PDA

View Full Version : Μηχανη για χωματινα ταξίδια



Σελίδες : [1] 2

Jtj
16/07/2013, 22:47
Παίδες την προηγούμενη βδομάδα πούλησα την μηχανη μου και πάω για αλλα.
Λέω να πάρω μια πως να σας το περιγράψω...κάτι σαν Suzuki jimmy σε μηχανη.
Δηλαδή να πας άσφαλτο αλλα χωρίς πολλα πολλα σε ταχύτητα αλλα να μην γίνεις και φραπες αλλα μετα να μπορείς να γουσταρεις στο χώμα χωρίς βέβαια να είσαι σε φάση motocross.
To σημαντικο να ειναι χαμηλά, να παίρνει δεύτερο άτομο κλπ κλπ. Σαν να λέμε είμαι διπλός κανω 250 χιλ άσφαλτο και την βγάζω ένα σκ στα βουνα.
Υπόψιν το ύψος μου 175, τα λεφτα μου μέχρι 4000 χιλ, τα κιλά της μηχανής μάξιμουμ 160
Για καμια ιδεα

MG-KTiNoS
16/07/2013, 23:04
με λίγα παραπάνω τσιμπάς χουσκβάρνα τέρρα... 6,5

:D

νιου...

Jtj
16/07/2013, 23:16
Καλο φαίνεται...

OldMan
17/07/2013, 14:00
Πλάκα μΕ κάΜνετε, εεε...??? :eek:

Αυτό θα'πρεπε να είναι το thread του μήνα κι εσείς ούτε φωνή ούτε ακρόαση ..??

Pan (dvs)
17/07/2013, 14:06
Μονοκυλινδρο?

OldMan
17/07/2013, 14:09
Μονοκυλινδρο?
4 χιλιάρικα σε λέει ο άνθρωπος...

MikeG
17/07/2013, 14:12
KTM adv640

Honda 600V Transalp
Honda Dominator 650

Husqy 530
Husqy Terra
BMW F650 GS


Ανάλογα το μηχανάκι κάνεις και τις ανάλογες βελτιώσεις.

sniper
17/07/2013, 14:12
4 χιλιάρικα σε λέει ο άνθρωπος...

Varadero καρμπυρατερατο;

Pan (dvs)
17/07/2013, 14:12
4 χιλιάρικα σε λέει ο άνθρωπος...

Ναι βρε, αλλα δεν ειπε για κανουργιο.

sapila racing
17/07/2013, 14:17
KTM adv640

Honda 600V Transalp
Honda Dominator 650

Husqy 530
Husqy Terra
BMW F650 GS


Ανάλογα το μηχανάκι κάνεις και τις ανάλογες βελτιώσεις.

Εχει βάλει όριο τα 160 κιλά, οπότε πάνω απο τα τα μισα της λίστας είναι εκτός.

Το ΚΤΜ690 θα ηταν καλό αλλά παίζει και το τσούφ στο πουθενα.
Αν το όριο των κιλών ανέβει υπαρχουν πολλά μηχανάκια.
Εκτός απο αυτα που ανεφερε πιο πανω ο MikeG θα έβαζα και το KLR650 που ειναι άθραυστο, πολύ φτηνό και ταξιδεύει μια χαρά.

taisteal
17/07/2013, 14:21
παρε κατι που οταν το ξαπλωσεις στο χωμα,και θα το ξαπλωσεις στανταρακι,να μην σε πονεσει μετα...εγω θα επαιρνα ενα 640 adventure

spyro
17/07/2013, 14:21
....
Το ΚΤΜ690 θα ηταν καλό αλλά παίζει και το τσούφ στο πουθενα.
.....

πουθενά τσούφ. μόνο βρουμ βρουμ

και είναι και το μόνο με τα αντι-χαρακτηριστικά του jimmy

OldMan
17/07/2013, 14:21
Husqy 530
ΤΟ μηχανάκι για 250άρες στην άσφαλτο, δικάβαλος και με μπαγάζια...!!!

sapila racing
17/07/2013, 14:27
πουθενά τσούφ. μόνο βρουμ βρουμ

και είναι και το μόνο με τα αντι-χαρακτηριστικά του jimmy

Μπορεί το δικό σου να μην κάνει.
Αλλα όμως κανουν και δεν φτιάχνονται κιόλας με την καμμία και σβηνουν οποτε θελουν. ;)
Δεν ειναι φανταστικό το σενάριο και καλύτερα να μην αναφερω τι αλλο έχει παθει το συγκεκριμένο. :wave2:

spyrakos35
17/07/2013, 14:34
Σβηστηκε κατι η μου φαινεται;

OldMan
17/07/2013, 14:39
Σβηστηκε κατι η μου φαινεται;
Όντως αλλά υπό κανενός...:eek:

sniper
17/07/2013, 14:40
ΤΟ μηχανάκι για 250άρες στην άσφαλτο, δικάβαλος και με μπαγάζια...!!!

Eννοεί απόσταση 250χλμ ρε φίλε... όχι χαω... Άρα παιζει και ΤΟ 530

OldMan
17/07/2013, 14:41
Eννοεί απόσταση 250χλμ ρε φίλε... όχι χαω... Άρα παιζει και ΤΟ 530
Καταλαβα τι εννοεί ρε φίλε μου... και επιμένω...

sniper
17/07/2013, 14:42
Καταλαβα τι εννοεί ρε φίλε μου... και επιμένω...

Κι εγώ... παίρνω προμήθεια από τον trooper.

Jtj
17/07/2013, 14:52
Λοιπον μάγκες επειδη γουσταρετε το κάνω πιο συγκεκριμενο
Το βαρος εχει πολυ μεγαλη σημασια γιατι χωμα και κιλα δεν παει για αυτο βαζω οριο τα 160 κιλα.
παλιο καινουργιο δεν με νοιαζει
επισης ειμαι 175 και στο χωμα ππρεπει να πατας αλλιως δεν γινεται.
οι τελικες δεν με ενδιαφερουν καθολου το εχω ξεπερασει...
μονοκυλινδρο φιλε προτιμω για βαρος και ευκολια στην συντηρηση

sniper
17/07/2013, 15:00
Λοιπον μάγκες επειδη γουσταρετε το κάνω πιο συγκεκριμενο
Το βαρος εχει πολυ μεγαλη σημασια γιατι χωμα και κιλα δεν παει για αυτο βαζω οριο τα 160 κιλα.
παλιο καινουργιο δεν με νοιαζει
επισης ειμαι 175 και στο χωμα ππρεπει να πατας αλλιως δεν γινεται.
οι τελικες δεν με ενδιαφερουν καθολου το εχω ξεπερασει...
μονοκυλινδρο φιλε προτιμω για βαρος και ευκολια στην συντηρηση

SLR 650

spyrakos35
17/07/2013, 15:02
το μοτόρι της κοπελιάς εδώ (http://www.sherrijowilkins.com/) να πάρεις....

christof40
17/07/2013, 15:14
xtr660,εχει τα στανταρ που ζητας

MikeG
17/07/2013, 15:14
Σβηστηκε κατι η μου φαινεται;

Ναι σβήστηκε. Ας μη σπαμμάρουμε παντού.

Shiatman
17/07/2013, 15:34
690 νομίζω είναι σούπερ, μόνο το δικάβαλο θα σε ξενερώσει λίγο.

Διαφορετικά το xtr είναι τίμια επιλογή, φίλος με heidenau λαστιχάκι το πάει τάπα στο χώμα και παντού!

kordix
17/07/2013, 15:37
Στα 160 κιλά θα βρεις μηχανάκια με 10-12 λίτρα ρεζερβουάρ αρα με αυτονομία μικρότερη των 250 χιλιομέτρων. Επίσης τα ελαφριά ταξιδιάρικα χωμάτινα συνήθως είναι και ψηλά.
Κάτι μου λέει ότι δεν υπάρχει το μηχανάκι που θες. Αναγκαστικά ή θα κάνεις συμβιβασμούς ως προς την αυτονομία ή το βάρος ή θα πρέπει να κάνεις μετατροπές.



Εγω θα διάλεγα ΚΤΜ 640, όχι το adv το κανονικό με 18λιτρο ρεζερβουάρ αν ήθελα γρήγορα χωμάτινα ταξίδια. Αλλά είναι πολύ ψηλό μηχανάκι.

Για ηρεμες αλπικές διασχίσεις θα επαιρνα ενα f 650 gs αλλά τον ψεκασμό τον ψιλοφοβάμαι στα χώματα. Πολύ καλή επιλογή είναι το τενερε 660 του 91, είναι πιο βαρύ από 160 κιλά αλλά στο χώμα ταξιδεύει πολύ ανετα. Αλλη καλή επιλογή είναι τα πρώτα dominator 650.

Το KLR650 το είχα ακριβώς για τέτοια χρήση και ήταν πολύ καλό. Ηθελε μόνο ελατήρια στις αναρτήσεις και ενα τελικό εξάτμισης, τίποτα άλλο. Δεν επαθε ποτέ τίποτα, και το συγκεκριμένο κυκλοφορεί ακόμα. Εχει άνετη σέλα για 2, φορτώνεται σα φορτηγό, ταξιδεύει ασφαλτο με 130 άνετα, και 140 πάει αλλά τρως πολύ αέρα. Στρίβει καλά, δεν του φαίνεται αλλά σε κλειστό στροφιλίκι πάει ευκολα γρήγορα χωρίς κουνήματα και τα σχετικά. Το μοτέρ του είναι πολύ ροπάτο και από δύναμη αρκετό . (οχι με το μαμα τελικό που είναι θεόκλειστο)



Τέλος, θα σου πρότινα να ψάξεις για μηχανάκι με σωστή κατανομή βάρους,σωστό ζύγισμα και ικανές αναρτήσεις. Ας πούμε ενα 990 adv εχει πολύ καλύτερο ζύγισμα από ενα κλε ή αφρικα, ή ενα F 800 GS είναι πιο καλό στο χώμα από ενα τρανσάλπ 600 ή 650 κι ας είναι βαρύτερο.

road spirit
17/07/2013, 16:11
Αν υπάρχει η δυνατότητα να μαζέψεις 1500 ευρώ ακόμα, το Husky Terra 650 στη τιμή που το δίνουν τώρα καινούριο είναι μονόδρομος. Πλην του ΚΤΜ 690, είναι μακράν ότι καλύτερο υπάρχει. 166 κιλά, 50 άλογα στη ρόδα, αυτονομία περί τα 230 χλμ, στήσιμο μοτό σε άλλο επίπεδο από κάθε ον-οφφ και για το αν κάνει ταξίδια, πας μια βόλτα απο το advrider.com για να πάρεις μια γεύση

MG-KTiNoS
17/07/2013, 16:14
Αν υπάρχει η δυνατότητα να μαζέψεις 1500 ευρώ ακόμα, το Husky Terra 650 στη τιμή που το δίνουν τώρα καινούριο είναι μονόδρομος.
Με 6 χήνες κονομάς ΚΑΙ βαλίτσες...

daz
17/07/2013, 16:44
Πριν μερικά χρόνια ήμουν στη θέση σου. Είχα να επιλέξω ανάμεσα σε μερικά μεταχειρισμένα απ' αυτά που είπαν παραπάνω και τα 690, το f800, το 990 και xtz. Το πρώτο αποκλείστηκε γιατί οι ασφάλτινες απαιτήσεις μου ξεπερνούν τα 250 χλμ και η αυτονομία και η άνεση είναι θέμα. Το δεύτερο αποκλείστηκε γιατί ήθελα μονοκύλινδρο. Το τρίτο αποκλείστηκε επειδή ήθελα μονοκύλινδρο, έκαιγε πολύ και ήταν το βαρύτερο όλων. Κατέληξα στο 4ο και αναγκαστικά συμβιβάζομαι με το βάρος του και τις χάλια αναρτήσεις στο χώμα. Το δευτερο κάποια στιγμή ίσως το διορθώσω, για το πρώτο όμως δεν είναι πολλά αυτά που μπορείς να κάνεις. Τα 200 κιλά στο χώμα δεν θα κάνουν ποτέ το παιχνίδι του husky 610.

Η αυτονομία θα σου χρειαστεί και στο χώμα όχι μόνο στην άσφαλτο.

Αν θέλεις να κάνεις περισσότερες υποχωρήσεις στο χώμα προτείνω χτζ ή bmw 650.
Αν θέλεις να κάνεις το αντίθετο όλα τα μονοκύλινδρα που σου πρότειναν παραπάνω θα σε ικανοποιήσουν. Μερικά πρέπει να τα βρεις σε άψογη κατάσταση (ξέρεις ποια). Τα υπόλοιπα σε οποιαδήποτε κατάσταση και να τα βρεις συνέρχονται.

Η χρυσή τομή θα ήταν το 690adv αλλά όπως φαίνεται θα αργήσει πολύ ακόμα. Μπορείς να το φτιάξεις βέβαια αλλά θα σου κοστίσει.

Shaolin Monk
17/07/2013, 17:36
Το KLR650 το είχα ακριβώς για τέτοια χρήση και ήταν πολύ καλό. Ηθελε μόνο ελατήρια στις αναρτήσεις και ενα τελικό εξάτμισης, τίποτα άλλο. Δεν επαθε ποτέ τίποτα, και το συγκεκριμένο κυκλοφορεί ακόμα. Εχει άνετη σέλα για 2, φορτώνεται σα φορτηγό, ταξιδεύει ασφαλτο με 130 άνετα, και 140 πάει αλλά τρως πολύ αέρα. Στρίβει καλά, δεν του φαίνεται αλλά σε κλειστό στροφιλίκι πάει ευκολα γρήγορα χωρίς κουνήματα και τα σχετικά. Το μοτέρ του είναι πολύ ροπάτο και από δύναμη αρκετό . (οχι με το μαμα τελικό που είναι θεόκλειστο).

KουLούRι 650 και ξερο ψωμι... Οικονομικη αγορα και σκυλος μαυρος και συμφωνω κατα γραμμα σε οσα περιγραφει και ο kordix. Κριμα που ειναι παρεξηγημενο μηχανακι...

daz
17/07/2013, 17:56
KουLούRι 650 και ξερο ψωμι... Οικονομικη αγορα και σκυλος μαυρος και συμφωνω κατα γραμμα σε οσα περιγραφει και ο kordix. Κριμα που ειναι παρεξηγημενο μηχανακι...

Μόνο στην Ελλάδα είναι παρεξηγημένο νομίζω.

Pan (dvs)
17/07/2013, 18:11
KουLούRι 650 και ξερο ψωμι... Οικονομικη αγορα και σκυλος μαυρος και συμφωνω κατα γραμμα σε οσα περιγραφει και ο kordix. Κριμα που ειναι παρεξηγημενο μηχανακι...

Γιατι παρεξηγημενο?Δεν εχω ακουσει κατι ασχημο.

DrBig
17/07/2013, 18:11
Αν υπάρχει η δυνατότητα να μαζέψεις 1500 ευρώ ακόμα, το Husky Terra 650 στη τιμή που το δίνουν τώρα καινούριο είναι μονόδρομος. Πλην του ΚΤΜ 690, είναι μακράν ότι καλύτερο υπάρχει. 166 κιλά, 50 άλογα στη ρόδα, αυτονομία περί τα 230 χλμ, στήσιμο μοτό σε άλλο επίπεδο από κάθε ον-οφφ και για το αν κάνει ταξίδια, πας μια βόλτα απο το advrider.com για να πάρεις μια γεύση

Αυτο.....

DrBig
17/07/2013, 18:12
Γιατι παρεξηγημενο?Δεν εχω ακουσει κατι ασχημο.

Εννοεις, εκτος του οτι ειναι αθλιο οδηγικα και στην πραγματικοτητα ουτε καν πολυ αξιοπιστο?

sapila racing
17/07/2013, 18:21
Εννοεις, εκτος του οτι ειναι αθλιο οδηγικα και στην πραγματικοτητα ουτε καν πολυ αξιοπιστο?

Μια χαρά αξιόπιστο είναι το KLR, μη σου πω και 500% περισσότερο απο το Husqvarna. :D

DrBig
17/07/2013, 18:33
Μια χαρά αξιόπιστο είναι το KLR, μη σου πω και 500% περισσότερο απο το Husqvarna. :D

Το χασκυ αν εχει κατι θα ειναι η κλασσικη φροντιδα στα ηλεκτρικα. Το παιρνεις, το γδυνεις το εξεταζεις, το σιαχνεις και το ξαναντυνεις.
KLR τρεις φιλοι μου το εχουν και οι τρεις βαρεσαν μπιελα σε αρκετα κατω απο 100,000κμ. Δεν ειναι ομως αυτο το δειγμα μου, αλλα και η αποψη που εχω αποκομησει απο το advrider. Δεν λεω οτι ειναι για πεταμα, αλλα δεν ειναι και ο σκυλος που δικαιολογει τα κιλα του, την υγροψυξη και την χαμηλη αποδοση του. Μηχανη 10ετιας 80 ειναι.

road spirit
17/07/2013, 18:34
Μια χαρά αξιόπιστο είναι το KLR, μη σου πω και 500% περισσότερο απο το Husqvarna. :D
το ΚουLoύRi είναι όντως παρεξηγημένο μηχανάκι, στην αντίπερα όχθη του ατλαντικού πουλάει πάρα πολύ, υπάρχει φρεσκότατο συγκριτικό σε ξένο περιοδικό μεταξύ αυτού, του tera 650 και του ktm690 στο οποίο συντάκτης επιλέγει το κάβα για το value for money.

Στο advrider.com υπάρχουν δεκάδες ταξιδιωτικά με δαύτο, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του κόσμου. Άρα μια χαρά μηχανάκι είναι όσον αφορά τις δυνατότητες του. ΑΛΛΑ στην ίδια πηγή (αντβράιντερ) διαβάζει κανείς ότι στα μισά (για να μη πω παραπάνω) ταξιδιωτικά με KLR, το μηχανάκι αργά ή γρήγορα πλέει τα λοίσθια ή γενικότερα υποφέρει από αρκετές βλάβες. Όλοι το παραβλέπουν όμως λόγω το χαμηλού κόστους του.

Pan (dvs)
17/07/2013, 18:40
Εννοεις, εκτος του οτι ειναι αθλιο οδηγικα και στην πραγματικοτητα ουτε καν πολυ αξιοπιστο?

Μια φορα το πηρα και για λιγο ,δεν εχω αποψη.Αλλα δεν εχω ακουσει καποιον απο τους ιδιοκτητες του .να του τα χωνει.Μπορει να εχεις δικιο.

sapila racing
17/07/2013, 18:48
Δεν αμφισβητώ οτι τα άλλα δύο είναι καλύτερες μοτοσυκλέτες.
Για ταξίδι όμως δεν σε νοιάζει τόσο το excitement οσο το να φτάσεις σώος και να έχεις peace of mind για την μοτοσυκλέτα που καβαλάς.

Για το ΚΤΜ ξέρω παραδείγματα με πολλά προβλήματα.
Το Husky ειναι πολύ καινούριο ακόμα, δεν εχω data.

Επίσης και τα δύο είναι εκτός του budget που αναφέρθηκε, ισως μπορεί να βρεθεί καποιο προβληματικπο KTM που προσπαθεί να διώξει όπως όπως καποιος.

Με αρκετά λιγότερα απο το budget που τέθηκε (4000) παίρνει καποιος ενα KLR και του βαζει κι οτι θέλει πανω και μενουν και χρήματα για τα ταξίδια.

Αυτό είναι το σκεπτικό μου. :wave2:

Kostas2B
17/07/2013, 19:03
XT660 Tenere...Με 4 χιλιαρικα παζαρευεις πολλα και μάλιστα με αρκετα έξτρα.
Φορτωνεται όσο θες,ειναι πολυ καλο στο χώμα,έχει αυτονομία 350-400 χλμ,καίει λίγο,ταξιδεύει με 120 σταθερά στην Εθνική αν θες να μπεις...
Για αξιοπιστία δε χρειάζεται να πω κάτι...

Μόνο το δεύτερο άτομο θα πρέπει να κάνει συμβιβασμούς όσο αφορά την άνεση του! Ειναι λιγάκι αβολο για δυο...
Ισως με μια αλλαγή σελας να...

christof40
17/07/2013, 19:11
Δεν αμφισβητώ οτι τα άλλα δύο είναι καλύτερες μοτοσυκλέτες.
Για ταξίδι όμως δεν σε νοιάζει τόσο το excitement οσο το να φτάσεις σώος και να έχεις peace of mind για την μοτοσυκλέτα που καβαλάς.

Για το ΚΤΜ ξέρω παραδείγματα με πολλά προβλήματα.
Το Husky ειναι πολύ καινούριο ακόμα, δεν εχω data.

Επίσης και τα δύο είναι εκτός του budget που αναφέρθηκε, ισως μπορεί να βρεθεί καποιο προβληματικπο KTM που προσπαθεί να διώξει όπως όπως καποιος.

Με αρκετά λιγότερα απο το budget που τέθηκε (4000) παίρνει καποιος ενα KLR και του βαζει κι οτι θέλει πανω και μενουν και χρήματα για τα ταξίδια.

Αυτό είναι το σκεπτικό μου. :wave2:


το terra650 σε αυτη την τιμη ειναι σουπερ.
το klr650 καλο και φτηνο αλλα...
το xt660r σε σχεση με το klr και σε τιμες απο 2000-3000 που το βρισκεις μεταχειρο,ειναι καλυτερο

nobody
17/07/2013, 20:09
το suzuki dr 650 γιατι δεν εχει αναφερθει εως τωρα?

Shaolin Monk
17/07/2013, 23:54
το suzuki dr 650 γιατι δεν εχει αναφερθει εως τωρα?


...γιατι τα θελουμε για παρτη μας... :a3::a9:

daz
18/07/2013, 00:32
το suzuki dr 650 γιατι δεν εχει αναφερθει εως τωρα?

Ούτε το xr 650

Lioulios
18/07/2013, 00:53
Ούτε το xr 650 Mε αυτό πόσα χλμ κάνεις με ένα ρεζερβουάρ ?

daz
18/07/2013, 00:58
Mε αυτό πόσα χλμ κάνεις με ένα ρεζερβουάρ ?

Δεν ξέρω! Φαντάζομαι όσα και με το dr to ktm το husky κτλ. Για όλα αυτά νομίζω έχουν κυκλοφορήσει μεγαλύτερα ρεζερβουάρ από acerbis κ.α.

QSpec
18/07/2013, 11:44
Σε αυτά τα κιλά νομίζω είναι πολύ περιορισμένες οι επιλογές:

ΚΤΜ 640/690
Husqy 610/630/650
BMW G650X (Challenge / Country (19άρα))

Και τα Ιαπωνικά XTX, XR(!), KLX/R, DR με λίγα περισσότερα κιλά.

Όπου κερδίζεις στο χώμα χάνεις στην άσφαλτο και το ανάποδο. Πρέπει να αποφασίσεις αν θες ψεκασμό ή καρμπυρατέρ. Σχετικά με την αυτονομία θα βρεις after market ντεπόζιτα για τα περισσότερα.

Εγώ έχω πάρει το Husqy 610 και έχω λατρέψει την κάθε στιγμή, ακόμα και όταν έκανα 500χλμ εθνικής με μαξιλαράκι δεμένο στην σέλα. Με aftermarket 18λιτρο έχω κοντά στα 300χλμ αυτονομία. Να κάνω 250χλμ δικάβαλος δεν μου περνάει από το μυαλό. Θα βαρεθώ και θα υποφέρω.

Αν άλλαζα μηχανή τώρα που ωρίμασα λίγο ( :a018: ) θα έπαιρνα το Terra 650. Γαμάει.

Have fun. :beer:

christof40
18/07/2013, 11:50
το terra650 ειναι διαθεσιμο για test drive.
εγω εκλεισα ραντεβου για τεστ την ερχομενη τεταρτη.
μιας και ειχα η εχω οδηγησει σχεδον ολα τα on-off μονοκυλινδρα,θα σας πω τις εντυπωσεις μου μετα το τεστ.

Jtj
18/07/2013, 16:15
περιμενω να μου πεις της εντυπωσεις μιας που τεστ στον βορα δεν παιζει

bogart
18/07/2013, 21:08
XT660 Tenere...Με 4 χιλιαρικα παζαρευεις πολλα και μάλιστα με αρκετα έξτρα.
Φορτωνεται όσο θες,ειναι πολυ καλο στο χώμα,έχει αυτονομία 350-400 χλμ,καίει λίγο,ταξιδεύει με 120 σταθερά στην Εθνική αν θες να μπεις...
Για αξιοπιστία δε χρειάζεται να πω κάτι...

Μόνο το δεύτερο άτομο θα πρέπει να κάνει συμβιβασμούς όσο αφορά την άνεση του! Ειναι λιγάκι αβολο για δυο...
Ισως με μια αλλαγή σελας να...

Η καλύτερη επιλογή κατά την γνώμη μου.

Lioulios
19/07/2013, 02:25
Η καλύτερη επιλογή κατά την γνώμη μου.

Παιδιά ... το Τενεράκι είναι πολύ ψηλό μηχανάκι .... 1.75 λέει ο ανθρωπος πως ειναι

bogart
19/07/2013, 07:04
Σκέψου τότε το F 650 GS twin.

vaska
19/07/2013, 07:21
Dr 650 SE, είναι στα κιλά που βάζεις, ο κατασκευαστής το δίνει 43 hp/6400 kai 53 Nm/4600. Με μικροαλλαγές γίνεται το μηχανάκι που θες. Φτηνά ανταλλακτικά, εύκολα φοράει τον big bore 790 cc που του ανεβάζει την ιπποδύναμη στα 54 hp. Μηχανάκι για όλες τις δουλειές, από καθημερινό μέσο μετακίνησης έως το χωμάτινο του Σαββατοκύριακου. Ταξιδεύει δικάβαλο και φορτωμένο άνετα 130 χλμ, πολύ απλό στην συντήρησή του με 17άρι ντεπόζιτο θα σε πάει όπου θες.

Χρειάζεται οπωσδήποτε βελτίωση στην ανάρτηση που παραδοσιακά η σουζούκι φτιάχνει σουμιέδες.

Με πολύ λιγότερο κόστος του μπάτζετ σου βρίσκεις αξιοπρεπή DR και με το υπόλοιπο μαρούλι κάνεις βελτιώσεις.

Το έχω πολλά χρόνια και το έχω μετατρέψει σε μηχανάκι χωμάτινου χαρακτήρα. Με αυτό βγάζω τα γούστα μου στα βουνά (όποτε μπορώ).

Τα από '96 και νωρίτερα έχουν ένα θεματάκι με την 3η του σαζμάν, οπότε ή τ' αποφεύγεις ή το τσεκάρεις σχολαστικά.

christof40
19/07/2013, 11:52
XT660 Tenere...Με 4 χιλιαρικα παζαρευεις πολλα και μάλιστα με αρκετα έξτρα.
Φορτωνεται όσο θες,ειναι πολυ καλο στο χώμα,έχει αυτονομία 350-400 χλμ,καίει λίγο,ταξιδεύει με 120 σταθερά στην Εθνική αν θες να μπεις...
Για αξιοπιστία δε χρειάζεται να πω κάτι...

Μόνο το δεύτερο άτομο θα πρέπει να κάνει συμβιβασμούς όσο αφορά την άνεση του! Ειναι λιγάκι αβολο για δυο...

Ισως με μια αλλαγή σελας να...


αυτο ξεφευγει απο τα κριτηρια που εχει βαλει ο φιλος αλλα αν παει εκει τοτε ας δει και το bmw f650gs dakar απο 2004 και πανω το διμπουζο.
ειναι πιο γρηγορο απο το τενερε,καιει σημαντικα λιγοτερο,ειναι πολυ πιο ανετο απο σελα,ταξιδευει στην ασφαλτο καλυτερα και ειναι εξαιρετικο στο χωμα.;)
αα και το φτανει ανετα με 1,75

OldMan
19/07/2013, 12:02
Το έχω πολλά χρόνια και το έχω μετατρέψει σε μηχανάκι χωμάτινου χαρακτήρα.
Το 250 δεν έχεις εσύ ρε μάστορα..??:confused:



(ή ο σωματότυπός σου είναι τέτοιος που κάνεις το 650 να μοιαζει με 250..??)

bulmont
19/07/2013, 12:42
(ή ο σωματότυπός σου είναι τέτοιος που κάνεις το 650 να μοιαζει με 250..??)



Σωστόόόόός!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vaska
19/07/2013, 13:02
Το 250 δεν έχεις εσύ ρε μάστορα..??:confused:



(ή ο σωματότυπός σου είναι τέτοιος που κάνεις το 650 να μοιαζει με 250..??)



Το 650 έχω Αντώνη.

295818

Λευκάδιος
19/07/2013, 13:25
Dr 650 SE, είναι στα κιλά που βάζεις, ο κατασκευαστής το δίνει 43 hp/6400 kai 53 Nm/4600. Με μικροαλλαγές γίνεται το μηχανάκι που θες. Φτηνά ανταλλακτικά, εύκολα φοράει τον big bore 790 cc που του ανεβάζει την ιπποδύναμη στα 54 hp. Μηχανάκι για όλες τις δουλειές, από καθημερινό μέσο μετακίνησης έως το χωμάτινο του Σαββατοκύριακου. Ταξιδεύει δικάβαλο και φορτωμένο άνετα 130 χλμ, πολύ απλό στην συντήρησή του με 17άρι ντεπόζιτο θα σε πάει όπου θες.

Χρειάζεται οπωσδήποτε βελτίωση στην ανάρτηση που παραδοσιακά η σουζούκι φτιάχνει σουμιέδες.

Με πολύ λιγότερο κόστος του μπάτζετ σου βρίσκεις αξιοπρεπή DR και με το υπόλοιπο μαρούλι κάνεις βελτιώσεις.

Το έχω πολλά χρόνια και το έχω μετατρέψει σε μηχανάκι χωμάτινου χαρακτήρα. Με αυτό βγάζω τα γούστα μου στα βουνά (όποτε μπορώ).

Τα από '96 και νωρίτερα έχουν ένα θεματάκι με την 3η του σαζμάν, οπότε ή τ' αποφεύγεις ή το τσεκάρεις σχολαστικά.συμφωνω με τα παραπανω αλλά το να ταξιδευεις δικαβαλο 130χλμ με αυτο το μηχανακι ακουγεται μαζοχιστικο.επισης το σασμαν σε δυο-τρια που εχω οδηγησει ειναι αρκετα σκληρο.
ΥΓ.εβαλες τελικα την supertrapp?
εναλλακτικη λυση αλλά παλαιοτερων χρονων το KLX650C με παρομοια specs με το DR και σιγουρα πολυ καλυτερο απο το KLR650

buckley
19/07/2013, 13:38
Σωστόόόόός!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Καλά ρε ο άνθρωπος είναι στο κρεβάτι του πόνου και συ με τον (γέρο στα αγγλικά) τον δουλεύεις αφού σου είπε ότι αδυνάτισε.Τι ρατσισμός είναι αυτός μου θυμίζει στο δημοτικό που κοροιδεύαμε αυτούς που φόραγαν γυαλιά.
Για να πω πάντως όλη την αλήθεια το 650 που δεν του αρκεί και θέλει να το υπερκυβίσει αυτό λίγο με υποψιάζει ...
Περαστικά εύχομαι Vaska.

Vstrommer71
19/07/2013, 13:42
Το 650 έχω Αντώνη.

295818

Οχι εσυ,η Ειρηνη!Να τα λεμε αυτα χαχα:D
Και το παλιο παντως 660 με κανα χιλιοπεντακοσαρι ευρω σε καλη κατασταση ειναι μια χαρα σαν βαση
295819

OldMan
19/07/2013, 13:53
Το 650 έχω Αντώνη.
ΡΕ πως παίρνεις 400cc με 2 αυτοκολητάκια...:eek:

sniper
19/07/2013, 14:00
ΡΕ πως παίρνεις 400cc με 2 αυτοκολητάκια...:eek:

θα μπορούσε να πει ότι πάει στο βουνό με το GS...

el_hymador
19/07/2013, 14:02
Kαλά στα χαρτιά, στα forum και στο μυαλό μας όλα ωραία είναι και φαίνονται απλά, ωστόσο φίλε μου σκέψου πολύ καλά την παράμετρο "250 χιλιόμετρα άσφαλτο δικάβαλος και φορτωμένος" και αν δεν έχεις εσύ κανένα πρόβλημα με αυτό, προσπάθησε να εξηγήσεις ακριβώς τι παίζει και στην συνεπιβάτη. Τα κατέμια και τα huskyα και όλα αυτά τα αγριωπά είναι γ@μω τα μηχανάκια αλλά κατα πρώτον είναι αρκετή ταλαπώρια στην άσφαλτο, ειδικά φορτωμένα και δικάβαλα και κατά δεύτερον, αν δεν τους δείξεις ποιος είναι το αφεντικό στο χώμα και δεν έχεις τα χέρια να τα πας με τσαμπουκά, πάλι ταλαιπώρια είναι. Κρίνοντας από τα γραφόμενα σου, θες απλά ένα μέσον να σε πηγαίνει στην άσφαλτο και στο χώμα άνετα και ωραία, τουλάχιστον αυτό κατάλαβα. Ένα άνετο Japan μονοκύλινδρο ψηλόφτερο είναι ή πιο ενδεδειγμένη λύση κατά τη γνώμη μου. Το KLR 650 εκπληκτικό σε αυτή τη χρήση, τα κάνει όλα μια χαρά χωρίς βέβαια πολύ fun, είναι οικονομικό, φωρτώνεται, δεν στενάζεις στη σέλα του (όχι όσο τα άλλα τουλάχιστον) και άμα φάει βρόντο, χέστηκες, δεν θα σκορπίσεις πλαστικά σε περιοχές natura και κατά 99% θα το σηκώσεις και θα συνεχίσει να δουλεύει απροβλημάτιστα.

Κοίτα επίσης και το BMW F650GS που είναι απίστευτα πιο άνετο, πολύ χαμηλό και με λίγη προσοχή θα σε πάει πάντου στο χώμα.

OldMan
19/07/2013, 14:04
θα μπορούσε να πει ότι πάει στο βουνό με το GS...
:eek::uplate::dizzy::a7:

Μλκ δεν γραφουμε σενάριο για splash moovies...

OldMan
19/07/2013, 14:05
ποιος είναι το αφεντικό στο χώμα
Είχα την εντύπωση πως είναι δικό τους και δικό μας...:eek:

Pan (dvs)
19/07/2013, 14:15
295820

el_hymador
19/07/2013, 14:23
295821

:D

Pan (dvs)
19/07/2013, 14:30
Το βγαζει και με ερπυστριες?

daz
19/07/2013, 14:57
Το 250 δεν έχεις εσύ ρε μάστορα..??:confused:



(ή ο σωματότυπός σου είναι τέτοιος που κάνεις το 650 να μοιαζει με 250..??)

Ε αφού είναι ψηλός, ρε 'συ oldman, τι να κάνουμε?


θα μπορούσε να πει ότι πάει στο βουνό με το GS...

Και όμως! Έχει πάει και ας μην το λέει.

daz
19/07/2013, 15:01
αυτο ξεφευγει απο τα κριτηρια που εχει βαλει ο φιλος αλλα αν παει εκει τοτε ας δει και το bmw f650gs dakar απο 2004 και πανω το διμπουζο.
ειναι πιο γρηγορο απο το τενερε,καιει σημαντικα λιγοτερο,ειναι πολυ πιο ανετο απο σελα,ταξιδευει στην ασφαλτο καλυτερα και ειναι εξαιρετικο στο χωμα.;)
αα και το φτανει ανετα με 1,75

Καίει ελάχιστα λιγότερο. ;)

KotsosDR
19/07/2013, 15:41
DR 800 !!! για να γουσταρεις και σε γκαζια :smokin:

OldMan
19/07/2013, 15:51
DR 800 !!! για να γουσταρεις και σε γκαζια :smokin:
Και μετα θα μπει ο ΜήτσοςGS και θα πει τα ίδια και στο καπάκι ο ΒάγγοςSR θα περιμένει τον ΜάκηXT να πλακωθούνε...

KotsosDR
19/07/2013, 16:05
κανενας ομως δε ειναι 800αρης χεχε :cool: ...

sniper
19/07/2013, 16:10
κανενας ομως δε ειναι 800αρης χεχε :cool: ...

Μουσκεμα μας έκανες...

AUFGEBRACHT
19/07/2013, 16:11
Μουσκεμα μας έκανες...

:bawl:

KotsosDR
19/07/2013, 16:28
:lol: :beer:

vaska
19/07/2013, 17:43
Προς όλους εσάς που μουσκεύετε και χαμογελάτε κερνώντας μπύρες ο ένας τον άλλον, έχετε οδηγήσει ποτέ 800άρι μονοκύλινδρο και ιδιαιτέρως την αρκούδα της Suzuki????
Σας πληροφορώ ότι δεν είναι καθόλου εύκολο αλλά αν το μάθεις, πας χώμα και άσφαλτο μια χαρά. Ωμή κτηνώδικη δύναμη σου λέω δικέ μου. :beer::beer:

Δεν πάρθηκε τυχαία η απόφαση από μένα να περαστεί το φθινόπωρο ο big bore πάνω στο δικό μου.

OldMan
19/07/2013, 18:26
Μιλάμε γι αυτό το αριστούργημα με το μπροστινό φτερό σαν την ρομφαία του αη γιώργη του δρακοφονιά..???

vaska
19/07/2013, 18:34
Μιλάμε γι αυτό το αριστούργημα με το μπροστινό φτερό σαν την ρομφαία του αη γιώργη του δρακοφονιά..???

Ναι γεια σου, σκατά εμφάνιση αλλά οι πιστονιές, πιστονιές.

:beer:

AUFGEBRACHT
19/07/2013, 18:36
Μιλάμε γι αυτό το αριστούργημα με το μπροστινό φτερό σαν την ρομφαία του αη γιώργη του δρακοφονιά..???


Ρομφαία έχει ο Αρχάγγελος Μιχαήλ, ο Αη-Γιώργης έχει λόγχη... Το αριστούργημα έχει σάρισσα!!!

buckley
19/07/2013, 18:56
Ναι γεια σου, σκατά εμφάνιση αλλά οι πιστονιές, πιστονιές.

:beer:

Όχι ρε και σκατά μετά από 1/4 του αιώνα στα δικά μου μάτια είναι future classic.Πάρε και δύο φωτό στα χρώματα που γουστάρω (πάντως για τον υπερκυβισμό σκέψου το πολύ καλά).

295830
Και πιο αλήτικο
295831

DrBig
19/07/2013, 19:56
Εχω και το 750 και το 800, νια νια νια-νια νια!:p

vaska
19/07/2013, 20:00
Όχι ρε και σκατά μετά από 1/4 του αιώνα στα δικά μου μάτια είναι future classic.Πάρε και δύο φωτό στα χρώματα που γουστάρω (πάντως για τον υπερκυβισμό σκέψου το πολύ καλά).



Στο 650 θα ανεβάσουμε κυβικά, λύση αποδεκτή και δοκιμασμένη από πολύ κόσμο κι εδώ κι εξωτερικό.

Δυστυχώς η ντόπια Τζουτζούκι σταμάτησε να εισάγει ένα από τα πιο αξιόπιστα μηχανάκια της. Τα Αμερικανάκια είναι παλαβά με το μοντέλο αυτό και το τι αφτερ κυκλοφορεί έξω δεν πάει το μυαλό σου.

:beer:

vaska
19/07/2013, 20:03
Εχω και το 750 και το 800, νια νια νια-νια νια!:p

Έτσι είναι, κάποιοι κοιτάνε αφ' υψηλού τους υπόλοιπους. Κάποια στιγμή θα σε βρω μπόσικο ή θα σε γιομίσω τσίπουρα και θα το κάνω μια βόλτα το 750.

:D

Shaolin Monk
19/07/2013, 21:18
Εχω και το 750 και το 800, νια νια νια-νια νια!:p


http://www.youtube.com/watch?v=SwuQekcBmuY

KotsosDR
19/07/2013, 21:29
Στο 650 θα ανεβάσουμε κυβικά, λύση αποδεκτή και δοκιμασμένη από πολύ κόσμο κι εδώ κι εξωτερικό.

Δυστυχώς η ντόπια Τζουτζούκι σταμάτησε να εισάγει ένα από τα πιο αξιόπιστα μηχανάκια της. Τα Αμερικανάκια είναι παλαβά με το μοντέλο αυτό και το τι αφτερ κυκλοφορεί έξω δεν πάει το μυαλό σου.

:beer: Τελικα θα το κανεις .... ψψψψψψψςςςςςςςςς θα πεταει λεμε !!!!!!!!!

DrBig
20/07/2013, 12:39
http://www.youtube.com/watch?v=SwuQekcBmuY

:lol:

DrBig
20/07/2013, 12:42
Έτσι είναι, κάποιοι κοιτάνε αφ' υψηλού τους υπόλοιπους. Κάποια στιγμή θα σε βρω μπόσικο ή θα σε γιομίσω τσίπουρα και θα το κάνω μια βόλτα το 750.

:D

Μαλλον θα χρειαστει κατι παραπανω γιατι ειναι σε κουτες....:rolleyes:

notakos600
20/07/2013, 13:31
Μαλλον θα χρειαστει κατι παραπανω γιατι ειναι σε κουτες....:rolleyes:

:lol:

Ευκαιρία να ξεκινήσεις τη συναρμολόγηση, εγώ στη θέση σου θα είχα φαγούρα στα χέρια. :beer:

vaska
20/07/2013, 14:27
Μαλλον θα χρειαστει κατι παραπανω γιατι ειναι σε κουτες....:rolleyes:


Δεν το στέλνεις μία Πάτρα?? Θα κάθομαι μέχρι τέλος Αυγούστου. Άντε και μετά ίσως στο δώσω καμία βόλτα.

:D

DrBig
20/07/2013, 17:04
Δεν το στέλνεις μία Πάτρα?? Θα κάθομαι μέχρι τέλος Αυγούστου. Άντε και μετά ίσως στο δώσω καμία βόλτα.

:D

Κατσε να το σκεφτω μπας και υπαρχει παγιδα :p

vagelis78
05/08/2015, 13:50
Εντελει αγορασες κατι φιλος;

Το πηρες το κουλουρι; (klr650)

alres
13/08/2015, 11:14
Έχει κανείς γνώμη για το dr350 ή γενικά τα dr;
Είναι παλιά μηχανάκια, σωστά;

Και μια δεύτερη ερώτηση:
μεταξύ ενός τετράχρονου 250 ως 400 κυβικά και ενός δίχρονου στα ίδια κυβικά (αλλά πιο σύγχρονου), ποιο από τα δύο μπορεί να βγάλει χωμάτινο ταξίδι (μόνος ή διπλός) με πράγματα;

poldo
13/08/2015, 11:21
Καλημέρα έχω bros 400 και παει σχετικα καλα στο χωμα , ενα διχρονο στα ιδια περιπου κυβικα που θα δω ειναι πιο δυνατό μου ειπαν εδω μεσα και σιγουρα θα πηγαινει πιο άνετα .

alex14
13/08/2015, 11:23
Καλημέρα έχω bros 400 και παει σχετικα καλα στο χωμα , ενα διχρονο στα ιδια περιπου κυβικα που θα δω ειναι πιο δυνατό μου ειπαν εδω μεσα και σιγουρα θα πηγαινει πιο άνετα .

Ρε φιλε .... ελεος δηλαδη

:rolleyes:

alex14
13/08/2015, 11:25
Έχει κανείς γνώμη για το dr350 ή γενικά τα dr;
Είναι παλιά μηχανάκια, σωστά;

Και μια δεύτερη ερώτηση:
μεταξύ ενός τετράχρονου 250 ως 400 κυβικά και ενός δίχρονου στα ίδια κυβικά (αλλά πιο σύγχρονου), ποιο από τα δύο μπορεί να βγάλει χωμάτινο ταξίδι (μόνος ή διπλός) με πράγματα;

Και εγω σε αναζητηση dr ειμαι αλλα δυσκολο να βρεις κατι καλο σε κατασταση και τιμη.

Σχετικα με την δευτερη ερωτηση σαφως και το τετραχρονο ειναι καλυτερο.

alres
13/08/2015, 11:35
Και εγω σε αναζητηση dr ειμαι αλλα δυσκολο να βρεις κατι καλο σε κατασταση και τιμη.

Σχετικα με την δευτερη ερωτηση σαφως και το τετραχρονο ειναι καλυτερο.

Είδα πρόσφατα δυο dr350 δίπλα δίπλα, με μεγάλη diy σχάρα πίσω για πράγματα και μου έφυγαν τα σάλια. Φαινόντουσαν τόσο σωστά για ένα χωμάτινο ταξίδι (όχι καγκουριές, λέμε ταξίδι με πράγματα, χιλιόμετρα και τέτοιες ιστορίες). Από την άλλη, όντως και γω δεν έχω δει να πουλιέται κάποιο dr της προκοπής.

Ο λόγος που έκανα μια σκέψη για δίχρονο (μέχρι 250 τώρα που το ξανασκέφτομαι) είναι καθαρά μήπως πετύχω κανένα πιο σύγχρονο (από τα τετράχρονα που είναι παλιά) και με μερικούς συμβιβασμούς γίνει η δουλειά. Βέβαια θα χαραμίζεται σαν μοτερ..

Νομίζω ότι το πιο σύγχρονο τετράχρονο 250αρι είναι το klx 250 για το οποίο βέβαια δεν έχω καμία ιδέα και είναι βεβαίως αρκετά ακριβό.

Tycho Moon
13/08/2015, 11:44
Το πιό σύγχρονο είναι και πιό πολύπλοκο. Δηλ απάρτίζεται από περισσότερα μηχανικά μέρη και αυξάνεις τις πιθανότητες να έχεις κάποια αστοχία / ζημιά.

Στη θέση σου θα έψαχνά 4χρονο, αερόψυκτο, με καρμπ και χαμηλομεσαία συμπίεση.

alres
13/08/2015, 11:45
Μόλις όμως είδα και το crf250, τετράχρονο και συμπαθητικό επίσης.

alex14
13/08/2015, 11:45
Κοιτα και για κανα TTR 250, Honda BAJA. Ειναι βεβαια παλια και μαλλον παραεισαγωγης με οτι αυτο συνεπαγεται.
Τα καινουργια (KLX 250 , CRF250L) ειναι ακριβα και προσωπικα εχω καποιες αμφιβολιες εαν ειναι το ιδιο σκυλια με τα παλια. Απο διχρονα μονο κανα DT200 , Lanza 230, αλλα αντε βρες καλο και φθηνο.