View Full Version : Πωλείται ... CB750 1969
road spirit
01/07/2013, 12:52
Κλαίω ... σκάω... από κακία ... από ζήλια ... ανοίγω βιβλία βουντού, μαύρης μαγείας ....
294605
γράφει :
Its the best early unrestored original I've ever seen or heard of, and its condition in same category. I've seen earlier serial numbers, I've seen perfect restorations, I've seen unrestored originals. This example has all the right stuff."-SOHC4 member "736cc"
This is CB750 sandcast VIN frame number 446 and engine number 473. It is believed to be the best condition low VIN unrestored original sandcast in existence and experts haven't seen another one like it in over 10 years. I bought it with the intent of keeping but soon realized this is something that should go to a prominent collector or museum. This listing is to spread the word about the bike being available for a collection or museum and to get in touch with buyers. I have spoken on the phone with Jay Leno himself about the bike and he was interested. The bike is fully documented and the history from brand new is known. It starts instantly, runs, drives, stops, and shifts phenominally and has absolutely no issues whatsoever. All electronics work including the turn signals, high/low beam, brake light, etc.
It was bought brand new in 1969 by John Nave. He was a childhood best friend of James Dean (the famous movie star) and I have a picture of him with James Dean in the 8th grade school yearbook. It remained in John Naves collection and was stored in James Dean's cousins classic car collection amongst million dollar cars (photos available) until in 1999 it was sold to the best friend of John Nave (the fellow who I bought it from). It remained in heated/air conditioned storage hidden from the public amongst this fellows classic cars in Livonia, MI until I purchased it. When I first saw pictures of it I knew that it was something special and after doing some research and subsequently viewing it it turned out to be even more special. Every single thing was original and immaculate. I knew that it was a once in a life time opportunity to own it and I purchased it.
The pictures tell the whole story about the bike and the condition it is in. Something is only original once, and something that is in this condition, with this low of a VIN, with this originality, with this documentation, will never be found again. One sold for $35,000 a month ago that was a higher VIN and not as good of condition. The only item that isn't original is the airbox. The original one was cracked due to the gas being left on and so one was shipped over from england and the cracked one replaced. I have the original one and it will be included with the sale. This bike has the 19 liter tank (extremely rare), very early "8" bolts, smooth nonbraided oil line with smooth noncrimped clamps on either end, no "off-on-off" or pointer on the kill switch, long choke arm, short petcock, low VIN type seat pan, very early rare gauges, and 10mm mirror stems.
294606
road spirit
01/07/2013, 12:54
294607
294608
το λινκ της αγγελίας με πολλέεεεεεεεεες φωτογραφίες : http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1969-Honda-CB750-Sandcast-VIN-446-Museum-Quality-100-original-cb-cb750-cbx-/290937326837?redirect=mobile&forcev4exp=true
sapila racing
01/07/2013, 12:56
Αυτό είναι απο τα πρωτα sandcast CB750 (καρτερ χυτευμένα σε καλούπι με άμμο) και ειναι ακριβά μηχανάκια. :wave2:
Η τιμή θα ανέβει πολύ!
Εγώ παρα λίγο να παρω ενα τέτοιο (oχι sandcast όμως) CB750 το 1985 με 140.000 δρχ τότε, αλλά δεν με έπαιρνε δυστυχώς και δεν το πήρα.
Da.Vintage
01/07/2013, 13:48
Τι λε ρε φιλε...! 33000$ και δεν εχουν φτασει ακόμα την ελάχιστη τιμή του πωλητή!!!
Πολυ χρημα..
Υ.γ.Εδω πατρα πηρε το ματι μου ενα μαμα cb750k με τιμη κατω απο 2000χιλιαρο ειπα να το γραψω γιατι καποιος εψαχνε..
Αυτό είναι απο τα πρωτα sandcast CB750 (καρτερ χυτευμένα σε καλούπι με άμμο) και ειναι ακριβά μηχανάκια. :wave2:
Η τιμή θα ανέβει πολύ!
Εγώ παρα λίγο να παρω ενα τέτοιο (oχι sandcast όμως) CB750 το 1985 με 140.000 δρχ τότε, αλλά δεν με έπαιρνε δυστυχώς και δεν το πήρα.
1 12.974 mph πάρα πολλά (το sei μου έχει 6930 km)
2 Που είναι ο Κρητικός ???
3 Θα σε φτιάξουμε εσένα αφού θες four (καλά το είχα καταλάβει ότι είσαι κρυφοΧοντάκιας)
notakos600
01/07/2013, 16:28
3 Θα σε φτιάξουμε εσένα αφού θες four (καλά το είχα καταλάβει ότι είσαι κρυφοΧοντάκιας)
:lol:
Pardalotzatziki
02/07/2013, 09:11
This listing was ended by the seller because the item is no longer available
To πηρε η Honda για το μουσειο της μαλλον :D
This listing was ended by the seller because the item is no longer available
To πηρε η Honda για το μουσειο της μαλλον :D
και ηθελα να δω ποσο θα φτασει ρε γμτ...
AristidisZ
02/07/2013, 09:15
οκ, όμορφο το μηχανάκι, αλλά πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω γιατί αυτό το "sandcast" που είπε ο σαπίλας το έκανε να φτάσει σε αυτή την αστρονομική τιμή :confused:
οκ, όμορφο το μηχανάκι, αλλά πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω γιατί αυτό το "sandcast" που είπε ο σαπίλας το έκανε να φτάσει σε αυτή την αστρονομική τιμή :confused:
μεχρι τοτε sandcast χρησιμοποιουσαν μονο για ατμοκαθαριστες, και αυτο ηταν το πρωτο μηχανακι που φτιαχτηκε ετσι
είναι όμως πού τσίλικο.....
Hello Chris from Crete.
μεχρι τοτε sandcast χρησιμοποιουσαν μονο για ατμοκαθαριστες, και αυτο ηταν το πρωτο μηχανακι που φτιαχτηκε ετσι
:tooth: :tooth: :tooth:
οκ, όμορφο το μηχανάκι, αλλά πραγματικά δε μπορώ να καταλάβω γιατί αυτό το "sandcast" που είπε ο σαπίλας το έκανε να φτάσει σε αυτή την αστρονομική τιμή :confused:
H τιμή του καθορίζεται απ΄την σπανιότητα των sandcast τα οποία φαντάζομαι οτι παρήχθησαν σε περιορισμένο αριθμό σε σχέση με τα μη. Το μικρό VIN παίζει ρόλο, το 19lt ντεπόζιτο και φυσικά το ότι είναι εντελώς original.
Αν είχε ελάχιστα μίλια on the clock όπως είπε και ο Παναγιώτης, η τιμή του θα ήταν στη στρατόσφαιρα πιθανότατα.
1 12.974 mph πάρα πολλά (το sei μου έχει 6930 km)
2 Που είναι ο Κρητικός ???
3 Θα σε φτιάξουμε εσένα αφού θες four (καλά το είχα καταλάβει ότι είσαι κρυφοΧοντάκιας)
Εφτασεεεειι!!!!!:D
Αψογο!! σπανιο και ακριβο φσκ!!!
Οσο για το 3 συμφωνω!!! χι χι χι !!!κατι θα βρεθει!!!:cool:
είναι όμως πού τσίλικο.....
Hello Chris from Crete.
:wave2:
H τιμή του καθορίζεται απ΄την σπανιότητα των sandcast τα οποία φαντάζομαι οτι παρήχθησαν σε περιορισμένο αριθμό σε σχέση με τα μη. Το μικρό VIN παίζει ρόλο, το 19lt ντεπόζιτο και φυσικά το ότι είναι εντελώς original.
Αν είχε ελάχιστα μίλια on the clock όπως είπε και ο Παναγιώτης, η τιμή του θα ήταν στη στρατόσφαιρα πιθανότατα.
Ετσι!!!
ΟΚ εγώ μισοαστεία μισοσοβαρά είπα ότι έχει πολλά μίλια τι να λέμε τώρα με VIN κάτω από 500 και unrestored είναι άπαιχτο το κομμάτι...ούτε 7500 δεν παρήχθησαν και τα πρώτα πήγαν ΗΠΑ.Μου αρέσει που λέει ότι το μόνο αλλαγμένο πράγμα επάνω του είναι το φιλτροκούτι αλλά λέει ότι δίνει και το δικό του που είναι σπασμένο έλεος ,φαντάσου να είχε φυλαγμένα και τα λάστιχα του 69...Από την άλλη δεν μου άρεσαν οι παραπάνω από μία αναφορές στον Dean μήπως ιντριγκάρει κανέναν νοσταλγό !
Πάρτε και ένα λινκ να δείτε αυτούς που μπήκαν στο κόπο να κάνουν registry.
http://www.cb750sandcastonly.com/VIN.htm
ΥΓ 1 Εγώ Χοντάκιας δεν είμαι αλλά το ρημάδι είναι φετίχ το ομολογώ ,από πέρυσι τα έγραφα ... http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129444
ΥΓ 2 Ο αστικός μύθος λέει ότι υπάρχει ένα Κ0 αφημένο έτσι σε ένα πατάρι στο Κουκάκι που είναι ο Γιώργος (Z power) να βοηθήσει ?
Το πρώτο πάντως που ταξινομήθηκε Ελλάδα ήταν αργότερα το μηχανάκι του Κουτσουμπού , το είχα βρει πριν 10 χρόνια στον Πειραιά αλλά άθλιο...
3 Υπάρχει ένα του 70 (όχι δικό μου πάντως) όποιος ενδιαφέρεται ας ρίξει πμ
4 Τελικά πουλήθηκε αυτό στο ebay ? γιατί το έχασα το επεισόδιο.
Λευκάδιος
03/07/2013, 00:59
πριν 6-7 χρονια ειχα πουλησει μια μηχανη σ'εναν που ειχε καλη συλλογη απο δικυκλα.εκεινες τις ημερες ειχε βρει σε γκαραζ αυτοκινητων ενα κουκουλωμενο CB750 νομιζω του '72.το ειχε ενας Ελληνοαμερικανος που εφυγε απ'τη ζωη εκεινα τα χρονια και η μηχανη ξεμεινε με ελαχιστα μιλια στο γκαραζ.ειχε ακομη τα λαστιχα πρωτης τοποθετησης,το βιβλιαρακι κατοχου και γενικα ηταν σε αριστη κατασταση.το αγορασε σε ξεφτιλα τιμη, του αλλαξε τα ενδοψυχα των καρμπυρατερ και το μοτερ επαιρνε μπροστα με μιση μιζια.τωρα στολιζει την βιτρινα γνωστου συνεργειου των Αθηνων.
nicksior
03/07/2013, 07:29
Αυτό είναι απο τα πρωτα sandcast CB750 (καρτερ χυτευμένα σε καλούπι με άμμο) και ειναι ακριβά μηχανάκια. :wave2:
Η τιμή θα ανέβει πολύ!
....
Τι να πουν και τα Laverda....:lol:
Takata Dome
03/07/2013, 12:15
Έτοιμο για μουσείο είναι! Το sandcast σαν μέθοδος χύτευσης έχει κάποιο πλεονέκτημα,ή απλά είναι θέμα σπανιότητας;
Υ.Γ:Τα καλά CB είναι χρώματος χρυσαφί! :a13:
sapila racing
03/07/2013, 12:52
Τι να πουν και τα Laverda....:lol:
Τι να πουν? Αν δουλευουν είναι μια χαρά, αν το παρεις στο χέρι, πράγμα οχι και απίθανο, τότε θα πλερώσεις πολλά.
Laverda παραγωγής παντως που να πιάνει τόσα λεφτά δεν υπάρχει.
sapila racing
03/07/2013, 12:54
Έτοιμο για μουσείο είναι! Το sandcast σαν μέθοδος χύτευσης έχει κάποιο πλεονέκτημα,ή απλά είναι θέμα σπανιότητας;
Υ.Γ:Τα καλά CB είναι χρώματος χρυσαφί! :a13:
Η χύτευση με άμμο χρησιμοποιείται σε πρωτότυπα η σε περιορισμένη παραγωγή, αλλιώς απλά δεν συμφέρει καν.
Τι να πουν? Αν δουλευουν είναι μια χαρά, αν το παρεις στο χέρι, πράγμα οχι και απίθανο, τότε θα πλερώσεις πολλά.
Laverda παραγωγής παντως που να πιάνει τόσα λεφτά δεν υπάρχει.
Άλλοι θα πουν ότι είναι ιστορικοί οι λόγοι εγώ θα ξαναπώ ότι για τους Αμερικανούς είναι μηχανάκι φετίχ το four, όλοι θα ήθελαν από ένα και οι πιο καβατζομένοι θέλουν φυσικά sandcast.
Εγώ σαν Ευρωπαίος δεν βλέπω πάντως το λόγο αυτό να είναι ακριβότερο από αντίστοιχα ένα unrestored 1000ρι 3C με διψήφιο VIN και στην ίδια κατάσταση !
Φτάνουμε πάντως να μιλάμε για ανθρώπους που βασικά επενδύουν...
sapila racing
03/07/2013, 14:06
Άλλοι θα πουν ότι είναι ιστορικοί οι λόγοι εγώ θα ξαναπώ ότι για τους Αμερικανούς είναι μηχανάκι φετίχ το four, όλοι θα ήθελαν από ένα και οι πιο καβατζομένοι θέλουν φυσικά sandcast.
Εγώ σαν Ευρωπαίος δεν βλέπω πάντως το λόγο αυτό να είναι ακριβότερο από αντίστοιχα ένα unrestored 1000ρι 3C με διψήφιο VIN και στην ίδια κατάσταση !
Φτάνουμε πάντως να μιλάμε για ανθρώπους που βασικά επενδύουν...
Απο την οπτική σκοπιά σου το βλέπεις σωστά, κι εγω ετσι το βλέπω.
Η αγορά όμως λειτουργεί αλλιώς.
Αν (λέμε αν... :D ) το Laverda 3C ηταν το μηχανάκι που στην ουσία έκλεισε τους Γιαπωνέζους μεσα σε μερικά χρόνια, τότε τα πρωτα 500 3C που φτιάχτηκαν θα κόστιζαν κι αυτα αστρονομικά νούμερα σήμερα.
Ομως έγινε το αντίθετο, κι ετσι τα πρώτα Four ειναι τόσο ακριβά και τα κυνηγανε σαν τρελλοί και τα 3C ειναι απλά κλασσικά ψιλοακριβά μηχανάκια που τα μισά τα κανανε ντεμεκ Jota. :beer:
nicksior
03/07/2013, 16:03
Τι να πουν? Αν δουλευουν είναι μια χαρά, αν το παρεις στο χέρι, πράγμα οχι και απίθανο, τότε θα πλερώσεις πολλά.
Laverda παραγωγής παντως που να πιάνει τόσα λεφτά δεν υπάρχει.
Μιλούσα για sandcast.. καρτερ (και όχι μόνο) χυτευμένα σε καλούπι με άμμο, στα υπόλοιπα φυσικά και συμφωνώ.
Σχετικά με τα συλλεκτικά αντικέιμενα ισχύουν εκτός της παλαιότητας και της κατάστασης που βρίσκονται και η πιθανή σύνδεσή τους με κάποιο ιστορικό γεγονός..
Η αναφορά στον James Deen δεν ήταν τυχαία , αν μάλιστα μπορούσε ο πωλητής να αποδείξει πως κάποτε την είχε καβαλήσει θα βλέπατε μερικά ακόμη μηδενικά στο τέλος της τιμής της...
Η αξία των συλλεκτικών άιτεμς είναι καθαρά υποκειμενική , πάντως σχετικά με το εν λόγω μηχανάκι επειδή το έχω καβαλήσει (σαν συνεπιβάτης κυρίως) πιστεύω πως απλά ήταν εντυπωσιακο (για την εποχή του) και ίσως το μόνο που δεν έσταζε λάδια.
Γυάλιζε , δεν χάλαγε , ήταν τετρακύλινδρο , εντυπωσιακό ... thats all!!
Κρίμα βέβαια που τώρα θα στολίζει το σκρίνιο του αγοραστή του ... Δεν φτιάχτηκαν γιαυτό οι μηχανές.
Ταπεινής άποψης πάντα:wave2:
nicksior
03/07/2013, 16:11
........ένα unrestored 1000ρι 3C με διψήφιο VIN και στην ίδια κατάσταση !
...
Εγώ πάλι ένα 500ρι 2C 294768
nicksior
03/07/2013, 16:16
294769
Make Model
Laverda 500 Alpino S
Year
1978
Engine
Air cooled, four strike, parallel twin cylinders, DOHC, 180° crankshaft.
Capacity
497
Bore x Stroke 72 x 61 mm
Compression Ratio 8.6:1
Induction
2x 32mm Dell'Orto PHF carbs.
Ignition / Starting
Bosch electronic
Max Power
44 hp 32.1 kW @ 8000 rpm
Max Torque
Transmission / Drive
6 Speed / chain
Front Suspension
Telescopic forks
Rear Suspension
Swinging forks, adjustable shocks
Front Brakes
2x 260mm discs 2 piston calipers
Rear Brakes
Single 260mm disc 1 piston caliper
Front Tyre
90/90-17
Rear Tyre
110/90-18
Dry-Weight
175 kg
Fuel Capacity
14 Litres
Consumption average
48 mp/g
Standing ¼ Mile
14.5 sec
Top Speed
105 mp/h
Απο τη μια μεριά άνθρωποι με πάθος . απ την άλλη Διευθυντές πωλήσεων..
http://www.laverdacorse.it/bikes/500formula.html
sapila racing
03/07/2013, 17:58
Make Model
Laverda 500 Alpino S
Ωραίο μηχανάκι, αλλά παθαίνει ζημιές η κεφαλή και είναι πανάκριβη η επισκευή της.
Περίπου όσο κανει το μηχανάκι δηλαδή...
Μιλούσα για sandcast.. καρτερ (και όχι μόνο) χυτευμένα σε καλούπι με άμμο, στα υπόλοιπα φυσικά και συμφωνώ.
Σχετικά με τα συλλεκτικά αντικέιμενα ισχύουν εκτός της παλαιότητας και της κατάστασης που βρίσκονται και η πιθανή σύνδεσή τους με κάποιο ιστορικό γεγονός..
Η αναφορά στον James Deen δεν ήταν τυχαία , αν μάλιστα μπορούσε ο πωλητής να αποδείξει πως κάποτε την είχε καβαλήσει θα βλέπατε μερικά ακόμη μηδενικά στο τέλος της τιμής της...
Η αξία των συλλεκτικών άιτεμς είναι καθαρά υποκειμενική , πάντως σχετικά με το εν λόγω μηχανάκι επειδή το έχω καβαλήσει (σαν συνεπιβάτης κυρίως) πιστεύω πως απλά ήταν εντυπωσιακο (για την εποχή του) και ίσως το μόνο που δεν έσταζε λάδια.
Γυάλιζε , δεν χάλαγε , ήταν τετρακύλινδρο , εντυπωσιακό ... thats all!!
Κρίμα βέβαια που τώρα θα στολίζει το σκρίνιο του αγοραστή του ... Δεν φτιάχτηκαν γιαυτό οι μηχανές.
Ταπεινής άποψης πάντα:wave2:
Για την έμμεση αλλά πάντως σκόπιμη αναφορά σε Dean τα έγραψα πιο πάνω για να την έχει καβαλήσει πάντως λίγο δύσκολο μιας και "ταξίδεψε" 14 χρόνια πριν φτιαχτεί το 750...
nicksior
03/07/2013, 19:23
Για την έμμεση αλλά πάντως σκόπιμη αναφορά σε Dean τα έγραψα πιο πάνω για να την έχει καβαλήσει πάντως λίγο δύσκολο μιας και "ταξίδεψε" 14 χρόνια πριν φτιαχτεί το 750...
Ναι!
Μιλούσα γενικά περι αξίας των "συλλεκτικών"
πχ άλλη τιμή σε δημοπρασία του βρακιού της θειάς μου κι άλλη της μαντόνα .
Αν και στην τελική... βρακιά και τα δυό .
σχετικά με το sandcasting
ferrari how it's made
γύρω στο 20:00 είναι η μηχανή
το καλούπι έχει τμήματα μεταλικά και τμήματα με άμμο
http://www.youtube.com/watch?v=YIiZLBUA_yM
βέβαια η μηχανή στο παραπάνω βίντεο είναι πολύ πιο πολύπλοκη
στο CB κάνανε κάτι ανάλογο η βγάζανε πιο απλά κομμάτια;
nicksior
05/07/2013, 06:18
Η χύτευση των μετάλλων είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο της μεταλλουργίας, στα παλιά αυτοκίνητα τα μπλοκ ήταν χυτοσιδηρά δηλ μαντεμένια , πιο ανθεκτικά αλλά και πολύ πιο βαριά.
Στη χύτευση του μαντεμιού (θερμοκρασία πάνω απο 1000-1200 βαθμούς κελσίου) αναγκαστικά χρησιμοποιείται άμμος (χώμα).
Αλήθεια γνωρίζει κανείς αν ποτέ κατασκευάστηκε κινητήρας μοτοσυκλέτας με μαντεμένιο μπλοκ ??
Σήμερα στην κατασκευή διαφόρων (μικρών κυρίως) εξαρτημάτων χρησιμοποιούνται κράματα αλουμινίου (ζαμακ) που έχουν θερμοκρασία τήξης περίπου 400 C και τα καλούπια μπορούν να είναι εκτός απο ατσάλινα και λαστιχένια (ειδικά πυρίμαχα σιλικονούχα λάστιχα).
Πχ. σας έσπασε μια μανέτα ή κάποιο άλλο εξάρτημα (μικρού μεγέθους) και η αντιπροσωπία δεν το έχει... Πάτε στον χρυσοχόο της γειτονιάς σας (ή τον βιοτέχνη) και με βάση το παλιό, σας φτιάχνει ένα λαστιχένιο καλουπάκι (ή καλούπι στο χώμα) μέσα στο οποίο ρίχνει ζαμακ, έτσι έχετε ένα ακριβές αντίγραφο που με λίγο φινίρισμα δεν θα διαφέρει καθόλου απο το οριτζιναλ..
Ολα αυτά μέχρι χθές...
Γιατί σήμερα υπάρχουν 3-διάστατοι εκτυπωτές που αναπαράγουν με ακρίβεια cnc οποιοδήποτε αντικείμενο.
Τα παιδιά σας θα έχουν απο έναν και δεν θα χρειάζεται να τους αγοράζετε τα παιχνίδια τους γιατί απλά θα τα φτιάχνουν μόνα τους απο σχέδια και προγράματα που θα βρίσκουν δωρεάν στο ιντερνετ..
Το ίδιο κι εσείς .... "έσπασε η κουτάλα αγάπη μου?" "μη στεναχωριέσαι θα σου τυπώσω μία καινούργια"
Το πιο ακριβό χειροποίητο θα σκανάρεται και θα αναπαράγεται με εκπληκτική ακρίβεια και ευκολία...
Τέρμα οι πατέντες , τα μονοπώλια , οι αντιπροσωπίες κλπ.
Την επανάσταση δεν θα την κάνουν οι σύγχρονοι Τσε Γκεβάρα αλλά οι χάκερς και η τεχνολογία !
Που το πήρα που το πήγα ο αθεόφοβος :bawl:
Καλημέρα σας Κύριοι.
και κυρίες!
Η χύτευση των μετάλλων είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο της μεταλλουργίας, στα παλιά αυτοκίνητα τα μπλοκ ήταν χυτοσιδηρά δηλ μαντεμένια , πιο ανθεκτικά αλλά και πολύ πιο βαριά.
Στη χύτευση του μαντεμιού (θερμοκρασία πάνω απο 1000-1200 βαθμούς κελσίου) αναγκαστικά χρησιμοποιείται άμμος (χώμα).
Αλήθεια γνωρίζει κανείς αν ποτέ κατασκευάστηκε κινητήρας μοτοσυκλέτας με μαντεμένιο μπλοκ ??
Σήμερα στην κατασκευή διαφόρων (μικρών κυρίως) εξαρτημάτων χρησιμοποιούνται κράματα αλουμινίου (ζαμακ) που έχουν θερμοκρασία τήξης περίπου 400 C και τα καλούπια μπορούν να είναι εκτός απο ατσάλινα και λαστιχένια (ειδικά πυρίμαχα σιλικονούχα λάστιχα).
Πχ. σας έσπασε μια μανέτα ή κάποιο άλλο εξάρτημα (μικρού μεγέθους) και η αντιπροσωπία δεν το έχει... Πάτε στον χρυσοχόο της γειτονιάς σας (ή τον βιοτέχνη) και με βάση το παλιό, σας φτιάχνει ένα λαστιχένιο καλουπάκι (ή καλούπι στο χώμα) μέσα στο οποίο ρίχνει ζαμακ, έτσι έχετε ένα ακριβές αντίγραφο που με λίγο φινίρισμα δεν θα διαφέρει καθόλου απο το οριτζιναλ..
Ολα αυτά μέχρι χθές...
Γιατί σήμερα υπάρχουν 3-διάστατοι εκτυπωτές που αναπαράγουν με ακρίβεια cnc οποιοδήποτε αντικείμενο.
Τα παιδιά σας θα έχουν απο έναν και δεν θα χρειάζεται να τους αγοράζετε τα παιχνίδια τους γιατί απλά θα τα φτιάχνουν μόνα τους απο σχέδια και προγράματα που θα βρίσκουν δωρεάν στο ιντερνετ..
Το ίδιο κι εσείς .... "έσπασε η κουτάλα αγάπη μου?" "μη στεναχωριέσαι θα σου τυπώσω μία καινούργια"
Το πιο ακριβό χειροποίητο θα σκανάρεται και θα αναπαράγεται με εκπληκτική ακρίβεια και ευκολία...
Τέρμα οι πατέντες , τα μονοπώλια , οι αντιπροσωπίες κλπ.
Την επανάσταση δεν θα την κάνουν οι σύγχρονοι Τσε Γκεβάρα αλλά οι χάκερς και η τεχνολογία !
Που το πήρα που το πήγα ο αθεόφοβος :bawl:
Καλημέρα σας Κύριοι.
και κυρίες!
:lol::lol: ωραίος (και σωστός....) :beer:
Η τιμή θα είναι 6ψηφιο νούμερο μαλλον.
Το sand cast CB750 K0 που πωλήθηκε στο αστρονομικό νούμερο πρόσφατα ήταν πολύ πιο σπάνιο απο αυτό το Ducati.
Ηταν στην ουσία το μόνο ( η ενα απο τα δύο αναλογα ποιον πιστευεις ) απο τα 4 preproduction κομμάτια που έχουν απομείνει.
Hταν το μπλε στο κατω μερος της παρακάτω σελίδας:
http://www.cb750sandcastonly.com/latepreproduction02.htm
Ναι ξέρω την ιστορία, αλλά δεν μιλάω για το pre-production. Και κάποιο απ΄τα πρώτα παραγωγής φθάνει τα 70.000$ εύκολα που πάλι τα θεωρώ πολλά.
Το sand cast CB750 K0 που πωλήθηκε στο αστρονομικό νούμερο πρόσφατα ήταν πολύ πιο σπάνιο απο αυτό το Ducati.
Ηταν στην ουσία το μόνο ( η ενα απο τα δύο αναλογα ποιον πιστευεις ) απο τα 4 preproduction κομμάτια που έχουν απομείνει.
Hταν το μπλε στο κατω μερος της παρακάτω σελίδας:
http://www.cb750sandcastonly.com/latepreproduction02.htm
Πάρε και την ιστορία των 4 pre-production
What ever happened to those rare first four hand built bikes?
- The Red bike was taken to the crushers :eek::eek::eek: in Iowa back in the early 1990s (I know, as we got there literally days too late, coming away with only a small handful of parts from it).
- The Gold bike made its way to Europe, only to be completely disassembled by its owner (who has no intention of selling) and it has remained in that state for the last 25 years or so.
- The Dark Green bike has never been heard from, thus leaving this (Blue/Green) bike left of the four.
- The Blue/Green prototype motorcycle featured in this auction just happens to also be the (only) one American Honda used for all of its initial promotional brochures, flyers, and sales literature. Example photos of these early promotional items can be seen here, and most easily identified by the bike’s very unusual front brake caliper.
http://www.bike-urious.com/100k-honda-1969-honda-cb750-sandcast-prototype/
Αντ' αυτού βολευόμαστε και με την παρακάτω...
http://www.ebay.com/itm/Honda-CB-1969-cb-750-sandcast-cb-750-/271605341691?forcerrptr=true&hash=item3f3cf09dfb&item=271605341691&pt=US_motorcycles
ΥΓ Βαλτοί είναι οι πουστ@ρ@δες ? (έχω χάσει και το Χρηστάρα από τη μεγαλόνησο...)
http://www.ebay.com/itm/Honda-CB-1969-honda-cb-750-k-0-original-exhaust-great-looking-bike-/400772689160?forcerrptr=true&hash=item5d4fe9ed08&item=400772689160&pt=US_motorcycles
1. 02/07/2013, 22:27#16
buckley
ΟΚ εγώ μισοαστεία μισοσοβαρά είπα ότι έχει πολλά μίλια τι να λέμε τώρα με VIN κάτω από 500 και unrestored είναι άπαιχτο το κομμάτι...ούτε 7500 δεν παρήχθησαν και τα πρώτα πήγαν ΗΠΑ.Μου αρέσει που λέει ότι το μόνο αλλαγμένο πράγμα επάνω του είναι το φιλτροκούτι αλλά λέει ότι δίνει και το δικό του που είναι σπασμένο έλεος ,φαντάσου να είχε φυλαγμένα και τα λάστιχα του 69...Από την άλλη δεν μου άρεσαν οι παραπάνω από μία αναφορές στον Dean μήπως ιντριγκάρει κανέναν νοσταλγό !
Πάρτε και ένα λινκ να δείτε αυτούς που μπήκαν στο κόπο να κάνουν registry.
http://www.cb750sandcastonly.com/VIN.htm
ΥΓ 1 Εγώ Χοντάκιας δεν είμαι αλλά το ρημάδι είναι φετίχ το ομολογώ ,από πέρυσι τα έγραφα ... http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=129444
ΥΓ 2 Ο αστικός μύθος λέει ότι υπάρχει ένα Κ0 αφημένο έτσι σε ένα πατάρι στο Κουκάκι που είναι ο Γιώργος (Z power) να βοηθήσει ?
Το πρώτο πάντως που ταξινομήθηκε Ελλάδα ήταν αργότερα το μηχανάκι του Κουτσουμπού , το είχα βρει πριν 10 χρόνια στον Πειραιά αλλά άθλιο...
3 Υπάρχει ένα του 70 (όχι δικό μου πάντως) όποιος ενδιαφέρεται ας ρίξει πμ
4 Τελικά πουλήθηκε αυτό στο ebay ? γιατί το έχασα το επεισόδιο.
Απάντηση Απάντηση με παράθεση 0
2. 03/07/2013, 01:59#17
Λευκάδιος
πριν 6-7 χρονια ειχα πουλησει μια μηχανη σ'εναν που ειχε καλη συλλογη απο δικυκλα.εκεινες τις ημερες ειχε βρει σε γκαραζ αυτοκινητων ενα κουκουλωμενο CB750 νομιζω του '72.το ειχε ενας Ελληνοαμερικανος που εφυγε απ'τη ζωη εκεινα τα χρονια και η μηχανη ξεμεινε με ελαχιστα μιλια στο γκαραζ.ειχε ακομη τα λαστιχα πρωτης τοποθετησης,το βιβλιαρακι κατοχου και γενικα ηταν σε αριστη κατασταση.το αγορασε σε ξεφτιλα τιμη, του αλλαξε τα ενδοψυχα των καρμπυρατερ και το μοτερ επαιρνε μπροστα με μιση μιζια.τωρα στολιζει την βιτρινα γνωστου συνεργειου των Αθηνων.
Υεππππ
Τωρα σας ειδα ...
Για Κουκακι δεν εχω ακουσει κατι ...μπορω να ρωτησω εναν
Τοπικο ηρωα , εαν υπαρχει αυτος θα το γνωριζει
Βυ δε γουευ . ..το κουκακι φημιζοτανε για παρατημενα Ducati-a
Για το δευτερο του Λευκαδιου
ενα μπλου χρυσαφι ..σαν αυτο με τα χυτα καρτερια
Οντως ηταν σε γκαραζ στην γειτονια μου .το γνωριζαμε το μηχανακι πολλα χρονια και εγω που ειχα τοτε ενα cb750 του 75 εαν θυμαμαι καλα .και επισης ενα φιλος απο Μυκονο και αυτος κατοχος cb ( εαν το δειτε πως το εχει το δικο του και σε τι κατασταση ) θα την παιξετε κανονικα
Κατα καιρους ρωταγαμε για το παρατημενο και ο γκαραζιερης δεν το εδινε με τιποτα . ο δε μυκονιατης σκουπιζε και το καυσαερια και την μπιχλα απο πανω του ..
εως που ηλθε μια μερα ο συλλεκτης , φιλος και αυτος να μου πει τα ευχαριστα .ξερεις πηρα τελικα το cb απο την ΒP
Το δικο μου το CB εισαγωγη απο Αμερικη με πολυ λιγα χλμ
για να παρω μερος σε ενα τοτε τροφυ , ημουν τυχερος που βρηκα πραγματα εδω Ελλαδα και σε μια εβδομαδα ηταν ετοιμο
Αφου γυρισε κατι βολτες ,και ραλλυ τροφυ με τους κλασσικαριους , πωληθηκε πριν καμια 10 χρονια ? ισως και περισοτερο εχω χασει τελειως μπαλα πια
σε Πειραια κατα Καμινα μερια ...και εχω χασει επαφη απο τοτε ..
Αυτο που μου εχει μεινει παντως στο μυαλο
Ηταν ενα βραδυ στην Λαμια επιδρομη σε στρηπτιτζαδικα μπαρ απο 5 σεμπεδια που ειμασταν παρεα σε ενα τροφυ .....οι υπολοιποι ειχαν παει για κυπελλα και απονομες
Και μια μοναχικη αναβαση στην πισω πλευρα του Παρνασου ..με τον Καραχαλιο του Μοτο να προσπαθει να με πιασει ...
Το πως εστριβε το ρημαδι ηταν απιστευτο ...
Κατσε να μου βγει ενα καλο πατερν ...και βλεπω να το ξανα αγοραζω παλι
πισω στο σταυλο γρηγορα
αντε και μια φωτο απο το ρημαδι
Αντ' αυτού βολευόμαστε και με την παρακάτω...
http://www.ebay.com/itm/Honda-CB-1969-cb-750-sandcast-cb-750-/271605341691?forcerrptr=true&hash=item3f3cf09dfb&item=271605341691&pt=US_motorcycles
ΥΓ Βαλτοί είναι οι πουστ@ρ@δες ? (έχω χάσει και το Χρηστάρα από τη μεγαλόνησο...)
http://www.ebay.com/itm/Honda-CB-1969-honda-cb-750-k-0-original-exhaust-great-looking-bike-/400772689160?forcerrptr=true&hash=item5d4fe9ed08&item=400772689160&pt=US_motorcycles
Εδω ειμαι!!!! :beer: Στην αλλη μερια του Ατλαντικου τα δινουν πολυ φτηνα!! Και τα ανταλλακτικα τους επισης!!!
1. 02/07/2013, 22:27#16
buckley
ΟΚ εγώ μισοαστεία .....................................................................
........................
Κατσε να μου βγει ενα καλο πατερν ...και βλεπω να το ξανα αγοραζω παλι
πισω στο σταυλο γρηγορα
αντε και μια φωτο απο το ρημαδι
Γεια σου ρε Γιωργο!!! !!! :a014::a014:
για σου ρε Χρησταρα
τα φιλαρακια μου ειναι κατω Κρητη ....( εγω εδω ξεδιαλεγω βιδες ...γμγτ γμτ γμτ ...)
εαν δεις κανα Αφρικα 650 Μαραθον .... πες του χαιρετισματα απο το φορουμ ...
αλλη μια απο τη πρωην μου Σεμπη
374 vin and not a trailer queen ...
http://www.ebay.com/itm/Honda-CB-/331601646847?forcerrptr=true&hash=item4d34ff94ff&item=331601646847
338699
Υπήρχε στα παλιά τα χρόνια μια έκφραση "λεφτά στην τράπεζα" ...
Bob_o_mastoras
19/07/2015, 20:19
374 vin and not a trailer queen ...
http://www.ebay.com/itm/Honda-CB-/331601646847?forcerrptr=true&hash=item4d34ff94ff&item=331601646847
Γμτ.. Να μην εχει "buy now" να μην χρονοτριβω με δημοπρασιες... :lol::lol:
Ποσο πραγματικα πανεμορφο μηχανακι... :a07::a07::a07::a32:
doctoras
20/07/2015, 11:54
https://www.youtube.com/watch?v=IB0FKUWCUyI
πάρτε ήχο εποχής!
Εξοργιστική διαφορά , οπότε όταν και αν θα ξαναπάρω four μόνο απέξω (μπορεί όχι από ΗΠΑ από Γερμανία όμως σίγουρα).
http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/5973647/
http://www.ebay.com/itm/Honda-CB-/271943440257?forcerrptr=true&hash=item3f51179781&item=271943440257
motoexelixis
30/07/2015, 12:10
ναι βεβαια,γιατι εδω στην ελλαδα, οτι σαραβαλο πουλιεται ειναι μονο για γνωστες...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.