View Full Version : Περί αγοράς μηχανής
Pan (dvs)
02/07/2013, 13:28
ολα χαλανε και ολα καλα ειναι.
ο γιαπωνας εριξε το κοστος φτιαχνοντας μοτοσυκλετες με υποδεεστερα περιφερειακα αλλα πολυ πιο αξιοπιστες ενω ο ευρωπαιος εφτιαξε πολυ καλυτερα περιφεριακα με κινητηρες απαιτησεων.
αποτελεσμα ο ιαπωνας πουλαει πολυ περισσοτερο γιατι αν θελω σε εναν αξιοπιστο κινητηρα φτιαχνω τα περιφερειακα του ενω αντιθετα τι να κανω τις φρεναρες, τις ψαλιδαρες και τις πλαισιαρες αν αντι για μοτοσυκλετιστης πρεπει να δηλωνω ψυχαναγκαστικος καραβανας που επειδη δεν εβγαλα στη πρωινη αναφορα το μπουρδελο μου τρωω 5φ στην καλη περιπτωση?
και επειδη ειχα κτμ ναι! δεν υπαρχει αλλο ον-οφ σαν το 950 αλλα χεστηκα και αν ειναι απολυτο μηχανημα οταν αρχισα να σκεφτομαι μεχρι να ανεβασει η τρομπα λαδι οτι θα παρω κανα κυλινδρο στα χερια ΚΑΘΕ φορα που το εβαζα μπροστα, χεστηκα αν πρεπει πριν απο καθε βολτα να τσεκαρω τα λαδια γιατι τα πινει οπως ο αα το ουισκι και χεστηκα αν για να παω μια βολτα με 130 εχω 11-12 στα 100 καταναλωση (δλδ ερχεται ενα μηχανακι να μου κανει κριτικη οτι ''κακως εχεις τοσα χρονια σχεση με το κοριτσι μαλακα, επρεπε να παρεις τον στουμποκωστα τον μουστακαλη που εχει την μπιπι πιο πανω).
για μενα αυτο δεν ειναι μηχανακι. μια ομορφη κινητη παπαρια ειναι.
αυτα και απο μενα. :wave2:
Με τα παραπανω αλλοι θα συμφωνησουνε και αλλοι οχι.Δεν πιστευω ομως οτι θα βρεθει ανθρωπος που θα κατακρινει το συγγραφικο σου ταλεντο.:beer:
LOUKILOUK
02/07/2013, 22:12
Ωραίος, ποιο KTM έχεις;
ADV 990 του 06...
αλλά τώρα βολτάρω με Ιάπωνα στην ξενιτιά...φέιζερ 600 του 99΄
LOUKILOUK
02/07/2013, 22:36
ολα χαλανε και ολα καλα ειναι.
ο γιαπωνας εριξε το κοστος φτιαχνοντας μοτοσυκλετες με υποδεεστερα περιφερειακα αλλα πολυ πιο αξιοπιστες ενω ο ευρωπαιος εφτιαξε πολυ καλυτερα περιφεριακα με κινητηρες απαιτησεων.
αποτελεσμα ο ιαπωνας πουλαει πολυ περισσοτερο γιατι αν θελω σε εναν αξιοπιστο κινητηρα φτιαχνω τα περιφερειακα του ενω αντιθετα τι να κανω τις φρεναρες, τις ψαλιδαρες και τις πλαισιαρες αν αντι για μοτοσυκλετιστης πρεπει να δηλωνω ψυχαναγκαστικος καραβανας που επειδη δεν εβγαλα στη πρωινη αναφορα το μπουρδελο μου τρωω 5φ στην καλη περιπτωση?
και επειδη ειχα κτμ ναι! δεν υπαρχει αλλο ον-οφ σαν το 950 αλλα χεστηκα και αν ειναι απολυτο μηχανημα οταν αρχισα να σκεφτομαι μεχρι να ανεβασει η τρομπα λαδι οτι θα παρω κανα κυλινδρο στα χερια ΚΑΘΕ φορα που το εβαζα μπροστα, χεστηκα αν πρεπει πριν απο καθε βολτα να τσεκαρω τα λαδια γιατι τα πινει οπως ο αα το ουισκι και χεστηκα αν για να παω μια βολτα με 130 εχω 11-12 στα 100 καταναλωση (δλδ ερχεται ενα μηχανακι να μου κανει κριτικη οτι ''κακως εχεις τοσα χρονια σχεση με το κοριτσι μαλακα, επρεπε να παρεις τον στουμποκωστα τον μουστακαλη που εχει την μπιπι πιο πανω).
για μενα αυτο δεν ειναι μηχανακι. μια ομορφη κινητη παπαρια ειναι.
αυτα και απο μενα. :wave2:
Σόρρυ κιόλας ρε Τρούπη αλλά για την δική σου έλλειψη ρευστού και ενημέρωσης ώς καταναλωτή φταίει η ΚΤΜ;
Το 990 ώς γνωστόν τοις πάσι καίει...,όχι 12-13 στα 130 φυσικά, αλλά καίει γύρω στα 8,5-9 και ανεβαίνει όπως όλα ανάλογα τα κέφια, τα χέρια, τα μυάλα και την τσέπη του καθενός...,ένα ζέσταμα όλα το θέλουν...(την ίδια ακριβώς συμβουλή πήρα και για το φέιζερ...!!!), λάδια όπως όλα τα δικύλινδρα τσιμπάει... (ρώτα και κατόχους TDM850 να σου πουν χαμπέρια...) και θέλει να έχεις τον νου σου (το δικό μου έκαιγε 500μλ στα 4000χλμ περίπου)...Αυτά όλα είναι γνωστά και αν σε χαλάνε δεν είναι κακό, αλλά απλά δεν παίρνεις 990, παίρνεις κάτι άλλο...
Το μόνο που δεν παραπονέθηκες είναι ότι ήταν και ψηλά η σέλα...φοβήθηκες μήπως σε πούμε κοντό;:D
υ.γ. Τώρα που το ξαναδιάβασα καταλαβαίνω πόσο πολύ έχω επηρεαστεί από το ύφος άλλων μελών του φόρουμ. Δεν πειράζει, ο Τρούπης θα με συγχωρήσει μιας και οδηγάω φέιζερ...
DoctoR_k6
02/07/2013, 23:04
Επειδη παντου υπαρχουν οπαδοι μεταξυ ιαπωνων vs ευρωπαιων εγω θα προτεινα να γινει ενα θεματακι με αναβατες που αγορασανε μοτο απο κουτα ας πουμε κ να μας πουνε τι προβληματα ειχανε, στα ποσα χλμ κ τι τους κοστισε. Αν δεν υπηρξε κατι ολα οκ. Ετσι για να δουμε τι καβαλαει ο καθενας κ τι του εβγαλε με τι κοστος. Γιατι για τον καθενα ειναι υποκειμενικο αν το να βγαλει αντλια βενζινης η κοψει ντιζα(δεν υποννοω κατι) το θεωρει μεγαλο θεμα.
Οσο για τα μεταχειρο μοτο που καποιοι αγορασανε/με δεν ξερω κατα ποσο θα στεκει γιατι δεν ξερουμε αν ο προηγουμενος ειχε κανει κατι θεμιτο κ το επισπευσε η δημιουργησε το προβλημα κ βγηκε σε εμας! Ειναι δυσκολο αυτο που λεω? Δεν ξερω. Απλα στο μυαλο μου το χω ως εξης:
Αγορασμενα απο new: Gsxr 1000 k6-84150 χλμ- αλλαγη κιτ τρομπας στα 80k(το θελε απο 70-75k) κοστος 55€.(αν θεωρειται προβλημα μετα απο τοσα χλμ).H7 λαμπα 15€. Κατα τ αλλα κανενα προβλημα που να με αφησει στο δρομο χωρις να ειναι δικη μου ευθυνη. Beverly 300: 27055 χλμ-ρουλεμαν τιμονιου στα 19000 με κοστος 150€(δεν θεωρειται αναλωσιμο σε τοσο λιγα χλμ για μενα κ ειναι προβλημα γενικο) κ αντλια βενζινης οπου να ναι(κοστος ακομα δεν ξερω αν κ φοβαμαι θα μαθω)!! Α κ μια H7. Σορυ για το ποστ απλα ηθελα να εκφρασω αυτο που σκεφτομαι κ αν θα μπορουσε να γινει να βλεπαμε ποιος, τι, ποσο κ στα ποσο???
:beer:
Υ.Γ Ας κρινει κ καθενας μετα...
Με τα παραπανω αλλοι θα συμφωνησουνε και αλλοι οχι.Δεν πιστευω ομως οτι θα βρεθει ανθρωπος που θα κατακρινει το συγγραφικο σου ταλεντο.:beer:
θενξ φιλος :blush::blush:
.......................
υ.γ. Τώρα που το ξαναδιάβασα καταλαβαίνω πόσο πολύ έχω επηρεαστεί από το ύφος άλλων μελών του φόρουμ. Δεν πειράζει, ο Τρούπης θα με συγχωρήσει μιας και οδηγάω φέιζερ...
ας πιουμε σε αυτο!
:beer:
LOUKILOUK
03/07/2013, 10:52
θενξ φιλος :blush::blush:
ας πιουμε σε αυτο!
:beer:
Πάντα υπάρχει ένας καλός λόγος για να πιούμε...γεια μας...:beer::wave2:
υ.γ. Πάνω που αποφάσισα να μην σβήσω τίποτε και να το αφήσω "πολεμικό" το κειμενάκι, ρίχνοντας λάδι στη φωτιά με προσγειώνεις πολιτισμένα και μου λες κάτσε να τα π(ι)ούμε....δε γ@μιέτε, θα κάτσω...γουστάρω...
Συμπέρασμα
Τα KTM (και κατ επέκταση τα ευρωπαϊκά λέω εγώ) είναι για ψαγμένους αναβάτες χεράδες και τα Japan (εγώ κάνω την γενίκευση) είναι για κούλους αναβάτες που δεν πολύ ενδιαφέρονται για συντήρηση και σόλα θα πάνε από το Α στο Β απλά και ήσυχα.
Τέλος, αν τα KTM συντηρηθούν σωστά, βγαίνουν και φτηνότερα από XT,Varadero κλπ και φυσικά αυτό τα κάνει άσπαστα μιας και τα ιαπωνικά 1 στο 1000000 βγάζουν πρόβλημα στον ανορθωτή.
Τώρα κάτι ραγισμένες κεφαλές, λάδια που στάζουν από τα καπάκια δεν είναι άξια αναφοράς γιατί έχουν αμορτισέρ Sachs και WP οπότε όταν δουλεύουν, σε πηγαίνουν από το Α στο Β τάπα.
Γιατί δεν πήρες KTM είπαμε;
1. Δεν είσαι χεράς και ψαγμένος ή
2. Δεν είχες τα φράγκα ή
3. Δεν ξέρεις να κανείς συντήρηση ή
4. Έχει βαρύ χέρι η Μαρία;
:)
H Μαρία έχει ΚΤΜ. Εγώ είμαι κουλομαρία.
Απόστολε χαρά στην υπομονή σου ρε φίλε...εγώ έχω βαρεθεί-κουραστεί-μπουχτίσει βρε αδερφέ να τα λέω...
Επειδή όμως πάντα με τρώει θα πω μόνο ότι όσο γενικεύουμε τόσο το χάνουμε...ακόμα και οι Ιάπωνες δεν είναι όλοι ίδιοι...ούτε όλα τα μοντέλα της ίδια εταιρίας μπαίνουν στο ίδιο καζάνι...
Το σωστότερο είναι κριτική σε συγκεκριμένο μοντέλο και σύγκριση με τον ανταγωνισμό της κατηγορίας...
πχ το 990 καίει...9λτ/100 νορμάλ..το βαραντέρο καίει λιγότερα;
Κατά τα άλλα αφήνω το Απόστολο να συνεχίσει...:beer::wave2:
Σωστός Ο Louk! :beer:
Σορυ φίλε έλειπα. Προσπαθούσα να σπάσω το ΧΤΖ αλλά δεν τα κατάφερα. :lol:
Καλά ρε 'σεις, το αφήσατε να πεθάνει απ' τις 8 σελίδες? Πάει χάλασε ο κόσμος! :cry: Άλλοτε σε τέτοια θρεντ γινόταν πανζουλισμός για το ποιος θα πρωτοσταυρώσει τον υπέρμαχο των πορτοκαλί.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.