View Full Version : H σωστή αλλαγή λαδιού σε κινητήρα LC4 ( VIDEO )
Μία προσφορά του συνεργείου Worksbike και του Δημητρη Χελιώτη για την σωστή αλλαγή λαδιών σε κινητήρα LC4.
http://www.youtube.com/watch?v=Qi49083PAx4&feature=player_embedded
Aggelos_SV
14/08/2013, 09:37
Κατατοπιστικότατος!!
ωραιο video κατατοπιστικο με λιγα κενα ομως που οφειλοντε στην εμπειρια του χελιωτη...
1.θα επρεπε να δειχνει τη χρηση δυναμοκλειδου στο σφιξιμο μιας και δεν εχουν ολοι την εμπειρια του.
2.δεν λαδωσε το oring του μικρου φολτρου αλλα και δεν εξηγησε να προσεχουν την φορα που πρεπει να μπαινει το μικρο φιλτρο.(πολλα λαθη,εχω δει κολλημενο tdm απο αναποδη φορα)...
theofilos888
14/08/2013, 10:58
Τι μου θύμισες...... Καλό! Ωραίο βίντεο!
ωραιο video κατατοπιστικο με λιγα κενα ομως που οφειλοντε στην εμπειρια του χελιωτη...
1.θα επρεπε να δειχνει τη χρηση δυναμοκλειδου στο σφιξιμο μιας και δεν εχουν ολοι την εμπειρια του.
2.δεν λαδωσε το oring του μικρου φολτρου αλλα και δεν εξηγησε να προσεχουν την φορα που πρεπει να μπαινει το μικρο φιλτρο.(πολλα λαθη,εχω δει κολλημενο tdm απο αναποδη φορα)...
Μή χάνουμε το δάσος...
Έβαλα το βίντεο για τους νέους περισσότερο κατοχους του κινητρα LC4 προκειμένου να έχουν άποψη και γιατί όχι, να κάνουν αλλαγές λαδοφιλτρων μόνοι τους.
Σαν απαντήσεις στις επισημάνσεις σου:
1. Δυναμόκλειδο είναι καλό να υπάρχει, αλλά για όποιον δεν θέλει να διαθέσει 300 ευρώ, αρκεί η αίσθηση του χεριού, όταν η βίδα αρχίζει και σφίγγει εκθετικά (απότομα) τότε του δίνουμε 2-3 μοίρες ακόμα και ειμαστε οκ. Το δυναμόκλειδο είναι πολύ πιο απαραίτητο σε άλλες βιδες εντός και εκτός μοτέρ.
2. δεν θυμάμαι την ιδιαιτερότητα του χάρτινου φίλτρου, αλλά δε νομίζω να είναι κάτι που δεν καθοδηγείται απο την κοινή λογική.
Μή χάνουμε το δάσος...
Έβαλα το βίντεο για τους νέους περισσότερο κατοχους του κινητρα LC4 προκειμένου να έχουν άποψη και γιατί όχι, να κάνουν αλλαγές λαδοφιλτρων μόνοι τους.
Σαν απαντήσεις στις επισημάνσεις σου:
1. Δυναμόκλειδο είναι καλό να υπάρχει, αλλά για όποιον δεν θέλει να διαθέσει 300 ευρώ, αρκεί η αίσθηση του χεριού, όταν η βίδα αρχίζει και σφίγγει εκθετικά (απότομα) τότε του δίνουμε 2-3 μοίρες ακόμα και ειμαστε οκ. Το δυναμόκλειδο είναι πολύ πιο απαραίτητο σε άλλες βιδες εντός και εκτός μοτέρ.
2. δεν θυμάμαι την ιδιαιτερότητα του χάρτινου φίλτρου, αλλά δε νομίζω να είναι κάτι που δεν καθοδηγείται απο την κοινή λογική.
εσυ εχασες το δασος φιλε μου.εξηγησα τους λογους που ο μαστορας δεν χρησιμοποιει δυναμοκλειδο πριν απο σενα,εξηγησα και το ποσο βουνο φαινεται σεν καποιο χωρις εμπειρια η μη χρηση του.
οσο για το φιλτρο μην παιρνεις ορκο για το τι προσταζει η λογικη (ανεφερα περιπτωση)...
Nostradamus
14/08/2013, 15:21
"μας παιρνουν τηλεφωνο αλλα δεν το σηκωνουμε...Καποιος θα εχει μεινει τωρα..το βλεπουμε αλλη ωρα..ψηλε μην το σβηνεις αυτο γραψτο... "
:lol:
Παντως ειναι σημαντικο το οτι αναλαμβανουν επαγγελματιες εστω και σε τετοια βασικα πραγματα να δωσουν ανοιχτα οδηγιες χρησιμες για τον καθε ιδιοκτητη..
Μπραβο για την κινηση...
Σταματάμε εκεί που αρχίζει να σφίγγει η βίδα, αλλά εμείς τι κρατάμε στα χέρια μας? 13άρι γερμανοπολύγωνο που είναι 17cm η καστάνια μισής ίτσας που είναι 27?
Με λιγότερα από 150 γιουργια παίρνεις δυναμόκλειδο της προκοπής για όλες τις βίδες με τις οποίες μπορεί να ασχοληθεί ένας diy warrior.
Και αυτές των λαδιών είναι οι πρώτες που την ακούνε απ' την απειρία των απανταχού μαστροχαλαστών. Ειδικά αυτών που δεν μπορούν να καταλάβουν πως θα βάλουν το χάρτινο φίλτρο.
Έχει δίκιο ο Σπύρος, παραλήψεις που οφείλονται στην εμπειρία του και την υπερβολική εξοικείωση με την διαδικασία. Πάντως μου άρεσε το βίντεο. Ελπίζω να ακολουθήσουν κι' άλλα.
endopandou
14/08/2013, 18:18
Καμία άξια λόγου παράλειψη δεν έχει το video ίσα ίσα που είναι κατατοπιστικότατο. Δεν βρίσκω το λόγο για τόση αυστηρότητα σε ανθρώπους που μοιράζονται γνώση, ειδικά απο ανθρώπους που επίσης μοιράζουν γνώση μέσω του net.
@KaTaNaS +1 και ευχαριστούμε για το video
RaGe_Raptor
14/08/2013, 20:35
μπράβο και πάλι μπράβο...:beer:
Shiatman
17/08/2013, 20:56
+640 στο μάστορα!! :beer:
Η μόνη διαφορά που παρατηρώ είναι ότι κάνει την εξαέρωση από τη βίδα στο κάρτερ και όχι από του λαιμού :rolleyes:
SHOOTER045
17/08/2013, 21:03
αντι να διωχνουν πελατες λογω πολυκοσμιας
τους δειχνουν πως να αλλαζουν λαδια μονοι τους
ωραια μηχανακια αλλα χαλανε τα ατιμα.............:bawl::bawl::bawl:
Δεν ξέρω γιατί αλλά ο μηχανικός μου βγάζει εμπιστοσύνη....
υ.γ. όσο για την φορά του φίλτρου... Τα περισσότερα έχουν βελάκι πάνω απο όσο ξέρω, σαν της βενζίνης.... Σωστά??
catmaster
17/08/2013, 23:03
Δεν ξέρω γιατί αλλά ο μηχανικός μου βγάζει εμπιστοσύνη....
υ.γ. όσο για την φορά του φίλτρου... Τα περισσότερα έχουν βελάκι πάνω απο όσο ξέρω, σαν της βενζίνης.... Σωστά??
Ο μηχανικός σου βγάζει εμπιστοσύνη γιατί είναι ο Δημήτρης Χελιώτης ... ένας από τους καλύτερους μηχανικούς στα ΚΤΜ ειδικότερα και στο χώρο γενικότερα.. είναι πολύ φιλότιμος και ντόμπρος άνθρωπος
όσο για το θέμα φίλτρου , δεν έχουν βελάκι αλλά έχουν φορά και σωστή τοποθέτηση και αν είναι να μην μπορείς να ξεχωρίσεις (η έστω να παρατηρήσεις) όταν λύνεις κάτι πως το ξαναδένεις κατόπιν καλύτερα πας σε ένα μηχανικό να στα κάνει όλα να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο
:wave2:
yiannis172
17/08/2013, 23:11
+640 στο μάστορα!! :beer:
Η μόνη διαφορά που παρατηρώ είναι ότι κάνει την εξαέρωση από τη βίδα στο κάρτερ και όχι από του λαιμού :rolleyes:
Μαλλον για λογους ευκολιας...ενα κλειστο κυκλωμα ειναι και το θεμα ειναι να φυγει ο αερας.Το απο ποια διοδο θα γινει αυτο δεν νομιζω να επηρεαζει (και για να το κανει ο Χελιωτης,σιγουρα δεν θα επηρεαζει).
Shiatman
17/08/2013, 23:30
Μαλλον για λογους ευκολιας...ενα κλειστο κυκλωμα ειναι και το θεμα ειναι να φυγει ο αερας.Το απο ποια διοδο θα γινει αυτο δεν νομιζω να επηρεαζει (και για να το κανει ο Χελιωτης,σιγουρα δεν θα επηρεαζει).
Έχεις δίκιο σ' αυτό. Απλά δεν είχα ξαναδεί να το κάνει κανείς από εκεί.:)
devil's animal
18/08/2013, 12:10
πολυ καλο video...
κατατοπιστικο και χρησιμο σε καποιους που δεν ξερουν να αλλαζουν λαδια (κατι που ειναι σχετικα απλο, ασχετα αν ειναι πολυπλοκο στο συγκεκριμενο μοτερ:rolleyes:)
:beer:
Μαλλον για λογους ευκολιας...ενα κλειστο κυκλωμα ειναι και το θεμα ειναι να φυγει ο αερας.Το απο ποια διοδο θα γινει αυτο δεν νομιζω να επηρεαζει (και για να το κανει ο Χελιωτης,σιγουρα δεν θα επηρεαζει).
Όταν έκανε εξαέρωση για πρώτη φορά στο δικό μου(πρίν απο 6 χρόνια) απο εκέινη την βίδα και αφού ήμουν διαβασμενος του υπέδειξα την σωστή βίδα στο λαιμό. Μου απάντησε πώς είχε ερθει οδηγία απο την ΚΤΜ στα συνεργεία να γίνεται απο εκεί η εξαέρωση.
Μη ξεχνάμε πώς ο Χελιώτης εκτός απο εξουσιοδοτημένος, ήταν και ο μηχανικός της αγωνιστικής ομάδας εντούρο, κι έχει παρακολουθήσει και σεμινάρια στο εργοστάσιο.
Τωρα πλέον συντηρεί δικό του συνεργείο εξειδικευμενο σε μονοκύλινδρα χωματινα και σε δικύλινδρα ΚΤΜ.
Τα παραπάνω δεν είναι διαφήμιση, ο καθένας μπορεί να πάει στο συνεργείο με δική του ευθύνη. Το θρέντ είναι ενημερωτικό και ο ίδιος δεν γνωρίζει την ύπαρξη του.
καταρχην μπραβο στον ανθρωπο γιατι το να μοιραζεσαι τη γνωση αφιλοκερδως ειναι σημαντικοτερο κι απο την ιδια τη γνωση:beer:
καλα αυτα τα μοτερ πρεπει να ειναι υπερυψηλης αποδοσης για να εχουν 3 ταπες αποστραγγισης, 2 φιλτρα λαδιου, 3 καπακια φιλτρων, 2 ταπες πληρωσης και 1 βιδα εξαερωσης:smokin:
ετσι και γινει κοντρα με XT που να περιλαμβανει και αλλαγη λαδιων 3 γυρους στο κεφαλι θα του ριξει το yamaha:D
καταρχην μπραβο στον ανθρωπο γιατι το να μοιραζεσαι τη γνωση αφιλοκερδως ειναι σημαντικοτερο κι απο την ιδια τη γνωση:beer:
καλα αυτα τα μοτερ πρεπει να ειναι υπερυψηλης αποδοσης για να εχουν 3 ταπες αποστραγγισης, 2 φιλτρα λαδιου, 3 καπακια φιλτρων, 2 ταπες πληρωσης και 1 βιδα εξαερωσης:smokin:
ετσι και γινει κοντρα με XT που να περιλαμβανει και αλλαγη λαδιων 3 γυρους στο κεφαλι θα του ριξει το yamaha:D
Ο κινητήρας έχει πάρει παγκόσμιο πρωτάθλημα εντούρο στα 90s
Τρομερός! Με έχει βοηθήσει αρκετές φορές τηλεφωνικά! Είμαι μακρυά και δεν μπορώ να έχω τις "υπηρεσίες" του... Στην επαρχία υπάρχει πρόβλημα παιδιά.
Σε αυτό για τα φίλτρα λαδιού προφανώς έχει δίκιο. Εγώ αυτό που ήξερα για τα γνήσια φίλτρα, είναι ότι το μεταλλικό αφήνει το ελατήριο να ανοίξει στο σωστό σημείο ώστε να υπάρχει σωστή πίεση λαδιού. Αλλά μπορεί να είναι άλλος ένας μύθος από τους πολλούς που κυκλοφορούν για τα KTM. :)
Lioulios
22/08/2013, 02:12
Τον είχαμε ένα φεγγάρι στη Κρήτη και μόνο καλά λόγια έχουν όλοι να πουν . Ενοείτε πως όποτε τον έχω πάρει τηλέφωνο , δεν μου έχει αρνηθεί την οποιαδήποτε συμβουλή παρά το φόρτο εργασίας που έχει .
Μοναδική περίπτωση ανθρώπου στον χώρο που έχει κάνει αυτό που βλέπουμε ...Και το χει ξανακάνει με το σέρβις των μποστινών σε άλλο βίντεο.
Το Κτμ του βάγγο το είχαμε πάει σε μάσρορα που ξέρει από μεγάλα ΚΤΜ , το είδε και ούτε που ψιχανεμίστηκε από που μπορεί να έσταζε . Με ένα τηλέφωνο και επι τόπου έδωσε λύση σε πρόβλημα από απόσταση και η εργασία έγινε βάση των συμβουλών του απο άσχετους σε τέτοια θέματα με 100% επιτυχία http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=135627
Τώρα αν δεν λέει το ένα ή δε λέει το άλλο .... Σημασία λίγη έχει . Μακάρι να ναι καλά και να υπάρχει στον χώρο γιατί από τέτοιους πάχουμε .
Αυτά .
:wave2:
el-Gatto
22/08/2013, 08:33
Για άλλη μια φορά ,ο "Δάσκαλος" Χελιώτης ,ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ την διαφορετικότητα του.
Εκτός απο πολύ καλός μηχανικός ,είναι και μοτοσυκλετιστής ,αλλά και άνθρωπος ταυτόχρονα.
Γι'αυτό και μοιράζει ΓΝΩΣΗ αφιλοκερδώς ,βοηθώντας μοτοσυκλετιστές ,να έχουν σωστά συντηρημένη και απροβλημάτιστη μοτοσυκλέτα.
Λεπτομέρειες ,που πολλοί επαγγελματίες του χώρου ,είτε δεν τις ένιωσαν ποτέ ,είτε τις έχουν ξεχάσει.
Αλλο ενα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ απο μένα ΔΑΣΚΑΛΕ Mitsus.:beer:
Tα συγχαρητήριά μου επίσης στα παιδιά της παραγωγής των Videos.
Kyriakos
17/09/2013, 03:51
Μία προσφορά του συνεργείου Worksbike και του Δημητρη Χελιώτη για την σωστή αλλαγή λαδιών σε κινητήρα LC4.
http://www.youtube.com/watch?v=Qi49083PAx4&feature=player_embedded
Δηλαδή εάν κάνεις την εξαέρωση απο το λαιμό ποια η διαφορα;;; Πάντως κατατοπιστικότατος ο μάστορας μακάρι να έβρισκα το video λίγους μήνες πρίν, θα είχα γλυτώσει τις ώρες διαβάσματος σε ξένα site... :eyepop:
Ετσι πληροφοριακά τώρα: Ξεβιδώνοντας την 17αρα αδειάζουν τα λάδια απο το στρόφαλο και απο την 13άρα αυτα που είναι στο σασμαν σωστα;;
soter3gm
18/09/2013, 09:23
Ωραίος ο μάστορας και καλά κάνει και δείχνει μερικά κόλπα , το μόνο που θα έκανα προσωπικά παραπάνω είναι να έβγαζα τα λάδια με ζεστό κινητήρα ...έτσι το έχω χούι
ευχαριστούμε για τιςπληροφοριες. θελω να ρωτησω αν η εξαερωση πρεπει να γινει και στο ktm690.
stiffler
16/10/2013, 22:58
χελιώτης μορφή όποιος έχει κτμ καλό θα ήταν να περάσει μια βόλτα
Lioulios
16/10/2013, 23:00
Και όχι μόνο ΚΤΜ .
Ο άνθρωπος φτιάχνει τα πάντα
stiffler
16/10/2013, 23:10
Και όχι μόνο ΚΤΜ .
Ο άνθρωπος φτιάχνει τα πάντα
σωστός ο φίλος απλα λέω για κτμ γιατί όλοι θέλουν ένα και τρέμει ο κώλος τους μήπως χαλάσει και μας ζαλίζουν
μιας που ειπα να παρω κτμ καλο ηταν να μαθω και πως αλλαζουν λαδια σε δαυτα!!!
yiannis172
03/05/2014, 21:25
Αν ενδιαφερεσαι για 690,δεν ισχυει ολη αυτη η διαδικασια.Μονο για τα παλαιοτερα 620-625-640-660 ειναι το video.
Οχι για 620 μιλαγα!
Ευχαριστω για την πληροφωρια παντως!
askianos
15/02/2015, 00:06
Μία προσφορά του συνεργείου Worksbike και του Δημητρη Χελιώτη για την σωστή αλλαγή λαδιών σε κινητήρα LC4.
http://www.youtube.com/watch?v=Qi49083PAx4&feature=player_embedded
μπραβο ρε φιλε!τελειο το βιντεακι!
:rockon:
macdeath_s
16/02/2015, 02:21
Μία προσφορά του συνεργείου Worksbike και του Δημητρη Χελιώτη για την σωστή αλλαγή λαδιών σε κινητήρα LC4.
http://www.youtube.com/watch?v=Qi49083PAx4&feature=player_embedded
Μπράβο στον χρόνο που αφιέρωσε ο άνθρωπος για να φτιάξει ένα κατατοπιστικότατο βίντεο από το οποίο δεν κερδίζει τπτ κιόλας (δεν είναι κανάς άγνωστος για τον μάθουμε από του youtube). Μακάρι να ακολουθούσαν κι άλλοι το παράδειγμα του. Θα μπορούσε βέβαια να μην είναι και εριστικός (σχετικά με ακριβά ανταλλακτικά κλπ) και ταυτόχρονα να μην αναιρεί όσα έλεγε όταν δούλευε κι αυτός στη Βουλιαγμένης. Ας μην γίνω όμως ο μ@^*#@ς της υπόθεσης και να ξαναπώ μπράβο του :)
askianos
16/02/2015, 04:57
ακουγα ιστοριες με τα κτμ ότι πρεπει να ξερει ο μαστορας να σου αλλαξει λαδια και ελεγα και γω τι παπαριες είναι αυτές?μια ταπα είναι στο καρτερ αντε και το φιλτρο....
τελικα οσο ζεις μαθαίνεις..;) που να φανταστω ότι θελει εξαερωσεις,κρυφες βιδες μεσα στο φιλτρο...διπλες ταπες στο καρτερ...
MiltiadisK.D
16/02/2015, 14:02
ακουγα ιστοριες με τα κτμ ότι πρεπει να ξερει ο μαστορας να σου αλλαξει λαδια και ελεγα και γω τι παπαριες είναι αυτές?μια ταπα είναι στο καρτερ αντε και το φιλτρο....
τελικα οσο ζεις μαθαίνεις..;) που να φανταστω ότι θελει εξαερωσεις,κρυφες βιδες μεσα στο φιλτρο...διπλες ταπες στο καρτερ...
Πάρε μωρέ και συ ένα ΚΤΜι να το χαρδοπεταλώνεις όλη μέρα για να μάθεις τα τρίκ της Αυστριακής εταιρίας:rotflmao::lol::cry::beer:
askianos
16/02/2015, 20:03
Χαχαχα
Θυμασαι μια φορα που θελαμε να χυσουμε τα αντερα εξω στο 950??
Ο θεος μας αγαπα κ δ το καναμε γιατι θα με ζυγωνες γυρω γυρω με τον κασμα!!!!!
MiltiadisK.D
16/02/2015, 23:56
:rotflmao::lol::cry:ρε το μαλέα,κλαίω λέμε:cry:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.