PDA

View Full Version : για πειτε....



taisteal
20/07/2013, 17:35
για πειτε λοιπον απο τα μηχανακια που ειχατε,ποιο ΔΕΝ θα ξανααγοραζατε για κανενα λογο???εκεινο που σας αφησε πιο πολυ πικρα αντι για ευχαριστηση,και τους λογους φυσικα.


ξεκιναω εγω με το ΜΖ baghira 660 γιατι ολο με αφηνε στο δρομο μεχρι που αφησε τα συκωτια του καπου κοντα στη Θηβα...

Pan (dvs)
20/07/2013, 18:34
RD 350.
Το ειχα στην κατοχη μου ενα καλοκαιρι.Φρενα,αναρτησεις για τα πανηγυρια.Σασμαν...Καπνουρα και μυρωδιες ατελειωτες.Θεση οδηγησης,αβολη.Πολλοι το ειχανε ερωτευτει κατι που ποτε δεν καταλαβα.

Sapadak
20/07/2013, 18:39
Peugeot Looxor 50cc

Το γιατι το καταλαβαίνει όλος ο ντουνιας :lol:

vaska
20/07/2013, 19:16
Vespa 50cc η παλιά η στρογγυλοφάναρη με την μανιβέλα.

Μηχανάκι μετεωρολογικός σταθμός. Με υποψία υγρασίας στην ατμόσφαιρα έσβηνε και δεν ξανάπαιρνε μπρος, το σβηστήρι που είχε κάπου ήταν βραχυκυκλωμένο και όταν την έσβηνες χόρευες από Καλαματιανό έως και Τσάμικο, ήξερες δεν ήξερες.


295889

mikes
20/07/2013, 21:38
kymco ck 125!
σκυλι μεν, αλλα σερνονταν τοσο, που με περναγαν και τα 50αρια!

295890

theofilos888
20/07/2013, 21:45
aprilia pegaso 650i 2001 mod. Οπου πηγα με το ρδελο γυρισα με φορτωτικη. μακριαααααααααααααα

jj okocha
20/07/2013, 22:06
τι μονο ενα? μπααα δε γινεται,1ο ,vt 250 89' μπιελοφαγος απιστευτος,το δωσα και αντι να σωθω επεσα στο χαρο...gsxr400 dc albox,90' κανενας μαστορας τοτε δε βρηκε τι ειχε και εσβηνε-μπερδευε ,εσκαγε ολοι μου λεγαν διαφορετικα πραγματα αλλα μαλλον τα χε ολα!!tsr200 οταν δεν εκαιγε power βαραγε σαζμαν..:beer:

akispoulis
20/07/2013, 22:10
GSXR 400. ΤΟ ΜΟΥΡΔΕΛΟ!!!!!!!!δεν κραταγε, δεν φρεναρε , με την παραμικρη γκαζια εφτανε ο κωλος του στο τιμονι...... 3 φορες του ειχα αλλαξει καρμπιρατερ...οταν ζεστενε δουλευε 3κιληνδρο......θαθελα να το δω ,να κοβετε για παλιοσηδερα....

2 -vespa cosa 200.......ΜΑΚΡΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

endopandou
20/07/2013, 22:26
MB 50 κόλλαγε πιο συχνά και απο smartpgone :tooth:
295891
Ωστόσο μιας και ήταν το πρώτο μου μοτό μια νοσταλγία υπάρχει

MG-KTiNoS
20/07/2013, 22:59
kawasaki zzr 1100 92


κόντεψα να κουμπαριάσω με το μηχανικό....
295894
ΤΡΙΜΠΟΥΡΔΕΛΟ

KostasV2
21/07/2013, 00:50
MB 50 κόλλαγε πιο συχνά και απο smartpgone :tooth:
295891
Ωστόσο μιας και ήταν το πρώτο μου μοτό μια νοσταλγία υπάρχει

Μάλλον κάτι έκανες λάθος: http://www.youtube.com/watch?v=g0fXDslYCkE

:a22:

alex14
21/07/2013, 06:29
Bandit 400 V.

Πολυ συχνα δουλευε 3κυλινδρο μεχρι που βαρεσε μπιελα.
Το πουλησα με συνοπτικες διαδικασιες και ησυχασα.

vaska
21/07/2013, 07:30
kawasaki zzr 1100 92


κόντεψα να κουμπαριάσω με το μηχανικό....
295894
ΤΡΙΜΠΟΥΡΔΕΛΟ

Αν το είχες πάρει μετάχειρο δικαιολογείται.
Το είχα 4 χρόνια με μόνη ζημιά μια καμμένη λάμπα. Είχα τελικό 4 σε 1 και είχα γυρίσει όλη την παραλιακή Ευρώπη. Από τα ομορφότερα μηχανάκια που είχα.

sonic22
21/07/2013, 10:09
XT/TT 600 (τουλαχιστον για το προ R μοτνελο)
Πολυ θα με σταβρωσετε για αυτο αλλα ειναι ενα
βαρυ,
αδυναμο και
αρκετα κακοφτιαγμενο μηχανακι.


highlights
Πιο ευκολα πεταγε κωλο απο κατεβασματα ταχυτητας παρα απο γκαζια.
Σε καθε προσπαθεια επισκευης/σερβις θα ειχες και 2-3 βιδες που θα κλοτσαγανε.
Για να βγαλεις την κεφαλη ή ακομα και το μπουζι με τον κινητηρα πανω στο μηχανακι επρεπε να φτιαξεις ειδικο εργαλειο μιας και το πλαισιο ηταν ακριβος απο πανω.
Η οποια προσπαθεια βελτιωσης κατεληγε σε σκορπισμα του κινητητρα.
Προβληματα στα ηλεκτρικα (κυριος με την πανακριβη ηλεκτρονικη).
Yπερβολικη καταναλώση λογο 600cc με δυναμη 250cc.

Για να κανεις την δουλεια σου μια χαρα μηχανακι ισος αλλα για τιποτα παραπανω απο αυτο.

christof40
21/07/2013, 10:24
honda xlr600.
ποιο πολυ το πηγαινα σπρωχνοντας παρα καβαλα.
τοτε δεν ειχαν βρει λυσεις για τα προβληματα του (πηνια,κεφαλη,καρπυρατερ)
τωρα εχουν λυθει αυτα και ειναι 1 εξαιρετικο μοτο.

skylos mauros
21/07/2013, 12:12
bmw 650 funduro. δυο ανορθωτες, 1 καλωδιωση διακοπτη και φλατζα κεφαλης στα 25000χλμ. απο τις 10000 αρχισαν τα γλεντια με τον πρώτο ανορθωτη.... στις 10000 αλλαξα αλυσιδογραναζα με σπει στην αλυσιδα καθε 500 χλμ και ποτε σε αμμο - λασπη... δεν ειμαι ξυλοκοπος και η μηχανη ειχε τερματισει ΜΙΑ φορά!! στα ταξιδια με 120χλμ /ωρα. σκατα στην BMW!!!APRILIA εννοώ δηλαδη, αν και οι τιμες ηταν BMW.....

devil's animal
21/07/2013, 12:51
το 1ο μηχανακι που μου αγορασε ο πατερας μου επειδη ειχε το ιδιο...piaggio vespa px 200...:cry:

δυναμη μηδενικη παρ'ολα τα 200cc και το διχρονο μοτερ της...τα 80χλμ/ωρα δυσκολα, τα 90 ακατορθωτα και τα 100 ΠΟΤΕ...
φρενα ανυπαρκτα..κυριολεκτικα ομως...μετανοιες στον Θεο για να σταματησεις αν μαζευες φορα...αμα το δεις απο την αλλη μερια βεβαια, ετσι μαθαινεις να στριβεις αλλα...:a4:
αναρτησεις...γελαμε δυνατα..καλυτερα να εβαζες τις σουστες απο το κρεβατι του σπιτιου σου...:lol:...ακομα προσπαθω να καταλαβω πως δουλευε το μπροστινο του...(παγκοσμια πατεντα να εχεις μπροστινο μονομπρατσο)...:eek::bawl:
οδηγικη συμπεριφορα ΓΤΠΚ...αν επεφτες σε καμια καλη λακουβα καταλαβαινες το "κυμα" να παιρνει τον δρομο προς τον αυχενα σου ακολουθωντας την σπονδυλικη σου στηλη κατα γραμμα...και φυσικα παραλληλα προσπαθουσες να μαζεψεις τα αμαζευτα απο το μηχανακι και εσενα λογω των μικρων τροχων...

απο προβληματα δεν εβγαζε κατι περα απο σταυρο που την ακουγε αν την εβαζες σκαστη ή καβαλαγες κανενα πεζοδρομιο και βρισκαν ολα απο κατω...
α, και αν μουλαρωνε μπορει να τραβουσες μανιβελιες 5 μερες και να μην επαιρνε (μιλαμε για το μοντελο χωρις μπαταρια και μιζα, το παλιο δλδ)..
το κολπο ηταν να αλλαζες μπουζι ή να εκαιγες το υπαρχον και να παταγες καμια δεκαρια χωρις αυτο μεσα για να στεγνωσει ο θαλαμος...:rolleyes:


θα την αγοραζα μονο για να την εχω σε κανενα σαλονι ανακατασκευασμενη, καθαρα για συναισθηματικους λογους, επειδη ο πατερας μου την πηρε την δικια του οταν γεννηθηκα και την εχει ακομα...
295904

vaska
21/07/2013, 13:11
το κολπο ηταν να αλλαζες μπουζι ή να εκαιγες το υπαρχον και να παταγες καμια δεκαρια χωρις αυτο μεσα για να στεγνωσει ο θαλαμος...:rolleyes:



Έχω κάψει τρίψει κάνει μάγια σε άπειρα μπουζί και το μουλάρι μουλάρι. Έχω βλαστημήσει όσους Αγίους ήξερα, μη σου πω επινόησα και δικούς μου. Τελικά το ραντεβού με την πιτσιρίκα το έχασα.
Και η πουτ@ν@ μετά δούλευε ρολόι.
Έχω φτάσει στο αμήν να την πετάξω στη θάλασσα πολλές φορές. Δεν θέλω να θυμάμαι.

taisteal
21/07/2013, 13:16
:cry::cry::rotflmao::rotflmao::rotflmao:

ρε μπιλ :bawl:

el_hymador
21/07/2013, 14:12
Cagiva Canyon 500. Τον πρώτο μήνα άλλαξα δύο φορές το πλαστικό κάλυμα του ρεζερβουάρ γιατί εμφάνιζε ρωγμές στο σημείο που ηταν η αεροπορικού τύπου τάπα καυσίμου. Όταν ράγισε για τρίτη φορά στον αμέσως επόμενο μήνα ε, δεν ασχολήθηκα άλλο. Μετά άρχισαν οι τριγμοί από το εκπληκτικά άχρηστο ντουλαπάκι που βρισκόταν στη μάσκα της μηχανής, το γέμισα με αφρολέξ και το κόλησσα γιατί έκανε σαν ψυχεδελικός κροταλίας. Συνέχεια είχε η βάση πινακίδας που έφερε πάνω της το κωλοφάναρο και τα φλας, αλλάχτηκε μια φορά και ξαναέσπασε, μέχρι που την βίδωσα με λαμάκια Γ και ησύχασα. Τα δισκάκια κόλλαγαν συνεχώς και πολλές φορές με τον συμπλέκτη πατημλενο η μηχανή τσούλαγε και ήθελε λίγο κόντρα με τα πόδια στο φανάρι για να μη φύγει μπροστά. Τα όργανα δουλεύαν μια χαρά, αλλά που και που τα έπιανε επιληψία και βάραγαν τελικές και κόκκινα σαν τρελά, αυτό πραγματικά δεν μπορούσα να το εξηγήσω, πάντως ηρεμούσαν μετά από λίγο και όλα οκ... καλά λαμπάκια σε φώτα και φλας είχα βαρεθεί να αλλάζω αλλά αυτό ηταν το μικρότερο κακό... επίσης διατροοές και δακρύσαματα λαδιών στον κινητήρα δεν τα αναφέρω καν.... το θετικό πάντως κατά τους Ιταλούς ήταν ότι είχαν διορθώσει το πρόβλημα με τη μίζα που ποαρουσιάζε η έκδοση των 600 κ.εκ. :lol:

Ωστόσο το μηχανάκι παρ ότι ήταν *δελο σε ποιότητα κατασκευής, δεν με άφησε ούτε μια φορά στο δρόμο και από φρένα - αναρτήσεις και στήσιμο γ@μουσε και έδερνε για τα δεδομένα της κατηγορίας του... σήκωνε για πλάκα +20 άλογα περισσότερα, εξ ου και πολλοί του είχαν κοτσάρει πουσαρισμένους κινητήρες από Husqy TE610 (τότε που την Hysqvarna την είχε η Cagiva).

Ωραίο μηχανάκι, έχω όμορφες αναμνήσεις από αυτό, αλλά δεν το ξαναγόραζα με τίποτα!

toyar
21/07/2013, 14:23
Έχω κάψει τρίψει κάνει μάγια σε άπειρα μπουζί και το μουλάρι μουλάρι. Έχω βλαστημήσει όσους Αγίους ήξερα, μη σου πω επινόησα και δικούς μου. Τελικά το ραντεβού με την πιτσιρίκα το έχασα.
Και η πουτ@ν@ μετά δούλευε ρολόι.
Έχω φτάσει στο αμήν να την πετάξω στη θάλασσα πολλές φορές. Δεν θέλω να θυμάμαι.

http://www.youtube.com/watch?v=npSwFEFDTxU
στο 58.40.............:p:beer:

dimmie_72
21/07/2013, 15:38
Ηοnda xlv Africa 750 '98 καινούργιο αντιπροσωπείας. Δεν θα εξετάσω την αξιοπιστία -την ξανάδωσα πίσω μες στη βδομάδα άλλωστε- προερχόμενος από τα SS και καθαρόαιμα χώματος, ήταν το πιο ερμαφρόδιτο και υποτονικό μηχανάκι που γνώρισα.

Απορούσα με αυτή τη δύναμη πως γυρνάνε τον κόσμο μαυτό και πόσο πιο τίμιο ήταν το TDM! Με έριξε το 2ο βράδυ της επαφής μας όταν μπαίνοντας με αρκετά σε περιφερειακό που κρατούσε σαν τραίνο, έκανε ένα μεγαλοπρεπές και μη ελεγχόμενο αλλά ομαλό και διαρκές highsiding στο αντίθετο ρεύμα (Άγιο είχα), με αποτέλεσμα σκισμένο τζιν και εκδορές, τη μηχανή να σέρνεται με σπίθες για 150μ. και παρόλα αυτά λίγη ζημιά στα αυτοκόλλητα με τις φλόγες και πιθανόν ένα βαθουλωματάκι στο ντεπόζιτο.:eek:

Τελευταίο μηχανάκι πριν το Africa ένα '98 RR Fireblade και ανατρίχιαζα σκεφτόμενος τι ζημιές θα πλήρωνα σε παρόμοια φάση, αλλά εκείνο βεντουζάριζε το άτιμο και το μπροστινό ξυράφι. Βέβαια όταν ξανακοίταξα τους τροχούς του Africa μου έφερναν προς ποδήλατο και ακόμα και σήμερα προσπαθώ να εξηγήσω πως έγινε. :(

Ίσως να ήταν το στυλ οδήγησης που μου είχε γίνει βίωμα, ίσως λόγω νεότητας να μην είχα ελέγξει ακόμα πιέσεις, ίσως, ίσως.... ακόμα με στοιχειώνει :a7:

dimmie_72
21/07/2013, 15:45
Suzuki GSXR 250 4κύλινδρο, 16βάλβιδο, υγρόψυκτο, 4ΕΕΚ. Πανάλαφρο, τεχνολογικό διαμάντι, έπαιζε να θέλω και 25 αλλαγές ταχυτήτων να πάω στο περίπτερο για τσιγάρα. Μνημείο έλλειψης ροπής, μόνο αν το κατέβαζες από κινούμενη πλατφόρμα στην Εθνική η τον Μπράλο, έχοντας ήδη πάνω από 9.000 σαλ στο μοτέρ, απολάμβανες τεχνολογία και στήσιμο αγώνων. :lol:

dimmie_72
21/07/2013, 15:50
Suzuki GSXF 750. Πολλά τα θετικά από συμπεριφορά και εξοπλισμό, ποτέ δεν καταφέραμε να ρυθμίσουμε καρμπυρατέρ να μη βραχυκυκλώνει λόγω μίγματος μπουζί ανά 2-3 βδομάδες..... Ίσως επειδή ήταν εισαγωγής.

Τι αλλαγές φλοτέρ, τι ειδικό καθαριστικό από Ιαπωνία, τι μαστόρια με διδακτορικό....... :(

alex14
21/07/2013, 18:45
Έχω κάψει τρίψει κάνει μάγια σε άπειρα μπουζί και το μουλάρι μουλάρι. Έχω βλαστημήσει όσους Αγίους ήξερα, μη σου πω επινόησα και δικούς μου. Τελικά το ραντεβού με την πιτσιρίκα το έχασα.
Και η πουτ@ν@ μετά δούλευε ρολόι.
Έχω φτάσει στο αμήν να την πετάξω στη θάλασσα πολλές φορές. Δεν θέλω να θυμάμαι.

Εγω σε καταλαβαινω απολυτα.
Δεν ξεχναω (πριν 30+ χρονια) το θειο μου (μεναμε διπλα-διπλα) να ριχνει καντηλια καθε πρωι για να την
βαλει μπροστα. 7 στις 10 δεν τα καταφερνε και ετσι οπως την εσπρωχνε της εδινε μια με δυναμη και την
πεταγε 10-20 μετρα μακρυα.:lol: Το απογευμα την ξαναμαζευε :lol:

zephyr1
21/07/2013, 19:09
Ωραιο thread.:beer:

Μην ξεχνατε να βαζετε χρονολογιες μοντελων.

Shaolin Monk
21/07/2013, 19:25
Το απογευμα την ξαναμαζευε :lol:


Και με τις χαλια γυναικες τα ιδια κανουμε...

Οι αντρες δεν βαζουμε μυαλο ποτε και καθε μερα κανουμε τα ιδια λαθη... :cry::cry::cry:

redfantomas
21/07/2013, 20:09
ts 125 r 1997 ακομα εχω σημαδι απο μανιβελια στην πατουσα( παντοφλα γαρ) αναποδο κεφαλι αν δεν θελει να παρει απλα δεν παιρνει ....και εχουν περασει χροοοοοονια...απο γκαζι καλο για τα κυβικα του αλλα αυτο το χαλι πρωτη δευτερα δεν παιζοτανε...ανοιγε-φρεναρε μονο του και τουμπαλιν..
φυσικα οι μεγαλες ηταν περιτες ......απλα για να τσουλας στην κατηφορα ...περι αναρτησεων κουβεντα...τοτε ειμασταν μπρουταλ ..δεν ξεραμε γιατι χορευει καρσιλαμα...

spyrval
21/07/2013, 20:56
Transalp 400 '94 παραεισαγωγής. Τόσες πολλές ηλεκτρονικές που άλλαξα θα'πρεπε να μου'χουν δώσει κατάστημα "Ηλεκτρονική" τιμής ένεκεν και η διαφήμιση να λέει "Έλα Σπύροοο!"

SONone
21/07/2013, 21:03
NSR 250 '89
πιο πολυ καιρο ηταν το μοτερ ανοιχτο παρα κυκλοφορουσε το μηχανακι, κατα τα αλλα μια χαρα. δυχρονιλα και αγιος ο θεος.
μεχρι που το εδωσα και ησύχασαν τα νευρα μου. ισως αν κερδιζα κανα joker να εβαζα ενα στο γκαραζ.

Julius
23/07/2013, 09:07
Η Βασίλισσα Αφρικάνα (Faklana twin)....... 9 μήνες στην κατοχή μου, 6 φορές έμεινα. :a018::a018::a018::a018:

Ο επόμενος την πείρε γιατί ήθελε να πάει λέει στο Μαρόκο...... δέν έμαθα ποτέ εάν γύρισε. Πάντως κατά την μεταβίβαση τoν συμβούλεψα να κάνει και οδική για καλό και για κακό.

taisteal
23/07/2013, 15:36
ειχα κι εγω αφρικα αλλα δεν με αφησε ποτε...6 φορες απο τι εμεινες???

toyar
23/07/2013, 15:42
.........απο βενζινη:p

Julius
23/07/2013, 15:45
ειχα κι εγω αφρικα αλλα δεν με αφησε ποτε...6 φορες απο τι εμεινες???

Απο τα πάντα...... , πρώτα απ’ολα απο ηλεκτρονική την επόμενη της μεταβίβασης
(την πληρώσαμε μισή μισή με τον πωλητή)


Οκεικ και το adv 950 είχε προβλήματα κατασκευαστικά αλλά σε αποζημίωνε με την οδηγική του συμπεριφορά, η φακλανα πέρα από το προβλήματα.... είναι αργή και ογκώδης στην αίσθηση, με συμπεριφορά τράτας κατά την οδήγηση

Άσε που είναι και Honda

Julius
23/07/2013, 15:50
.........απο βενζινη:p

πετυχημένο και πρότυπο :a013:

byron
23/07/2013, 16:52
ΧΤ600 1986 & 1988. Το μοτέρ συμπαθητικό (λέμε τώρα), άπειρα ηλεκτρικά προβλήματα. Ανορθωτές, ηλεκτρονική, πηνία απ΄όλα έχει ο μπαξές. Το κράτημα του ήταν επικό ανεξαρτήτου χρονιάς. Όποιος καταφέρει να μείνει πάνω στις διαγραμμίσεις και να μην τις περνάει ανάμεσα στα πάνω από 120, κλείνει συμβόλαιο με το αγωνιστικό team της Yamaha.

XR350 RFVC. :cry: Το απόλυτο μηχανάκι για να μισήσεις τη Honda. Ήθελε κοκοράκια-βαλβίδες-εκκεντροφόρους κάθε 5.000χλμ.

zolotas
23/07/2013, 17:21
xv250 virago mod1993 .......αναρτησεις μαπα ,επικινδυνο σε στροφες ,για ταξιδια δεν το συζηταω........μια ηλιθια μοδα ,μηχανακι χωρις συγκεκριμενο σκοπο............μαλλον ειχε σκοπο.......να αραζει εξω απο καφετεριες.Τελος παντων φταιω εγω που το πηρα.
Τωρα το βλεπω να κυκλοφορει πολυ για delivery ........ημαρτον.

christof40
23/07/2013, 21:17
εδω μου φαινεται θα ειπωθουν αληθειες.αντε γιατι σε αλλα θρεντ μερικα απ αυτα που βαλατε τα εχουν θεοποιησει.
που να αρχισουμε να λεμε για ΚΤΜ :rotflmao:

daz
23/07/2013, 23:29
και που να αρχισουμε να λεμε για ΚΤΜ :rotflmao:

Να αρχίσουμε? :lol:

A ρε αυτό το motostar στην Πάτρα τι μας είχε κάνει!
Εγώ πάντως δεν γράφω τίποτα αν δεν μπει πρώτα ο ΔούκαςΙΙ. :lol:

296051

Julius
24/07/2013, 08:15
XR350 RFVC. :cry: Το απόλυτο μηχανάκι για να μισήσεις τη Honda. Ήθελε κοκοράκια-βαλβίδες-εκκεντροφόρους κάθε 5.000χλμ.

Αφού το πήγαινες συνέχεια στη μία ρόδα ρε γαρδέλη λέμε.

Όταν με το καλό φτιάξω το δικό μου θα σου κάνω μια ιστορική φωτογράφηση... 30 χρόνια μετά κιετς.

Julius
24/07/2013, 08:21
Να αρχίσουμε? :lol:

A ρε αυτό το motostar στην Πάτρα τι μας είχε κάνει!
Εγώ πάντως δεν γράφω τίποτα αν δεν μπει πρώτα ο ΔούκαςΙΙ. :lol:

296051

Ντοοοοοιν 620 SX!!!!! :eyepop: :eyepop: :eyepop: :eyepop: motocross 4χρονο 600cc και 115 κιλά!!! Βρωμόγκαζο αλλά σε κάθε 3 προπονήσεις θα ήθελε ρουλεμάν εκκεντροφόρου λογικά

Εάν βρώ κάποια στιγμή ένα καλό SC θα το χτυπήσω σίγουρα.

STOYBI
24/07/2013, 08:29
XR350 RFVC. :cry: Το απόλυτο μηχανάκι για να μισήσεις τη Honda. Ήθελε κοκοράκια-βαλβίδες-εκκεντροφόρους κάθε 5.000χλμ.

Στην ασφαλτο....??? Με τα μισα χιλμ στην μια ροδα, και τα αλλα μισα σπασμενο στην παραλιακη....???

Τι σου κανει εντυπωση βρε Βυρωνα..?? Το μηχανακι εφταιγε..??? :lol:


Γιατι στο χωμα......Προβληματα τετοια ( εκτος των τακτικων ρυθμισεων) δεν ειχαν ...!! ;)

STOYBI
24/07/2013, 08:33
Ντοοοοοιν 620 SX!!!!! :eyepop: :eyepop: :eyepop: :eyepop: motocross 4χρονο 600cc και 115 κιλά!!! Βρωμόγκαζο αλλά σε κάθε 3 προπονήσεις θα ήθελε ρουλεμάν εκκεντροφόρου λογικά

Εάν βρώ κάποια στιγμή ένα καλό SC θα το χτυπήσω σίγουρα.

Να φοραγατε καλα ρουλεμαν ρε και οχι τουρκικα......:p


Ε.. Μονο για χτυπημα θα εισαστε .. Και εσυ και αυτο......!!! :D

byron
24/07/2013, 08:36
Προβληματα τετοια ( εκτος των τακτικων ρυθμισεων) δεν ειχαν ...!! ;)

Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου, μιας και τα ανεξαρτήτου κυβισμού RFVC εκείνων των ετών κοπάναγαν ότι υπήρχε πάνω απ΄τη φλάτζα συμπίεσης.
Τουλάχιστον τα συνεργεία ήταν γεμάτα από δαύτα (αν και όλα ήταν "ασφάλτινα" τώρα που το λες). :D

Μπορεί να μας διαφωτίσει ο oldman που είχε πάει να επισκευάσει ένα 350 στην Καρδίτσα, αλλά ένας γελοίος του απαλλοτρίωσε τον εκκεντροφόρο μέσα απ΄τις αποθήκες του ακατανόμαστου.
Περίμενε 2 βδομάδες πετώντας μπουκαλάκια από τσίπουρο σε ένα βαρέλι. :tooth:

STOYBI
24/07/2013, 08:49
Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου, μιας και τα ανεξαρτήτου κυβισμού RFVC εκείνων των ετών κοπάναγαν ότι υπήρχε πάνω απ΄τη φλάτζα συμπίεσης.
Τουλάχιστον τα συνεργεία ήταν γεμάτα από δαύτα (αν και όλα ήταν "ασφάλτινα" τώρα που το λες). :D

Μπορεί να μας διαφωτίσει ο oldman που είχε πάει να επισκευάσει ένα 350 στην Καρδίτσα, αλλά ένας γελοίος του απαλλοτρίωσε τον εκκεντροφόρο μέσα απ΄τις αποθήκες του ακατανόμαστου.
Περίμενε 2 βδομάδες πετώντας μπουκαλάκια από τσίπουρο σε ένα βαρέλι. :tooth:


:lol::lol:


Παντως σημειωτεων το συγκεκριμενο του τσουλιου + αλλο ενα που ειχα υπ οψιν πανω απο 500κμ ασφαλτο στο συνολο ....

Δεν ειχαν..!

byron
24/07/2013, 08:52
Παντως σημειωτεων το συγκεκριμενο του τσουλιου

Αυτό του τσούλιου, θέλω να το κάνω test drive. Those were the days κιετς...:smokin:

vaska
24/07/2013, 10:09
Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου, μιας και τα ανεξαρτήτου κυβισμού RFVC εκείνων των ετών κοπάναγαν ότι υπήρχε πάνω απ΄τη φλάτζα συμπίεσης.
Τουλάχιστον τα συνεργεία ήταν γεμάτα από δαύτα (αν και όλα ήταν "ασφάλτινα" τώρα που το λες). :D

Μπορεί να μας διαφωτίσει ο oldman που είχε πάει να επισκευάσει ένα 350 στην Καρδίτσα, αλλά ένας γελοίος του απαλλοτρίωσε τον εκκεντροφόρο μέσα απ΄τις αποθήκες του ακατανόμαστου.
Περίμενε 2 βδομάδες πετώντας μπουκαλάκια από τσίπουρο σε ένα βαρέλι. :tooth:


Ήμαρτον ρε μάστορα, είναι πολύ επώδυνα για μένα τα γέλια συν του ότι κινδυνεύω να κόψω ράμματα. Με το μαλακό αυτά.

:bawl:

est
24/07/2013, 22:40
XL200R του 80κάτι ψιλά ..δεν προλάβαινα να το στρώσω και πάλι για φλάτζα ήμουν!:yuck:
Από φρένα δε..το μπροστινό ταμπούρο για μούρη το είχε!!
Δεν με γούσταρε με τίποτα πάνω του..εκτός του ότι μου έβγαζε την πίστη για να πάρει (έχω χαλάσει παπούτσια για την π@π@ριά που δεν χάλασα ούτε ένα για το ΕξΑρ το Εξακοσάρ), έβρισκε ότι δικαιολογία μπορείς να φανταστείς για να με πετάξει από πάνω του! Άκου να μην ανεβαίνει την τελευταία στροφή του Λυκαβυττού με 20 δικάβαλό και 3η..

































:rotflmao:

endopandou
24/07/2013, 23:10
XL200R του 80κάτι ψιλά ..δεν προλάβαινα να το στρώσω και πάλι για φλάτζα ήμουν!:yuck:
Από φρένα δε..το μπροστινό ταμπούρο για μούρη το είχε!!
Δεν με γούσταρε με τίποτα πάνω του..εκτός του ότι μου έβγαζε την πίστη για να πάρει (έχω χαλάσει παπούτσια για την π@π@ριά που δεν χάλασα ούτε ένα για το ΕξΑρ το Εξακοσάρ), έβρισκε ότι δικαιολογία μπορείς να φανταστείς για να με πετάξει από πάνω του! Άκου να μην ανεβαίνει την τελευταία στροφή του Λυκαβυττού με 20 δικάβαλό και 3η..

































:rotflmao:
:tooth: :moutza: ρε άθλιε σιδεροφάγε