Σύνδεση

View Full Version : Νέο Honda Africa Twin από το 2015!



ggs
08/08/2013, 06:23
Σύμφωνα με δηλώσεις του Γενικού Διευθυντή της Honda Ιταλίας Vitto Cicchetti, η νέα Africa θα παρουσιαστεί μάλλον στο σαλόνι της Intermot στην Κολωνία ενώ θα διατίθεται στις εκθέσεις από το 2015. Ο κινητήρας αναμένεται να είναι δικύλινδρος και πάλι, η μοτοσυκλέτα θα έχει πολλές καινοτομίες ενώ η εμφάνιση της θα έχει πολλά στοιχεία off-road. Δεν είναι γνωστό αν θα έχει κιβώτιο DCT.

http://www.moto-choice.com/gr/Press-Releases/692/new-honda-africa-twin-by-2015!.html



:ninja:

Africaptan
08/08/2013, 15:17
Μονο Africa να μην το πουνε...

AUFGEBRACHT
08/08/2013, 17:16
...


297165

el_hymador
08/08/2013, 17:22
Μας έχουν κάνει τα @@δια πιο μεγάλα από το Africa τόσα χρόνια, βγαίνει, δεν βγαίνει, θα βγει και θα είναι επτακύλινδρη boxer με ψύξη από κολαγόνο γυμνιοσάλιαγκα, όχι τελικά θα είναι ηλεκτροκίνητη, α μαλλον δεν θα την παρουσιάσουμε τελικά, όχι θα την παρουσιάσουμε αλλά το 2027 ε μα έλεος ρε πο*στη μου με τη γ@μωμηχανή, αφού έτσι και αλλιώς με τόσο ντόρο και τόσες πολλές υποσχέσεις ότι κα να βγάλουν μαλακιά θα είναι, ας το παρουσιάσουν να τελειώνουμε!

AristidisZ
08/08/2013, 17:23
Μας έχουν κάνει τα @@δια πιο μεγάλα από το Africa τόσα χρόνια, βγαίνει, δεν βγαίνει, θα βγει και θα είναι επτακύλινδρη boxer με ψύξη από κολαγόνο γυμνιοσάλιαγκα, όχι τελικά θα είναι ηλεκτροκίνητη, α μαλλον δεν θα την παρουσιάσουμε τελικά, όχι θα την παρουσιάσουμε αλλά το 2027 ε μα έλεος ρε πο*στη μου με τη γ@μωμηχανή, αφού έτσι και αλλιώς με τόσο ντόρο και τόσες πολλές υποσχέσεις ότι κα να βγάλουν μαλακιά θα είναι, ας το παρουσιάσουν να τελειώνουμε!

έλα ρε NC700 με κάγκελα = africa twin 20XX project :bawl:

AUFGEBRACHT
08/08/2013, 17:26
η μοτοσυκλέτα θα έχει πολλές καινοτομίες

Δεν θα καίγεται ο ανορθωτής;...

el_hymador
08/08/2013, 18:01
Αν ήταν καλά troll εκεί στη Honda θα έβγαζαν ένα supersport με το ίδιο όνομα και θα έλεγαν να αυτό είναι, τρομερή καινοτόμία, δεν πάει χώμα αλλά μπαίνει πίστα...

MG-KTiNoS
08/08/2013, 18:16
Η ΑΠΡΙΛΙΑ είχε πει για ένα 7,5ον οφ αλλά τους έφαγε η μλκια !
:D

el_hymador
08/08/2013, 18:36
Η ΑΠΡΙΛΙΑ είχε πει για ένα 7,5ον οφ αλλά τους έφαγε η μλκια !
:D

Ναι μόνο σε αυτή την περίπτωση τους έφαγε η μαλακία... :rolleyes:

nikos_abel
08/08/2013, 20:03
έλα ρε NC700 με κάγκελα = africa twin 20XX project :bawl:

Με στοιχήματα ότι θα έχει είτε τον 700άρι αυτόν του NC ή (πιθανότερο ακόμη) τον εξελιγμένη αυτόν στα 750 που θα κυκλοφορήσει προσεχώς.
Και άλλο ένα στοίχημα, δεν ξέρω αν θα είναι το NC, το Africa, το XXXDJJGGHGV DGHG από αυτή τη σειρά αλλά σε 15-20 χρόνια από τώρα, για ένα από αυτά θα μιλάμε με νοσταλγία πάλι.

KostasV2
08/08/2013, 20:10
Με στοιχήματα ότι θα έχει είτε τον 700άρι αυτόν του NC ή (πιθανότερο ακόμη) τον εξελιγμένη αυτόν στα 750 που θα κυκλοφορήσει προσεχώς.
Αν θέλει να χτυπήσει τα 800GS και Tiger, αυτό το μοτέρ δεν κάνει.

Οι πληροφορίες πάντως μιλάνε για 21" τροχό μπροστά και αρκετή έμφαση στο OFF... Ίδωμεν.

AristidisZ
09/08/2013, 00:26
Αν θέλει να χτυπήσει τα 800GS και Tiger, αυτό το μοτέρ δεν κάνει.

Οι πληροφορίες πάντως μιλάνε για 21" τροχό μπροστά και αρκετή έμφαση στο OFF... Ίδωμεν.

δε νομίζω ότι η honda έχει δείξει ότι έχει καμιά πετριά να ανταγωνιστεί αυτά τα μηχανάκια...
εγώ μεταξύ σοβαρού κι αστείου το πα, αλλά να δεις που κάτι τέτοιο θα κάνει (εννοώ μοτέρ με έμφαση στην οικονομία κτλ γλυκανάλατα)

Africaptan
09/08/2013, 08:11
Αν ήταν καλά troll εκεί στη Honda θα έβγαζαν ένα supersport με το ίδιο όνομα και θα έλεγαν να αυτό είναι, τρομερή καινοτόμία, δεν πάει χώμα αλλά μπαίνει πίστα...

:lol:

radd
09/08/2013, 09:19
Θα είναι ευχάριστη έκπληξη να βγάλει η (βαρετή) HONDA μηχανάκι αντίστοιχου επιπέδου με το θρυλικό Africa Twin.
Τέλειο θα ήταν να βγάλει και η YAMAHA ένα δικύλινδρο tenere 750-800cc (γιατί ο γαργαντούας 1200 είναι για όσους θέλουν να σέρνουν τροχόσπιτο), επειδή μερικοί νιώθουμε μεγαλύτερη σιγουριά όταν στο ντεπόζιτο γράφει YAMAHA ;)
Τα παραπάνω με την προϋπόθεση πως θα κερδίσω το lotto - για να μην ξεχνιόμαστε...

DimChios
09/08/2013, 09:45
επειδή μερικοί νιώθουμε μεγαλύτερη σιγουριά όταν στο ντεπόζιτο γράφει YAMAHA ;)



:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao:



(οπως επισης γελαω και με την επιστροφη της Αφρικα τοσα χρονια...ΔΥΣΤΥΧΩΣ)

MG-KTiNoS
09/08/2013, 10:05
:rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao::rotflmao:



(οπως επισης γελαω και με την επιστροφη του TDM τοσα χρονια...ΔΥΣΤΥΧΩΣ)
:lol:

KostasV2
09/08/2013, 10:19
@ Ktinos: Και το TDM θα ξαναβγεί, με το μοτέρ του ΜΤ09...

zannisvel
09/08/2013, 20:08
Θα εχουμε βγει και απο τη κριση... Ολοι θα το παρουμε.:lol:

Africaptan
09/08/2013, 23:05
Θα εχουμε βγει και απο τη κριση... Ολοι θα το παρουμε.:lol:

:lol::lol::lol:

ggs
12/08/2013, 14:20
http://www.newsbeast.gr/moto/arthro/569005/i-honda-etoimazei-neo-africa-twin-/

Μισές αποκαλύψεις και κατοχύρωση ονομάτων στις ΗΠΑ
Όλα ξεκίνησαν από το... μεγάλο στόμα -ή την ηθελημένη διαρροή- του Vito Cicchetti που μίλησε στην Gazetta dello Sport. Ο Ιταλός δεν είναι άλλος από τον γενικό διευθυντή της Honda Ιταλίας, μιας ισχυρότατης θυγατρικής με σημαντικά εργοστάσια στην γείτονα, όπου κατασκευάζονται πολλά μοντέλα της εταιρείας.

Ο Cicchetti λοιπόν δήλωσε ότι στην επόμενη ΄Εκθεση της Κολωνίας, την Intermot 2014, θα παρουσιαστεί μια νέα Africa Twin με δικύλινδρο φυσικά κινητήρα --ως μοντέλο 2015.

Ο Ιταλός μάνατζερ αρνήθηκε να αποκαλύψει το οτιδήποτε άλλο, όμως τη σκυτάλη της αναζήτησης πήραν Αμερικανοί δημοσιογράφοι οι οποίοι στα αρχεία όπου κατοχυρώνονται οι εταιρικές ονομασίες μοντέλων, ανακάλυψαν και το όνομα «Africa Twin». Φυσικά κατοχυρωμένο από την Honda.

Τα συγκεκριμένα αρχεία δεν αναφέρονται σε τεχνικά χαρακτηριστικά και έτσι, για την ώρα, δεν γνωρίζουμε αν η νέα Africa θα επιστρέψει στις ρίζες με κυβισμό γύρω στα 650 κυβικά, ή θα ανέβει στις κατηγορίες 800cc ή και 1200cc που πλέον είναι και δημοφιλέστερες.

Σίγουρα αν η μοτοσυκλέτα είναι μεγαλύτερη από την Transalp θα είναι και βαρύτερη και θα έχει μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια, οπότε ο υπάρχων δικύλινδρος κινητήρας της με την απόδοση που έχει τώρα θα φαντάζει αναιμικός.

Λογικότερο θα είναι να διαθέτει αυξημένο κυβισμό. Επιπλέον για να ανταποκριθεί στον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό που προηγείται όσον αφορά τον «χαρακτήρα» και την «ποθητότητα», θα πρέπει να προσφέρει κάτι πιο «ζωντανό» από τις υπερ-πολιτισμένες μοτοσυκλέτες που έχει σήμερα στην γκάμα της η Honda.

Και έχει πολλές, ακόμη κι αν δεν προσμετρήσουμε την «χλιαρή» NC700Χ: Transalp, Crossrunner, Varadero, Crosstourer. Φιλικές, καλοφτιαγμένες μοτοσυκλέτες που όμως υστερούν στον τομέα «ψυχή».

Το όνομα Africa Twin φέρει τη βαριά κληρονομία των τεσσάρων αγωνιστικών επιτυχιών στο Dakar (ως NXR-750), που προικοδότησε με παροιμιώδη αξιοπιστία και φιλικότητα τα μοντέλα, σε 650 αρχικά και 750 κ.εκ. στη συνέχεια. Ασφαλώς η επιστροφή της Honda στα Rally και μάλιστα με απαιτήσεις, δεν είναι καθόλου τυχαία σε σχέση με τον χρόνο επιστροφή του Africa Twin στην αγορά.

Με τον τροχό 21" μπροστά έδειξαν αγάπη για τις «ανώμαλες» καταστάσεις δρόμου και σε μια σύγχρονη εκδοχή θα μπορούσε να φέρει επιτέλους ένα μοντέλο της μεγάλης Κόκκινης ικανό να κοιτάξει στα μάτια τον ανταγωνισμό της BMW και της Triumph.

Με την κατακρήμνιση των πωλήσεων των Supersport / Superbike σε Ευρώπη και ΗΠΑ, το νέο πεδίο δόξης για τις εταιρείες είναι οι Adventure μοτοσυκλέτες. ΄Όλοι οι κατασκευαστές προσπαθούν με συμβατικά (Suzuki V-Strom 1000) ή ιδιόρρυθμα (Kawasaki Versys 1000) μοντέλα να δαγκώσουν ένα κομματάκι της πίτας την οποία ουσιαστικά δημιούργησε η BMW με τις GS.

Η επιστροφή της Africa Twin ίσως επιτέλους φέρει και ένα μικρότερο –αναμενόμενα τρικύλινδρο - Super Tenere από την Yamaha, μια μοτοσυκλέτα που θα γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στην 660 και την 1200:priest:

radd
13/08/2013, 11:24
Οι πανάκριβες τεράστιου κυβισμού "on-off" είναι τέλειες για φραγκάτους και ματαιόδοξους.
Ένα δικύλινδρο 750-900 με μεγάλο ντεπόζιτο, χαμηλή κατανάλωση, άνετους χώρους και καλοφτιαγμένο για να αντέχει στο χρόνο και τα χιλιόμετρα θα είναι σούπερ.
Αν το φτιάξει και πανέμορφο σαν το παλιό, το μόνο που μένει είναι κάποιος να μου το αγοράσει να μου πληρώνει τις βενζίνες κι έφυγα.. :rockon:

Balkan_express
13/08/2013, 19:25
Εχει βάση η είδηση ή είναι μόνο φήμη;....
Εγώ πάντως κάνω όνειρα....δίπλα στη γριούλα μου μια νέα και όμορφη....

AUFGEBRACHT
13/08/2013, 19:26
Εχει βάση η είδηση ή είναι μόνο φήμη;....
Εγώ πάντως κάνω όνειρα....δίπλα στη γριούλα μου μια νέα και όμορφη....

Προσευχόμαστε να είναι απλά μια φήμη...

notakos600
13/08/2013, 20:12
Προσευχόμαστε να είναι απλά μια φήμη...

:lol::lol::lol::lol:

daz
13/08/2013, 21:50
Κακοί!

Φοβάστε μη σας βάλει σε έξοδα ε? :lol:

AUFGEBRACHT
13/08/2013, 21:52
Κακοί!

Φοβάστε μη σας βάλει σε έξοδα ε? :lol:

Περισσεύουν λεφτά για ανορθωτές και τρόμπες βενζίνης;...

Υ.Γ. Πάντως εάν κρίνω από τα τελευταία πονήματα της Honda, πρέπει να κυκλοφορούν με κόκκινη ενδεικτική ρίγα όπως έχουν τα κουτιά των Lexotanil και Χanax :D

daz
13/08/2013, 22:17
Κάποτε οι περισσότεροι φοβόντουσαν να πάρουν κτμ για να μην τους φάνε τα συνεργεία.

Σήμερα οι περισσότεροι φοβούνται να πάρουν honda για να μη τους φάει η βαρεμάρα.
Αλλά και αυτό κόλπο της big H είναι. Δεν περιμένουμε τίποτα σπουδαίο οπότε ότι και να βγάλει δεν θα μας απογοητεύσει. Γι' αυτό λένε όλοι ότι τα honda δε σε απογοητεύουν ποτέ!

Συνεπώς μπορούμε να αρχίσουμε να το θάβουμε από τώρα, 2 χρόνια πριν την φημολογούμενη παρουσίασή του, έτσι ώστε να μην απογοητευτούμε όταν έρθει η ώρα η ευλογημένη.

Αν έρθει δλδ!
Αλλά ακόμα κι αν δεν έρθει ποτέ, εμείς το καθήκον μας θα το έχουμε κάνει.

taisteal
14/08/2013, 00:28
καθε φορα που περιμεναμε καποια καινουργια παρουσιαση μοντελου και το φανταζομασταν,παντα πατατα τρωγαμε.αλλα περιμεναμε,αλλα βλεπαμε.οποτε το ιδιο θα παιξει και τωρα.


old is gold...

Africaptan
14/08/2013, 21:54
Προσευχόμαστε να είναι απλά μια φήμη...

:beer:

πυξιδας990
16/08/2013, 08:42
παντως το χειμωνα,ερχεται το nc750............................................

Dr. Pelion
16/08/2013, 10:50
Οι πανάκριβες τεράστιου κυβισμού "on-off" είναι τέλειες για φραγκάτους και ματαιόδοξους.
Ένα δικύλινδρο 750-900 με μεγάλο ντεπόζιτο, χαμηλή κατανάλωση, άνετους χώρους και καλοφτιαγμένο για να αντέχει στο χρόνο και τα χιλιόμετρα θα είναι σούπερ.
Αν το φτιάξει και πανέμορφο σαν το παλιό, το μόνο που μένει είναι κάποιος να μου το αγοράσει να μου πληρώνει τις βενζίνες κι έφυγα.. :rockon:

To έφτιαξε ήδη ο Βαυαρός και λέγεται F800 GS

Bradipous
16/08/2013, 14:05
παντως το χειμωνα,ερχεται το nc750............................................

Γιατι;;;;;
:confused:

(αρα απο τον χειμωνα περιμενουμε και νεα θρεντ "nc750 το νεο αφρικα")

el_hymador
16/08/2013, 16:22
Πάντως και να βγει στα @@δια αυτών που πραγματικά την χρειάζονται. Μηχανάκι με ψεκασμό, κυκλώματα, παρακυκλώματα, ABS, Traction Control και ότι μαλακία βάζουν στα κατ ευφημισμό πλέον adventure είναι παντελώς άχρηστα και επικίνδυνα να σε αφήσουν στη μέση του πουθενα. Μιλάμε για όσους ταξιδεύουν στη μέση του πουθενά και όχι για τον 3 χλμ από την άσφαλτο χωματόδρομο στα βουνά της χώρας μας.

dmf
16/08/2013, 16:53
Γιατί αυτοί που κάνουν το γύρο του κόσμου με gs 800, 1200, tiger 800, ktm, δεν τα έχουν αυτά τα μπιμπιλίκια;

πυξιδας990
16/08/2013, 17:06
Γιατι;;;;;
:confused:

(αρα απο τον χειμωνα περιμενουμε και νεα θρεντ "nc750 το νεο αφρικα")

που να ξερω,εγω με ευρωπαικα ασχολουμαι.μου το ειπε ανθρωπος απο σαρακακη που το περιμενουνε.

road spirit
16/08/2013, 17:20
Γιατί αυτοί που κάνουν το γύρο του κόσμου με gs 800, 1200, tiger 800, ktm, δεν τα έχουν αυτά τα μπιμπιλίκια;
Μπορεί να τα έχουν. Αλλά επιστρέφοντας απο το ταξίδι, η συντριπτική πλειοψηφία αυτών, λέει κάτι όπως "στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα", και όσοι απο αυτούς ξαναεπιχειρούν μεγάλο overland ταξίδι το κάνουν πλέον έχοντας παρατήσει τα 800,1000,1200 κλπ και καβαλόντας κάτι σε μονοκύλινδρο ΚΤΜ, DRZ, XT, KLR και πάει λέγοντας.

AUFGEBRACHT
16/08/2013, 17:23
Πάντως με το παλιό Αfrica Twin έχει πολύ πλάκα... Διαβάζω κι εδώ μέσα συμβουλές από ιδιοκτήτες του στυλ "αλλάξτε την πανάκριβη τρόμπα με αυτοκινήτου Mazda", "αλλάξτε το κακό τιμόνι με aftermarket", "αλλάξτε την ανάρτηση σουμιέ με άλλη", "αλλάξτε τον ανορθωτή με sx electronics", "αλλάξτε την απαράδεκτη σέλα με ανατομική", "αλλάξτε το ανεπαρκές φρένο με άλλο", "αλλάξτε τη μανέτα"... αυτό δεν είναι μηχανάκι, το Άλλαξέ το moto edition είναι. Κατά τα άλλα είναι μια μοτοσυκλέτα που ακόμα και σήμερα δείχνει ανάστημα και συναγωνίζεται επάξια το σύγχρονο ανταγωνισμό και προτείνεται για όλες τις χρήσεις, κάτι σαν το αλεύρι Αλλατίνη...

el_hymador
16/08/2013, 22:06
Γιατί αυτοί που κάνουν το γύρο του κόσμου με gs 800, 1200, tiger 800, ktm, δεν τα έχουν αυτά τα μπιμπιλίκια;

Αν και απάντησε ο spirit, είναι περισσότερο θέμα λογικής... απ΄όσο γνωρίζω, στην έρημο Αtakama και στα υψίπεδα της Μογγολίας, δεν έχει εξουσιοδοτημένα συνεργεία, ούτε διαγνωστικούς εγκεφάλους... και αν πάθει κανά κλακάζ ο πόλεμος των άστρων που κουβαλάνε αυτά τα ριμάδια, έχεις μόνο ότι εργαλείο κουβαλάς μαζί σου και στην καλύτερη κανά ντόπιο "μηχανικό" που επισκευάζει πομόνες και γεννήτριες 25ετίας*... :lol:

(*αρα με τα BMW κάτι μπορεί να γίνει...)

johnpan
16/08/2013, 23:39
Το νέο Αφρικα θα βγει όταν γίνει η πίστα στην Χαλανδρίτσα

Panoskl
16/08/2013, 23:57
Αν και απάντησε ο spirit, είναι περισσότερο θέμα λογικής... απ΄όσο γνωρίζω, στην έρημο Αtakama και στα υψίπεδα της Μογγολίας, δεν έχει εξουσιοδοτημένα συνεργεία, ούτε διαγνωστικούς εγκεφάλους... και αν πάθει κανά κλακάζ ο πόλεμος των άστρων που κουβαλάνε αυτά τα ριμάδια, έχεις μόνο ότι εργαλείο κουβαλάς μαζί σου και στην καλύτερη κανά ντόπιο "μηχανικό" που επισκευάζει πομόνες και γεννήτριες 25ετίας*... :lol:

(*αρα με τα BMW κάτι μπορεί να γίνει...)

Σύμφωνοι αλλά σχεδίαση και παραγωγή μοντέλου με τόσο ειδικά κριτήρια δεν γίνεται.

Και μην μπερδεύουμε την αξιοπιστία με την αυτοπεποίθηση που μας δίνει η γνώση μιας συγκεκριμένης τεχνολογίας. Τα πράγματα αλλάζουν. Η τεχνολογία του δισκόφρενου π.χ. θα προκάλεσε πολλές αντιδράσεις μέχρι να πείσει για την αξιοπιστία και την αποτελεσματικότητά της.

Η Honda έχει πάρει θέση και υποστηρίζει στην πράξη μοντέλα με την λογική του ταξιδιάρικου ψηλού street βλ. cross runner γιατί απλά αυτό πουλάει την περίοδο αυτή.

Ακολουθεί πιστά την λογική των πωλήσεων και του τί ζητάει ο κόσμος αυτή τη στιγμή.

Διάβαζα ένα επίσημο έγγραφο της Honda για την παρουσίαση του NC700X από το οποίο γίνεται φανερό ότι η σχεδίαση του κινητήρα έγινε με βάση τον τρόπο οδήγησης του μέσου αναβάτη στην πόλη. Η υπόλοιπη εξίσωση περιλαμβάνει την οικονομία στη χρήση και το χαμηλό κόστος κατασκευής άρα και απόκτησης.

Με τέτοια λογική, υπάρχει χώρος για ένα Africa Twin στη γκάμα της Honda;

Αν διαβάζουν το moto.gr μπορεί και να αλλάξουν γνώμη. ;-)

SHOOTER045
17/08/2013, 01:17
To έφτιαξε ήδη ο Βαυαρός και λέγεται F800 GS

και μαζι οδηγιες του παιχνιδιου-ρωσικη ρουλετα-

SHOOTER045
17/08/2013, 01:22
Μπορεί να τα έχουν. Αλλά επιστρέφοντας απο το ταξίδι, η συντριπτική πλειοψηφία αυτών, λέει κάτι όπως "στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα", και όσοι απο αυτούς ξαναεπιχειρούν μεγάλο overland ταξίδι το κάνουν πλέον έχοντας παρατήσει τα 800,1000,1200 κλπ και καβαλόντας κάτι σε μονοκύλινδρο ΚΤΜ, DRZ, XT, KLR και πάει λέγοντας.

προπερσι γυρνωνταςβμε την οικογενεια απο διακοπες καπου εξω απο λαρισσα στην ε.ο συναντησα 1200τζι ες σταματημενο
σταματαω για βοηθεια-ετυχε να ειναι γνωστος τοπικος οδοντιατρος-ειχε κανει τον γυρο της πελοποννησου και γυρνωντας ξαφνικα safe mode και εσβησε
γυρνουσε μιζα δεν εσκαγε
εμεινα μεχρι που ηρθε ο τοπικος αντ/πος
μετα απο λιγες μερες τον συναντησα και μου ειπε πως το εβαλε στο λαπ τοπ και εβαλε μια αναβαθμιση και μετα δουλευε κανονικα:confused:

SHOOTER045
17/08/2013, 01:25
Πάντως με το παλιό Αfrica Twin έχει πολύ πλάκα... Διαβάζω κι εδώ μέσα συμβουλές από ιδιοκτήτες του στυλ "αλλάξτε την πανάκριβη τρόμπα με αυτοκινήτου Mazda", "αλλάξτε το κακό τιμόνι με aftermarket", "αλλάξτε την ανάρτηση σουμιέ με άλλη", "αλλάξτε τον ανορθωτή με sx electronics", "αλλάξτε την απαράδεκτη σέλα με ανατομική", "αλλάξτε το ανεπαρκές φρένο με άλλο", "αλλάξτε τη μανέτα"... αυτό δεν είναι μηχανάκι, το Άλλαξέ το moto edition είναι. Κατά τα άλλα είναι μια μοτοσυκλέτα που ακόμα και σήμερα δείχνει ανάστημα και συναγωνίζεται επάξια το σύγχρονο ανταγωνισμό και προτείνεται για όλες τις χρήσεις, κάτι σαν το αλεύρι Αλλατίνη...

αλλα τα χρονια του αφρικα αλλες απαιτησεις
παντως ακομα κυκλοφορανε μια χαρα,αν και εγω ειμαι με το super tenere750,και περιμενω ενα καινουργιο τετοιο οχι το μικρο 660 ουτε το μαμουθ 1200

daz
17/08/2013, 08:42
μετα απο λιγες μερες τον συναντησα και μου ειπε πως το εβαλε στο λαπ τοπ και εβαλε μια αναβαθμιση και μετα δουλευε κανονικα:confused:

Invalid bike Fault
This Bike Has Performed an Illegal Operation and Will Be Shut Down.
297641

DrBig
17/08/2013, 09:08
To έφτιαξε ήδη ο Βαυαρός και λέγεται F800 GS

Ξεχασε μονο να του βαλει αναρτησεις.

SHOOTER045
17/08/2013, 10:19
Ξεχασε μονο να του βαλει αναρτησεις.

spam on
γιατρε μου απο την εμπειρια που ειχα με το f800
οι αναρτησεις του φερνουν ποιο πολυ σε ss παρα σε ον-οφ σκληρες και αποτομες και κοπανανε
σε γρηγορη οδηγηση σε ασφαλτο(εφ οσον τις φερεις-αν τις φερεις καπως-στα μετρα σου)ειναι οκ απο κει και μετα κουραζουν
spam of

el_hymador
17/08/2013, 15:16
Μια χαρά μου φάνηκε το F800 εκτός από δυο πράγματα... την σέλα που είναι απαράδεκτη για μηχανή που θέλει να λέγεται τουρισμού εντός και εκτός δρόμου (και ειδικά BMW) και τον κινητήρα ο οποίος είναι άριστος σε ότι αφορά στις υποχρεώσεις του, αλλά το δούλεμα του είναι σαν να έχεις βάλει ηλεκτρομοτέρ πάνω σε τριπλά σινεμπλόκ, ειλικρινά πιο ξενέρωτο μοτέρ δεν έχω ματαδεί.

AUFGEBRACHT
17/08/2013, 15:21
Που να δεις τη σέλα του 650... ελπίζω στο 700 να την βελτίωσαν.

daz
17/08/2013, 15:26
Πως κάνετε έτσι για μια σέλα ρε παιδιά? Με το 1/5 μιας ντουζίνας εκατόμπαλων την έχετε κάνει σούπερ. :cry:

KostasV2
17/08/2013, 15:46
Για τη νέα Africa είναι το θέμα, ή για το μικρό GS; :confused:

daz
17/08/2013, 15:52
Για τη νέα Africa είναι το θέμα, ή για το μικρό GS; :confused:

Κάτσε ρε φίλε, νέα Africa δεν υπάρχει!

Shaolin Monk
17/08/2013, 18:24
Κάτσε ρε φίλε, νέα Africa δεν υπάρχει!


..και ομως ολοι εδω το εχουν οδηγησει και θαψει ηδη.... :cry::cry:

:lol::bawl::lol:

daz
17/08/2013, 18:33
Δεν το έχουμε θάψει ακόμα. Προθέρμανση κάνουμε. :lol:

road spirit
17/08/2013, 18:44
Αν και απάντησε ο spirit, είναι περισσότερο θέμα λογικής... απ΄όσο γνωρίζω, στην έρημο Αtakama και στα υψίπεδα της Μογγολίας, δεν έχει εξουσιοδοτημένα συνεργεία, ούτε διαγνωστικούς εγκεφάλους... και αν πάθει κανά κλακάζ ο πόλεμος των άστρων που κουβαλάνε αυτά τα ριμάδια, έχεις μόνο ότι εργαλείο κουβαλάς μαζί σου και στην καλύτερη κανά ντόπιο "μηχανικό" που επισκευάζει πομόνες και γεννήτριες 25ετίας*... :lol:

(*αρα με τα BMW κάτι μπορεί να γίνει...)
Βασικά, η νο1 παράμετρος για τα σοβαρά overland/RTW ταξίδια και ο κυριότερος λόγος για τον οποίο αλλάζουν πλεύση εγκαταλείποντας τα μεγάλα "adventure-οειδή" όσοι έχουν πραγματική, hands-on, εμπειρία από τέτοια ταξίδια, είναι το βάρος. Η απλότητα (στη συντήρηση, στην έλλειψη εξεζητημένων ηλεκτρονικών κλπ) έπεται και σχεδόν πάντα έρχεται εκ των πραγμάτων, μιας και οτιδήποτε ελαφρύ και μονοκύλινδρο μηχανάκι κυκλοφορεί, το οποίο να είναι πραγματικά διπλής χρήσης (βλ. ον-οφφ), την προσφέρει.

ggs
17/08/2013, 18:48
Ρε θα βγει το αφρικα το σωστό μαζί με το ζουπερ τενερε το σωστό (όχι αυτό το ελεφαντακι) και θα αρχίσει να κουνιέται και ο μαρμαρωμένος βασιλιάς …:lol:

Πάντως , σήμερα , μοτοσυκλέτες σε αυτήν την κατηγορία υπάρχουν άσχετα αν οι κολλημένοι (μαζί κι εγώ) γιαπωνεζολαγνοι κάνουν τα στραβά μάτια…
BMW F800GS
TRIUMPH TIGER 800 XC
Και μέχρι πρόσφατα τα ΚΤΜ 950-990

Εμεις οι γιαπωνεζολαγνοι ονειρευόμαστε την απροβλημάτιστη απλότητα των αφρικα και των τενερε του παρελθόντος αλλά , μάλλον , τα καινούργια δεν θα έχουν καμία σχέση με τα παλιά…



…και έχω αρχίσει και βαριέμαι το 660…:a13:

daz
17/08/2013, 19:32
…και έχω αρχίσει και βαριέμαι το 660…:a13:

Αυτό το ελεφαντάκι όμως είναι το μοναδικό που μπορείς να αγοράσεις καινούριο και να είναι τόσο κοντά σε αυτό που περιγράφει ο Γιάννης.

Ναι θα το θέλαμε ελαφρύτερο και με καρμπ αλλά αυτά δεν γίνονται σε καινούρια μηχανάκια.

Θα το θέλαμε τουλάχιστον με μανιβέλα και μηχανική τρόμπα ώστε να μην μένει αν τελειώσει η μπαταρία.

Έχει όμως την απλότητα κατασκευής που σου επιτρέπει να βάλεις χέρι οπουδήποτε χωρίς να λύσεις το μισό μηχανάκι. Έχει χαμηλή συμπίεση ώστε να μπορεί να κάψει ότι βενζίνη και να του βάλεις. Τα σώματα ψεκασμού έχουν την φήμη ότι δεν βουλώνουν εύκολα. Είναι το ελαφρύτερο ον-οφφ σταθερού φέρινγκ. Έχει πλαίσιο που δεν καταλαβαίνει τίποτα και υποπλαίσιο που μπορεί να αντέξει το μισό σου σπίτι χωρίς να κάνει κιχ.
Θα μπορούσε να έχει και μια βίδα αποστράγγισης λαδιών στις μπροστινές μπουκάλες για να έχουν την δικαιολογία της εύκολης συντήρησης στην μέση του πουθενά χωρίς κατεβάσεις όλο το μπροστινό.

Οτιδήποτε καινούριο παρουσιαστεί είτε το λένε Honda είτε ktm adv θα έχει αυτά που λείπουν απ' αυτό? Δεν νομίζω.

Δεν περιμένω να παρουσιαστεί το καινούριο africa και να είναι πολύ διαφορετικό απο ένα f800 πχ. Εξ' άλλου για μένα θα έχει ένα μεγάλο μειονέκτημα. Δεν θα είναι μονοκύλινδρο.

Οπότε το καλύτερο μηχανάκι για RTW ταξίδια παραμένει ένα παλιό αερόψυκτο μονοκύλινδρο βελτιωμένο στα σημεία.

Μερικές φορές αναρωτιέμαι πόσο κοντά μπορεί να έρθει αυτό το ελαφαντάκι στο ιδανικό για ένα Yakutsk to Magadan ταξίδι. Γιάννη?

road spirit
17/08/2013, 19:57
...

Οπότε το καλύτερο μηχανάκι για RTW ταξίδια παραμένει ένα παλιό αερόψυκτο μονοκύλινδρο βελτιωμένο στα σημεία.

Μερικές φορές αναρωτιέμαι πόσο κοντά μπορεί να έρθει αυτό το ελαφαντάκι στο ιδανικό για ένα Yakutsk to Magadan ταξίδι. Γιάννη?
Υποθέτω σε μένα αναφέρεσαι. Το ελεφαντάκι είναι το τενερέ? Κοίτα, μπορείς να φτάσεις μέχρι το άκρο της Σιβηρίας στο Βλαδιβοστόκ, όλο από άσφαλτο (υπερσιβηρικός) σε 2 εβδομάδες. Αλλά κάποιος μπορεί να πεί ότι αυτό δεν είναι περιπέτεια, είναι αυτόματος πιλότος, και το κάνεις και με μαστόδοντο. Για φάσεις α-λά road of bones και BAM θεωρώ το τενερέ, τώρα πια (το "στερνή μου γνώση..." που έγραψα παραπάνω) βαρύ. Αμα καταφέρεις και του αφαιρέσεις 25 κιλά το συζητάμε.

Για το πρώτο που γράφεις και quotαρω, επέτρεψε μου να διαφωνήσω, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η άποψη μου είναι ντε και καλά σωστή.

SHOOTER045
17/08/2013, 20:10
Αυτό το ελεφαντάκι όμως είναι το μοναδικό που μπορείς να αγοράσεις καινούριο και να είναι τόσο κοντά σε αυτό που περιγράφει ο Γιάννης.

Ναι θα το θέλαμε ελαφρύτερο και με καρμπ αλλά αυτά δεν γίνονται σε καινούρια μηχανάκια.

Θα το θέλαμε τουλάχιστον με μανιβέλα και μηχανική τρόμπα ώστε να μην μένει αν τελειώσει η μπαταρία.

Έχει όμως την απλότητα κατασκευής που σου επιτρέπει να βάλεις χέρι οπουδήποτε χωρίς να λύσεις το μισό μηχανάκι. Έχει χαμηλή συμπίεση ώστε να μπορεί να κάψει ότι βενζίνη και να του βάλεις. Τα σώματα ψεκασμού έχουν την φήμη ότι δεν βουλώνουν εύκολα. Είναι το ελαφρύτερο ον-οφφ σταθερού φέρινγκ. Έχει πλαίσιο που δεν καταλαβαίνει τίποτα και υποπλαίσιο που μπορεί να αντέξει το μισό σου σπίτι χωρίς να κάνει κιχ.
Θα μπορούσε να έχει και μια βίδα αποστράγγισης λαδιών στις μπροστινές μπουκάλες για να έχουν την δικαιολογία της εύκολης συντήρησης στην μέση του πουθενά χωρίς κατεβάσεις όλο το μπροστινό.

Οτιδήποτε καινούριο παρουσιαστεί είτε το λένε Honda είτε ktm adv θα έχει αυτά που λείπουν απ' αυτό? Δεν νομίζω.

Δεν περιμένω να παρουσιαστεί το καινούριο africa και να είναι πολύ διαφορετικό απο ένα f800 πχ. Εξ' άλλου για μένα θα έχει ένα μεγάλο μειονέκτημα. Δεν θα είναι μονοκύλινδρο.

Οπότε το καλύτερο μηχανάκι για RTW ταξίδια παραμένει ένα παλιό αερόψυκτο μονοκύλινδρο βελτιωμένο στα σημεία.

Μερικές φορές αναρωτιέμαι πόσο κοντά μπορεί να έρθει αυτό το ελαφαντάκι στο ιδανικό για ένα Yakutsk to Magadan ταξίδι. Γιάννη?

μηπως αν βαλεις το τεποζιτο απ το παλιο 600 τενερε,την μανιβελα,το καρμπ και ολα τα υπολοιπα που λες
εχεις το μηχανακι που ψαχνουμε???????????:confused:

ggs
17/08/2013, 20:19
Αυτό το ελεφαντάκι όμως είναι το μοναδικό που μπορείς να αγοράσεις καινούριο και να είναι τόσο κοντά σε αυτό που περιγράφει ο Γιάννης.



….Παρεξήγησις :)

Ελεφαντακι εννοούσα το τωρινό ΖΟΥΠΕΡ ΤΕΝΕΡΕ το ΧΙΛΙΑΔΙΚΟΣΙΑ κι όχι το δικό μας το ατίθασο άτι :lol: το οποίο το περιγράφεις πολύ σωστά…

Τωρα , για τα RTW ταξιδια , ο –οι λόγοι που δεν γίνονται εύκολα νομίζω ότι δεν έχουν να κάνουν με την όποια μηχανή …

daz
17/08/2013, 21:05
Υποθέτω σε μένα αναφέρεσαι. Το ελεφαντάκι είναι το τενερέ? Κοίτα, μπορείς να φτάσεις μέχρι το άκρο της Σιβηρίας στο Βλαδιβοστόκ, όλο από άσφαλτο (υπερσιβηρικός) σε 2 εβδομάδες. Αλλά κάποιος μπορεί να πεί ότι αυτό δεν είναι περιπέτεια, είναι αυτόματος πιλότος, και το κάνεις και με μαστόδοντο. Για φάσεις α-λά road of bones και BAM θεωρώ το τενερέ, τώρα πια (το "στερνή μου γνώση..." που έγραψα παραπάνω) βαρύ. Αμα καταφέρεις και του αφαιρέσεις 25 κιλά το συζητάμε.

Εγώ έναν δρόμο ξέρω μόνο που περνάει από Μογγολία και καταλήγει στην άκρη της Σιβηρίας. :D Σωστά υπόθεσες το είδος του ταξιδιού που εννοούσα και ναι, το ελεφαντάκι είναι το τενερε. Το ξέρω ότι το βάρος ειναι το μεγαλύτερο πρόβλημα, όμως σε τέτοια ταξίδια τα περισσότερα χλμ οι μηχανές τα κάνουν φορτωμένες σαν ζώα και μόνο σε λίγες περιπτώσεις φεύγουν όλα τα "περιττά" κιλά από πάνω.
25 κιλά δεν νομίζω να μπορεί να χάσει. Μέχρι 10 μπορώ να φανταστώ αλλά από σημεία που το επηρεάζουν πολύ, άντε 15 αν εχει όση περίπου βενζίνη παίρνει και ένα dr. Παραπάνω δεν πάει (ή τουλάχιστον δεν μπορώ εγώ να φανταστώ). Όλο το βάρος είναι σε κινητήρα και πλαίσιο.
Πάντως η διαφορά στην αίσθηση με ένα δικύλινδρο είναι μεγάλη.



Για το πρώτο που γράφεις και quotαρω, επέτρεψε μου να διαφωνήσω, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η άποψη μου είναι ντε και καλά σωστή.

Είναι δεν είναι λαμβάνεται υπ' όψη.


μηπως αν βαλεις το τεποζιτο απ το παλιο 600 τενερε,την μανιβελα,το καρμπ και ολα τα υπολοιπα που λες
εχεις το μηχανακι που ψαχνουμε???????????:confused:

Δεν ψάχνω τίποτα ακόμα.
Αν ποτέ έρθει η ώρα να με ξανα απασχολήσει το βλέπουμε.
Πάντως όταν το πήρα είχα στο μυαλό μου και δύσκολες καταστάσεις εκτός συνόρων και θεωρούσα ότι με λίγες αλλαγές μπορεί να σταθεί καλύτερα από οποιοδήποτε άλλο μεγάλο ον-οφφ. Τα τύπου drz, ktm δεν με βόλευαν εντός συνόρων που είναι και η κύρια χρήση του.

daz
17/08/2013, 21:10
….Παρεξήγησις :)

Ελεφαντακι εννοούσα το τωρινό ΖΟΥΠΕΡ ΤΕΝΕΡΕ το ΧΙΛΙΑΔΙΚΟΣΙΑ κι όχι το δικό μας το ατίθασο άτι :lol: το οποίο το περιγράφεις πολύ σωστά…

Τωρα , για τα RTW ταξιδια , ο –οι λόγοι που δεν γίνονται εύκολα νομίζω ότι δεν έχουν να κάνουν με την όποια μηχανή …

Αααα.. Είσαι τρελός ρε? Αυτό δεν είναι ελεφαντάκι, αυτό είναι ελέφαντας ενήλικος και μάλιστα υπέρβαρος. :lol:

Ναι μωρέ έχεις δίκιο, αλλά όταν ξεπεράσεις όλα τα άλλα το πρώτο που θα σε απασχολήσει είναι η μηχανή.

Kostas2B
18/08/2013, 16:18
Ενα XT660R θα μπορούσε να ειναι ιδανικό (165kg) αφου το μικρό Tenere σας φαίνεται βαρυ(205 πλήρες);

daz
18/08/2013, 18:26
Ενα XT660R θα μπορούσε να ειναι ιδανικό (165kg) αφου το μικρό Tenere σας φαίνεται βαρυ(205 πλήρες);

Το xtz άδειο είναι 184

Τα 19 κιλά διαφορά που έχουν είναι κατά κύριο λόγο στο πλαίσιο/υποπλαίσιο και λίγο στο ρεζερβουάρ.

Γεμάτα και τα δύο είναι 181 και 206. Η διαφορά τους αυξάνεται στα 25 κιλά γιατί το ένα παίρνει 5-6 κιλά παραπάνω στο ρεζερβουάρ. Γύρω στα 17-18 κιλά συνολικά (23 λίτρα). Η διαφορά των 8 λίτρων είναι τεράστια γιατί σου δίνει πάνω από 100 χλμ μεγαλύτερη αυτονομία στις χειρότερες συνθήκες και με την μεγαλύτερη κατανάλωση.

Ο δρόμος των οστών έχει σπάσει υποπλαίσιο μέχρι και σε 1200gs (ή το 1150 ήταν στο LWA?). Όσοι πάνε εκεί φροντίζουν να τα ενισχύσουν από πριν ή όσα είναι από αλουμίνιο τα αλλάζουν με ατσάλινα.

297699

Το χτ μπορεί να έχει ατσάλινο υποπλαίσιο αλλά ενίσχυση θα χρειαστεί σίγουρα. Κάποιο είχα δει που είχε παραδώσει πνεύμα κάπου στην Αφρική (αν θυμάμαι καλά την Ήπειρο :lol:)

Με λίγα λόγια η διαφορά των 25 κιλών που έχουν γεμάτα, κατεβαίνει στα 15 με τις όποιες προσθήκες χρειαστεί το r και με την προυπόθεση ότι κουβαλάνε την ίδια βενζίνη.

kordix
18/08/2013, 21:44
Να γράψω και γω την π@π@ριά μου σαν ευτυχής κάτοχος άφρικα.


θα ήθελα ένα καινούργιο rd03, δηλαδή το 650 του 88, με καλύτερες αναρτήσεις.

Δεν χρειάζεται τίποτα άλλο για να ξανακυκλοφορήσει και να γεμίσουν οι δρόμοι και οι καφετέρειες (αντί για τα βουνά).




Το δικό μου 750, εχει κάνει 140.000 km και στα τέλη του μήνα φεύγω για μέρη μακρινά προς ανατολάς, εκτός Ελλάδος, Θα εχω μαζί μου, τρόμπα βενζίνης - ανορθωτή, και ας μην εχουν χαλάσει ποτέ, αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Εχω κάνει βέβαια κάποιες βελτιώσεις αλλά τίποτα ακριβό.

Αν είχα παράλληλα και πιο καινούργιο ον/οφ ας πούμε 990 ή gs 1200 ή f 800 νομίζω ότι σε ενα τέτοιο ταξίδι πάλι με το άφρικα το παλιό θα πήγαινα. Ισως βέβαια να φταίει και το κολλημένο μου μυαλό, καθότι είμαι ελαφρώς ρετρολάγνος και χοντάκιας, απελπιστικά αρρωστημένος συνδυασμός :D.

AUFGEBRACHT
18/08/2013, 21:50
Θυμάμαι πάντως τότε που βγήκε το Varadero κάποιοι βαμμένοι Χοντάκηδες και Αφρικάνοι έτρεξαν να πάρουν το Varadero χωρίς να το έχουν καβαλήσει καν, μόνο και μόνο επειδή ήταν Honda και πλασαρίστηκε σαν ο άξιος διάδοχος της Africa Twin, τω καιρώ εκείνω που διάβαζα Moto θυμάμαι πως είχε παρουσιάσει κάτι σχέδια του Varadero και στα πλαστικά έγραφε Africa Twin. Τελικά αν και λίγοι το έχουν παραδεχτεί, αγόρασαν το "διάδοχο" και ξενέρωσαν απίστευτα...

kordix
18/08/2013, 21:59
Θυμάμαι πάντως τότε που βγήκε το Varadero κάποιοι βαμμένοι Χοντάκηδες και Αφρικάνοι έτρεξαν να πάρουν το Varadero χωρίς να το έχουν καβαλήσει καν, μόνο και μόνο επειδή ήταν Honda και πλασαρίστηκε σαν ο άξιος διάδοχος της Africa Twin, τω καιρώ εκείνω που διάβαζα Moto θυμάμαι πως είχε παρουσιάσει κάτι σχέδια του Varadero και στα πλαστικά έγραφε Africa Twin. Τελικά αν και λίγοι το έχουν παραδεχτεί, αγόρασαν το "διάδοχο" και ξενέρωσαν απίστευτα...

Το κοινό που αγόραζε τότε το άφρικα δεν είχε ιδέα τι αγόραζε τελικά. Τα ίδια και με το βαραντέρο. Τουλάχιστον βέβαια το varadero είχε "γκάζια" σε σχέση με το άφρικα αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπητα.

(Την ίδια ήττα πρέπει να εφαγαν όσοι πούλησαν το 650 για να πάρουν το πρώτο άφρικα 750 rd04.)


Εγώ θυμάμαι πρώτη δοκιμή-συγκριτικό στο μοτο της εποχής ανάμεσα στο παλιό 750 και στο καινούργιο, που λίγο πολύ έγραφαν ότι το καινούργιο είναι πιο καλό αλλά στην πράξη και τα δυο τα ίδια ήταν...

AUFGEBRACHT
18/08/2013, 22:09
Το κοινό που αγόραζε τότε το άφρικα δεν είχε ιδέα τι αγόραζε τελικά. Τα ίδια και με το βαραντέρο. Τουλάχιστον βέβαια το varadero είχε "γκάζια" σε σχέση με το άφρικα αλλά περί ορέξεως κολοκυθόπητα.

(Την ίδια ήττα πρέπει να εφαγαν όσοι πούλησαν το 650 για να πάρουν το πρώτο άφρικα 750 rd04.)


Εγώ θυμάμαι πρώτη δοκιμή-συγκριτικό στο μοτο της εποχής ανάμεσα στο παλιό 750 και στο καινούργιο, που λίγο πολύ έγραφαν ότι το καινούργιο είναι πιο καλό αλλά στην πράξη και τα δυο τα ίδια ήταν...

Φίλε μου κάτι μου λέει ότι αυτοί που θα σπεύσουν να το αγοράσουν πρώτοι πρώτοι και πάλι δεν θα έχουν ιδέα τι αγοράζουν, ίδιον της συνομοταξίας "έβγαλε καινούριο μοντέλο η εταιρεία μου και είναι must να το αγοράσω", θυμάμαι με το 800GS κάποιοι είχαν κάνει προπαραγγελία επειδή το είχαν δει στο ίντερνετ όταν πρωτοπαρουσιάστηκε. Η πλειοψηφία που αγόρασε Varadero το έκανε για τον ίδιο λόγο.
Καλά το ΜΟΤΟ ασχολίαστο...Μόνο αυτό θα μπορούσε να σχολιάσει ότι ένα μηχανάκι είναι πιο καλό από ένα άλλο, αλλά στην πράξη και τα 2 το ίδιο είναι :bawl: Στο συγκριτικό 650GS vs ΧΤ κατάφεραν να γράψουν ότι το BMW είναι ανώτερο σε ταξίδι και σε επιδόσεις αλλά το ΧΤ είναι καλύτερο επειδή είναι φθηνότερο :cry:

el_hymador
19/08/2013, 14:41
Τη ζημιά την κάνουν οι μαρκετίστες και οι οικονομτεχνικοκάτι... ο Yasuhiru Kogayashi (φανταστικός μηχανικός της Honda) μπορεί να έχει όλη την καλή θέληση και την κ@υλ@ να βγάλει Africa Twin υπερτούμπανο - πολεμικό... φαντάζομαι επίσης πως όλοι αντιλαμβανόμαστε και παραδεχόμαστε ότι η Honda ως εταιρία έχει και το know - how και το R&D για να υποστηρίξει κάτι τέτοιο χαλαρά και με διαλείματα για σούσι και σακέ. Πάει όμως ο χαρτογιακάς και του λέει του Yasuhiru: "Wife Acceptance Factor, όχι τόσο άγριο, όχι αυτό το πιρούνι θα βγει ακριβό, τι; 900χλστ ύψος σέλας; 750 και με kit χαμηλώματος, βάλε και μια μακαρονάδα με ηλεκτρικά, βγαλέ, βάλε, άλλαξε, ξανασχεδίασε κτλ-κτλ & κοκ" ε του ριχνει από μέσα του ένα "γαμώ τον κομφούκιο και όλο σου το σοί μέχρι σογκούν παλιομ@λ@κ@" ο Yasuhiru και παραιτείται της προσπάθειας... για αυτό στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων οι γιαπωνέζοι μηχανικοί στις παρουσιάσεις των νέων μοντέλων είναι σαν να τους έχουν γ@μησει με δονητή - κάκτο. Γιατί δεν αντέχουν να βλέπουν αυτά που φτιάχνουν και να τα παρουσιάζουν και από πάνω ως τα υπερμηχανάκια που θα αλλάξουν τοn ρου της δίκυκλης ιστορίας.

Africaptan
19/08/2013, 16:28
Τη ζημιά την κάνουν οι μαρκετίστες και οι οικονομτεχνικοκάτι... ο Yasuhiru Kogayashi (φανταστικός μηχανικός της Honda) μπορεί να έχει όλη την καλή θέληση και την κ@υλ@ να βγάλει Africa Twin υπερτούμπανο - πολεμικό... φαντάζομαι επίσης πως όλοι αντιλαμβανόμαστε και παραδεχόμαστε ότι η Honda ως εταιρία έχει και το know - how και το R&D για να υποστηρίξει κάτι τέτοιο χαλαρά και με διαλείματα για σούσι και σακέ. Πάει όμως ο χαρτογιακάς και του λέει του Yasuhiru: "Wife Acceptance Factor, όχι τόσο άγριο, όχι αυτό το πιρούνι θα βγει ακριβό, τι; 900χλστ ύψος σέλας; 750 και με kit χαμηλώματος, βάλε και μια μακαρονάδα με ηλεκτρικά, βγαλέ, βάλε, άλλαξε, ξανασχεδίασε κτλ-κτλ & κοκ" ε του ριχνει από μέσα του ένα "γαμώ τον κομφούκιο και όλο σου το σοί μέχρι σογκούν παλιομ@λ@κ@" ο Yasuhiru και παραιτείται της προσπάθειας... για αυτό στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων οι γιαπωνέζοι μηχανικοί στις παρουσιάσεις των νέων μοντέλων είναι σαν να τους έχουν γ@μησει με δονητή - κάκτο. Γιατί δεν αντέχουν να βλέπουν αυτά που φτιάχνουν και να τα παρουσιάζουν και από πάνω ως τα υπερμηχανάκια που θα αλλάξουν τοn ρου της δίκυκλης ιστορίας.


:beer:

daz
19/08/2013, 17:30
Τη ζημιά την κάνουν οι μαρκετίστες και οι οικονομτεχνικοκάτι... ο Yasuhiru Kogayashi (φανταστικός μηχανικός της Honda) μπορεί να έχει όλη την καλή θέληση και την κ@υλ@ να βγάλει Africa Twin υπερτούμπανο - πολεμικό... φαντάζομαι επίσης πως όλοι αντιλαμβανόμαστε και παραδεχόμαστε ότι η Honda ως εταιρία έχει και το know - how και το R&D για να υποστηρίξει κάτι τέτοιο χαλαρά και με διαλείματα για σούσι και σακέ. Πάει όμως ο χαρτογιακάς και του λέει του Yasuhiru: "Wife Acceptance Factor, όχι τόσο άγριο, όχι αυτό το πιρούνι θα βγει ακριβό, τι; 900χλστ ύψος σέλας; 750 και με kit χαμηλώματος, βάλε και μια μακαρονάδα με ηλεκτρικά, βγαλέ, βάλε, άλλαξε, ξανασχεδίασε κτλ-κτλ & κοκ" ε του ριχνει από μέσα του ένα "γαμώ τον κομφούκιο και όλο σου το σοί μέχρι σογκούν παλιομ@λ@κ@" ο Yasuhiru και παραιτείται της προσπάθειας... για αυτό στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων οι γιαπωνέζοι μηχανικοί στις παρουσιάσεις των νέων μοντέλων είναι σαν να τους έχουν γ@μησει με δονητή - κάκτο. Γιατί δεν αντέχουν να βλέπουν αυτά που φτιάχνουν και να τα παρουσιάζουν και από πάνω ως τα υπερμηχανάκια που θα αλλάξουν τοn ρου της δίκυκλης ιστορίας.

Κλειδώστε το, δεν υπάρχει κάτι άλλο να ειπωθεί. :lol:


:beer:


Μια μακαρονάδα με ηλεκτρικά ε?
:rotflmao:

MikeG
19/08/2013, 17:42
Κλειδώστε το, δεν υπάρχει κάτι άλλο να ειπωθεί. :lol:


:beer:


Μια μακαρονάδα με ηλεκτρικά ε?
:rotflmao:

True!

J.T.R
19/08/2013, 21:44
Οκτωβριος 2011 στο χωριο Gura Riului στην κεντρικη Ρουμανια.
Η ωρα 3 το πρωι και ...περιμενοντας την οδικη για μια μοτοσυκλετα...μαντεψτε ποια:D
297822

AUFGEBRACHT
19/08/2013, 21:50
Οκτωβριος 2011 στο χωριο Gura Riului στην κεντρικη Ρουμανια.
Η ωρα 3 το πρωι και ...περιμενοντας την οδικη για μια μοτοσυκλετα...μαντεψτε ποια:D
297822

Eγώ δεν έχω φωτογραφικό ντοκουμέντο αλλά δούλευα με έναν τύπο ο οποίος του είχε καρφωθεί να πάρει Africa Twin, είχε μπλέξει και με κάτι Αφρικάνους ορκισμένους και το όνειρό του ήταν να κάνει ταξίδι εξωτερικό με την Africa. Τελικά μάζεψε τα φράγκα, την αγόρασε, σχεδίασε το ταξίδι, ξεκίνησε ενθουσιασμένος για Ιταλία... κι έφτασε μέχρι το Ξυλόκαστρο, εκεί τον άφησε η Africa...

kordix
19/08/2013, 21:51
Οκτωβριος 2011 στο χωριο Gura Riului στην κεντρικη Ρουμανια.
Η ωρα 3 το πρωι και ...περιμενοντας την οδικη για μια μοτοσυκλετα...μαντεψτε ποια:D
297822



:lol::D

Η κατάλληλη (ρητορική) ερώτηση στο κατάλληλο θέμα, με πολλές δόσεις εξαιρετικού χιούμορ, γαρνιρισμένο με σαντιγί αντβέτσουρ :beer::beer:

J.T.R
19/08/2013, 22:15
Eγώ δεν έχω φωτογραφικό ντοκουμέντο αλλά δούλευα με έναν τύπο ο οποίος του είχε καρφωθεί να πάρει Africa Twin, είχε μπλέξει και με κάτι Αφρικάνους ορκισμένους και το όνειρό του ήταν να κάνει ταξίδι εξωτερικό με την Africa. Τελικά μάζεψε τα φράγκα, την αγόρασε, σχεδίασε το ταξίδι, ξεκίνησε ενθουσιασμένος για Ιταλία... κι έφτασε μέχρι το Ξυλόκαστρο, εκεί τον άφησε η Africa...

Μισο...λεπτο...
Να σας βοηθησω λιγο στο αινιγμα... απο τις δυο μηχανες, η Αφρικα δεν εμεινε:wave2:

endopandou
19/08/2013, 22:17
Μισο...λεπτο...
Να σας βοηθησω λιγο στο αινιγμα... απο τις δυο μηχανες, η Αφρικα δεν εμεινε:wave2::tooth::owned:

Dr. Pelion
19/08/2013, 22:18
Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες, εμένα το Κατέμ (990 Adv) με άφησε δύο φορές τον πρώτο χρόνο (έχει γρήγορη και δωρεάν εξυπηρέτηση από την οδική όμως...:cry:). Νομίζω η μία ήταν και Τετάρτη μάλιστα. Τώρα όμως έστρωσε, τον δεύτερο χρόνο δουλεύει ρολόι!:lol:

AUFGEBRACHT
19/08/2013, 22:21
Μισο...λεπτο...
Να σας βοηθησω λιγο στο αινιγμα... απο τις δυο μηχανες, η Αφρικα δεν εμεινε:wave2:

Μα επειδή το καταλάβαμε ότι δεν έμεινε η Africa έβαλα και την άλλη όψη του νομίσματος... Όλα φίλε μου είναι θέμα τύχης, ή μάλλον αυτό που λέμε να μη σου τύχει. Έχω γνωρίσει ευτυχείς αναβάτες Africa που όπως κι εσύ έχουν γυρίσει τον κόσμο απροβλημάτιστα, έχω γνωρίσει κι αναβάτες Africa που βλαστήμησαν την ώρα και τη στιγμή που την αγόρασαν, έχω γνωρίσει και αναβάτες BMW που συνεργείο βλέπουν μόνο σε προγραμματισμένα service και έχουν γυρίσει κι αυτοί τον κόσμο. :wave2:

daz
20/08/2013, 00:06
Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες, εμένα το Κατέμ (990 Adv) με άφησε δύο φορές τον πρώτο χρόνο (έχει γρήγορη και δωρεάν εξυπηρέτηση από την οδική όμως...:cry:). Νομίζω η μία ήταν και Τετάρτη μάλιστα. Τώρα όμως έστρωσε, τον δεύτερο χρόνο δουλεύει ρολόι!:lol:

Τον τρίτο χρόνο να φοβάσαι τώρα. :lol:

Dr. Pelion
20/08/2013, 00:17
Τον τρίτο χρόνο να φοβάσαι τώρα. :lol:
Toν τρίτο, μάλλον θα την πουλήσω για να πάρω το καινούριο. Το αφήνω λίγο να ωριμάσει για να του φύγουν οι παιδικές ασθένειες...:rolleyes: