PDA

View Full Version : το κάνει κάνας άλλος ;



AristidisZ
28/08/2013, 11:20
τελευταία έχω πιάσει τον εαυτό μου να κάνει συνέχεια το ίδιο πράγμα:
οδηγώ με την μισή παλάμη στο γκριπ του γκαζιού, και τη μισή στο αντίβαρο του τιμονιού
έχω την αίσθηση ότι το κάνω γιατί ασυναίσθητα με βολεύει να πιάνω τη μανέτα του φρένου στην άκρη της, με τον δείκτη και τον μέσο
το κάνει κανένας άλλος αυτό ;
είναι λάθος ; (ή καλύτερα, επικίνδυνο)

Bladerunner
28/08/2013, 11:29
Αν σε βολεύει και δεν σου περιορίζει την αίσθηση, επικίνδυνο δεν είναι.

Σε κάθε περίπτωση όμως, μπορείς να προσαρμόσεις τα χειριστήρια με τέτοιο τρόπο που να είναι εργονομικά και αποδοτικά με τη λιγότερη δυνατή προσπάθεια.

AristidisZ
28/08/2013, 11:30
Σε κάθε περίπτωση όμως, μπορείς να προσαρμόσεις τα χειριστήρια με τέτοιο τρόπο που να είναι εργονομικά και αποδοτικά με τη λιγότερη δυνατή προσπάθεια.

μπορείς να το εξηγήσεις λίγο καλύτερα αυτό ;

McGyver
28/08/2013, 11:35
Ψάξε να δεις μήπως θες να πιάνεις τη μανέτα στην άκρη της για να αισθάνεσαι πως έχεις πιο "άμεσα" φρένα :winka:...

teogtp
28/08/2013, 11:38
Ο φιλος μαλλον εννοει κοντες μανετες οπου η ακρη της μανετας ερχεται στο χερι σου και
οχι το χερι σου σε αυτη.

Bladerunner
28/08/2013, 11:39
Μπορείς να ρυθμίσεις την απόσταση της μανέτας του φρένου από το γκριπ ώστε να μπορείς ΚΑΙ να την πιάνεις άνετα αλλά ΚΑΙ να μη τερματίζει στα βίαια φρένα.

Επίσης, μπορείς να ρυθμίσεις την κλίση της σε σχέση με τη γκαζιέρα. Προσωπικά με βολεύει να είναι στην ίδια ευθεία.

Ακόμα, απομακρύνοντας τη από το γκάζι, μεταφέρεις το πιάσιμό της προς τα άκρα, κάνοντας μεγαλύτερο μοχλό.

AristidisZ
28/08/2013, 11:39
αρκετά πιθανό αυτό Θωμά...
νομίζω μαζί το χαμε συζητήσει κιόλας, ότι τα χόντα θέλουν "αρκετό πάτημα" για να πιάσουν, οπότε στην αρχή των φρένων νιώθεις κάπως "ακάλυπτος"

AristidisZ
28/08/2013, 11:45
Μπορείς να ρυθμίσεις την απόσταση της μανέτας του φρένου από το γκριπ ώστε να μπορείς ΚΑΙ να την πιάνεις άνετα αλλά ΚΑΙ να μη τερματίζει στα βίαια φρένα.

Επίσης, μπορείς να ρυθμίσεις την κλίση της σε σχέση με τη γκαζιέρα. Προσωπικά με βολεύει να είναι στην ίδια ευθεία.

Ακόμα, απομακρύνοντας τη από το γκάζι, μεταφέρεις το πιάσιμό της προς τα άκρα, κάνοντας μεγαλύτερο μοχλό.

το περίεργο είναι ότι παρόλο που έχω μακρυά δάχτυλα, μάλλον θα την ήθελα πιο κοντά, όχι πιο μακριά
θα κάτσω μετά να δω πως πέφτει το χέρι μου επάνω και γιατί το κάνω, ευχαριστώ για τη βοήθεια in any case :)

Bladerunner
28/08/2013, 12:00
το περίεργο είναι ότι παρόλο που έχω μακρυά δάχτυλα, μάλλον θα την ήθελα πιο κοντά, όχι πιο μακριά

Τη βάση της εννοούσα να απομακρύνεις. Να τη μεταφέρεις λίγο πιο μέσα στο τιμόνι ώστε να πιάνεις πιο άκρη τη μανέτα χωρίς να είναι η μισή σου παλάμη εκτός γκαζιού.

