View Full Version : LSL FATBAR & GRIPS
Μετά από καιρό αποφάσισα να δοκιμάσω μια καινούρια θέση οδήγησης στη μηχανή. Πέρα από το αισθητικό κομμάτι, ο έλεγχος αλλά και η άνεση βελτιώθηκαν αισθητά.
290952
290953
290954
manosamos
22/05/2013, 20:07
How much?:cool:
SHOOTER045
22/05/2013, 22:59
εκανα ηδη μια ερευνα ebay,καθως μου μπηκαν ιδεες για το bandit μου
LSL® Lenker Super Bike Bar / Fat Bar 28,6mm TYP 128LX01 (www.ebay.com/itm/LSL-Lenker-Super-Bike-Bar-Fat-Bar-28-6mm-TYP-128LX01-/230454174165?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item35a823a1d5)
LSL Lenkererhöhung FatBar 28mm SUZUKI GSF GSR Bandit B King 750 1250 clamb Riser (www.ebay.com/itm/LSL-Lenkererhohung-FatBar-28mm-SUZUKI-GSF-GSR-Bandit-B-King-750-1250-clamb-Riser-/350789596231?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item51acb07447)
πιστευω ειναι τα ιδια,οπως και να χει ειναι ωραια
How much?:cool:
Δυστυχώς πέρασε το 200
καλημερα φιλε μου , κουκλι το τιμονακι.. Ειδα οτι εχεις την mra vario touring με το φρυδακι , αυτην εβαλα και εγω εχθες .. Ειδες διαφορα απο την δικη του ??? εγω μεχρι τα 120 δεν μπορω να πω οτι ειδα μεγαλη διαφορα... επιφυλασομε να βγω και εθνικη για οριστικο συμπερασμα.... ενας φιλος εχει την powerbronze που κανει και τα μισα λεφτα και κανει δουλεια αλλα ειναι κακασχημη για αυτο και εγω πηρα την mra.
Είχα powerbronze, αλλά επειδή ήταν στενή ψηλά δημιουργούσε στροβιλισμούς. Το πρόβλημα λύθηκε με ενα φρυδάκι MRA, αλλά εμφανισιακά ήταν ... έλεος και πήρε πόδι. Με την MRA τα πράγματα είναι αρκετά καλύτερα από τη μαμά, όχι τέλεια αλλά για 1.80 ύψος με καλύπτει.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.