View Full Version : Κατανάλωση Adventure-R 1190
AristidisZ
02/07/2013, 11:20
Θεατρο παραλογου εχει καταντησει το θρεντ
με 20lt/100km κατανάλωση τι περιμένεις ;
εγώ παρακολουθώ με τρόμο
Allst@rf
02/07/2013, 12:11
Θεατρο παραλογου εχει καταντησει το θρεντ
βουλωμενο γραμμα διαβαζεις μπιγκουλα...
:tooth:
Μίλησα μέ Έλληνα ιδιοκτήτη που γράφει σε άλλο φόρουμ ( ευτυχώς γιαυτόν ) και μου επιβεβαίωσε απόλυτα τα νούμερα που αναφέρονται και από το εξωτερικό .
Φύσικα δεν το έγραψα τόσο καιρό γιατί εδώ μέσα δεν έχει και νόημα πλέον ...
Αλλά ...μάλλον δεν θα ξέρει ούτε αυτός , εγώ εσάς πιστεύω !! :lol::lol:
Μίλησα μέ Έλληνα ιδιοκτήτη που γράφει σε άλλο φόρουμ ( ευτυχώς γιαυτόν ) και μου επιβεβαίωσε απόλυτα τα νούμερα που αναφέρονται και από το εξωτερικό .
Σου πε 5-6 δηλαδη; Πως τα μετρησε;
endopandou
02/07/2013, 14:03
Μίλησα μέ Έλληνα ιδιοκτήτη που γράφει σε άλλο φόρουμ ( ευτυχώς γιαυτόν ) και μου επιβεβαίωσε απόλυτα τα νούμερα που αναφέρονται και από το εξωτερικό .
Φύσικα δεν το έγραψα τόσο καιρό γιατί εδώ μέσα δεν έχει και νόημα πλέον ...
Αλλά ...μάλλον δεν θα ξέρει ούτε αυτός , εγώ εσάς πιστεύω !! :lol::lol:
Kαι γιατί μόνο ο Έλληνας ιδιοκτήτης του άλλου φόρουμ έχει άποψη για το συγκεκριμένο μοτέρ και όχι και ο cosgili :confused:
Eίπαμε ... δεν ξέρει αυτός . ;)
Λες να ξέρει να μετράει σωστά , σαν εμάς ? :lol:
Kαι γιατί μόνο ο Έλληνας ιδιοκτήτης του άλλου φόρουμ έχει άποψη για το συγκεκριμένο μοτέρ και όχι και ο cosgili :confused:
Γιατί ο ένας καβαλάει rc8 και ο άλλος 1190adv . ;)
Πιθανολογω να εχει σποτ ον χαρτογραφηση οπως και να περνει σημα το κοντερ απο στροφαλο και οχι απο την ροδα οπως μας ειχε συνηθισει η κτμ. Αν μετρημενα σωστα εχει ενα 6-7/100 θα ειναι πολυ καλα για μεση καταναλωση.
AristidisZ
02/07/2013, 14:07
Eίπαμε ... δεν ξέρει αυτός . ;)
Λες να ξέρει να μετράει σωστά , σαν εμάς ? :lol:
απλά πολλοί κάτοχοι έχουν τη τάση να εκθειάζουν τα μηχανάκια τους
ο εντο δεν είναι από δαύτους πάντως :D
Πιθανολογω να εχει σποτ ον χαρτογραφηση οπως και να περνει σημα το κοντερ απο στροφαλο και οχι απο την ροδα οπως μας ειχε συνηθισει η κτμ. Αν μετρημενα σωστα εχει ενα 6-7/100 θα ειναι πολυ καλα για μεση καταναλωση.
Επί λέξη μου είπε ,
7,5 + μέσα στη πόλη
αλλά σε επαρχιακό δίκτυο σταθερά +/- στο 6 .
Επίσης μου είπε η αυτονομία ( στο επαρχιακό και σε ανοιχτούς δρόμους ) είναι άνω τον 300χλμ .
Πως τη μέτρησε τη κατανάλωση τώρα να σου πω την αλήθεια , δε το ρώτησα , γιατί ντρέπομαι σε έναν άνθρωπο που δεν το ξέρω προσωπικά να τον ρωτήσω κάτι τέτοιο .
Αλλά ακόμα και στο χειρότερο σενάριο , δλδ να βλέπει απλά το trip ( όχι ότι έχουμε στοιχεία αν κλέβει ή όχι , εικασίες κάνουμε ) ακόμα και το 6 να γίνεται 7 κατ με είναι μία χαρά κατανάλωση .
Tη πόλη τη προσπερνάω , γιατί για μένα μηχανάκι 250 κιλά , 1000+ κυβικά , on off για μέσα στη πόλη είναι εξ αρχής σφάλμα !
Η αίσθηση μου βέβαια είναι πως είναι πιο κάτω ... γιατί αδυνατώ ( προς στιγμήν ) να πιστέψω πως τόσες δεκάδες μαρτυρίες , παγκοσμίως και ελληνικές και είναι όλοι λάθος ή όλοι βλέπουν μόνο το trip . :)
Τις προαλες πηγα με το στρομα μου των 70Κ χλμ, αρρυθμιστο κ χυμα ενα ταξιδι δικαβαλος. Εκαψε γυρω στα 6.3 με σταθερες ταχυτητες εθνικης αναμεσα 120-140. 150 δεν περασα σχεδον ποτε. Ειχα το μυαλο μου σε αυτο το θρεντ απο περιεργια κρατησα μια καποια μεση ταχυτητα. Αν υπολογισουμε οτι σε αυτες τις ταχυτητες κλεβει κανα 7-8% το κοντερ αρα μιλάμε γυρω στα 6.8 πραγματικα κ αρκετα απαισιοδοξα...
Τι να πω, αν καιει το διπλασιου κυβισμου κ πιο συγχρονο/ελαφρυ 1190 τα ιδια, μπραβο του πραγματικα.
Εγώ θα πω το εξής: η κατανάλωση εξαρτάται κυρίως από το πόσο βαρύ χεράκι έχεις, ΑΛΛΑ κανείς δεν μπορεί να μου πει πως ένα μεγάλο δικύλινδρο μοτέρ θα φτάσει να έχει κατανάλωση αντίτοιχου τετρακύλινδρου, όσο καλή χαρτογράφηση και αν έχει. Mε το RC8 Μιλάμε για καταναλώσεις των 8,5 lt/100km με σχετικά σταθερές ταχύτητες 150-160χλμ/ώρα σε εθνική οδό. Αδυνατώ να πιστέψω πως ένα μηχανάκι με τον ίδιο κινητήρα (ακόμα και με διαφορετική χαρτογράφηση χάριν οικονομίας καυσίμου) και 50 κιλά βαρύτερο, μπορεί να έχει 7,5 κατανάλωση εντός πόλης. Ποτέ μη λες ποτέ αλλά αν δεν το δω με τα ίδια τα ματάκια μου αδυνατώ να το πιστέψω. Ίσως και να οφείλεται στην μανία κάποιων να παινέψουν αυτό που καβαλούν, εγώ δεν ανήκω σε αυτούς και εις γνώσιν μου πήρα ένα μηχανάκι που το ρεζερβουαρ του είναι βαρέλι δίχως πάτο. Αυτά από εμένα και απορώ με κάποιους που έχουν άποψη χωρίς να είχαν ποτέ τόσο μεγάλο δικύλινδρο.
endopandou
02/07/2013, 14:29
Εγώ θα πω το εξής: η κατανάλωση εξαρτάται κυρίως από το πόσο βαρύ χεράκι έχεις, ΑΛΛΑ κανείς δεν μπορεί να μου πει πως ένα μεγάλο δικύλινδρο μοτέρ θα φτάσει να έχει κατανάλωση αντίτοιχου τετρακύλινδρου, όσο καλή χαρτογράφηση και αν έχει. Mε το RC8 Μιλάμε για καταναλώσεις των 8,5 lt/100km με σχετικά σταθερές ταχύτητες 150-160χλμ/ώρα σε εθνική οδό. Αδυνατώ να πιστέψω πως ένα μηχανάκι με τον ίδιο κινητήρα (ακόμα και με διαφορετική χαρτογράφηση χάριν οικονομίας καυσίμου) και 50 κιλά βαρύτερο, μπορεί να έχει 7,5 κατανάλωση εντός πόλης. Ποτέ μη λες ποτέ αλλά αν δεν το δω με τα ίδια τα ματάκια μου αδυνατώ να το πιστέψω. Ίσως και να οφείλεται στην μανία κάποιων να παινέψουν αυτό που καβαλούν, εγώ δεν ανήκω σε αυτούς και εις γνώσιν μου πήρα ένα μηχανάκι που το ρεζερβουαρ του είναι βαρέλι δίχως πάτο. Αυτά από εμένα και απορώ με κάποιους που έχουν άποψη χωρίς να είχαν ποτέ τόσο μεγάλο δικύλινδρο.
+1 mate
7,5 πόλη αλλά ξέχασε να αναφέρει πως ήτα 2 τα χαράματα άδεια και να μη σου πω πέρασε και 2-3-10 κόκκινα :tooth:
Τις προαλες πηγα με το στρομα μου των 70Κ χλμ, αρρυθμιστο κ χυμα ενα ταξιδι δικαβαλος. Εκαψε γυρω στα 6.3 με σταθερες ταχυτητες εθνικης αναμεσα 120-140. 150 δεν περασα σχεδον ποτε.
Eμένα το 1000άρι caponord μου , των 65000χλμ που δεν έχει κάνει ποτέ βαλβίδες , σε αυτές τις ταχύτητες καίει σταθερά στα 6,5 με 6,7 Lt/100 και το κοντέρ είναι ακριβείας ( για την ακρίβεια μάλλον χάνει ένα 1,5 % μόνο ) :D
yg. update του link των καταναλώσεων http://www.fuelly.com/motorcycle/ktm/1190%20adventure , όπου φαίνεται και το περιβάλλον που κινούνται .
endopandou
02/07/2013, 14:38
Eμένα το 1000άρι caponord μου , των 65000χλμ που δεν έχει κάνει ποτέ βαλβίδες , σε αυτές τις ταχύτητες καίει σταθερά στα 6,5 με 6,7 Lt/100 και το κοντέρ είναι ακριβείας ( για την ακρίβεια μάλλον χάνει ένα 1,5 % μόνο ) :D
Α υπήρχε η τεχνολογία απο πριν λοιπόν :tooth: (αστειάκι για πείραγμα mate :beer:)
yg. update του link των καταναλώσεων http://www.fuelly.com/motorcycle/ktm/1190%20adventure , όπου φαίνεται και το περιβάλλον που κινούνται .
Αν παρατηρησεις σε αυτο το σαΪτ οι αμερικανικες κ βευρωπαικες μετρησεις ειναι πολυ καλυτερες απο τις "νοτιες". Αλλη βενζινη μαλλον.
Α υπήρχε η τεχνολογία απο πριν λοιπόν :tooth: (αστειάκι για πείραγμα mate :beer:)
:lol::lol:
endopandou
02/07/2013, 14:41
http://www.fuelly.com/motorcycle/ktm/1190%20rc8
Ρε συ cosgili το δικό σου καίει λιγότερο ρεεεεεεεε :tooth:
http://www.fuelly.com/motorcycle/ktm/990%20superduke
Και το δικό μου τίποτα ρεεεεεεεε :tooth::tooth::wlae:
Αν παρατηρησεις σε αυτο το σαΪτ οι αμερικανικες κ βευρωπαικες μετρησεις ειναι πολυ καλυτερες απο τις "νοτιες". Αλλη βενζινη μαλλον.
Με το 1190 Βρετανοί είναι όλοι , προς στιγμήν που γράφουν .
Για τις βενζίνες ....(?) πιθανόν ....είναι μία κουβέντα που χρόνια την ακούω αλλά όσο τη πιστεύω άλλο τόσο και δεν τη πιστεύω , μέχρι αποδείξεως 100% του τι ισχύει .
Και στο af1 είναι πολλοί ( καλά και στο aprilia bikers ) που γράφουν κάτι καταναλώσεις για το caponord που εγώ άμα δεν της δω προσωπικά να συμβαίνουν μπροστά μου , και άμα δεν δω και το τρόπο οδήγησης δεν τους πιστεύω με τίποτα .
Αλλά με τη πλειοψηφία συμβαδίζουν οι καταναλώσεις μας ( για το af1 μιλάω ) . :)
http://www.fuelly.com/motorcycle/ktm/990%20superduke
Και το δικό μου τίποτα ρεεεεεεεε :tooth::tooth::wlae:
Ο πρώτος που βγάζει ένα 7,3 αφορά κυρίως ταξίδι και μόνο ένα 20% πόλη .
Πόσο παραπάνω από 7,3 - 7,5 σου καίει στο ταξίδι , το δικό σου ?
Για να έχουμε μια εικόνα της διαφοράς .
endopandou
02/07/2013, 14:59
Ο πρώτος που βγάζει ένα 7,3 αφορά κυρίως ταξίδι και μόνο ένα 20% πόλη .
Πόσο παραπάνω από 7,3 - 7,5 σου καίει στο ταξίδι , το δικό σου ?
Για να έχουμε μια εικόνα της διαφοράς .
Δηλαδή να υπολογίσουμε ένα 6,7 ταξίδι για τον φίλο;
Αν ναι συνεχίζω. Μου το έκαψε 1 φορά στη μοναδική βόλτα (και τελευταία) που πήγα με κλάμπ και δεν πέρασα τα 120-130 με μο όμως αρκετά λιγότερα.
Το συγκεκριμένο μοτοσακό όμως για να ξηγιόμαστε δεν το πήρα για να μου σπάσω (εγώ) τα νεύρα πηγαίνοντας με γελοίες ταχύτητες και σαφώς δεν είναι φτιαγμένο για να ταξιδεύει σκοτσάροντας με 100. Είναι πολεμική μηχανή άρα καίει και σαν τέτοια. Νούμερα παλαβά σε σχέση με αυτά που αναφέρουν πάντως:D
Οκ δεκτό περί πολεμικής μηχανής . ;)
Αλλά το 7 lt/100 θεωρείς και συ πως είναι νούμερο υπαρκτό , και παίζει . Τα δε 130 χλμ/ωρα σε ένα δρόμο όπως είναι ας πούμε το Νάυπακτος - Άρτα δεν το θεωρώ κουλό νούμερο , για κάποιον που νιώθει και τους κινδύνους του δρόμου . ;)
anyway ,
για να μην μακρυγορώ και επειδή απορώ και γω πως μπήκα στη διαδικασία να κάνω το δικηγόρο των πορτοκαλί παρταλίων :lol: :lol:..... μένω σε αυτά για τα οποία έχω στοιχεία , και είναι αυτά που έχω αντλήσει από το adv rider , από το fuelly , και από τον μοναδικό Έλληνα αναβάτη που έχω βρει μέχρι στιγμής και μου έχει μιλήσει για τα ίδια νούμερα .
Περιμένω πως και πως , κάποιον αναβάτη εδώ μέσα να μας πει τι παίζει και υπό ποιες συνθήκες . :)
Για μένα το θέμα αυτονομία είναι κομβικό σε αυτό το μηχανάκι , μιας και η ίδια η ktm ( αυτό για όσους δεν έχουν καταλάβει ακόμα πως η εταιρεία αλλάζει προφίλ και target group ) το παρουσιάζει ως τουριστικό μηχανάκι άμεσο ανταγωνιστή του gs1200 .
Tώρα , άμα μπει κανά παλικάρι και μας γράψει για ταχύτητες πχ σε ανοιχτούς δρόμους 120 - 140 και καμιά κατανάλωση 8,5 - 9 lt/100 πραγματικά ..... τότε θα αρχίσω να γράφω στο άλλο θέμα με την υδρόψυκτη Γερμανική υδραντλία με ρόδες . :rotflmao::rotflmao:
endopandou
02/07/2013, 17:35
Αλλά το 7 lt/100 θεωρείς και συ πως είναι νούμερο υπαρκτό , και παίζει
Αμέ και παρακάτω νούμερο παίζει. Και στην route66 ακόμα παρακάτω. Για μέση λέω εγώ σε Ελληνικούς δρόμους και με ανθρώπινη οδήγηση που δεν συμπεριλαμβάνει ούτε ακραίες καφρίλες ούτε ασκήσεις υπομονής χρησιμοποιώντας 25 άλογα απο το μοτέρ, γιατί με 120 σταθερά την ευθεία της Κατερίνης κάπου τόσα δουλεύουν, τα υπόλοιπα κοιμούνται.
Είναι γενική παραδοχή πως τα μεγάλα δικύλινδρα καίνε και άμα πιεστούν καίνε πολύ. Ακόμα κι αν δεχτούμε πως τα ηλεκτρονικά του συγκεκριμένου μοτέρ είναι πολύ εξελιγμένα σε σχέση με του RC8 δεν παύει να είναι 1200 κυβικά (ενός αισθητά υπερτετράγωνου κινητήρα με όλες τις επιπτώσεις στην μορφή της απόδοσης άρα και την κατανάλωση που συνεπάγεται αυτό) τα οποία αντιστοιχούν σε 1200 κυβικά μίγματος. Αυτό σημαίνει πως όταν το ανοίξεις καίει άρα η μέση κατανάλωση ανεβαίνει.
Εντέλει για να τελειώσει και κάπου, αμφισβητώ το ότι τον οικονομικότατο τρόπο κίνησης για να βγούν αυτές οι καταναλώσεις τον κοτσάρουν στη μέση κατανάλωση.
Χρέπια :lipssealed:
:tooth:
Translatoras
03/07/2013, 03:12
Έπεσε σήμερα στα χεράκια μου το ΜΟΤΟ με το Μεγα ON-Off test.
Έτρεξα αμέσως στις καταναλώσεις..................
Άκου εκεί μέση κατανάλωση 5,8 lt/100 km:confused: ???????
Υπαρχει ενδεχομενως ενας πολυ καλος λογος γιατι μια μηχανη 1190 κυβικων και 150 ιππων μπορει να καιει λιγοτερο απο μια μηχανη 990 κυβικων και 100 ιππων κι αυτο δεν εχει απαραιτητα να κανει με εξελιγμενα ηλεκτρονικα. Ως γνωστον οι ψεκασμοι εχουν μια περιοχη λειτουργιας κλειστου βροχου και το υπολοιπο σε ανοιχτο βροχο. Ο κλειστος βροχος δουλευει μεχρι το πολυ 15-20% ανοιγμα γκαζιου και περιπου μεσαιες στροφες και αποσκοπει σε AFR 14.7, δηλαδη φτωχο μιγμα=χαμηλη καταναλωση. Το 1190 μπορει καλλιστα να δουλευει σε κλειστο βροχο σε ταξιδι με 150+ ενω το 990 μπορει καλλιστα να μη δουλευει. Τα αναλογα συμβαινουν και σε οποιεσδηποτε αλλες συνθηκες, δηλαδη, το 1190 αν οδηγειται με τον ιδιο συντελεστη καφριλας με το 990, θα περναει αρκετα μεγλαυτερο χρονο σε περιοχη κλειστου βροχου. Αν συνυπολoγιστει και το traction control, τοτε θα εχουμε ακομα καλλιτερη οικονομια.
Προφανως, οταν το ενα βγαζει τα 150 και το αλλο τα 110 αλογα του, τοτε το πρωτο θα καιει παραπανω, αλλα φανταζομαι κανεις δεν το αρνειται αυτο.
Αυτο που λες εχει να κανει με το ride by wire κ την ρυθμιση του, πιθανον....
Αυτο που λες εχει να κανει με το ride by wire κ την ρυθμιση του, πιθανον....
Σωστα, αυτο το ειχα ξεχασει. Ακομα ενας λογος για καλλιτερη οικονομια.
endopandou
03/07/2013, 09:55
Χωρίς να είμαι σίγουρος... ο κλειστός βρόχος έχει να κάνει με χιλιοστά του δευτερολέπτου άπαξ και ανοίξει το γκάζι, δεν είναι κλειστός δε σε κανένα μοτό του είδους του adv στα 150 χλμ λόγω του ότι η αεροδυναμική αυτών των μοτό είναι για γέλια σε σχέση με ένα ss. Μιλάμε πάντα για μουαγιέν και όχι για το αν μπορεί να κινηθεί με 150 και ούριο και κατηφόρα καίγοντας 4 λίτρα.
Μπορεί να συμβεί ναι, αλλά υπό συγκεκριμένες συνθήκες.
Ασχετο. Η κουβέντα μου θύμισε τους downsized turbo κινητήρες με τις αστείες καταναλώσεις που έδιναν ''κάποια'' εργοστάσια, ενώ στην πραγματικότητα η μέση ήταν (είναι) σχεδόν διπλή και η μέγιστη τριπλή.
Τεσπα back to θέμα μας, ας δούμε πόσο χαμηλότερη κατανάλωση δίνει η μαμά ΚΤΜ στο 1190 σε σχέση με το 990 και εγώ θα την δεχτώ αγόγγυστα και αβάδιστα σαν διαφορά.
Τρανσλάτωρα άστα τα περιοδικά φίλε μου γιατί απο κάπου θα πρέπει να πιαστούν κι αυτοί για να τους δίνουν μοτά για τεστ και η εποχή επιτάσσει στον τομέα της κατανάλωσης το ποτήρι να το δείχνουν μισογεμάτο.
Αν λοιπόν υποθέσουμε πως το 1190 έχει 5 ελάχιστη δεν μπορεί να έχει 6.6 μέγιστη για να βγει το 5,8 μέση. Ούτε καν 7.6 μέγιστη για να πω πως κάπου κάνουμε λάθος... Ούτε 8.6 Ούτε...κλπ
Ξαναλέω λοιπόν πως αμφισβητώ τον τρόπο που βγαίνει η μέση κατανάλωση...
Ο κλειστός βρόχος έχει να κάνει με χιλιοστά του δευτερολέπτου άπαξ και ανοίξει το γκάζι, δεν είναι κλειστός δε σε κανένα μοτό του είδους του adv στα 150 χλμ λόγω του ότι η αεροδυναμική αυτών των μοτό είναι για γέλια σε σχέση με ένα ss. Μιλάμε πάντα για μουαγιέν και όχι για το αν μπορεί να κινηθεί με 150 και ούριο και κατηφόρα καίγοντας 4 λίτρα.
Μπορεί να συμβεί ναι, αλλά υπό συγκεκριμένες συνθήκες.
Η σιγουρια σου ειναι ακλονητη, οποτε δεν επιμενω :D
Το οτι ενα τρανσαλπ 650 με 40 αλογα τροχο μπορει να παει αερα 150χμ/ω φανταζομαι περναει στα ψιλα...
endopandou
03/07/2013, 10:18
Η σιγουρια σου ειναι ακλονητη, οποτε δεν επιμενω :D
Έχεις δίκιο μεγαλογιατρέ το διόρθωσα. Sorry :D
Τεσπα back to θέμα μας, ας δούμε πόσο χαμηλότερη κατανάλωση δίνει η μαμά ΚΤΜ στο 1190 σε σχέση με το 990 και εγώ θα την δεχτώ αγόγγυστα και αβάδιστα σαν διαφορά.
Η επισημη ανακοινωση ειναι 20% χαμηλοτερη μεση.
AristidisZ
03/07/2013, 10:29
Η επισημη ανακοινωση ειναι 20% χαμηλοτερη μεση.
το μυστικό είναι μάλλον από πια μέση εννοούν...
εντάξει είναι γνωστό ότι τα εργοστάσια δίνουν καταναλώσεις με οδηγό τζόκεϊ, ντεπόζιτο με 5 λίτρα βενζίνη μέσα, τη ρεζέρβα στα πιτς, ελαφρά κατηφόρα και ούριο άνεμο... μια ρεαλιστική προσέγγιση είναι νομίζω να λαμβάνεται η κατανάλωση που δίνεται ως αστικός κύκλος σαν κατανάλωση ταξιδίου...
το μυστικό είναι μάλλον από πια μέση εννοούν...
εντάξει είναι γνωστό ότι τα εργοστάσια δίνουν καταναλώσεις με οδηγό τζόκεϊ, ντεπόζιτο με 5 λίτρα βενζίνη μέσα, τη ρεζέρβα στα πιτς, ελαφρά κατηφόρα και ούριο άνεμο... μια ρεαλιστική προσέγγιση είναι νομίζω να λαμβάνεται η κατανάλωση που δίνεται ως αστικός κύκλος σαν κατανάλωση ταξιδίου...
δεν διαφωνω, αλλα μου αρκει που ο endo θα το δεχτει αγογγυστα :)
endopandou
03/07/2013, 11:23
δεν διαφωνω, αλλα μου αρκει που ο endo θα το δεχτει αγογγυστα :)
:tooth: η αλήθεια είναι πως περίμενα μικρότερο νούμερο. Το 20% έτσουξε I got :owned:
Πωλείται KLR250 με κατανάλωση 2,3 λίτρα (εργοστασιακή) :tooth:
Κοιτα να δεις που θα παρω το adv για μουλαρι καιθα σκοτωσω το bandit:bawl:
devil's animal
03/07/2013, 12:29
'νταξει μαγκες μολις το 1190 adv (super ουαου και τα ρεστα) φτασει στα επιπεδα καταναλωσης του cbf125, ειδοποιΑτε με...θα μ'ενδιφερει και μενα το πραμα και ας χρεωθω μεχρι τα μπουνια...
:bawl::bawl:
To ακριβές κείμενο της ktm λέει το εξής :
"Although substantially more powerful and equipped more comprehensively, the 1190 Adventure consumes about 20 per cent less fuel than its equally heavy predecessor (230 kg fully tanked, despite a smaller fuel tank). Together with an impressive 23-litre tank capacity, the range is suitable for desert use."
Lioulios
03/07/2013, 16:05
Κοιτα να δεις που θα παρω το adv για μουλαρι καιθα σκοτωσω το bandit:bawl:
Σε ένα χρόνο μέσα θα έχεις κάνει απόσβεση λόγω κατανάλωσης ...Go for it .
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.