McGyver
28/08/2013, 12:02
αρκετά πιθανό αυτό Θωμά...
νομίζω μαζί το χαμε συζητήσει κιόλας, ότι τα χόντα θέλουν "αρκετό πάτημα" για να πιάσουν, οπότε στην αρχή των φρένων νιώθεις κάπως "ακάλυπτος"

Δε θυμάμαι την κουβέντα, αλλά πώς είσαι από συντήρηση του συστήματος πέδησης (βλ. υγρά φρένων, τακάκια, σωληνάκια);;;

AristidisZ
28/08/2013, 12:06
Τη βάση της εννοούσα να απομακρύνεις. Να τη μεταφέρεις λίγο πιο μέσα στο τιμόνι ώστε να πιάνεις πιο άκρη τη μανέτα χωρίς να είναι η μισή σου παλάμη εκτός γκαζιού.

κατάλαβα, είναι ακριβώς αυτό που θέλω !
θα δω αν μπορώ να το φτιάξω μόνος μου ή θα πάω μια βόλτα από το συνεργείο
ευχαριστώ πολύ :beer:



Δε θυμάμαι την κουβέντα, αλλά πώς είσαι από συντήρηση του συστήματος πέδησης (βλ. υγρά φρένων, τακάκια, σωληνάκια);;;

όλα καλά, τσεκαρισμένα πριν κάνα 1000ρι χλμ

redfantomas
28/08/2013, 21:13
οσο αφορα αν το κανει κανεις αλλος ΝΑΙ ΕΓΩ !!!!μεγαλα χερια απο την χειρονακτικη εργασια :a36:298331
298331.... δεν ξερω γιατι και τι με οδηγει σε κατι τετοια το σιγουρο ειναι οτι μου προκαλει πονο μεσα απο την παλαμη εκ του δεξιου απο τον αντιχειρα !!!!!

virus
28/08/2013, 22:20
τελευταία έχω πιάσει τον εαυτό μου να κάνει συνέχεια το ίδιο πράγμα:
οδηγώ με την μισή παλάμη στο γκριπ του γκαζιού, και τη μισή στο αντίβαρο του τιμονιού
έχω την αίσθηση ότι το κάνω γιατί ασυναίσθητα με βολεύει να πιάνω τη μανέτα του φρένου στην άκρη της, με τον δείκτη και τον μέσο
το κάνει κανένας άλλος αυτό ;
είναι λάθος ; (ή καλύτερα, επικίνδυνο)

+750

αλλος ενας με την ιδια ακριβως περιγραφη :)

AristidisZ
28/08/2013, 22:24
+750

αλλος ενας με την ιδια ακριβως περιγραφη :)

:beer:

SHOOTER045
28/08/2013, 22:30
μαλλον πηγαινεις αργα και ραθυμα
για αυτο πειραματιζεσαι
αν το πλακωνεις δεν νομιζω να πειραζεις δαχτυλα αντιβαρα γωνιες τετραγωνα κλπ:cool:

AristidisZ
29/08/2013, 08:40
μαλλον πηγαινεις αργα και ραθυμα
για αυτο πειραματιζεσαι
αν το πλακωνεις δεν νομιζω να πειραζεις δαχτυλα αντιβαρα γωνιες τετραγωνα κλπ:cool:

δεν αποκλείεται να ισχύει ακριβώς αυτό που περιγράφεις :p

AristidisZ
29/08/2013, 09:07
αν ειναι ετσι, τοτε....




off topic, αν και αυτό που ήθελα μου το εξήγησε ακριβώς ο bladerunner τον οποίον ευχαριστώ πάρα πολύ

δε μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να οδηγήσει κάποιος μια μηχανή τύπου hornet, cbr κλπ κλπ στον στενό αστικό κύκλο σε ρυθμό διαφορετικό αυτού που περιγράφω...
δε μιλάω για δρόμους τύπου Συγγρού, Παραλίας, Κατεχάκη κλπ
θεωρώ ηλίθιο (και άκρως επικίνδυνο) να οδηγείς τέτοιες μηχανές σε δρόμους τύπου Πέτρου Ράλλη (ειδικά στο κομμάτι από το Κρατικό Νίκαιας και προς Κερατσίνι), την δικιά σου την Παπάγου, την Πειραιώς κλπ κλπ με 8άρες και 10άρες, μιλάμε για δρόμους ημι-κεντρικούς, όπου όμως μπορεί για πλάκα να πεταχτεί ένας μπάρμπας από το στοπ, ένα παιδάκι να πάει να περάσει το δρόμο κλπ κλπ, οπότε θεωρώ τον ράθυμο ρυθμό σχεδόν υποχρεωτικό, εκτός αν αποφασίσω ότι θέλω να παίζω ρώσικη ρουλέτα κάθε μέρα...

spyrakos35
29/08/2013, 09:21
off topic, αν και αυτό που ήθελα μου το εξήγησε ακριβώς ο bladerunner τον οποίον ευχαριστώ πάρα πολύ

δε μπορώ να καταλάβω πως μπορεί να οδηγήσει κάποιος μια μηχανή τύπου hornet, cbr κλπ κλπ στον στενό αστικό κύκλο σε ρυθμό διαφορετικό αυτού που περιγράφω...
δε μιλάω για δρόμους τύπου Συγγρού, Παραλίας, Κατεχάκη κλπ
θεωρώ ηλίθιο (και άκρως επικίνδυνο) να οδηγείς τέτοιες μηχανές σε δρόμους τύπου Πέτρου Ράλλη (ειδικά στο κομμάτι από το Κρατικό Νίκαιας και προς Κερατσίνι), την δικιά σου την Παπάγου, την Πειραιώς κλπ κλπ με 8άρες και 10άρες, μιλάμε για δρόμους ημι-κεντρικούς, όπου όμως μπορεί για πλάκα να πεταχτεί ένας μπάρμπας από το στοπ, ένα παιδάκι να πάει να περάσει το δρόμο κλπ κλπ, οπότε θεωρώ τον ράθυμο ρυθμό σχεδόν υποχρεωτικό, εκτός αν αποφασίσω ότι θέλω να παίζω ρώσικη ρουλέτα κάθε μέρα...

σε παραπέμπω στο νήμα που μιλάμε για τα φίλλερ και τις ικανότητες κλπ κλπ μήπως και βρεις εκεί απάντηση απο κανα Μπαγκόσμιο για να μην τα ξαναγράφουμε....

:wave2:

AristidisZ
29/08/2013, 09:23
σε παραπέμπω στο νήμα που μιλάμε για τα φίλλερ και τις ικανότητες κλπ κλπ μήπως και βρεις εκεί απάντηση απο κανα Μπαγκόσμιο για να μην τα ξαναγράφουμε....

:wave2:

έχουν γραφεί αυτά 100,000 φορές, μην τα αναπαράγουμε και εδώ, νομίζω δεν έχει νόημα
εγώ αυτό που ήθελα το έμαθα, ας κλειδωθεί καλύτερα μην αρχίσουμε τα ίδια πάλι
απλά απάντησα στον Shooter
:wave2:

SHOOTER045
29/08/2013, 14:12
έχουν γραφεί αυτά 100,000 φορές, μην τα αναπαράγουμε και εδώ, νομίζω δεν έχει νόημα
εγώ αυτό που ήθελα το έμαθα, ας κλειδωθεί καλύτερα μην αρχίσουμε τα ίδια πάλι
απλά απάντησα στον Shooter
:wave2:

το ραθυμα δεν σημαινει και σαλιγκαρι
ουτε το πλακωμα ταχυτητες gp
και γω το κανω καμια φορα οταν τεμπελιαζω οδηγωντας
δεν ειναι κακο......:bawl:

menelaos46
29/08/2013, 14:15
Το έκανα πάντα και συνεχίζω να το κάνω και με τα δύο χέρια. Φαντάζομαι πως χρειάζομαι μεγαλύτερα τιμόνια για να έρθω στα ίσα μου, εγώ τουλάχιστον αν το θεωρούσα σημαντικό να αλλαχθεί αυτό θα δοκίμαζα πρώτα ως λύση καθώς και να αλλάξω θέση στις βάσεις των χειριστηρίων φρένου και συμπλέκτη. Ωστόσο οδηγώ έτσι όλα αυτά τα χρόνια και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Έχω νιώσει κι εγώ πόνο στη δεξιά παλάμη και αυτό είναι γιατί πιέζεις το τιμόνι στο αντίβαρο για να στρίψεις κι όχι όπως πρέπει δηλαδή ασκώντας δύναμη κάθετη με τον άξονα του τιμονιού.

virus
29/08/2013, 17:33
μαλλον πηγαινεις αργα και ραθυμα
για αυτο πειραματιζεσαι
αν το πλακωνεις δεν νομιζω να πειραζεις δαχτυλα αντιβαρα γωνιες τετραγωνα κλπ:cool:

τωρα που το ειπες εχεις ενα δικιο. δεν το ειχα παρατηρησει. το κανω οταν τεμπελιαζω :rolleyes:

irinia
30/08/2013, 05:50
35 XΡΟΝΙΑ.............


Είδικά άπό τήν άλλη μεριά,συμπλέκτης.
Τό μόνο κακό ξεθωριάζουν πολύ γρήγορα τά άντίβαρα
άπό τόν ίδρώτα καί φαίνεται παλιό το μοτόρι.

redfantomas
30/08/2013, 09:49
Το έκανα πάντα και συνεχίζω να το κάνω και με τα δύο χέρια. Φαντάζομαι πως χρειάζομαι μεγαλύτερα τιμόνια για να έρθω στα ίσα μου, εγώ τουλάχιστον αν το θεωρούσα σημαντικό να αλλαχθεί αυτό θα δοκίμαζα πρώτα ως λύση καθώς και να αλλάξω θέση στις βάσεις των χειριστηρίων φρένου και συμπλέκτη. Ωστόσο οδηγώ έτσι όλα αυτά τα χρόνια και δεν έχω κανένα πρόβλημα. Έχω νιώσει κι εγώ πόνο στη δεξιά παλάμη και αυτό είναι γιατί πιέζεις το τιμόνι στο αντίβαρο για να στρίψεις κι όχι όπως πρέπει δηλαδή ασκώντας δύναμη κάθετη με τον άξονα του τιμονιού.

νομιζω οτι αυτη ειναι η σωστη απαντηση στο δικο μου θεμα ...τωρα βεβαια στο χτ δεν το εκανα ισως με βολευε το πιο ψηλο-μακρυ τιμονι ...θα ελεγα οτι ισως και να στηριζομαι ετσι στο τιμονι σαν κοντρα ας πουμε και προσπαθω να θυμηθω αν το εκανα πριν γυρισω τα καβαλετα αναποδα ( οι εχοντες cbf ξερουν τι εννοω) το οποιο σου δινει μια πιο σκυφτη θεση ....

pipe_smoker
30/08/2013, 10:28
Δε θελω να χαλασω την ατμοσφαιρα, κι οπως βολευεται ο καθενας, παντως εμενα πολυ περιεργο μου ακουγεται (και μου φανηκε κιολας εχθες που το δοκιμασα απο περιεργεια).
Πιθανον να παιζει ρολο και η μηχανη.
Τεσπα. Αφου οπως ειπε κι ο blade δεν ειναι επικινδυνο suit yourselves.

Κι εγω δεν μπορω να συνηθισω με τιποτα την (σωστη απ'οσο εχω καταλαβει) θεση των ποδιων στους μασπιεδες, οπου παταμε με το μπροστινο μερος του ποδιου και φερνουμε πιο μπροστα το ποδι στο σημειο της καμαρας μονο οταν ειναι να φρεναρουμε η να αλλαξουμε σχεση στο κιβωτιο, και μετα παλι πισω.
Εγω παταω μονιμως με την καμαρα οσο κι αν το εχω προσπαθησει να το αλλαξω. Μου φαινεται τρομερα πολυπλοκη η αλλη διαδικασια του μπρος πισω καθε λιγο και λιγακι.

AristidisZ
30/08/2013, 10:30
δε χαλάς την ατμόσφαιρα, αλλά τουλάχιστον από ότι αποδείχθηκε δεν είμαι ο μόνος που το κάνει :D
υπάρχει και ποικιλία, ο Τέρενς π.χ. το κάνει και στα δύο γκριπς, ενώ εγώ μόνο με το γκάζι...

virus
30/08/2013, 15:20
λαθος. ΕΙΣΑΙ ο μονος που το κανει. ξεχασα να πω οτι το κανω και με τα δυο γκριπ :D


ενω εσυ μονο με το γκαζι :p


:beer:

menelaos46
30/08/2013, 16:29
Κι εγω δεν μπορω να συνηθισω με τιποτα την (σωστη απ'οσο εχω καταλαβει) θεση των ποδιων στους μασπιεδες, οπου παταμε με το μπροστινο μερος του ποδιου και φερνουμε πιο μπροστα το ποδι στο σημειο της καμαρας μονο οταν ειναι να φρεναρουμε η να αλλαξουμε σχεση στο κιβωτιο, και μετα παλι πισω.
Εγω παταω μονιμως με την καμαρα οσο κι αν το εχω προσπαθησει να το αλλαξω. Μου φαινεται τρομερα πολυπλοκη η αλλη διαδικασια του μπρος πισω καθε λιγο και λιγακι.

Και ποιός είπε ότι είναι λάθος αυτό?????????????

Joyrider
30/08/2013, 19:39
Και ποιός είπε ότι είναι λάθος αυτό?????????????
+599 :confused:

teogtp
30/08/2013, 21:24
δε χαλάς την ατμόσφαιρα, αλλά τουλάχιστον από ότι αποδείχθηκε δεν είμαι ο μόνος που το κάνει :D
υπάρχει και ποικιλία, ο Τέρενς π.χ. το κάνει και στα δύο γκριπς, ενώ εγώ μόνο με το γκάζι...

...αρα λεμε ολοι πλην ενος.........:tooth:

SHOOTER045
31/08/2013, 01:35
...αρα λεμε ολοι πλην ενος.........:tooth:

τσου
+ενας :look:

pipe_smoker
31/08/2013, 17:47
Και ποιός είπε ότι είναι λάθος αυτό?????????????


+599 :confused:

Το εχει παρει το ματι μου μερικες φορες να αναφερεται εδω μεσα (οκ δεν ειναι και ψωμοτυρι σαν την τελικη του v-strom) το ποια ειναι η σωστη θεση των ποδιων στα μαρσπιε.
Καποιος πιο ειδικος μπορει να μας διαφωτισει ισως, αλλα θυμαμαι να εχω διαβασει αρκετες φορες την αποψη που λεει "παταμε με το μπροστινο μερος του ποδιου, με καμαρα και τακουνι στον αερα".
Πιθανοτατα παιζει ρολο και ο τυπος της μηχανης. Αλλο ενα on-off που το καβαλας σαν τσελιγκας κι αλλο ενα ss που λογω στασης σωματος αν πατας μονιμως με καμαρα θα χαιδευεις συνεχως το πισω φρενο και τον επιλογεα.

Ξαναλεω παντως, οτι δεν ειμαι σιγουρος. Απλα καπως ετσι το εχω αντιληφθει.

SHOOTER045
31/08/2013, 18:40
η σωστη θεση εινσι στα μαξιλαρακια του ποδιου,ακριβως μετα τα δαχτυλα
παταμε και επαναφερουμε

pipe_smoker
31/08/2013, 19:08
η σωστη θεση εινσι στα μαξιλαρακια του ποδιου,ακριβως μετα τα δαχτυλα
παταμε και επαναφερουμε

Αυτο λεω οταν εννοω μπροστινο μερος του ποδιου.

Κι αυτο το παταμε κι επαναφερουμε ειναι που λεω στο αρχικο μου ποστ οτι δεν μπορω να συνηθισω.

Οπως και να'χει δεν ειναι ιδεα μου οτι υπαρχει κι αυτη η αποψη/θεωρια/τεχνικη λοιπον. Οτι δεν παταμε με καμαρα αλλα με το μπροστινο μερος.

redfantomas
31/08/2013, 19:35
απο τα χερια ...πηγαμε στα ποδια ....ανατομια θα το κανουμε !!!!:a024:χιχιχιχιχιχιιχιχιχιχ

νομιζω οτι τελικα οπως βολευετε ο καθενας !!! και εγω τα πατακια κεντραρουν καμαρα !!! και δεν με χαλαει μια !!!! το να μετακινεις το ποδι καθε λιγο στην κρισιμη στιγμη πιστευω ειναι απλα χασιμο χρονου !!!

SHOOTER045
31/08/2013, 19:46
σε σχολειο μου ειπαν οτι ετσι συνηθιζεις και εισαι σε εγρηγορση

LogOutGoRide
01/09/2013, 08:07
Έχω πιάσει τον εαυτό μου να πιάνω το μισό αντίβαρο και στις δυο πλευρές, μέσα στην πίστα και για αρκετούς γύρους. Δεν ξέρω πως έγινε, πάντως πριν με το Hornet σίγουρα δεν γινόταν. Έξω δεν θυμάμαι να το έχω κάνει. Στα μαρσπιέ, πατάω πάντα σχεδόν με τις μύτες, είτε "τρέχω", είτε πάω σαν σαλιγκάρι. Αυτό που προσπαθώ να συνηθίσω είναι η θέση στην σέλα, πού πολλές φορές καταλάβαινα, λίγο αργά είναι η αλήθεια, πως είχα φτάσει στο ντεπόζιτο και αν μπορούσα θα ερχόμουν πιο μπροστά.
Τώρα προσπαθώ να κάθομαι στην σωστή απόσταση και το μυαλό μου είναι πολλές φορές εκεί. Κακό, αλλά πρέπει να το διορθώσω. Ίσως να χρειαστεί και αλλαγή στα μαρσπιέ για να βελτιώσω την θέση μου.

menelaos46
01/09/2013, 15:21
η σωστη θεση εινσι στα μαξιλαρακια του ποδιου,ακριβως μετα τα δαχτυλα
παταμε και επαναφερουμε

Δεν υπάρχει σωστή και λάθος θέση. Και οι δύο θέσεις είναι σωστές και οι δύο έχουν πλεονεκτίματα και μειονεκτήματα, αναλόγως πως οδηγεί ο καθένας και σε ποιό σημείο της στροφής βρίσκεται.!! :)

irinia
01/09/2013, 21:07
NAI Η ΚΑΜΑΡΑ ΤΟΥ ΠΟΔΙΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΜΑΡΣΠΙΕ ΚΑΙ...............




Τά δάκτυλα χαϊδεύουν πάντα τό πίσω φρένο.
Τό άριστερό πόδι πάνω άπό τίς ταχύτητες νά είναι πάντα έτοιμο
νά κατεβάσει ή άνάλογα νά άνεβάσει.
Τά παπούτσια παράλληλα μέ τή μοτό καί όχι τσαρούχια κάθετα.
Καί τά χέρια πάντα ένα δάχτυλο ή δύο άνάλογα μέ τή δύναμη τών χεριών τού καθενός
πάνω στό μπροστινό φρένο έτοιμο νά τσιμπήσει όσο πιό γρήγορα άν χρειαστεί
καί όχι νά τσαρουχώσει μιά και μέ ένα δάχτυλο δύσκολα γίνεται.
Τό δέ άριστερό χέρι μέ τό ένα δάχτυλο στό συμπλέκτη έτοιμο νά κατεβάσει.
ΟΛΑ ΤΑ ΒΟΛΕΨΑΜΕ................όποιος δέ έχει μεγάλο παπάρι...........έξαρτάται πόσο
θά μουδιάσει άπό τό πόσους κυλίνδρους έχει άπό κάτω...........
ΑΥΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ....