (η το αναποδο, δεν εχει σημασια)

2) και στο πανω μερος της, συστημα ηλεκτρομηχανικης επαφης με ακιδες, ετσι ωστε οταν ανεβει το πιστονι να διακοπτεται η διεγερση για να μπορει (το πιστονι) να ξανακατεβει.

Προσωπικα ποτε δεν εχω ακουσει να τα παιζει το πρωτο συστημα, σχεδον παντα, τα παιζει το δευτερο, το οποιο αντικαθισταται με την πατεντα drBean και απ'οσο ξερω, τα προβληματα τρομπας τελος. Οι facet τα παιζουν κι αυτες εν ευθετω χρονω.

Οι ακιδες της μαμα εχουν πολλους διαφορετικους τροπους να σου δειξουν οτι ερχεται η ωρα τους. Βασικα ειτε οξειδωνονται και δεν κανουν καλη επαφη, η μαζευεται κατι σα καρβουνο, η λιωνουν με το πολυ τακα-τακα. Εμενα στα 25,000Κμ εκανε διακοπες στα 10 λεπτα που το εβαζα μπροστα (λογω θερμανσης?), εσβηνε και με τα πολλα ξαναπερνε. Σε αλλους, μπαμ μια κι'εξω και σε τριτους, εκανε μονο κατι μικροδιακοπες χωρις να σβηνει. Φανταζομαι υπαρχουν και τεταρτοι και πεμπτοι.
Θα προτεινα στους κατοχους να αφησουν τις facet και να παρουν το προαναφερθεν κιτ (το οποιο χρησιμοποιει οπτο-ηλεκτρονικο συστημα διακοπης, οποτε δεν υπαρχουν μηχανικες επαφες) και να ξεμπερδευουν. Εναλλακτικα να βαλουν υποπιεσης μικουνι.

MiltiadisK.D
04/06/2013, 14:52
A ρε DrBig,κατατοπιστικος οπως παντα:beer:.Να δω βεβαια ποτε θα αξιωθω να βγαλω το κιτακι απο το συρταρι και να το τοποθετησω.

taxydromos
04/06/2013, 15:03
A ρε DrBig,κατατοπιστικος οπως παντα:beer:.Να δω βεβαια ποτε θα αξιωθω να βγαλω το κιτακι απο το συρταρι και να το τοποθετησω.

περιμένουμε με αγωνία.. :a014::a014:

toyar
04/06/2013, 15:18
ειναι αποριας αξιο γιατι ενας κατασκευαστης σε ενα προιον του και μαλιστα ακριβο να χρησιμοποιει για παλμοδοτηση ενα συστημα (πλατινες) το οποιο οι κατασκευαστες αυτοκινητων λογω των μει0νεκτηματων του το εχουν αντικαταστησει εδω και 35 χρονια τουλαχιστον με επαγωγικα ή φωτοηλεκτρικα συστηματα

Lioulios
04/06/2013, 15:49
Eίναι θέμα χαρακτήρα και αυτό .

KostasV2
04/06/2013, 18:08
ειναι αποριας αξιο γιατι ενας κατασκευαστης σε ενα προιον του και μαλιστα ακριβο να χρησιμοποιει για παλμοδοτηση ενα συστημα (πλατινες) το οποιο οι κατασκευαστες αυτοκινητων λογω των μει0νεκτηματων του το εχουν αντικαταστησει εδω και 35 χρονια τουλαχιστον με επαγωγικα ή φωτοηλεκτρικα συστηματα

Ακόμα πιό παράξενο είναι ότι παρόμοια τρόμπα έβαζαν μέχρι πρόσφατα και οι γιαπωνέζοι (Honda και Kawasaki σίγουρα). Τι διάολο, τσάμπα τους τις έδινε η Mitsubishi;

gefr
04/06/2013, 18:16
Νομίζω οτι τα αυτοκίνητα με καρμπυρατέρ είχαν αντλίες που έπαιρναν κίνηση από τον εκκεντροφόρο, ή παρόμοιες με της ΚΤΜ. Στη μηχανή δεν θα μπορούσε να τοποθετηθεί το πρώτο είδος λόγω όγκου και κατέληξαν στο δεύτερο.

toyar
04/06/2013, 20:05
στα αυτοκινητα οι πλατινες ηταν στο συστημα αναφλεξης
στις μοτο στα καρμπυρατερ η αντλια υποπιεσης επαρκει ενω στους ψεκασμους υπαρχουν ωραιοτατες ηλεκτρικες εμβαπτιζομενες περιστροφικες
απο οσο γνωριζω και τα africa εχαν το ιδιο προβλημα αλλα ηταν και 2 δεκαετιες πισω απο τα ΚΤΜ

Lioulios
05/06/2013, 00:41
Είπαμε ...Η μαμά εταιρία σου δίνει ένα όλπο με τα θεματάκια του και σου λέει ...Φτιάχτο μόνος σου ...

Σοβαρά τώρα ... Αν και τα μηχανάκια είναι αλλού , είναι απαράδεκτο να γνωρίζουν από το 2003 ότι τα φτήνουν οι αντλίες και οι τρόμπες και παρόλο που άν κάποιος ασχοληθεί και ψαχτεί ,βρήσκει από ιδιώτες κιτάκια (τρόμπες -αντλίες κτλ) και αυτοί συνεχίζαν και έβαζαν μέχρι και πέρυσι την ίδια κάτω τρόμπα του συμπλέκτη σε μηχανάκια των 14+ Κ Ευρώ ... Στο 1190 δεν ξέρω τί παίζει ,αλλά θα δείξει .

gefr
05/06/2013, 06:58
Είπαμε ...Η μαμά εταιρία σου δίνει ένα όλπο με τα θεματάκια του και σου λέει ...Φτιάχτο μόνος σου ...πέρασα και εγώ από αυτό το στάδιο οργής και αγανάκτησης.

Σοβαρά τώρα ... Αν και τα μηχανάκια είναι αλλού , είναι απαράδεκτο να γνωρίζουν από το 2003 ότι τα φτήνουν οι αντλίες και οι τρόμπες και παρόλο που άν κάποιος ασχοληθεί και ψαχτεί ,βρήσκει από ιδιώτες κιτάκια (τρόμπες -αντλίες κτλ) και αυτοί συνεχίζαν και έβαζαν μέχρι και πέρυσι την ίδια κάτω τρόμπα του συμπλέκτη σε μηχανάκια των 14+ Κ Ευρώ ... Στο 1190 δεν ξέρω τί παίζει ,αλλά θα δείξει .

Στο 1190 η αντλία είναι περιστροφική, κατά πάσα πιθανότητα σαν του 990 αλλά σε διαφορετική βάση.

vaska
05/06/2013, 08:14
Είπαμε ...Η μαμά εταιρία σου δίνει ένα όλπο με τα θεματάκια του και σου λέει ...Φτιάχτο μόνος σου ...

Σοβαρά τώρα ... Αν και τα μηχανάκια είναι αλλού , είναι απαράδεκτο να γνωρίζουν από το 2003 ότι τα φτήνουν οι αντλίες και οι τρόμπες και παρόλο που άν κάποιος ασχοληθεί και ψαχτεί ,βρήσκει από ιδιώτες κιτάκια (τρόμπες -αντλίες κτλ) και αυτοί συνεχίζαν και έβαζαν μέχρι και πέρυσι την ίδια κάτω τρόμπα του συμπλέκτη σε μηχανάκια των 14+ Κ Ευρώ ... Στο 1190 δεν ξέρω τί παίζει ,αλλά θα δείξει .

:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao:

Αυτά πες τα και στην dirtgirl που μου έχει κατασχέσει το DR από την βόλτα στα Άγραφα και δεν λέει να μου το επιστρέψει. Και αυτή η κακομοίρα υπερόπλο και μηχανάκι αλλού νόμιζε πως πήρε αλλά με Ιάπωνα κάνει βόλτες στα βουνά.

Μερικοί πάντως έχετε αξιοθαύμαστη υπομονή και διάθεση για βελτίωση - πατέντα - αφτερμάρκετ που να δουλεύει καλύτερα από το μαμά, όπως επίσης και αξιοθαύμαστη ανοχή. Είστε μεγαλόκαρδοι και συγχωρείτε με άνεση.

:cry::lol:

gefr
05/06/2013, 10:09
Μερικοί πάντως έχετε αξιοθαύμαστη υπομονή και διάθεση για βελτίωση - πατέντα - αφτερμάρκετ που να δουλεύει καλύτερα από το μαμά, όπως επίσης και αξιοθαύμαστη ανοχή. Είστε μεγαλόκαρδοι και συγχωρείτε με άνεση.



:confused: Αυτά για καλό τα λέει ή για κακό;
Εγώ προσωπικά νοιώθω μεγάλη ανασφάλεια να πηγαίνω με ένα μηχάνημα και να μου κάνει κίχ και να μην ξέρω γιατί. Θέλω να ξέρω όσο το δυνατό περισσότερα για να μπορώ να το μαστορέψω. Από εκεί ξεκινάει το κακό...

Ktm.Prestige
11/06/2013, 17:28
Επειδή κλασσικά το θέμα πάει εκεί που όλοι σας φαντάζεστε , στο "Να γιατί δεν θα πάρω ΚΤΜ" , "Να που πάτε και πληρώνετε σα τους μ@λ@κες και σας χαλάνε στο ετσι"
αστοχίες υλικών και λάθη εχουν αν οχι όλοι τουλάχιστον οι περισσότεροι κατασκευαστές "επίπλων" οι οποίοι ονομάζουν μια διαδικάσία, Ανάκληση για να διορθωθούν τυχόν τέτοιες
αστοχίες...

@Vaska:Είστε μεγαλόκαρδοι και συγχωρείτε με άνεση.
Η επόμενη κίνηση είναι να βάλω 8αρι Magnum στην καραμπίνα..

Vegeta
19/06/2013, 16:13
ούτε ρελέ έχει η αντλία. Οι επαφές της φθείρονται και καίγονται και ενίοτε κολλάνε μεταξύ τους. Γι αυτό και ο DrBean έδωσε την λύση καταργώντας τις.


gefr, το 950 έχει ρελέ στην αντλία (chapter 7, page 7 του Ευαγγελ....του service manual θέλω να πω...)


293527

gefr
20/06/2013, 01:08
Φυσικά και έχει ρελέ το κύκλωμα της αντλίας. Αλλά δεν άκουσα-διάβασα ποτέ να ζεσταίνονται οι επαφές του ρελέ αυτού. Αντίθετα, είναι γνωστό οτι οι επαφές της αντλίας φθείρονται γρήγορα και πολλες φορές απρόβλεπτα.