View Full Version : Δέσιμο μοτοσυκλέτας σε τρειλερ
Atala_Kulu
17/06/2013, 18:33
Καλησπέρα!
Θα ήθελα να ζητήσω οδηγίες από τους έμπειρους εδώ σχετικά με το "σωστό" δέσιμο μοτοσυκλέτας (supersport) πάνω σε τρέιλερ μεταφοράς με ράγες.Έχω μπερδευτεί με διάφορα που διάβασα ψάχνοντας στο διαδίκτυο!Αγόρασα πρόσφατα ένα τρέιλερ ώστε να φορτώνω για Μέγαρα και Σέρρες και δεν έχω καθόλου εμπειρία πάνω στο θέμα.Τι προτείνετε εσείς σχετικά με το δέσιμο?Είναι κακό να πιέζονται οι αναρτήσεις ή όχι?Να αγοράσω ιμάντες με καστάνια ή κάτι άλλο?Οποιαδήποτε συμβουλή είναι ευπρόσδεκτη!Ευχαριστώ! :wave2::wave2:
giannis21
17/06/2013, 21:52
https://www.youtube.com/watch?v=kKlVC-pfbC0
ξεκινα απο εδω!:wave2:
Atala_Kulu
18/06/2013, 13:31
https://www.youtube.com/watch?v=kKlVC-pfbC0
ξεκινα απο εδω!:wave2:
:a013:
https://www.youtube.com/watch?v=kKlVC-pfbC0
ξεκινα απο εδω!:wave2:
Τεράστια καταπόνηση στους ιμάντες και στα καλάμια στο εγκάρσιο δέσιμο ...
Atala_Kulu
18/06/2013, 14:31
Τεράστια καταπόνηση στους ιμάντες και στα καλάμια στο εγκάρσιο δέσιμο ...
Δώσε μας τα φώτα σου OldMan! :a4:
Είδα και αυτήν εδώ την φωτογραφία,αν μπορώ να διακρίνω καλά δεν πιέζονται καθόλου οι αναρτήσεις!Είναι όμως ασφαλές?:confused::a4::a4:
http://img573.imageshack.us/img573/1064/dsc01233w.jpg
Είδα και αυτήν εδώ την φωτογραφία,αν μπορώ να διακρίνω καλά δεν πιέζονται καθόλου οι αναρτήσεις!Είναι όμως ασφαλές?:confused::a4::a4:
http://img573.imageshack.us/img573/1064/dsc01233w.jpg
Ασφαλέστατο θα ήταν αν υπήρχαν "πατούρες" να μπαίνουν μέσα οι τροχοί...;)
Από την στιγμή που απλά δένεις το μηχανάκι, χωρίς να υπάρχουν σημεία συγκράτησης, θα πρέπει να φροντίζεις ώστε να αποκλείεις την μετακίνησή του "προς-πίσω" και "πάνω-κάτω"...
(ο τύπος στο video, από όσο είδα, δεν ασφάλισε το μηχανάκι με κανενα τρόπο στο μπρος-πίσω και επίσης το "πλαϊνό" δέσιμο θα μπορούσε να το κάνει κάπου ανάμεσα τιμόνι και μάνες καλαμιών, ώστε να φέρει την "αντίσταση" στο ίδιο ύψος με το κέντρο βάρους της μηχανης...)
Το "parking" του μπροστινού τροχού στην φωτό ασφαλίζει ΜΟΝΟ τον τροχό και αφήνει το υπόλοιπο μηχανάκι να κάνει σβούρες γύρω από τον λαιμό του τιμονιού...
Εφόσον έχεις δικό σου τρέιλερ για συγκεκριμένο μηχανάκι, έχεις τις εξής επιλογές:
Κάνεις 2 "λακούβες" σε απόσταση ίση με το μεταξόνιο της μηχανής και βάθους περίπου όσο το προφίλ των ελαστικών σου, οπότε το δεσιμο περιορίζεται ή σε ένα ιμάντα κάπου στο κέντρο του σκελετού (για το δεξιά-αριστερά) ή σε 2 ιμάντες, όπως στην φωτό...
Κάνεις σταθερό "παρκινγκ" για τον μπροστινό και σπαστό (αλλά να κουμπώνει καλά) για το πίσω τροχό, οπότε ο ιμάντας είναι "περιττή" ασφάλεια...
SHOOTER045
18/06/2013, 15:05
για χωματερα ξερω για ss οχι
για χωματερα ξερω για ss οχι
Τα χωματερά τα παίρνεις και στην πλάτη ρε μάστορα...;)
SHOOTER045
18/06/2013, 15:19
αμα ειναι κανενα 50αρακι....
αμα ειναι κανενα 50αρακι....
Θα ρωτήσει σχετικώς ο harris_x
Bladerunner
18/06/2013, 15:37
Τα δικά μου πάντως τα έδενα ως εξής:
Δύο ιμάντες μπροστά που πιάνανε από τιμονόπλακα και δύο πίσω από βάσεις μαρσπιέ ή υποπλαίσιο. Το μηχανάκι δεν κουνιότανε ούτε πάνω-κάτω ούτε αριστερά-δεξιά.
Επίσης, έδενα και τους τροχούς ώστε να μη κινείται η μηχανή ούτε μπροστά-πίσω.*
Οι ιμάντες με καστάνια, τους έσφιγγα όσο πιο δυνατά μπορούσα. Ποτέ δεν έκλασε τσιμούχα κι ανέβαινα Σέρρες σε 5-5μιση ώρες χωρίς κανένα παρατράγουδο.
Στα σημεία επαφής ιμάντα με μηχανάκι καλό είναι να παρεμβάλεις κάποιο ύφασμα για να αποφύγεις γρατζουνιές.
*Αν τα άγκιστρα στο τρέιλερ που πιάνουν οι ιμάντες είναι πιο μπροστά από τον μπροστινό τροχό και πιο πίσω από τον πίσω, γλιτώνεις το δέσιμο των τροχών. Αυτό γιατί οι ιμάντες θα είναι υπό γωνία και θα εμποδίζουν την μετακίνηση μπρος-πίσω.
Το "parking" του μπροστινού τροχού στην φωτό ασφαλίζει ΜΟΝΟ τον τροχό και αφήνει το υπόλοιπο μηχανάκι να κάνει σβούρες γύρω από τον λαιμό του τιμονιού...
Εφόσον έχεις δικό σου τρέιλερ για συγκεκριμένο μηχανάκι, έχεις τις εξής επιλογές:
Κάνεις 2 "λακούβες" σε απόσταση ίση με το μεταξόνιο της μηχανής και βάθους περίπου όσο το προφίλ των ελαστικών σου, οπότε το δεσιμο περιορίζεται ή σε ένα ιμάντα κάπου στο κέντρο του σκελετού (για το δεξιά-αριστερά) ή σε 2 ιμάντες, όπως στην φωτό...
Κάνεις σταθερό "παρκινγκ" για τον μπροστινό και σπαστό (αλλά να κουμπώνει καλά) για το πίσω τροχό, οπότε ο ιμάντας είναι "περιττή" ασφάλεια...
Χμ.... Λακουβες στον πατο του τρειλερ..??
Μαλλον μονο τρυπες μπορουν να γινουν....!
Το τρειλερ ειναι συνηθως του ενος κατοχου απο των τριων μηχανακιων...??
Εαν δεν εχει σταθερη παρεα η ... Η παρεα του αλλαζει μηχανακια αρα μαλλον και μεταξονια σαν τα σωβρακα ... τοτε το τρευλερ θα κανει μονο για σουρωμα........
Ενα καλο τιρ που εμενα με εχει βγαλει ασπροπροσωπο τοσα χρονια ,με το δεσιμο του πισω μερους της μοτο ... και κυριως τα μποσικα που οι ιμαντες συνηθιζουν να αποκτανε στην διαδρομη ( κυριως οταν αυτοι εχουν πιαστει απο πλαισιο..)
Ειναι ενας ιμαντας να περναει εγκαρσια πανω απο το λαστιχο της μοτο.. Οποτε οι αντιστροφες πιεσεις μεταξυ ελαστικου και ιμαντα εκμηδενιζουν σχεδον την χαλαρωση του ιμαντα...!
Χμ.... Λακουβες στον πατο του τρειλερ..??
Μαλλον μονο τρυπες μπορουν να γινουν....!
Είσαι τεμπέλης Κωστάκη...
(και θα φας και τα λάστιχα αν πατανε μόνο στις "κόψεις"..)
DrIoannis
18/06/2013, 17:09
Προσωπικά το δένω όπως στο βίντεο και τόσα χρόνια δεν είχα πρόβλημα. ΠιΣτεύω ότι η ανάρτηση και το λάστηχο θα αποσβέσει τους κραδασμούς πχ στο λαιμό. Οι ιμάντες δεν πρέπει να είναι εντελώς τσιμέντο αλλά αρκετά σφυκτά όμως.
bros400pgm
18/06/2013, 17:19
Mπορεις να παρεις εναν ιμαντα που πιανει τα 2 clipon και μετα να το δεσεις με αλλου 2 εμπρος.
Πισω, αλλοι 2 κανουν δουλεια απο καποιο σημειο στο υποπλαισιο.
Και δεν χρειαζεται πολυ σφιξιμο.
bros400pgm
18/06/2013, 17:22
Αυτο εδω ειναι.
http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=1674
Είσαι τεμπέλης Κωστάκη...
(και θα φας και τα λάστιχα αν πατανε μόνο στις "κόψεις"..)
Δεν χρησιμοποιω ποτε τρευλερ καλε μου....!!!
Καροτσα 4χ4 και αγιος ο θεος...!
( Απλα δεν μπορω να καταλαβω πως μπορεις να κανεις λακουβες οσο το προφιλ των ελαστικων... σε 2 χιλ λαμαρινα..)
μεχρι στιγμης δενω απο την κατω τιμονοπλακα μπροστα και απο το ψαλιδι πισω.
...ώστε να φορτώνω για Μέγαρα και Σέρρες ...
Σερρες? :hmm:
Πάντως στα endurα κάνουμε αυτό :
293512
harris_x
19/06/2013, 14:42
Σερρες? :hmm:
γιατι ρε δικιέ μου, κι εγώ για Σέρρες το πήρα... αλλά μετάααααα.... :lol::lol::lol::lol:
Atala_Kulu
19/06/2013, 17:39
Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας.Μάλλον θα βάλω ενα "chock" για τον μπροστινό τροχό σαν αυτό http://i743.photobucket.com/albums/xx73/thrylos/L1020534.jpg και θα προσπαθήσω να δέσω χωρίς να πιέζονται οι αναρτήσεις.:priest::priest:
Σερρες? :hmm:
E,θα την φτιάξουν ..αργά η γρήγορα..... :wave2:
fazerakis
20/08/2013, 10:22
Για τελειο δεσιμο θες αυτο μπροστα.
http://www.webbikeworld.com/motorcycle-wheel-chock/acebikes-steadystand-multi/
Και αυτο πισω και τελος.
http://www.webbikeworld.com/r4/acebikes-tyre-fix/
Βάζεις και εναν ιμαντα για το ψυχολογικο. Απλα τα παραπανω για 2 θεσεις σε τρειλερ ειναι +€600.
Αφου δεν τα εχω, χρησιμοποιω τους ιμαντες που δενουν στα κλιπον και δύο ιμαντες πισω που πιανουν η στα μαρσπιε του συνεπιβατη η στο πλαίσιο και απλα σταματαω το σφίξιμο όταν τα μηχανάκια κουνιονται μαζι με το τρειλερ σαν ενα σώμα. Καλό είναι να μην συμπιεζεται η αναρτηση πανω απο το μισο της διαδρομής.
giorgos.boun
28/11/2018, 23:31
Καλησπέρα παιδιά,
Θέλω να κάνω 1-2 ερωτήσεις σχετικά με το δέσιμο τις μηχανής.
