PDA

View Full Version : ΑΛΛΑΓΗ ΣΕ VSTROM DL 1000



KARGIO
14/06/2013, 13:50
Εδω και λιγες μερες μου χει μπει στο μυαλο να ανταλλαξω το καθολα αξιο-πιστο Transalp ΄03 μου με ενα 100αρι vstrom (1ος του ΄04). Απο το ΤΑ μου δεν εχω κανενα παραπανω με υπερκαλυπτει αλλα θα θελα να παω σε κατι πιο μεγαλο και σε κατι με ζαντα και οχι ακτινες. Η τρελα μου ειναι το Varadero αλλα τα βαλαντια πολλα κι ετσι βρηκα το vstrom που μ αρεσει και στην εμφανιση. Τα υπερ και τα κατα τα εχω ζυγισει και εδω και μερες εχω ψαξει και εχω διαβασει αρκετα (κυριως εδω αλλα και αλλου). Για αξια μεταπωλησης, λογου χαριν, το ξερω οτι θα το παντρευτω μιας και δεν εχει και ειναι περιπου το ιδιο με το ΤΑ, που παρολα τα χρονια του, καλα κραταει, αλλα με τις παρουσες συνθηκες δεν σκοπευω να αγορασω αλλο (ισως πολυ αργοτερα).
Αυτο που με ενδιαφερει και θελω να μαθω ειναι τα περι καμπανας, (διαβασα ενα σχετικο θεμα, εδω) ειναι λογος απορριψης? και γενικοτερα εντυπωσεις και γνωμες για την κινηση μου. Μπορει να το χω ψαξει αλλα δεν εχω καταληξει, καθε γνωμη ειναι δεκτη και θα βοηθησει, να το κανω το βημα ή να κατσω στα αυγα μου?
...και για να σας βοηθησω περισσοτερο μιλαω για τραμπα, αντε να βαλω μεχρι 3 κατοσταρικα.

taisteal
14/06/2013, 13:52
αφου το θελεις παρτο,οσοι φιλοι το εχουν θεμα με καμπανα δεν ειχαν.αν και εγω θα επαιρνα το 650

spyrakos35
14/06/2013, 17:16
Παρε με τον μαυρο σκελετο δλδ 2005 και μετα.....

Αναλυτικοτερα το βραδυ......

THEOD
14/06/2013, 18:16
Παρε με τον μαυρο σκελετο δλδ 2005 και μετα.....

Αναλυτικοτερα το βραδυ......


Ένα τέτοιο δηλαδή :D:D:D
293000

spyrakos35
14/06/2013, 20:50
και επανέρχομαι....

μοντέλο 2002
το πρώτο που βγήκε, διακρίνεται εύκολα από το κοντερ που είναι το μονο 260άρι, τα φώτα δεν ανάβουν μόνιμα, η ζελατίνα είναι σταθερή

μοντέλο 2003
ανανέωση στο κοντέρ (240 πλέον), τα φώτα ανάβουν μόνιμα, η ζελατίνα σταθερή

μοντέλο 2004
ανανέωση στο σχεδιασμό κοντέρ, ζελατίνα ρυθμιζόμενη, άλλος σχεδιασμός καρίνας

μοντέλο 2005 - ....
μαύρο πλαίσιο


γενικά....
καλο μηχανάκι, με τα θεματάκια του όμως στα πρώτα τουλάχιστον μοντέλα (ψεκασμός, πηνία, καμπάνα, αναρτηση πίσω - μου έκατσαν όλα, τέτοια τύχη λέμε)
αν παρεις από 2005 και μετά, τα θέματα έχουν λυθεί στο μεγαλύτερο ποσοστό.... θα σου συνιστούσα 2006 ή 2007 και πάνω καλού κακού....

α και που σαι εεεε? στην πόλη αλλά και στο ταξίδι από 170 - 180 και μετά ΚΑΙΕΙ......

KARGIO
15/06/2013, 16:58
Ευχαριστω πολυ φιλοι, ειδικα εσενα Σπυρο. Ακριβως αυτο ζητουσα και μου εμαθες, τις διαφορες ανα μοντελο. Αυτο που εχω βρει ειναι μοντελο αρχες 04, θα το κοιταξω καλυτερα και θα αποφασισω. Thx.

Carlos.1on2
15/06/2013, 22:06
Όσον αφορά την καταναλωση, επειδη είχα ενα μοντ. 2004 για ενάμισι χρόνο και 25κ χλμ, μεσα στην πόλη είχαμε άνετα τα 10λτ/100χλμ. Εκτός είχαμε περίπου 7λτ/100χλμ αλλά σχεδόν ποτέ δεν το "έπινα" σε ταχύτητες.

Εκανα μεγάλη μ@λακι@ που το εδωσα και αν το είχα σήμερα το μόνο που θα του άλλαζα ειναι οι αναρτήσεις, χαλαρα τρισάθλιες.

KARGIO
17/06/2013, 15:12
Το θεμα της καταναλωσης δεν με πολυκαιει μιας και τωρα ερχεται 6,3λιτ/100χλμ περιπου (μικτος κυκλος). η οδηγηση με νοιαζει, αν ειναι στην οδηγηση σαν 650, οκ! το κατεχω. Δυστυχως δεν εχω κανενα γνωστο με 1000αρι για να κανω test ride.

NIKOS.
17/06/2013, 15:20
εγω θα εκανα υπομονη ,και θα πηγαινα για varadero1000abs, το vstrom1000 δεν ειναι και τοσο πετυχημενο ,σε πολλα πραγματα, π,χ φρενα..

KAGOURO
17/06/2013, 21:51
εγω θα εκανα υπομονη ,και θα πηγαινα για varadero1000abs, το vstrom1000 δεν ειναι και τοσο πετυχημενο ,σε πολλα πραγματα, π,χ φρενα..

Το αυτό !!!!!!!!!!!! Και χωρίς αβσ να το βρείς μοντέλο 2003 και μετά πάρτο !

nightraider
19/06/2013, 11:02
δες και το cagiva navigator το ειχα παρει βολτα και σκοτωνε (γκαζι-φρενα-πλαγισματα κτλ), αλλα ο τυπος δεν ηθελε ανταλλαγη με το vstrom (k3) μου. Τελικα πηρα multi 1000 που ειναι καλυτερο αλλα εχασα λιγο γκαζι-ανεση

akis_trevor
19/06/2013, 13:27
δεν κοιτας και το klv που ειναι διδυμο αδερφακι του vstrom;

spyrakos35
19/06/2013, 13:31
δεν κοιτας και το klv που ειναι διδυμο αδερφακι του vstrom;

δεν ξέρω γιατί αλλά τα πουλάνε κατατις πιο ακριβά.... ίσως επειδή είναι μοντέλα από 2005 και μετά????

akis_trevor
19/06/2013, 13:38
δεν εχω ασχοληθει με την συγκεκριμενη κατηγορια των συγκεκριμενων μοτοσυκλετων,αλλα φανταζομαι πως επειδη δεν εχουν πουλησει καθολου,θα ειναι λογικες οι τιμες τους και πιθανων αρκετα διαπραγματευσιμες..

KARGIO
20/06/2013, 13:41
Κοιτα ρε τι μαθαινει ο ανθρωπος οσο ζει, πραγματικα δεν ηξερα οτι υπαρχει τετοιο μηχανακι και βλεποντας το επαθα την πλακα μου (μονο το σημα αλλαζει).
Σπυρο οντως ειναι πιο ακριβα (για μενα) αλλα και πιο καινουργια. Κι αυτο δεν περπατησε ρε παιδια, γιατι?

akis_trevor
20/06/2013, 13:45
σιγουρα ενας λογος ειναι οτι βγηκε μονο 1000 και οχι στα μεσαια κυβικα...απο εκει και περα...i dont know!

alex14
20/06/2013, 13:54
Κοιτα ρε τι μαθαινει ο ανθρωπος οσο ζει, πραγματικα δεν ηξερα οτι υπαρχει τετοιο μηχανακι και βλεποντας το επαθα την πλακα μου (μονο το σημα αλλαζει).
Σπυρο οντως ειναι πιο ακριβα (για μενα) αλλα και πιο καινουργια. Κι αυτο δεν περπατησε ρε παιδια, γιατι?

Χωρις να ειμαι 100% σιγουρος νομιζω οτι η μονη διαφορα τους ειναι οτι το KLV εχει και οπισθεν (με ηλεκτρικο μοτερ νομιζω)

spyrakos35
20/06/2013, 13:56
Σπυρο οντως ειναι πιο ακριβα (για μενα) αλλα και πιο καινουργια. Κι αυτο δεν περπατησε ρε παιδια, γιατι?

γιατί βγήκε εξ αρχής με σοβαρά προβληματάκια, γιατί μετά (2004) βγήκε το 650 αρκετά πιο φτηνό και εμπορικό, γιατί το απαξίωσε η ίδια η μπουζούκι.....

πολύ ήθελε?

akis_trevor
20/06/2013, 14:10
γιατί βγήκε εξ αρχής με σοβαρά προβληματάκια, γιατί μετά (2004) βγήκε το 650 αρκετά πιο φτηνό και εμπορικό, γιατί το απαξίωσε η ίδια η μπουζούκι.....

πολύ ήθελε?

νομιζω εννοει το klv...

KARGIO
20/06/2013, 15:29
νομιζω εννοει το klv...

ΣΩΣΤΟΣ!!!

spyrakos35
20/06/2013, 15:37
Αλλαζει κατι;

πυξιδας990
20/06/2013, 16:46
τα φρενα στα στρωματα φιταχνονται ευκολα.μια τρομπα απο gsxr και σωληνακια υψηλης,θεμα φρενα τελος.αμα του βγαλεις και τους θερμοσυφωνες πισω,γινεται μπαλαρινα.
στο θεμα γιατι δεν περπατησε.........................επειδη βγηκε το 650 που πηγαινε τα ιδια και ηταν πιο ελαφρυ.μαμα παντα.