PDA

View Full Version : VFR 800 2006



dimtsag
24/06/2013, 15:45
Καλησπερα σε ολους..Μετα το πουλημα του CBF μου ειμαι σε αναζητηση νεας μοτο..Σκεφτομουν για ενα VFR απο το 2006 και μετα...Ηθελα να ρωτησω αν εχουν ακουστει τιποτα ζημιες για το συγκεκριμμενο μοντελο.Και επισης αξιζει η αγορα ενος μοντελου το οποιο εχει πανω απο 50.000 χλμ;Η θα χρειαζεται στο αμεσο μελλον συντηρηση με αυξημενο κοστος και λογω χιλιομετρων;

Ευχαριστω!

McGyver
24/06/2013, 16:09
Εφόσον έχει γίνει σωστά το μεγάλο service (48.000 χιλιόμετρα) και το μηχανάκι είναι συντηρημένο σωστά μην το φοβάσαι.

Τα 800άρια VFR γενικά, και τα V-TEC που κοιτάς ειδικότερα, φημίζονται για την αξιοπιστία τους...

dimtsag
24/06/2013, 16:19
Ανησυχώ ιδιαίτερα διότι στο CBF που είχα ήθελε αλλαγή καδένας εκκεντροφόρων..Χτυπάει ελάχιστα μεν αλλά χτυπάει..Σε μία μοτό με 40.000 χλμ.Εξού και η απορίες/ανησυχίες μου..Δεν θέλω να την πατήσω ξανά γιατί εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα μοτέρ σπάνιο και πιθανόν(σίγουρα) ακριβό στην επισκευή.(Στο cbf1000 βρίσκεις ανταλλακτικά από cbr1000rr μιας και είναι σχεδόν ίδιο μοτέρ...ενώ εδώ τρέχα γύρευε).

Και κάτι άλλο:VTEC είχε από την αρχή αυτό το μοντέλο;Η από το '06 και μετά;

McGyver
24/06/2013, 16:25
Δεν θέλω να την πατήσω ξανά γιατί εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα μοτέρ σπάνιο και πιθανόν(σίγουρα) ακριβό στην επισκευή.(Στο cbf1000 βρίσκεις ανταλλακτικά από cbr1000rr μιας και είναι σχεδόν ίδιο μοτέρ...ενώ εδώ τρέχα γύρευε).

Γιατί σπάνιο το μοτέρ του VFR και "τρέχα γύρευε" με τα ανταλλακτικά;
Ακριβή είναι η συντήρησή του στα μεγάλα service λόγω πολυπλοκότητας στον έλεγχο/ρύθμιση βαλβίδων και λόγω μπουζί ιριδίου.


Και κάτι άλλο:VTEC είχε από την αρχή αυτό το μοντέλο;Η από το '06 και μετά;

Από το 2002 και μετά.
Tα 2002-2005 διαφέρουν από τα 2006+ στις στροφές που ανοίγουν/κλείνουν οι βαλβίδες του V-TEC.

Viking
24/06/2013, 16:28
vtec είχε από την αρχή (2002 και μετά..), καδένες δεν έχω ακούσει κάτι, τεντωτήρες καδένας βγάζανε που και που αλλά είναι φθηνοί σχετικά

Sir Eater
24/06/2013, 16:31
Έχω την μεγάλη χαρά να καβαλάω ένα τέτοιο του '05!
Ούτε προβλήματα ούτε στενοχώριες... Εγώ σου προτείνω να το πάρεις με κλειστά τα μάτια!
Τώρα για ανταλλακτικά και "τρέχα γύρευε", δεν ξέρω ποιος σου τα είπε αυτά άλλα δεν είχε ιδέα για τι πράγμα μιλούσε!
Στα υπόλοιπα με κάλυψε ο προλαλίσας! (McGyver)

McGyver
24/06/2013, 16:33
τεντωτήρες καδένας βγάζανε που και που αλλά είναι φθηνοί σχετικά

