View Full Version : Παραμόρφωση ρεζερβουάρ KTM 950 Adventure
Από το πρωί, βρίζω και καταριέμαι το σπίτι, τη μάνα και τον κ@ριόλη το βενζινά που μου την έκανε….. Πως έχει το story…
Πριν κανένα δίμηνο, είχα πάει τη μηχανή στον Elio γιατί αντιμετώπιζα δυσκολία στο ξεκίνημα το πρωί, περίεργη λειτουργία στην αρχή (λες και δούλευε μονοκύλινδρό και μετά έπαιρνε και ο δεύτερος..), και όταν μετά τον προορισμό μου την έσβηνα και πήγαινα πίσω για τη βαλίτσα, τρελή μπόχα βενζίνης.. Υποπτευόμουν πλούσιο μίγμα, αρρύθμιστα καρμπυρατέρ κτλ και έτσι το πήγα…
Βγαίνουν τα καρμπυρατέρ και ανακαλύπτουμε στους αυλούς εισαγωγής μια λευκή πούδρα που έφτανε μέχρι τις βαλβίδες.. Λύνει τα καρμπυρατέρ, και μέσα ο χαμός…
To cut the long story, short, καθαρίσματα, καθαρίσματα και πάλι καθάρισμα (μέχρι και με υπερήχους -ήταν και δύσκολο να φύγει αυτή η άσπρη μ@λ@κία), ρύθμιση στα εργοστασιακά πλαίσια (αν και πριν ήταν στα φυσιολογικά όρια με λίίίγο πιο πλούσιο μίγμα λόγω Acrapovic), τέλος πάντων την συνεφέραμε κατά ένα μεγάλο ποσοστό… Κατά τον Ηλία, αυτό μάλλον που βρήκαμε ήταν κάποιο πρόσθετο-διογκωτικό στη βενζίνη που έβαλε ο αγαπητός καριολοπουστοβενζινάς!
Το άλλο πρόβλημα το ανακάλυψα χθες... Η μηχανή είχε μείνει ένα εικοσαήμερο ακίνητη και κατέβηκα να της αλλάξω λάδια-φίλτρα μιας και ήταν η ώρα της… Αρχικά παρατηρώ ένα βούλιαγμα κάτω χαμηλά στο δεξί ρεζερβουάρ (εκεί που μπαίνει το προστατευτικό για όσους έχουν)!! Αμάν λέω, ή κλωτσιά έχω φάει, ή το ντεπόζιτο μου το ρουφάει η μηχανή και θα μου το βγάλει από την εξάτμιση!
Ξεβιδώνω τις βάσεις του, και να μην μπορώ να το βγάλω! Είχε διογκωθεί και πετσικάρει.. Με τα χίλια ζόρια -για να μη γίνει και παραπάνω ζημιά, το έβγαλα τελικά… Το ίδιο αντιμετώπισα και με το αριστερό, χωρίς όμως αυτό να έχει βουλιάξει.. Αυτό όμως αν το δεις από το πλάι, εκεί που κατεβαίνει διαγώνια, η γραμμή του αυτή έχει γίνει σα ραχοκοκαλιά…
Έψαξα λίγο και είδα ότι στο εξωτερικό είναι συχνό το φαινόμενο, λόγω των πολλών πρόσθετων και προσμίξεων που κάνουν στις βενζίνες τους…
Απ’ ότι καταλαβαίνω πάω για αλλαγή των ρεζερβουάρ, εκτός αν έχετε κάτι να προτείνετε….
zannisvel
26/08/2013, 14:41
Ασχολουμαι με μηχανες-αυτοκινητα-kart- μεχρι και βενζινοκινητα. Αληθεια σου λεω τετοια γκαντεμια δεν εχω ξανα ακουσει. Ελπιζω να βρεις ακρη ρε φιλε. Καλη τυχη.
Κανε και ενα ξεματιασμα
Άν μπορείς να τα αφήσεις άδεια να στεγνώσουν νομίζω οτι θα έρθουν. Επίσης αν έμειναν στον ήλιο μπορεί επίσης να παραμορφώθηκαν. Άν πάς για αλλαγή, θα πρότεινα να πάρεις τα μεγάλα τεπόζιτα. Από κόστος δε νομίζω να έχουν σημαντική διαφορά. Από παραμόρφωση πάσχουν και εκείνα αλλά δεν ξέρω σε ποιό βαθμό.
....
Κανε και ενα ξεματιασμα
..μη σου πω και εξορκισμό!! :priest:
:beer:
Άν μπορείς να τα αφήσεις άδεια να στεγνώσουν νομίζω οτι θα έρθουν. Επίσης αν έμειναν στον ήλιο μπορεί επίσης να παραμορφώθηκαν. Άν πάς για αλλαγή, θα πρότεινα να πάρεις τα μεγάλα τεπόζιτα. Από κόστος δε νομίζω να έχουν σημαντική διαφορά. Από παραμόρφωση πάσχουν και εκείνα αλλά δεν ξέρω σε ποιό βαθμό.
Λες να? Έχεις διαβάσει κάτι ανάλογο? Ο ήλιος πάντως αποκλείεται, δεν έχει μείνει ποτέ υπερβολικά η μηχανή.. Τα μεγάλα τη χαλάνε ρε γμτ, δε μου πάνε καθόλου στο μάτι (για να μην πω στην τσέπη!!)
Αν κανείς φίλος έχει μεταχειρισμένα, ας μιλήσουμε μέσω πμ, μήπως και...
spyrakos35
27/08/2013, 09:28
από εδώ
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=132877&page=5
κοίτα σε αυτόν που γράφει ο λιουλιος στο ποστ νο 66
Ktm.Prestige
27/08/2013, 17:16
Μήπως εαν άδειαζες τη βενζίνη και τα ζεστάνεις με θερμοπίστολο , ίσως τα φέρεις κάπως....
Χειρότερα δε νομίζω να τα κάνεις...
Καλή τύχη μάγκα και περαστικά!
notakos600
28/08/2013, 16:29
Μήπως εαν άδειαζες τη βενζίνη και τα ζεστάνεις με θερμοπίστολο , ίσως τα φέρεις κάπως....
Χειρότερα δε νομίζω να τα κάνεις...
Καλή τύχη μάγκα και περαστικά!
Το έχεις κάνει και το προτείνεις;
Γνωρίζεις φυσικά πως οποιαδήποτε εργασία σε ρεζερβουάρ που έχει σχέση με κόλλημα, θέρμανση κλπ απαιτεί τοποθέτηση του ρεζερβουάρ μέσα σε δεξαμενή νερού.
Μήπως εαν άδειαζες τη βενζίνη και τα ζεστάνεις με θερμοπίστολο , ίσως τα φέρεις κάπως....
Χειρότερα δε νομίζω να τα κάνεις...
Καλή τύχη μάγκα και περαστικά!
Τρομάζω και μόνο που το ακούω.....θερμοπίστολο σε ντεπόζιτα δεν θα έβαζα με την καμία.
Μπορεί η απάντηση να είναι καμπούουουμ. Τα ντεπόζιτα δεν τα πάνε καλά με εστίες θερμότητας.
ypapadio
29/08/2013, 00:15
Βάλε αναπτήρα στο δεξι και άμα κάνει μπουμ μην το κανείς στο αριστερό!!!
Καλοπροαίρετη πλάκα κάνω μη παρεξηγηθώ κιόλας!!! :beer:
Αν το φούσκωμα με αέρα δουλεύει στα μεταλλικά ρεζερβουάρ γιατί να μην δουλέψει και στα πλαστικά με την κατάλληλη προσοχή?
Εννοώ πως αν βάλεις αέρα σιγά σιγά μέσα από το σωληνάκι της βενζίνης (προσοχή γιατί πάλι μπορεί να κάνει μπουμ από την μεγάλη πίεση) και μετά με το θερμοπίστολο που αναφέρες ζεστάνεις την εξωτερική πλευρά ίσως έρθει στα συγκαλά του!
Ελπίζω να βρεις λύση γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι...
:winka:
Ktm.Prestige
29/08/2013, 18:08
Οχι δε το εχω κάνει αλλα εαν το ξεπλύνεις καλά με σαπουνάδες το αφήσεις να στεγνώσει , το ξαναπλύνεις πάλι μέχρι να μη μυρίζει καθόλου βενζίνη , πάλι θα κάνει
μπαμ που λέτε μερικοί??
:sweat:
notakos600
30/08/2013, 11:22
Οχι δε το εχω κάνει αλλα εαν το ξεπλύνεις καλά με σαπουνάδες το αφήσεις να στεγνώσει , το ξαναπλύνεις πάλι μέχρι να μη μυρίζει καθόλου βενζίνη , πάλι θα κάνει
μπαμ που λέτε μερικοί??
:sweat:
Με τα ''αν'' έχουν καεί άνθρωποι...
Ktm.Prestige
30/08/2013, 11:52
Οκ , πάσο.
:shrugs:
Με τα ''αν'' έχουν καεί άνθρωποι...
από εδώ
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=132877&page=5
κοίτα σε αυτόν που γράφει ο λιουλιος στο ποστ νο 66
Ευχαριστώ.. Ο εν λόγο κύριος ήταν στις πρώτες μου ενέργειες, καθώς θυμόμουν την αγγελία του από παλαιότερη μου περιήγηση στο car.gr.. Δυστυχώς έχει δώσει το μαύρο και έχει μόνο το ασημί.. :(
Έχω κολήσει σιδερένιο τεπόζιτο με ηλεκυτοκόληση σε μάστορα. Γίνεται, απλά θέλει καλό πλύσιμο με ζεστό νερό. Και εδώ μιλάμε για ζέστη, όχι για σπινθήρα.
Επανέρχομαι μετά από απουσία 2 εβδομάδων προς ενημέρωση..
Το πράγμα αρχίζει να ξεδιαλύνει από τη μια και να περιπλέκει από την άλλη…
Απ’ ότι φαίνεται, το πρόβλημα με την παραμόρφωση στα ντεπόζιτα δεν έχει σχέση με αυτό το άσπρο πράγμα που βρέθηκε μέσα στα καρμπυρατέρ… Ο Elio είχε πει ότι αυτό ήταν από κάποιο πρόσθετο-διογκωτικό βενζίνης (για την ιστορία).. Υποτίθεται ότι τα καθάρισε -όχι ο ίδιος αλλά τα πηγαίνει σε κάποιον καρπυρατερά με τον οποίο συνεργάζεται. Να σημειώσω εδώ ότι πριν από 10.000Km και δυο χρόνια περίπου, είχα ζητήσει και πάλι από τον Elio καθαρισμό στα καρμπυρατέρ, χωρίς να αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα τότε, αλλά έτσι, προληπτικά…
Όσο αφορά τα ντεπόζιτα, έστειλα ένα mail στην KTM Hellas αναφέροντας τα συμπτώματα και ζητώντας να μάθω αν έχει αναφερθεί κάτι ανάλογο από άλλους κατόχους… Η απάντηση τους λακωνική από τη μια, ρεαλιστική από την άλλη… "Διάγνωση εξ’ αποστάσεως δεν μπορεί να γίνει κύριε, παρακαλούμε όπως μεταβείτε σε εξουσιοδοτημένο συνεργάτη" εν ολίγοις, και ούτε κουβέντα για το αν έχει συμβεί σε άλλους…
Πολύ ωραία κύριοι! Πάω να πάρω τη μηχανή να την πάω να την κοιτάξουν, κρακ, μου σπάει η μανέτα του συμπλέκτη!!! "ΜΛΚ" -αναφωνώ, "ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!! ΚΑΤΑΡΡΕΕΙ Η ΜΗΧΑΝΗ?? ΤΙ ΜΟΥΤΖΑ ΕΞΑΔΑΧΤΥΛΗ-ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΕΧΩ ΦΑΕΙ?!?!?!?!"
299483
Πόσο κάνει η μανέτα ρε παιδιά με τα πορτοκαλί μπλουζάκια? 60 ευρώ!! Άντε γεια σας!!!
30 ευρώ, με τα μεταφορικά από Αμερική, σε Motion Pro (και πολύύύύύ καλύτερη!!!)
Βρισκόμαστε χρονικά 7-8 Σεπτεμβρίου… Όσο περίμενα τη μανέτα να έρθει και η μηχανή ήταν ακινητοποιημένη στο γκαράζ, είπα να τη βάλω μπροστά για να δουλέψει λίγο. Να σημειωθεί εδώ ότι έχει περάσει μήνας+ από την τελευταία φορά που την είχα βολτάρει (πριν τις διακοπές δηλαδή!). Φυσικά, δεν πήρε ποτέ μπρος… Η μάλλον, πήρε, αλλά δουλεύοντας σκ@τ@! Ρελαντί δεν μπορούσε να κρατήσει, έσκαγαν εναλλάξ οι εξατμίσεις, έβηχε, και μόλις ακουμπούσες το γκάζι πέθαινε… Ώσπου πέθανε τελείως και δεν ξαναπήρε…
Αποφασίζω εκείνη τη στιγμή να ψάξω και για καρμπυρατέρ και να ασχοληθώ ο ίδιος με τα όσα ξέρω, όσα διαβάσω και όσα βρω!
Βρίσκω στη Γερμανία 2-3 σετ, διαλέγω τελικά ένα από ένα 950SM του ‘06 (ήταν και το πιο φτηνό!!) και τα παραγγέλνω ελπίζοντας να φανώ τυχερός με την αγορά...
Παρασκευή και 13 (αγαπημένη μέρα τελικά!) φτάνουν η μανέτα από Αμερική, και τα καρμπυρατέρ από Γερμανία!! Όλη τη βδομάδα δε, έχω διαβάσει ότι υπάρχει και δεν υπάρχει για τα καρμπυρατέρ του 950. Το βράδυ της Παρασκευής και αφού τα παιδιά είναι για ύπνο, βάζω τα καρμπιρατέρ που παρέλαβα το πρωί στο τραπέζι της κουζίνας. Μετά από τις φωνές και μερικές παντοφλιές από τη σύζυγο και αφού της εξήγησα ότι δεν υπήρχε περίπτωση να λερώσουν κάτι (πραγματικά παιδιά, ήταν γυαλισμένα, γλυμμένα, πεντακάθαρα), τα άνοιξα για να δω τι έχουν μέσα…
Δώρο έκπληξη!! Ο γερμαναράς που τα είχε στο SM ήταν φαίνεται κ@υλοτίμονος!
Τα main jets ήταν 165/170 (έναντι 155/160) και τα idle jets 45 (από 42). Και ήταν και Factory Pro!!! Όλα τα υπόλοιπα ήταν μαμά, βελόνες μαμά αλλά στην τρίτη θέση, float level 3mm και τέλος η ρύθμιση μίγματος στις 0.75/1.00 στροφές (έναντι 2.15). Τα ξανακλείνω λιπαίνοντας με λίγο βαζελινούλα τις τσιμούχες των μπωλ -γιατί έμαθα στο μεταξύ ότι δεν πωλούνται ξεχωριστά, αλλά σε carburetor rebuild kit με ΟΛΑ τα τσιμουχάκια αξίας 140 ευρώ!!!
Αυτά τα καρμπυρατέρ έχουν και carb heaters επάνω, αλλά δεν θα τα συνδέσω… ίσως στο μέλλον άμα τρελαθώ και πάρω τα βουνά!
Το μόνο που άλλαξα μετά από όσα έψαξα και διάβασα ήταν η ρύθμιση του μίγματος, την οποία και πήγα στις 1.00/1.15 στροφές, έτσι για να βάλω την πινελιά μου…
Ξημέρωμα Σαββάτου, λαϊκή, super market, φαγητό γιατί μεσημέριασε, και βουρ κάτω στη μηχανή για να κάνω την αλλαγή. Τοποθέτησα τη μανέτα πρώτα απ’ όλα και αφού έλυσα τη μισή μηχανή (κλασσικά), αφαίρεσα τα δικά μου καρμπυρατέρ. Το θέαμα ήταν αποκαρδιωτικό (θα βάλω φωτο το βράδυ). Αυτό το άσπρο πράμα λες και ξεχείλιζε από την έξοδο της βελόνας και έτρεχε πάνω στις πεταλούδες. Αυτά είναι τα καρμπυρατέρ που υποτίθεται ότι είχαν καθαριστεί και ξανακαθαριστεί προ διμήνου???
Τα έδειξα στο φίλο soter3gm που μου έφερε την Κυριακή το TwinMax του, για να συγχρονίσω αυτά που έβαλα, και μου είπε ότι αυτό το κάνει η σιλικόνη όταν έρθει σε επαφή με τη βενζίνη!!! Και πόσο δίκιο είχε!!! Δοκιμάσαμε και καθαρίσαμε σε ένα σημείο τοπικά με λίγο οινόπνευμα και καθαρίζει. Ξεβιδώνοντας τα μπωλ ανακάλυψα ότι το σαΐνι που τα είχε ανοίξει, είχε βάλει σιλικόνη όταν τα ‘κλεισε και να μη χάνουν!! Μέσα τα καρμπυρατέρ είναι ....να μην πω... Τα idle jets είναι τελείως φραγμένα..
Πώς να το χειριστώ αυτό βρε παιδιά?
Υποτίθεται ότι εγώ πρέπει να πάω τώρα τη μηχανή για να τη δει κάποιος εξουσιοδοτημένος για τα ντεπόζιτα. Αυτός ο κάποιος θα ήταν ο Elio… Τι να του πω τώρα από όλη αυτή την ιστορία με τα υποτιθέμενα καθαρισμένα καρμπυρατέρ? Και έστω ότι τα καθάρισε αυτός ο συνεργάτης του, ήταν όμως τόσο μ@λ@κ@ς ώστε να τα κλείσει με σιλικόνη?? Τι να κάνω?? Να πάω αλλού?? (να φύγεται κύριε, να πάτε αλλού...)
H μηχανή αυτή τη στιγμή είναι μόνο με το αριστερό ντεπόζιτο και τη σέλα επάνω!! Αυτά ήθελα μόνο για να την καβαλήσω και να τη βάλω μπροστά. Ούτε καν ρύθμιση δε χρειαζόταν με το TwinMax!!.. Ξυρίζει παιδιά!
notakos600
16/09/2013, 16:20
Πολύ χάρηκα με το ''ξυρίζει'' και θα προσθέσω ''ποτέ ξανά''. :beer:
Τώρα όσον αφορά τον Elio και κάθε ''Elio'' ένα χέσιμο το τραβάει ο οργανισμός του, όχι για τίποτε άλλο, μόνο για το ότι βγάζει κακό όνομα στα ΚΤΜ...
Shiatman
16/09/2013, 17:06
Πόσο κάνει η μανέτα ρε παιδιά με τα πορτοκαλί μπλουζάκια? 60 ευρώ!! Άντε γεια σας!!!
30 ευρώ, με τα μεταφορικά από Αμερική, σε Motion Pro (και πολύύύύύ καλύτερη!!!)
16ευρά τις παίρνω εγώ από τοπικό μαγαζί στην Κύπρο... δεν είναι γνήσιες αλλά δουλεύουν μια χαρά!
Προτείνω να πάς μία βόλτα στον Elio να του δείξεις τι φοβερούς συνεργάτες έχει και από εδώ και πέρα ή μόνος σου με το φίλο σου, ή αν σε αναλαμβάνει ο Φιλιππάκης, στο Παλαιό Φάληρο, Ηχούς 30, που κάνει κυρίως Ducati.
Νομίζω οτι τα άσπρα καρμπυρατέρ θα φαίνονταν και από τον Elio, αφού τα πήρε στο χέρι και τα πήγε στο συνεργάτη του. Απλά ρώτα τον αν φαίνονται για καθαρισμένα πρό διετίας και τί είναι αυτές οι σιλικόνες;
Προτείνω να τοποθετήσεις ρουλεμανάκια μέσα στην τρύπα που κινείται η βάση του κόκκινου ρεγουλατόρου. Ταιριάζουν μικρά ρουλεμάν διαμέτρου 9.0 / 6.0 χιλ. ένα επάνω και ένα κάτω. Θα χρειαστεί να τορνάρεις το μεταλλικό κυλινδράκι στα 6 χιλ.
Γειά χαρά.
..και οι φωτογραφίες που υποσχέθηκα για το φιλοθεάμων κοινό...
Όχι απλά φαίνεται φίλε μου gefr, αλλά έχω αρχίσει να αμφιβάλλω αν ήταν ποτέ αυτά τα καρμπυρατέρ μου!! Η ουσία είναι πως -όπως είχε πει και κάποιος άλλος εδώ μέσα αν το θυμάμαι σωστά, "..τα μηχανάκια δεν είναι μπουρδέλα, γίνονται!"
299514
αν επιτρεπεται ποσο πηγε το μαλλι στα καρμπ που αγορασες;
οπως εχω καταλαβει, ο συγκεκριμενος κυριος δεν πολυ-γουσταρει την δουλεια του, με ολα τα συνεπαγομενα...
Οι φούσκες και το σημείο επαφής τους ήταν πασαλειμμένες με ένα κόκκινο κολλώδες γράσο, κάτι σαν threebond, δεν ξέρω..
Το περισότερο το καθάρισα (ο βλάκας, γιατί με έκανε χάλια) άλλα φαίνεται ακόμα στις βίδες...
299534
299535
αν επιτρεπεται ποσο πηγε το μαλλι στα καρμπ που αγορασες;
..παρακαλώ, δεν έχω κάτι να κρύψω :p
109 ευρώ + 9,90 ευρώ τα μεταφορικά..
οπως εχω καταλαβει, ο συγκεκριμενος κυριος δεν πολυ-γουσταρει την δουλεια του, με ολα τα συνεπαγομενα...
I'll second that!! :beer:
..ακόμα και το λάστιχο από κάτω από το φιλτροκούτι που περνάει η ντίζα του ρελαντί, δεν ήταν σωστά τοποθετημένο, με αποτέλεσμα να έχει τσαλακωθεί μόνιμα..
Λεπτομέρεια θα πει ο ένας..., ναι αλλά σου τραβάει αέρα από εκεί θα σου πει ο άλλος... η ουσία είναι γιατί να μην γίνεται κάτι σωστά..
299536
Νομίζω οτι τελικά έκανες μόνος σου το καθάρισμα που χρειάζονταν τα καρμπυρατέρ σου. Δεν ήταν απαραίτητο να πάρεις άλλα. Το λαστιχάκι στο ρυθμιστή του ραλοντί, μπορεί να κάνει τη δουλειά του και έτσι. Άλωστε η τρύπα βρίσκεται στην μεριά που δέν έχει υποπίεση, άρα δεν προκαλεί αναρρόφηση αέρα. Η τοποθέτησή του στη θέση του είναι δύσκολη, γι αυτό και τα πάμε σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Το θέμα είναι οτι και αυτοί τα βαριούνται και τελικά τα κάνουν όπως είπες... μπουρδέλα.
theofilos888
17/09/2013, 08:11
Αφού έφτασες στο σημείο να βάλεις χέρι μόνος σου, κατάλαβες (ελπίζω) πως αν δεν νοιαστείς εσύ, δεν το κάνει κανείς για σένα! Είχα 2 640 ένα εντούρο και ένα μοτάρντ, δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα από τη στιγμή που το σέρβις του το έκανα μόνος μου! Πρόβλημα είχα όταν το πήγαινα στον όποιο μηχανικό (τους αθηναίους όλους και λίγο από επαρχία) που μου κλωτσάγανε βίδες κτλ. Μετά το έπαιρνα απόφαση και τα έκανα μόνος μου! Καταπληκτικά μοτόρια τα αυστριακά! Αλλα θέλουν μηχανικό ιδιοκτήτη! :)
Νομίζω οτι τελικά έκανες μόνος σου το καθάρισμα που χρειάζονταν τα καρμπυρατέρ σου. Δεν ήταν απαραίτητο να πάρεις άλλα.....
Ίσως έχεις δίκιο gefr και σίγουρα θα έκανα καλύτερη δουλειά.. Είχα όμως ήδη πληρώσει μια κατοστάρα προ διμήνου για βγάλσιμο-καθαρισμό-τοποθέτηση-ρύθμιση στον Elio (όπου μου είχε μάλιστα πει μετά, ότι δεν ήταν ικανοποιημένος από την απόδοση της μηχανής, ότι ήταν κάπου στο 80%, ότι θα χρειαστεί κι άλλος καθαρισμός)…Με αυτά του τα λεγόμενα είχα τρομάξει και είχα την εντύπωση ότι τα καρμπυρατέρ ήταν μπουρδέλο (όχι ότι δεν είναι… ή μάλλον έγιναν!)
Τώρα που τα έχω δει, έστω ότι τα κάνω βίδες και τα πάω σε σωστό καρμπυρατερά για να τα καθαρίσει σωστά -γιατί δεν έχω τα μέσα.. Πόσα θα μου πάρει? Δεν θα πρέπει μετά να πάρω και το rebuild kit με τα τσιμουχάκια? Δεν θα πάει όλο αυτό μια διακοσάρα στην καλύτερη..δεν συζητάω καν για το χρόνο που δεν υπάρχει, για να γίνουν όλα αυτά… Σκέψου ότι περιμένω να έρθει το ΣΚ για να δέσω την υπόλοιπη μηχανή (ακόμα με το αριστερό ντεπόζιτο και τη σέλα είναι μόνο…)
Αφού έφτασες στο σημείο να βάλεις χέρι μόνος σου, κατάλαβες (ελπίζω) πως αν δεν νοιαστείς εσύ, δεν το κάνει κανείς για σένα! Είχα 2 640 ένα εντούρο και ένα μοτάρντ, δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα από τη στιγμή που το σέρβις του το έκανα μόνος μου! Πρόβλημα είχα όταν το πήγαινα στον όποιο μηχανικό (τους αθηναίους όλους και λίγο από επαρχία) που μου κλωτσάγανε βίδες κτλ. Μετά το έπαιρνα απόφαση και τα έκανα μόνος μου! Καταπληκτικά μοτόρια τα αυστριακά! Αλλα θέλουν μηχανικό ιδιοκτήτη! :)
:beer: :beer:(πρωί-πρωί αρχίσαμε τις μπύρες!!)
Έτσι είναι τελικά… Από εκεί που έκανα μόνο λάδια, φρένα (και τα ηλεκτρικά λόγω κάποιας γνώσης) έχω φτάσει να μου λείπει η ράμπα μόνο για να ανοίξω συνεργείο!!:lol:
Με καλή παρέα που βοηθάει είναι κανένα 2-3ωρο. Πάς και μιά βόλτα να ξεσκάσεις και έχεις την ικανοποίηση οτι το έκανες σωστά. Ευχάριστη Κυριακή. Τα τσιμουχάκια δεν είναι και τόσο ευαίσθητα. Και ορινγκ σε βιτόν βρίσκεις στο Σταματιάδη. Το καθάρισμα ζιγκλέρ είναι το πιό λεπτό σημείο. Τα κάνουν μπάνιο με υπερήχους. Αλλά αφού το έχεις δεί το παραμύθι τι να σου λέω εγώ.
Γειά χαρά.
soter3gm
17/09/2013, 10:53
Και threebond σου έβαλαν και σιλικόνη ...(τα είπαμε από κοντά) μάλλον το σετ που σου έβαλαν να είναι από άλλον κάνγκουρα που τα έκανε μ@νι μόνος του και τα άλλαξαν με τα δικά σου .
Ρε κάτσε να το κάνουμε και βαλβίδες να δεις πως θα πηγαίνει μετά ....θα σου μακρύνουν τα χέρια
299558
Φίλε Vegeta, άποψη μου είναι να μην αφήσεις το θέμα με το συγκεκριμένο μάστορα έτσι. Πλήρωσες λεφτά για καθαρισμό και καθαρισμό δεν σου έκανε και επίσης έχεις και αμφιβολίες αν όντως είναι τα δικά σου carb.
Φαντάσου να μην ήταν και εξουσιοδοτημένος...
Φίλε Vegeta, άποψη μου είναι να μην αφήσεις το θέμα με το συγκεκριμένο μάστορα έτσι. Πλήρωσες λεφτά για καθαρισμό και καθαρισμό δεν σου έκανε και επίσης έχεις και αμφιβολίες αν όντως είναι τα δικά σου carb.
Φαντάσου να μην ήταν και εξουσιοδοτημένος...
Σίγουρα θα περάσω από εκεί να του δείξω τα ευρήματα…. Από την πρώτη στιγμή κατάλαβα ότι κάτι "αλλάχτηκε", και αυτό ήταν από τη ντίζα ρύθμισης του ρελαντί.. Ενώ όταν το πήγα, στη δικιά μου το μακαρόνι που καλύπτει το συρματόσχοινο ήταν μέχρι κάτω, είχε ελαστικότητα και δεν άφηνε τζόγο στο ρυθμιστικό (όπως αυτό της φωτο),
299577
..όταν πήρα τη μηχανή, το μακαρόνι ήταν πιο κοντό (φαινόταν το συρματόσχοινο), κοκαλωμένο, και για να μην έχει τζόγο το ρυθμιστικό ήταν τυλιγμένο σε εκείνο το σημείο με λίγη μονωτική ταινία!!!
Σκέπτομαι εκείνη τη στιγμή "..άστο να πάει στο διάολο, κάνε το μλκ, σου ψειρίσανε τη ντίζα, δε γ@μιέται..."
Τώρα όμως που τα πήρα στο χέρι, τα έλυσα και τα βλέπω σε αυτή την κατάσταση, είναι να μη μου μπει η ιδέα ότι ψειρίσανε όλο το σετ??
Πως να το πω, δεν συνάδει η εικόνα τους με την υπόλοιπη εικόνα της μηχανής…
τωρα σου μεινανε αμανατι τα καρμπυρατερ....
απλα μαλλον βιαστηκες. τωρα ομως σιγουρευτικες κι εκανες δουλεια μονος σου.
:beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.