Έχω πάρει ένα τρέιλερ με πάτωμα και για μπροστά πήρα αυτό:
https://www.ricambiweiss.com/en/paddock-stand/wheel-chock/WBNA-MOTORRAD-TRANSPORTSTAeNDER---WIPPE.html
Εκτός από το δέσιμο τις ζάντας πάνω σε αυτό δεν ξερω τι άλλο να κάνω...
Για πίσω έχω σκεφτεί αυτό:
https://www.amazon.com/MOTO4U-Universal-Motorcycle-Wheel-Orange/dp/B075QB2NFM
Υπάρχει κάτι άλλο που μπορω να κάνω για να είναι η μηχανή ασφαλής;
Αυτά πιστεύετε ότι με καλύπτουν;
harris_x
29/11/2018, 00:06
Καλησπέρα παιδιά,
Θέλω να κάνω 1-2 ερωτήσεις σχετικά με το δέσιμο τις μηχανής.
Έχω πάρει ένα τρέιλερ με πάτωμα και για μπροστά πήρα αυτό:
https://www.ricambiweiss.com/en/paddock-stand/wheel-chock/WBNA-MOTORRAD-TRANSPORTSTAeNDER---WIPPE.html
Εκτός από το δέσιμο τις ζάντας πάνω σε αυτό δεν ξερω τι άλλο να κάνω...
Για πίσω έχω σκεφτεί αυτό:
https://www.amazon.com/MOTO4U-Universal-Motorcycle-Wheel-Orange/dp/B075QB2NFM
Υπάρχει κάτι άλλο που μπορω να κάνω για να είναι η μηχανή ασφαλής;
Αυτά πιστεύετε ότι με καλύπτουν;
Δεν χρειάζεσαι κατι αλλο.
sapila racing
29/11/2018, 09:17
Καλησπέρα παιδιά,
Θέλω να κάνω 1-2 ερωτήσεις σχετικά με το δέσιμο τις μηχανής.
Έχω πάρει ένα τρέιλερ με πάτωμα και για μπροστά πήρα αυτό:
https://www.ricambiweiss.com/en/paddock-stand/wheel-chock/WBNA-MOTORRAD-TRANSPORTSTAeNDER---WIPPE.html
Εκτός από το δέσιμο τις ζάντας πάνω σε αυτό δεν ξερω τι άλλο να κάνω...
Για πίσω έχω σκεφτεί αυτό:
https://www.amazon.com/MOTO4U-Universal-Motorcycle-Wheel-Orange/dp/B075QB2NFM
Υπάρχει κάτι άλλο που μπορω να κάνω για να είναι η μηχανή ασφαλής;
Αυτά πιστεύετε ότι με καλύπτουν;
Για μπροστά είναι μια χαρά αυτό. Εγώ δεν δένω την ζάντα αλλά τον άξονα.
Για πίσω αυτό το πράγμα δεν ξέρω αν βολεύει. Αν η μοτο έχει φτεράκι πανω απ τον τροχό δεν θα μπαίνει καν.
Η δουλειά πάντως γίνεται εξ ίσου καλά με 2 ιμάντες που πιάνουν κάπου πίσω στην μηχανή.
harris_x
29/11/2018, 09:48
Εγω το έδενα όπως φαίνεται στις παρακάτω φωτογραφίες:
Με αυτό τον τρόπο δεν συμπιέζονται οι αναρτήσεις.
401623
401624
giorgos.boun
29/11/2018, 10:11
Για μπροστά είναι μια χαρά αυτό. Εγώ δεν δένω την ζάντα αλλά τον άξονα.
Για πίσω αυτό το πράγμα δεν ξέρω αν βολεύει. Αν η μοτο έχει φτεράκι πανω απ τον τροχό δεν θα μπαίνει καν.
Η δουλειά πάντως γίνεται εξ ίσου καλά με 2 ιμάντες που πιάνουν κάπου πίσω στην μηχανή.
Υπάρχει ένα μικρό φτερακι. Δεν ξερω αν θα ενοχλεί.
Πίσω δεν υπάρχει πουθενά κάτι να την πιάσω. Πρέπει να πάω σε κάτι τέτοιο: https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F312020235013
giorgos.boun
29/11/2018, 10:13
Εγω το έδενα όπως φαίνεται στις παρακάτω φωτογραφίες:
Με αυτό τον τρόπο δεν συμπιέζονται οι αναρτήσεις.
401623
401624
Πολύ ωραίο το πίσω αλλά ρε γαμωτο το καινούργιο Daytona δεν έχει άνοιγμα στο ψαλίδι από την δεξιά πλευρά....
Για μπροστά πολύ καλο αλλά πάλι δυστυχώς δεν μπορω να το κάνω. Εκει υπάρχει ο αισθητήρας abs και από την άλλη ο αισθητήρας του traction control.
Μια ερώτηση: Όταν το ανεβάζετε πάνω στο τρέιλερ ταξιδεύετε με ταχύτητα στο κιβώτιο ή είναι λάθος;
Cpt_Slow
29/11/2018, 11:48
πολύ κόπος για 2-3 γύρους που θα αντέξει μέχρι να χαλάσει.
harris_x
29/11/2018, 11:50
πολύ κόπος για 2-3 γύρους που θα αντέξει μέχρι να χαλάσει.
Μη κρίνεις εξ ιδίων, δεν μιλάμε για honda :rolleyes:
giorgos.boun
29/11/2018, 11:54
Δεν μιλάς όμορφα... και αν χαλάσει έχω ένα φίλο με φορτηγό που θα με σπρώχνει
Ασε που και αυτός θελει να μπει στο κλαμπ με τα αγγλακια.
harris_x
29/11/2018, 11:59
Πολύ ωραίο το πίσω αλλά ρε γαμωτο το καινούργιο Daytona δεν έχει άνοιγμα στο ψαλίδι από την δεξιά πλευρά....
Για μπροστά πολύ καλο αλλά πάλι δυστυχώς δεν μπορω να το κάνω. Εκει υπάρχει ο αισθητήρας abs και από την άλλη ο αισθητήρας του traction control.
Με το παραπάνω δέσιμο το μηχανάκι στέκεται από το μπροστινό, το πίσω απλά θέλεις να το κρατήσεις από πιθανή αναπήδηση, ακόμα και από το κάτω μέρος του τροχού να το πιάσεις (χωρίς δηλ. το ψαλίδι), θα είναι μια χαρά.
Μια ερώτηση: Όταν το ανεβάζετε πάνω στο τρέιλερ ταξιδεύετε με ταχύτητα στο κιβώτιο ή είναι λάθος;
Δεν πρόκειται να κουνηθεί το μηχανάκι, οπότε το αν θα έχεις ταχύτητα ή όχι δεν κάνει κάποια διαφορά.
sapila racing
29/11/2018, 12:02
πολύ κόπος για 2-3 γύρους που θα αντέξει μέχρι να χαλάσει.
Εξυπνάδα ήταν αυτό? :rolleyes:
Αυτό το section είναι για track days, όχι για να πετάς μπούρδες.
giorgos.boun
29/11/2018, 12:24
Εξυπνάδα ήταν αυτό? :rolleyes:
Αυτό το section είναι για track days, όχι για να πετάς μπούρδες.
Παιδιά είναι φίλος και με πειράζει...
Γιατί την τελευταία φορά που πήγαμε μαζί το δικό μου έκανε 3 γύρους και έσπασε η επαναφορά των ταχυτήτων. Οπότε ξανα πάνω στο τρέιλερ και τους χάζευα όλη μέρα....
sapila racing
29/11/2018, 12:45
Παιδιά είναι φίλος και με πειράζει...
Γιατί την τελευταία φορά που πήγαμε μαζί το δικό μου έκανε 3 γύρους και έσπασε η επαναφορά των ταχυτήτων. Οπότε ξανα πάνω στο τρέιλερ και τους χάζευα όλη μέρα....
οκ τότε.
Cpt_Slow
29/11/2018, 14:08
ΟΥΦ! Τη γλίτωσα κ εγώ και το κάρο μου.
Με κάτι λιγότερο από 150Ε έχεις και την παρακάτω λύση. Απόλυτα ασφαλής και δοκιμασμένη. Οι ιμάντες στο τιμόνι, καθαρά για ψυχολογικούς λόγους.
401645
giorgos.boun
29/11/2018, 20:43
Με κάτι λιγότερο από 150Ε έχεις και την παρακάτω λύση. Απόλυτα ασφαλής και δοκιμασμένη. Οι ιμάντες στο τιμόνι, καθαρά για ψυχολογικούς λόγους.
401645
Πολύ ωραίο αυτό!!! Το μπροστά είναι σαν αυτό που πήρα. Το πίσω που θα το βρω;;;
Πολύ ωραίο αυτό!!! Το μπροστά είναι σαν αυτό που πήρα. Το πίσω που θα το βρω;;;
Αν θυμάμαι καλά το πήρα από Παπασταύρου, αλλα μία βόλτα στην Καλλιρόης πιστεύω ότι θα βοηθήσει (θεωρώ ότι είσαι Αθήνα).
giorgos.boun
30/11/2018, 00:06
Αν θυμάμαι καλά το πήρα από Παπασταύρου, αλλα μία βόλτα στην Καλλιρόης πιστεύω ότι θα βοηθήσει (θεωρώ ότι είσαι Αθήνα).
Λάθος θεωρείς είμαι Θεσσαλονίκη....
Αν και από ότι βλεπω είναι κάτι σαν τους ιμάντες που πόσταρα πιο πάνω...
harris_x
30/11/2018, 10:23
Με κάτι λιγότερο από 150Ε έχεις και την παρακάτω λύση. Απόλυτα ασφαλής και δοκιμασμένη. Οι ιμάντες στο τιμόνι, καθαρά για ψυχολογικούς λόγους.
401645
νομίζω πως οι ιμάντες στο τιμόνι δεν έχουν μόνο ρόλο ψυχολογικού βοηθήματος, κρατούν και το εμπρός μέρος από πιθανή αναπήδηση!
οπότε όταν το ψυχολογικό σου περάσει :p μη τους αφαιρέσεις :winka:
Λάθος θεωρείς είμαι Θεσσαλονίκη....
Αν και από ότι βλεπω είναι κάτι σαν τους ιμάντες που πόσταρα πιο πάνω...
Δεν κατάφερα να βρώ από που το πήρα, αλλά και οι ιμάντες δεν νομίζω ότι είναι κακή ιδέα. Προσωπικά θα προτιμούσα κάτι τέτοιο:
http://moto-parts.be/en/straps-and-fixation/4556-strap-tyrefix-basic-wheel-motorcycle.html
νομίζω πως οι ιμάντες στο τιμόνι δεν έχουν μόνο ρόλο ψυχολογικού βοηθήματος, κρατούν και το εμπρός μέρος από πιθανή αναπήδηση!
οπότε όταν το ψυχολογικό σου περάσει :p μη τους αφαιρέσεις :winka:
Χάρη μετά από περισσότερα από 15 χρόνια μεταφοράς μοτοσυκλετών με trailer:
1. Επέτρεψέ μου να έχω την δική μου (τεκμηριωμένη αν θέλεις) άποψη).
2. Στην ηλικία μου τα ψυχολογικά δεν φεύγουν εύκολα.
:beer:
harris_x
30/11/2018, 22:14
Χάρη μετά από περισσότερα από 15 χρόνια μεταφοράς μοτοσυκλετών με trailer:
1. Επέτρεψέ μου να έχω την δική μου (τεκμηριωμένη αν θέλεις) άποψη).
2. Στην ηλικία μου τα ψυχολογικά δεν φεύγουν εύκολα.
:beer:
Ή εγω δε καταλαβα τι εγραψες ή εσυ τι έγραψα...
Αυτο που σου λεω παντως ειναι να μη τους αφαιρέσεις...
Btw, τα χρονια δεν μου λένε κατι ;)
Να ρωτήσω εγώ κάτι?
Οι άξονες από τους τροχούς σας είναι τζουφιοι?
Εάν ναι μια καλή πατέντα είναι ντιζά περασμένη ασφάλιση με παξιμάδια για να μην κουνάει δεξιά αριστερά και δέσιμο των ντιζων κάθετα στο τρέιλερ.
Αρκεί οι ντιζες που θα χωράνε να είναι σεβαστης διαστάσεις.
giorgos.boun
01/12/2018, 07:05
Να ρωτήσω εγώ κάτι?
Οι άξονες από τους τροχούς σας είναι τζουφιοι?
Εάν ναι μια καλή πατέντα είναι ντιζά περασμένη ασφάλιση με παξιμάδια για να μην κουνάει δεξιά αριστερά και δέσιμο των ντιζων κάθετα στο τρέιλερ.
Αρκεί οι ντιζες που θα χωράνε να είναι σεβαστης διαστάσεις.
καλημερα,
κουφιος ειναι, με αντιστρεπτικη. Αλλα δεν καταλαβα τι εννοεις με τις ντιζες...
giorgos.boun
01/12/2018, 10:57
Με κάτι λιγότερο από 150Ε έχεις και την παρακάτω λύση. Απόλυτα ασφαλής και δοκιμασμένη. Οι ιμάντες στο τιμόνι, καθαρά για ψυχολογικούς λόγους.
401645
Πάντως δεν ξερω αλλά νομίζω έχει δικιο ο Χάρης.
Αν βγάλεις τον ιμάντα μπροστά κρατάει κάτι την μηχανή ως προς την κατακόρυφη αναπήδηση του εμπρός μέρους;
stamatisx
01/12/2018, 11:37
Γιώργο αγχώνεσαι χωρίς λόγο
401699
401700
2 απλούς ιμάντες χρειάζεσαι να πιάσουν στο υποπλαίσιο και να σπρώχνουν προς τα κάτω και μπροστά. Χούφτα έχεις μπροστά δεν πάει πουθενά το μηχανάκι.
καλημερα,
κουφιος ειναι, με αντιστρεπτικη. Αλλα δεν καταλαβα τι εννοεις με τις ντιζες...
αφού έχεις μπροστά χούφτα ότι λέει ο stamatissx, είναι το πιο απλό....
για την ιστορία τώρα η ντιζα μέσα από τον άξονα σας βγάζει από τα έξοδα και το άγχος μην συμπιεστούν οι αναρτήσεις μην φορτίζεις το υποπλαισιο άσκοπα και άλλα τέτοια , κάποιος είπε και για αισθητήρα abs ότι τον ενοχλεί
εάν χωράει ντιζα από M12 και πάνω είναι ταμάμ πιο μικρή διάμετρο δεν θα αντέξει και θα λυγίσει στα σημεία δεσίματος
.401702
giorgos.boun
02/12/2018, 08:01
αφού έχεις μπροστά χούφτα ότι λέει ο stamatissx, είναι το πιο απλό....
για την ιστορία τώρα η ντιζα μέσα από τον άξονα σας βγάζει από τα έξοδα και το άγχος μην συμπιεστούν οι αναρτήσεις μην φορτίζεις το υποπλαισιο άσκοπα και άλλα τέτοια , κάποιος είπε και για αισθητήρα abs ότι τον ενοχλεί
εάν χωράει ντιζα από M12 και πάνω είναι ταμάμ πιο μικρή διάμετρο δεν θα αντέξει και θα λυγίσει στα σημεία δεσίματος
.401702
401709
Οπως βλεπεις σε μενα δεν γινετε εκτος και αν αρχισεις να λυνεις πριν ανεβασεις την μηχανη...
εχω καταληξει οτι πρεπει να κανω μια ραγα για την πισω ροδα 30-40 ποσντους για να αποφυγω την οριζοντια κινηση του πισω μερους.
και εναν ιμαντα περασμενο απο το υποπλαισιο για επιπλεον προστασια στο πανω-κατω και θα ειναι ενταξη.
Τελικα μαλλον χωρις κανεναν ιμαντα δεν γινετε να μεταφερεις εκτος και αν πας σε κατι σαν το αυτο https://www.revzilla.com/motorcycle/pit-bull-trailer-restraint
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.