View Full Version : Βελονες καρμπυρατερ Factory pro για ΚΤΜ 950 Adventure
crfouras
18/06/2013, 14:12
Βρίσκομαι σε διαδικασία αναβάθμισης της καλής μου, όπου πρόσφατα της αγορασα ένα φιλτρο ανοιχτού τύπου της Rotweiller:evil: κ σκοπεύω να συνδιασω την τοποθέτηση του με καινούργιες βελονες κ τα συναφή με αυτά της Factory pro. Εχει κανείς εικόνα αν τα εισάγει κάποιος Ελλάδα, ή θα παραγγειλω πάλι απο το Internet????
Ευχαριστω......
Χωρίς να θέλω να σε αποθαρρύνω, μάλλον θα πρέπει να αλλάξεις το πρώτο κομματι της υπογραφής σου σε κάτι σαν: "Όταν αλλάζουν το φίλτρο και οι βελόνες"
crfouras
18/06/2013, 22:55
Χωρίς να θέλω να σε αποθαρρύνω, μάλλον θα πρέπει να αλλάξεις το πρώτο κομματι της υπογραφής σου σε κάτι σαν: "Όταν αλλάζουν το φίλτρο και οι βελόνες"
Γιατί mr Oldman το λες αυτό;;
Υπάρχει πολύ πράγμα στο advrider για το ένα λόγω φιλτρο κ τις απαραίτητες ρυθμίσεις των καρμπυρατερ με άριστα αποτελέσματα κ μάλιστα τα αποτελέσματα αναλογικά κ με το κόστος ειναι εντυπωσιακά!!!
Γιατί αυτή η αρνητικοτητα;;;
Μήπως ζουλευουμε;;;;:D
Δε με βοηθησες πάντως στο αν τα εισάγει κάποιος Ελλάδα!!!!
crfouras
18/06/2013, 22:57
@oldman. Η περιπέτεια ειναι εκεί έξω, αρκεί να ψάξεις να την βρεις......
Lioulios
19/06/2013, 00:34
Mην ακούς κανένα μαι μη μασάς ...
Του χεις αλλάξει τα φώτα , εκεί θα κολήσεις τώρα ;
Εύχομαι η μόντα να γίνει γρήγορα και εύκολα και κράτα μας ενήμερους για τα αποτελέσματα .
...Είσαι όμως και συ ανύσηχο πνεύμα βρε αδερφάκι μου !!! Μες στην περιπέτεια ... Αν για άλλους έχει πεθάνει , εσύ κράτα το γερά .
PalLoukiLuke
19/06/2013, 08:22
...το εχεις ηδη παραγγειλει απο νετ..
crfouras
19/06/2013, 08:46
Ετσι για να γουστάρουμε κ λίγο.....
http://m.youtube.com/watch?feature=related&v=lvErU3UYr-s
Θα παραγγειλω τα Factory pro κ σύντομα θα έχετε update για το αποτέλεσμα, ευχαριστω για την βοηθεια
μωρε θα μπλεξεις. εχε υποψιν σου μεγααααλη υπομονη και ηρεμια!!!!
ψοφας παντως για τετοια!!
crfouras
19/06/2013, 23:24
μωρε θα μπλεξεις. εχε υποψιν σου μεγααααλη υπομονη και ηρεμια!!!!
ψοφας παντως για τετοια!!
Εντάξει για μπλεξιμο δεν το βλέπω μωρε, μιας κ ήδη σου δίνουν έτοιμο τσεκαρισμενο σεταρισμα για τα καρμπυρατερ, οπότε δεν βλέπω να έχω θέματα λειτουργειας κ απόδοσης, απλά ψάχνω να βάλω τις βελονες της factory pro, μιας κ κατασκευάζονται απο τιτανιο......:D
Οτι ψαχνομαι τωρα, εεεε λιγάκι όσο μπορώ κ επιτρέπεται γιατί υπάρχουν κάποιοι άλλοι εδώ μέσα που ακόμα κ στον ύπνο τους σκέφτονται την επόμενη μοντιφια!!!!!
Πάντως με κόσμο απο advrider που μίλησα κ με τον cj που αυτός κ αν έχει κάνει τα άπειρα κ έχει φτιάξει επίσης άπειρα για τα 950-990, μου έστειλε ρυθμίσεις, δυναμομετρησεις κ ότι άλλο είχε για να ψηθω τελικά!!!! Ευελπιστώ σύντομα να σας έχω νέα απο το δυναμομετρο!!!!!
crfouras
19/06/2013, 23:28
μωρε θα μπλεξεις. εχε υποψιν σου μεγααααλη υπομονη και ηρεμια!!!!
ψοφας παντως για τετοια!!
Γιαννάκη τέκνο μου θέλεις μήπως να μπλεξουμε τα μπουτια μας πάνω σε κανά δυναμομετρο, AFR κ βελονες καρμπυρατερ να τσουλανε πάνω στον πάγκο εργασίας ξαχνοντας την καταλληλότερη "νύφη";;;;
Γειά χαρά,
Μπορείς να αποκαλύψεις τις ρυθμίσεις-ζιγκλέρωμα του καρμπυρατέρ που σου προτείνει ο CJdesign?
Γειά χαρά,
Μπορείς να αποκαλύψεις τις ρυθμίσεις-ζιγκλέρωμα του καρμπυρατέρ που σου προτείνει ο CJdesign?
:)
@ Crfouras, αν παραγγειλεις βελονες και ζιγκλερ για το rotweiler/itg ειμαι κι εγω μεσα να μοιραστουμε τα εξοδα (αν θες).
@ Oldman & λοιποι, δοκιμασμενη λυση, νεμα προμπλεμα.
:)
@ Oldman & λοιποι, δοκιμασμενη λυση, νεμα προμπλεμα.
Εμείς πάλι θα σας αγαπάμε...;)
Ktm.Prestige
20/06/2013, 12:00
Με ενα γρήγορο υπολογισμό πιάνεις τα 400-450 ευρώ.
Δε ξέρω αλλα γιατί δε ψάχνεις τα βρεις μετ/να FCR να τα κουμπώσεις?Πιθανολογώ οτι θα είσαι στα ίδια περίπου (ως προς δύναμη-ρεπρίζ)
και παίζουν περίπου σε αυτές τις τιμές.
crfouras
20/06/2013, 15:59
Γειά χαρά,
Μπορείς να αποκαλύψεις τις ρυθμίσεις-ζιγκλέρωμα του καρμπυρατέρ που σου προτείνει ο CJdesign?
Εν αρχη μου προτεινε να παρω το ετοιμο σeτακι που προσφερει απο το intern-ετικο του καταστημα......της ταξεως των 140 περιπου δολλαριων......αλλα λογω του οτι του ειπα οτι ειχα παραγγειλει ηδη την κασετινα της Factory pro, μου εδωσε εναν μπουσουλα για να ξεκινησω με: main εμπρος 175, main πισω 172, βελονα στην 3 θεση και pilot jet 45. Τωρα IMS και τα σχετικα ειναι στο ψαξε δοκιμασε. Τις ιδιες ρυθμισεις παντως μου ειχανε στειλει κ απο το KTMtwins.....
Τωρα σκοπευω σε πρωτο χρονο να βαλω φιλτρο, βελονες κτλ κτλ και μετα να απευθυνθω σε καποιον ο οποιος θα αναλαβει την δυναμομετρηση, την αναλυση καυσαεριων (AFR) και τελος την επιτοπου αλλαγη ρυθμιση αν αυτο χρειαστει. Με βλεπω προς Powerhouse πλευρα παντως.....
:)
@ Crfouras, αν παραγγειλεις βελονες και ζιγκλερ για το rotweiler/itg ειμαι κι εγω μεσα να μοιραστουμε τα εξοδα (αν θες).
@ Oldman & λοιποι, δοκιμασμενη λυση, νεμα προμπλεμα.
DrBig εχεις πμ..
Εμείς πάλι θα σας αγαπάμε...;)
Παροτι θα κερναει τσαγακια.......εσεις να τον αγαπατε????? Πρεπει να ειναι πολυ καλο παιδι.....:lol::lol:
Με ενα γρήγορο υπολογισμό πιάνεις τα 400-450 ευρώ.
Δε ξέρω αλλα γιατί δε ψάχνεις τα βρεις μετ/να FCR να τα κουμπώσεις?Πιθανολογώ οτι θα είσαι στα ίδια περίπου (ως προς δύναμη-ρεπρίζ)
και παίζουν περίπου σε αυτές τις τιμές.
Τα FCR που προτεινεις ηταν μια ενδεχομενη λυση την οποια ειχα σκεφτει, αλλα μετα απο ψαξιμο διαπιστωσα οτι το κοστος ειναι πολυ παραπανο απο τα 400-500ευρω και μιλαμε παντα για μεταχειρισμενα, κατι το οποιο δεν ηθελα να ρισκαρω......γιατι καινουργια ουτε κουβεντα....πανακριβα. Επισης ειναι τρομερα ευαισθητα ως προς τις ρυθμισεις τους αλλα κ επιρεαζονται τρομερα υπο εναλλαγες υψομετρου/βαρομετρικες, θερμοκρασια περιβαλλοντος, ειδικα τους χειμερινους μηνες. Ας μην ξεχνας κ την αυξηση της κταναλωσης, κατι το οποιο δεν συμβαινει στην περιπτωση που χρησιμοποιησεις το φιλτρο. Μαλιστα σε καποιες περιπτωσεις μιλανε κ για αυξηση αυτονομιας......Τωρα το κοστος για φιλτρο(Rotweiller) κ βελονες (Factory pro), ειναι 299$ και 99$ αντιστοιχα, συν περι τα 50$ εξοδα αποστολης ..... ειναι το συνολο σε ευρα 338........!!! Αν λαβεις κιολας υποχην οτι χανει κ 2-2,5kgr σε βαρος μετα την αφαιρεση απο το φιλτρο κουτι.....εισαι κερδισμενος απο οπου κ να το κοιταξεις.;)
Εν αρχη μου προτεινε να παρω το ετοιμο σeτακι που προσφερει απο το intern-ετικο του καταστημα......της ταξεως των 140 περιπου δολλαριων......αλλα λογω του οτι του ειπα οτι ειχα παραγγειλει ηδη την κασετινα της Factory pro, μου εδωσε εναν μπουσουλα για να ξεκινησω με: main εμπρος 175, main πισω 172, βελονα στην 3 θεση και pilot jet 45. Τωρα IMS και τα σχετικα ειναι στο ψαξε δοκιμασε. Τις ιδιες ρυθμισεις παντως μου ειχανε στειλει κ απο το KTMtwins.....
Τωρα σκοπευω σε πρωτο χρονο να βαλω φιλτρο, βελονες κτλ κτλ και μετα να απευθυνθω σε καποιον ο οποιος θα αναλαβει την δυναμομετρηση, την αναλυση καυσαεριων (AFR) και τελος την επιτοπου αλλαγη ρυθμιση αν αυτο χρειαστει. Με βλεπω προς Powerhouse πλευρα παντως.....
DrBig εχεις πμ..
Παροτι θα κερναει τσαγακια.......εσεις να τον αγαπατε????? Πρεπει να ειναι πολυ καλο παιδι.....:lol::lol:
Τα FCR που προτεινεις ηταν μια ενδεχομενη λυση την οποια ειχα σκεφτει, αλλα μετα απο ψαξιμο διαπιστωσα οτι το κοστος ειναι πολυ παραπανο απο τα 400-500ευρω και μιλαμε παντα για μεταχειρισμενα, κατι το οποιο δεν ηθελα να ρισκαρω......γιατι καινουργια ουτε κουβεντα....πανακριβα. Επισης ειναι τρομερα ευαισθητα ως προς τις ρυθμισεις τους αλλα κ επιρεαζονται τρομερα υπο εναλλαγες υψομετρου/βαρομετρικες, θερμοκρασια περιβαλλοντος, ειδικα τους χειμερινους μηνες. Ας μην ξεχνας κ την αυξηση της κταναλωσης, κατι το οποιο δεν συμβαινει στην περιπτωση που χρησιμοποιησεις το φιλτρο. Μαλιστα σε καποιες περιπτωσεις μιλανε κ για αυξηση αυτονομιας......Τωρα το κοστος για φιλτρο(Rotweiller) κ βελονες (Factory pro), ειναι 299$ και 99$ αντιστοιχα, συν περι τα 50$ εξοδα αποστολης ..... ειναι το συνολο σε ευρα 338........!!! Αν λαβεις κιολας υποχην οτι χανει κ 2-2,5kgr σε βαρος μετα την αφαιρεση απο το φιλτρο κουτι.....εισαι κερδισμενος απο οπου κ να το κοιταξεις.;)
Θα σε παρω μεσα στη μερα να συνενοηθουμε....
Εμείς πάλι θα σας αγαπάμε...;)
words, words, words...
words, words, words...
Αυτό να το πεις όταν θα αρχίσουν οι ιστορίες με το volumetric efficiency του φιλτροκουτιού και πόσο τσαμπα ή όχι πήγε το "βελόνιασμα" ...:smokin:
Ktm.Prestige
21/06/2013, 16:52
Πάντως το βίντεο είναι εντυπωσιακό.....το πόσο "τερματίζει" τόσο γρήγορα μου έκανε εντύπωση....θετική φυσικά.
:)
Για παίξτε καλά μου καρμπυτεράκια!
Αυτό να το πεις όταν θα αρχίσουν οι ιστορίες με το volumetric efficiency του φιλτροκουτιού και πόσο τσαμπα ή όχι πήγε το "βελόνιασμα" ...:smokin:
Πριν καταληξουν τα αμερικανακια στις ρυθμισεις που συζηταμε εγραψαν χιλιομετρα με wideband και επαιξε και αγωνας στο baja. Την προηγουμενη φορα που εμπιστευτηκα τους εν λογω ντεβελοπερς για το ιδιο μηχανακι εμεινα απολυτα ικανοποιημενος απο το αποτελεσμα και δεν βρισκω τον λογο να μη μεινω και τωρα.
sminarxos
22/06/2013, 12:18
Τωρα το κοστος για φιλτρο(Rotweiller) κ βελονες (Factory pro), ειναι 299$ και 99$ αντιστοιχα, συν περι τα 50$ εξοδα αποστολης ..... ειναι το συνολο σε ευρα 338........!!! Αν λαβεις κιολας υποχην οτι χανει κ 2-2,5kgr σε βαρος μετα την αφαιρεση απο το φιλτρο κουτι.....εισαι κερδισμενος απο οπου κ να το κοιταξεις.;)
Παίζει και αυτό: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=870579&highlight=sporting
Χρησιμοποιεί το ίδιο φίλτρο που χρησιμοποιεί και η CPR για το Rotteiler.
Ή εναλλακτικά
http://www.merlinmotorsport.co.uk/p148/ITG-FILTER-JC30-65/product_info.html
http://www.merlinmotorsport.co.uk/p18/BASE-PLATE-BLANK-ALLOY/product_info.html και κάνεις μόνος σου τις τρύπες. Εγώ αυτό έκανα.
Με 175 main, 42 pilot, factory pro βελόνες στη δεύτερη, και 3,5mm έως 4mm τα φλοτέρ, το μηχανάκι ξυρίζει παντού, ειδικά ψηλά.
Και είναι και φοβερά οικονομικό.
crfouras
22/06/2013, 13:49
Παίζει και αυτό: http://advrider.com/forums/showthread.php?t=870579&highlight=sporting
Χρησιμοποιεί το ίδιο φίλτρο που χρησιμοποιεί και η CPR για το Rotteiler.
Ή εναλλακτικά
http://www.merlinmotorsport.co.uk/p148/ITG-FILTER-JC30-65/product_info.html
http://www.merlinmotorsport.co.uk/p18/BASE-PLATE-BLANK-ALLOY/product_info.html και κάνεις μόνος σου τις τρύπες. Εγώ αυτό έκανα.
Με 175 main, 42 pilot, factory pro βελόνες στη δεύτερη, και 3,5mm έως 4mm τα φλοτέρ, το μηχανάκι ξυρίζει παντού, ειδικά ψηλά.
Και είναι και φοβερά οικονομικό.
Το ITG θα βάλει ο DrBig, ενώ βάση πήρε απο κάποιον έτοιμη απο ότι καταλαβα απο
κάποιον συμφορουμιτη απο το advrider.
Γιατί όμως έχεις βάλει 175main μπρος πίσω;
Εμένα μου πρότειναν 172-175 και pilots 45ρια.
Έχεις προβεί σε δυναμομετρηση κ AFR?
Κατανάλωση έχει μείνει η ίδια όπως υποστηρίζουν
Και οι υπόλοιποι;
sminarxos
22/06/2013, 15:01
Το ITG θα βάλει ο DrBig, ενώ βάση πήρε απο κάποιον έτοιμη απο ότι καταλαβα απο
κάποιον συμφορουμιτη απο το advrider.
Γιατί όμως έχεις βάλει 175main μπρος πίσω;
Εμένα μου πρότειναν 172-175 και pilots 45ρια.
Έχεις προβεί σε δυναμομετρηση κ AFR?
Κατανάλωση έχει μείνει η ίδια όπως υποστηρίζουν
Και οι υπόλοιποι;
Λογικά από τον ίδιο που έβαλα στο πρώτο link. Πουλάει το ίδιο προϊόν στη μισή τιμή. Εγώ θα τον προτιμούσα.
H διαφορά στο νούμερο του ζιγκλέρ είναι θέμα του φιλτροκουτιού, τουλάχιστον έτσι ισχυρίζονται στο advrider.
Όπως και να έχει είναι μικρή η διαφορά 172-175, δεν θα έχεις πρόβλημα.
Δεν έχω μετρήσει afr αλλά από τα μπουζί που κοίταξα πολλές φορές είναι άψογο, + οτι δεν ζεσταίνεται περισσότερο από πριν, πράγμα που θα έκανε αν
ήταν φτωχό.
Αν ανεβαίνεις σε υψόμετρο(1200+) με τα 45 pilot θα έχεις θέματα.
Ktm.Prestige
23/06/2013, 01:03
Μπορείς να μας παραθέσεις ενα link με τις factory Pro βελόνες , έτσι για να εχουμε μια εικόνα?
Επειδή θα θέλαμε να δούμε όλο το σετ που μας έβαλες στη πρίζα. :evil:
crfouras
23/06/2013, 01:44
Μπορείς να μας παραθέσεις ενα link με τις factory Pro βελόνες , έτσι για να εχουμε μια εικόνα?
Επειδή θα θέλαμε να δούμε όλο το σετ που μας έβαλες στη πρίζα. :evil:
http://www.factorypro.com/ το επίσημο site κ το σετακι http://www.ktmtwins.com/factory-ktm-950-adventure-950-super-enduro-950-supermoto-config-1-1-supersport-titanium-jet-kit.
Γενικά πάντως υπάρχουν παρα πολλές πληροφορίες τόσο για το φιλτρο, αλλά κ τις βελονες της factory. Αν θες σου κάνω forward ότι έχω βρει......αν κ κάποιοι άλλοι θα έπρεπε να έχουν πρώτο λόγο εδώ μέσα....gefr, DrBig....:rolleyes:
Δεν εχω να πω κατι παραπανω απο τον Λευτερη. Μπορουμε ομως να τα συμμαζεψουμε λιγο.
950
-Βαση και φιλτρο ειτε CPR-Rotweiler ειτε απο εδω http://advrider.com/forums/showthread.php?t=870579
-jetkit ειτε απο advmachines, ειτε factorypro, ειτε μαμα με αλλαγες στη θεση των βελονων και μεγαλυτερα main jets.
990
-Βαση+φιλτρο+χαρτης απο CPR, ειτε βαση απο gefr + φιλτρο ITG και χαρτη απο δυναμομετρο.
Τα CPR φιλτρα τα φτιαχνει η ITG και ειναι ακριβως τα ιδια με μικρη διαφορα στις διαστασεις (αν θυμαμαι καλα την πληροφορια του gefr) ισα για να λενε οτι καναν κατι που να δικαιολογει την παραπανω τιμη. Η βαση της CPR ειναι πολυεστερικη, οι αλλες αλουμινενιες.
Διαλεγετε και περνετε.
Καποια στιγμη μεσα στον Αυγουστο-Σεπτεμβρη, καυσωνων επιτρεποντων, θα εχουμε χαρτη για 990R και ακραπες απο PCV+autotune. Θα εχει ενδιαφερον να δουμε σκαταναλωσεις κλπ και θα ανοιξουμε θρεντ με την ολη πορεια. Ειναι πιθανο ο χαρτης να μπορει να μεταφερθει και στο TuneEcu, αλλα σε καθε περιπτωση, οι ψεκαστοι καλο θα ειναι να μπουν σε δυναμομετρο γιατι οι ρυθμισεις ψεκασμου δεν συγωρουνε μεταξυ διαφορετικων μηχανων οσο αποτελεσματικα στα καρμπυρατερ.
Ktm.Prestige
23/06/2013, 20:35
Μπράβο ρε κοπέλια.
Ευχαριστούμε για τις info!
:beer: (ρακάκι)
Μετα απο μερικες βολτες με ITG και συνδεδεμενο wideband εχω να αναφερω.
1) Καθε μηχανακι ως γνωστον ειναι διαφορετικο, αλλα με ενα τοσο ελευθερο φιλτρο οι διαφορες φαινονται ακομα περισσοτερο. Για παραδειγμα στο advrider η προτεινομενη θεση στις βελονες ειναι η #3 και το δικο μου θελει #5 (δηλαδη τερμα πλουσια slides). Αυτο ειναι και ενδειξη βαρβατιλας κινητηρα (ας οψεται το στρωσιμο ΟΧΙ συμφωνα με το μανουαλ). Ενδεικτικα, με τις βελονες στην #3 και βιαια ανοιγματα ειχα afr πανω απο 17-18, στην #4 γυρω στο 15-16 και στην #5 βλεπω περιπου 13. Αυτα σε υψομετρο 0 και θερμοκρασια 10C.
2) Τα 45ρια slows δεν μ'αρεζουν. Εμπλουτιζουν πολυ τα μικρα ανοιγματα με αποτελεσμα να πρεπει να κατεβουν οι βελονες κατω απο το ιδανικο σημειο, πραγμα που δημιουργει lean spots σε μεγαλυτερα ανοιγματα. Τα 42ρια (μαμα) εχουν πολυ καλλιτερη συμπεριφορα με το ITG και δινουν στις βελονες μεγαλυτερο ευρος λειτουργιας. Αυτο το τελευταιο σημαινει οτι το καλλιτερα αυτο-ρυθμιζομενο κυκλωμα στα καρμπυρατερ (οι βελονες) αποκτουν μεγαλυτερο ευρος λειτουργιας, πραγμα που θελουμε.
3) Προς το παρον τα κυρια ζιγκλερ ειναι 182/180 αλλα δεν εxω ακομα βολταρει σε παρατετεμενα φουλ γκαζια για να ξερω τι AFR εχω ακριβως.
4) Η μηχανη πεταει=σηκωμαρες του μπροστινου με 3η στο ιδιο γραναζωμα που προηγουμενως σηκωνοταν μονο με 2α.
5) Το συγκεκριμενο φιλτρο ειναι rated για καμια 300ρια αλογα, πραγμα που σημαινει οτι θα περασουν πολλα χιλιομετρα μεχρι να χρειαστει καθαρισμα.
Σοβαρες ενδειξεις περι καταναλωσης δεν εχω ακομα, αλλα πανω κατω το λαμπακι αναβει στα ιδια χιλιομετρα με πριν. Παντως το σιγουρο ειναι οτι επιτρεπεται πλεον μακρυτερο γραναζωμα για τα ιδια γκαζια πραγμα που θα ριξει τελικα λιγο την καταναλωση.
Συμπερασματικα απο την μεχρι τωρα εμπειρια μου απο τα καρμπυρατερ του 950 και εχοντας δοκιμασει αρκετες διαφορετικες λυσεις (παιζει να εχω λυσει τη μηχανη καμια 50ρια φορες) που αριθμουν μαμα φιλτροκουτι, φιλτροκουτι με προφιλτρο H2W και τωρα το ITG θα ελεγα οτι αξιζει τον κοπο μονο για οσους εχουν βιδα με το ξεβιδωμα και την ρυθμιση (πιστευω πχ οτι το καλοκαιρι θα πρεπει να ανεβασω τις βελονες μια θεση) γιατι δεν ειναι λυση plug & play. Τουλαχιστον στο δικο μου μηχανακι δεν ηταν. Οταν ομως ερθει εκει που πρεπει να ειναι, τοτε σχεδον συγκρινεται με FCR χωρις τα προβληματα των FCR. Για τους υπολοιπους, πιστευω οτι το προφιλτρο H2W με τα αναλογα σωθικα καρμπυρατερ ειναι ο,τι καλλιτερο και οικονομικοτερο μπορουν να κανουν για να βελτιωσουν την καυση τους (αν δεν τους πειραζει να χασουν κατι τις στα ψηλα), με δευτερη λυση αυτη του DNA (η και μαμα φιλτρο) + βελονες factory pro. Το H2W ειναι plug&play γιατι βασιζεται σε ελαφρο πνιξιμο της αναπνοης με αποτελεσμα να συμπιεζονται οι οποιες διαφορες απο μηχανακι σε μηχανακι. Σχετικα με την καταναλωση, πιστευω οτι αν διαθεσει κανεις χρονο για σωστη ρυθμιση στο μαμα κουτι θα μπορει να πετυχει λιγο καλλιτερη απο το ITG. Εδω εχω μια μη τεσταρισμενη υποθεση, η οποια εχει να κανει με το οτι το συνολο σνορκελ-φιλτροκουτι επιτρεπει πιο φτωχα μειγματα σε σταθερη πορεια για δεδομενα πλουσιοτερα μειγματα που χρειαζονται κατα την επιταχυνση, με τα ιδια σεττινγκς.
Αυτα προς το παρον και καλη χρονια να εχουμε!
indianos950
01/01/2014, 12:34
Γιατρέ μου νοσταλγώ το 950 και την smooth λειτουργία του. Το 990 χαμηλά ειναι απαράδεκτο στην απόκριση φοβάσαι να αγγίξεις το γκριπ του γκαζιου
Γιατρέ μου νοσταλγώ το 950 και την smooth λειτουργία του. Το 990 χαμηλά ειναι απαράδεκτο στην απόκριση φοβάσαι να αγγίξεις το γκριπ του γκαζιου
Ολα διορθωνονται, αρκει να συνδεθεις με την ECU....
indianos950
01/01/2014, 16:56
Ολα διορθωνονται, αρκει να συνδεθεις με την ECU....
Εχω συνδεθεί με την βοήθεια φίλου και εχω περάσει τον χάρτη για τις εξατμησεις χωρίς να καταργησω αισθητήρες οξυγόνου λ η κάτι άλλο. Λειτουργεί μαμά μονο ποιο πλούσιο.
Παρόλα αυτα από τέρμα κλειστό στο ελάχιστο άνοιγμα του γκαζιου συμπεριφέρεται λιγο απότομα
Δεν θυμάμαι του πότε είναι το 990 σου (θα πρέπει να ενημερώσεις τα στοιχεία σου) αλλά θυμάμαι οτι οι χάρτες του 07/08 είχαν κάποια βελτίωση...
Allst@rf
01/01/2014, 18:03
Ειχα ρωτησει μια φορα τον εξουσιοδοτημενο που εκανα σερβις το 990 αυτο ακριβως το ζητημα περι αποτομου στο ελαχιστο γκαζι και μου ειχε απαντησει οτι αν θελω αποκριση τετρακυλινδρου στο δικυλινδρο μηχανακι μου τοτε να παω να αγορασω ενα τετρακυλινδρο ...:bawl:
Υγ.οι γνωστες των εξουσιοδοτημενων πιστευω να καταλαβατε για ποιον μιλαω...:D
Παρόλα αυτα από τέρμα κλειστό στο ελάχιστο άνοιγμα του γκαζιου συμπεριφέρεται λιγο απότομα
Δοκίμασε τις οβάλ πεταλούδες, εγώ είδα αρκετή βελτίωση σε αυτό το θέμα και το κόστος είναι μικρό ωστε να αξίζει το πείραμα.
http://www.motohooliganperformance.com/store/index.php?route=product/product&path=40&product_id=59
Γνώμη μου είναι
Να αγοραστεί το κιτ με τα fcr από τον cosentino
http://cosentino-engineering.myshopify.com/products/the-full-monty
Αν έχεις 990 πετάς οξω τον ψεκασμο...
Εχω πλεον μια ιδεα για τη σκαταναλωση του 950 με ITG, ουχι σε συνθηκες ταξιδιου αλλα σε αντρικα χουφτωματα για ελεγχο του ζιγκλερωματος και AFR και ειναι περιπου 9λτ/100κμ (5ες και 6ες δεν επαιξαν). Με αλλα λογια παραπανω δε παει. Αν συγκρινω τα αναλογα με το H2W το ταξιδι στα 140-160 θα κυμαινεται στα 6-7λτ/100. Το θεωρω απολυτως νορμαλ δεδομενης της εκκρινομενης αδρεναλινης.
crfouras
10/01/2014, 10:28
Εχω πλεον μια ιδεα για τη σκαταναλωση του 950 με ITG, ουχι σε συνθηκες ταξιδιου αλλα σε αντρικα χουφτωματα για ελεγχο του ζιγκλερωματος και AFR και ειναι περιπου 9λτ/100κμ (5ες και 6ες δεν επαιξαν). Με αλλα λογια παραπανω δε παει. Αν συγκρινω τα αναλογα με το H2W το ταξιδι στα 140-160 θα κυμαινεται στα 6-7λτ/100. Το θεωρω απολυτως νορμαλ δεδομενης της εκκρινομενης αδρεναλινης.
Κ όλα αυτά με 42ρια κ 180/182;;;
Λέγε!!!!!!!:evil:
amyroukai
10/01/2014, 11:20
Γνώμη μου είναι
Να αγοραστεί το κιτ με τα fcr από τον cosentino
http://cosentino-engineering.myshopify.com/products/the-full-monty
Αν έχεις 990 πετάς οξω τον ψεκασμο... Αυτός δεν είχε βάλει choke στο 2Χ2 που είχαν φτιάξει με τον άλλο τον τρελό που έλυσε το 950 για καθάρισμα και το έδενε πειράζοντάς το για 3-4 χρόνια; Στο κιτ δεν το έχει σαν επιλογή, περίεργο.
Κ όλα αυτά με 42ρια κ 180/182;;;
Λέγε!!!!!!!:evil:
Ακομα δεν εχω καταληξει στα mains γιατι δεν εχω βγει εθνικη. Επισης, οπως εχω καταλαβει και απο γραφομενα αλλων ITGηδων, το καθε μηχανακι ειναι διαφορετικο, οποτε μονο στο δρομο θα καταλαβεις τι δουλευει για σενα. Το καλο ειναι οτι πλεον λογω της ευκολης προσβασης σε μια-μιαμιση ωρα αλλαζω ζιγκλερ, εκει που πριν ηθελα μια μερα. Οποτε βρες χρονο και θα σε σαξουμε. Στα adventure μαλιστα νομιζω σηκωνονται τα καρμπυρατερ μονο βγαζοντας το δεξι τεποζιτο, οποτε τα πραγματα γινονται ακομα πιο ευκολα και γρηγορα.
ΥΓ
Εγω πρεπει να χρησιμοποιησω 42ρια γιατι χρειαζομαι πολυ σηκωμενες βελονες, αν το δικο σου παιζει εξισου καλα σε πιο κατω θεση, τοτε θα βαλεις 45ρια και ως εκ τουτου θα εχεις αλλα mains.
indianos950
Εχω συνδεθεί με την βοήθεια φίλου και εχω περάσει τον χάρτη για τις εξατμησεις χωρίς να καταργησω αισθητήρες οξυγόνου λ η κάτι άλλο. Λειτουργεί μαμά μονο ποιο πλούσιο.
Παρόλα αυτα από τέρμα κλειστό στο ελάχιστο άνοιγμα του γκαζιου συμπεριφέρεται λιγο απότομα
Μήπως να ρίξεις και μιά ματιά στο TPS σου. Τί βολτάζ σου δείχνει το Tuneecu?
Εχω συνδεθεί με την βοήθεια φίλου και εχω περάσει τον χάρτη για τις εξατμησεις χωρίς να καταργησω αισθητήρες οξυγόνου λ η κάτι άλλο. Λειτουργεί μαμά μονο ποιο πλούσιο.
Παρόλα αυτα από τέρμα κλειστό στο ελάχιστο άνοιγμα του γκαζιου συμπεριφέρεται λιγο απότομα
Το αποτομο δυσκολα το αποφευγεις με μαμα λαμδα on
Μήπως να ρίξεις και μιά ματιά στο TPS σου. Τί βολτάζ σου δείχνει το Tuneecu?
Θα το κοιταξω, αλλα οχι με tuneEcu, ξεχασες οτι εχω καρμπς!
Δοκίμασε τις οβάλ πεταλούδες, εγώ είδα αρκετή βελτίωση σε αυτό το θέμα και το κόστος είναι μικρό ωστε να αξίζει το πείραμα.
http://www.motohooliganperformance.com/store/index.php?route=product/product&path=40&product_id=59
Το κοστος ειναι ακομα μικροτερο αν τις ξεβιδωσει τελειως.
Το κοστος ειναι ακομα μικροτερο αν τις ξεβιδωσει τελειως.
αν κάνεις μόνο αυτό και όχι τα υπόλοιπα που προτείνες στο άλλο thread τότε μόνο χάνει, δε κερδίζει
αν κάνεις μόνο αυτό και όχι τα υπόλοιπα που προτείνες στο άλλο thread τότε μόνο χάνει, δε κερδίζει
Εννοεις μονο λαμδα και πεταλουδες με καταλληλο χαρτη?
Εννοεις μονο λαμδα και πεταλουδες με καταλληλο χαρτη?
του προτείνεις να βγάλει τελείως τις δευτερεύουσες? αν ναι τότε λέω οτι αν κάνει μόνο αυτό χωρίς χάρτη και λάμδα δε κερδίζει τίποτα . ίσα ίσα που μπορεί να είναι και χειρότερο το σκορτάρισμα.
παρεπιπτώντος δε μπορώ να καταλάβω γιατί όταν κάνεις reset τον εγκέφαλο (15 λ idle) για καμπόσες μέρες το μηχανάκι μεταμορφώνεται (προς το καλύτερο φυσικά - μιλάμε για ένα γλυκίτατο απόκρισμα) χωρίς να αλλάξεις τίποτα άλλο. μετά απο λίγο καιρό ξαναμαθαίνει τις άσχημες συνήθειες του.
του προτείνεις να βγάλει τελείως τις δευτερεύουσες? αν ναι τότε λέω οτι αν κάνει μόνο αυτό χωρίς χάρτη και λάμδα δε κερδίζει τίποτα . ίσα ίσα που μπορεί να είναι και χειρότερο το σκορτάρισμα.
παρεπιπτώντος δε μπορώ να καταλάβω γιατί όταν κάνεις reset τον εγκέφαλο (15 λ idle) για καμπόσες μέρες το μηχανάκι μεταμορφώνεται (προς το καλύτερο φυσικά - μιλάμε για ένα γλυκίτατο απόκρισμα) χωρίς να αλλάξεις τίποτα άλλο. μετά απο λίγο καιρό ξαναμαθαίνει τις άσχημες συνήθειες του.
Το σκορτσαρισμα πρεπει να οφειλεται σε συνδυασμο ενεργοποιημενων λαμδα και TPS με ψυχολογικα σκαμπανεβασματα. Ο ιδιος ειναι και ο λογος γι αυτο που λες παραπανω. Μην επιτρεπεις στην ECU να μαθαινει ειναι η λυση και ο μονος τροπος να γινει αυτο ειναι να φυγουν οι λαμδα.
Το κοστος ειναι ακομα μικροτερο αν τις ξεβιδωσει τελειως.
Άγη όχι πάντα.. Με εντελώς εκτός τις δευτερεύουσες σε 2 περιπτώσεις που ξέρω δεν δούλευε σωστά το μηχανάκι (χωρίς άλλα πειράγματα σε φιλτρα/χαρτες/λ κλπ). Με τις οβάλ βελτιώνεται τρομερά χωρίς να χάσεις κάπου.
Άγη όχι πάντα.. Με εντελώς εκτός τις δευτερεύουσες σε 2 περιπτώσεις που ξέρω δεν δούλευε σωστά το μηχανάκι (χωρίς άλλα πειράγματα σε φιλτρα/χαρτες/λ κλπ). Με τις οβάλ βελτιώνεται τρομερά χωρίς να χάσεις κάπου.
Με ενεργοποιημενους λαμδα δεν μου κανει εντυπωση γιατι ο σκοπος που υπαρχουν οι δευτερευουσες πεταλουδες ειναι να συμπιεζουν την αποκριση ενος μοτερ σχεδιασμενου να ειναι εκρηκτικο, ωστε να προλαβαινουν οι λαμδα να κανουν την δουλεια τους.
Πιθανο ειναι να μη δουλευει καλα ακομα και με μαμα χαρτη.
Αν κοιταξεις τον χαρτη των πεταλουδων θα δεις οτι ειναι ενεργες πανω κατω στην περιοχη που ειναι ενεργοι και οι λαμδα, σε συνθηκες δηλαδη κλειστου βροχου. Οποτε νομιζω οτι λαμδα, χαρτης και πεταλουδες πανε πακετο.
AdvTraveller
14/05/2014, 22:36
Σας διαβάζω με προσοχή μιας και σκευτομαι και εγώ για το δικό μου κάτι να τοπυ κάνω. (ADV 950 05)
Έχω δύο ερωτήσεις:
Τι προβλήμτα παρουσιάζουν τα FCR που αναφέρατε πιο πάνω; Έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση; είναι γενικά μεγαλύτερα;
Το δικό μου μηχανάκι είναι εντελώς εργοατασιακό εκτώς απο εξατμήσεις. Ενώ δουλεύει πολύ καλά χωρίς κανένα πρόβλημα όταν το κάνω σούζα σηκώνετε πολύ έυκολα αλλά μόλις σηκωθεί αρχίζει να μπερδεύει πολύ με αποτέλεσμα να μην έχει δύναμη και να πέφτει. Ξέρει κανείς τι γίνετε; Επίσης ο πίσω επιβάτης μετά απο μικρή βόλτα βρομάει αποίστευτα εντονα καυσαέρια. μάλλον πρέπει να έιναι πολύ πλούσιο. καπνό Μάυρο δεν έχω δει.
Ναι τα fcr είναι μεγαλύτερα και ναι έχουν μεγαλύτερη κατανάλωση. Είναι κάθετης ροής. Τα μαμά με υποπιεση.
Καμιά σχέση σε απόδοση. Τα fcr είναι κολαση.
Αν είσαι κανίβαλος , μην τα βαλεις. Θα το σπάσεις και είναι κριμα.
Στον δικό σου θα έκανα 2 πράγματα...
Πρώτον καθαρισμό καρμπυτερ και ρύθμιση του φλοτερ. Είχα το ίδιο πρόβλημα στο ίδιο μηχανακι.
Αυτα.
AdvTraveller
15/05/2014, 22:45
Για τι νουμερο μιλάμε όταν λέμε αυξηση δυναμης με τα FCR ; γενικά του κάνω διάφορα (σε προκαλεί να κάνεις μακακίες συνεχώς το μηχανάκι) όταν λες θα σπάσει; δεν αντέχει τα παραπάνω;
Τι ακριβώς σου έκανε εσένα μόνο στην σούζα μπέρδευε; εμένα μπερδεύει μονο στην σούζα κατα τα άλλα πάει πολύ ωραία. .ισως με χαμηλες στροφές αν ανοιξεις βίαια το γκάζι καταλαβαίνεις μια τρύπα στην απόδοση που δεν το κάνει αν δεν το ανοίξεις τέρμα.
Αλλά πολύ βρώμα ρε παιδί μου στα ρούχα δεν αντέχετε.
Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση σου.
Δεν έχω νούμερα για αποδοση... μια φορά έτυχε να οδηγήσω ένα με fcr και δεν είχε σχέση καμιά με το δικό μου.... κόλαση σκετο.
Μπες advrider και ψάξε, δες ότι έχει γίνει στα ktm και όχι μονο...
Αυτό που περιγράφεις στην σούζα το είχα και εγώ και είχε να κάνει με την ρύθμιση του φλοτερ.
Επίσης δες και ktm950.info
Αύριο από το γραφείο θα ψάξω για λινκ
Επίσης αν κάνεις τουρισμό ή σε ενδιαφέρει γενικά η οικονομία άσε τα fcr.....
Εκτός και αν είσαι βενζινας.
http://cosentino-engineering.myshopify.com/products/the-full-monty
Δες εδώ...
AdvTraveller
16/05/2014, 00:56
Το μηχανακι το δουλεύω και χωμα και ασφαλτο.
Μάλλον απο όσα λες θα τα βγάλω να τ ρυθμίσω σωστά να βάλω καινούργιες βελόνες στα φλοτέρ και να δω πως θα πάει.
Θα του κάνω και αναλυση πρωτα γιατί η μυτη μου (white band) μυριζετε καπου στο 10:1 τα μειγματά μου.
Όσο για τα fcr φαίνονται τελεια. Μου την σπαρι ομως που πρέπει να καταργησω το φιλτροκούτι απο ότι είδα.
Το μηχανακι το δουλεύω και χωμα και ασφαλτο.
Μάλλον απο όσα λες θα τα βγάλω να τ ρυθμίσω σωστά να βάλω καινούργιες βελόνες στα φλοτέρ και να δω πως θα πάει.
Θα του κάνω και αναλυση πρωτα γιατί η μυτη μου (white band) μυριζετε καπου στο 10:1 τα μειγματά μου.
Όσο για τα fcr φαίνονται τελεια. Μου την σπαρι ομως που πρέπει να καταργησω το φιλτροκούτι απο ότι είδα.
http://www.ktm950.info/how/Orange%20Garage/carbs%20and%20FI/floats/Float%20Height/setting_height.html
Όσο για τα fcr φαίνονται τελεια. Μου την σπαρι ομως που πρέπει να καταργησω το φιλτροκούτι απο ότι είδα.
Πετατο και βαλε φιλτρο ITG με βελονες factory pro και τα αναλογα ζιγκλερ.
Δεν θα πιστευεις την διαφορα. Η διαφορες με τα FCR ειναι ελαχιστες στο ανοιγμα του γκαζιου, με πολυ μικροτερο κοστος.
AdvTraveller
16/05/2014, 16:07
Πετατο και βαλε φιλτρο ITG με βελονες factory pro και τα αναλογα ζιγκλερ.
Δεν θα πιστευεις την διαφορα. Η διαφορες με τα FCR ειναι ελαχιστες στο ανοιγμα του γκαζιου, με πολυ μικροτερο κοστος.
Λες;; ενδιαφέρουσα πρόταση. το έχει βάλει κανείς εδώ να μας πει γνώμες; με τι ζιγκλέρ μπρος πίσω;
Και αν δουλέυει καλά μετα σε διαφορα υψόμετρα γιατί απο την μικρή μου εμπειρία σε καρμπυρατέρ απο το Ραπτορ που έχω όσο το εφτιαχνα με πιο "ακραίες" ρυθμήσεισ δουλευε καλά εκεί που το ρύθμιζα σε μεγάλα υψόμετρα ήταν πολύ χάλια κυρίως στις χαμηλές.
Λες;; ενδιαφέρουσα πρόταση. το έχει βάλει κανείς εδώ να μας πει γνώμες; με τι ζιγκλέρ μπρος πίσω;
Και αν δουλέυει καλά μετα σε διαφορα υψόμετρα γιατί απο την μικρή μου εμπειρία σε καρμπυρατέρ απο το Ραπτορ που έχω όσο το εφτιαχνα με πιο "ακραίες" ρυθμήσεισ δουλευε καλά εκεί που το ρύθμιζα σε μεγάλα υψόμετρα ήταν πολύ χάλια κυρίως στις χαμηλές.
To εχω εγω και το ρυθμισα με wideband πανω στη μηχανη. Οποτε αν κανεις την κινηση μπορω να σε βοηθησω.
Εν κατακλειδι, δουλευει τελεια παντου και παντα με βασικη (και μονη) διαφορα στις ρυθμισεις απο το στοκ κουτι στα κυρια ζιγκλερ.
AdvTraveller
16/05/2014, 22:59
To εχω εγω και το ρυθμισα με wideband πανω στη μηχανη. Οποτε αν κανεις την κινηση μπορω να σε βοηθησω.
Εν κατακλειδι, δουλευει τελεια παντου και παντα με βασικη (και μονη) διαφορα στις ρυθμισεις απο το στοκ κουτι στα κυρια ζιγκλερ.
Με έχεις πεισει για τα καλά θα το λύσω που θα το λύσω θα το κάνω σωστά.
Θα επικοινωνίσουμε με πμ.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.