View Full Version : Αναβίωση του BMW R90s
sapila racing
27/05/2013, 14:46
Το R90S ηταν η πρωτη πραγματικά σπορ μοτοσυκλέτα BMW της συγχρονης εποχής.
Δεν ήταν εξ ίσου εντυπωσιακή σε ιποδύναμη και σε νούμερα, οπως πχ το Z1 η αλλα superbikes της εποχής, αλλά στην πραγματική ζωή συνήθως τα άφηνε πίσω της.
Φετος η BMW παρουσίασε ενα πολύ όμορφο concept μηχανάκι που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τον Roland Sands, σαν την λογική συνέχεια του R90S στην συγχρονη εποχή.
Πανέμορφο είναι, αλλά μαλλον θα είναι και πανάκριβο αν ποτέ το φτιάξουν για το κοινό. Κατι Ωχχχλινς βλέπω, οποτε σιγουρα πράματα.
R90S Concept.
http://www.roadandtrack.com/go/news/concept-cars/photos-bmw-r90-s-concept-7#slide-23
notakos600
27/05/2013, 14:53
:beer::beer:
Pardalotzatziki
27/05/2013, 15:02
...και βιντεο...
http://www.youtube.com/watch?v=KatnmWWUNDM&feature=player_embedded#!
Το προγραμμα ειναι καταλληλο - σαλιαρα απαραιτητη....:eek::vroum:
Εγώ ως γεροντολάγνος προτιμώ εμφανισιακά τη ...παλιά...
Δεν μπορεί ένας Αμερικλάνος να σχεδιάζει πιό καλαίσθητες μοτό από έναν Ευρωπαίο, δεν γίνεται, δεν είναι στη κουλτούρα του, δεν είναι στο DNA του.....
Να το έδιναν το project σε έναν Γερμανό να βάλει μέσα στο σχέδιο την "γερμανική ψυχή" που φαίνεται στη σχεδίαση κάθε BMW μέχρι και το μμμμμμ....1150 θα έλεγα...
KostasV2
27/05/2013, 19:25
Ο Roland Sands συνήθως φτιάχνει κάτι over the top αηδίες, αλλά αυτό βγήκε πολύ ωραίο!
Εξαιρετικο!αμερικανιζει βεβαια αλλα ειναι πετυχημενο!
boussias
28/05/2013, 08:29
ΦΟΚ ΜΕ....
Το R90S ηταν η πρωτη πραγματικά σπορ μοτοσυκλέτα BMW της συγχρονης εποχής.
Δεν ήταν εξ ίσου εντυπωσιακή σε ιποδύναμη και σε νούμερα, οπως πχ το Z1 η αλλα superbikes της εποχής, αλλά στην πραγματική ζωή συνήθως τα άφηνε πίσω της.
Φετος η BMW παρουσίασε ενα πολύ όμορφο concept μηχανάκι που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με τον Roland Sands, σαν την λογική συνέχεια του R90S στην συγχρονη εποχή.
Πανέμορφο είναι, αλλά μαλλον θα είναι και πανάκριβο αν ποτέ το φτιάξουν για το κοινό. Κατι Ωχχχλινς βλέπω, οποτε σιγουρα πράματα.
R90S Concept.
http://www.roadandtrack.com/go/news/concept-cars/photos-bmw-r90-s-concept-7#slide-23
Αι ντοντ λαικ λεμε, έδωσαν στα McDonalds να φτιάξουν schweinshaxe (βαβαρέζικο τούμπανο-κότσι με πουρέ)!!!
θα μπορούσε να είναι ωραίο αλλά δυστυχώς στα ματάκια μου buellιζει ασύστολα (οκ με λογότυπα bmw)
Perhaps the most vivid sensation when riding the R90S now is just how similar the old bike feels to more recent boxers. The tuned S model has a little less low-rev torque than the 90/6 but is still very flexible, its docile power delivery and relaxed cruising ability feeling typically BMW. Even the sloppy gear change would be all too familiar to riders of relatively recent machines.
Read more: http://www.motorcycleclassics.com/classic-german-motorcycles/bmw-r90s.aspx?page=2#ixzz2Ufhi275V
Διαβασα το classic review της R-90 και επεσα πάνω σε αυτό....Μπράβο στην BMW που εχει μείνει αναλοίωτη στους δύσκολους αυτούς καιρούς!!! :p
notakos600
29/05/2013, 13:45
Μου άρεσε πάντα η παλιά στο περτικαλί-ξεβαμάν και μου αρέσει εξίσου η καινούρια. Αν φέρνει εμφανισιακά σε Buell, Britten, κλπ, κλπ μου είναι αδιάφορο, ποιός άλλωστε μπορεί να μιλήσει για παρθενογένεση σήμερα; Το βίντεο το κατευχαριστήθηκα, ήταν υπέροχο. :beer:
nicksior
29/05/2013, 15:54
Ναι! .. Δεν λέω..
Αλλά όταν με 6500 βρίσκεις αυτό?
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3040321/
Ποιός θα δώσει ενα τσουβάλι ευρωπαικά για το 90?
sapila racing
29/05/2013, 15:59
Ναι! .. Δεν λέω..
Αλλά όταν με 6500 βρίσκεις αυτό?
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3040321/
Ποιός θα δώσει ενα τσουβάλι ευρωπαικά για το 90?
Ομολογώ οτι δεν καταλαβαίνω την σύγκριση.
Σαν να λες οτι καλύτερα να παρεις 2 κιλά μήλα παρά 4 κιλά πορτοκάλια ενα πραγμα. :confused:
nicksior
29/05/2013, 16:06
Ομολογώ οτι δεν καταλαβαίνω την σύγκριση.
Σαν να λες οτι καλύτερα να παρεις 2 κιλά μήλα παρά 4 κιλά πορτοκάλια ενα πραγμα. :confused:
Δεν νομίζω ότι είναι μήλα - πορτοκάλια..
Ιδια φιλοσοφία είναι . Ποιές βασικές διαφορές βλέπεις?
sapila racing
29/05/2013, 16:22
Δεν νομίζω ότι είναι μήλα - πορτοκάλια..
Ιδια φιλοσοφία είναι . Ποιές βασικές διαφορές βλέπεις?
Αστο δεν πειράζει.
Εγώ βλέπω δύο τελείως διαφορετικές μοτοσυκλέτες.
nicksior
29/05/2013, 16:33
OK!
Εξ άλλου ειμαι ο τελευταίος που θα σε αμφισβητούσε.
Ισως δεν είμαι αρκούντως συναισθηματικός τύπος.
sapila racing
29/05/2013, 16:47
OK!
Εξ άλλου ειμαι ο τελευταίος που θα σε αμφισβητούσε.
Ισως δεν είμαι αρκούντως συναισθηματικός τύπος.
Mα δεν το βλέπω καθόλου συναισθηματικά.
Απλά αυτό το concept R90 δεν έχει τίποτα απολύτως στο πίσω μέρος εκτός της μινιμαλιστικής σέλλας, και αυτό μαζί με το mini fairing (που σιγουρα δεν καλυπτει τίποτα) το κανει να φαίνεται το μισό απο οτι το R1200S.
Σιγουρα το R 1200 S είναι ενα πολύ καλό μηχανάκι, αλλά αυτό εδω ειναι κατι διαφορετικό. :wave2:
Ναι! .. Δεν λέω..
Αλλά όταν με 6500 βρίσκεις αυτό?
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/3040321/
Ποιός θα δώσει ενα τσουβάλι ευρωπαικά για το 90?
Συνελθε συντροφε, εχει τελελεβερ...
stefanos
29/05/2013, 17:52
Συνελθε συντροφε, εχει τελελεβερ...
:confused:
:confused:
τελελεβερ, ουσ.
εκκεντρικο συστημα αναρτησης, το οποιο αποστασιοποιει πληρως τους ζωντανους οργανισμους απο τα δρωμενα. Δοκιμαστηκε με επιτυχια σε εφαρμογες αντισεισμικης προστασιας γεφυρων, μικρων τεχντητων πλανητων και αλλων μεγαλων μεταλικων κατασκευων.
notakos600
30/05/2013, 04:45
Mα δεν το βλέπω καθόλου συναισθηματικά.
Απλά αυτό το concept R90 δεν έχει τίποτα απολύτως στο πίσω μέρος εκτός της μινιμαλιστικής σέλλας, και αυτό μαζί με το mini fairing (που σιγουρα δεν καλυπτει τίποτα) το κανει να φαίνεται το μισό απο οτι το R1200S.
Σιγουρα το R 1200 S είναι ενα πολύ καλό μηχανάκι, αλλά αυτό εδω ειναι κατι διαφορετικό. :wave2:
Γιατί δεν γράφεις ρε Άρη πως είναι και cafe racer που πολύ μας αρέσουν εδώ μέσα; :wave2: :beer:
Pardalotzatziki
30/05/2013, 09:46
Δημιουργηθηκε για επετειακους/εορταστικους λογους, δεν διαβασα καπου για παραγωγη.
Οποτε ποιο το νοημα συγκρισεων...??? Ειναι ατυχης οποιαδηποτε συγκριση.
Σαν να λεμε οτι το Astrea ειναι καλυτερο απο το παπι που φτιαχνει ο Σπυρος. :a06::a06:
Και για οσους νομιζουν οτι μοιαζει με Buell....μαλλον δεν εχετε δωσει σημασια στα Buell. Δεν εχει καμια ομοιοτητα...
Προσωπικα οι κατασκευες του RSD μου αρεσουν και πολυ μαλιστα. Αυτο ειναι θεμα του καθενος, αλλα παντα μπορουμε να εκτιμουμε/επικροτουμε τον δημιουργο, τον σωστο σχεδιασμο και αποτελεσμα.
Οπως εχει πει και ο Tony Iommi για τους AC/DC, "Εχουν δημιουργησει κατι πολυ καλο, εμενα βεβαια δεν μου αρεσει αυτο το ειδος"
Και γω μισω τα παπια, αυτο δεν σημαινει οτι η εργασια του Σπυρου δεν αξιζει... :wave2:
δεν ειχα παρει θεση στην "διαμαχη" σας αν ειναι ωραιο ή οχι!
εμενα προσωπικα μου αρεσει, εχει παει κατι παλιο του εδωσε μοντερνα στοιχεια και το εβγαλε στο δρομο!
εδω ενα βιντεο απο τον Roland ο οποιος πηγε στη Γαλλια μαζι με το bmw που εφτιαξε φετος, στο wheels and waves
https://www.facebook.com/photo.php?v=1374941212723940
υ.γ. του χρονου νομιζω πρεπει να παμε και εμεις εκει ε;
Αστο δεν πειράζει.
Εγώ βλέπω δύο τελείως διαφορετικές μοτοσυκλέτες.
φιλε εχεις προβλημα μυωπιας τα μηχανακια ειναι το ιδιο πραγμα :D
τελελεβερ, ουσ.
εκκεντρικο συστημα αναρτησης, το οποιο αποστασιοποιει πληρως τους ζωντανους οργανισμους απο τα δρωμενα. Δοκιμαστηκε με επιτυχια σε εφαρμογες αντισεισμικης προστασιας γεφυρων, μικρων τεχντητων πλανητων και αλλων μεγαλων μεταλικων κατασκευων.
αυτο το 1200σ παντα μου αρεσε πως και δε του εχει βαλει ακομα κανεις κανονικο συμβατικο ανεστραμενο μπροστινο? :cool:
edit τωρα το ξανασκεφτηκα ο σκελετος μπροστα πως ειναι υπαρχει καμια nude foto γιατι μαλλον θα κανει με τιμονοπλακες καμια περιεργη καστερ?
sapila racing
05/07/2013, 14:30
αυτο το 1200σ παντα μου αρεσε πως και δε του εχει βαλει ακομα κανεις κανονικο συμβατικο ανεστραμενο μπροστινο? :cool:
edit τωρα το ξανασκεφτηκα ο σκελετος μπροστα πως ειναι υπαρχει καμια nude foto γιατι μαλλον θα κανει με τιμονοπλακες καμια περιεργη καστερ?
Βασικά δεν έχει καν που να μπούν οι τιμονόπλακες.
Εχουν φτιαχτεί σύγχρονα BMW με USD μπροστινά, πχ το MegaMoto, αλλά έχουν και την κατάλληλη βαση που βιδώνει στο υποτυπώδες πλαίσιο ωστε να μπεί κανονικό πηρούνι.
http://image.motorcyclistonline.com/f/firstrides/8742464+w799+h499+cr1+ar0/122_0607_03_z%2B2006_bmw_r1200s%2Binstruments.jpg
εδω κατω απο την προπελα φαινεται να υπαρχει αξονας?που καταληγει αυτο το πραγμα παει πανω στα ψαλιδια του τελελεβερ η περναει μεσα απο το πλαισιο?εκτος αν εννοεις οτι το προβλημα υπαρχει μονο για την κατω τιμονοπλακα δε ξερω κιολας ψαχνω καμια φοτο με γυμνο πλαισιο να καταλαβω πως ειανι αλλα δε βρισκω
νταξ καταλαβα τελικα δεν ειναι τοσο δυσκολο βρηκα φοτο...
http://www.ridermagazine.com/wp-content/uploads/2007/01/2007-BMW-R1200S_Tuttle_frame1.jpg
κρατωντας το ψαλιδι του τελελεβερ και βγαζοντας το αμορτισερ αμα βαλεις αντιριδα στην ουσια εχεις τη βαση ετοιμη για να μπει στις τιμονοπλακες κανονικο μπροστινο....η να τις αλλαξεις με αλλες ωστε να βαλεις τα πιρουνια που θες...ειδικα η πανω θα θελει αλλαγμα σιγουρα :D
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.