PDA

View Full Version : ixos apo taximetro



TheOneAB
06/10/2005, 08:37
exw kapoio 8ema me to taximetro kai o texnikos eno mou ala3e tin diza mou eipe oti telika einai apo tin polikeria kati plastika granazakia pou exei mesa to organo i kapws etsi tespa re paidia exei tihei se kanenan allo?kamia gnwmi?to bouyourdi poso paei gia ena kainourio taximetro apo sarakaki?

TheOneAB
06/10/2005, 08:38
nai...3exasa na pw to 8ema....mou kanei 8orivo meta ta 130 kai isixazei otan stamatw kai 3anarxizw

afrotwin
06/10/2005, 09:06
pigene eki pou to agorases na sto alaksoun...

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=4414

TheOneAB
06/10/2005, 09:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από afrotwin
pigene eki pou to agorases na sto alaksoun...

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=4414 lewnida o an8rwpos einai pantremenos perimenei kai ton gio sintoma mia xara palikari einai i mihani opos sou exw pei einai sxetika palia opote...anamenomeno pistevo na eihe mia tetoia f8ora. poso 8a mou paei peripou na to antikatastiso egw?iparhei mono to tahimetro?epeita ektos pou...sigoura 8a er8oume se antipara8esi klpklp well...8a parei xrono kai otan tin agorasa to eixa sto mialo mou oti mikroservisakia 8a xreiazontousan after all...10etias mixanara/kouklara einai!

afrotwin
06/10/2005, 09:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από TheOneAB
lewnida o an8rwpos einai pantremenos perimenei kai ton gio sintoma mia xara palikari einai i mihani opos sou exw pei einai sxetika palia opote...anamenomeno pistevo na eihe mia tetoia f8ora. poso 8a mou paei peripou na to antikatastiso egw?iparhei mono to tahimetro?epeita ektos pou...sigoura 8a er8oume se antipara8esi klpklp well...8a parei xrono kai otan tin agorasa to eixa sto mialo mou oti mikroservisakia 8a xreiazontousan after all...10etias mixanara/kouklara einai!
na min se ksero ke exo kati saravala gia poulima...:rotflmao:

tespa pigene edo mes sta antalaktika ke vres tilefono apo ta metaxirismena ke rota poso exi to xaximetro sou
nomizo oti iparxi kapios pou episkevazi kiolas an rotisis stis texnikes isos na kseri kapios

ala ton sarakaki min to ksana anaferis edo ine grousouzia...:rotflmao:

TheOneAB
06/10/2005, 10:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από afrotwin
na min se ksero ke exo kati saravala gia poulima...:rotflmao:

tespa pigene edo mes sta antalaktika ke vres tilefono apo ta metaxirismena ke rota poso exi to xaximetro sou
nomizo oti iparxi kapios pou episkevazi kiolas an rotisis stis texnikes isos na kseri kapios

ala ton sarakaki min to ksana anaferis edo ine grousouzia...:rotflmao: xe xe swstos se ola 8a parw tilefwno se afto pou iparhei stin dafni Tsiknis Dimitris mpas kai tou kanw mia episkepsoula!