PDA

View Full Version : Ποια εξατμιση ??



kpv
06/06/2013, 14:47
σκεφτομαι να βγαλω το μπουρι που εχουμε για εξατμιση και να βαλω μια αλλη , προσοχη , μονο το τελικο... Ειμαι αναμεσα σε remus exacone , akrapovic και yoshimura . Εσεις ποια προτεινετε ρε παιδια ??

alex14
06/06/2013, 14:55
σκεφτομαι να βγαλω το μπουρι που εχουμε για εξατμιση και να βαλω μια αλλη , προσοχη , μονο το τελικο... Ειμαι αναμεσα σε remus exacone , akrapovic και yoshimura . Εσεις ποια προτεινετε ρε παιδια ??

Οποια αρεσει σε εσενα και στην τσεπη σου. Ετσι κι αλλιως για ομορφια την βαζεις.
Κοιτα μονο να εχει ταπα.

:beer:

kpv
06/06/2013, 15:08
για την yoshimura μου ειπαν απο την εδω suzuki 700 ευρω αλλα την εχω βρει απο αμερικη μεσω ebay 340 ευρω μαζι με τα μεταφορικα...... Για την remus ο σπιλιωτης μου ειπε 500 ευρω. για akrapovic δεν εχω βρει καποιον εδω να ρωτησω.. Απο ηχο ποια βγαζει καλυτερο ?? με ολλες δεν θα εχει μια μικρη διαφορα στις επιδοσεις το μηχανακι ??

byron
06/06/2013, 15:09
την εχω βρει απο αμερικη μεσω ebay 340 ευρω μαζι με τα μεταφορικα

λινκ ?

GFawkes
06/06/2013, 15:20
Απο τον Billy μονο μην την παρεις απο το αμερικα διοτι....

kpv
06/06/2013, 15:50
http://viewitem.eim.ebay.gr/Yoshimura-R77-StainlessCarbon-End-Cap-SlipOn-Exhaust-0810-Suzuki-GSX650F/190843394657/item γιατι οχι απο αμερικα ?

theofilos888
06/06/2013, 15:57
http://viewitem.eim.ebay.gr/Yoshimura-R77-StainlessCarbon-End-Cap-SlipOn-Exhaust-0810-Suzuki-GSX650F/190843394657/item γιατι οχι απο αμερικα ?

Για τους δασμούς που θα σου ρίξει το εδώ τελωνείο! Απλά!

kpv
06/06/2013, 16:04
Για τους δασμούς που θα σου ρίξει το εδώ τελωνείο! Απλά!

αυτο ειναι στανταρ ?? γιατι ενα κινητο τηλεφωνο που ειχα παρει πριν 2 χρονια απο αμερικα δεν πληρωσα τιποτα...

theofilos888
06/06/2013, 16:25
αυτο ειναι στανταρ ?? γιατι ενα κινητο τηλεφωνο που ειχα παρει πριν 2 χρονια απο αμερικα δεν πληρωσα τιποτα...

Στάνταρ. Η εξάτμιση έχει μεγάλο κουτι. Αρα ο τελώνας θα το ανοίξει! Άρα δασμοί!

dimzan
06/06/2013, 16:58
Μπορεις να βαλεις και χειροποιητη σε καποιο απο τα γνωστα μαγαζια.


Την εξατμιση στο bandit δεν την αλλαζεις για την ομορφια μονο, αλλα και το βαρος.

Οταν θα φυγει το παλιο οπλοπολυβολο απο πανω σηκωσε το να δεις ποσο ειναι... Εγω δεν το πιστευα.. Yoshi φοραω και εχει πολυ ωραιο ηχο, κυκλοφορω μονιμως χωρις ταπα και μου αρεσει. Βασικα δεν εχω ταπα :D

Ολες οι aftermarket θα βγαλουν πιο ωραιο ηχο απο την μαμισια. Αν αυτος ο ηχος στα αυτια σου ειναι θορυβος τοτε μην αλλαξεις καν. Με ελευθερο φιλτρο ισως παρεις και κανα αλογο. Εχω την αισθηση οτι υπαρχει και προγραμμα της yoshimura που στο περνανε πακετο με την εξατμιση για λιγο καλυτερη αποδοση.

simeon
06/06/2013, 23:23
Check mivv (caprimoto) εχω διαβάσει καλές κριτικές και έρχεται ποιο οικονομική απο αυτές που αναφέρεις....
(Εγω εχω yoshimura TRS χωρις σιγάστηρα και το σκέφτομαι για mivv που εχει και dbkiller μαζί γιατι νιώθω πως ειναι ενοχλητικός ο ήχος)
Απο εκεί και πέρα yoshimura εχει άλλη τιμή made in Japan σε σχέση με USA ( δεν ξέρω αν αναλογικά παει και η ποιότητα...)
Πολυ καλές κριτικές/τιμη έχουν κοι οι delkevic αλλα δεν ξέρω αν τις βρίσκεις εύκολα εδώ...

Κατα τα αλλα πας για akrapovic και ακόμη καλύτερα και λαιμους αν έχεις τα χρήματα (και κανείς ουσιαστική αναβάθμιση, γιατι μονο τελικό δεν θα κερδίσεις και πολλα)
Οι hexagone (μακράν ποιο όμορφες κατα την γνώμη μου αλλα υπερτιμημενες) αλλα σε αυτά τα χρήματα δεν θα κοιτάζω κατι άλλο εκτός των akrapovic

(Μπορει να κάνω λάθος σε κατι απο τα παραπάνω απλά σου λέω εντυπώσεις που εχω αποκομίσει διαβάζοντας διάφορα σχόλια κατόχων)

kpv
06/06/2013, 23:37
η yoshimura παει 700 ευρω και ειναι πολλα..... η remus εχαψονε και η akrapovic πανε στα 500 ευρω. εμφανισιακα πιο πολυ μου αρεσει η remus exacone , σαν ποιοτητα και βελτιωση εχει διαφορα με την akrapovic η ολλες το ιδιο ειναι ??

akis_trevor
06/06/2013, 23:41
mivv suono .

kpv
07/06/2013, 08:28
mivv suono .

δεν ειναι και φτηνη , αντι για 500 που εχει η remus αυτη εχει 430.......

teogtp
07/06/2013, 08:34
Δες και για Two Brothers...

akis_trevor
07/06/2013, 13:50
δεν ειναι και φτηνη , αντι για 500 που εχει η remus αυτη εχει 430.......

σε 2 μαγαζια που ρωτησα στην πατρα για ενα φιλο,χωρις να τους γνωριζω κλπ,ο ενας μου ειπε 400 και ο αλλος απο 380 την αφηνει 330.μονο τελικο ετσι;

dimzan
07/06/2013, 13:55
για λαιμους παει μακρυα η βαλιτσα και δεν αξιζει σ αυτο το μηχανακι. Εχει τον καταλυτη μετα τους λαιμους, εχει τον αισθητηρα λ , και μετα θα θελει σιγουρα προγραμμα για να αποδωσει. και παραπανω θα καιει μετα κλπ κλπ . Θα δωσεις 1500€ για να παρεις 10 αλογα? δινεις το μηχανακι και βαζεις και τα 1500 και παιρνεις αλλο γρηγοροτερο-καλυτερο.


μια εξατμιση που να σου αρεσει και τελος

kpv
07/06/2013, 14:35
εχει δικιο ο φιλος dimzan εγω θελω να την αλλαξω κυριως για τη εμφανιση και τον ηχο ( μονο το τελικο ) και το βαρος (-6 κιλα). απο οτι ειδα η πιο οικονομικη ειναι η mivv στα 400 ευρω περιπου ( η suono , γιατι υπαρχει και η στρογγυλη με 300) και μετα η remus exacon στα 500 και η akrapovic στα 580. τελικα που γερνουμε ?

alex14
07/06/2013, 14:38
εχει δικιο ο φιλος dimzan εγω θελω να την αλλαξω κυριως για τη εμφανιση και τον ηχο ( μονο το τελικο ) και το βαρος (-6 κιλα). απο οτι ειδα η πιο οικονομικη ειναι η mivv στα 400 ευρω περιπου ( η suono , γιατι υπαρχει και η στρογγυλη με 300) και μετα η remus exacon στα 500 και η akrapovic στα 580. τελικα που γερνουμε ?

mivv suono

dimzan
07/06/2013, 14:59
εχει δικιο ο φιλος dimzan εγω θελω να την αλλαξω κυριως για τη εμφανιση και τον ηχο ( μονο το τελικο ) και το βαρος (-6 κιλα). απο οτι ειδα η πιο οικονομικη ειναι η mivv στα 400 ευρω περιπου ( η suono , γιατι υπαρχει και η στρογγυλη με 300) και μετα η remus exacon στα 500 και η akrapovic στα 580. τελικα που γερνουμε ?

οτι σου αρεσει καλυτερα και το αντεχει και η τσεπη σου

akis_trevor
07/06/2013, 15:00
η suono ειναι κουκλα ρε παιδια...εγω ειχα παθει πλακα μαζι της οταν την ειχα πρωτοδει πριν χρονια...κοιτα με βαση τα λεφτα ποια σαρεσει πιο πολυ εμφανισιακα..τσιμπα την και βαλτην!

skylos mauros
07/06/2013, 16:17
εχω την ακραπα. ευχαριστημενος με πολυ καλο μπάσο ήχο, τα κιλα που χαθηκαν φαινονται και το οπτικο μου αρεσει πολυ....

hornettrela
07/06/2013, 16:36
δες και αυτη¨:
https://www.youtube.com/watch?v=94dQajLHdzI

krynikosBandit
08/06/2013, 14:40
Συμφωνώ απόλυτα με τους φίλους simeon και akistrevor η mivv suono είναι άπαιχτη από ομορφιά, από βάρος και φυσικά από ήχο. Την είχα αγοράσει από caprimoto πριν από δύο χρόνια και μαζί με τα έξοδα αποστολής είχε κοστίσει 415€. Τώρα όσον αφορά διάφορα αρνητικά σχόλια σε διάφορα forum ότι σκάζει το ανθρακόνημα μετά από καιρό λόγο υψηλών θερμοκρασιών εγώ προσωπικά δεν έχω διαπιστώσει τίποτε. Ως κάτοχος εδώ και δύο χρόνια την προτείνω ανεπιφύλαχτα. Από εκεί και μετά είναι καθαρά προσωπικού γούστου και φυσικά χρημάτων. Παραθέτω link στο forum με φωτογραφίες της δικής μου mivv suono.Ελπίζω να βοήθησα. ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡI !!!
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=93642&page=16

pineza
11/06/2013, 00:24
κατ εμε παρε οτι βρεις απο 0ξωτερικο μην φοβασαι τελωνεια κλπ απλα πρεπει να στο στειλει μεσω
ταχυδρομειου απο Αμερικη USPS(oxi UPS)και κατα 99% δεν περναει..

dimzan
11/06/2013, 10:05
κατ εμε παρε οτι βρεις απο 0ξωτερικο μην φοβασαι τελωνεια κλπ απλα πρεπει να στο στειλει μεσω
ταχυδρομειου απο Αμερικη USPS(oxi UPS)και κατα 99% δεν περναει..

ειναι πολυ μεγαλο το δεμα της εξατμισης και ειναι πολυ πιθανο να περασει τελωνειο ακομα κια με απλη εμταφορικη

pineza
11/06/2013, 10:35
εγω εχω φερει 2 ακρομπαρα σε σημειο που με φωναξε η γυναικα μεσα να τα παρω γιατι δεν μπορουσε να τα σηκωση
και δεν περασαν.. τελωνειο εχω περασει μονο με courier

kpv
14/06/2013, 12:27
εγω παντως μετα απο επισκεψη με φιλο στο vstrom club κατεληξα στην εξαγωνη full carbon της racetech (ο παπαγιανης στον πειραια ) που φορανε ολοι σχεδον στο club και ειναι απιστευτη ποιοτικα και με κοστος 250 ευρω..........

kpv
21/06/2013, 08:41
293684

τοποθετηθηκε η εξατμιση της racetech και ειναι κουκλα :p Επισης ο ηχος ειναι οσο δυνατος πρεπει για να μην κουραζει και εχουμε και αφθονα σκασιματα........:D

yes-u
21/06/2013, 09:11
τοποθετηθηκε η εξατμιση της racetech και ειναι κουκλα :p Επισης ο ηχος ειναι οσο δυνατος πρεπει για να μην κουραζει και εχουμε και αφθονα σκασιματα........:D

Περί σκασιμάτων και άλλων δαιμονίων...
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=114983&page=2

kpv
21/06/2013, 11:06
Περί σκασιμάτων και άλλων δαιμονίων...
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=114983&page=2

φιλε μου το διαβασα αυτο , αλλα δεν καταλαβα τι ειναι το pair που λενε τα παιδια οτι πρεπει να ταπωθει....:confused:

yes-u
22/06/2013, 08:04
έχεις δίκιο, δε δουλεύει πλέον ο σύνδεσμος του drevil που είχε φωτογραφίες. Δώσε μου λίγο χρόνο και θα σου απαντήσω με φωτό...

PQC
22/06/2013, 10:53
Yoshi made in usa έχουν την μισή τιμή από αυτές που κατασκευάζονται στην Ιαπωνία, γιατί είναι κατώτερες σε ποιότητα. Είναι στρατηγική επιλογή της yoshi το usa εργοστάσιο να κατασκευάζει προιόντα πιο προσιτά στο ευρύ κοινό.

kpv
23/06/2013, 10:08
έχεις δίκιο, δε δουλεύει πλέον ο σύνδεσμος του drevil που είχε φωτογραφίες. Δώσε μου λίγο χρόνο και θα σου απαντήσω με φωτό...

την παρασκευη περασα απο την επισημη σουτζουκι του χαλαβελα στον σταθμο λιοσιων και μου ειπε οτι το pair το πειραζεις μονο αν εχεις αλλαξει και λαιμους ( αρα και καταλυτη και εχεις καταργησει τον αισθητηρα λ ) , αν αλλαξεις μονο τελικο δεν πειραζεις τιποτα μου ειπε..... Ασχετο αλλα μου φανηκαν καλα τα παιδια στο servise και σαν κοστος 70 ευρω η το μικρο σερβις ( αλλαγη λαδιων) ,καπου τοσο δινω και εγω στον μηχανικο της γειτονιας που το παω...

Ληστης
23/06/2013, 10:25
Συγνωμη αλλα στη σουτζουκι σου ειπαν βλακειες. Τα σκασιματα θα τα γλυτωσεις μονο αν ταπωσεις το pair. Δεν ειναι τιποτα, απλα ταπωνεις το σωληνα απο το φολτροκουτι προς το pair.

yes-u
23/06/2013, 10:39
...μη ξεφεύγεις από το θέμα!
293797
Δεξιά πλευρά μηχανής, ανοίγεις ασφάλεια εκεί που σου δείχνει το βέλος και ταπώνεις το ένα σωληνάκι. Σκασίματα τέλος.
Ο Χαβέλας τι σου είπε για τα σκασίματα?
...Στον kpv αναφέρομαι

kpv
23/06/2013, 10:50
...μη ξεφεύγεις από το θέμα!
293797
Δεξιά πλευρά μηχανής, ανοίγεις ασφάλεια εκεί που σου δείχνει το βέλος και ταπώνεις το ένα σωληνάκι. Σκασίματα τέλος.
Ο Χαβέλας τι σου είπε για τα σκασίματα?
...Στον kpv αναφέρομαι

Μου ειπε οτι τα σκασιματα γινονται ουτως η αλλως αναμεσα στις 4 με 5 χιλιαδες στροφες οταν αφηνεις το γκαζι και με το μαμα τελικο απλα αυτο ειναι πολυ κλειστο και τα πνιγει για να μην τα ακουμε , με τα πιο ελευθερα τελικα εχει καλυτερη εκπνοη ο κινητηρας και για αυτο ακουγονται και αυτο ειναι το ζητουμενο ( η καλυτερη εκπνοη του κινητηρα και οχι τα σκασιματα ;) ) και σαν μηχανικος και εγω ( οχι μοτοσυκλετων αλλα κατι καταλαβαινω απο κινητηρες εσωτερικης καυσης ) μου φαινετε λογικο. Δεν καταλαβαινω γιατι μια πιο ελευθερη εκπνοη του κινητηρα ανεβαζει θερμοκρασια στις βαλβιδες ??? Αφου και φιλτρο να αλλαξεις μαζι με τελικο ο εγκεφαλος διαβαζει τις αλλαγες και απο μονος του ανεβαζει την αναλογια στο μειγμα κατα 2 - 2.5 % και προσαρμοζεται μια χαρα... προσοχη , οσο και ανεβασεις την αναλογια η θερμοκρασια καυσης της βενζινης ειναι η ιδια ..... και ολα αυτα η σουτζουκι τα εχει υπολογισει με βενζινη 100 οκτανιων και οχι με το νερουμπλιο που βαζουμε εμεις εδω.........

amyroukai
26/06/2013, 10:19
Βρε παλικάρια, αυτό με την 100άρα βενζίνη που το είδατε; Στο manual γράφει ή 100άρα ή τίποτα;
Τα σκασίματα όντως συμβαίνουν σε όλες τις μοτοσικλέτες, όντως το μαμά τελικό τα πνίγει και με πιο ελεύθερο ακούγονται παραπάνω.
Αν κλείσεις τον εμπλουτισμό καυσαερίων με φρέσκο αέρα (το οποίο συμβαίνει και για να καίγονται άκαυστα μέσα στους λαιμούς η και να ελαφρύνεται ο καταλύτης ή να μην κινδυνεύει να χαλάσει από άκαυστα που θα καούν επάνω του) θα περιορίσεις, δεν ξέρω να θα εξαλείψεις το φαινόμενο. Στο fazer βγάζοντας εντελώς έξω την συσκευή εμπλουτισμού (για να κερδίσω χώρο για το σέρβις βασικά, ήταν παίδεμα να βγουν μπουζί...) τα μπαμ μπουμ μειώθηκαν πολύ, όχι εντελώς όμως. Εμένα μου αρέσουν... :)

Επίσης, είναι ίδια η θερμοκρασία καύσης; Ίσως. Το ότι τα φτωχά μείγματα είναι "θερμά" και τα πλούσια μείγματα είναι "κρύα" είναι γνωστό πολλά χρόνια, τη φυσική πίσω από αυτό την είχα διαβάσει, δεν την θυμάμαι πλέον αλλά αν το γουγλάρεις θα βρεις πολλά αποτελέσματα. Σε πολλά V2 ας πούμε, όπου ο πίσω κύλινδρος είναι πιο ζεστός λόγω χωροταξίας, βλέπεις πιο μεγάλα νούμερα ζιγκλέρ, για να δουλεύει πιο κρύος. Αν φτωχύνει η καύση επειδή ελευθέρωσες εισαγωγή και εξαγωγή είναι πιθανόν να δουλεύει η μοτοσικλέτα πολύ ζεστά, ειδικά στις ψηλές στροφές (ο στάνταρ εγκέφαλος έχει όντως τη δυνατότητα να διορθώσει αλλά μέχρι ενός σημείου, μετά θέλεις παράλληλο ή άλλο εγκέφαλο). Και είναι πιθανόν να κάνεις ζημιές. Αν κάνεις μεγάλες αλλαγές, καλό θα ήταν να πας να κάνεις μιά ρύθμιση σε δυναμόμετρο με αναλυτή καυσαερίων για να δεις αν "στεγνώνει" ο κινητήρας σου κάπου.