PDA

View Full Version : ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑ 950SM του 2006 η 950SE!



MiltiadisK.D
11/06/2013, 15:09
Για πειτε ρε μαγκες οσοι γνωριζεται για το συγκεκριμενο μοντελο και γενικα για το 950-990 sm.Εχω καποιες αποριες,οπως το πρωτο μοντελο παραγωγης βγηκε το 2006 καρμπυρατερ σωστα?,εως πια χρονια ηταν τα ιδια?Το 2007 μονο βγηκε το R και ποιες οι διαφορες του με το απλο(δεν ξαναβγηκε εκτοτε?).Απο πιο μοντελο και μετα εβαλαν στροφομετρο?Ποτε βγηκε το 990 sm και ειναι injection?Ακουω γνωμες,εμπειριες και οτι γνωριζετε για το μοντελο αυτο μιας και δεν εχει τυχει να το καβαλησω,υπηρχε ενα του 2006 στην Πολη μας αλλα πλεον εχει μετακομισει το παληκαρι.Σας ευχαριστω εκ των προτερων!:beer::);)

Gregor
11/06/2013, 17:01
Όλα τα 950 είναι με καρμπυρατέρ. Τα 990 είναι με injection. Στροφόμετρο δεν έπαιζε σε 950 μαμά, δεν το έβγαζε ποτέ με στροφόμετρο. Το 990 είχε άλλα όργανα με στροφόμετρο.
Το 950R ήταν το ίδιο με το 950 το απλό με μικρότερο ρεζερβουάρ (12 λίτρα αν θυμάμαι καλά) μικρότερη γωνία κάστερ στο πιρούνι και άλλα αυτοκόλλητα με πορτοκαλί σκελετό. Λόγω του μικρότερου ρεζερβουάρ είχε καλύτερη θέση οδήγησης από το απλό.
Γενικότερα και στα δύο τρως το αέρα της αρκούδας (ότι βρίσκεται πάνω από την ζώνη του παντελονιού σου το χτυπά ο άνεμος) αλλά αυτό δεν είναι το χειρότερο. Το χειρότερο είναι ότι μπαίνεις στην πρίζα με κάτι τέτοια. Δεν είναι μηχανή που θα την πάρεις για πας αργά ρεμβάζοντας, αν και γούστα είναι αυτά, αν γουστάρεις, μπορείς.
Από προβλήματα, τα κλασικά με όλα τα 950 της εποχής (αντλία συμπλέκτη που διορθώνεται μόνο με after market κτλ). Μια μεγαλύτερη ευπάθεια στο 950 υπάρχει στην αντλία βενζίνης λόγω θέρμανσης πιστεύω (είχα αλλάξει 3).
Το 990 σαφώς ανώτερο σε γκάζια και σε θέση οδήγησης.
Ότι άλλο θέλεις για 950sm ρώτα ελεύθερα.

Πάρε και μια παλιά φωτό απο 950sm του 2006 εν δράση:
292657

Ktm.Prestige
11/06/2013, 17:15
Χχμμμμμ.....
Πάντως μεγάλη μαλακία να μην εχουν έστω ενα στροφόμετρο σε μια μεγάλη μηχανή παραγωγής, μου θυμίζει ακριβώς τα όργανα του 640 Prestige που είχα.....δηλαδή μόνο κοντέρ...
Τώρα ως προς τα κρατήματα του είχα ακούσει οτι είναι σχεδόν τέλειο...Το είχα οδηγήσει παλαιότερα απο το παληκάρι το οποίο εχει μετακομίσει οπως γράφει και ο Μίλτος
και είχα μείνει πολύ ευχαριστημένος απο μια "καταδρομική" γρήγορη που του έκανα.

Απο προβλήματα ναι , κλασσικά εικονογραφημένα , κινητήρας 950 σαν και αυτο που φοράμε και εμείς και προς τη δόξα τραβάμε...
Τέλος , κρίμα που δε το προχώρησε και έβγαλε το SMT....:a020::a020:


PS:Ωραίος ο gregor :a013:

taisteal
11/06/2013, 17:18
και γαμω τα μηχανακια ειναι..το καβαλας και αρχιζεις να το στριβεις λες και το καβαλας καιρο....αρρωστεια :a015:

spyro
11/06/2013, 17:27
.....Τέλος , κρίμα που δε το προχώρησε και έβγαλε το SMT....:a020::a020:


....

μια χαρά το προχώρησε .... έβγαλε το 990 SM

Ktm.Prestige
11/06/2013, 17:31
μια χαρά το προχώρησε .... έβγαλε το 990 SM

Spyro , εννοώ νέο κινητήρα με νεα εμφάνιση...Όπως το Adv

spyro
11/06/2013, 17:35
Spyro , εννοώ νέο κινητήρα με νεα εμφάνιση...Όπως το Adv

κ' όμως νομίζω περισσότερες είναι οι εμφανισιακές και περιφερειακές αλλαγές μεταξύ 950 & 990 sm απο τις αλλαγές του 950 & 990 Adv

:)

Lioulios
11/06/2013, 17:41
Δεν είναι αυτά μηχανάκια για παντρεμένους με κοπέλια ... Κράτα το ADV να πηγαίνουμε και στα χώματα ρε ΜαλΕα ...

Ktm.Prestige
11/06/2013, 17:59
κ' όμως νομίζω περισσότερες είναι οι εμφανισιακές και περιφερειακές αλλαγές μεταξύ 950 & 990 sm απο τις αλλαγές του 950 & 990 Adv

:)

http://www.ktm.com/travel/1190-adventure-eu/highlights.html#.UbdJJpwyhOM
:beer:

MiltiadisK.D
11/06/2013, 18:33
Όλα τα 950 είναι με καρμπυρατέρ. Τα 990 είναι με injection. Στροφόμετρο δεν έπαιζε σε 950 μαμά, δεν το έβγαζε ποτέ με στροφόμετρο. Το 990 είχε άλλα όργανα με στροφόμετρο.
Το 950R ήταν το ίδιο με το 950 το απλό με μικρότερο ρεζερβουάρ (12 λίτρα αν θυμάμαι καλά) μικρότερη γωνία κάστερ στο πιρούνι και άλλα αυτοκόλλητα με πορτοκαλί σκελετό. Λόγω του μικρότερου ρεζερβουάρ είχε καλύτερη θέση οδήγησης από το απλό.
Γενικότερα και στα δύο τρως το αέρα της αρκούδας (ότι βρίσκεται πάνω από την ζώνη του παντελονιού σου το χτυπά ο άνεμος) αλλά αυτό δεν είναι το χειρότερο. Το χειρότερο είναι ότι μπαίνεις στην πρίζα με κάτι τέτοια. Δεν είναι μηχανή που θα την πάρεις για πας αργά ρεμβάζοντας, αν και γούστα είναι αυτά, αν γουστάρεις, μπορείς.
Από προβλήματα, τα κλασικά με όλα τα 950 της εποχής (αντλία συμπλέκτη που διορθώνεται μόνο με after market κτλ). Μια μεγαλύτερη ευπάθεια στο 950 υπάρχει στην αντλία βενζίνης λόγω θέρμανσης πιστεύω (είχα αλλάξει 3).
Το 990 σαφώς ανώτερο σε γκάζια και σε θέση οδήγησης.
Ότι άλλο θέλεις για 950sm ρώτα ελεύθερα.

Πάρε και μια παλιά φωτό απο 950sm του 2006 εν δράση:
292657

GREG εισαι ωραιος,οχι μονο στην φωτο:lol:αλλα και σε αυτα που γραφεις.Τα lc8 μοτερ λιγο πολυ τα ξερω μιας και τωρα 950 ADV εχω,μπαινω ομως στην πριζα με το SM 950 του 2006 μιας και παιζει μια ανταλλαγη με το δικο μου και μιας και ξεχναμε το χωμα για ενα ευλογο χρονικο διαστημα την σκεφτομαι.Απτην αλλη επιπλεον φραγκα για κατι νεοτερο οπως 990 R π.χ δεν παιζουν και γιαυτο ψαχνομαι.Τα 950 SM μεχρι πια χρονολογια εβγαιναν?Το σκεφτομαι μην δωσω το ADV και κανω πατατα,γιατι τι καλυτερο να παρω περα απο τα 950/990 μοτερ(ενταξει αν ειχα κανα 20χιλιαρο περισσο θαπαιρνα 1190:a2:).Ευχαριστω για τις απαντησεις:p

MiltiadisK.D
11/06/2013, 18:34
Δεν είναι αυτά μηχανάκια για παντρεμένους με κοπέλια ... Κράτα το ADV να πηγαίνουμε και στα χώματα ρε ΜαλΕα ...

