CustomBoy
28/07/2013, 15:41
Καταρχήν χαιρετώ ολα τα μέλη της παρεας αυτης...λέγομαι Τασος...(δεν βρήκα καποια κατηγορία -εκτος αν δεν εψαξα αρκετα) οποτε συστηνομαι εδω και μπαίνω κατευθειαν στο ψητό.....
ο πατέρας μου εχει αρκετα χρόνια μια xv250 πρώτης κυκλοφορίας του 93 συμφωνα με την αδεια η οποια , αρκετα προσεγμένη εξωτερικά,με διαφορα aftermarket και λοιπά...το συγκεκριμένο μηχανάκι το γουσταρα απο μικρός,και για να ειμαι ειλικρινής ολα τα chopper και γενικότερα custom....ετσι λοιπόν κάπου στα 16 ηταν το πρώτο μηχανακι που καβάλησα και λάτρεψα να πώ την αληθεια...φυσικα οι βόλτες γίνονταν στο εξοχικο σε χώρο που δεν κινδύνευα ουτε εγω αλλα ουτε και αλλοι απο την οδηγηση μου η οποια απο τις πρώτες κιολας μερες ηταν πολυ καλη....φτάσαμε λοιπόν 5 χρόνια μετα να γνωρίζω οδηγικά την μηχανη πολύ καλα και ,να χρησιμοποιώ το μηχανακι για ψώνια και τα συναφη αλλα δυστηχώς με διαφορα προβλήματα στον κινητηρα...βλέπεται σέρβις σοβαρό δεν εχει δεχτεί ποτε,και αν εχει δεχτεί πλεον ειναι πολυ ''γερικο'' το μοτερ....
το φορουμ το διαβάζω καιρό και τις διάφορες ανακατασκευές...αλλα ειναι μερικα πράματα που μας κρατάνε πίσω απο το να ξεκινησουμε μια low budget ανακατασκευη...αυτα ειναι το χρήμα και οι γνώσεις...χωρος και χρονος υπάρχει απλετος...
το μηχανάκι εχει πρόβλημα χρόνια τωρα (απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη) στον 1 κυλινδρο του....
.πλην αυτου εχει προβλήματα με τα ηλεκτρικα και χρήζει γενικης ΣΟΥΠΕΡ επισκευης-service οπως και αλλαγης πολλών περιφερειακών (ας ελπίζουμε low budget)..
καποια απο αυτα ειναι -> ελαστικα,φίλτρο-αέρα(κατι σε αφτερμαρκετ) ΟΛΕΣ οι ντιζες,πλεξουδες-ηλεκτρικα,φλας,μπαταρια,εξατμίσεις,μανετες κ διαφορες τετοιες ιστορίες.....
Ξαναλέω οτι ΜΗΧΑΝΙΚΑ δεν γνωριζουμε σχεδον τιποτα (Εγω και ο πατερας μου) -περαν των απλών πραγμάτων που μελεταμε για να εχουμε στοιχειώδεις γνώσεις σε τυχοντα προβλήματα,
επισης..το εγχειρίδιο δεν υπάρχει....
ακομα,η μηχανη αντιμετώπισε πρόσφατα βλάβη με τα λάδια (τα ανέβαζε και τα ξερναγε απο το φίλτρο αερα)...λογο του οτι ειχε περισσότερα λαδια το καρτερ.....
αυτο ειχε σαν αποτέλεσμα να εχει προβληματική λειτουργία εδω και 1 βδομαδα με τα μπουζι και τις εξατμισεις....
προχτες βγάλλαμε τα τελικα απο τις εξατμισεις(Τα οποια ειναι aftermarket κιολας απο οτι νομιζω) κ κοιταζωντας τα στο φώς ειδα οτι εχουν 20τονους μπιχλα μεσα....μαλλον πάνε για πεταμα...
η μηχανή χωρίς τελικά μου εδωσε μια γευση απο τον ήχο που θα εχει βάζοντας απλες εξατμισεις ελευθερας ροής καποια στιγμη ει δυνατό...
δυστηχώς ομως ο ενας κίλυνδρος πάλι κανει κολπα και η μηχανη ΔΕΝ τραβάει....ενω με τα τελικά και πρίν λιγο καιρο, παρα τα 97000!!!! χιλιομετρα που εχει γραψει γκάζωνε απροβληματιστα και αφηνε πολλα παπάκια στα φαναρια.....σημειωτέο οτι η μηχανη μεχρι πρίν 2 χρονια δουλευε με SUPER LRP στο ντεπόζιτο εναντι της κλασσικής αμολυβδης....
η μηχανη χρήζει πολυ καλου service απο άτομο που γνωρίζει τι πρεπει να κάνει ωστε να ξαναλειτουργήσει χωρίς προβλήματα....
ολα τα υπόλοιπα σερβις περιφερειακών και φανοποιία θα γίνουν σε βάθος χρόνου.....
καποια στιγμη θα ανεβάσω και φωτό απο την κατάσταση που βρίσκεται η μηχανη..οποια δήποτε πληροφορία δεκτή γνώμη συμβουλη ......
θα τα λέμε και να με συγχωράτε αν κουρασα με το ''σεντόνι'' μου αλλα ειναι αυτα και τοσα ακομα που πρεπει να ειπωθουν χαχα :wave2:
ο πατέρας μου εχει αρκετα χρόνια μια xv250 πρώτης κυκλοφορίας του 93 συμφωνα με την αδεια η οποια , αρκετα προσεγμένη εξωτερικά,με διαφορα aftermarket και λοιπά...το συγκεκριμένο μηχανάκι το γουσταρα απο μικρός,και για να ειμαι ειλικρινής ολα τα chopper και γενικότερα custom....ετσι λοιπόν κάπου στα 16 ηταν το πρώτο μηχανακι που καβάλησα και λάτρεψα να πώ την αληθεια...φυσικα οι βόλτες γίνονταν στο εξοχικο σε χώρο που δεν κινδύνευα ουτε εγω αλλα ουτε και αλλοι απο την οδηγηση μου η οποια απο τις πρώτες κιολας μερες ηταν πολυ καλη....φτάσαμε λοιπόν 5 χρόνια μετα να γνωρίζω οδηγικά την μηχανη πολύ καλα και ,να χρησιμοποιώ το μηχανακι για ψώνια και τα συναφη αλλα δυστηχώς με διαφορα προβλήματα στον κινητηρα...βλέπεται σέρβις σοβαρό δεν εχει δεχτεί ποτε,και αν εχει δεχτεί πλεον ειναι πολυ ''γερικο'' το μοτερ....
το φορουμ το διαβάζω καιρό και τις διάφορες ανακατασκευές...αλλα ειναι μερικα πράματα που μας κρατάνε πίσω απο το να ξεκινησουμε μια low budget ανακατασκευη...αυτα ειναι το χρήμα και οι γνώσεις...χωρος και χρονος υπάρχει απλετος...
το μηχανάκι εχει πρόβλημα χρόνια τωρα (απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη) στον 1 κυλινδρο του....
.πλην αυτου εχει προβλήματα με τα ηλεκτρικα και χρήζει γενικης ΣΟΥΠΕΡ επισκευης-service οπως και αλλαγης πολλών περιφερειακών (ας ελπίζουμε low budget)..
καποια απο αυτα ειναι -> ελαστικα,φίλτρο-αέρα(κατι σε αφτερμαρκετ) ΟΛΕΣ οι ντιζες,πλεξουδες-ηλεκτρικα,φλας,μπαταρια,εξατμίσεις,μανετες κ διαφορες τετοιες ιστορίες.....
Ξαναλέω οτι ΜΗΧΑΝΙΚΑ δεν γνωριζουμε σχεδον τιποτα (Εγω και ο πατερας μου) -περαν των απλών πραγμάτων που μελεταμε για να εχουμε στοιχειώδεις γνώσεις σε τυχοντα προβλήματα,
επισης..το εγχειρίδιο δεν υπάρχει....
ακομα,η μηχανη αντιμετώπισε πρόσφατα βλάβη με τα λάδια (τα ανέβαζε και τα ξερναγε απο το φίλτρο αερα)...λογο του οτι ειχε περισσότερα λαδια το καρτερ.....
αυτο ειχε σαν αποτέλεσμα να εχει προβληματική λειτουργία εδω και 1 βδομαδα με τα μπουζι και τις εξατμισεις....
προχτες βγάλλαμε τα τελικα απο τις εξατμισεις(Τα οποια ειναι aftermarket κιολας απο οτι νομιζω) κ κοιταζωντας τα στο φώς ειδα οτι εχουν 20τονους μπιχλα μεσα....μαλλον πάνε για πεταμα...
η μηχανή χωρίς τελικά μου εδωσε μια γευση απο τον ήχο που θα εχει βάζοντας απλες εξατμισεις ελευθερας ροής καποια στιγμη ει δυνατό...
δυστηχώς ομως ο ενας κίλυνδρος πάλι κανει κολπα και η μηχανη ΔΕΝ τραβάει....ενω με τα τελικά και πρίν λιγο καιρο, παρα τα 97000!!!! χιλιομετρα που εχει γραψει γκάζωνε απροβληματιστα και αφηνε πολλα παπάκια στα φαναρια.....σημειωτέο οτι η μηχανη μεχρι πρίν 2 χρονια δουλευε με SUPER LRP στο ντεπόζιτο εναντι της κλασσικής αμολυβδης....
η μηχανη χρήζει πολυ καλου service απο άτομο που γνωρίζει τι πρεπει να κάνει ωστε να ξαναλειτουργήσει χωρίς προβλήματα....
ολα τα υπόλοιπα σερβις περιφερειακών και φανοποιία θα γίνουν σε βάθος χρόνου.....
καποια στιγμη θα ανεβάσω και φωτό απο την κατάσταση που βρίσκεται η μηχανη..οποια δήποτε πληροφορία δεκτή γνώμη συμβουλη ......
θα τα λέμε και να με συγχωράτε αν κουρασα με το ''σεντόνι'' μου αλλα ειναι αυτα και τοσα ακομα που πρεπει να ειπωθουν χαχα :wave2: