PDA

View Full Version : Μηχανη για χωματινα ταξίδια



Σελίδες : 1 [2]

alres
13/08/2015, 11:54
Κοιτα και για κανα TTR 250, Honda BAJA. Ειναι βεβαια παλια και μαλλον παραεισαγωγης με οτι αυτο συνεπαγεται.
Τα καινουργια (KLX 250 , CRF250L) ειναι ακριβα και προσωπικα εχω καποιες αμφιβολιες εαν ειναι το ιδιο σκυλια με τα παλια. Απο διχρονα μονο κανα DT200 , Lanza 230, αλλα αντε βρες καλο και φθηνο.

Οπότε σα να λέμε η κατηγορία αυτή είναι ψιλονεκρή. Σε πάνε κατευθείσαν σε πιο πολλά κυβικά και τέλος

pipe_smoker
13/08/2015, 12:06
@alres

Κι εγώ που είμαι άσχετος με την κατηγορία αυτή, όταν διάβασα "δίχρονο για ταξίδι" μου έπεσε το αριστερό μάτι στο πληκτρολόγιο.
Δε νομίζω ότι θα την παλέψεις ούτε εσύ ούτε το μηχανάκι.

Κοίτα και κανένα XR400.

Από τα λίγα που γνωρίζω κι έχω διαβάσει, έχω την εντύπωση ότι το συγκεκριμένο μηχανάκι έχει χρησιμοποιηθεί πάρα πολύ για σκοπούς παρόμοιους με αυτόν που αναφέρεις εσύ, σηκώνει πολλές μόντες αν θες κι ενδιαφέρεσαι, είναι πολύ απλό κι εύκολο στη συντήρησή του κλπ.

alres
13/08/2015, 12:14
Ναι ρε συ το ξέρω, αλλά επειδή δε βλέπω τουλάχιστον εγώ κάτι κοντά στα μέτρα μου από διάφορες απόψεις, κάνω και παλαβές σκέψεις

est
13/08/2015, 14:38
Το πρώτο πρόβλημα που θα συναντήσεις με τα δίχρονα είναι αυτό της αυτονομίας. Εκτός της κατανάλωσης, για τα περισσότερα 4χρονα που αναφέρεις έχουν βγει μεγαλύτερα ντεπόζιτα που σου καλύπτουν την ανάγκη για επιπλέον λίτρα. Στην περίπτωση του δίχρονου ή θα πρέπει να πατεντιάσεις με το ντεπόζιτο ή να κουβαλάς στις αποσκευές καύσιμα. Μόνο για κάποια ΚΤΜ EXC δίχρονα είχαν βγει μεγαλύτερα ρεζερβουάρ, αλλά και πάλι όχι με ταξιδιωτικό σκεπτικό.
Επίσης από δίχρονα τα μόνα που έχουν υποπλαίσιο που μπορεί να αντέξει φόρτωμα είναι το Yamaha Lanza 230 όπως ειπώθηκε και το Honda CRM 250. WR & KDX είχαν πιο "χωματερό" προσανατολισμό. Αλλά και στις 2 περιπτώσεις πας για μηχανάκια αντιεμπορικά, παραεισαγωγής και 15ετίας. Όχι και τόσο καλός συνδυασμός..
XR 400-600, DRZ 400 ακόμη και EXC 400 αν βρεις υλικό για μετατροπή στις ανάγκες σου, είναι πιο συμβατές και ασφαλείς επιλογές.:wave2:

doctoras
13/08/2015, 21:38
+230 στον est

alres
14/08/2015, 18:55
Το πρώτο πρόβλημα που θα συναντήσεις με τα δίχρονα είναι αυτό της αυτονομίας. Εκτός της κατανάλωσης, για τα περισσότερα 4χρονα που αναφέρεις έχουν βγει μεγαλύτερα ντεπόζιτα που σου καλύπτουν την ανάγκη για επιπλέον λίτρα. Στην περίπτωση του δίχρονου ή θα πρέπει να πατεντιάσεις με το ντεπόζιτο ή να κουβαλάς στις αποσκευές καύσιμα. Μόνο για κάποια ΚΤΜ EXC δίχρονα είχαν βγει μεγαλύτερα ρεζερβουάρ, αλλά και πάλι όχι με ταξιδιωτικό σκεπτικό.
Επίσης από δίχρονα τα μόνα που έχουν υποπλαίσιο που μπορεί να αντέξει φόρτωμα είναι το Yamaha Lanza 230 όπως ειπώθηκε και το Honda CRM 250. WR & KDX είχαν πιο "χωματερό" προσανατολισμό. Αλλά και στις 2 περιπτώσεις πας για μηχανάκια αντιεμπορικά, παραεισαγωγής και 15ετίας. Όχι και τόσο καλός συνδυασμός..
XR 400-600, DRZ 400 ακόμη και EXC 400 αν βρεις υλικό για μετατροπή στις ανάγκες σου, είναι πιο συμβατές και ασφαλείς επιλογές.:wave2:

Κατ αρχήν ευχαριστώ για την απάντηση, βοηθάει πολύ.

Κάποιες απορίες αν δε σου είναι κόπος.

Το xr400 είναι συμπαθητικότατο, αλλά παλιό. Τι κοιτάμε σ αυτό χαρακτηριστικά για να δούμε τι σόι μηχανάκι είναι;

Μεταξύ ενός παλιού 400αριου (έστω σε καλή κατάσταση) το οποίο θα είναι σχετικά φτηνό και ενός πιο φρέσκου 250αριου το οποίο θα είναι σίγουρα πιο ακριβό (πάντα για τετράχρονα λέμε), ποιο κατά τη γνώμη σου έχει νόημα για χωμάτινα "ταξίδια" ή διαδρομές χωρίς απαιτήσεις σε ταχύτητα;

Επίσης είτε 250 είτε 400, τι συμβαίνει σε γενικές γραμμές με το κόστος συντήρησης/επισκευών σε χωμάτινο μηχανάκι;

Ευχαριστώ πολύ

KotsosDR
14/08/2015, 23:26
αυτο που φορτώνεται καλυτερα , τα 600 -650 -690 για ποιο λογο δε τα κοιτας ?

https://www.youtube.com/watch?v=VJMYMC4jxKM

est
19/08/2015, 13:28
Τα τετράχρονα 250άρια που κοιτάς όπως επίσης και τα XR/DRZ 400 δεν είναι αγωνιστικές κατασκευές για να θέλουν συχνούς ελέγχους και ανταλλακτικά που κοστίζουν, βλέπε βαλβίδες και λοιπά σωθικά. Καθαρά λαδάκια θέλουν και καθαρή τροφοδοσία. Μόνο το EXC που ανέφερα ξεφεύγει από αυτή τη λογική, αλλά και πάλι όσοι το έχουν πίνουν νερό στ'όνομά του σχετικά με τη συντήρηση και τις επισκευές που ζητάει.
Για το ποιο κάνει καλύτερα, θα πω αυτό που έρχεται πιο εύκολα στα μέτρα σου, αυτό που θα χρειαστεί τα λιγότερα έξτρα πράγματα για να καλύψει τις ανάγκες σου και αυτό που θα σου είναι πιο εύκολο να κουμαντάρεις σε όλα τα επίπεδα (κόστος, δύναμη, οδήγηση, επισκευή, κλπ). Δεν υπάρχει μια σωστή απάντηση. Αν δεν την παλεύεις πχ με τη μανιβέλα τότε κάποια βγαίνουν από τη μέση.. αν θες αρκετή δύναμη για παιχνίδι κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, βγαίνουν κάποια άλλα. Αν θες να φορτώσεις όλο το σπίτι που λέει ο λόγος κάποια άλλα.. και ούτω καθεξής.
Σε όλα αυτά τα μηχανάκια που σου δίνουν τη δυνατότητα να κινηθείς εκτός δρόμου ελέγχεις τα σημεία που μπορεί να έχουν ταλαιπωρηθεί.
-Συνδέσμους / αναρτήσεις,
-ρουλεμάν τροχών / τιμονιού καθώς και τις "φωλιές" αυτών,
-κιβώτιο ταχυτήτων και
-σκελετό για τυχών "τσαμπουκάδες".
Για τον κινητήρα φαντάζομαι δεν χρείαζεται να αναφερθώ μιας και είναι στάνταρ έλεγχος.

alres
22/08/2015, 10:05
Ευχαριστώ, κατατοπιστικότατος