Ναι ρε,ειπε ο γαιδαρος τον πετεινο κεφαλα!:rotflmao::smokin:

MiltiadisK.D
11/06/2013, 18:38
Με μια εξτρα ζελατινα που υπαρχει δεν κοβει καθολου ο αερας?

spyro
11/06/2013, 18:42
Με μια εξτρα ζελατινα που υπαρχει δεν κοβει καθολου ο αερας?

ανάλογα πως θες να δεις το ποτήρι. εγω είμαι 1.86 και με τη μικρή ζελατινούλα πάνω απο τα 140 γινόταν της κακομοίρας ακόμα και ψιλο σκημένος.

Υπόψην, δε είναι μηχανάκι για συνεπιβάτισα και βόλτες μεγάλες. η σέλα του είναι στα όριο του ανεκτού ως προς το μάκρος της.

MiltiadisK.D
11/06/2013, 18:52
ανάλογα πως θες να δεις το ποτήρι. εγω είμαι 1.86 και με τη μικρή ζελατινούλα πάνω απο τα 140 γινόταν της κακομοίρας ακόμα και ψιλο σκημένος.

Υπόψην, δε είναι μηχανάκι για συνεπιβάτισα και βόλτες μεγάλες. η σέλα του είναι στα όριο του ανεκτού ως προς το μάκρος της.
Κοιτα,τωρα δεν σκοπευουμε(με το κοριτσι)να γινουμε χιλιομετροφαγοι μιας και ο χρονος μας ειναι περιορισμενος πλεον,ασε που οταν της το εδειξα το συμπαθησε περισσοτερο απο το ADV μου και επειδη εχω το μικροβιο με το να αλλαζω μοτοσακα γιαυτο ρωταω.Να υποθεσω πως το ειχες και εσυ?

fournas
11/06/2013, 19:36
ανάλογα πως θες να δεις το ποτήρι. εγω είμαι 1.86 και με τη μικρή ζελατινούλα πάνω απο τα 140 γινόταν της κακομοίρας ακόμα και ψιλο σκημένος.

Υπόψην, δε είναι μηχανάκι για συνεπιβάτισα και βόλτες μεγάλες. η σέλα του είναι στα όριο του ανεκτού ως προς το μάκρος της.


εγω εβαλα μια σελα της ktm ( 115ε ) πιο ανετη που κανει ενα "σκαλακι" σε οδηγο και συνεπιβατη . επειδη ειναι λιγο σκαμενη και με την ζελατινα ταξιδευω σχετικα καλα ( για sm ) . το υψος μου βεβαια ειναι 1,75 :( αλλα η παναγιωτα μια χαρα χωραει και δεν διαμαρτυρεται που για κοπελα δεν ειναι κοντη .1,75 κι αυτη .

μιλτιαδη οπως ειχε πει και ενα ομορφοπαιδο ( :p ) απο εδω μεσα .. η λογικη λεει κρατας το adv και η κ@υλ@ sm ..

292717

Ktm.Prestige
11/06/2013, 19:49
SM και τα αυτιά να ακουμπάν χάμο!!!!

:a016::a015::a016:

Και στο φινάλε αμα θες ρε να πας χώμα , εδω είμαι εγω!:beer:

Stabak
11/06/2013, 20:16
Το μονο που θα απολαυσεις ειναι φρενα, σε ολα τα αλλα υστερει απο ενα adv950... Πολυ πιο χρηστικο το δευτερο. Αρκετα αγγουρι δε για χρηση μοταρ.... Αν θες γκανγκστερ παρε superduke . Το 2007 μοντελο εκτος απο αλλα γραφικα ειχε και μαυρο σκελετο σε σχεση με το 05-06 που ειχε γκρι...

Παντελως ασχετο μηχανακι...

πυξιδας990
11/06/2013, 20:59
παροτι 950 και τα δυο(adv-sm),ο κινητηρας εχει καποιες διαφορες κυριως στην κεφαλη προς το καλυτερο στο sm και ειναι και λιγοτερο θορυβωδες.κοινως
αξιοπιστια adv 7/10 και sm 9/10.

MiltiadisK.D
11/06/2013, 21:20
εγω εβαλα μια σελα της ktm ( 115ε ) πιο ανετη που κανει ενα "σκαλακι" σε οδηγο και συνεπιβατη . επειδη ειναι λιγο σκαμενη και με την ζελατινα ταξιδευω σχετικα καλα ( για sm ) . το υψος μου βεβαια ειναι 1,75 :( αλλα η παναγιωτα μια χαρα χωραει και δεν διαμαρτυρεται που για κοπελα δεν ειναι κοντη .1,75 κι αυτη .

μιλτιαδη οπως ειχε πει και ενα ομορφοπαιδο ( :p ) απο εδω μεσα .. η λογικη λεει κρατας το adv και η κ@υλ@ sm ..

292717
Καλα αν ηταν σαν το δικο σου τοχα τσιμπησει χτες:a2: χωρις δευτερη κουβεντα!Κουκλα:a8:.Τι εξατμισακια ειναι αυτα που φορας?Να συμπληρωσω οτι και εγω ειμαι 1,75.Η μεταπωληση του τι λεει βρε παιδια?Γιατι οταν πηρα το ADV πριν 2 χρονια ελεγα πως εκλεισα αλλα ειπαμε,το μικροβιο!Το 2008 βγηκαν τα 990 SM δλδ?Ειναι και πιο ελαφρυ απο τα ADV αν δε κανω λαθος?Δε ξερω ρε παιδια εχω μπερδευτει αλλα θα συνελθω,να τονισω οτι ειμαι απολυτα ευχαριστημενως σε ολα τα τερεν με το ADV μου αλλα μου αρεσουν οι εναλλαγες:a9:

MiltiadisK.D
11/06/2013, 21:31
Το μονο που θα απολαυσεις ειναι φρενα, σε ολα τα αλλα υστερει απο ενα adv950... Πολυ πιο χρηστικο το δευτερο. Αρκετα αγγουρι δε για χρηση μοταρ.... Αν θες γκανγκστερ παρε superduke . Το 2007 μοντελο εκτος απο αλλα γραφικα ειχε και μαυρο σκελετο σε σχεση με το 05-06 που ειχε γκρι...

Παντελως ασχετο μηχανακι...

Μια χαρα τα γραφεις stabak,ωραιος και ο super duke αλλα δεν μου παει,οχι δεν θελω γκανγκστερ και το συζυταω για το SM επειδη μου το προτεινε το παληκαρι για ανταλλαγη και γιατι εχει περιπου 9.000χλμ μονο,εντελως μαμισιο και καθαροτατο,αλλιως δεν θα ειχα ανοιξει καθολου αυτο το ποστ.;)

MiltiadisK.D
11/06/2013, 21:36
SM και τα αυτιά να ακουμπάν χάμο!!!!

:a016::a015::a016:

Και στο φινάλε αμα θες ρε να πας χώμα , εδω είμαι εγω!:beer:
Δεν σουχει περασει το σουπερμοταρισιο στοιχειο ακομα ε!!?:panic:

Allst@rf
11/06/2013, 22:59
Φουρναρη, εσύ μη βάζεις φώτο από το δικό σου γιατί όλοι θέλουν να αλλάξουν μηχανακια μετά...

:tooth:

Lioulios
12/06/2013, 00:27
...

Πάει ...Χάλασε ο κόσμος !

fournas
12/06/2013, 00:31
Φουρναρη, εσύ μη βάζεις φώτο από το δικό σου γιατί όλοι θέλουν να αλλάξουν μηχανακια μετά...

:tooth:

μπααα .. τι να το κανουν ρε φιλε . Ασχετο μηχανακι ειναι :rolleyes: και εσυ πλεον ξερω οτι εισαι του μονοπατιου :a13: :lol:


Καλα αν ηταν σαν το δικο σου τοχα τσιμπησει χτες:a2: χωρις δευτερη κουβεντα!Κουκλα:a8:.Τι εξατμισακια ειναι αυτα που φορας?Να συμπληρωσω οτι και εγω ειμαι 1,75.Η μεταπωληση του τι λεει βρε παιδια?Γιατι οταν πηρα το ADV πριν 2 χρονια ελεγα πως εκλεισα αλλα ειπαμε,το μικροβιο!Το 2008 βγηκαν τα 990 SM δλδ?Ειναι και πιο ελαφρυ απο τα ADV αν δε κανω λαθος?Δε ξερω ρε παιδια εχω μπερδευτει αλλα θα συνελθω,να τονισω οτι ειμαι απολυτα ευχαριστημενως σε ολα τα τερεν με το ADV μου αλλα μου αρεσουν οι εναλλαγες:a9:

:beer: ευχαριστω .
τα τελικα ειναι WINGS . για μεταπωληση δεν εχω ενδιαφερθει ακομα για να σου πω .Ναι ΝΟΜΙΖΩ οτι 2008 βγηκαν τα 990 . ειναι καμια 15αρια κιλα λιγοτερα . :wave2:

πυξιδας990
12/06/2013, 08:41
σεπτεμβρη του 08 ηρθαν τα πρωτα.τα 990sm ειναι καλυτερα παιδια συνολικα στα σημεια,απλως το 950 ειναι γλυκουλη αλλα μετα τις 6000στρ το 990 απογειωνεται

Ktm.Prestige
12/06/2013, 09:04
Πάει ...Χάλασε ο κόσμος !

Κοίτα τον αλλο τωρα τι κάνει....:ninja:

spyro
12/06/2013, 10:03
Φουρναρη, εσύ μη βάζεις φώτο από το δικό σου γιατί όλοι θέλουν να αλλάξουν μηχανακια μετά...

:tooth:

:beer:

Stabak
12/06/2013, 11:00
Προσεξε ποια ειναι η λουμπα που πιθανον να μετανιωσεις. Το 950 σε στρητ μορφη, ε δεν βαζει και φωτια στην ασφαλτο, απο φρεναρες ναι θα πάθεις πλάκα, αλλα ολα τα αλλα ειναι απο μετρια εως αρνητικα (καλυψη απο αερα). Δηλαδη σε adv μορφη με τροχους σου φαινεται αγριο, οταν ομως το συγκρινεις αναγκαστικα με 17ρηδες και αλλα στρητ μηχανακια, δεν κανει...

Πολυ περιορισμενης δυνατοτητας μηχανακι. Εξου και η προβληματικη του μεταπωληση. Κοινως το παντρευεσαι...

Aνεμος
12/06/2013, 12:17
καθότι βρίσκομαι σε περίοδο ...εσωτερικής αναζήτησης ωστε να κάνω την μετάβαση απο το 640 prestige σε 950/990, πιθανότατα Adv καθότι πιο ολοκληρωμένη μοτό απο το SM, έχω να καταθέσω τα εξής.

Ναι, το adv είναι πιο ολοκληρωμένη μοτό, με μεγαλύτερη αυτονομία, χώρους, κάλυψη απο αέρα κτλ.
Ναι, το sm είναι αρρώστια . Και να το βλέπεις και να το οδηγάς. Είναι ελαφρύτερο, πιο εύκολο σε service , πολύ καλύτερα φρένα και σου βάζει τον διάολο να σε πειράζει.
Το 990 SM με την αλλαγή τεπόζιτου απέκτησε αρκετά καλύτερη θέση οδήγησης .
Το SMR 950 έίχε λίγο μεγαλύτερες διαδρομές στις αναρτήσεις, πέρα απο το μικρότερο τεπόζιτο και την ελαφρά πιο οξεία γωνία κάστερ.
Σε κάθε περίπτωση το ADV είναι η φωνή της λογικής (μεταξύ των δύο τελος πάντων :lol:)
και το SM η φωνή της κ@υλας.

Το θέμα με το SM ,κρίνοντας το με τα κριτήρια μοτοσυκλέτας "δρόμου" βάσει κυβικών, είναι οτι είναι μια πολύ καλή παιχνιδομηχανή για οποιοδήποτε δρόμο, αλλα λόγω κυβικών, το πρόβλημα που δημιουργείται είναι ότι έχεις το γκάζι να κινείσαι με υψηλές ταχύτυτες και το στήσιμο ωστε να το κάνεις απολαυστικά, αλλα δεν έχεις καμία απολύτως προστασία απο τον αέρα που στην ουσία αναιρεί την δυνατότητα κίνησης με πολλά/ταξιδιού...

Ktm.Prestige
12/06/2013, 13:14
Να θυμίσω οτι ο Μίλτος ο οποίος έθεσε το ζήτημα 950sm , είναι κάτοχος ενούς 950Adv οπότε έχει εικόνα απο αυτη τη μοτο.
Αλλα επειδή είναι ανήσυχο πνεύμα , τη ψάχνει να δει μήπως το sm μπορεί να τον καλύψει , οχι εαν ειναι κακή μηχανή?

Να σου πω ρε Μιλταρά , απο θέμα δρόμων , εδω στη Κρήτη σφιχτά κομμάτια , δόξα το θεό εχουμε μπόλικα!!
Πόσες πια ήταν οι φορές που πατήσαμε όλοι εδω το τριο , χώμα φέτος ή πέρυσι?
Και κάτι πολύ σημαντικό.....Όταν το βλέπεις το sm , ρε φίλε σου αρέσει , το γουστάρεις εμφανισιακά???Εαν ναι τότε τέλος , η μηχανή είναι για εσένα!

Lioulios
12/06/2013, 15:50
Απο κει που δεν είχαμε κανένα να το δοκιμάσει ...Έτσι που πάει θα χουμε 2-3 σμ έτσι για να βρήσκονται .... Εγώ πάντως το ΑDV δεν θα το άλλαζα σε σμ σε καμία περίπτωση για τους λόγους που αναφέρθηκαν παραπάνω .

Από τη μία Βεβαια αν η περπίπτωση του ΣΜ που βρήκε ο Μίλτος είναι καλή ...Τότε δεν ξέρω ...
Απο την άλλη , ο άλλος δίνει πέννα μηχανάκι ΣΜ για ADV .Kάτι θα ξέρει παραπάνω από μας .

Gregor
12/06/2013, 16:30
Εγώ πάντως μετά από μακρά συμβίωση με το 950sm και πολλά γούστα που έβγαλα σε πίστες και μη, κατέληξα σε 990 Adventure. Δεν ξέρω αν σου λέει κάτι αυτό, αλλά γούστα είναι αυτά, διαφορετικά πράγματα ζητάει ο καθένας και διαφορετικές φάσεις περνάει στην ζωή του.
Τα υπέρ του 950sm (κατά εμένα πάντα):
1.Καγκουρομηχάνημα, με την καλή έννοια (αν υπάρχει τέτοια δηλαδή), χωρίς να βάζει φωτιά στην άσφαλτο σε βάζει στην πρίζα να κάνεις οτιδήποτε και να κυνηγήσεις οποιονδήποτε στο δρόμο άσχετα με το τι καβαλούσε.
2.Πολύ καλό στήσιμο, αναρτήσεις, φρένα, ξύνεις και αυτιά, μου έδινε φοβερή αυτοπεποίθηση στην οδήγηση του σε όλες τις συνθήκες.
3. Πανέμορφο, είπαμε κατά εμένα πάντα. (εκτός του 990R που έχει ο fournas)
Τα κατά του:
1. Ταξίδι (μιλάμε για πάνω από 200 χιλιόμετρα) μόνο αν είσαι σιδερόκολος ή της (πολύ) παλιάς σχολής όπου ταξιδεύαμε με ότι είχαμε (vespa, tenere600, rgv). Ειδικά για ταξίδι με δεύτερο άτομο, μόνο αν αυτό είναι κατάλληλα εκπαιδευμένο (με master μην σου πω) για να γλυτώσεις γκρίνια. Για καφέ, πέρα δώθε στην δουλειά, εξορμήσεις-καταδρομικές μόνος σου θα γουστάρεις τρελά.
2. Υπάρχουν και πιο γρήγορα (βλέπε 990sm) σχεδόν στα ίδια λεφτά.

Το 990 Adventure, κατά εμένα πάντα, έχει περίπου την ίδια οδηγική συμπεριφορά (τα παραλέω εδώ, έστω σε μικρότερες ταχύτητες) αλλά εδώ σημείωσε ότι έχω αποφασίσει να κόψω ταχύτητα σαν οδηγός. Το υπέρ του adventure είναι ότι απλώς δεν σε νοιάζει τι ακριβώς έχει ο δρόμος κάτω από τις ρόδες σου, γίνονται όλα ίσωμα και ταυτόχρονα μπορείς να οδηγείς σαν χούλιγκαν και να βγάζεις γούστα. Στα γράφω αυτά για να σου δώσω μια γνώμη από κάποιον που είχε και τα δύο.

Αυτό που λες με 9000 χιλιόμετρα, πρόσεχε το. Δεν γνωρίζω τον άνθρωπο, εσύ θα ξέρεις καλύτερα αφού είναι και γείτονας σου, αλλά είχαν μείνει πάρα πολλά στοκ τα οποία πουλήθηκαν τα επόμενα χρόνια (μέχρι και το 2010 αν δεν κάνω λάθος) από την αντιπροσωπία κανονικά με εγγύηση άλλα λόγο που μάλλον είχαν μείνει τόσο καιρό έβγαζαν προβλήματα σε καρμπιρατέρ (φλάντζες ή τσιμούχες αν το λέω καλά). Το νου σου. Ξέρω αρκετούς που έτρεχαν με τέτοια.

Τέλος να σου πω αυτό: Αν σου την έχει βαρέσει να το πάρεις και να ανταλλάξεις το adventure, κάντο γιατί μετά θα μετανιώσεις που δεν το έκανες. Δεν υπάρχουν σωστές ή λάθος επιλογές. Υπάρχουν μόνο επιλογές.

MiltiadisK.D
12/06/2013, 16:59
Ρε κοπελια ολοι εχετε τα δικια σας!Οπως προανεφερα με το ADV μου ειμαι υπερκαλυμενος σε ολα τα τερεν παω παντου και κανω σχεδον τα παντα,ο μονος λογος για την ανταλλαγη ειναι το οτι το SM ειναι καινουργιο αλλα οπως λεει και ο Gregor αν ειναι να βρω το διαολο μου με ψιλοπροβληματακια η αν ειναι να το παντρευτω καλυτερα να κρατησω το δικο μου και οταν βρουμε τα φραγκα:rotflmao:να παω για κανα 990 απο το 2009 και μετα ας πουμε.Βαγγο δεν με τρελαινει σε εμφανιση το SM ρε,ισα ισα που δεν συγκρινεται με τα ADV.Lioulie εισαι τοσο κ@@@βλμνο με το 950 οπως ημουν και εγω πριν το παρω ισως ομως εσυ να μην εισαι της συχνης αλλαγης μοτο οπως εγω και ο Βαγγος.Anyway μαλλον θα την φαει η γουρουνα την ανταλλαγη:lol:;)Παντως σας ευχαριστω ολους!!!;):wave2:

DrBig
13/06/2013, 20:37
Ρε κοπελια ολοι εχετε τα δικια σας!Οπως προανεφερα με το ADV μου ειμαι υπερκαλυμενος σε ολα τα τερεν παω παντου και κανω σχεδον τα παντα,ο μονος λογος για την ανταλλαγη ειναι το οτι το SM ειναι καινουργιο αλλα οπως λεει και ο Gregor αν ειναι να βρω το διαολο μου με ψιλοπροβληματακια η αν ειναι να το παντρευτω καλυτερα να κρατησω το δικο μου και οταν βρουμε τα φραγκα:rotflmao:να παω για κανα 990 απο το 2009 και μετα ας πουμε.Βαγγο δεν με τρελαινει σε εμφανιση το SM ρε,ισα ισα που δεν συγκρινεται με τα ADV.Lioulie εισαι τοσο κ@@@βλμνο με το 950 οπως ημουν και εγω πριν το παρω ισως ομως εσυ να μην εισαι της συχνης αλλαγης μοτο οπως εγω και ο Βαγγος.Anyway μαλλον θα την φαει η γουρουνα την ανταλλαγη:lol:;)Παντως σας ευχαριστω ολους!!!;):wave2:

Αν θες να αναβιωσει ο ερως με στριταδικο προσανατολισμο, σκεψου για 17/19 τροχους και φιλτρο αερα ITG (που αντικαθιστα ολο το φιλτροκουτι και δινει πολλα γκαζια και πολυ ομαλη λειτουργια). Συνολικο κοστος γυρω στο χιλιαρικο (αν πλεξεις τα στεφανια στα υπαρχοντα κεντρα).

m/m990
13/06/2013, 21:22
Βλέπεις τέτοια διάφορα με το φιλτρο αυτό?με το χώμα τι λέει?οποτε πας μετά θέλει καθάρισμα?

MiltiadisK.D
13/06/2013, 22:27
Αν θες να αναβιωσει ο ερως με στριταδικο προσανατολισμο, σκεψου για 17/19 τροχους και φιλτρο αερα ITG (που αντικαθιστα ολο το φιλτροκουτι και δινει πολλα γκαζια και πολυ ομαλη λειτουργια). Συνολικο κοστος γυρω στο χιλιαρικο (αν πλεξεις τα στεφανια στα υπαρχοντα κεντρα).

Big δε ξερω καθολου μου φαινεται τι θελω,χωμα καλοκαιριατικα το ξεχναμε οπως και ταξιδακια μιας και προεχουν αλλα,σε γενικες γραμμες δεν θα κανω πολλα χλμ.για αρκετο καιρο,αλλα δεν μπορω να μεινω χωρις μοτοσυκλετα και μονο στην ιδεα φρικαρω:a018:,εντος Πολης μετακινουμαι τις περισσοτερες φορες με την παπια,για καμια γρηγορη βολτα με βλεπω,κανα καφεδακι,μιας και η συζυγος δυσκολα θα ακολουθει.Το μονο σιγουρο αν αλλαξω το ADV μου ειναι οτι δικυλινδρο ΚΤΜ θα παρω παλι.Αυτο που προτεινεις δεν ειναι ασχημη ιδεα αλλα και το χιλιαρικακι:cry:.Τι λες εσυ για το SM,η μεταπωληση του ειναι που με φοβιζει να κανω την κινηση ασε που χαλβαδιαζω και το SE:a29::a015::a016::a37::a39:και νομιζω το ιδιο ισχυει και εδω σε συγκριση παντα με το ADV που ειναι ο ορισμος της on-off κατηγοριας.Υποψην οτι θα δοθει και μια χρηματικη διαφορα απο μεριας μου για το SM.Ευχαριστω προκαταβολικα!:wave2:

Lioulios
14/06/2013, 00:55
Άσε τις μαλακίες και έλα άυριο πρωί πρωί από την πυλωτή να κάτσουμε να τα πιπιλίσουμε .

Στο θέμα μας πάλι ... Καθαρή τράμπα κάτι μπορεί να λέει . Να δώσεις και διαφορά ...Άστο καλύτερα . Κάνεις αυτό που λέει ο Μίγκ αν είναι ,αλλά και πάλι ... Μα ασφάλτινο ελαστικό το ευχαριστιέσαι το ADV εξίσου ... Δεν είμαστε και τίποτα κουλοί να μην τα πηγαίνουμε ... Μια χαρά μηχανάκι πας να δώσεις . Άστο καλύτερα .

Ή κράτα το και παντρέψου το ή πούλα το ξερά και βάλε και κανα χιλιάρικο και κάτι ψιλά και πάρε το 990 ,αφού αυτό πραγματικά θες .

Οι εποχές αλλάξανε και η περιπέτεια τελείωσε (το πε και ένας γέρος) ... Δεν είναι καιροί για γούστα περιορισμένης ...

ADV να ναι και ότι να ναι !!

Ξαναλέω ... το 950 sm όνειρο για ορισμένους είναι καλό και άγιο ,αλλά ΣΗΜΕΡΑ δεν το παίρνεις δίνοντας 950 ADV και διαφορά ...Όσα λίγα χλμ και να χει .

θυμάσαι πόσο έκανα να δόσω το 675 με 6.οοο χλμ ... Αθήνα τραβήχτηκα ... Σκέψου σοφά .


:wave2:

alexxxcbr
14/06/2013, 07:40
Αλλαξε το με κλειστα ματια.Για την χρηση που το θελεις το SM ειναι καταπληκτικο.
Οσο για ασχετο μηχανακι που ειπωθηκε αστο καλυτερα.Το SM σχεδιαστηκε για στροφιλικι.


:wave2:

Ktm.Prestige
14/06/2013, 09:05
Άσε τις μαλακίες και έλα άυριο πρωί πρωί από την πυλωτή να κάτσουμε να τα πιπιλίσουμε .

Στο θέμα μας πάλι ... Καθαρή τράμπα κάτι μπορεί να λέει . Να δώσεις και διαφορά ...Άστο καλύτερα . Κάνεις αυτό που λέει ο Μίγκ αν είναι ,αλλά και πάλι ... Μα ασφάλτινο ελαστικό το ευχαριστιέσαι το ADV εξίσου ... Δεν είμαστε και τίποτα κουλοί να μην τα πηγαίνουμε ... Μια χαρά μηχανάκι πας να δώσεις . Άστο καλύτερα .

Ή κράτα το και παντρέψου το ή πούλα το ξερά και βάλε και κανα χιλιάρικο και κάτι ψιλά και πάρε το 990 ,αφού αυτό πραγματικά θες .

Οι εποχές αλλάξανε και η περιπέτεια τελείωσε (το πε και ένας γέρος) ... Δεν είναι καιροί για γούστα περιορισμένης ...

ADV να ναι και ότι να ναι !!

Ξαναλέω ... το 950 sm όνειρο για ορισμένους είναι καλό και άγιο ,αλλά ΣΗΜΕΡΑ δεν το παίρνεις δίνοντας 950 ADV και διαφορά ...Όσα λίγα χλμ και να χει .

θυμάσαι πόσο έκανα να δόσω το 675 με 6.οοο χλμ ... Αθήνα τραβήχτηκα ... Σκέψου σοφά .


:wave2:

Γιάννη , 6000χλμ εχει , καινούργιο είναι....
Όσο για ανταλλαγή σε 990 ακόμα πιο χλωμό το κόβω κάποιος να πουλάει 990Adv για να πάρει 950Adv....

Lioulios
14/06/2013, 09:47
Γιάννη , 6000χλμ εχει , καινούργιο είναι....
Όσο για ανταλλαγή σε 990 ακόμα πιο χλωμό το κόβω κάποιος να πουλάει 990Adv για να πάρει 950Adv....




Ή κράτα το και παντρέψου το ή πούλα το ξερά και βάλε και κανα χιλιάρικο και κάτι ψιλά και πάρε το 990 ,αφού αυτό πραγματικά θες .




...Έρχομαι σε λίγο

DrBig
14/06/2013, 09:57
Βλέπεις τέτοια διάφορα με το φιλτρο αυτό?με το χώμα τι λέει?οποτε πας μετά θέλει καθάρισμα?

Δεν ειναι ελευθερο (με την εννοια να περναει σκονη) εχει εξαιρετικη κατακρατηση και τεραστια επιφανεια σε σχεση με το μαμα, εξ'ου και η βελτιωμενη λειτουργια. Αλλα θελει αλλα ζιγκλερ (γυρω στα #180 απο #160). Για τον ιδιο λογο ανυεχει και πολυ σκονη πανω πριν χρειαστει καθαρισμα.

MiltiadisK.D
14/06/2013, 10:39
Παιδια οι εκδοχες ειναι τρεις,κραταω το μωρο μου και το παντρευομαι οπως ολοι μας,περνω το SM δινοντας μια διαφορα γυρως στο χιλιαρικο και περνω καινουργιο μηχανακι του 2006 μοντελο που επισης παντρευομαι,τριτο και τελευταιο πουλαω το 950 ADV μου η το ανταλλαζω με 990 ADV(δινοντας χρηματικη διαφορα)εως 2008 μοντελο περιπου γιατι με περιοριζει το οικονομικο για πιο προσφατο μοντελο.Βοηθατε βρε χριστιανοι:hmm::D

MiltiadisK.D
14/06/2013, 10:43
Αλλαξε το με κλειστα ματια.Για την χρηση που το θελεις το SM ειναι καταπληκτικο.
Οσο για ασχετο μηχανακι που ειπωθηκε αστο καλυτερα.Το SM σχεδιαστηκε για στροφιλικι.


:wave2:

Ετσι το βλεπω για την ωρα ρε Αλεξ,προανεφερα τι με φοβιζει με το SM,τωρα θα μου πεις σε καναδυο χρονια τι θα λεει και το ADV μου ε?:beer:

MiltiadisK.D
14/06/2013, 10:47
Γιάννη , 6000χλμ εχει , καινούργιο είναι....
Όσο για ανταλλαγή σε 990 ακόμα πιο χλωμό το κόβω κάποιος να πουλάει 990Adv για να πάρει 950Adv....

Βαγγο και ομως ειναι κοσμος που ανταλλασει 990 με 950 ADV αρκει να παρει ικανοποιητικη χρηματικη διαφορα και ναναι σε αξιολογη κατασταση το 950,οπως πολλοι εμποροι,μαντραδες στους οποιους παιζει τρελη ελλειψη ρευστοτητας.Ιδωμεν!:pipila:

DrBig
14/06/2013, 10:49
Παιδια οι εκδοχες ειναι τρεις,κραταω το μωρο μου και το παντρευομαι οπως ολοι μας,περνω το SM δινοντας μια διαφορα γυρως στο χιλιαρικο και περνω καινουργιο μηχανακι του 2006 μοντελο που επισης παντρευομαι,τριτο και τελευταιο πουλαω το 950 ADV μου η το ανταλλαζω με 990 ADV(δινοντας χρηματικη διαφορα)εως 2008 μοντελο περιπου γιατι με περιοριζει το οικονομικο για πιο προσφατο μοντελο.Βοηθατε βρε χριστιανοι:hmm::D

[My biased opinion] 4) Το ανταλλασεις με SE και εχεις κατι που στριβει σαν SM και παει σφαιρα στο χωμα (αλλα θελει χερια για χωμα)

MiltiadisK.D
14/06/2013, 10:49
[QUOTE=Lioulios;2336772]Άσε τις μαλακίες και έλα άυριο πρωί πρωί από την πυλωτή να κάτσουμε να τα πιπιλίσουμε .

Τι να πιπιλησω στο πιπιλησμενο ρε:pipila::lol:

m/m990
14/06/2013, 14:55
Ευχαριστώ φίλε μου..για 990adv το σκέφτομαι να το βαλω..

MiltiadisK.D
14/06/2013, 15:29
[My biased opinion] 4) Το ανταλλασεις με SE και εχεις κατι που στριβει σαν SM και παει σφαιρα στο χωμα (αλλα θελει χερια για χωμα)

Καθολου κακη ιδεα,μπαινω στην πριζα ανοιχτα:hmm:προστασια απο αερα για το SE πρεπει να ισχυει οτι και στο SM,ε?

Lioulios
14/06/2013, 15:38
Καθολου κακη ιδεα,μπαινω στην πριζα ανοιχτα:hmm:προστασια απο αερα για το SE πρεπει να ισχυει οτι και στο SM,ε?

:evil:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=115739

DrBig
15/06/2013, 10:05
Καθολου κακη ιδεα,μπαινω στην πριζα ανοιχτα:hmm:προστασια απο αερα για το SE πρεπει να ισχυει οτι και στο SM,ε?

Πριν βαλω το φαιρινκγ ειχα την ζελατινα του 690. Με ουριο ανεμο δεν ειχα κανενα προβλημα (με σκυψιμο) σε οποιαδηποτε ταχυτητα, με κοντρα ανεμο ομως παει 130 το πολυ χωρις να κουραζεσαι.

Αν το παρεις (που στο ευχομαι γιατι ειναι μηχανη ελβετικος σουγιας) ισως χρειαστει να κανεις δυο τρεις μετατροπες. Εχω καταληξει σε 17ρι πισω τροχο μιας και το χρησιμοποιω πιο πολυ στο δρομο, και αλλο βαλβινγκ στα πηρουνια γιατι το μαμα ειναι κουτσουρο (ισως κανει και λεπτοτερο λαδι). Αν μαλιστα θελεις να το καβαλησεις μπορουμε να κανονισουμε γιατι ειμαι στην κρητη οπως μιλαμε.

MiltiadisK.D
15/06/2013, 12:53
Πριν βαλω το φαιρινκγ ειχα την ζελατινα του 690. Με ουριο ανεμο δεν ειχα κανενα προβλημα (με σκυψιμο) σε οποιαδηποτε ταχυτητα, με κοντρα ανεμο ομως παει 130 το πολυ χωρις να κουραζεσαι.

Αν το παρεις (που στο ευχομαι γιατι ειναι μηχανη ελβετικος σουγιας) ισως χρειαστει να κανεις δυο τρεις μετατροπες. Εχω καταληξει σε 17ρι πισω τροχο μιας και το χρησιμοποιω πιο πολυ στο δρομο, και αλλο βαλβινγκ στα πηρουνια γιατι το μαμα ειναι κουτσουρο (ισως κανει και λεπτοτερο λαδι). Αν μαλιστα θελεις να το καβαλησεις μπορουμε να κανονισουμε γιατι ειμαι στην κρητη οπως μιλαμε.

Μεσα!!!:a25:θα επικοινωνησω μαζι σου τηλεφωνικος για να τα πουμε απο κοντα!Εχω βρει ενα,ξερολουκουμο φαινεται ειμαστε υπο συζητηση!:hmm:

MiltiadisK.D
15/06/2013, 12:57
Μια ερωτηση ρε παιδια ακομα,τα τελικα της acrapovic για το 950 ADV κανουν αραγε και στο 950 SM?:a014:

Lioulios
15/06/2013, 15:59
κάνουν.

Αν τύχει και βρεθείτε με τον Αγη , κράτα μου κάτι που θα σου δώσει

MikeG
15/06/2013, 16:09
Αν μαλιστα θελεις να το καβαλησεις μπορουμε να κανονισουμε γιατι ειμαι στην κρητη οπως μιλαμε.


Άγη, αν έρθεις προς το Ηράκλειο & έχει χρόνο & διάθεση, κερνάω καφέ ή μπυρίτσα.

:beer: :beer:

MiltiadisK.D
15/06/2013, 21:58
κάνουν.

Αν τύχει και βρεθείτε με τον Αγη , κράτα μου κάτι που θα σου δώσει

Οκ done!;)

MiltiadisK.D
15/06/2013, 22:00
Άγη, αν έρθεις προς το Ηράκλειο & έχει χρόνο & διάθεση, κερνάω καφέ ή μπυρίτσα.

:beer: :beer:

Μικε μεσα και εγω απλα αν ειναι ευκολο ενημερωστε νωριτερα να το κανονισω;):beer:Η να πιουμε τα ρακακια μας στις Λιμνες?Καλυτερα ναρθω προς Ηρακλειο να ξεσκουριασουμε λιγο:wave2:

DrBig
16/06/2013, 08:48
Ευχαριστώ φίλε μου..για 990adv το σκέφτομαι να το βαλω..


Αν θες λεπτομερειες πες να σε παραπεμψω σε καποια θρεντ στο advrider

DrBig
16/06/2013, 08:58
Άγη, αν έρθεις προς το Ηράκλειο & έχει χρόνο & διάθεση, κερνάω καφέ ή μπυρίτσα.

:beer: :beer:

Μεσα :D
Να κανονισουμε για μεσα στην βδομαδα αν κι ο Μιλτος μπορει.

MiltiadisK.D
16/06/2013, 12:34
Μεσα :D
Να κανονισουμε για μεσα στην βδομαδα αν κι ο Μιλτος μπορει.

Μεσα,εκτος απροοπτου Αγη.:)

Ktm.Prestige
17/06/2013, 08:10
Τι παίχτηκε ρε παιδιά , ψωνίσαμε τελικά??

MiltiadisK.D
17/06/2013, 14:54
Τι παίχτηκε ρε παιδιά , ψωνίσαμε τελικά??

Ναι ρε παραπονιαρη,ψωνισα και το μαθες τελευταιος.Ελα να παμε για κανενα καφε με τον Αγη και τον Μικε να ξελαμπηκαρει λιγο το μυαλο σου.;):beer::wave2:

MiltiadisK.D
17/06/2013, 20:34
Παρακαλω τους διαχειριστες αν και εφοσον γινεται να συμπληρωσουν στον αρχικο τιτλο του θεματος"ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑ 950SM του 2006 η 950SE!για να μην ανοιγω καινουργιο θεμα.Ευχαριστω προκαταβολικα!:)

harris_x
17/06/2013, 20:38
Παρακαλω τους διαχειριστες αν και εφοσον γινεται να συμπληρωσουν στον αρχικο τιτλο του θεματος"ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑ 950SM του 2006 η 950SE!για να μην ανοιγω καινουργιο θεμα.Ευχαριστω προκαταβολικα!:)

Done :winka:

MiltiadisK.D
17/06/2013, 20:41
Χαρη σε ευχαριστω,εισαι πολυ γρηγορος:lol:;):wave2::beer:

harris_x
17/06/2013, 20:42
Χαρη σε ευχαριστω,εισαι πολυ γρηγορος:lol:;):wave2::beer:

:lol:

Τπτ

MiltiadisK.D
17/06/2013, 20:48
Ακουω λοιπον τις γνωμες σας και για το SE μιας και παιζει και με αυτο μια αξιολογη ανταλλαγη με το ADV μου.Γνωριζω οτι ειναι εντελως 2 διαφορετικα μηχανακια και μαλλον το SM το αποκλεισα γιατι μου αρεσουν και τα χωματακια:smokin:

Aνεμος
17/06/2013, 22:01
Κοίτα, για εμένα, ένα SE σαν του Dr Big,με φαίρινγκ ,ενα ζευγάρι τροχούς 19-17 για δρόμο και τους μαμα 21-18(η και 17) για χώμα και λίγη δουλειά στις αναρτήσεις είναι οτι καλύτερο μπορείς να έχεις για Ελλάδα.

Προσθέτεις και μια δευτερη σέλα στην αποθήκη σου και αργότερα ενα μεγαλύτερο τεπόζιτο(η ενα δευτερο βοηθητικό τεπόζιτο) και καθάρισες.

Πλέον έχεις μια μοτό που μπορεί να μεταμορφωθεί απο κτηνώδες εντούρο σε φονέα στρητάδικων σε στροφιλίκι ,σε οχημα τουρισμού παντός εδάφους,σε,se,SE....

Χάνεις σε τουριστικές δυνατότητες σε σχέση με το ADV λόγω μικρότερης σέλας και τεπόζιτου (και λόγω έλλειψης φαίρινγκ αλλα αυτό λύνεται) και σε δυνατότητα μεταφοράς αποσκευών. Τώρα που τα ξαναδιαβάζω, όλα τα προηγούμενα λύνονται :p

Κερδίζεις σε λιγότερο βάρος,ευκολότερο service, περισσότερη μαχιμότητα και..exclusivity.

Εγώ,ένα τέτοιο SE ,πολύυυ θα το γούσταρα...

MiltiadisK.D
17/06/2013, 22:23
Aντρεα με τον DrBig μαλλον θα συναντηθουμε οποτε και θαδω το πολυεργαλειο του απο κοντα.Τωρα στην δικια μου περιπτωση αν καταληξω στο SE δεν με βλεπω να του κανω αλλαγες μιας και θα δωσω καποια χρηματα για την ανταλλαγη,ασε που μου αρεσει οπως ειναι.Τωρα να βαλω ενα μασκακι για καλυτερη καλυψη του αερα δεν ειναι εξοδο,η να φτιαξω την σελα,αλλα για αλλους τροχους,φαιρινγκ κλπ δυσκολο.Αυτο που με φοβιζει και στο SE οπως με φοβιζε και στο SΜ ειναι η μεταπωληση του και μονο,μην τυχον μετανιωσω και θελω να το πουλησω αυριο μεθαυριο και δεν το παιρνει ανθρωπος(το ADV εχει νομιζω καλυτερη μεταπωληση) μιας ειναι ιδιαιτερο μηχανακι και αν παρατηρησεις υπαρχουν ελαχιστα(ανα την Ελλαδα)στις αγγελιες και παιζουν για μεγαλο χρονικο διαστημα.:confused::hmm:

Aνεμος
17/06/2013, 23:06
Aντρεα με τον DrBig μαλλον θα συναντηθουμε οποτε και θαδω το πολυεργαλειο του απο κοντα.Τωρα στην δικια μου περιπτωση αν καταληξω στο SE δεν με βλεπω να του κανω αλλαγες μιας και θα δωσω καποια χρηματα για την ανταλλαγη,ασε που μου αρεσει οπως ειναι.Τωρα να βαλω ενα μασκακι για καλυτερη καλυψη του αερα δεν ειναι εξοδο,η να φτιαξω την σελα,αλλα για αλλους τροχους,φαιρινγκ κλπ δυσκολο.Αυτο που με φοβιζει και στο SE οπως με φοβιζε και στο SΜ ειναι η μεταπωληση του και μονο,μην τυχον μετανιωσω και θελω να το πουλησω αυριο μεθαυριο και δεν το παιρνει ανθρωπος(το ADV εχει νομιζω καλυτερη μεταπωληση) μιας ειναι ιδιαιτερο μηχανακι και αν παρατηρησεις υπαρχουν ελαχιστα(ανα την Ελλαδα)στις αγγελιες και παιζουν για μεγαλο χρονικο διαστημα.:confused::hmm:


To exclusivity που λέγαμε...Ναι, πουλιούνται λίγα και γενικά υπάρχουν λίγα. Λογικό αν το σκεφτείς , καθώς μιλάμε για ιδιαίτερο μηχανάκι,πανύψηλο σε στάνταρ μορφή,σκληρό,λιγότερο βολικό σε σχέση με το ADV..όλα αυτά είναι στοιχεία που θα κάνουν τους περισσότερους να στραφούν στο να πάρουν ενα ΑDV που και το φαίρινγκ του έχει,και την σέλα για 2,και χαμηλότερο είναι και φθηνότερο το βρίσκεις ως μεταχείρω στην Ελλάδα (το 950).

Κατα την γνώμη μου, το SE είναι μοτοσυκλέτα-βάση για να δημιουργήσεις 2-3 διαφορετικές βερσιόν,όπως έγραφα παραπάνω, κάτι που όμως απαιτεί και το ανάλογο μαρούλι...

Αν δεν παίζει, ή σου κάνει όπως είναι και είσαι ΟΚ, ή κάθεσαι με το ADV και πάλι είσαι ΟΚ.

MikeG
18/06/2013, 00:09
Μεσα :D
Να κανονισουμε για μεσα στην βδομαδα αν κι ο Μιλτος μπορει.

Αναμένω :D

DrBig
18/06/2013, 09:16
To exclusivity που λέγαμε...Ναι, πουλιούνται λίγα και γενικά υπάρχουν λίγα. Λογικό αν το σκεφτείς , καθώς μιλάμε για ιδιαίτερο μηχανάκι,πανύψηλο σε στάνταρ μορφή,σκληρό,λιγότερο βολικό σε σχέση με το ADV..όλα αυτά είναι στοιχεία που θα κάνουν τους περισσότερους να στραφούν στο να πάρουν ενα ΑDV που και το φαίρινγκ του έχει,και την σέλα για 2,και χαμηλότερο είναι και φθηνότερο το βρίσκεις ως μεταχείρω στην Ελλάδα (το 950).

Κατα την γνώμη μου, το SE είναι μοτοσυκλέτα-βάση για να δημιουργήσεις 2-3 διαφορετικές βερσιόν,όπως έγραφα παραπάνω, κάτι που όμως απαιτεί και το ανάλογο μαρούλι...

Αν δεν παίζει, ή σου κάνει όπως είναι και είσαι ΟΚ, ή κάθεσαι με το ADV και πάλι είσαι ΟΚ.

Δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο. Αν παντως γυρνουσα 3 χρονια πισω δεν θα ξοδευα ουτε ευρω για μετατροπες, περαν των αναγκαιων για να δουλεψουν οι αναρτησεις για τα γουστα μου. Τοτε υπηρχε το μαρουλι και μ'ετρωγε.... :rolleyes:

LOUKILOUK
18/06/2013, 10:56
Παρακαλω τους διαχειριστες αν και εφοσον γινεται να συμπληρωσουν στον αρχικο τιτλο του θεματος"ΤΑ ΦΩΤΑ ΣΑΣ ΓΙΑ 950SM του 2006 η 950SE!για να μην ανοιγω καινουργιο θεμα.Ευχαριστω προκαταβολικα!:)

Τελικά το πήγατε προς το χώμα και ήμουν έτοιμος να ρωτήσω τι γνώμη έχετε για το SMT990...
Το ADV990 έχω (στην ελλάδα ακόμα...) αλλά από τότε που καβάλησα ένα SMT990 δεν λέει να ξεκολήσει από το μυαλό μου...και μιας και εδώ πάνω (Σκωτία) τα στροφιλίκια είναι παντού νομίζω θα ήταν ταμάμ...
Σχετικά με το θέμα σου, νομίζω ότι απλά θες μια αλλαγή αλλά τελικά θα θελήσεις να επιστρέψεις σε ADV... το πρόβλημα πάντα είναι τα φράγκα σε τέτοιου είδους "απιστίες"...Τώρα που το σκέφτομαι ...:hmm:...ίσως τα φράγκα είναι πρόβλημα σε κάθε είδους "απιστία"...:rolleyes:
Πιέστε και καμιά παγωμένη στον ήλιο και για μας που δεν έχουμε στην μπύρα ήλιο...:beer::wave2:

MiltiadisK.D
18/06/2013, 12:13
Δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο. Αν παντως γυρνουσα 3 χρονια πισω δεν θα ξοδευα ουτε ευρω για μετατροπες, περαν των αναγκαιων για να δουλεψουν οι αναρτησεις για τα γουστα μου. Τοτε υπηρχε το μαρουλι και μ'ετρωγε.... :rolleyes:

Αγη σιγουρα θελει διαφορετικο σεταρισμα στις αναρτησεις για μενα,πρωτον γιατι ειμαι 70 κιλα και δευτερον θα το χρησιμοποιω και σε ¨καθημερινη βαση¨και πιο πολυ ασφαλτο θα ελεγα μιας και διανυω περιπου 30 χλμ.εθνικατα καθοδον για την δουλεια μου οποτε σιγουρα πρεπει να το μαλακωσω.Για να αλλαξω ζαντες δεν το βλεπω μιας και στριβει μια χαρα οπως ειπες(ασφαλτο)αντε να βαλω ενα μασκακι για προστασια απο αερα και να διαμορφωσω τη σελα λιγο η να βαλω μια πιο μαλακη.:)

MiltiadisK.D
18/06/2013, 12:17
To exclusivity που λέγαμε...Ναι, πουλιούνται λίγα και γενικά υπάρχουν λίγα. Λογικό αν το σκεφτείς , καθώς μιλάμε για ιδιαίτερο μηχανάκι,πανύψηλο σε στάνταρ μορφή,σκληρό,λιγότερο βολικό σε σχέση με το ADV..όλα αυτά είναι στοιχεία που θα κάνουν τους περισσότερους να στραφούν στο να πάρουν ενα ΑDV που και το φαίρινγκ του έχει,και την σέλα για 2,και χαμηλότερο είναι και φθηνότερο το βρίσκεις ως μεταχείρω στην Ελλάδα (το 950).

Κατα την γνώμη μου, το SE είναι μοτοσυκλέτα-βάση για να δημιουργήσεις 2-3 διαφορετικές βερσιόν,όπως έγραφα παραπάνω, κάτι που όμως απαιτεί και το ανάλογο μαρούλι...

Αν δεν παίζει, ή σου κάνει όπως είναι και είσαι ΟΚ, ή κάθεσαι με το ADV και πάλι είσαι ΟΚ.

Αντρεα συμφωνω απολυτα,μαρουλι δεν παιζει επιπλεον μιας και θα δωσω για την ανταλλαγη.Μια ζελατινα σκεφτομαι μονο και μια βελτιωμενη σελα.Ηδωμεν!:)

MiltiadisK.D
18/06/2013, 13:12
Loukilouk μιας και προερχομαι απο χωματινο τερεν,εν συνεχεια σε supremoto και τελος σε on-off απεκλεισα το SM γιατι ξεχναω αμεσως αμεσως τις on-offαδες.Μια γευση για το SE την εχω παρει(με χωρις να το εχω καβαλησει βεβαια)και ναναι καλα τα μελη του moto.gr για τις ενημερωσεις τους και τα πμ που μου στελνουν,ξερω τι να περιμενω απο το SE,το μονο αρνητικο και αυτο που με τρομαζει ειναι η μεταπωληση του σε συγκριση με το ADV μου(αν και στις μερες μας ολες οι αγοραπωλησιες μοτο και οχι μονο ειναι χαλια).Το βραδυ θα πιω μπυρακια βερανταδα στσι χαρες σου;):beer::wave2:

MikeG
19/06/2013, 17:19
Μίλτο έχεις π.μ!

MiltiadisK.D
19/06/2013, 22:30
Μίλτο έχεις π.μ!

ΟΚ;)

crfouras
19/06/2013, 23:32
Οντας κάτοχος SM950 κ 2 Adv 950, σου προτείνω δαγκωτο SE!!!!!

PalLoukiLuke
20/06/2013, 08:54
Τελικά το πήγατε προς το χώμα και ήμουν έτοιμος να ρωτήσω τι γνώμη έχετε για το SMT990...
Το ADV990 έχω (στην ελλάδα ακόμα...) αλλά από τότε που καβάλησα ένα SMT990 δεν λέει να ξεκολήσει από το μυαλό μου...και μιας και εδώ πάνω (Σκωτία) τα στροφιλίκια είναι παντού νομίζω θα ήταν ταμάμ...
Σχετικά με το θέμα σου, νομίζω ότι απλά θες μια αλλαγή αλλά τελικά θα θελήσεις να επιστρέψεις σε ADV... το πρόβλημα πάντα είναι τα φράγκα σε τέτοιου είδους "απιστίες"...Τώρα που το σκέφτομαι ...:hmm:...ίσως τα φράγκα είναι πρόβλημα σε κάθε είδους "απιστία"...:rolleyes:
Πιέστε και καμιά παγωμένη στον ήλιο και για μας που δεν έχουμε στην μπύρα ήλιο...:beer::wave2:


Σε παω ρε συνονοματε!
Μιλτο μηπως να αραξεις μηπως και σου περασει η φαση?
γενικα οι τραμπες και οι αλλαγες θελουν μαρουλι..

να σου πω τι θα κανεις. θα κανεις να ανεβεις στη μηχανη εσκεμενα 10μερες, παρε κουτι κτελ οτι θες, μετα απο 10 μερες οταν ξανανεβεις θα εχει λυθει το προβλημα.

π.σ. το μηχανακι σου (μας) , τα κανει ΟΛΑ

ορεβουαρ μαγκες!

emix24
20/06/2013, 09:03
Εγω πάντως Μίλτο (αν και τα έχουμε πει σε pm) θα σου δειξω δυο φωτογραφιες απο το δικο μου. Βλεπεις λοιπον τι αλλαγη εκανα στην σελα (σηκωνει και αλλη βελτιωση ομως), την μικρη ζελατινα που εβαλα (που πιστεψε με κανει πολυ καλη δουλεια) και το πως την φορτωσα περσι τον αυγουστο για ενα σ/κ στον Πορο. Αν βαλει και κανονικα καγκελα και μεταλικες μπαγκαζιερες (αντι σαμαρια) η χωρητικοτητα θα παει πολυ ψηλα και θα ειναι ενα ολοκληρωμενο μηχανακι.
293584

293585

Lioulios
20/06/2013, 09:03
Σε παω ρε συνονοματε!
Μιλτο μηπως να αραξεις μηπως και σου περασει η φαση?
γενικα οι τραμπες και οι αλλαγες θελουν μαρουλι..

να σου πω τι θα κανεις. θα κανεις να ανεβεις στη μηχανη εσκεμενα 10μερες, παρε κουτι κτελ οτι θες, μετα απο 10 μερες οταν ξανανεβεις θα εχει λυθει το προβλημα.

π.σ. το μηχανακι σου (μας) , τα κανει ΟΛΑ

ορεβουαρ μαγκες!


Α γειά σου !

DrBig
20/06/2013, 09:39
Το καλο με τα κατεμια ειναι οτι εχουν τοσα πολλα εναλλαξιμα κοματια, που φκιανεις ο,τι θες!

293595

KaTaNaS
20/06/2013, 10:04
Τι ζημιά μου 'χετε κάνει με αυτο θρεντ να ξέρατε! :cry::cry:

Ktm.Prestige
20/06/2013, 11:30
Ρε Μίλτο , δε κοιτάς να πας σε κανα Superduke??Έτσι για το ξεκάρφωμα :eek:


Αστιειεύομαι φυσικά :lol::lol:



















Πηγαινε και ρωτα τον Κλου να σου πει που είχε το SE.

MiltiadisK.D
20/06/2013, 13:08
να σου πω τι θα κανεις. θα κανεις να ανεβεις στη μηχανη εσκεμενα 10μερες, παρε κουτι κτελ οτι θες, μετα απο 10 μερες οταν ξανανεβεις θα εχει λυθει το προβλημα.

π.σ. το μηχανακι σου (μας) , τα κανει ΟΛΑ

ορεβουαρ μαγκες![/QUOTE]

ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ:lol::rotflmao:το εχω κανει και πιανει,για λιγο μιας και σε συντομο χρονικο διαστημα ψαχνομαι παλι!:lol:Περα απο την πλακα τωρα μαλλον δεν θα γινει η ανταλλαγη μιας και δεν συμφωνουμε στο μαρουλι που θελει να του δωσω,και θελει λιγο ψιλοσυμαζεμα το SE.Ναι το ξερω οτι με το ADV τα κανουμε ολα,απλα για την αλλαγη μωρε,anyway,ολα καλα!;)

MiltiadisK.D
20/06/2013, 13:16
Εγω πάντως Μίλτο (αν και τα έχουμε πει σε pm) θα σου δειξω δυο φωτογραφιες απο το δικο μου. Βλεπεις λοιπον τι αλλαγη εκανα στην σελα (σηκωνει και αλλη βελτιωση ομως), την μικρη ζελατινα που εβαλα (που πιστεψε με κανει πολυ καλη δουλεια) και το πως την φορτωσα περσι τον αυγουστο για ενα σ/κ στον Πορο. Αν βαλει και κανονικα καγκελα και μεταλικες μπαγκαζιερες (αντι σαμαρια) η χωρητικοτητα θα παει πολυ ψηλα και θα ειναι ενα ολοκληρωμενο μηχανακι.
293584
293585
Γεια σου βρε Ηλια,αστερι το SE σου,αν τελικα το παρω(χλωμο βεβαια μιας και δεν τα βρισκουμε στην διαφορα)αγοραζω την σελα σου χτες:lol:.Σημερα θα συναντηθουμε με τον DrBig και θα δω απο κοντα τον ελβετικο σουγια:evil:(SE)οπως το αποκαλεσε καποιος,ονοματα δεν λεμε!:):wave2:

MiltiadisK.D
20/06/2013, 13:18
Τι ζημιά μου 'χετε κάνει με αυτο θρεντ να ξέρατε! :cry::cry:

Eυχαριστουμε!:lol::beer:;)

MiltiadisK.D
20/06/2013, 13:24
Ρε Μίλτο , δε κοιτάς να πας σε κανα Superduke??Έτσι για το ξεκάρφωμα :eek:


Αστιειεύομαι φυσικά :lol::lol:



















Πηγαινε και ρωτα τον Κλου να σου πει που είχε το SE.

Ο Γιαννης ηταν τοσο πορωμενος με το SE οσο δεν παει αλλο,και μην ξεχνας οτι δεν εκανε χλμ,ταξιδακια κλπ,απλα βολτουλες και καμια χωματινη.Anyway ειναι ο μονος που εχει απομεινει αν και οπως προανεφερα Βαγγο δεν θα γινει μαλλον η τραμπα,μαλλον κραταω το ADV και αν στο μελλον μαζεψω κανα αξιολογο μαρουλοφιλο παω για 990 S/R:evil:Το απογευμα θα συναντηθουμε με Αγη και Μικε οπως σου ειπα και χτες,αν τα καταφερεις παρε με τηλ.;)

MiltiadisK.D
20/06/2013, 13:28
Οντας κάτοχος SM950 κ 2 Adv 950, σου προτείνω δαγκωτο SE!!!!!

Τερι το SM το απεκλεισα ηδη,γαι πες ομως και για SE μιας και εχεις αλλαξει 2 950 ADV,ειναι βλεπεις ο φοβος μου μην τυχον παρω το SE και μετα ψαχνομαι παλι για ADV 950/990 και εντελη παντρευτω το SE:hmm::wave2:

Ktm.Prestige
20/06/2013, 13:36
Αυτά είναι , μάζευε λοιπόν κανά "μαρούλι" απο τον κήπο , πάρε το 990R :a016::a015::a016::a015::a016:
και άσε τώρα τους πειραματισμούς sm-se-smt κλπ...Αφού η καρδιά χτυπάει στη ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ!!







Καλά να περάσετε , χαιρετίσματα στο Μιχαλιό...
:beer:

Mariner
20/06/2013, 13:54
:D

293608

MiltiadisK.D
20/06/2013, 15:41
:D

293608

:lol:;)

Lioulios
20/06/2013, 17:25
:D

293608

Θεός !

Ktm.Prestige
20/06/2013, 20:03
:D

293608

ΒΡΑΑΑΑΑΑΑΡ!!!!