Σύνδεση

View Full Version : Διαρροή απο σωληνάκι αναθυμιάσεων...



Ktm.Prestige
23/05/2013, 13:06
Επειδή μπορεί κάποιος να έχει το ίδιο πρόβλημα , παραθέτω την επίλυση του προβλήματος.
Η μηχανή είχε διαροή απο το σωληνάκι αναθυμιάσεων που έρχεται απο το φιλτροκούτι.Το είχα πάει 2-3 φορές να μου κοιτάξουν τι φταίει αλλα
λύση δεν έβρισκαν.Μέχρι πρόσφατα δεν είχαμε επίσημη αντ/πεία ΚΤΜ στη Κρήτη....
Και επειδή δε πήγαινε άλλο , αρκετό κράξιμο είχα φάει οτι "αυτά είναι τα ΚΤΜ , χάνουν λάδια , είναι για πέταμα" και πολλά άλλα είπαμε με το φίλο Δημήτρη
ο οποίος πρόσφατα πήρε ενα BMW F650 να ξεκινήσουμε να το λύσουμε.

Εν τω μεταξύ είχα πάρει τις οδηγίες απο το γνωστό στους περισσότερους Χελιώτη ο οποίος μου έδωσε τη λύση τηλεφωνικά.




Και το λύσιμο ξεκινάει...
291028

Ktm.Prestige
23/05/2013, 13:07
....

291030

Ktm.Prestige
23/05/2013, 13:09
Εδω βλέπουμε με εμφανή σημάδια τη διαροή που κατεβαίνει απο το πάτο του φιλτροκουτιού αλλα και απο το σωληνάκι.


291031

Ktm.Prestige
23/05/2013, 13:11
Το πρόβλημα λοιπόν εντοπίζεται στη τσιμούχα αναθυμιάσεων η οποία βρίσκεται μέσα στο καπάκι του βολάν...
Ήρθε η ώρα να δούμε και λίγο και τα σωθικά του "τέρατος"

Εδω έχουμε βγάλει το καπάκι του βολάν...

291032

Ktm.Prestige
23/05/2013, 13:16
Εδώ βλέπουμε το ring των αναθυμιάσεων το οποίο είναι σφηνωμένο μέσα στο καπάκι...
Ο ένοχος και ο λόγος της διαροής!!

291033

Ktm.Prestige
23/05/2013, 13:17
Ιδού!!

Καλά , δεν ήταν σε τόσο άσχημη κατάσταση απλά ζορίστηκε οταν το βγάλαμε...

291036

Ktm.Prestige
23/05/2013, 13:21
Τέλος τοποθετήσαμε το καινούργιο και ξεκινήσαμε το δέσιμο.
Αλλάχτηκαν καινούργια φίλτρα και λαδάκια και παρεπιμπτόντως η μηχανή πήρε γύρω στα 3,450λίτρα .....
Το αναφέρω διότι το manual γράφει 3 λίτρα σε αλλαγή αλλα λόγω του οτι ανοιχτηκε το καπάκι ξέρασε και απο εκεί μερικά λάδια...

Βάλαμε και καινούργια φλάντζα καπακιού βολάν για ευνόητους λόγους...

Μέχρι στιγμής η μηχανή δεν εχει στάξει σταγόνα!!!Φτού στα μάτια τα κακά!:uplate:

291039

trelf
23/05/2013, 14:46
σούπερ !!! χώρο να έχεις κ όρεξη !

notakos600
23/05/2013, 15:56
:beer:

Lioulios
23/05/2013, 16:47
Επειδή παρακολούθησα από κοντά κάποιο μέρος της όλης δουλειάς , σε αυτό με το χώρο και την όρεξη είναι κάτι που θα συμφωνήσω ...

Από τη μια ο Βάγγος κ@υλ@μενος να το κάνει κούπα ,από την άλλη το συνεργείο αυτο/των του κολητού που μετατράπηκε σε συνεργείο μοτο μετά το πέρας της βάρδυας ...Λίγο απο δω .λίγο από κει ...

...Η δουλειά που έγινε στου Βάγγο το μηχανάκι , γίνεται πιστεύω σε λίγα συνεργεία και από μαστόρους μετρημένους στα δάχτυλα . Τέτοιο πιπίλισμα !!!


Άντε και καλόβολτο μαν !

foogr01
23/05/2013, 23:09
:beer:

OldMan
24/05/2013, 12:05
Κάτι δεν μ'αρέσει στις φωτό 5 και 6...

(ίσως το ότι το πάνω ρουλεμάν έμεινε στην φωλιά του και δεν ξέρω κατά πόσο μπήκε σωστά ο άξονας του γραναζιού)..:smokin:

Ktm.Prestige
24/05/2013, 12:37
Αντώνη , μια χαρά έχουν κουμπώσει όλα.
Όταν μπήκε το καπάκι κουμπώσαμε μια ταχύτητα και γυρίσαμε το τροχό λίγο με το χέρι μέχρι να κάτσει.

Εάν υπήρχε πρόβλημα τώρα δε θα έγραφα εδω....
:p



Κάτι δεν μ'αρέσει στις φωτό 5 και 6...

(ίσως το ότι το πάνω ρουλεμάν έμεινε στην φωλιά του και δεν ξέρω κατά πόσο μπήκε σωστά ο άξονας του γραναζιού)..:smokin:

OldMan
24/05/2013, 12:41
Αντώνη , μια χαρά έχουν κουμπώσει όλα.
Όταν μπήκε το καπάκι κουμπώσαμε μια ταχύτητα και γυρίσαμε το τροχό λίγο με το χέρι μέχρι να κάτσει.
Εάν υπήρχε πρόβλημα τώρα δε θα έγραφα εδω....
:p
:beer: