View Full Version : φιλτρο k & n
μολις παραγγειλα ενα φιλτρο της k & n για τον ληστακο... μπορω να το αλλαξω μονος μου ρε παιδια η πρεπει να παω στον μηχανικο ?? πρεπει να βγει το ντεποζιτο για να αλλαχθει ??
Ναι πρεπει να βγει η εστω να σηκωθει αρκετα.Καλυτερα ομως να βγει. Μετα ξεβιδωνεις το καπακι του φιλτροκουτι και βουαλα εχεις νεο φιλτρο :D
μηπως παιζει καμια φωτο με τις βιδες που πρεπει να ξεβιδωσουμε ??
μηπως παιζει καμια φωτο με τις βιδες που πρεπει να ξεβιδωσουμε ??
Δυο βιδες κρατανε το ρεζερβουαρ (κατω απο την σελα). Το σηκωνεις λιγο, βγαζεις ολα τα σωληνακια/καλωδια, το βγαζεις απο την μηχανη και με αλλες δυο βιδες ανοιγεις το φιλτροκουτι. Thats all
:wave2:
harris_x
19/06/2013, 21:18
μηπως παιζει καμια φωτο με τις βιδες που πρεπει να ξεβιδωσουμε ??
μήπως να πήγαινες καλύτερα σε ένα συνεργείο; ;)
SHOOTER045
19/06/2013, 23:04
να πω κατι
στο super tenere(750) που ειχα ειχα βαλει και εγω Κ/Ν φιλτρα αερα
και ενω χαμηλα ειχα την αισθηση οτι ξεμπαζωνε την ασφαλτο ψηλα μπερδευε και κρεμουσε
αλλαγη ζιγκλερ ρυθμισμα καρμπς,και μετα η<κουμπινα>μου πετουσε παντου...:wave2:
να πω κατι
στο super tenere(750) που ειχα ειχα βαλει και εγω Κ/Ν φιλτρα αερα
και ενω χαμηλα ειχα την αισθηση οτι ξεμπαζωνε την ασφαλτο ψηλα μπερδευε και κρεμουσε
αλλαγη ζιγκλερ ρυθμισμα καρμπς,και μετα η<κουμπινα>μου πετουσε παντου...:wave2:
στο bandit k8 δεν χρειαζεται ρυθμιση απο οτι μου ειπε η σουτζουκι γιατι εχει ηλεκτρονικο ψεκασμο και ρυθμιζει μονος του ο εγγεφαλος.
SHOOTER045
20/06/2013, 15:18
οκ τοτε
προσωπικα βγαζω τις 2 βιδες απο τεποζιτο βαζω ενα ενα τακο απο κατω και μετα ξεβιδωνω το φιλτροκουτι
δεν βγαζω σωληνακια κλπ
olaeinai_dromos
20/06/2013, 16:23
μικρη διαφορα, προς το καλυτερο, ειδα στις χαμηλες στροφες.......
το εχω εδω και ενα χρονο
μικρη διαφορα, προς το καλυτερο, ειδα στις χαμηλες στροφες.......
το εχω εδω και ενα χρονο
σε ειχο αλλαξε καθολου το μοτερ ????
προσωπικα βγαζω τις 2 βιδες απο τεποζιτο βαζω ενα ενα τακο απο κατω και μετα ξεβιδωνω το φιλτροκουτι
δεν βγαζω σωληνακια κλπ
Αυτό!
Καλύτερα να μην βγάλει το σωληνάκι καυσίμου αν δεν ξέρει, αφού δεν είναι και απαραίτητο. Όχι πως είναι καμιά επιστήμη αλλά θέλει λίγο προσοχή. Βοηθάει αν κάποιος άλλος μας κρατάει το ντεπόζιτο.
Και προς θεού! Στον μάστορα για ένα φίλτρο? Λάμπα δεν έχετε αλλάξει στο σπίτι σας ποτέ? Με Lego δεν παίξατε μικροί? :lol:
kalamaria
27/10/2013, 17:05
μολις παραγγειλα ενα φιλτρο της k & n για τον ληστακο... μπορω να το αλλαξω μονος μου ρε παιδια η πρεπει να παω στον μηχανικο ?? πρεπει να βγει το ντεποζιτο για να αλλαχθει ??
απο που για να ετοιμαζομε και εγω!!!
Οι ψεκασμοι ειναι πολυ ευαισθητοι στην αλλαγη φιλτρου και το πιθανοτερο να δειτε αυξημενη καταναλωση χωρις κανενα θετικο που να το αντισταθμιζει.
kalamaria
27/10/2013, 18:14
το κανουμε μονο και μονο για να αποφειγουμε οσο μπορουμε την φασαρια που εχει το μανισιο!!
Σιγά τη φασαρία...
την τρέχουσα εβδομάδα έκανα το μεγάλο service στα 25000Κ και το μόνο που με δυσκόλεψε ήταν να βγουν οι μπουζόπιπες! Φίλτρα για πλάκα...
Pan (dvs)
28/10/2013, 08:37
Οι ψεκασμοι ειναι πολυ ευαισθητοι στην αλλαγη φιλτρου και το πιθανοτερο να δειτε αυξημενη καταναλωση χωρις κανενα θετικο που να το αντισταθμιζει.
Ο κινητηρας μου δουλευει πιο γλυκα.Ο ηχος της μηχανης δεν αλλαξε αισθητα.Στην καταναλωση δεν παρατηρησα αξιοσημειωτες διαφορες.Αυτα για τον ληστη.
Ισως σε καποιες αλλες μηχανες να ισχυει ομως.
Οι ψεκασμοι ειναι πολυ ευαισθητοι στην αλλαγη φιλτρου και το πιθανοτερο να δειτε αυξημενη καταναλωση χωρις κανενα θετικο που να το αντισταθμιζει.
το ψεκαστο bandit φοραει αισθητηρα λ και knock sensor οποτε διορθωνει αυτοματα μιγματα και αβανς αντιστοιχα(εντος οριων που οριζει ο χαρτης της suzuki).
εχω ελευθερο φιλτρο, κομμενο καπακι φιλτρου και yoshi και εχω σωστες καταναλωσεις. Και δεν ειμαι σιγουρος αν το μηχανακι μ φοραει και το προγραμμα της yoshi διοτι το πηρα μεταχειρο. Παντως 3 χρονια τωρα καλα δουλευει.
Δεν επιμενω, στο μπουσα παντως του 05, μαμα τελειως, βλεπω 10-15% παραπανω καταναλωση τσεκαρισμενο. Επισης τσεκαρισμενο το οτι χρειαζομαι να ανοιξω περισσοτερο το γκαζι για την ιδια επιταχυνση. Στο 954 που ειχα πριν, τα ιδια περιπου. Ισως να παιζει ρολο το οτι το ελευθερο φιλτρο που δοκιμασα να παραειναι ελευθερο (simota).
:wave2:
Δεν επιμενω, στο μπουσα παντως του 05, μαμα τελειως, βλεπω 10-15% παραπανω καταναλωση τσεκαρισμενο. Επισης τσεκαρισμενο το οτι χρειαζομαι να ανοιξω περισσοτερο το γκαζι για την ιδια επιταχυνση. Στο 954 που ειχα πριν, τα ιδια περιπου. Ισως να παιζει ρολο το οτι το ελευθερο φιλτρο που δοκιμασα να παραειναι ελευθερο (simota).
:wave2:
Εγω παλι που οδηγω συνεχεια το δικο μου, και εχω οδηγησει και του κολλητου μου ολόιδιο χωρις εξατμιση και φλιτρο μπορω να πω ακτριβως το αντιθετο. Το δικο μου με το ανοιχτο φιλτρο-καπακι και την εξατμιση αρπαζει πολυ καλυτερα με λιγοτερο γκαζι.
Μπορει καθε εγκεφαλος να αντιδρα διαφορετικα, προφανως σε αυτο μπορει να μας φωτισει μονο καποιος εξειδικευμενος μηχανικος σε suzuki
το ψεκαστο bandit φοραει αισθητηρα λ και knock sensor οποτε διορθωνει αυτοματα μιγματα και αβανς αντιστοιχα(εντος οριων που οριζει ο χαρτης της suzuki).
εχω ελευθερο φιλτρο, κομμενο καπακι φιλτρου και yoshi και εχω σωστες καταναλωσεις. Και δεν ειμαι σιγουρος αν το μηχανακι μ φοραει και το προγραμμα της yoshi διοτι το πηρα μεταχειρο. Παντως 3 χρονια τωρα καλα δουλευει.
Ούτε είχε και ούτε έχει Knock sensor το δικό μας.... :cool:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.