Και αλλάζουν και σχετικά εύκολα :winka:...
http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/38619-cam-chain-tensioner-replacement-vtec/

dimtsag
24/06/2013, 17:45
Εννοούσα με το "τρέχα γυρευε" όχι τίποτα κακό! Απλά ότι αυτό το μοτέρ το φορούσε μέχρι πρόσφατα μόνο το vfr. Και με δεδομένο ότι δεν παθαίνει τίποτα και ότι δεν υπάρχουν πολλά έχω την εντύπωση ότι είναι πιο ακριβό στις στραβές. Πχ σε σχέση με το cbf που κάνουν πράγματα από το cbr. Στο car βρίσκεις πολλά cbr/cbf με ζημιά, τρακαρισμένο κτλ κτλ αλλά ούτε ΈΝΑ vfr.... Αυτό κάτι λέει!

bikgolf3
24/06/2013, 17:50
Και τα μπουζι ιριδιου τα αλλάζεις κάθε 60-70χιλ. χιλιόμετρα...50 60 € κάθε 6-7 χρόνια δεν είναι ακριβή συντήρηση για μένα...
Μακάρι να ειχα κι εγώ ένα τέτοιο μοτορι...

McGyver
24/06/2013, 17:52
Και τα μπουζι ιριδιου τα αλλάζεις κάθε 60-70χιλ. χιλιόμετρα...

Κάθε 48.000...

Sapadak
24/06/2013, 17:56
Να μη σε ανησυχούν τα χιλιόμετρα εφόσον έχει συντηρηθεί σωστά, υπάρχουν παρά πολλά παραδείγματα με 100k μίλια στην Αγγλία ζώδια προβλήματα.
Μιας και
Φανταζομαι οτι το παίρνεις για ταξιδια, φρόντισε να το πάρεις 'φορτωμενο' μιας και τα αξεσουάρ του κοστίζουν πολλαπλάσια ενός σερβις (ειδικά αν βρεις με μαμα αξεσουάρ)
Αν χρειαστείς ανταλακτικα για οτιδήποτε καλά να είναι το αγγλικό ιμπει

McGyver
24/06/2013, 18:01
με 100k μίλια στην Αγγλία ζώδια προβλήματα.

Autocorrection on tablet I presume...

:lol:

Sapadak
24/06/2013, 18:30
Autocorrection on tablet I presume...

:lol:

Πω πω ξεφτυλα γιναμε :bawl:

kordix
24/06/2013, 19:30
Πολύ όμορφο το VFR 800, για μενα το πιο όμορφο χόντα στην σύγχρονη ιστορία της.

Πως κατάφεραν από το υπέροχο ντιζάϊν του 800 να πάνε στο "να μη σχολιάσω καλύτερα" vfr 1200 μόνο οι ίδιοι το ξέρουν. Εντάξει είναι διαφορετικό το 1200 αλλά και το 800 ήταν όταν παρουσιάστηκε αλλά ήταν και ειναι ακόμα ακρως εντυπωσιακό μηχανάκι.

Το εχω οδηγήσει αρκετά και είναι από τα μηχανάκια που δεν θες να κατέβεις από τη σέλα.

Μόνο θέλει προσοχή στο θέμα σερβις. Πρέπει ο μηχανικός να ξέρει τι κάνει και να εχει εμπειρία στο συγκεκριμένο μοντέλο. Δεν είναι από τις μηχανές που τις πας για σερβις στο μάστορα της γειτονιάς.

dimtsag
24/06/2013, 19:58
Παιδιά το 1ο μοντέλο του 2002 από τα 2006 και μετά ,η μόνη διαφορά είναι στην λειτουργία του VTEC;

McGyver
24/06/2013, 20:10
Παιδιά το 1ο μοντέλο του 2002 από τα 2006 και μετά ,η μόνη διαφορά είναι στην λειτουργία του VTEC;

Μηχανικά ναι, έχει διαφορετική χαρτογράφηση στον εγκέφαλο...

Διαφορετικός χρωματισμός στο στροφόμετρο (λευκό δαχτυλίδι).
Αλλάζουν επίσης τα φλας (διάφανα κρύσταλλα και άλλες φίσες).
Διαφορετική είναι και η φίσα του διαγνωστικού.

Κατά τ' άλλα είναι τα ίδια, τουλάχιστον απ' όσο θυμάμαι...

montechristo
24/06/2013, 20:20
Προσθεσε και διαφορετικο χρωμα στις ζαντες, μαυρο αρχικα και γκρι στα κατοπινα...

McGyver
24/06/2013, 20:35
Προσθεσε και διαφορετικο χρωμα στις ζαντες, μαυρο αρχικα και γκρι στα κατοπινα...

Και το 5άρι μου γκρι ζάντες έχει...

dimtsag
24/06/2013, 21:36
Από τιμές πάντως υψηλές ακόμη και για 2002.Απλα δεν ξέρω αν αξίζει να επενδύσω σε ένα μηχανάκι 11+ ετών η να πάω σε ένα μεταγενεστερο. Από την άλλη όπως λέτε δεν έχουν και τρελές διαφορές, απόδοση ίδια κτλ κτλ... Πραγματικά πονοκέφαλος (ωραιος)..

montechristo
24/06/2013, 21:36
Εχω την εντυπωση πως μαυρες ηταν απο το 2002 εως το 2003 και γκρι απο το 2004 και μετα... Για τα πιο καινουργια ισως να επαιξαν κι αλλα χρωματακια...

Sir Eater
24/06/2013, 23:18
Στο car βρίσκεις πολλά cbr/cbf με ζημιά, τρακαρισμένο κτλ κτλ αλλά ούτε ΈΝΑ vfr.... Αυτό κάτι λέει!

Λέει ότι δεν σπάει, δεν χαλάει! :D

Το σίγουρο είναι ότι θα το λατρέψεις αν ξέρεις γιατί το αγοράζεις! :beer:

Sapadak
25/06/2013, 00:12
Στις διαφορές επίσης ειναι και τα 'απλα' αυτοκολλητα με τα αναγληφα αυτοκόλλητα.

Η ουσιαστικότερη διαφορά πάντως ειναι αυτή που ειναι ο μακγκαιβερ, για τη λειτουργία του βιτεκ.
Απο το 02-05 μπαινει σε υψηλοτερες στροφες σε σχέση απο του 06 και μετα.(και λιγάκι ομαλότερα)

McGyver
25/06/2013, 06:15
Στις διαφορές επίσης ειναι και τα 'απλα' αυτοκολλητα με τα αναγληφα αυτοκόλλητα.

:a38:
Όχι μεταξύ 2002-2005 & 2006+.
Και τα 5άρια ανάγλυφα αυτοκόλλητα έχουν.


Η ουσιαστικότερη διαφορά πάντως ειναι αυτή που ειναι ο μακγκαιβερ, για τη λειτουργία του βιτεκ.
Απο το 02-05 μπαινει σε υψηλοτερες στροφες σε σχέση απο του 06 και μετα.(και λιγάκι ομαλότερα)

2002-2005: Ενεργοποίηση και απενεργοποίηση στις 6.800.
2006+: Ενεργοποίηση 6.400 και απενεργοποίηση στις 6.100.

Προσωπικά προτιμώ το 6.800 πάντως, σου δίνει μια άνετη ταχύτητα ταξιδιού στα 150-160 λίγο κάτω από το V-TEC (~6.500 rpm).
Και χαμηλότερη κατανάλωση έχεις κι αν χρειαστείς την επιτάχυνση, έχεις άμεσα το "μπαμ" του V-TEC.

Όσον αφορά στη "μη ομαλή" μετάβαση στο V-TEC για την οποία "κατηγορούνται" τα πριν του 2006, είναι απλά μύθος.
Η μόνη περίπτωση που ίσως ξενίζει είναι αν είσαι στα όρια του V-TEC και ανοιγοκλείνεις το γκάζι, παίζεις δηλαδή συνέχεια 6.600 - 7.000 στροφές, πράγμα που δεν έχει νόημα.
Γι΄αυτό τα 2006+ λένε πιο είναι πιο ομαλά, γιατί η ενεργοποίηση / απενεργοποίηση γίνεται σε διαφορετικές τιμές στο στροφόμετρο.

Sapadak
25/06/2013, 07:34
:a38:
Όχι μεταξύ 2002-2005 & 2006+.
Και τα 5άρια ανάγλυφα αυτοκόλλητα έχουν.



Ο δαιμων του ταμπλετ ξαναχτυπα :lol:

02-03 αυτοκολλητα και μαυρες ζάντες
04- αναγλυφα και γκρι ζάντες

:p

nikos_abel
25/06/2013, 08:24
Ο δαιμων του ταμπλετ ξαναχτυπα :lol:

02-03 αυτοκολλητα και μαυρες ζάντες
04- αναγλυφα και γκρι ζάντες

:p

Καλά, ότι λάθος γράφεις από δω και πέρα στο τάμπλετ θα το ρίχνεις :lol:

Ζαχαρώνω και εγώ ένα του 2004 αλλά επίσης τη συντήρηση ψιλοφοβάμαι (στο κόστος) γιατί δεν είναι να παίζεις μόνος σου με αυτό.

Για πετάτε τα τυπικά της συντήρησης και το (εννοείται στο περίπου) κόστος τους.

McGyver
25/06/2013, 08:38
Ζαχαρώνω και εγώ ένα του 2004 αλλά επίσης τη συντήρηση ψιλοφοβάμαι (στο κόστος) γιατί δεν είναι να παίζεις μόνος σου με αυτό.

Για πετάτε τα τυπικά της συντήρησης και το (εννοείται στο περίπου) κόστος τους.

Ξεκολλάτε ρε 'σείς με τη διαστημική τεχνολογία του VFR :lol: ...

Πέρα από τον έλεγχο/ρύθμιση βαλβίδων κάθε 48.000 χιλιόμετρα όλα τα άλλα είναι normal.
Και το κόστος ανεβαίνει λόγω εργατικών γιατί πρέπει να βγάλεις τεπόζιτο, φιλτροκούτι, πεταλούδες και καπάκια κεφαλής για να φτάσεις στους εκκεντροφόρους τους οποίους πρέπει να βγάλεις/βάλεις δυο φορές για να ελέγξεις κι άλλη μία αν χρειαστεί ρύθμιση.

Πέρα απ' αυτή τη διαδικασία, εγώ άλλαξα λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα και ψυκτικό μόνος μου σε λιγότερο από τρεις ώρες (με 3 "περάσματα" τα νερά από το ψυγείο).

Ακόμα και τα υγρά των φρένων είναι λίγο πολύ όπως όλα τα Honda με C(A)BS.

Sapadak
25/06/2013, 08:43
Δεν ειναι τρελλο το κόστος συντηρησης.
Το βαρυ ειναι τα μπουζια (αλλα ειναι ανα 24κ) και οι βαλβίδες (ανα 48κ)


Ακόμα και τα υγρά των φρένων είναι λίγο πολύ όπως όλα τα Honda με C(A)BS.

γελιο έιχε οταν ειπα να αλλαξω τακακια πισω μονος...που φοράει σπαστη/διαιρουμενη δαγκανα και μετα τη κοιτουσα και με κοιτουσε για αρκετη ώρα :lol:

McGyver
25/06/2013, 08:46
Δεν ειναι τρελλο το κόστος συντηρησης.
Το βαρυ ειναι τα μπουζια (αλλα ειναι ανα 24κ) και οι βαλβίδες (ανα 48κ)

Μπουζί αλλάζεις ανά 48.000...
Βαλβίδες το manual λέει κάθε 24.000 αλλά οι περισσότεροι λένε πως είναι υπερβολή.


γελιο έιχε οταν ειπα να αλλαξω τακακια πισω μονος...που φοράει σπαστη/διαιρουμενη δαγκανα και μετα τη κοιτουσα και με κοιτουσε για αρκετη ώρα :lol:

That was because you did not RTFM (δε χρειάζεται να βγάλεις τη δαγκάνα)...

nikos_abel
25/06/2013, 08:56
Πέρα από τον έλεγχο/ρύθμιση βαλβίδων κάθε 48.000 χιλιόμετρα


ναι ρε, πόσο λέμε :cry:

McGyver
25/06/2013, 09:02
ναι ρε, πόσο λέμε :cry:

Εγώ έχω budgetάρει για το μεγάλο service ένα 350άρι, μαζί με τα αναλώσιμα.
Αν πέσω έξω θα σου πω.

McGyver
25/06/2013, 09:06
And for reference...

294062

294063

nikos_abel
25/06/2013, 09:18
Εγώ έχω budgetάρει για το μεγάλο service ένα 350άρι, μαζί με τα αναλώσιμα.
Αν πέσω έξω θα σου πω.

Μια χαρά είναι (δε συμπεριλαμβάνεις αλυσίδα-γρανάζια όμως ε; )

McGyver
25/06/2013, 09:24
Μια χαρά είναι (δε συμπεριλαμβάνεις αλυσίδα-γρανάζια όμως ε; )

Τα αλυσιδογράναζα δεν είναι στην προγραμματισμένη συντήρηση.
Όταν χρειαστούν αλλαγή αντικαθίστανται όπως σε όλες τις μοτοσικλέτες.

sapila racing
25/06/2013, 09:31
Και το κόστος ανεβαίνει λόγω εργατικών γιατί πρέπει να βγάλεις τεπόζιτο, φιλτροκούτι, πεταλούδες και καπάκια κεφαλής για να φτάσεις στους εκκεντροφόρους τους οποίους πρέπει να βγάλεις/βάλεις δυο φορές για να ελέγξεις κι άλλη μία αν χρειαστεί ρύθμιση.


Τα καπάκια ναι, αλλά εκκεντροφόρους βγάζεις μονο αν χρειαστεί ρύθμιση. :wave2:

McGyver
25/06/2013, 09:39
Τα καπάκια ναι, αλλά εκκεντροφόρους βγάζεις μονο αν χρειαστεί ρύθμιση. :wave2:

Τσου...

Page 3-9 of the Service Manual.

VALVE CLEARANCE
INSPECTION
Remove the following:
- Front camshaft (page 8-11)
- Rear camshaft (page 8-14)

Πρέπει να τους βγάλεις για να κάνεις τις V-TEC βαλβίδες "απλές" και μετά να ελέγξεις.

sapila racing
25/06/2013, 09:43
Τσου...

Page 3-9 of the Service Manual.


Πρέπει να τους βγάλεις για να κάνεις τις V-TEC βαλβίδες "απλές" και μετά να ελέγξεις.

A καλά!
Σκεφτόμουν οτι μιλάγαμε για ενα κανονικό μηχανάκι! :lol:

McGyver
25/06/2013, 09:44
A καλά!
Σκεφτόμουν οτι μιλάγαμε για ενα κανονικό μηχανάκι! :lol:

:lol:

dimtsag
25/06/2013, 15:56
:a38:

Προσωπικά προτιμώ το 6.800 πάντως, σου δίνει μια άνετη ταχύτητα ταξιδιού στα 150-160 λίγο κάτω από το V-TEC (~6.500 rpm).
Και χαμηλότερη κατανάλωση έχεις κι αν χρειαστείς την επιτάχυνση, έχεις άμεσα το "μπαμ" του V-TEC

Βασικά και εμένα μου αρέσει το ξέσπασμα σε ένα κινητήρα.Οπότε μάλλον θα κοιτάξω για μέχρι του 05-06.Όσο λιγότερα χλμ γίνεται.Βρήκα βέβαια ένα με 10.000 χλμ μόνο...Παράξενο βέβαια αλλά και σε εμένα το CBR1000RR του '05 έχει 22.000 χλμ..Οπότε..

McGyver
25/06/2013, 16:02
Βρήκα ένα με 10.000 χλμ μόνο...

Αν μιλάς για ένα κόκκινο που παίζει στο car.gr, δεν είναι κατασκευής 2005 (πρώτη άδεια μπορεί).
Ρίξε κι ένα βλέφαρο στο δικό μου :winka:...

dimtsag
25/06/2013, 16:08
Φαντάσου οτι χθές χάζευα το δικό σου αλλά τις διαφορές με το άλλο δεν τις είδα.Άλλη φορά θα κοιτάω πιο προσεκτικά. ;) Και πάλι νομίζω οτι με τόσο λίγα χλμ μάλλον παραβλέπω το γεγονός ότι είναι παλαιότερο από το δικό σου..

Άσε δε που ζαχαρώνω και το μαύρο που είναι στο car (2006; δεν νομίζω αν κρίνω από το δικό σου)..

astrahan
30/10/2013, 23:06
vtec είχε από την αρχή (2002 και μετά..), καδένες δεν έχω ακούσει κάτι, τεντωτήρες καδένας βγάζανε που και που αλλά είναι φθηνοί σχετικάΌχι που και που!Υπολόγιζε στα 60000χλμ περίπου.Αγορά και για τους δύο,με τις τσιμούχες,180e...