View Full Version : Προτάσεις για λάστιχα All Around για Bandit 650 K8 ;
ααα οκ είμαι λίγο αργός σόρυ :a013:
πληροφοριακά το είδος της μάσκας που έχει το μηχανάκι σου λέγεται μπικίνι και το μηχανάκι σου στριτ. :wave2:
Αληθεια ??? sory δεν το ξερα εγω το ελεγα φερινγκ , για αυτο και μου φανηκε τοσο αστειο το street με μπικινι :lol: , θα το λεω και εγω στον κολητο με το tdm :p
Pan (dvs)
09/04/2015, 11:32
Φοραω τα michelin pilot road 3.Πολυ μαλακο λαστιχο.Δεν εχω παραπονο στι κρατημα,το μπροστινο ομως στο πλαι εχει κανει σημαδια απο τις παραμορφωσεις.Εχει "λαστιχαρει",αν με καταλαβαινετε.
Ειναι βαρια μηχανη και δεν θελει ιδιαιτερα μαλακο λαστιχο.Συντομα θα αλλαξω και σκεφτομαι για dunlop road smart 2.
Κανω αρκετα χλμ.μπαινω σε στριφτερα κομματια και οι δρομοι που μου αρεσουνε δεν ειναι και οτι καλυτερο,με ταχυτητες οχι ιδιαιτερα μεγαλες.
amyroukai
09/04/2015, 11:58
Αληθεια ??? sory δεν το ξερα εγω το ελεγα φερινγκ , για αυτο και μου φανηκε τοσο αστειο το street με μπικινι :lol: , θα το λεω και εγω στον κολητο με το tdm :p
Δεν το λες λάθος γιατί φέρινγκ είναι, για αυτό σε πολλές περιπτώσεις διευκρινίζεται το "φουλ φέρινγκ" σε αντίθεση με το "μπικίνι φέρινγκ".
Για τα λάστιχα, με τα Roadsmart 2 έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος.
Αυτό το "δεν θα τα τελειώσω σε δύο χρόνια" τι σημασία έχει; Σημαντικό είναι να κρατάνε μέχρι να αλλαχτούν, όποτε και αν αλλαχτούν. Δηλαδή αν δεν φτάσει λινά στο χρόνο που ο καθ'ένας έχει στο μυαλό του, είναι άχρηστο το λάστιχο; Εν προκειμένω μιλάμε για ένα λάστιχο του οποίου το πισινό έβγαλε πάνω από 25000 ακόμα και στο fazer με πολλά παραπάνω άλογα (λίγο λιγότερα κιλά από το υδρόψυκτο Bandit και λίγο περισσότερα από το αεροελαιόψυκτο) και κρατούσε και στην βροχή έχοντας σχεδόν σβήσει το κεντρικό του κομμάτι... Φαντάζομαι κάποιος που θα τα αλλάξει στην διετία με 12000 χιλιόμετρα δεν θα έχει καν σκαλοπάτι το λάστιχο στο κέντρο οπότε δεν θα τον ενοχλεί και στις στροφές πράγμα ιδιαιτέρως επιθυμητό. Προσπαθώ λοιπόν να σκεφτώ τι στο καλό είναι τόσο "λάθος" με αυτό το λάστιχο που δείχνει ότι αποδίδει άριστα στην διάρκεια της ζωής του και θεωρείται απορριπτέο σε σχέση με ένα "σουπερσπορτάδικο" και δεν το βρίσκω, αλλά είμαι παράξενος ως γνωστόν.
Δεν το λες λάθος γιατί φέρινγκ είναι, για αυτό σε πολλές περιπτώσεις διευκρινίζεται το "φουλ φέρινγκ" σε αντίθεση με το "μπικίνι φέρινγκ".
Για τα λάστιχα, με τα Roadsmart 2 έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος.
Αυτό το "δεν θα τα τελειώσω σε δύο χρόνια" τι σημασία έχει; Σημαντικό είναι να κρατάνε μέχρι να αλλαχτούν, όποτε και αν αλλαχτούν. Δηλαδή αν δεν φτάσει λινά στο χρόνο που ο καθ'ένας έχει στο μυαλό του, είναι άχρηστο το λάστιχο; Εν προκειμένω μιλάμε για ένα λάστιχο του οποίου το πισινό έβγαλε πάνω από 25000 ακόμα και στο fazer με πολλά παραπάνω άλογα (λίγο λιγότερα κιλά από το υδρόψυκτο Bandit και λίγο περισσότερα από το αεροελαιόψυκτο) και κρατούσε και στην βροχή έχοντας σχεδόν σβήσει το κεντρικό του κομμάτι... Φαντάζομαι κάποιος που θα τα αλλάξει στην διετία με 12000 χιλιόμετρα δεν θα έχει καν σκαλοπάτι το λάστιχο στο κέντρο οπότε δεν θα τον ενοχλεί και στις στροφές πράγμα ιδιαιτέρως επιθυμητό. Προσπαθώ λοιπόν να σκεφτώ τι στο καλό είναι τόσο "λάθος" με αυτό το λάστιχο που δείχνει ότι αποδίδει άριστα στην διάρκεια της ζωής του και θεωρείται απορριπτέο σε σχέση με ένα "σουπερσπορτάδικο" και δεν το βρίσκω, αλλά είμαι παράξενος ως γνωστόν.
Εχοντας δοκιμασει μονο τουρινγκ ελλαστικο (michellen pr3 ) αρα χωρις μετρο συγκρισης παρα μονο οδηγωντας για λιγο μηχανακι φιλου με ss ελλαστικο και τις γνωμες πολλων παλιων μηχανοβιων θα ελεγα οτι εφοσον καποιος δεν κανει χλμ. και δεν βγαινει με βροχη τοτε το ποιο λογικο ειναι να παει σε ενα ss λαστιχο που εχει φτιαχτει απο το εργοστασιο για να προσφερει πρωτιστος το μεγιστο δυνατο κρατημα...
amyroukai
09/04/2015, 13:30
Το εγραψε ο εντος παντους αλλα δεν το καταλαβες.
Το ss ελαστικο αποδιδει καλυτερα, ναι. Ποτε; Οταν πιεζεται να γραψει χρονους, για αυτο φτιαχτηκε. Το οποιο σημαινει, στη διαδρομη σπιτι δουλεια, σπιτι ψωνια, σπιτι καφε κλπ θα ειναι εξω απο τις παραμετρους λειτουργιας και κρυο και δεν θα αποδιδει. Η τελικη αποφαση ειναι του οποιου εχει το μηχανακι και το πορτοφολι φυσικα και οτι και αν βαλεις ευχομαι να το χαρεις. Μια γνωμη την ειπαμε. :)
Το εγραψε ο εντος παντους αλλα δεν το καταλαβες.
Το ss ελαστικο αποδιδει καλυτερα, ναι. Ποτε; Οταν πιεζεται να γραψει χρονους, για αυτο φτιαχτηκε. Το οποιο σημαινει, στη διαδρομη σπιτι δουλεια, σπιτι ψωνια, σπιτι καφε κλπ θα ειναι εξω απο τις παραμετρους λειτουργιας και κρυο και δεν θα αποδιδει. Η τελικη αποφαση ειναι του οποιου εχει το μηχανακι και το πορτοφολι φυσικα και οτι και αν βαλεις ευχομαι να το χαρεις. Μια γνωμη την ειπαμε. :)
Που το ξερεις αφου δεν το εχεις δοκιμασει; Το ss λαστιχο αποδιδει καλυτερα ακομη και σε ρυθμους πολης. Δεν ειναι απαραιτητο να το πας κομματια για να αποδωσει καλυτερα απο το τουρινκ. Τουλαχιστον αυτη ειναι η δικη αποψη, απο την χρηση που εχω και απο τις δυο "σχολες".
Φιλικα παντα, για να μην παρεξηγηθουν τα λεγομενα μου.
Προσωπικά πάντως έχω πάθει την πλάκα μου με το κράτημα που έχει το roadsmartII..... Κρατάει πολύ καλά ακόμα &σε βρεγμένο... Δεν θυμάμαι άλλο τόσο καλό σε αυτά που έχω δοκιμάσει κατά καιρούς...
sapila racing
11/04/2015, 15:46
Το εγραψε ο εντος παντους αλλα δεν το καταλαβες.
Το ss ελαστικο αποδιδει καλυτερα, ναι. Ποτε; Οταν πιεζεται να γραψει χρονους, για αυτο φτιαχτηκε. Το οποιο σημαινει, στη διαδρομη σπιτι δουλεια, σπιτι ψωνια, σπιτι καφε κλπ θα ειναι εξω απο τις παραμετρους λειτουργιας και κρυο και δεν θα αποδιδει. Η τελικη αποφαση ειναι του οποιου εχει το μηχανακι και το πορτοφολι φυσικα και οτι και αν βαλεις ευχομαι να το χαρεις. Μια γνωμη την ειπαμε. :)
Δεν ισχύει, το αντίθετο μάλιστα.
Ενα μαλακό Sport λάστιχο ζεσταίνεται αρκετά γρήγορα και κρατάει γενικά παντού καλύτερα από ενα Sport Touring. Ισως στα πρώτα 5χλμ να κραταει καλύτερα το Sport Touring, αλλά το κράτημά του ST θα βελτιωθεί ακόμα λίγο οταν ζεσταθεί ενω του Sport θα βελτιωθεί πολύ περισσοτερο.
Δεν μιλάμε βέβαια για λάστιχα που κανουν και για το δρόμο αλλά φτιάχτηκαν περισσότερο για την πίστα, αλλά για λάστιχα Sport vs λάστιχα Sport Touring.
Τα λάστιχα που φτιάχτηκαν για να πηγαίνον και στον δρόμο αλλά να αντέχουν και στην πίεση στην πίστα και να γράφουν χρόνους ειναι αλλης κατηγορίας λάστιχα κι έχουν φυσικά και πάρα πολύ περιορισμένη χάραξη για νερά. Κανουν μπαμ απο μακριά αυτα τα λάστιχα.
Σε αυτές τις συνθήκες πίστας ενα Sport λάστιχο δρόμου δεν αντέχει και πολύ και αρχίζει να γλυστράει σχετικά γρήγορα, ενω ενα ST τα ψιλοπαίζει κι είναι λεως κι επικίνδυνο αν το πιέσεις.
Προσωπικά πάντως έχω πάθει την πλάκα μου με το κράτημα που έχει το roadsmartII..... Κρατάει πολύ καλά ακόμα &σε βρεγμένο... Δεν θυμάμαι άλλο τόσο καλό σε αυτά που έχω δοκιμάσει κατά καιρούς...
+1 για το roadsmart II .
Εχει κανει γυρω στα 23000 χλμ σε 1,5 χρονο και κραταει το ιδιο καλα.
Τωρα παει για αλλαγη γιατι τετραγωνισε αρκετα και ειναι ενοχλητικο και σκεφτομαι να δοκιμασω το Τ30 :confused:
Έβαλα το Τ30 evo και μπορώ να πω ότι είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Έχει ποιο σκληρό σκελετό από το pr3 που είχα το οποίο εμένα μ αρέσει περισσότερο καθώς αισθάνομαι ότι διαβάζει η ανάρτησή μου καλύτερα και παραδόξως ζεστένεται γρήγορα σχετικά. Στις στροφές δεν αισθάνθηκα το παραμικρό κούνημα ή ασάφεια όπως είχε το PR3 λόγω χάραξης, επίσης δεν έχω κανένα γλίστρημα αλλά εδώ βέβαια παίζει ρόλο και ότι το 650 έχει απόλυτα γραμμικό κινητήρα χωρίς τη ροπάκλα που έχει πχ το 1250 ή ξεσπάσματα όπως ένα Fazer πχ. Με στην πόλη επίσης καλή συμπεριφορά πάνω σε άσπρες διαγραμμίσεις και σε δρόμους που άνετα παίζεις κέρλινγκ. Όσον αφορά την κορώνα του είναι αρκετά σβέλτη για τουριστικό λάστιχο και αισθάνεσαι ότι έχει και άλλο δεν τελειώνει γρήγορα όπως το αισθανόμουν με το PR3.
Φαίνεται ότι η ΒΤ έχει κάνει εξαιρετική δουλειά τα τελευταία χρόνια στα τουριστικά ελαστικά της. Και αυτό το λέω εγώ που μόλις άκουγα για ΒΤ τουριστικό έλεγα ότι ξόρκι ήξερα για μαύρες γάτες και φτυνόμουν πατόκορφα :p Σίγουρα έχει πλέον 1-2 κλικ ποιο μαλακή γόμα σε σχέση με κάτι κούτσουρα ΒΤ020 που θυμάμαι εγώ το οποίο γλίστραγε παντού και δεν τέλειωνε με τίποτα. Το PR3 ίσως να το έβαζα ξανά αν είχα τη μοτο χειμώνα φουλ χρήση με βροχές όπου το κράτημά του στη βροχή δεν το φτάνει κανένα άλλο ελαστικό.
υπ όψιν φαίνεται επίσης ότι η ΒΤ έχει κάνει εξαντλητικές δοκιμές πάνω στο 1250 στο research centre της στην ιταλία οπότε είναι ένας παραπάνω λόγος να το προτιμήσει κάποιος κάτοχος ληστή ;)
http://www.bridgestone.eu/corporate/press-releases/2014/10/new-bridgestone-battlax-sport-touring-t30-evo/
(1) Test conditions: Bridgestone Proving Ground. Vehicle: Suzuki GSF and Tricycle test vehicle. Sizes: 1250S 120/70ZR17M/C, 180/55ZR17M/C.
επειδη εχω ξεμεινει απο λαστιχο πισω, αν καποιος κανει αλλαγη και το πισω του εχει ψωμι ακομα και σκοπευει να το πεταξει αν θελει μου το δινει.
το metzeler m5 εχει αρχεισει να παραδιδει πνευμα...
ΣΜΠΑΡΟΚΩΛΟΣ
23/07/2015, 14:21
Με 3000km+ με το Sportsmart2 επιλογή δείκτη ταχύτητας (Η) εως 210km 230ευρώ μιας και δεν χρειάζεται παραπάνω ..... αντί του (w 280km) 290 ευρώ. Φοβερό σε στροφές θέλει κανα 5 λεπτο ζέσταμα αλλιώς δεν λειτουργεί και πιέσεις περίπου 30_31 μπροστά 32_33 πίσω για πρόσφυση (Αθήνα) αλλιώς 34 και 36 για ταξίδι. To μπροστά δίνει επαρκή πληροφόρηση. Σε γυαλί οδόστρωμα δυσκολεύεται, όπως συμβαίνει με όλα τα σπορ λάστιχα όμως. Σε νερό δεν έχω γνώμη.
Με 3000km+ με το Sportsmart2 επιλογή δείκτη ταχύτητας (Η) εως 210km 230ευρώ μιας και δεν χρειάζεται παραπάνω ..... αντί του (w 280km) 290 ευρώ. Φοβερό σε στροφές θέλει κανα 5 λεπτο ζέσταμα αλλιώς δεν λειτουργεί και πιέσεις περίπου 30_31 μπροστά 32_33 πίσω για πρόσφυση (Αθήνα) αλλιώς 34 και 36 για ταξίδι. To μπροστά δίνει επαρκή πληροφόρηση. Σε γυαλί οδόστρωμα δυσκολεύεται, όπως συμβαίνει με όλα τα σπορ λάστιχα όμως. Σε νερό δεν έχω γνώμη.
μετα απο τα Roadsmart που φοραγα το οποιο ηταν καταπληκτικο!!
πολυ καλο λαστιχο!!
μου εβγαλε ανετα!24.000 khm για πλακα!!;)
απαφασισα!τω λοιπον..να παω στα brigeston-γλιτζεστρον..με 200 Πηρα τα bt 021!
ανετα ειναι στα πρωτα 2000 khm τα χω!κανενα 3 μηνο!
καλα ειναι!!αναμενω τις προτες μπορες!!:shrugs:
naxiotis
07/02/2018, 16:25
καλησπέρα
ανακινώ το θέμα γιατί μόλις έκλεισα ένα bandit 09 abs
ο ιδιοκτήτης φοράει πίσω 180-55-17 αντι 160-60-17 και πρόσφατα άλλαξε το μπροστινό με metzeller sportec M5
επειδή θα αλλάξω το πίσω για να είναι σετ πιστεύω ότι πρέπει να βάλω και την σωστή διάσταση
αναμένω απαντήσεις
ευχαριστω
andreastwin
07/02/2018, 16:55
γνωριζεις ποσες ιντζεσ ειναι η ζαντα σου.νομιζω ομως οτι ειναι υπερβολη το 180 απο 160 θα πρεπει να ειναι μπαλονι το λαστιχο.εγω σε 5,5 ιντζες ζαντα απο μαμα φοραει 180/55/17 και ειναι 1300cc.τωρα αυτος μαλλον το ειχε καψα το φαρδη λαστιχο και το εβαλε, με γνωμονα την ομορφια και οχι την ασφαλεια.
naxiotis
07/02/2018, 17:38
Και εγώ την ίδια άποψη έχω και μάλλον θα πάω σε αλλαγή μπρος πίσω με εργοστασιακά νούμερα
bros400pgm
07/02/2018, 17:47
εγω σε 3,5 ιντζες ζαντα απο μαμα φοραει 180/55/17 και ειναι 1300cc.
Σε 3.5 ιντσες φοράς 180; Μάλλον 5.5 είναι.
andreastwin
07/02/2018, 17:50
Σε 3.5 ιντσες φοράς 180; Μάλλον 5.5 είναι.
σορυ, νε ρε φιλε 5,5 ιντζες αλλου για αλλου το μυαλο.
doctoras
07/02/2018, 19:05
Φυσικα και το σωστο ειναι να βαλεις τις σωστες διαστάσεις.αλλαζει γεωμετρια, βημα με αμεσες διαφορες στην δυναμικη της συνπεριφορας της μοτο.
2 ειναι οι κατηγορίες, sport touring η sport.
Αν οπως λες θελεις λαστιχο χωρις να σε ενδιαφέρουν οι καλυτερες δυνατες επιδόσεις σε κράτημα πρόσφυση, πας για sport touring, Bridgestone T30 evo
Αν δεν κανεις πανω απο 5000 χιλιόμετρα ανα χρονο μπορείς να πας σε sport τυπου Bridgestone S20 που ειναι και σε τιμη ευκαιρίας
naxiotis
08/02/2018, 10:09
επειδή βρίσκω το πίσω metzeller M5 γύρω στα 135 από βδομάδα θα δώ και το μπροστινό που αλλάχτηκε πρόσφατα για dot και ίδωμεν
επειδή βρίσκω το πίσω metzeller M5 γύρω στα 135 από βδομάδα θα δώ και το μπροστινό που αλλάχτηκε πρόσφατα για dot και ίδωμεν
Για το συγκεκριμενο μηχανακι τα καλυτερα (κατα την γνωμη μου) ειναι τα dunlop roadsmart 2...στις διαστασεις του κατασκευαστη :)
naxiotis
14/02/2018, 19:57
Τελικά έβαλα το Μ5 και πίσω στις σωστές διαστάσεις
Αν δε κανω λαθος το 650 εχει 5 ζαντα και το 1250 5,5. Εξου και η διαφορα τους στα λαστιχα 160 vs 180
Cpt_Slow
07/03/2018, 09:20
Έχει κανείς τα Roadsmart 3 για πολλά km (πχ πάνω 15.000) να μου πει πως του φαίνονται μετά απο αρκετή χρήση ?
δεν ήξερα που να το βάλω αν είναι ας μεταφερθεί.
@Cpt_Slow για τα dunlop που ρωτας δε γνωριζω, αλλα το Bridgestone T30 evo θα σε ικανοποιησει και σε αποδοση και σε χλμ. ειναι λιγακι ακριβο αλλα αξιζει σιγουρα!
Cpt_Slow
09/03/2018, 07:44
Ευχαριστώ!
τα φοράω εγώ για 15.000χλμ τώρα και θα ήθελα ακόμα μια γνώμη :D
Παίδες γιατί δεν μιλάει κανείς σας για τα michelin rs ή ακόμα για τα καινούργια michelin pilot road 5? Εχει δοκιμάσει κανείς κάποιο από αυτά; Γιατί ψήνομαι να βάλω κάποιο εξ αυτών τω δύο τύπων.
Michelin RS: https://www.tyreshop.gr/Product/3331/Page/659/el/
Michelin PR 5: https://www.tyreshop.gr/Product/3550/Page/672/el/
harris_x
09/03/2018, 21:15
Diogen, χαλαρά φίλε ;)
Grafton 505
10/03/2018, 23:13
Ευχαριστώ!
τα φοράω εγώ για 15.000χλμ τώρα και θα ήθελα ακόμα μια γνώμη :D
Και τώρα που πέρασες τα 15Κ, για πες μας την γνώμη σου για δεν βλέπω να τα φοράει άλλος !!! :D
Cpt_Slow
13/03/2018, 12:29
λογικά η επιλογή μου ήταν ή πολύ σωστή ή πολύ λάθος :lol:
ειμαι και εγω για αλλαγη. τα λαστιχα που φοραω τωρα ειναι ΒΤ023 και εχω το 650 Κ8. μπηκαν πριν απο 4 χρονια και εχω κανει 35000. πριν απο αυτα ειχα τα angel . κανω γυρω στα 1000 το μηνα χειμωνα καλοκαιρι στη αθηνα. ταξιδια δε κανω εκτος απο καλοκαιρι διακοπες σε νησι. οι περισοτεροι λετε για roadsmart 2. τωρα εχει βγει το 3 βεβαια. υπαρχει καμια καλυτερη προταση;;
DoctoR_k6
05/05/2018, 18:40
Ωχ...για να μην το κουράσουμε όπως σε άλλα θέματα βάζεις KR :lol: κ τελείωσε. Κόλλα...
Πέρα από την πλάκα.
Δες roadsmart iii, T31, Michelin road 5 μιας κ είσαι χιλιομετροφαγος.
Πως έβγαλες πάντως 35Κ δεν μπορώ να καταλάβω. Λογικά τα τελευταία 15κ ήταν ζω/πεθαίνω φάση.
Τα roadsmart ii στο bandit μου κανουν ενα κουνημα στα 80 περιπου. Εαν δεν κανω λαθος και καποιος συνφορουμιτης ειχε το ιδιο προβλημα με cbf 600 και τα γυρισε πισω.
Κατα τα αλλα πολυ καλο ελαστικο αλλα δεν θα τα ξαναεβαζα.
Τα ελαστικά έχουν ακόμη τακούνι. Απλά τα αλλάζω λόγω παλαιότητας.
Οι περισσότεροι εδώ λένε καλά λόγια για το rs2. Όπως και να έχει όμως εγώ θα βάλω το 3 μάλλον
το καλλυτερο λαστιχο ever σε μηχανη που εχω οδηγησει ειναι τα pirelli rosso II καταπληκτικο λαστιχο τωρα εχει βγει το III
Bridgestone τα χειροτερα βγαζουν πολλα χλμ αλλα δεν ζεσταινονται ποτε
Τα roadsmart ii ειναι καπου στην μεση μετρια δηλ:lol:
Σε τι τύπο μηχανής οδηγησες τα πιρελι ροσσο;
Τα roadsmart ii στο bandit μου κανουν ενα κουνημα στα 80 περιπου. Εαν δεν κανω λαθος και καποιος συνφορουμιτης ειχε το ιδιο προβλημα με cbf 600 και τα γυρισε πισω.
Κατα τα αλλα πολυ καλο ελαστικο αλλα δεν θα τα ξαναεβαζα.
Εγώ είχα το πρόβλημα, τα γύρισα πίσω και έβαλα τα Michelin Pilot Road 4 τα οποία δεν δημιουργούν τρέμουλο στο τιμόνι.
Δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναβάλω Dunlop στο μέλλον.
Πάλι για Michelin με βλέπω, με τα οποία είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Σε τι τύπο μηχανής οδηγησες τα πιρελι ροσσο;
σε yamaha xj6 που τα εχω εχουν ωραιο πατημα
σε bandit δεν ξερω!!
Ήρθε η ώρα για αλλαγή ελαστικών στο ληστή. Τα υπάρχοντα λάστιχα είναι τα Dunlop sportsmart που έγραψαν >15Κ οικογενειακά, χωρίς απρόοπτα. Για βρεγμένο δεν έχω γνώμη, γιατί όσες φορές έτυχε, οδηγούσα σα συγκαμένος.. το μόνο που με προβληματίζει σε αυτό το μαλακό λάστιχο είναι το φάγωμα σε σχήμα V, δηλ. στα πλάγια, μάλλον εξ' αιτίας των πολλών στριφτερών χιλιομέτρων που κάνω για τη δουλειά...
Να πω ότι είμαι υπέρ ενός μαλακού sport λάστιχου, αφού ποτέ δεν αλλάζω λάστιχα λόγω λινών, αλλά λόγω χρόνου. Ψάχνοντας, είμαι ανάμεσα σε δύο, με τη σειρά που τα γράφω 1. metzeler sportec m7 rr, 2. michellin power rs.
Είναι κάποιος που τα έχει δοκιμάσει στο (βαρύ) μηχανάκι μας και έχει κάτι να πει; Αν ναι, να το κάνει τώρα, αλλιώς να σιωπήσει για πάντα...
Εγώ τελικά έβαλα τα michelin pilot 5. Πολύ καλό λάστιχο και μεγάλη διαφορά από το Bridgestoneπου είχα πριν. Αυτό σαν πρώτη εντύπωση. Σα διάρκεια στο χρόνο θα δείξει στη πορεία
giorgosb
23/09/2018, 14:54
Αν μπορέσεις γράψε αργότερα εντυπώσεις για το road 5. Οι υποσχέσεις του στο βρεγμένο είναι πολλές
Εγώ τελικά έβαλα τα michelin pilot 5. Πολύ καλό λάστιχο και μεγάλη διαφορά από το Bridgestoneπου είχα πριν. Αυτό σαν πρώτη εντύπωση. Σα διάρκεια στο χρόνο θα δείξει στη πορεία
...και αυτά είναι μια επιλογή που κοιτάζω πλέον. Η συμπεριφορά του σε στεγνό πώς σου φαίνεται μέχρι τώρα?
Το είπα ήδη. Στο στεγνό είναι καλο στο κράτημα, πλαγιαζει πιο γρήγορα η μηχανή και νομίζω ότι έχει μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης. Σε βρεγμένο δε το έχω οδηγήσει ακόμη. Βέβαια για να είμαι και δίκαιος συγκρίνω ένα λάστιχο καινούργιο με ένα που είχε 3 χρόνια και 30+ χιλιόμετρα
Το είπα ήδη. Στο στεγνό είναι καλο στο κράτημα, πλαγιαζει πιο γρήγορα η μηχανή και νομίζω ότι έχει μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης. Σε βρεγμένο δε το έχω οδηγήσει ακόμη. Βέβαια για να είμαι και δίκαιος συγκρίνω ένα λάστιχο καινούργιο με ένα που είχε 3 χρόνια και 30+ χιλιόμετρα
30.000+ χιλιομετρα σε λαστιχο μηχανης??:confused:
Ναι. Και άλλαξα λόγω ηλικίας και όχι φαγωματος. Είχε ακόμη τακούνι.
Ναι. Και άλλαξα λόγω ηλικίας και όχι φαγωματος. Είχε ακόμη τακούνι.
Και κρατουσε;
makisuchiha
25/09/2018, 18:44
Κι εγώ σήμερα παρήγγειλα τα road 5 σε stock διαστάσεις. Φορούσε dunlop qualifier από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη με ημερομηνία κατασκευής το 10 οπότε ότι και να έβαζα θα είναι πολύ καλύτερο. Την Παρασκευή θα τα περάσω αν όλα παν καλά
Και κρατουσε;
τη μηχανη τη χρησιμοποιω πηγαινε ελα στη δουλεια και καμια βολτα εντος αθηνων. οποτε δε υπαρχουν μεγαλες απαιτησεις ουτε και ταλαιπωρια στα λαστιχα. ηταν σκληρα πια και ειχαν τετραγωνισει γιαυτο και αλλαχθηκαν.
@makisuchiha καλα χιλιομετρα και παντα ορθιος!!!
Kickstart
25/09/2018, 22:39
παίδες καλησπέρα, και καλώς σας βρήκα...συγγνώμη που ειμαι οφ τοπικ αλλά μπορεί κάποιος να με κατευθύνει σε σωστό τοπικ να ρωτήσω κάποια πράγματα για το μπαντιτ;
(έχω διαβάσει το μεγάλο τοπικ το παλιό)
makisuchiha
26/09/2018, 01:02
@Kickstart λογικά μπορείς να ανοίξεις εδώ ένα νέο θέμα με γενικές απορίες.
@dim40 σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου, πάντα όρθιοι όλοι μας και με πολλά ασφαλή και διασκεδαστικά χιλιόμετρα!!!!! :beer:
Kickstart
26/09/2018, 07:52
Οκ φιλε θενκς
Τελικά, αν και ο προσανατολισμός μου ήταν άλλος έβαλα προχθές τα pilot road 5. Μέχρι στιγμής έχω κάνει καμιά 200αριά χλμ, οπότε και δεν έχω κάτι να επισημάνω. Οι λόγοι που με οδήγησαν σε αυτή την επιλογή ήταν οι εξής:
- νέας τεχνολογίας ελαστικό, που υποτίθεται παντρεύει χαρακτηριστικά τουριστικής και σπορ τεχνολογίας..
- μάρκα που δεν με έχει απογοητεύσει γενικά, όπως και στα αυτοκίνητα
- το προηγούμενο σπορ ελαστικό της Dunlop ναι μεν, δε με πρόδωσε ποτέ, αλλά, χάλασε το σχήμα του και μετατράπηκε σε τραπέζιο από κυκλική κορώνα, (μάλλον λόγω κιλών της μηχανής) πράγμα που το έκανε να στρίβει άσχημα, και αυτό όχι στα γεράματα, αλλά από μεσόκοπο..
- η τιμή ζεύγους 256€, άκρως ανταγωνιστική με άλλα παρόμοιας κατηγορίας..
Τα roadsmart ii στο bandit μου κανουν ενα κουνημα στα 80 περιπου. Εαν δεν κανω λαθος και καποιος συνφορουμιτης ειχε το ιδιο προβλημα με cbf 600 και τα γυρισε πισω.
Κατα τα αλλα πολυ καλο ελαστικο αλλα δεν θα τα ξαναεβαζα.
Σε μένα έκανε ένα κούνημα στο τιμόνι, ( cbf600 08 injection) οταν φορούσα τα roadsmart 2 . Δεν μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι ήταν από αυτά. Κάπου στα 80 κμ/ ώρα κούνημα τρελό. Είχα αλλάξει ρουλεμάν τροχού, τιμονιού, ευθυγραμμισα τιμόνι- μπουκαλες- εμπρός τροχό, κάποια στιγμή άλλαξα και λάστιχα. Πλέον δεν κουνάει πότε.
Κάτι απ' όλα ήταν ή και συνδιασμός των παραπάνω. Θυμάμαι που κουνούσε με μπαγαζιερα ενώ χωρίς δεν κουνούσε. Τώρα δεν κουνάει ούτε με 3 βαλιτσο
makisuchiha
30/09/2018, 05:33
Τα ελαστικά περάστηκαν την παρασκευή χωρίς να έχω προλάβει να κάνω χιλιόμετρα να τα δοκιμάσω. Μόνο φώτος για την ώρα!!!
399644
399645
399646
399647
399648
Για να μην την πατήσει άλλος με bandit να ενημερώσω ότι πριν από 2 μήνες έβαλα τα Dunlop GPR300 και έβγαζαν τρελό τρέμουλο (σφαλιάρες θα το έλεγα) στα 50-80 και κυρίως 65-75
Τα λάστιχα τα έβαλα στο Ηράκλειο Κρήτης γιατί ήθελα να ανέβω στη Θεσσαλονίκη. Τα προηγούμενα λάστιχα τα είχα από 2013 καθώς έκανα ελάχιστα χιλιόμετρα, κι επειδή δεν το διακινδύνευα να κάνω ταξίδι με αυτά, τα άλλαξα στον μηχανικό μου μαζί με σέρβις κι άλλες εργασίες που χρειάζονταν η μηχανή.
Στο ταξίδι τα Dunlop δε μου έδειξαν τίποτα ανησυχητικό όταν όμως άρχισα να κυκλοφορώ μέσα στη Θεσσαλονίκη με ταχύτητες 50-80 τρόμαξα πραγματικά. Στο πρώτο βουλκανιζατέρ που πάω μου αλλάζουν το μπροστινό με άλλο GPR300 συνεχίζει τα ίδια. μου Αλλάζουν και το πίσω, καμιά διαφορά. Μου λέει ο μάστορας έχει θέμα κάπου αλλού, πήγαινε το σε συνεργείο και μου ξαναβάζει τα GPR που είχα.
Πάω σε συνεργείο ξεψαχνίζουν μπρος πίσω αναρτήσεις, αλλάζουν ρουλεμάν μπροστά, λάδια τσιμούχες μπροστινού κλπ. το μηχανάκι βελτιώνεται λίγο στη γενικότερη συμπεριφορά, αλλά οι σφαλιάρες συνεχίζουν σε βαθμό τρομαχτικό.
Σήμερα την ψωνίζω και πάω σε άλλο βουλκανιζατέρ, αλλάζουμε πάλι το μπροστά με άλλο GPR300 τα ίδια χάλια, λέω δεν γίνεται να συνεχίσω έτσι και ζητάω να μου βάλει άλλη μάρκα. Μου βάζει BT16 Pro και η μηχανή ξαναγίνεται τρένο! Είμαι με ΒΤ μπροστά και GPR και η μηχανή είναι μέρα με τη νύχτα. Την τρίτη θα πάω να αλλάξω και το πίσω γιατί δεν είχε σήμερα διαθέσιμο.
Το συμπέρασμα, τα GPR300 δεν ξέρω τι κάνουν σε άλλα μηχανάκια αλλά δεν κάνουν με τίποτα στο bandit. Επίσης μην βάζετε λάστιχα πριν από ταξίδι. Να τα βάζετε πολύ πιο πριν ώστε να κάνετε αρκετά χιλιόμετρα σε διάφορες ταχύτητες και συνθήκες. Εγώ και τα ακριβοπλήρωσα λόγω επαρχίας και χασούρα έχω από το βγάλε στείλε πίσω και σίγουρα δεν θα πάρω όλα τα λεφτά μου πίσω γιατί γύρω στα 1300χλμ
Για να μην την πατήσει άλλος με bandit να ενημερώσω ότι πριν από 2 μήνες έβαλα τα Dunlop GPR300 και έβγαζαν τρελό τρέμουλο (σφαλιάρες θα το έλεγα) στα 50-80 και κυρίως 65-75
Τα λάστιχα τα έβαλα στο Ηράκλειο Κρήτης γιατί ήθελα να ανέβω στη Θεσσαλονίκη. Τα προηγούμενα λάστιχα τα είχα από 2013 καθώς έκανα ελάχιστα χιλιόμετρα, κι επειδή δεν το διακινδύνευα να κάνω ταξίδι με αυτά, τα άλλαξα στον μηχανικό μου μαζί με σέρβις κι άλλες εργασίες που χρειάζονταν η μηχανή.
Στο ταξίδι τα Dunlop δε μου έδειξαν τίποτα ανησυχητικό όταν όμως άρχισα να κυκλοφορώ μέσα στη Θεσσαλονίκη με ταχύτητες 50-80 τρόμαξα πραγματικά. Στο πρώτο βουλκανιζατέρ που πάω μου αλλάζουν το μπροστινό με άλλο GPR300 συνεχίζει τα ίδια. μου Αλλάζουν και το πίσω, καμιά διαφορά. Μου λέει ο μάστορας έχει θέμα κάπου αλλού, πήγαινε το σε συνεργείο και μου ξαναβάζει τα GPR που είχα.
Πάω σε συνεργείο ξεψαχνίζουν μπρος πίσω αναρτήσεις, αλλάζουν ρουλεμάν μπροστά, λάδια τσιμούχες μπροστινού κλπ. το μηχανάκι βελτιώνεται λίγο στη γενικότερη συμπεριφορά, αλλά οι σφαλιάρες συνεχίζουν σε βαθμό τρομαχτικό.
Σήμερα την ψωνίζω και πάω σε άλλο βουλκανιζατέρ, αλλάζουμε πάλι το μπροστά με άλλο GPR300 τα ίδια χάλια, λέω δεν γίνεται να συνεχίσω έτσι και ζητάω να μου βάλει άλλη μάρκα. Μου βάζει BT16 Pro και η μηχανή ξαναγίνεται τρένο! Είμαι με ΒΤ μπροστά και GPR και η μηχανή είναι μέρα με τη νύχτα. Την τρίτη θα πάω να αλλάξω και το πίσω γιατί δεν είχε σήμερα διαθέσιμο.
Το συμπέρασμα, τα GPR300 δεν ξέρω τι κάνουν σε άλλα μηχανάκια αλλά δεν κάνουν με τίποτα στο bandit. Επίσης μην βάζετε λάστιχα πριν από ταξίδι. Να τα βάζετε πολύ πιο πριν ώστε να κάνετε αρκετά χιλιόμετρα σε διάφορες ταχύτητες και συνθήκες. Εγώ και τα ακριβοπλήρωσα λόγω επαρχίας και χασούρα έχω από το βγάλε στείλε πίσω και σίγουρα δεν θα πάρω όλα τα λεφτά μου πίσω γιατί γύρω στα 1300χλμ
εγω εβαλα αυτα τελικα https://www.skroutz.gr/c/2617/lastixa-motosykletas.html?keyphrase=metzeler+z6 .για την χρηση που κανω παρα πολυ καλα.η μηχανη παει τρενο σε ολο το φασμα της ταχυτητας (δεν με ενδιαφερουν στροφιλικια,σπορ οδηγηση κτλ απλα να αισθανομαι ασφαλης οδηγωντας νορμαλ)
Kickstart
26/06/2019, 08:26
καλήμερα στην παρέα.
ο μπατμαν (μπαντιτ) φοράει από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη όπως το πήρα δλδ τα METZELER SPORTEC M3 τα οποία έχουν πάνω dot 2014..μετά από 8.000 χλμ που έχω κάνει εγώ μαζί τους βλέπω ότι ψιλοκρατανε καλά ακόμα αλλά το μπροστινό έχει κάτι ραγισματάκια που δεν μου αρέσουν με αποτέλεσμα να θέλω να βγω εθνική και να ψιλοπροβληματιζομαι...τα λάστιχα μου αρέσει η συμπεριφορά τους και σκέφτομαι να βάλω τα ίδια...τα βρίσκω από εξωτερικό γύρω στα 170 το σετ στην πόρτα μου..
για ρίξτε καμιά γνώμη...έχετε δει τπτ άλλο αξιόλογο σε τέτοια τιμή;
doctoras
26/06/2019, 11:51
Bt 016 εναλλακτικα
Και τα 2 ειναι σπορ ελαστικα οπότε περιορισμενα χιλιομετρα
Παντως τοσο κανουν και ελλαδα ενδεχομένως και με την τοποθετηση
Παντως 5χρονων λαστιχα μην τα εμπιστεύεσαι σε μεγαλες κλίσεις και φρεναρισματα
συγγνώμη κιόλας αλλά 170ε για λάστιχα μπρος πίσω;Πολύ λίγα δεν είναι;
Kickstart
26/06/2019, 12:07
Οντως φιλε συγκρινομενα με τις εδω τιμές λίγα είναι...αλλα αφου τα βρισκω εξωτερικο τοσο εννοειται θα τα τσιμπησω απεξω αφου φυσικα πρωτα συνεννοηθω για το τι ημερομηνια κατασκευης αναφερουν..
και φυσικα εδω ενα δεκαρικο-εικοσαρικο (αναλογως τα κεφια) θα το θελει ο λαστιχας για να τα περασει
Kickstart
26/06/2019, 12:10
Bt 016 εναλλακτικα
Παντως τοσο κανουν και Ελλάδα ενδεχομένως και με την τοποθέτηση
τα κοιτάω κι αυτα..όπως επίσης και τα Metzeler Roadtec Z6 που μου έρχονται πάνω κάτω στα ιδια φράγκα
200 ευρώ το σετ χωρίς την τοποθέτηση το πιο φθηνό που έχω βρει μέχρι ώρας στο ελλαντα.
Τα Ζ6 τα φορούσα στο Tdm.Έμεινα ευχαριστημένος.Σκεφτόμουν δηλαδή να βάλω τα ίδια αφού συνταγή που κερδίζει δεν αλλάζει όπως λένε.Τελικά προτίμησα τα Τ31 μόνο και μόνο γιατί είναι καινούργια σαν μοντέλο.
Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος και με αυτά.
Kickstart
26/06/2019, 12:44
γερνω προς Z6 γιατι ειμαι σιγουρος οτι θα μου βγαλουν παραπανω χιλιομετρα...
κανω πολυ κομιουτιγκ και ταξιδακια μια δυο φορες το μηνα μονοκαβαλος και οχι πολυ φορτωμα.
Δες το ΒΤ023 της bridgestone.Τουριστάδικο με πολυ καλό κράτημα για την κατηγορία και σε σούπερ τιμή.Αν θυμάμαι καλά κοντά στα 210-220 τοποθετημένα.Αλλιώς για καλύτερο κράτημα και μικρότερη χιλιομετρική απόδοση πας σε ΒΤ016 όπως ειπώθηκε κοντά στα 200 ευρώ τοποθετημένα.Δεν αξίζει να παραγγείλεις καθώς αν τα βάλεις πάνω και είναι το ένα στραβό το έφαγες μετά.
doctoras
26/06/2019, 15:52
τα κοιτάω κι αυτα..όπως επίσης και τα Metzeler Roadtec Z6 που μου έρχονται πάνω κάτω στα ιδια φράγκα
200 ευρώ το σετ χωρίς την τοποθέτηση το πιο φθηνό που έχω βρει μέχρι ώρας στο ελλαντα.
Τα bt16 pro τα εβαλα 190 περασμενα.
Δε με καταλαβες στο ξαναγραφω τα sportec m3 τοσο κανουν και ελλαδα και ενδεχομένως και με περαστικα ψαξου λιγο
Τυχαία μιας και εισαι απο αττικη
https://www.fokas-tyres.gr/el/products/10-5161
https://www.fokas-tyres.gr/el/products/10-7371
Τουρισταδικα η σπορ εξαρτατε απο ποσα χλμ κανεις ανα χρονο αν κανεις εως 5k βαζεις σπορ αν κανεις παραπανω απο 5k βαλε τουρισταδικα
o_gavros
26/06/2019, 18:51
καλα τα Μ3, ακόμα καλύτερα τα ΒΤ023!
και πάμφθηνα!
Καλύτερα τα Bt016 με τους δρομους που εχουμε...
Μια φορα ειχα βαλει τα bt023 και το ειχα μετανιωσει απο τα πρωτα χιλιομετρα...Δεν κανουν για τους δρομους που εχουμε εδω, εκτος και αν μπαινεις καθε μερα Ατ.Οδο.
Πολυ καλα μου ειχαν βγει τα dunlop roadsmart 2
Kickstart
28/06/2019, 08:45
βρηκα τα bt016 190 εουρος με την τοποθετηση κομπλε..
θα παω σε αυτα, είναι η καλύτερη λύση. ευχαριστώ όσους συμμετείχαν στον προβληματισμό μου.
Kickstart
26/08/2019, 10:46
σήμερα αξιώθηκα τελικά και ενόψει ταξιδιού που έρχεται δεν μπορούσα να το αναβάλλω άλλο...
μπήκαν τα bt016 φετινής ημερομηνίας (τελευταίο εξάμηνο) σε τιμή...πάτωμα... 180 ευρώ τοποθετημένα ;) ...όλα καλά πάμε γι άλλα με τον μπάτμαν.
409397
409398
doctoras
26/08/2019, 11:42
ωραίο μαύρο πράμα! μεγια τα παπα!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.